USL se teme de votul bucurestenilor la referendumul pe Legea Capitalei

PSD şi PNL calcă harnic şi cu spor pe urmele lui Stan şi Bran. După ce timp de aproape trei luni au ţipat că PDL Bucureşti nu doreşte referendum, acum când acesta a fost convocat, când noi am arătat că nu ne temem să venim în faţa bucureştenilor, USL ameninţă că-şi ia jucăriile şi pleacă acasă. Este exact acelaşi tip de inconsecvenţă care nu-i va transforma niciodată pe Victor Ponta şi Crin Antonescu în oameni de stat.

Ce-şi imaginau Ponta, Antonescu, Chiliman şi Piedone: că noi vom face cale-ntoarsă doar pentru că ei au lansat o campanie de atac la persoană împotriva mea? Iată că s-au înşelat. Suntem decişi să mergem până la capăt cu referendumul. Să-i întrebăm pe bucureşteni asupra mai multor probleme punctuale cu care se confruntă şi care-şi pot găsi rezolvare în perioada următoare, dacă se produce o schimbare administrativă semnificativă.

Îl auzeam astăzi pe foarte-cunoscătorul preşedinte al PSD cum spunea că întrebarea pentru referendum trebuia să fie: „Doriţi desfiinţarea sectoarelor?”. A dat încă o dată dovada faptului că nu ştie despre ce vorbeşte. O asemenea întrebare, simplistă ce-i drept, nu-şi avea locul, pentru că nicăieri în Legea Capitalei nu se face referire la desfiinţarea sectoarelor. Două dintre întrebări fac referire la sectoare („Vă doriţi o Capitală cu 6 sectoare şi o administraţie”; „Vă doriţi o Capitală cu 6 sectaore şi şapte administraţii?”) din care reiese cum nu se poate mai clar că PDL Bucureşti nu doreşte desfiinţarea sectoarelor.

Ştiu, campania lui Chiliman de comunicare s-a concentrat pe ideea desfiinţării sectoarelor. Oricât de tare am spus că nu vrem asta, nu am fost luaţi în seamă. Atât de tare au minţit cei din opoziţie pe subiectul referendumului că acum au început să creadă şi ei în propriile minciuni.

După ce au cerut atât de mult referendum liberalii, spunând că „Udrea nu vrea”, atunci când au văzut că „Udrea chiar vrea”, au început să spună şi ei „de fapt, noi, cei din opoziţie, nu mai vrem referendum”.

Mai mult decât atât, după ce ieri mai că-l pupa şi hirotonisea pe Oprescu mare preot peste Bucureşti, acum aud că domnul Chiliman a trecut din nou la înjurături la adresa Primarului General. Să dăm doar un citat de umor involuntar al unui bărbat politic veritabil Uneori şi în discursul primarului general se face un amalgam: politicienii-partidele, să vorbească exact să spună care politicieni care partide. Să vorbim exact când spunem despre sula unor politicieni, să spunem despre care politicieni este vorba” (primarul Sectorului 1).

Adevărul este că boicotarea referendumului este tot ce le-a mai rămas celor din USL, în condiţiile în care chiar şi ei ştiu că bucureştenii nu le sunt favorabili. Se tem că îşi vor demonstra încă o dată neputinţa politică. Să înţeleg, domnilor Antonescu, Ponta, Chiliman şi Piedone, că în doar două zile nu mai sunteţi dumneavoastră bărbaţii politici care vor să apere Bucureştiul de Elena Udrea?

 

88 thoughts on “USL se teme de votul bucurestenilor la referendumul pe Legea Capitalei

  1. Hi hi hi – astăzi, Ponta şi Antonescu au avut conferinţă de presă şi s-au plâns, anticipat, că PDL va fura la referendum… Hoţului îi este frică de hoţi…

  2. Elena, esti tare, vorbesc serios. Vad si eu un politician adevarat in actiune. Tine-o tot asa.

    Apropo de femei in politica, si eu chiar nu tin seama daca un politician bun e femeie, ce parere ai despre propaganda comunistoida pe care a pornit-o dna Vass, cu “Cota obligatorie de femei la alegeri”? Chiar nu ii tine nimeni din scurt pe istericii astia? Adica un partid DE DREAPTA, face propaganda comunista? Exista vreun mecanism statutar prin care partidul sa se protejeze de propagandistii comunisti isterici?

  3. Ne lăsați fără replica… Incredibil! N-am văzut o persoana, pana la Dvs, lipsită complet de simtul ridicolului! Fascinant… Puteți sa reproduceti întrebările pe care le adresati bucurestenilor, aici, la Dvs pe blog? Sa ne explicație relevanta lor in demersul de modificare a legii privind noua organizare administrativă a Bucureștiului? Puteți oferi un argument temeinic, din care sa reiasa ca prin adoptarea une astfel de legi, pe termen mediu si lung, va creste calitatea vieții bucurestenilor? Astept, fără ironie,răspunsul Dvs. Va repet, sunt fascinat de faptul ca aveți, pana la urma tupeul, de a susține un demers care, știți bine asta – si apreciez abilitatea cu care e construită legea – baga pe USA din dos PD- ul in consiliul general. Alt lucru abil construit de Dvs, prin aceasta lege, este faptul ca într-un viitor consiliu local se pot crea formatiuni ilegitime, după modelul UNPR din Parlament (nu mai sunt sanctionati cu pierderea mandatului de consilier cei care își pierd, într-o forma sau alta, calitatea de membru de partid). Ca doar la 2,5 miliarde de euro buget consolidat pe an, important e sa ai majoritate si apoi sa rezolvi interesele. Nicidecum ale cetățenilor. Ce sa va zic… Continuati sa fiti ridicoli, ca o faceți bine!

    • …Dacă nu știi cum se abreviază partidul democrat liberal, nu înțeleg ce naiba cauți pe acest blog….derbedeu , [liberal ]de ,,stânga” …..și de ,,spate” (arătat de liderul vostru de cartoon… network, românilor) !

  4. STIMATA DOAMNA ELENA UDREA,
    Sunt un admirator, declarat, al activitatii politicianului si ministrului ELENA UDREA. Insa de data aceasta, cred ca actiunea ” Referendum” nu si-a gasit cea mai buna rezolvare. Conform Hotararii Consiliului General al Capitalei,
    bucurestenii trebuie sa raspunda la 7 intrebari.In final, din raspunsurile date, va trebui sa rezulte vointa lor. Cum se va aprecia ca sunt de acord, sau ca nu sunt de acord, cu administrarea Bucurestiului de catre un Primar General, si de catre un Cosiliu General ?
    – Dupa raspunsul la ultima intrebare? Atunci, ce rost mai au celelalte?
    – Facandu-se o medie ponderata a procentajelor de DA si de NU ? Si daca media iese DA, dar la intrebarea cu primarul general raspunsul este NU, cum se va materializa rezultatul referendumului?
    Eu cred ca intrebarile 1-6 constituie doar o faza de pregatire pentru raspunsul de la intrebarea a 7-a, de baza, si nu isi au rostul ca intrebari distincte.
    In plus, in Legea nr.3 / 2000 privind organizarea si desfasurarea referendumului, la cap.III art. 14 al. 2 ( vizand referendumul local) , se prevede : ” Cetatenii sunt chemati sa se pronunte prin ” DA ” sau ” NU ” asupra PROBLEMEI ( s.n.) supuse referendumului, decizand cu majoritatea voturilor exprimate la nivelul unitatii administrativ-teritoriale respective”.
    Iar la cap. IV art.16 al.1 se prevede: ” Obiectul si data referendumului local se stabileste…etc.”
    Rezulta, in mod foarte clar, ca referendumul trebuie sa aiba UN OBIECT, ASUPRA CARUIA CETATENII SA SE PRONUNTE CU ” DA ” SAU CU “NU”. Asa cum este hotararea in discutie, sunt mai multe obiecte supuse votului, si de aceea este imposibil de validat un raspuns unic si neinterpretabil.
    AVAND IN VEDERE CELE DE MAI SUS, SI TINAND CONT DE DORINTA ( JUSTIFICATA) A PDL CA ALEGATORII SA VOTEZE IN DEPLINA CUNOSTINTA DE CAUZA, PROPUN:
    1. La referendum sa existe o singura intrebare, formulata astfel incat sa se elimine confuziile legate de desfiintarea sectoarelor, sau de alte probleme. Intrebarea ar suna cam asa: “SUNTETI DE ACORD CU PASTRAREA ACTUALELOR SECTOARE, DAR A CAROR ACTIVITATE SA FIE SUBORDONATA PRIMARULUI GENERAL AL CAPITALEI, IAR PRIMARII DE SECTOR SA FIE STABILITI DE CATRE CONSILIUL GENERAL AL CAPITALEI?
    2.Intrucat Legea NU INTERZICE UTILIZAREA UNUI PREAMBUL( iar ce nu interzice legea este admis), propun ca intrebarea prezentata mai sus SA FIE PREVAZUTA CU UN PREAMBUL, CUPRINZAND PROBLEMELE INTREBARILOR 1-6 DIN HOTARAREA C.G.M.B., DAR FARA CA ACESTEA SA FIE PREZENTATE SUB FORMA DE INTREBARI. Preambulul ar incepe cu : ” Pentru a exista o coordonare eficienta a dezvoltarii arhitecturale a capitalei, pentru…etc.etc.” , si ar urma intrebarea: ” SUNTETI DE ACORD CU PASTRAREA ACTUALELOR SECTOARE …s.a.m.d. ”
    In acest mod s-ar rezolva si problema intrebarii unice, si cea a exercitarii votului in deplina cunostinta de cauza.

    • P.S. Actuala Hotarare a C.G al capitalei poate fi anulata, si apoi inlocuita .

    • Aveti mare dreptate.Intrebarile sunt prea multe si din aceasta cauza vor fi discutii nesfarsite pe tema rezultatului.

    • Celelalte au rostul sa lamureasca viitoarea conducere, ori cum va fi ea organizata in functie de rapunsul la intrebarea 2 , 3 si 7, ce sa faca efectiv ptr a indeplinii cerintele bucurestenilr ce vor rezulta din raspunsurile la intrebarile 1, 4, 5, 6.
      Ce-i asa greu de inteles?
      De sigur ca lumea trebuie lamurita si daca tv-urile care ar tb sa faca asta se vor ocupa numai de injuraturi, manipulari , creerea de confuzie, indemnul implicit din toate acestea sa nu se mearga la vot sustinand ca intrebarile sunt prost puse etc etc nu va fi bine.
      Desigur tb explicat ca intrebarile 2 si 3 sunt exclusive adica nu poti raspunde cu da sau nu la amandoua.
      Dar celelalte sunt independente si la fiecare consultarea va conduce la un rezultat
      Deci ref e valid daca se realizeaza prezenta, rata de participare necesara, si rezultatele se stabilesc ptr fiecare intrebare separat dar iniandu-se de caracterul contradictoriu al intreb 2 si 3.
      Dar asta nu e mare scofala daca nu esti ocurva intelectuala sau un ticalos de doi bani poti lamuri electoratul.

    • @ ion adrian
      Eu cred ca o ajutam pe d-na Udrea atunci cand sesizam cazuri in care se pot face imbunatatiri, si tocmai asta am facut.
      Scrieti ca: ” Celelalte ( intrebari ) au rostul sa lamureasca viitoarea conducere…ce sa faca efectiv pentru a indeplini cerintele bucurestenilor..”. Una dintre intrebari se referea la curatenia orasului. Adica sa li se spuna celor care vor conduce orasul ca ar trebui sa faca un oras curat…Nu cred ca unui primar trebuie sa-i spui , PRIN REFERENDUM CARE URMEAZA SA STABILEASCA EXTINDEREA AUTORITATII PRIMARULUI GENERAL ASUPRA INTREGULUI ORAS ( caci acesta este scopul in care se organizeaza referendumul ), sa faca orasul curat. Mai ramanea sa se introduca si intrebari privind plantarii florilor, tunsul copacilor, marcarea trecerilor de pietoni,etc.
      Eu cred ca o atitudine amicala se manifesta prin atentionarea in cazul in care constati existenta unor erori, nu prin a te face ca nu vezi , ceea ce consideri ca sunt erori.

  5. Bună dimineţa!… Plouă… De trei zile ploua…

    Ea şi el, în pat, lipiţi unul de altul.
    El : – La ce te gândeşti, iubito ?
    Ea şopteşte tandru : – La acelaşi lucru ca şi tine !
    El : – Minunat. Atunci, mie îmi faci omleta cu şuncă iar salata din ardei, roşii, gogoşari .

  6. D.l NeaKutare are perfecta dreptate.
    Aceleasi intrebari si probleme, il framantau si pe Marin,vecinul meu de deasupra ca si pe mine dealtfel.Acum,Marin are o problema pe care eu nu o am.Sa explic.
    Marea majoritate a votantilor, nu numai in Bucuresti, este formata din oameni care sunt in ilegalitate, au depasit limita de varsta prevazuta in legea sanatatii ,codul muncii si legea pensiilor.Adica sunt pensionari.I-ati vazut cum stau la coada, sa se deschida centrele de votare.
    -Mama,pe 19 iulie avem referendum,te duci?
    -Cum sa nu ma duc mama ? Nu am scapat nici o votare.Si cand a murit taicatu,Dumnezeu sa-l odihneasca,dupa ce a terminat popa la cimitir ,stii,am fost la vot . Dupa aia nu stiam de ce plangeam,dupa tactu sau ce am votat.Dar voi nu mergeti?
    -Nu avem cum ,ca avem bilete,mergem cu aia micii la mare.Dar tu stii de ce te duci la vot?
    -Mai,am auzit eu ceva la televizor,nu prea am inteles mare lucru,dar pana
    pe 19 iulie mai sunt doua luni poate inteleg ceva.
    -Vezi ca o sa fie 7 buletine si pe fiecare cate o intrebare,la care sa raspunzi cu da sau nu.
    -Pai de ce mama,atatea bilete,ca eu ma incurcam cand erau doar patru.Ca erau sute de partide si mii de candidati.Si nu inteleg de ce nu fac astia buletinele astea colorate,ca ne descurcam mai bine.
    -Si nu vrei sa le puna si cate o funda la fiecare?
    -Auzi,daca nu vrei sa fii serios, nu mai am ce discuta cu tine,sa fie clar.
    -Bine,iarta-ma,haide sa-ti citesc intrebarile ,la care va trebui sa raspunzi.
    -Maine, ca acum incepe Nora pentru Mama.

  7. daca vreti participare masiva la referendum adaugati urmatoarele intrebari:

    1. doriti sa fie strinsi maidaneziii din capitala?
    2. doriti sa fie eutanasiati?

  8. Ma ingrijoreaza soarta medicala a fostului preot din BANAT, socrul lui PONTA , care din preot a ajuns sa conduca agricultura , pe care a dus-o cat a fost ministru la cimitir.Acum mai nou se pricepe si la medicina.Vai ce se mai vaita pe la televiziuni, de bietii romani care sant bolnavi si numai el le-ar putea alina durerile printr-un ceai de “busuioc” si apoi printr-o cruce rosie.Nu ii e rusine, dupa ce si-a adus toata “famiglia” la conducerea tarii , ne da cind lectii de medicina,cind de invatamint , cand de morala crestina.Preotul asta le stie pe toate.Stie ca si dupa moarte familia preotilor are loc de veci separat fata de prostii satului ?Stie,pentru ca si de aceea vrea sa-si protejeze odraslele,lasindu-le pe un post caldut la conducerea statului.

  9. ,DIN CICLUL-ROMANI MIZERABILI-COLECTIA IARNA-VARA,DIZAINER SORIN OVIDIU VINTU’

    In timp ce ,CAPUSELE COMUNISTE’se dau de ceasul mortii,mai nou din pricina REFRENDUMULUI’care are ca scop o eventuala reorganizare a capitalei,daca vointa bucurestenilor asa va fi,noi astia din provincie continuam sa ne minunam ,dar mai ales sa ne explicam ,DE CE’,de ce avem lesinuri in direct,de ce avem manifestatii spontane,cu ghilimele de rigoare,de ce il vedem ,ii vedem pe acesti derbedei instigind,urlind,facind spume la gura,crize de isterie,poate,poate se pune de-o razmerita care sa cuprinda toata tara.
    Pt ca aceste incercari mi se par mizilicuri,pe linga ce a incercat SORIN OVIDIU VINTU, in anul de gratie 2006,sub guvernarea lui TARICEANU:
    FOLOSINDU-SE DE TRUSTUL REALITATEA,ACEST INDIVID EXTRAORDINAR DE PERICOLOS A INCERCAT SA ARUNCE ROMANIA IN 2006 INTR-UN CONFLICT ARMAT CU…………ATENTIE IRANUL.
    Sunt sigur ca majoritatea dintre dv ati uitat de acest episod din 2006,cind o platforma petroliera ,PROPIETATEA UNEIA DIN FIRMELE LUI VINTU A FOST ARESTATA IN GOLFUL PERSIC.
    Odata cu aparitia unei telegrame din lotul telegramelor trimise de ambasada U.S.A.AFLAM CA ACEST FOST PUSCARIAS,A INCERCAT SA PRODUCA UN INCIDENT MILITAR IN CARE SA FIE IMPLICAT STATUL ROMAN.
    Numai ca,din nou atentie,in acest demers SCANDALOS,CARE PUNEA IN PERICOL SECURITATEA STATULUI ROMAN,SI A CETATENILOR SAI,S-AU IMPLICAT PE LINGA TRUSTUL REALITATEA TV,ATENTIE DIN NOU,SI PSD PRIN VOCEA LUI MIRCEA GEOANA,PRES. DE ATUNCI SI PC PRIN DAN VOICULESCU SI TRUSTUL INTACT.
    Acestia doi impreuna cu PARTIDELE LOR,AU PRELUAT CA DOI SERVITORI MESAJUL OTRAVIT A SCAMATORULUI VINTU,IMPLICINDU-SE POLITIC IN ATRAGEREA ROMANIEI INTR-UN CONFLICT CU IRANUL.
    AU IESIT PE TOATE POSTURILE TV. CERIND CONVOCAREA C.S.A.T. SI LUAREA DE MASURI IN FORTA.TOATE TROMPETELE LOR,CIUTACII,RADU TUDOR,HUREZENII,NISTORESTI,ROSCA STANESCU,C.T.P.URLAU CA NISTE BEZMETICI SI CEREAU CA STATUL ROMAN SA INTERVINA INTR-UN LITIGIU ECONOMIC,DECLANSAT DE BORFASUL VINTU,CARE A INCERCAT SA TEPUIASCA STATUL IRANIAN,LUCRU RECUNOSCT PINA SI DE CEL MAI APRIG DUSMAN AL IRANULUI, U.S.A.
    Noroc ca PRES. TRAIAN BASESCU LE-A DAT CU FLIT TIMPITILOR SI A AVUT O ATITUDINE RETINUTA.
    Ma inttreb asadar ,acum,,in 2011-OARE CE SUBIECTE SE DEZBATEAU ATUNCI IN BLOCUL LUI GOGUTZA?
    Ce dialoguri,RAZBOINICE AVEAU PENSIONARII COMUNISTI,LOCATARI SI VECINI CU GOGUTZA?
    Dar turnul de control,GARANTAT SI CONSTRUIT DIN BALEGA DE MAGAR,ADICA DIN CHIRPICI,OARE CE CONSIDERATII INTELIGENTE FACEA LA ACEEA VREME?
    Daca vor refuza sa ne spuna,voi face eu efortul si va voi spune,ce ii framinta la aceea vreme pe acesti doi simpatici blogeri,care ne delecteaza cu opiniile,parerile,si DIALOGURILE IMAGINARE.
    Nu cred ca trebuie sa fac mari eforturi pt a-mi reusi acest lucru,si nici dv. celorlati sa va imaginati CE ADEZIUNI SI SUSTINERE TRANSMITEAU ACESTI DOI FOARTE SIMPATICI DOMNI,ROSII IN TURUL PANTALONILOR,AMICI PE ACEST BLOG.

  10. Pt dna Ministru Nu fiti asa sigura ca bucurestenii nu le sunt favorabili pt ca cel putin cei din sectorul 1 au interesul ca lucrurile sa ramana asa cum sunt.Asta pt simplul motiv ca lor li se reabiliteaza locuintele pe gratis.DIn acest motiv se vor mobiliza si vor vota NU.In celelalte sectoare lucrurile sunt mai neclare si cred ca votul va depinde f mult de atitudinea primarului respectiv, iar in Bucuresti nu aveti decat doi primari.Fara o campanie agresiva in care sa explicati clar ce se vrea ,referendumul nu va trece.Cred la fel ca multi altii ca se pun prea multe intrebari si din aceasta cauza vor fi discutii nesfarsite pe tema rezultatului ,oricare va fi acesta.

  11. cea facut porumbacul,l-a lasat singur pe maimutoiul de ponta aseara sa se faca de ras la antena 3cu tot felul de idiotenii si povesti de adormit maimute si cretini?La tontonel e de inteles,dar la idiotul cretinoid de Gadea ar trebui sa fie de domeniul penalului.Ce face C.N.A-ul ?chiar il lasa pe felix sa faca din antena 3 o troaca de porci?

    • Auzi,mestere,s-a dat drumul la tonomate?Ori traiesti pe alta planeta?Ba nuuuu…stii tu foarte bine ce faci,toti tre’ sa mincam o pita, dna ministru plateste bine?

    • pdl+udmr+unpr+minoritati=PDR(Polul Distrugerii Romaniei).Cu stima.

  12. buna dimineata ! imi place ceea ce puneti pe ‘ tapet” la referendum! Eu, personal nu stiu de ce oamenii acestia se schimba de la o zi la alta ! Aici este nevoie urgenta de : organizare, lucrurile puse la punct atat din punct financiar si administrativ! Sa fie oamenii care sa stie ce fac in acele posturi, sa stie sa se descurce nu sa taie frunze la cainii! Revin si spun ce am spus si pe 14 aprilie , aici, pe blogul dumneavoastra! Avem nevoie urgenta de: infrastructura, sa aducem turistii in Bucuresti, canalizarea orasului, transport RATB SI METROREX pe timp de noapte ! Macar daca am face aceste treburi, ne-am mai reveni cat de cat ! va pup si va doresc o zi frumoasa!

  13. USL(A)- (cu dublu inteles daca anagramam) a mai inregistrat inca o infrangere…atentie insa la sondaje! PDL se cam duce la vale. Daca trend-ul se mentine, in 2012 USL vor fi la guvernare si iar va incepe circul…iar se va “schimba schimbarea”. Asta e un motiv pentru care chiar daca nu este normal sa crezi in teoria vinovatiei colective, as identifica totusi o exceptie- clasa politica. Modalitatea in care comunica pdl in prezent + circul mediatizat de la cele 2 televiziuni de stiri aservite USL-ului ma determina sa ma gandesc ca exista unii “strategi” in cadrul PDL care joaca la dublu. Sunt foarte multi din generatia mea/noastra(35-40) care si-au pierdut rabdarea si increderea… INCA nu accept ideea ca functiile statului ar trebui externalizate- eventual nemtilor… (stiu ca este o solutie utopica) dar cam asa “vibram” noi cei din fosta clasa de mijloc, retrogradati in fiecare zi, dezamagiti, saraciti. PDL a reprezentat o solutie vs PSD (si anexa lor PNL). Este logic sa ma gandesc ca daca si PDL dezamageste, nu mai exista alternativa?

  14. Am oscilat,in a face urmatorul comentariu,care ar fi trebuit sa-l aibe ca ,EROU PRINCIPAL PE LENESUL,CRIN ANTONOVICI,[LICENTA NU-MI APARTINE] LIPOVEANUL,care de 20 de ani se odihneste,urmeaza sa se odihneasca inca vre-o 4 pt ca in 2015 sa-si inceapa cele doua mandate in care nu se va odihni ci va vegeta,si,TURNATORUL PENELIST GHISE.
    Care turnator ,in buna traditie a comunistul ,se deda la falsuri,pe care ,culmea,il DA PE GOARNA PESEDISTUL TONY GREBLA,IN NUMELE CARUIA SEMNEAZA ACEST GHISE.
    Dar pt ca totul sa fie de domeniul ABSURDULUI TOTAL,TREBUIE SA SPUN CA FALSUL,ESTE FOLOSIT PT ,ATENTIE,A PROMOVA O LEGE IN DEZBATERI,LEGE CARE SA PUNA BOTNITA PRESEI.
    Ce roberta anastase,PE CARE GHISE O INFIEREA DE TI SE UMEZEAU OCHII DE MILA TURNATORULUI,EL GHISE SALVATORUL TURNATORILOR STIE SA CONCEPA FALSURI.

  15. @elena udrea
    Nu înțeleg, la urma urmei, de ce vreți să faceți un referendum. Nu mi-aduc aminte ca vreun politician să catadicsească a întreba vreun locuitor ale urbei, dacă este de acord, sau, cu diminuarea prerogativelor primarului general Traian Băsescu, în favoarea primarilor de sectoare colorați diferit dpdv politic.
    Reinvestiți, prin lege, primarul general cu putere reală, fără a mai întreba pe cineva, faceți o singură instituție îndrituită să acorde autorizații de construcție pe baza PUG, un singur responsabil cu spațiile verzi și un singur buget al capitalei.
    Primarilor de sector trebuie să le revină, pe baza unor analize temeinice, cote defalcate din bugetul centralizat, pentru lucrări de întreținere, reparație și curățenie . E destulă treabă în aceste domenii.
    PS
    Ceea ce am propus mai sus, este valabil, dacă referendumul , pe care totuși îl veți organiza, nu va fi validat , din nepăsarea bucureștenilor.

  16. @Frank
    Tot gandindu-ma la legea asta a capitalei, m-a apucat durerea de cap.
    Ce sa fac,o sa intreb si eu pe unul pe altul,poate se mai schimba ceva si nu mai sunt atat de multe intrebari,mai ceva ca la scoala.Ca sa nu mai fiu in prezent si sa mai imi fac griji ,ma chinui sa-mi aduc aminte de ceva mai nostim .Ma bufneste rasul.Normal, cine poate sa rada ,de ce isi aduce aminte,Goguta. Intr-o zi acum ceva vreme ma duc in vizita la nea Mircea.Il gasesc ,pe burta, cu fundul in sus ,cu capul sub pat,cauta ceva.
    -Ce faci mai nea Mircea ?.
    -Uite,domnule,caut ceva si nu mai gasesc.
    -Normal,daca stiai unde sunt ,nu le mai cautai.Dar ce cauti ,poate te ajut si eu.
    -Ea incerca tu ,ca esti mai tanar,Vezi ca in fundul subpatului am pus eu mai de mult niste gloante din alea burumturum.Daca le gasesti scoate-le afara.
    -Hop,dar ce faci cu gloante ale dom.le ca alea sunt periculoase?
    -Asta e tineretul din ziua de astazi.Va e gandul numai aiurea.Ma duc la razbel.
    -Si cu cine te lupti? Cu tanti Vali.
    -Pai cu nevasta mea nu o sa castig niciodata,poate sa fiu dotat ca americanii.Tara domnule,tara este in razboi.
    -Nu cred.Pai si ce faci te duci asa doar cu gloantele alea?
    -Alea sunt asa de forma,ca ne doteaza cand ne urcam pe regele Ferdinand si pe regina Maria,adica nu pe ei ca e morti ci pe fregatele alea.
    -Nu cred o boaba din ce spui.Noi inca sarbatorim victoria in alegeri si lu matale iti arde de razboi.
    -Razi tu razi Harap Alb,dar e adevarul clar ,ca apa plata Izvorul Minunilor.Au venit la presedinte,doi indivizi.Unul mai schiopatos asa si unul mai prostanacos. Si au zis ca unii vor sa ne fure benzina din apa si noi ne aducem acum sa ii convingem.
    -Ce sa ii convingeti ?
    -Ca sa ne dea si benzina lor.
    -Presedintele ce a zis?
    -Pas.
    -Pai si acu ,deci nu e razboi.
    -Taci ma ca te aude Vali.Vroiam si eu sa ma dau rotund in fata ei.

    Dialoguri inchipuite-personajele la fel.

  17. @goguta
    Constatând, citind mesajul tău de pe pagina anterioară, că te plictisești fără mine, uite, îți fac hatârul și repostez și aici, cu dedicaȚie specială : ( 🙂 )
    ,,Înțeleg că mintea îți este aidoma unui mozaic de fragmente multicolore contradictorii care nu interacționează perfect între ele (cam în genul feliilor politice din USL) ba chiar , uneori, se ignoră unele pe altele….. dar, am sperat că măcar unul dintre ele este dominant și lui m-am adresat, în speranța că , totuși, vei înțelege…..sau cel puțin vei recunoaște asta în mod explicit, fără scenetele de la căminul cultural. 🙂
    Eu nu am pus nici o întrebare, eu doar am constatat că ați votat cu capul (?), la referendumul din 2009, după ce , în prealabil, ați făcut același lucru, cu …posteriorul, la parlamentarele din 2008, sau mai rău, ați frecat cariciul acasă.
    Ceea ce eu îți spun este că nu se poate și călare și pe jos. Dacă vreți o reformă constituțională autentică și benefică nației, dusă până la capăt (și nu în genul..,,Sa se revizuiasca, dar sa nu se schimbe nimic! “) , atunci votați în 2012, în proporție de cel puțin 50%, cu PDL. Referendumul prezidențial a fost unul consultativ pentru parlament, singura instituție care poate revizui de facto Constituția României. Înainte de ai chestiona pe Boc și Băsescu, întrebați-vă pe voi înșivă, dacă totul este în regulă în ceea ce vă privește lăuntric și analizați, de asemeni, gradul de respect pe care îl manifestă partidele de opoziție față de cetățeni.”

    • Si ca sa-ti fac hatarul,ZeV,la legerile din 2012 o sa votez 50% pdl,50 % alt partid.
      Nu ma duc la vot.Cel putin asa zic acum.Daca pdl.ul ,va ajunge in sondaje la 98% ,atunci emigrez (rad).

  18. Hai sa fim seriosi, cele 7 intrebari sant de rasul lumii … nu lamuresc nimic, dimpotriva mitica de Bucuresti se va incurca in ele si rezultatul referendumului va fi invalidat. Intrebarea e: vrem sa lamurim ceva sau facem doar joc de glezne pe banii contribuabilului ?

  19. Cred, totusi, ca acest Oprescu ar trebui luat la bani marunti ca lumea. Este greu de imaginat un om care minte cu atita dezinvoltura, nici macar ziaristii mogulilor nu o fac atit de neclipit! Iata, explica faptul ca dublarea costului la stadionul national se datoreaza tva-ului. Ridica, intr-o emisiune, en passant, pretul de la 119 milioane la 146, “cit este de fapt”, dupa care intreaba, cu aerul ala de idiot: “Pai ia puneti la suma asta si tva-ul, care intra la stat”? Si uite asa, da impresia, mizind pe bunul nostru simt, ca orice mincinos gogonat, ca dublatul este din cauza tva. Ca si cum tva-ul ar fi 100 la suta! Apoi, cu aerul ala de pusti smochinit de vicii, afirma: “Pai am transformat conceptul de stadion in cel de arena, cu spatii comerciale, restaurante…”. Ca si cum ar fi inventat asta, cind orice mare stadion are nu numai asta, ci si hoteluri, sedii de firme, muzee mai mari decit muzeul de istorie al Bucurestiului, de pilda. O da ca si cum a inventat el apa calda. Incredibil, chiar trebuie desfiintat, pur si simplu. Nu de alta, dar de la astea care par glumite a fost foarte aproape sa faca din subventia de la guvern pentru caldura era sa se transforme in venituri la buget! Se ingroasa gluma!

  20. Un singur primar general,un singur consiliu general si totul va fi in ordine si cu bugetul si cu decizile unitare care se vor lua in asa fel incit sectoarele sa fie armonios dezvoltate.Numai atunci harta Bucurestiului nu va mai arata colorata dupa prezenta politicului in administratie.Ce este acum este o rusine,este ca si cind dau telefon unui prieten si ii spun ca merg de la PSD la PDL dar trec prin PNL.Sau mai explicit plec de la Ponta si pina ajung la mine acasa,dar trec putin prin Alina Gurghiu.

  21. Ce-ar fi sa organizati un referendum si nu un sondaj de opinie? Formulati o intrebare simpla si clara . UNA nu sapte.

  22. @razvan , 10:30 am
    Ai dreptate,dar:
    razvan,stii care este problema, daca s-ar pune aceste doua intrebari? Ar fi in total noua si deja sunt prea multe.Asta unu la mana.Doi la mana si cel mai important, zic eu,este ca or sa iasa la vot toti”iubitorii” de animale si care or sa puna “nu” la ambele intrebari. In rest daca au timp ,or sa deseneze ceva pe celelalte buletine.
    Ai vazut-o si tu pe tanti Gherghina de la 10 ,cum arunca mancarea pe geamul de la bucatarie,exclamand “mance mama pe ei ,de frumosi si de pazitori” si va vota si ca isi doreste un Bucuresti curat.
    Ceilalti oameni vor spune ” pe mine nu m-a muscat”,trec pe celalalt trotuar,de parca orasul ar fi al maidanezilor ,nu al bucurestenilor. Mai spunea, deunazi,un sef,ca daca omoara maidanezii,creste numarul pisicilor.Am mai scris,in zona mea sunt,pe bune .39 de caini,18 pisici si sobolani nu stiu.Pureci,capuse….fara numar.
    Chiar ma gandeam ca noi oamenii ne mai contram,dar Lizuca(catel) cu Pufi(pisica),dragoste mare.
    -Vai vecine,ce suflet de caine ai, alungi o pisicuta.
    -Vai ,doamna Dragomir ,legea junglei.
    Dupa parerea mea ,chestia ,cu animalele fara stapan nu trebuie “referenduzata”(scot si cuvinte noi).Am prins animalul,replica din Terminator 2.
    Dupa ce se mai inputineaza numarul lor fac ca la “Animal planet”-nu ai grija de animal,te-am prins ,te-am ars.
    Vai Ong-uri,vai,dragostea de animal,vai “bideu” sare ca ars.Vrei frate ,cutu-cutu,la tine in casa nu pe strada.E strada mea,eu platesc impozit lui Fane 2,nu Ciufulici.Nu vreu ca peste cativa ani cand numarul maidanezilor, va depasi pe cel al oamenilor, sa-mi spuna Zdreanta:Monser,pe aci nu treci.
    Il am pe Patrick al meu,face 15 ani acum in mai(pe bune).
    Asa,ca razvan,e o problema mare,dar marea majoritatea, celor, care au semnalat problemele orasului,vecinei noastre,d.na Neli,au raportat acest lucru,asa cum l-am scris eu acum.
    Sau, aproximativ la fel.Oricum ideea asta era.
    Orasele sunt ale oamenilor.
    Momentan:”Planeta maimutelor”=sf.

  23. Cum am spus si pe celalalt post, problema aici este formularea intrebarilor. Cu PSD n-o sa fiu in general de acord din principiu iar PNL tinde sa alterneze intre un catelus al PSD si dat in gropi pe cont propriu prin declaratiile liderilor, dar cand au dreptate trebuie sa recunosti. Alegerea acestor intrebari e o manevra foarte murdara din partea PDL de a profita de lipsa de informatie, interes si cultura politica a populatiei, manipuland raspunsurile probabile pt. propriile interese. Am analizat pe scurt intrebarile pe celalalt post asa ca nu mai repet.

  24. Si iata cum referendumul asta clarifica definitiv echipele care se infrunta in Bucuresti:

    cei cu viziune (in coltul din dreapta),
    contra
    celor cu televiziune (din colt in colt, adica incoltiti, cum ar veni)

    • Vezi ,monser ,usurel,usurel iti iese rima alba.Adica (pt.d,vs)nimic.
      Tai “celor cu televiziune”.
      Si propaganda-i gata.
      Apropo,sau apropos,sau bine ca mi-ati adus aminte,aseara era tarziu si ploua,mesajul din 19.02,l-ati gasit?.De inteles, intreb mai tarziu,dupa marea petrecere.Nu de alta ,dar mai sus de mesajul pentru mine ,era mesajul pentru Zev ,”postacii de duzina…vor inca o uzina(de la mine)….referendumul trecut,,,,ma lasa un pic cam mut(tot de la mine)…”
      Nu am inteles rima ‘”duzina” ,cu “trecut”,raportat, la catelus cu paru cret”

    • ..a fugit linkul ,chiar asa ,de ce nu si-a 8-a intrebare la sondajul de opinie care costa un milion de euroi ,ii criza ?????

    • Andreea, febletea mea, e mai utila in Guvern ca si Dna udrea deasemeni febletea mea, EBA si ea febletea mea tocmai ptr felul in care se exprima fiind foarte nimerita la UE caci decat cu Severini si cu Antonesce(valence) … 🙂

  25. cum sa nu le fie frica? dar merita sa ajunga niste simpli functionari, da-i incolo…sunt toti incapabili!

  26. Doamna Udrea, despre legea capitalei ii las pe cei care traiesc in prezent in capitala sa discute. Dar, daca colegii dumneavoastra din PDL indraznesc sa voteze impotriva legii pentru managementul animalelor fara stapan (cainii maidanezi adica) si se inclina iarasi la presiunile zecilor de ONG-uri, ingnorand tragedia umana care are loc din cauza acestor haite de caini, eu voi face tot ce imi sta in puteri sa imi conving toate rudele si prietenii sa nu mai voteze cu acest partid.

    • Cred ca intrebarea esentiala care, dupa cum remarca cineva,ar scoate lumea la vot ar fi cea despre cainii maidanezi si tocmai asta lipseste.Trebuie sa ne asumam prin vot raspunderea fata de aceasta problema si minoritatea sa se supuna majoritatii.

  27. Crin ANTONESCU se retrage din functia de sef a PNL si din politica.
    Informatia vine din partea unui grup PNL din organizatia din IASI.

    Lupta pentru sefia PNL se va da intre liderii din PNL din partea MOLDOVEI.
    Este vorba de cei care nu accepta USL, numarul organizatiilor este din ce in ce mai mare.

    • …ai terminat lozincile cu puncte si egaluri ,acum ai trecut la dezimformari ,mare figura esti bey cordialule…..hihihihi…

    • @
      puiu

      Personal imi pare rau de decizia lui crin antonescu, doream sa-i remarc anduranta si nu clanta de mahalagiu ieftin.

      Regret ca PNL este un partid cu oameni valorosi care sunt obligati sa se prostitueze asa ieftin.

      Locul lor ar putea sa fie in linia din fata si nu la remorca unor indivizi care nu au nimic cu ROMANIA MODERNA.

      Domnule PUIU,

      Va inteleg, probabil traiti din asistenta statului, este normal daca sunteti in aceasta situatie si trebuie sa fiti ajutat.
      Nu inteleg pe cei care se plang si nu sunt in situatia de a fi asistati.

      Sper ca ati intelées,mai bine o societate justa decat una pe minciuna cum o sustine usl UL.

    • @
      puiu

      Spre satisfactia DVS am lansat peblogul sefului DVS Domnul PONTA mesajul,

      Buna Seara,

      “Incerc sa va inteleg cu dificultate citind, mai precis descifrand desenul dvs.

      Probabil mai inteligent ar fi fost daca era prezentat in comparatie si desenul cu cei din usl.

      Dar mai important, stirea venita de liderii din PNL IASI, Domnul Crin ANTONESCU se retrage din sefia PNL si din politica.

      Cei care se bat pentru sefia PNL sunt moldovenii si nu doresc infratirea cu ofcina pe care incercati sa o reprezentati cu dificultate.

      Domnule PONTA,

      Erati printre cei care credeam ca ar putea crea o adevarata social democratie in ROMANIA si nu un socialism apropiat de PRCR (polul renasteri comunismului roman.

      Va rog sa primiti scuzele mele si sa-mi lasati mesajul, aceast demonstrand ca sunteti un om politic modern”

      Cordialement

      NU STIU CAT DE MODERN POATE DEVENI ACEST EMBRION COMUNIST HRANIT CU LAPTE ROSU

    • Cred ca informatia despre dl. Crin Antonescu merita luata in seama. Spun asta pentru ca dl. C.A. a spus, IN PREMIERA, ca ” NU STIE DACA VA CANDIDA LA PRESEDINTIE “. Asta dupa ce, luni in sir, ne-a vorbit din postura celui care il va inlatura pe ” vremelnicul locatar de la Cotroceni” ( expresia favorita a d-lui C.A.).

  28. Maine,Fane 2,face o vizita de lucru in zona pastorita acu ..sa to fie….acu sa tot fie niste ani,de Fane 1
    Fane 1, era om iute la manie.Fane 2 este ardelean.Fane 1 cand spunea ceva facea.Fane 2 cand spune ceva ,repeta.Fane 1, astepta sa se intunece mintile dusmanilor.Fane 2 ,asteapta data.Fane 1, mergea in mijlocul razesilor.Fane 2 merge in mijlocul fotografilor.Fane 1, avea boieri ,la sfat de taina.Fane 2 ,are taine.Fane 1, avea opinci sau cizme.Fane 2 ,si-a cumparat pantofi.
    Fane 1, se razboia.Fane 2 se razboieste.Fane 1, taia.Fane 2 ,taie.Fane 1, spunea marilor curti, nu.Fane 2 ,spune:nu am spus nu.Fane 1, a taiat multe capete.Fane 2 ,asteapta sa i se taie.Fane 1, nu astepta ordine.Fane 2, deabia le asteapta.
    Fane 1 ,nu astepta sa i se aduca,lua.
    Fane 2 la fel.
    …………

  29. @ZeV
    Zev a scris pe 15 Aprilie 2011, 01:21 pm:
    “Constatând, citind mesajul tău de pe pagina anterioară, că te plictisești fără mine, uite, îți fac hatârul și repostez și aici, cu dedicaȚie specială ”
    Vezi ce inseamna facerea de bine?Am vrut sa te ajut, sa nu stai “unde nu mai era nimeni”(pagina anterioara)
    Daca vreau sa aud, analize ,de cate 2 ore ,dau pe un post tv. Zev,ori care ar fi acela,ZeV.Si apropo,nu mai stiu cine spunea-tu trebuie sa stii-ca e mult mai usor ,sa scrii un roman de 14 volume si sa nu spui nimic,decat sa scrii ,ceva ,asa usurel ,pentru “caminul cultural” si sa inteleaga aia care “e mai fraieri “ceva,macar ceva.
    Doamne ,ce fraza lunga am scris.

    • Admin,
      Nu imi sunt acceptate in acest moment decat postari de raspuns de aceea si asta l-am pus astfel?

      Administrator:
      Ati postat de doua ori acelasi comentariu, am pastrat doar unul. Ajunge in spam datorita cuvantului din ultima propozitie.

    • Adica revin atragand atentia ca exista probleme poate ca ii fac pe cei mai plictisiti sa nu mai insiste. 🙂 =))

    • Dar in calitate de replica la o postare a trecut din prima ?
      In fine.
      Eu am insistat considerand ca merita sa ma ostenesc sa lamuresc problema si e prea plictisitor sa nu arunc si un strop doua de culoare
      Dar acum NB.

  30. Nea Cutarescu,
    Celelalte intrebari au rostul sa lamureasca viitoarea conducere, ori cum va fi ea organizata in functie de rapunsul la intrebarea 2 , 3 si 7, ce sa faca efectiv ptr a indeplinii cerintele bucurestenilr ce vor rezulta din raspunsurile la intrebarile 1, 4, 5, 6.
    Ce-i asa greu de inteles?
    De sigur ca lumea trebuie lamurita si daca tv-urile care ar tb sa faca asta se vor ocupa numai de injuraturi, manipulari , creerea de confuzie, indemnul implicit din toate acestea sa nu se mearga la vot sustinand ca intrebarile sunt prost puse etc etc nu va fi bine.
    Desigur tb explicat ca intrebarile 2 si 3 sunt exclusive adica nu poti raspunde cu da sau nu la amandoua.
    Dar asta nu e mare scofala daca nu esti ocurva intelectuala sau un ticalos de doi bani.

    • ala: … intelectuala ? 🙂
      Dar in calitate de replica la o postare a trecut din prima ?
      In fine.
      Eu am insistat considerand ca merita sa ma ostenesc sa lamuresc problema si e prea plictisitor sa nu arunc si un strop doua de culoare 🙂
      Dar acum NB.

      Administrator:
      Nu a trecut nici in calitate de replica. L-am scos din spam.

    • 1.V-am raspuns , in ” subsolul” postarii mele din 15.04. orele 03:22 a.m.
      Vad ca insistati. Presupun ca o faceti din cauza ca nu erati sigur de aparitia interventiei dv.
      2.Cred ca numele sub care se scriu postarile trebuie respectate, asa cum si le scrie fiecare. Imi spuneti ” Cutarescu”. Nu este corect. V-as putea stalci si eu numele, intr-o forma care sa va enerveze ( nici n-ar fi prea greu ), dar ar fi pacat sa ne pierdem energia ( SI MAI ALES TIMPUL, CARE PENTRU MINE ESTE FOARTE IMPORTANT ) cu asfel de treburi.
      3.Atunci cand veniti cu argumente, va citesc cu atentie. Atunci cand utilizati invective…

    • P.S.
      Cineva intreba, pe buna dreptate: daca ” viitoarea conducere va fi lamurita , prin intrebarile puse, ce sa faca pentru a indeplini cerintele bucurestenilor” ( asa cum scrieti dv. ), atunci de ce nu a fost introdusa si intrebarea cu cainii comunitari, pentru ca a fost cea mai des sesizata problema de catre bucuresteni ?

  31. Daca nici pe blogul dvs. nu sunteti sustinuta,decit intr-o mica masura,trebuie sa va dea de gindit. Adica intrebarea ” 6 sectoare si o administratie” nu inseamna desfiintarea scetoarelor. Primarii ,fara buget si decizie administrativa ce vor fi?
    Oricum,pentru un referendum intrebarile sint ridicole. V-am mai spus doamna Udrea ca sinteti bagata “in fata” si nu ma credeti.Cind ve veti convinge va fi prea tirziu.In rest toate cele bune .

  32. @NeaKutare & Ion Adrian
    Am citit cu mare atenție ce a propus prietenul NeaKutare și nu știu cum să fac să nu-l supăr pe celălalt prieten, Ion Adrian. 🙂
    Prefer să nu comentez în plus, dar , în urma unei lecturări a ideilor vehiculate atât de doamna Udrea, cât și de către colegii domniei sale , în ultimul timp, am încercat o sinteză, alternativă la propunerea doamnei ministru:
    REFERENDUM PENTRU CAPITALĂ
    1. SUNTETI DE ACORD CU PASTRAREA ACTUALELOR SECTOARE, DAR A CAROR ACTIVITATE SA FIE SUBORDONATA PRIMARULUI GENERAL AL CAPITALEI ?
    2. SUNTETI DE ACORD CA SECTOARELE SA FIE CONDUSE DE SASE VICEPRIMARI DE SECTOARE, ALESI DIN RANDURILE CONSILIERILOR LOCALI PRIN VOTUL INTREGULUI CONSILIU ?
    3. SUNTETI DE ACORD CA LA NIVELUL CAPITALEI SA EXISTE UN SINGUR BUGET COORDONAT, APROBAT DE CONSILIUL GENERAL, IAR CEL CARE EXECUTA BUGETUL SA FIE PRIMARUL GENERAL ?
    4. SUNTETI DE ACORD CA BUGETELE SECTOARELOR SA FIE STABILITE , DE CATRE CONSILIUL GENERAL AL CAPITALEI, PRIN REDISTRIBUIRE DIN BUGETUL GENERAL, IN FUNCTIE DE NEVOILE GENERALE ALE BUCURESTENILOR, RESPECTIV PLANURILE URBANISTICE GENERALE , PROTECTIA MEDIULUI , INFRASTRUCTURA SI CURATENIA ORASULUI ?

    • @ ZeV
      1.Apreciez bunele dv. intentii.
      2.Privitor la intrebarile pe care le propuneti, am urmatorul comentariu:
      2a.Nu intamplator, legea referendumului prevede ca alegatorii sa se pronunte asupra UNEI PROBLEME, si nu asupra MAI MULTOR PROBLEME ( CARE POT FI SI CORELATE INTRE ELE). Aceasta prevedere a fost introdusa ( judecand in mod logic), pentru ca rezultatul referendumului sa nu fie interpretabil.
      2b. Intrebarile propuse de dv. sunt corecte, DAR NU PRIVITE IMPREUNA.
      Explic de ce . Cum sunt romanii imprevizibili, sa presupunem ca raspunsurile la intrebarile dv. vor fi : 1- NU, 2- DA, 3 -NU, 4- DA.
      REZULTAT POSIBIL, NU NUMAI TEORETIC,CI SI PRACTIC. In aceasta situatie, CARE VA FI REZULTATUL ( DE NECONTESTAT ) AL REFERENDUMULUI ?
      Am precizat, DE NECONTESTAT, intrucat se stie ca la contestatii nu ne intrece nimeni.
      2c. Si chiar daca nu ar fi contestat rezultatul, cum va fi organizata administratia locala a municipiului Bucuresti, daca nu se accepta un primar general ( care sa coordoneze intreaga activitate a capitalei ), dar se accpta ca bugetele sectoarelor sa fie stabilite de consiliul general al capitalei ? Corectitudinea executiei bugetelor sectoarelor va fi urmarita de consiliul general al capitalei? Si atunci, consiliile de sector ce treaba ar mai avea ?
      3. Atunci cand vorbim de vot, nu pot fi acceptate deductii logice, de genul: “daca a votat la intrebarea nr. 1 cu ” DA ” , in mod sigur va vota cu ” DA ” si intrebarea a doua, sau a nu stiu cata”. Daca s-ar accepta asfel de deductii, intrebarea a 2-a ( sau a nu stiu cata) nu ar mai trebui sa existe , ci ar trebui cuprinsa in intrebarea a 1-a.
      4. Tinand cont de cele expuse mai sus, am propus ca INTREBAREA DE BAZA, PRIVIND PRIMARUL GENERAL ( SI TOT CE DECURGE DIN EXISTENTA ACESTEI INSTITUTII ) , sa fie precedata de un preambul, in care sa se prevada CONTINUTUL INTREBARILOR, nu intrebarile, ca atare.
      Asa cum am spus, preambulul ar trebui ( in opinia mea ) sa aiba formularea :
      ” Pentru a asigura… ( si aici se poate introduce : ” distribuirea fondurilor dupa necesitatile, reale , ale diferitor sectoare din Bucuresti ” , “pastrarea unei unitati arhitecturale a Bucurestiului ” etc.etc. ),
      VA INTREBAM: CONSIDERATI CA AR FI O MASURA EFICIENTA CA BUCURESTIUL SA FIE CONDUS DE UN PRIMAR GENERAL, CU PASTRAREA SECTOARELOR ACTUALE DAR CU PRIMARI DE SECTOR STABILITI…s.a.m.d. ? Raspunsuri :
      DA.
      NU.
      ( In lege nu este prevazuta varianta ” NU STIU “)
      In aceste conditii, nimic nu ar mai fi neclar, nimic nu ar mai putea fi contestat.
      5. Inchei, ASA CUM SE INCHEIAU, inainte de ’89, LUARILE DE CUVANT IN SEDINTELE DE SINDICAT SAU DE PARTID: Eu ATATA AM AVUT DE SPUS… ( referitor la acest subiect ).

    • ZeV,
      Nu ma superi de loc. Nu am spus in niciun caz ca chestionarul compus din cele 7 intrebari este cel mai bun sau ca l-as fi semnat si eu ca elaborator. L-am luat ca un dat si i-am raspuns lui nea cutare care a analizat acel dat.

    • @NeaKutare
      Eu am propus o variantă de compromis, cu reducere de la 7 la 4 a nr. de întrebări și mi s-a părut extrem de importantă referirea la buget/bugete.
      Desigur că o singură întrebare, bine formulată, ar trebui, în principiu, să fie suficientă.
      Pe de altă parte , așa cum am mai spus, referendumul , ce are mai mult o valoare propagandistică, nu este absolut necesar, având în vedere că structura administrativă la nivel național, se stabilește prin lege, adică de către guvern și parlament. Nu cred că ar fi realist să ne închipuim că se pot organiza referendumuri în toate județele, municipiile și localitățile țarii. Ar ieși un ghiveci, costisitor, de neimaginat.

  33. @gogutza
    Constat că la comentariul meu din data de 15, ora 01:21, ,,fragmentele” independente din mintea ta (care se vede , fără tăgadă, că nu comunică între ele) tau răspuns, succesiv, astfel:
    1. Fragmentul inteligent , la ora 01.28
    2. Fragmentul vesel , la ora 01:35
    3. Fragmentul iritat , conștient că este semianalfabet și suficient de…conștient că eu știu asta, la ora 10:53
    ….A mai rămas unul. 🙂
    PS
    Oricum, te rog să continui, ca să ne râdem și noi din când în când…..dar pentru asta , îți sugerez să utilizezi doar primele două fragmente….deci, nu te grăbi ca mireasa la pat . Nu mă las ,,rugat” de două ori 🙂

  34. REFUGIATI POLITICI-BIBLIOTECARU-

    S-A produs pe acest blog ,ani de zile,remarcindu-se prin maniera perversa si diabolica in care propaga POLITICILE,pesediste,fiind un aprig aparator al parintelui pesede-ION ILIESCU.
    Ani de zile,a aparat cu stoicism IMAGINEA PSD,si a donozaurilor pesedesti ,pt a caror imagine nu a facut rabat de la nimik.
    De la minciuna,manipulare,omisiune,diversiune,delatiune si pina la stari emotive,nu a scapat nici o metoda din arsenalul bolsevic,intr-u apararea BORFASILOR PESEDESTI.
    Inteligent,meticulos,cu o buna logica,ani de zile s-a batut pt interesul PSD.
    Intr-un tirziu,satul de esecurile ,si falimentul stingi romanesti,se retrage anuntind ca renunta la misiunea de a aduce,SOCIAL DEMOCRATIA IN PRIM PLANUL SOCIETATII ROMANESTI.
    Numai ca ce sa vezi,MINCIUNA ARE PICIOARE SCURTE,si un simplu click,ni-l arata pe BIBLIOTECARU,VIOI,CA A GAZELA,PASCIND IARBA PESEDISTA SI LUIND LUMINA DE PE BLOGUL LUI VICTOR PONTA.
    Cu energii noi,bibliotecaru PE POST DE REFUGIAT POLITIC,JOACA DE DATA ACEASTA O ALTA PARTITURA,PE BLOGUL LUI PONTA.
    Isi pune la dispozitia PESEDEILOR,EXPERIENTA ACUMULATA IN ANII DE POLEMICI VIRTUALE,OFERINDU-SI IDEILE,PARERILE,SI SERVICIILE,PT CA ELENA UDREA SA POATA FI COMBATUTA IN LUMEA VIRTUALA.
    Pina la urma,bietul bibliotecaru,nu a rezistat ispitei si s-a intors la radacini,origini-ACOLO UNDE DE FAPT ESTE LOCUL LUI-IN MIJLOCUL UNOR ,TINERI INDOCTRINATI,NASCUTI BATRINI,IN MULTE SITUATII MAI BOLSEVICI DECIT BOLSEVICII LUI DEJ.
    Ma bucur ca bietul si labilul domn BIBLIOTECARU,si-a gasit in sfirsit linistea,si pacea,trebuia pina la urma sa esueze printre cei ca el,NISTE RATATI CU PRETENTII DE GENII NEINTELESE,DE FAPT NISTE NULITATI ,CU VELITATI DE GINDITORI.

    • @frank
      Bibliotecarul poate să facă tot ce doresc ,,mușchii circumvoluțiunilor din dotare, pentru că este un cetățean liber.
      Dar un lucru, nu-l poate face, totuși, nefiind (biblio n.a.) decât un simplu…om. Nu-l poate ,,poseda” pe retardatul Victor Ponta pentru a-l face , cel puțin aparent , mai inteligent decât este, adică…inteligent. 🙂
      Și mai e ceva…șmecherașul titrat și endependent care spune tot timpul că ne ignoră, trebuie să rețină un amănunt : eu, cel puțin, nu intru și nu voi intra ÎN VIAȚA MEA pe blogul netotului pesedist cu față de arlechin, bun doar să-i lingă pantofii doamnei ministru Elena Udrea, după care să-i spele cu dezinfectant 🙂
      Auzi…cine să o ,,combată” pe distinsa doamnă …măscăriciul copilot Victor Ponta…nici măcar nu mai pot să râd.

  35. Ze.V-sa ai un week-end minunat.Intra la EUSEBIU[ANTIDEONTOLOGUL]cind ai timp si chef.
    zic eu ca merita,vei gasi lucruri interesante,dar si pe MILITIANUL PUIU,in genunchi,adapindu-se de la hidrantul pe care i l-am pus cu generozitate la dispozitie,sa bea pina rugneste de tot.
    O sa-l gasesti turtit,sifonat si ofuscat,devastat de duhurile ,RELE ‘care il bintuie.
    In rest ,Valeriu,sa auzim numai de bine,si ca RATIUNEA NU MAI DOARME ,BA MAI MULT CA I-A LUAT DE GIT PE MONSTRII SI DA CU SETE DE PAMINT CU EI.
    Apropoo,ce PARERE AI DE DINTOSUL OPRESCU,PUIUL DE SECURIST CUM ISI VINTURA INDEPENDENTA PE LA VINTU SI VOICULESCU?????????
    A iesit si asta din amorteala,ca pina acum nu prea s-a aratat la fata,putoarea comunistoida.Si sare si asta la ,CONDURII DOAMNEI UDREA,CINTIND IN CORUL MASGARILOR CARE ESTE DIRIJAT DE CHILIMAN.

    • ..Intru mai târziu, nu vreau să-i dau satisfacție țianului citindu-i lăturile. Dar o voi face cu siguranță diseară, pentru tine. Acum am un somn în mine și casc…de vă înghit pe toți. Mă duc puțin la nani nani. 🙂

    • ….Depinde numai de bucureșteni să realizeze, la timp, că au un primar general, culme a imposturii, fals independent, monument de incompetență, puturos notoriu , Everest de tupeu și obrăznicie. 🙂
      Așa se explică ….afinitatea cu chiulăul penelist, cel mai fervent susținător al doctorașului. Parcă ar fi frați siamezi.
      Restul națiunii, a înțeles aceste ,,calități” la alegerile prezidențiale din 2009. 🙂

    • ZeV…din astea servesti tu la mesele principale ,nu te mai fandosi ,esti un fanfaron de joasa speta….iti doresc multe” SUCCESURII “…hihihih….s-a molipsit si Elena dupa EBA ,asa a caracterizat activitatea guvernului Boc…hihihih….Vanghelie ii inspiratorul vostru…

  36. Crin ANTONESCU, informatia ca se retrage complet din viata politica este REALA, lider PNL IASI a confirmat aceasta veste.

    Lupta si sefia apartine liderilor moldoveni a PNL.

    Fara a oferi numele liderului, ne-a garantat ca va face totul a duce PNL spre dreata si nu spre stanga COMUNISTA a lui ILIESCU si NASTASE & Cie COZMANCA.

    A mai precizat ca BRATIENII si-au sacrificat pentru o ROMANIEI LIBERA si nu COMUNISTA.

    Ii multumesc Domnului viitor sef de PNL pentru informatia declarata reala.

    • Radoveanule bagi lozinci la greu ,Cosmanca demult a fost ejectat de pesedisti ,ii mai apropiat de pedelisti si uneperisti (arcul puterii ),ura ,neghiobia si comunistul din tine te fac de necitit,sa fii sanatos ,de la mine ai primit o pastila de ignoral 🙁 😕

    • ..au inceput pomenile electorale a democrat liberalilor ,s-au dat faina, peste (maine ii dezlegare la peste ,ulei …etc ) ,are balta peste (bani ) ,sa vedem pomenile opozitiei ,nu se lasa mai prejos.

  37. Nu este vorba de desfiintarea sectoarelor ci de redesenarea lor in functie de cartiere si desfiintarea functiei politice de primar de sector-in favoarea uneia administrative !
    Nu se mai poate continua in acest mod pagubos si neconstructiv de conducere si gestionare a capitalei…fiecare primarut sa-si faca de cap in felia lui si sa ignore strategia de dezvoltare unitara a Bucurestiului.
    Eu de cca 20 ani sustin si cred ca cea mai mare eroare a fost acest sistem poliagogic, dovada dezastrul arhitectonic, traficul infernal si decalajele mari in dezvoltarea sectoarelor.
    Daca vechea impartire interbelica “colorata” a “micului Paris” nu mai este viabila, macar aveam la indemana exemplele de organizare a marilor metropole, arondismentele Parisului de exemplu…
    Nu am aprofundat proiectul d-lui Gherasim (o autoritate recunoscuta in materie de administratie publica), insa sper ca se vor pastra serviciile si administratiile de sector in folosul cetatenilor, ca sa nu se deplaseze pt orice problema la Primaria Generala…altfel ne intoarcem de unde am plecat: la birocratia epocii comuniste !?!

  38. @Stefan Radoveanu
    Sper să nu vă înșelați, privitor la Crin Antonescu. Pe de altă parte, fiind, ca și dvs, extrem de apropiat de Iași ( 🙂 ) , nu cred că acest municipiu poate oferi, din câte cunosc, alternative viabile la conducerea acestui partid.
    Doar nu-mi veți spune că îi vedeți pe Relu Fenechiu, Chiuariu, Vosganian,sau Adomniței, personaje credibile pentru o astfel de responsabilitate.
    Desigur că după fuziunea, prin federalizare, cu PDL și o perioadă de penitență a distinșilor domni de mai sus, la muntele Athos, poate mai stăm de vorbă. 🙂
    PS
    Dacă virusul informatic cu numele de ,,puiu” vi se adresează cu apelativul de ,,comunist”, tocmai domniei voastre, mă îndoiesc că merită, de acum încolo, vreo atenție, oricât de minusculă, din parte dvs. V-ați pierde, cu siguranță , timpul.

    • ps
      ..De respectivul, am eu ,,grijă”, împreună cu Frank. 🙂

  39. Daca privesti Bucurestiul , fie de desupra , dela distanta foarte inalta , sau dela dstanta de mii de Km , ai sa realizezi ca ceva se misca la nivel de organizare si administrare . Ca de obicei , sau asa cum se stie , Dna Elena Udrea este initiatorul care da tonul multor schimbari sau reforme in Romania . Iar acum se occupa de Bucuresti . Excellent . Bucurestiul are nevoie disperata de schimbari . Maajoritatea romanilor , sau aproape toti , care sunt in afara Romaniei , nu conteaza la ce distanta , aproape toti cand vin in Romania , vin in Bucuresti . Multi vin si stau mult in Bucuresti , altii stau niste zile inainte de a mege in alta parte . Pe de alta parte , aproape toti romanii care traiesc in afara Romaniei,mai toti sunt sympatizanti PDL . Vestea ca Dna Udrea vrea sa faca schimbari administrative sau anumite reforme in Bucuresti , este salutata . Intelegem ca representantii Uniunii Socialiste , Ponta si Antonescu se opun planurilor Dnei Udrea . Pe noi , ca simpatizanti ai PDL , aceasta Alianta Socialista din Romania , ne irrita . Pe toti . Pana si pe niste romani americani care lucreaza la o firma prin Pacific , in Samoa . Pentru ca veni vorba , toti romanii din afara , vor sa se legifereze si sa se faciliteze votul prin corespondenta ( asa cum fac si americanii) pentru a da sansa tuturor sa voteze . Sansa trebuie data si nu stopata asa cum doreste Uniunea Socialista din Romania . Revenind la Bucuresti , avem certitudinea ca se va face in Bucuresti un rferendum si ca bucurestenii vor fi de accord cu planul Dnei Udrea de a se face acele schimbari administrative care nu pot fi decat benefice bucurestenilor . Intelegem ca Ponta si Antonescu , caracterele comice ale istoriei , Stan si Bran , stau pe de laturi si latra oridecate ori Dna Udrea le intrerupe actul comic . Pai nu se poate , trebuie sa le intrerupa actul comic , pentru ca Bucurestiul are nevoie de schimbari . Se pare ca lui Crin si Ponta , le este teama ca Dna Elena Udrea , s-ar putea sa considere ca ar trebui sa candideze la primaria Bucurestiului . Si nu -i deranjeaza ca Dna Udrea poate candida la primaria orasului , ci-i sperie ca va castiga . Daca Dna Udrea este cel mai bun ministru din guv . Boc , dece nu ar fi cel mai bun primar din 1990 incoace ?

  40. Întrebarea suna mai degrabă a slogan PDL , Vă doriţi o Capitală cu 6 sectoare şi o administraţie”; „Vă doriţi o Capitală cu 6 sectoare și șapte administrații? Votați PDL și Elena Udrea. Nu e foarte clar ce e cu cele șapte administrații , sunt toate băgate în aceeași camera și fac același lucru? Administrația unica pe care o propuneți nu are cumva mai mulți angajați și cheltuie mai mult decât toate cele șapte la un loc? Omul simplu va ajunge la fel de ușor la megaadministrația pe care o propuneți sau ea va avea grija doar de zonele cu număr mare de votanți și banii plătiți de contribuabilul cinstit vor ajunge pomana electorala în zonele sărace? De ce oare descentralizarea e buna pentru România dar nu și pentru București ? Eficienta utilizării banului public se număra în administrații sau în număr de parlamentari oare? Nu vad nici un rost în aceasta centralizare decât simplificarea traseului șpăgii și crearea de noi posturi cu dedicație politica , schimbarea administrației fiind o buna ocazie sa dați afara și sa angajați oamenii obedienți. Dumneavoastră știți toate cele de mai sus dar pana și cel mai nerușinat joc politic pentru împărțirea cașcavalului trebuie sa ia forma grijii pentru binele public. Salutare

  41. Doamna Udrea lasati referendumurile acestea si spuneti-ne mai bine cum veti proceda cu solicitarile UDMR. Asta este ceva mai important decat referendumul dvs.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *