Turismul romanesc pe Facebook

Numărul utilizatorilor de internet din România a crescut extrem de mult în ultimii ani. Cel puţin în mediul urban, un studiu din 2009 arată că doi din trei români au acces la internet, fie acasă, fie la locul de muncă. Rata de penetrare începe să crească substanţial chiar şi în mediul rural, deşi decalajele sunt încă mari.

Din acest punct de vedere, românii ştiu foarte bine ce înseamnă new media şi ce implică reţelele de socializare. Practic, Hi5-ul sau Facebook-ul sunt cele mai importante reţele de socializare. Şi ştim cu toţii ce impact încep să aibă în viaţa noastră de zi cu zi. Chiar şi eu am o pagină de Facebook care se dovedeşte că are succes. Până acum, sunt aproape 5500 de prieteni virtuali şi nu vreau să mă opresc aici.

Elena Udrea si Blake Chandlee

Picture 1 of 4

Cred că parteneriatul pe care ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului l-a realizat cu reprezentanţii Facebook este un pas extrem de important pentru promovarea turismului românesc în mediul online. Cred că trebuie să începem să gândim outside the box când vine vorba de promovarea turistică a României. Internetul este un mediu foarte potrivit pentru o strategie de atragere de turişti. Iar România este printre primele ţări care face acest pas, înaintea noastră fiind Spania şi câteva ţări din Asia.

Din punctul meu de vedere, know-how-ul adus de Facebook în utilizarea new media ca mediu de promovare a unor produse turistice este extrem de important. Nu numai că ţi se asigură o expunere masivă, dar se face şi de o manieră controlată şi pozitivă. Lucru de care România nu a avut parte de foarte multe ori.

Discuţia pe care am purtat-o astăzi cu vicepreşedintele Facebook Blake Chandlee a mers pe direcţia unor lucruri concrete – mai precis cum să măsurăm impactul real al acestei strategii de promovare, câţi turişti străini vizitează România pentru că au văzut reclama noastră. Profesionalismul de care dau dovadă aceşti oameni arată că România ţinteşte sus, ceea ce, cu siguranţă, este bine. Şi Blake Chandlee îmi spunea astăzi: think big.

În ceea ce priveşte partea de bugete, nu s-a stabilit încă nimic, dar toată lumea ştie că  online-ul este mai ieftin ca media tradiţionale. Aşa că, din punctul meu de vedere, noul parteneriat nu are cum să fie altcumva decât un succes.

Pentru cei care nu ştiu, Facebook este cel mai de succes site de socializare. La nivel global, are peste 500 de milioane de utilizatori, majoritatea accesându-şi paginile personale zilnic. De curând, am văzut chiar şi un film care rulează în cinematografe şi vi-l recomand şi vouă despre cei care au construit portalul de socializare – The  Social Network.

7ZW9G54YNJ65

374 thoughts on “Turismul romanesc pe Facebook

  1. Silvia …du-te la Magura si stai acolo ,orizontul tau ii supermarket Penny si Magura ,nu mai iesi in lumea reala ,lumea ta ii virtuala si aia portocalie ,articolele tale “Saracia si postarile de pe blog ,sunt pline de analize proaste ,facute de un aplaudac portocaliu fara minte …..despre Paunescu esti chiar bolovanoasa in exprimare ,sa fiu domn cu tine …..ii bine ca esti felicitata de zahar expirat….tot inainte poeteso….inainte era mai bine…

  2. Oane …..care ADEVAR cu orice pret ,ala portocaliu poate sa-l spuna ….Oane nu va inteleg de nici-un fel ,tara-i in colaps si voi ridicati osanale partidului iubit in frunte cu Basescu si loviti in bietul Ilici baci ….auzi tu adevar aici :daca in 90 eram condusi de Basescu plus ciracii lui incompetenti ,acum nu mai eram ca tara ,eventual o enclava prin Muntenia ,fosta Iugoslavia era nimic fata ce se putea intampla la noi ,multi au pohtit la Romanica noastra …..

  3. @ Biblio,
    O intrebare mai veche….
    Ce se intelege prin etnobotanice ?
    Este marijuana un etnobotanic in sens roamnesc ?
    Pe aici nu am auzit de ceva asemenator cu etnobotanicele sau poate nu stiu eu echivalentul englez ?

  4. Oane …ok ,parerea ta ….realitatea ii alta ,eu am trait momentele alea ,degeba il acuzi tu pe un singur om ,la orice revolutie cunoscuta pana acum prima data ies joaiele la suprafata ,eram in pragul anarhiei si a razboiului civil ,Oane iti spun in cunostinta de cauza ,daca nu era el ,acum eram….ti-am mai spus …in 97-2000 au fost la conducere reprezentantii societatii civile …fiasco total ,tot pe Ilici il condamnati ,acum nu-i la putere din 2004 si tot el ii vinovat ….spune si tu Basescu are o vina ?????…daca Ilici merita un glont ,Basescu merita o ghiulea de tun ….parerea mea.

  5. @ Ministrul E.U.
    Te rog transmite-i sefului tau, parintele natiunii, un sincer “La Multzi Ani” si sa traiasca la fel de bine ca si romanii din tara pe care o pastoreste cu atita atentie….

  6. …hihihihih….Buddy simpatic ai reactionat ,Onu a fost nervos rau ,tu ai ras sant sigur ….hihihih…

  7. Unii ajuta zoaiele sa iasa si asta este primul care le-a ajutat. Vorba lui Isus cu referire la tradarea lui Iuda:
    Ce trebuie sa se intample se va intampla dar vai de cel prin care vine acesta.
    Vai de el, caci in veci va fi blestemat de acest neam, caci pe Ceausescu la dus si intamplarea si altii, dar pe acest diavol cu chip uman l-a dus numai setea lui de putere, numai diavolescul rau intrupat in el.

  8. Budy
    asadar am dreptate, punct ochit punct lovit in plin, adica boul te-a luat putin in coarne si a sters dusumeaua cu tine.
    Nu esti deja dezmembrata papusa mecanica nefericita?
    Daca e nevoie te mai iau odata in coarne 🙂

  9. @ Buddywonca
    Denumirea de “produse etno-botanice” este una comercială şi nu una care să definească substanţe stupefiante sau psihotrope.

    Interzicerea consumului de substanţe stupefiante şi psihotrope se face prin listarea lor ca substanţe sau plantele (în denumirea lor ştiinţifică) interzise. Substanţele etno-botanice nu sunt pentru consum de tipul “droguri uşoare”, ci au alte întrebuinţări, de exemplu ca sare de baie, aromoterapie, produse naturiste… Ele devin droguri dacă sunt întrebuinţate într-un mod diferit cu destinaţia lor. Este aceiaşi situaţie precum produsul Aurolac. Acesta este pentru vopsit în auriu, dar îl poţi folosi şi pentru a te droga cu substanţa volatilă a diluantului.

    Problema “etno-botanicelor” s-a tranşat prin adăugarea la listă a diferitelor substanţe descoperite că ar fi halucinogene, prin intermediul ORDONANŢEI DE URGENŢĂ nr.6 din 10 februarie 2010 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 143/2000 privind prevenirea şi combaterea traficului şi consumului ilicit de droguri şi pentru completarea Legii nr. 339/2005 privind regimul juridic al plantelor, substanţelor şi preparatelor stupefiante şi psihotrope
    http://www.cdep.ro/pls/proiecte/upl_pck.proiect?idp=10937

    Canabisul este interzis prin Legea nr.339 din 29 noiembrie 2005
    privind regimul juridic al plantelor, substanţelor şi preparatelor stupefiante şi psihotrope.

    În concluzie, nu există nici o legătură între canabis şi substanţele etno-botanice.

  10. zapa….nu-i rasul tau …hihihi…nebunule, s-a saturat cam toata lumea de lozincile voastre si postarile marlanesti ,cand nu sunt argumente incep suduielile…

  11. Poate că acel “Salut ca am treaba” înseamnă că pleacă cu automatul spre clădirea Parlamentului sau… ştiu şi eu pe cine are pică…

  12. zapa…stai nu pleca ,esti bun aici ,impreuna cu corul de aplaudaci pedelici aratati toata splendoarea guvernarii proaste a lui Baselu si a supusilor lui….asa sustinatori ,asa conducatori…hihihihi….hai noroc bun zapaievici …esti un nebunatic simpatic ,stilul lui Ion Oltean ,bistriteanul din pedeleu ,il lovesti toti si el merge inainte cu lozinci si cantece portocaliiiii….

  13. Biblio, sunt sigur ca ion adrian avea aceleasi idei in decembrie 89, cand carnetul lui era rosu…..

  14. Biblio….stai linistit ,cainele care latra tare nu-i bun de nimic ,latra de frica ,s-a enervat tare Onu ,o sa-i treaca pana revine pe blog ,asa a facut si zaharescu ,a zis ca-i da foc lui moro si-l cauta si-n gaura de sarpe ,s-a calmat si el …tu ,moro ,cenuse si Argus ii enervati ca postati adevaruri cu argumente de necombatut si totdeauna bine documentati ,asat-i doare cel mai mult ,vorba lui Onu “ii doare fierea “….hihihihihi…imi pare rau de ei ,sunt prea patimasi .

  15. Se prea poate ca Ion Adrian să fie un câine care latră şi nu muşcă. Chestiunea este dacă îşi asumă cineva răspunderea de a nu verifica afirmaţia de mai sus.

  16. Ce e incrancenarea si supararea asta pe blog……Unu-i bou plavan…unu-i dus cu pluta …
    una-i intoxicata de vitaminele din articolele sale si de criticii si literari ….
    Tovarase Ion ..Cine garanta ca daca vor scadea pensiile pe durata determinata (1 ian ca si in cazul salariilor bugetare,nu?) nu crestea si TVA ul ?Ca daca nu crestea TVA ul nu cresteau preturile …pe criza (ca speculantii din timpul razboiului) intr-o piata libera ?
    De ce daca scade TVA ul nu ar scadea preturile si daca ramane asa nu pot creste ?
    TVA ul sunt banii siguri pe care-i incaseaza guvernul de la mediul privat ..de aia a si crescut ..cu sau fara pensii reduse ….acum in loc de reducerea “temporara” a pensiei se vor impozita ..ceea ce iar sunt bani siguri la buget ..care traieste si guverneaza tara pe datorie si pe taxe si impozite ….
    Te poti gandi un pic la varianta in care se reduceau pensiile “pana la 1ianuarie ” adica pana la calendele grecesti ….cum se demonstreaza si in cazul salariilor bugetare reduse cu 25% ..si ramanea TVA ul la 19% …sau crestea apoi la 24% ,iar producatorii si comerciantii mareau preturile ….(pe cresterea pretului la utilitati,costuri de productie,transport ,taxe de drum) ..cine-i putea opri si ce faceau pensionarii cu pensiile reduse cu 15% ..acum si la iarna ?…….
    Poate citeste si Herta Muller a noastra de pe blog…..care se agata de postarile tale ca de Codul lui Da Vinci….ba mai si dezvolta in “stil personal” ideile de acolo …”constructiv” ….
    Am pretentii la tine Ion Adrian ….Nu te mai lasa atras de provocarile celor anti….derapezi in extrema portocalie si nu e deloc bine ….pari chiar o ciudatenie ….

  17. PUIU…Nu fii modest …Tu ii provoci sa latre mai tare..cu hi,hi,hi ul tau …Din cauza ta se iau de mine popularii si dresatii care latra ….le atragi atentia asupra postarilor mele,ale lui Biblio …Provocatorule …care esti….Daca nu ai fi tu eu cred ca le-as fi drag si ar da din coada cand imi citesc postarile …M-ar dori pana si precupeata de zarzavaturi literare ….
    Nu pot sa iert aiurelile Hertei Muller de Bacau in legatura cu Adrian Paunescu …sa nu judeci opera si sa judeci apartenenta la un partid a poetului,scriitorului etc…..Eu cred dupa postarile sale aiurite si bramburite ca nu poate sa judece …opera lui Paunescu …abstinenta ..intelectuala dauneaza grav sanatatii mintale ….
    Ca si cum Liiceanu ,Patapievici etc ar fi apolitici ….Tismaneanu la fel de apolitic ca Iliescu …pe revers….

  18. @Bibliotecaru:
    Va rog, daca stiti cumva, sa ma ajutati in urmatoarea problema-dilema:
    Legea nr.3 din 6 iulie 1978, in speta art.188 mai este valabil? Exista vreo alta lege care sa ajute la actionarea in justitie in caz de abuz psihic repetat asupra unei persoane adulte ?

  19. @Bibliotecaru:
    am gasit ceva in legea nr.448/2006 republicata 2008 sectiunea 6 art.25 pct. dar nu este f.clar cum.

  20. @ Alice of Vonderland
    Legea nr.3 din 6 iulie 1978 este abrogată de Legea nr.95 din 14 aprilie 2006
    privind reforma în domeniul sănătăţii.
    Acel art. 118, legat de dreptul la asistenţă medicală, se traduce în art. 92, alin. 1 (poate şi alte articole, nu am mai verificat toată legea)

    În Codul Penal există…
    Art. 250. – Purtarea abuziva
    Întrebuintarea de expresii jignitoare fatã de o persoanã, de cãtre un functionar public în exercitiul atributiilor de serviciu, se pedepseste cu închisoare de la o lunã la un an sau cu amendã.
    Amenintarea sãvârsitã de cãtre un functionar public, în conditiile alin. 1, se pedepseste cu închisoare de la 6 luni la 2 ani sau cu amendã.
    Lovirea sau alte acte de violentã sãvârsite de cãtre un functionar public, în conditiile alin. 1, se pedepseste cu închisoare de la 6 luni la 3 ani sau cu amendã.
    Vãtãmarea corporalã sãvârsitã de cãtre un functionar public, în conditiile alin. 1, se pedepseste cu închisoare de la 6 luni la 6 ani.
    Vãtãmarea corporalã gravã sãvârsitã de cãtre un functionar public, în conditiile alin. 1, se pedepseste cu închisoare de la 3 la 12 ani.

    Din câte ştiu eu, nu există o prevedere specială pentru abuz psihologic spre un major. Mai bine consultaţi un avocat.

  21. @bibliotecaru:
    Va multumesc din nou.
    Fiind vorba de 2 persoane -un colonel in rezerva si fiul acestuia- se pare ca va trebui sa vad cum rezolv aspectul financiar legat de plata taxelor judecatoresti si,eventual, al advocatului -daca nu voi putea beneficia de un advocat din oficiu.

  22. Fantastic, am deschis RTV si acolo Baniciouiu il insulta in stil caracteristic pe dl Boc desigur vorbind despre dlui ,adica in absenta si atunci o femeie demna de la PDL i-a spus sa auda toate tara:
    Dnule Banicioiu spuneti ce doriti despre dl PM Boc caci dvs nu sunteti bun nici sa-i faceti pantofii si atunci Banicioiu brusc s-a transformat in fum 🙂

  23. Biblio, din nou vad ca in lipsa mea turnatorul justitiar care ocupa cochilia in care se ascunde se intrebuinteaza serios.
    Bai acesta, singurul destept intre voi este Puiu asa ca inca odata, duuu-te…

  24. L-am facut francez pe netrebnicul ala de psdist. 🙂

  25. Un “La multi ani” din tot sufletul Presedintelui Romaniei!
    Va urez o viata lunga si implinita.Sunteti un om benefic pentru tara noastra.
    Mult noroc si anduranta,domnule Presedinte!

  26. Draga stolo a promis salariul mediu 905 euro si pensia medie 405 euro…acum spune ca salariile si pensiile nu se pot majora.Asta insseamna ca este “economist”.De ce oamenii incompetenti si infractori conduc tara?Draga stolo nu este doar un simplu membru in pdl.

  27. @ silverstar
    Sunt şi eu un “mic” doctor Hur, încerc să fac bine chiar dacă metodele nu sunt întotdeauna atractive.

  28. 😆 😆 😆

    – Fi-fi-fiţi bun, u-u-unde se află ş-ş-şcoala de-de-de bîl-bîl-bîlbîiţi?
    – La ce vă mai trebuie? Observ că vă bîlbîiţi foarte bine!

  29. ***Bibliotecaru – observ. Dar fă bine direct, tu, nu forţa mâna altora, nu-i împinge pe alţii şi nu-i pândi după colţ să afli când le-a intrat punga la apă.
    N-ai spus nimic în toamnă când m-am revoltat împotriva elevilor moldoveni aduşi cu miile pe banii statului ca să studieze în România. De unde bani şi pentru copiii noştri?

  30. ***Bibliotecaru – Mulţumesc, ştiu. E la 2+1. Mi-e foarte dragă. Păcat că nu este solicitată. Şi nici băgată-n seamă cum ar merita.

  31. @ silverstar
    Motivul este simplu, eu îi văd pe acei copii tot români. De altfel, bănuiesc că-şi vor lua rapid cetăţenia română, dacă nu o au deja.

  32. ION ADRIAN….Pe cine esti suparat ?Ai incercat sa injuri sau i-ai adresat un indemn sa plece de aici ..sau si una si alta?
    Si intr-un caz si in altul …Parca erai ofticat ca Nastase pe blogul sau nu te baga in seama si mai mult decat atat…..Pai tu ce faci aici ,unde nici macar nu e blogul tau ?Nu e frumos Dle Adrian……faci ordine in casa altuia ?Stabilesti teme,prioritati ,bagi ,scoti …de pe blog …
    Ce e cu nervii astia la tine….?Apeleaza la ceapa ..am inteles ca dormi bine dupa consumul ei ….Daca iei Rudotel o sa zica lumea ca esti mai mult decat nervos …
    Ca sa te mai linistesti putin…..Uite,in seara aceasta mi-a placut Monica Macovei si Stolojan ..
    Macovei a zis ca Falca sau Falci ,ala trimis in judecata era in comisia de statut a PDL ului si tocmai el a tipat la ea cand a insistat sa se introduca in statut prevederea ca orice membru PDL aflat in functie de conducere in partid sau publica trebuie sa renunte la functie daca este trimis in judecata ….A mai zis ca s-ar putea sa construiasca o platforma program cu care sa vina probabil la alegerile din PDL sau la comisia de statut la care s-ar putea sa adere mai multi membri PDL ..ca nu doar cei din comisia de statut formeaza PDL ul ..A mai avut niste reactiiinteresante …..
    Stolojan a reactionat calm si a raspuns convingator si logic laintrebarile provocatoare ale jurnalistilor ….Parca e Stolojan ala de pe vremuri …cand era la PNL…..El era bun de premier ….si de presedinte ..daca nu se imbolnavea subit atunci …..Bine ca acum e sanatos si are un tonus bun….
    Iata ca ai motive sa te mandresti cu acesti membri PDL….mai ales ca ii laud eu ..ala vechi,bolsevic si comunist inrait…..
    Apropos…..tu esti vechi sau mai nou decat mine ?

  33. BIBLIO..Ghicesc de ce ai anuntat aici de prezenta Monicai Macovei la B1TV …Mi-a placut ce-am auzit de la ea …din ce-am fost atent….

  34. Chestia e ca nu se vrea cresterea salariilor si pensiilor.De ce nu se face un experiment cum a facut pogea?Pogea a distrus cateva sute de mii de firme.Daca toti castiga de la anul 500 euro pe luna?Ce inseamna asta?De ce nu s-ar putea face experiment pe 6 luni?Solutii ar fi,dar s-ar oftica basescu sa castige doar 500 euro pe luna.
    Pe mine nu ma intreseaza FMI,cred ca daca era referendum, 85% nu vroiau FMI.Basescu a si spus la inceput ca doreste referendum,dar s-a razgandit.Probabil i-a fost frica.Intr-o situatie de felul asta trebuia intrebata si populatia.

  35. Voi dati oamenii afara de la munca.Aia ori se sinucid,multi au datorii la banci,ori pleaca sa munceasca in strainatate.Ce solutii aveti?Mai dati afara 100.000 .Cam astea sunt solutiile voastre,voi faceti genocid.

  36. @ cmoro
    🙂
    Acum că a ajuns în Bucureşti, poate îmi răspunde la cele aproximativ 20 de întrebări restante.
    🙂

  37. Nababul Marko Bela se plange de lipsa de solidaritate in coalitie ..probabil se astepta ca aceasta “solidaritate” sa se manifeste si asupra CCR…..Solidaritatea clamata de Marko Bela nu seamana deloc cu solidaritatea ceruta de Basescu si Boc romanilor ….
    A explicat ceva plauzibil un jurnalist pro la B1TV ..Marko si ai sai nu prea pot sa ofere cetatenilor romani de etnie maghiara bunastare…mancare,locuri de munca etc si atunci le arata ca se zbate totusi pentru ei incercand sa-i “integreze ” si sa-i ancoreze in etnia maghiara si Ungaria ….si nu cum ar trebui in majoritatea romaneasca ….alaturi de care traiesc in Romania ….
    Nu numai manuale ci in lege se prevad scoli cu predare in limba maghiara ..cu minim 300 elevi ..vor iesi elevii maghiari de la o scoala si elevii romani de la alta scoala …oare cum se vor saluta sau injura ?..Ce busturi vor avea in fata scolii lor elevii maghiari si romani…..?
    In comunitatile unde romanii sunt minoritari vis a vis de cei maghiari ..in ce limba vor invata elevii romani minoritari stiut fiind ca s-au desfiintat scoli romanesti in Romania acolo unde erau elevi putini …si ca numarul elevilor romani necesar pentru functionarea unei scoli in limba romana este mult mai mare decat cei 300 elevi prevazut pentru necesarul functionarii unei scoli in limba maghiara …
    Liderii maghiari isi radicalizeaza,isi fidelizeaza si isi face dependent electoratul de etnie maghiara prin aceste pretentii si subiecte de santaj din legea educatiei ….care sunt sigur ca nu le cunosc cetatenii romani de etnie maghiara ..sau le cunosc prea putin si foarte putin consecintele pe termen lung ale acestor masuri si prevederi din legea educatiei ….
    Observ ca statul roman discrimineaza pozitiv maghiarii ,rommii ,moldovenii …nu si pe cetatenii romani care sunt toti egali in fata legii ..intre ei si nu cu ceilalti ….toate doar pe interese ce tin de guvernare si putere ….
    Inca e bine ca romanii sunt mai multi decat ceilalti la vot…..

  38. E demenţial: două titluri de pe realitatea.net, aproape unul sub altul:

    ■Udrea, împovărată de datorii: Categoric nu am posibilitatea să achit creditul în decembrie

    ■Udrea nu mai are insomnii: Şi-a sporit averea pe criză

    Care-i adevărul?

  39. @ion adrian
    Bună seara, ioane
    Jigodiile antiromânești care au deversat la greu fecale pe gură în această după amiază, au ,,scăpat” totuși un adevăr, în ceea ce te privește. Ți-ai pierdut o parte din calmul proverbial, de la înălțimea căruia, stabilești în orice companie temele și nivelul de dezbatere.
    Propun să mergem mai bine să-l ascultăm pe singurul președinte reformist al României postdecembriste, fiind în fond, ziua domniei sale…..căruia îi urez încă o dată sănătate și forță în interesul națiunii.
    Să lăsăm teniile să colcăie pe blog în propriile flegme până se vor topi singure în gelatina informă din care le sunt structurate creierele imaculate.

  40. @ Silver…
    Amindoua sunt adevarate
    1 are datorii pe care nu vrea sa le plateaSCA
    2 DUPA ATITEA CONTRACTE SEMNATE CITE COMISIOANE CREZI C-A LUAT….?

  41. …asta-i presedintele tuturor romanilor ,ataca ca ultimul portar din Modrogan ,nu merita nici-un respect needucatul asta ,are multa ura in el ,sa fie rusine ,se comporta ca un parlit de membru de partid portocaliu….

  42. ***Buddywonca – nu ştiu, habar n-am, pot doar să bănuiesc că nu trăieşte ca mine…
    Chestia asta nu se-nvârteşte totuşi rotund. Cum adică 1 are datorii pe care nu vrea sa le plateaSCA?

  43. ***puiu – de ce, după tine, a spune adevărul, cu argumente, aşa cum văd şi aud că face Preşedintele Băsescu înseamnă că atacă? Pe cine atacă? 😮

  44. ZAHARESCU…..Ii dai sfaturi lui Ioan dar dejectezi si tu….De ce nu cauti jigodiile antiromanesti in oglinda de acasa ,in arcul puterii ,in guvernul Boc ..in declaratiile de avere ale politicienilor PDL fosti inginerasi si profosorasi parliti inainte de 89′ …fosti seralisti bacalaureati din fabrici si uzine ,acum diplomati haretisti si politicieni cu staif care nu stiu sa-si poarte hainele scumpe …cu aceeasi eleganta ca si croiul …carora hainele nu le pot ascunde jegosenia si marlania genetica …..?De ce nu cauti jigodiile antiromanesti intre cei care au facut o lege a educatie la secret cedand santajelor UDMR de dragul mentinerii majoritatii si a puterii …incercand sa si-o asume ….in loc sa-si asume trecutul lor si afacerile din dosul jobului politic …..Cauta in DEX si vezi poate gasesti ce inseamna antiromanesc ….poate gasesti explicatiile din DEX in realitatea lumii politice si a clientilor ei ….din care fac parte cu brio si cei din actuala putere …..intre cei care trateaza cu dispret si iresponsabilitate pe cetatenii romani …..clamand ca le vor binele pe termen lung ..atat de lung incat sa nu-i mai prinda la putere si in politica …incat sa se prescrie toate culpele lor morale si posibile penale in amintirile romanilor de azi si de maine …romanii care vor plati la propriu reformele si modernizarea Romaniei in viziunea si interpretarea actualilor politicieni din arcul puterii ….
    Politicienii ,puterea actuala ar fi suportabili daca nu ati exista voi ..stangacii si ilogicii talibani propagandisti care mai mult daunati actualei coalitii de guvernare si majoritatii parlamentare prin apararea neconditionata si ilogica pe care o faceti …dezastruoasa pe termen scrut si mediu ..ingnorand realitatile romanesti din strada ,de la cozile la pomeni ,de la imbulzeala din magazine cu discount …din frigiderele romanilor ..de la elementii caloriferelor ..etc etc……

  45. @silver
    Buna seara
    Dacă încerci să afli răspunsuri intrând în jocul năucitor și diversionist al iRTv, te asigur că vei rămâne în final doar cu un gust amar.
    Realitatea TV este o oficină de presă anjajată într-un război pe viață (libertatea lui Vântu) și moarte (dizolvarea statului de drept), pentru dezordine. Numai în acest climat, rechinii politico-mediatici pot supraviețui.
    Sunt de-a dreptul surprins că încă mai ai dubii, în ceea ce privește necesitatea boicotului total al acestui trust de presă.

  46. @ Silver…
    Bogatilor le place sa nu-si plateasca datoriile….se considera above all….
    cum nu stiai asta…..
    Nu vezi in tara asta saraca Elena Udrea umbla numai cu pantofi de firma si schimba taioarele
    in fiecare zi…dc. ar avea mai mult bun simt fata de contribuabil ar fi mai solidar cu el….
    intelegi…pe aici asa e….asta spune tot….
    O intreb din nou…ce afaceri invirte sotul de a ajuns la cuteva zeci de milioane euro….
    sau cumva comisioanele au inceput sa se inmulteasca….
    Uite a aparut si facebookul si Naked News….cu blonda lor care prezinta turismul romanesc….
    Deci alte comisioane ….nu conteZa cum si ce …banul sa iasa ca mai e putin si tre sa cumpere pensiune…..

  47. Silvia ….daca tie iti place sa zica de un politician tanar ,oricare ar fii el ,ca are cas la gura ,este problema ta , se comporta ca un procuror slab pregatit ,pe toti ii face hoti si lotrii la drumul mare ,asta nu-i menirea unui presedinte ….parerea mea.

  48. ….presedintele de ziua lui ii ataca pe toti care nu-s portocalii ,ii jenant ca un sef de stat sa se ocupe de doi propietari de presa ,daca asta-i hiba noastra ?…putem inchide sandramaua si sa emigram toti ,sa ramana Basescu cu vestalele sale sa stinga lumina…..

  49. …mare jurnalist Radu Moraru ,libidinos ii putin spus,cata slugarnicie pe nasul asta portocaliu ,nu a incercat nici un moment sa-l tempereze pe invitat ,sa-i aduca aminte ca-i seful statului ,nu Codruta Kovesi ,nici ea nu a atacat , asa cum a facut matelotul .Mesajele au fost numai miere si dulcegarii care l-au inrosit si pe zaharescu al nostru ,cel mai mare ….ist din cati au postat pe blogul asta.

  50. Cocos si-a sporit averea,dar Udrea nu vrea sa-si achite datoria la banca.Cred ca asta e adevarul.

  51. ***zaharescu valeriu – Bună seara! 😆

    Cel care a afirmat că doamna Udrea are datorii şi nu vrea să le plătească pretinde că trăieşte într-o ţară, prin tradiţie, democrată. Atâta rău. Am mai spus-o într-o seară că şi ăsta visează, se crede… Ori, mă rog, se visează… Dar e dreptul fiecăruia.

    Citeşte-i postarea de la 21,42 şi cruceşte-te. În acest caz, o femeie care este prin naştere rea, bârfitoare, invidioasă, ce ar trebui să spună? Păi, uneori şi RTV parcă-i mai blândă decât acesta care se crede…

    Eu cred că RTV îi plăteşte bine pe aceşti lătrăi care acceptă să se prostitueze în asemenea hal.

  52. Puiu ,
    imi pare rau ca un raspuns al tau a ramas in aer, dar eu tot sper sa-l vad spanzurat pe batranul simpatic tie 🙂

    Moro,
    Daca ai inceput sa ai vedenii sau stiu eu ce convorbiri extraterestre ai, scuza-ma dar fara mine.

    ZeV,
    Nu mi-am pierdut calmul, care nu prea este proverbial , dar asta ramane secret, adica doar intre noi doi si turnul Eiffel , insa nu puteam sa scap ocazia unui mic teatru de tip verite, adica sa postez cateva ganduri din care faceau parte si spanzuratoarea(la asta am revenit ca prea a ramas Puiu spanzurat in replica, de turul pantalonilor) si automatul, desigur toate in stil pamfletar vadimist, ca doar stilul asta ma amuza uneori la Vadim fiind bun de folosit ca metoda potrivita pentru cei din tagma lui ideologica singurul pre limba lor. 🙂

    Mada noapte buna si multumesc 🙂

  53. PS. Desigur ca intodeauna excelent Basescu, care sa incapataneaza sa nu respecte portretul robot trasat de antecesori adica al Presedintelui fost comunist devenit democrat sau Prof univ cu text elevat si cu soarele care nu singur intareste organismul. 🙂
    L-am felicitat personal, dar acum la ceas de seara pot s-o fac si pe blogul acesta pe care cred ca uneori il mai parcurge de amuzament.
    Asdar: La Multi Ani alaturi de toti cei dragi. 🙂

  54. Oane ..chiar nu stiu la ce sa raspund ,m-au uitat si in urma si n-am observat nici-o intrebare …daca-i vinovat Ilici baci sa-l condamne ,nu-mi este simpatic ,eu il apar de voi pentru un lucru simplu ,ii acuzat de toate relele comise la noi de 20 de ani incoace ,de 6 ani conduce Basescu ,4 ani a condus Constantinescu si tot Ilici ii de vina ,asta nu pot intelege .Mergand pe rationamentul vostru ,il atac si eu pe Basescu de toate idioteniile comise de guvern si partidul portrocaliu de 6 ani .Cand ii atacat altul ii bine ,cand ii unul pe care-l iubim noi ,avem o jena si vedem numai conspiratii ,suspendari si lovituri de stat .Asta ne desparte ,in rest totul ii ok…o noapte buna si tie Onu Adrian…

  55. Prin sangele acestui Maestru al gandului si al penelului si al trairii curg toate izvoarele, paraiele,raurile Romaniei.Chiar si Dunarea.

  56. ***Noapte bună, stimaţi colegi! 😆

    *** MădăMădă – Noapte bună şi vise frumoase! 😆

    Admnistrator:
    Noapte buna Silver.

  57. @ silverstar
    Dincolo de istorie şi de cum oamenii au împărţit statele lumii prin graniţe şi hotare, românii sunt acelaşi popor oriunde s-ar afla. E o absurditate să spui că românii nu simt româneşte. Atunci ar înseamna că “româneşte” nu are legăturii cu românii.

  58. @silver
    Noapte buna, silver !
    Dormi liniștită, Silver. Nebunii, derutații și mediocrii sunt și ei oameni. Sunt la fel de fragili și efemeri ca toți ceilalți. Numai că ei, nu vor lăsa nici o ,,dâră” Silver când își vor încheia nevolnica lor viață, te asigur.

  59. Românii ,,de pretutindeni”, ,,au furat” la greu în decembrie 2009…în rest sunt români ca toți ceilalți 🙂 🙂
    Noapte bună, all .

    Administrator:
    Noapte buna!

  60. Madalina o noapte faina ….

    Administrator:
    Noapte buna Puiu.

  61. Hopaaaaaaaaaaa,incurajati de bunavointa gazdei,obraznicii BOLSEVICI,se pare ca si-au luat nasul la purtare.
    si ma acuza de vezi doamne spirit de aplaudac.
    bon,dar sa vedem cam cu ce se ocupa acesti domni?
    C.MORO-nu i se mai opresc balele din curs intr-u spalarea jegosilor sai stapuni BOLSEVECII,pe care din frageda pruncie ii serveste si-i spala neincetat.
    PUIU-MILITIANUL DE PRIPAS-un giga cu pretentii de filozof,probabil compania prelungita printre infractorii din comunism si-au lasat adinc amprenta in educatia lui ,dar mai ales in modul de a gindi-MAREE SUSTINATOR A SISTEMULUI TICALOSIT-UN PRODUS 100%CA MOD DE A GINDI SI A SE EXPRIMA ,AL REALITATII TV UNDE STAPIN ESTE INFRACTORUL VINTU,CEL CARE FURA BRINZOIACE ,POALE IN BRIU’pe vremea comunismului.
    BIBLIOTECARU-o alta patachina ROSIE,cu prententii de intelectual-CU COMPUTERUL LA PURTATOR,bilotecaru este expresia CATEGORICA A SFRTODOCTULUI-un pesedist complet-FARISEU,PAPAGAL SI FRAIER.
    pe cenushares o las deocamdata in pace.
    asa ca ii intreb-BEY FARISEILOR CIND O SA AVETI CURAJUL SA VORBITI DESPRE IDIOCRATIA DIN PSD,DESPRE COMUNISTII CU BLAZON DE LIBERALI?
    cind o sa recunoasteti ca TRUSTURILE TICALOSILOR SUNT O ADEVARATA AMENINTARE PT DEMOCRATIE-LUCRU SPUS DE TOTI EUROPENII,CA NOI NE-AM USCAT DE CITE ORI AM TOT REPETAT ACESRT LUCRU.MAI ROSCOVANILOR CIND O SA INCETATI SA MAI TRAITI IN MINCIUNA??????

  62. wowwwwwwwwww,ce ma bucur-pt steauaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa…………………………….

  63. La multi ani Traian Basescu ! Atat.
    Nu imi vine sa cred cum inca nu sunteti convinsi de siretenia si rautatea acestui om.De cum s-a inconjurat de slugi si aplaudaci . De cum traieste pe deplin dedicat ideii – nu esti cu noi esti impotriva noastra .Imi pare ca traiesc un cosmar .Ori sunteti prea mandri sa recunoasteti ca ati gresit ori , imi pare cu regret sa o spun , sunteti cu frana mintii trasa .
    Sunteti oameni tineri si insist sa nu mai considerati atitudinea pro-Basescu ca ceva la moda.Va furati caciula singuri.Nu vreau sa fiu rautacios sau sa considerati ca sunt vreun zanatec dar va rog din suflet , nu e greu sa o faceti , deschide-ti ochii mari si priviti in jur! Incredibile trei scene pentru relevanta dramei pe care o traim : Videanu cu explicatia despre provenienta banilor din care si-a facut casa – nu am baut si nu am fumat – ; Anastase si raspunsul mecanis pe care il da la intrebarea : au fost 170 de voturi pentru ? iar ea raspunde : votul de a doua zi a concluzionat ca numaratoarea mea nu a fost gresita – si desigur Elena Udrea cand a spus ca trebuie sa asculte inregistrarea de la emisiunea lui Turcescu sa isi dea seama daca este ea cea care vorbeste. Vorba lui Artanu’ : Daaaa…Totul e minunaaatttt.

  64. ION ADRIAN…..Ai dreptate …imi pare ca am vedenii….De fiecare data cand ascult si vad la TV uri politicieni…si in speta pe cei de la putere imi pare ca vad fantomele celor de dinainte de 89 ….clasa conducatoare care se aprovizionau din alta parte decat romanii obisnuiti ..din depozite speciale….acum politicienii din arcul puterii de 20 de ani incoace se aprovizioneaza din alt depozit ..din cel al banilor publici ….prin jonglerii economice,financiare,contracte si achizitii ….etc etc….Clasa conducatoare care suporta din ce in ce mai putin opozitia si critica ….care nu inteleg niciodata de ce …sau se prefac ca nu inteleg dintr-o crasa nesimtire si mult tupeu….Politicieni si in special cei care au avut sau au puterea care se imbogatesc din jobul politic si “activitatile” colaterale si complementare ….
    Cred ca am vedenii …..Vad si extraterestri…..aia din guvern si in special Funeriu ….
    ………………
    FRANK…..Tuni si fulgeri impotriva tuturor ,altii decat politicienii din arcul puterii si in special de la PDL ,care macar formal il sprijina pe Basescu si invers …desi Monica Macovei a facut caracterizarea blocului dur al PDL in putine cuvinte,exemplificand pe Falca …
    Oare in PDL,UNPR …sunt politicieni care au prins comunismul ..care au muncit in timpul comunismului si au avut functii importante in regimul lui Ceasca …de la maistri la directori ,care pentru aceasta functie trebuiau sa dea cu subsemnatul la securitate ?
    Sunt in arcul puterii multi ,nascuti si predestinati in mintea lor sa conduca fara sa munceasca …sau de ailalti ratati profesional in timpul lui Ceausescu care dupa 89 au devenit “marginalizati” ai regimului Ceasca ..s-au vopsit anticomunisti siau trecut la “treaba” luandu-si ce li se cuvine in calitate de fosti dizidenti,apoi revolutionari acum politicieni …Daca bugetarii si pensionarii sunt paraziti si milogi cum spuneai …pe ideea ca acestia consuma banul public ,mare parte din taxele si impozitele din mediul privat ..dar si din taxele si impozitele salariatilor din mediulprivat……Politicienii ..si aia de la PDL evident…de unde isi incaseaza salariile si comisioanele …de unde trag banii siprofitul firmelor de familie ..nu tot de la bugetul statului prin contracte si achizitii cu dedicatie ??
    Si ei sunt milogi si asistati….? Paraziti sunt sigur de cele mai multe ori ..pentru ca de cele mai multe ori capuseaza bugetul tarii ..
    Pe cine aperi tu Frank….?Politicienii de la PDL,UNPR..au aterizat in Romania odata cu primul mandat al lui Basescu ?
    Pariez ca multi de aici ..sustinatori ai PDL si Basescu “combat ” in numele unui interes personal direct sau indirect care se leaga de acest guvern Boc ,de actualul arc al puterii si poate chiar de existenta lui Basescu la Cotroceni….Sunt verigi mai mari sau mai mici ale lantului politic care se intinde de la Cotroceni pana in sediile filialelor din teritorii ale PDL si anexelor sale politice …pana in sediile institutiilor de stat,administratii locale ….de la sefi pana la umili hartogari adusi prin pile si prin lipit afise electorale in slujbe …si care odata schimbata puterea actuala isi pierd siguranta locurilor de munca …si cealalta categorie “privata” ,mare,micuta…ale caror afaceri se desfasoara sau mor odata cu schimbarea actualei puteri ….afaceri si interese carora le prieste acest regim si PDL ul ..
    Altfel nu-mi explic spumele si talibanismul demagogic al unora de pe aici …
    Pana si micuta noastra Herta Muller de Bacau are un interes …acum deseneaza portocaliu cuvinte pentru Ziare.com si am inteles primeste o micuta remuneratie de la acestia ..pentru fidelitate …daca se schimba puterea actuala dispare si obiectul muncii al celor de la Ziare.com,poate dispar si ei fara subventiile de la putere …si atunci pierde si stimata si venerabila scriitoare de aici ….
    Un interes micut sepoate dovedi vital in aceste situatii …in altele ..existential …mai ales ca vine iarna …si anul nou nu are semne bune

  65. FRANK&CO……A mai vandut Vantu Realitatea TV ? …Daca da…..de ce mai bate Vantu prin mintea si gura voastra pe model basescian ….Mutati acul….e zgariata placa …

  66. FRANK..In general si logic se critica doar ce-ti dauneaza tie ..si altruist ..celor din jur ..acum opozitia nu dauneaza ….dauneaza doar guvernul si politica PDL….
    Dupa aia…altii la rand ….Macovei a spus ca……..Mai bine ar face un statut PDL impreuna cu colegii sai de la Bruxelles pe care sa-l aprobe Basescu ….si sa se dea o lege care sa prevada obligativitatea ca in statutul partidelor politice trebuie sa se introduca prevederea ca politicienii care ocupa functii de conducere in partid sau ocupa concomitent si functii publice si care fac obiectul unui dosar trimis in instanta sa-si dea demisia din functii …toate…pana la solutionarea si verdictul instantei…pana la sentinta definitiva si irevocabila …..
    Si in Codul de procedura ..sa fie un capitol special in care sa se prevada judecarea cu maxima urgenta cazurile in care sunt implicati oameni politici si demnitari ai statului ….pentru ca acestia sa revina mai repede in functiile din care au fost suspendati temporar …

  67. ZAHARESCU….In cazul meu sau al altora poate ca singura dara ,dovada a existentei noastre e aia incontestabila si valabila pentru toti …urmasii,copiii ..care-ti duc numele si memoria mai departe ..in timp….
    In cazul tau,al lui Siver singurele dare in afara poate de copii ar fi cele urat mirositoare lasate pe bloguri si in urma voastra ….Si poate ..daca doriti sa lasati dare in timp …trebuie obligatoriu sa inventati si sa sapati la un nou canal ….ala ramane sigur …
    Alta posibilitate de a lasa dare,in cazul vostru e exclusa …..in afara de darele de pe geamuri ,poate a zgarieturilor de pe tocurile usilor de la partid…..
    Doar daca tu nu esti cumva Nila a lui Moromete si doamna nu e cumva Ana Aslan …..sau Sandra Brown ..

  68. Pentru aceasta dimineata frumoasa ajunge…..Sper sa va fi creat multa buna dispozitie si confort spiritual pentru a incepe aceasta zi cu multa putere de munca si mare placere….

  69. Un zâmbet la cafea 😆

    Viziunea PDL asupra pensiilor: Oamenii cand imbatranesc, dau in mintea copiilor, de aceea, Boc va face pensia cat alocatia!

  70. @Bună dimineața, all (doar celor cu mintea limpede 🙂 )
    Dacă stimatul domn Mugur Isărescu, proverbial prin comportamentul echilibrat și limbajul tehnicizat al ,,afacerezei”, a…răbufnit ieri, îmseamnă că întradevăr echilibrul fragil dintre democrație și presă, tinde să debalanseze în defavoarea….democrației.
    Domnul guvernator al BCR, varianta ,,cu stil” a băsescului, a spus, în sfârșit, lucrurilor pe nume.
    Nu este admisibil ca ,,trăncănitorii” și ,,mimozele” adunați de(și fără de) prin canalele obtuzității și intereselor meschine, să fie lăsați să zburde liber prin spațiul public ca ,,vodă prin lobodă” acționând nociv asupra psihozei colective propovânduind apocalipse și creșteri de prețuri care sfideză logica pieței.
    Am spus-o de nenumărate ori, în România nu există o piață autentică în care se respectă regulile jocului, legate în principal de echilibrul delicat dintre cerere și ofertă. Există doar monopolul marilor procesatori și comercianți, finanțatori la greu ai televiziunilor, pentru a-și asigura prezența fizică și…chimic-toxică la talkshow-uri precum și primatul reclamelor agresive.
    Circumstanța agravantă apare , atunci când bulgărele aruncat în aglomerație, aglutinează simbiotic interese economice, politice și mediatice, este rostogolit obstinant zi de zi, cu finalitatea extremă…dezarticularea instituțiilor statului și destabilizarea echilibrelor sensibile de sorginte macroecomică prin generarea unui marasm generalizat în conștiința publică.
    Lupta corp la corp dintre democrație și dezordine, aceasta din urmă fiind starea de ,,normalitate” pentru anumiți politicieni, mogulime și….blogeri cu rol de viruși informatici, se duce pentru viitor, pentru ,,a fi sau a nu fi”. De aceea, cei (mai) puțini rămași neinfectați de manipulare și diversiune, au obligația SĂ CONTINUE.
    Până la urmă, răul va pierde, pentru că așa e logic și pentru că suntem parte a Europei unite.

  71. …a murit poetul Adrian Paunescu azi dimineata la 7,30…Dumnezeu sa-i ierte si sa-l odihneasca in pace …..

  72. Citatul zilei 🙄

    Educaţia este descoperirea treptată a ignoranţei noastre.
    Will Durant

  73. Dumnezeu sa-l ierte si sa-l odihneasca pe Adrian Paunescu.

  74. ….putina minte “limpede “iti trebuie sa-l faci pe Isarescu ,varianta cu “stil “a basescului…gandire de pupator ,de conducator….hihihihih….buna poanta …

  75. Dumnezeu sa-l ierte.
    Viata i-a oferit tot ce a iubit, pana si moartea i-a transformat-o in spectacol, prin grija mimozelor de la televiziuni. Termenul de mimoza a fost folosit de Isarescu cu deosebit talent literar.
    De acum posteritatea, adica ce-i ce folosesc numele mortilor si faptele acestora, adevarate sau nu, dar sigur mistificate pentru a se inalta pe ei sau a fi in folosul scopului lor, va avea grija de mitul Paunescu caci omului ii este dat de la Diavol sa traiasca in si sa iubeasca minciuna, adevarul fiind mult prea greu ca sa-l poarte pe umeri.

  76. Hopa,
    De la #7:41 aflam cine combate dezinteresat adica pe gratis si fara sperante de sinecura .
    Ce sa spun? sa-l felicitam pentru rectitudine. 🙂

  77. România așteaptă acum în fața unui macaz cu dublă comandă. Parlamentul, ca instituție, transformat într-un instrument al interesului de partid, blochează prin intermediul birourilor permanente și al comisiilor juridice ( controlate de opoziție), orice zvâcnire spre schimbare și reformă, orice tentativă de a ne apropia….efectiv, de Europa.
    Începând cu 2001, prin schimbarea regulamentelor de funcționare ale celor două camere (pentru ca PSD să controleze intim procesul legislativ), toate inițiativele trec în prealabil, prin comisii, în ritmul și prioritățile impuse de interesele politice.
    Prin urmare, cei care vorbesc de spre așazisa putere discreționară al partidului de guvernământ, sau de ,,pericolul” iminent al dictaturii, se fac că nu văd sau ascund realitatea tristă că în România , sistemul inert, amorf și ostil schimbării nu afost dislocat încă de la butoane. Nici la nivel central, nici în teritoriu. În România, ,,puterea”…nu deține de fapt, puterea.
    Avem în această toamnă, în următoarele 30-45 zile, trei priorități legislative , decisive pentru direcția înspre care o va lua România : legea pensiilor, legea salarizării unitare și legea bugetului de stat. De forma și ritmul în care aceste legi vor fi aduse din virtual în real, depinde natura anului 2011: dacă va fi unul de revenire economică și implicit de ieșire din criză, sau…un alt an electoral similar cu majoritatea celor 20 arhivați de timp, care va accentua pe fond instabilitatea și criza.
    Români, care încă puteți ieși ziua pe stradă precum Blade, treziți-vă !

  78. …am trecut peste o remarca a lui Basescu de aseara :daca Ceausescu statea presedinte 10 ani ,era un mare presedinte a romanilor ….acum se vede “stilul si gandirea basescului….

  79. @ion adrian
    Bună dimineața.
    Dumnezeu să-l ierte, pe omul Adrian Păunescu.
    Noi însă, nefiind atât de perfecți precum Dumnezeu, avem dreptul și..,,scuza” să nu uităm…nici bunele, dar nici relele.

  80. Puiu ,
    Basescu a gresit cu cativa ani, trebuia sa se opreasca la intoarcerea din China si oricum totul in istorie se judeca contextual De exemplu crimele sau complicitatea la crima la “revolutie” dupa 22 dec 1989, la Tg Mures in martie 90 si la mineriade in iunie 1990 si septembrie 1991 sunt inafara contextului ci in interesul persoanelor.

  81. Am fost in sala unde a predat.Ma gandeam sa nu il am profesor la vremea aia,tremuram chiar,dar profilul meu a fost diferit.Totusi nu stiu daca era exigent,dar imi inchipuiam ca este foarte exigent.
    A fost mare de tot.Peste cateva zeci de ani s-ar putea sa fie considerat mai mare decat Eminescu.Acest om a fost foarte valoros in viata.S-ar putea sa fie mult mai valoros dupa moarte.Dar s-ar putea sa fie si uitat.

  82. @ion adrian
    Mie mi-a plăcut remarca ta din finalul postării de la 08.51. În fond…Iliescu a ,,flirtat” în dese rânduri cu arta scriitoricească, iar domnul Adrian Păunescu , a fost intim implicat în esențele istoriei politice. Atât înainte, cât și după.
    Desigur că numai posteritatea va avea dreptul să-i judece și după trecerea în neființă, identificându-le cu exactitate locurile reale în istorie, care se va devoala probabil, în toată ,,splendoarea” Și integralitatea ei, undeva după anul 2060.

  83. Onu …ok ,o intorci cum vrei tu ,cand ii vorba de Basescu si de Ilici baci….hihihhi….bine Oane sa-i lasam in grija istoriei ,ii judeca si-i pune pe fiecare pe locul sau.Paunescu a avut multe pacate ,era om cu bune si rele ,nimeni insa nu-i poate contesta valoarea colosala de poet ….

  84. Dna Andreea Paul Vass spune cu mare dezamagire pe blogul ei discutand decizia ciudata a CCR cu 5-4 si nu 9-0 sau 8-1 sau 7-2 cum ar fi normal ptr o decizie de acest soi(acesta se respecta dar desigur ca poate fi discutata):

    “Că decizia luată a fost una strict politică, ce mai contează? ”

    Eu spun:
    Conteaza, caci CCR nu are dreptul sa ia decizii politice care acestea cuprind rationamente axiologice, conjuncturale de oportunitate etc . Asta poate face Presedintele la retrimiterea legii.
    CCR judeca nu daca legea este buna frumoasa dorita etc ci numai daca da sau nu este constitutionala si daca este vointa politicului neincalcand constitutia atunci este constitutionala si nu cred ca in Constitutie se spune ca este constitutionala o procedura parlamentara care sa temporizeze timp de o legislatura o lege, dar nici nu se spune ca nu ar fi, Constitutia avand insa raspunsul dialectic la acest procedeu de tip sabotaj si anume motiunea de cenzura.
    Astept motivatia inainte de a spune si eu cam ce sugereaza Andreea, adica: cu asemenea CCR suntem o democratie de rahat.

  85. Puiu,
    Repet cu faptele istoria este relativ corecta dar cu interpretarea lor nu. Apar mituri sunt folosite etc.
    Citeste numai despre templarism si templologie in conexiune cu evenimente istorice importante ce au urmat nefericitei zile din 1914 cand a fost ars pe rug de Molay si poate, cine stie, vei pricepe ce spun.

  86. @ion adrian
    Președintele, invitat la o televizune chiar de ziua domniei sale, a fost ca de obicei , el însuși. Adică magistral.
    Ascultându-l, înțelegi limpede de ce adversarii politici pierd lamentabil în orice confruntare.
    De ce ? Pur și simplu, opoziției îi lipsește un…..Traian Băsescu. 🙂
    Adică un personaj politic înzestrat de la natură cu trei însușiri, simple pe fond : bărbăția, capacitarea de a conduce pe furtună 🙂 și , nu în ultimul rând, dedicația până la ultima fibră, interesului național.

  87. PS. Ma bucur mult ca ti-a placut, ca doar nu doar de placerea mea scriu.

  88. Scuze Puiu: nu am vazut postarea ta ca raspundeam la ea si nu mai dadeam astfel erata. Multumesc.

  89. …sa ne fereasca doamne-doamne sa mai avem un tip asemanator cu Basescu in politichia romaneasca ,ne-a ajuns pana peste cap cu imbarligatorul asta ,care numai atunci se simte bine cand face scandal ,are o voluptate conflictuala profunda ,vb. lui Plesu ,crede ca se pricepe la toate ,mai abitir ca nea Nicu ,o sa ramana in istoria noastra la MINUS …si altii…sa nu mai vorbim de educatia individului ,facuta in lupanarele din porturile de aiurea ,nu stiu cum ii placut un asemenea om …..parsiv ,mincinos ,ranchiunos …etc….

  90. Dumnezeu sa-l odihneasca pe Adrian Paunescu.Dincolo de omul si politicianul Adrian Paunescu,ramane opera lui,in orice conditii ar fi scris-o si oricat am judeca,avem de invatat din conditia poetului si opera sa in timpuri politice si sociale diferite.

  91. Am mai facut adineauri o verificare si am intrebat:

    Ioane,te intreb acum cand AP a murit si stiu ca tu nu ierti pe nimeni, spune-mi daca
    oare am gresit cand l-am acuzat de crima literara fata de tine de cate ori am avut ocazia.

    -Nu nu ai gresit.

    Acum ce sa spun, caci e bine sa ajutam omul sa se duca dincolo in fata judecatii si cu bune si cu rele?
    Nu pot spune decat ca motorul care l-a manat in porcaria aia, care recunosc sunt convins ca i-a fost si ceruta, dar cred ca ar fi putut s-o evite, insa nu a facut asta caci orgoliul si invidia l-au impiedecat sa suporte ca o poezie nescrisa de el sau a unui poet din nefiinta, ci a unuia contemporan si de aceiasi varsata cu el, sa aiba, cantata in cenaclul sau, un succes mai mare decat cele scrise de el, caci acel Imn al lui Ion Nicolescu, cu muzica scrisa special pentru text de Nicu Alifantis, cum si ptr poezia lui Paunescu s-a scris in mod special muzica se bucura de un succes enorm creind nu soi de delir in primele dati cand Nicu a cantat-o.

    Eu mi-am facut datoria, caci stiind acestea, dupa revolutie cand Paunescu dorea sa-si uite versurile cu nume propriu, ceausiste, l-am rugat sa reparea acea nedreptate si el mi-a spus ca vorbesc prostii ca Ion Nicolescu este nebun etc etc.
    Pitis mai tarziu mi-a confirmat fapta dar si el a zis ca o scuza(era si el oarecum partas la porcarie) ca cu Ion Nicolescu nu te puteai intelege, ca si cum acolo ar fi fost ceva de negociat, si de fapt a fost, introducerea numelui propriu de Ceausescu in textul Imnului, ceea ce Ion Nicolescu a refuzat, nu insa si Paunescu si evident Nicu Alifantis care astfel si-a distrus o melodie pe care azi nu are curaj s-o mai cante. I-am cerut si lui Alifantis ca p[ana moare daca nu are AP taria sa repare aceasta, s-o faca macar el avand curajul sa recante melodia pe versurile originale ale lui Ion Nicolescu.
    Va rog pe toti cei care-l cunoasteti pe Nicu Alifantis, sa-i retransmiteti aceasta rugaminte a mea si va face o fapta buna si pentru memoria lui Paunescu .

  92. Pe tv-uri se spune că A păunescu a avut zeci de volume de poezii.
    Vax!

    Eminescu a avut un singur volum de poezii, unul şi bun. Şi, dacă ar fi, să admitem prin absurd, ca toată opera lui Eminescu să se piardă şi să rămână doar poezia “La steaua…”, Eminescu tot nemuritor ar fi, tot unic în literatura noastră.

    Este o jignire, o impietate adusă lui Eminescu atunci când cineva îndrăzneşte să-l aşeze pe Păunescu alături de unicul şi inegalabilul Eminescu.

  93. @ion adrian
    Mă bucur că mi-ai ridicat mingea la fileu, având în vedere că am predispoziția nativă spre descâlcirea, ordonarea, sortarea și limpezirea lucrurilor, atunci când simplul și evidentul sunt înnecate în redundanță și îndoială.
    Președintele a exprimat PENTRU PRIMA DATĂ o rezervă serioasă asupra corectitudinii constituționale pe care o incumbă decizia CC.
    În motivarea preliminară, CC susține un conflict de natură constituțională, dintre executiv și parlament, dar nu spune nimic despre PROCEDURA PALAMENTARĂ DEJA DEMARATĂ. Aceasta constă în inițializarea angajarii răspunderii, prin înregistrarea (luarea la cunoștință a) solicitării și NOTIFICAREA CĂTRE GUVERN a zilei și orei în care acesta poate veni în fața camerelor reunite spre a-și susține demersul ! Urmare a acestui fapt, opoziția anunță că DEPUNE O MOȚIUNE DE CENZURĂ. STRICT CONSTITUȚIONAL !
    În sinteză, CC…ÎNCALCĂ CONSTITUȚIA, AMESTECÂNDU-SE ÎNTR-O PROCEDURĂ PARLAMENTARĂ DEJA DEMARATĂ ! Când parlamentul NU RESPINGE ci IA ACT de ceea ce guvernul intenționează, integrând demersul executivului în procedura parlamentară,
    este absurd să afirmi că există UN CONFLICT INSTITUȚIONAL !
    DE ACEEA EXISTĂ ÎN CONSTITUȚIE MOȚIUNEA DE CENZURĂ, dacă partidelor parlamentare li se pare că li se încalcă DREPTUL LA DEZBATERE…dar asta este cu totul altceva, decât un conflict constituțional.

    Vezi, ioane, de aceea votul CC A FOST PE MUCHIE DE CUȚIT ! 5-4 ! Pentru că alți judecători gândesc ca mine (sau eu ca ei).
    De aceea am susținut cu câteva luni în urmă, că în Constituție trebuie prevăzut în mod expres ca CC SĂ DEVINĂ O CURTE CU JURI, în care orice decizii ale executivului sau proiecte de legi să fie invalidate de CC EXCLUSIV ÎN UNANIMITATE !

  94. ZeV,
    Ai dreptate, la nivelul lor, trebuie sa fie unanimitate, dar atunci trebuie sa fie adevarati profesionisti si adevarate caractere, caci ZeV nu e vorba de bine sau rau, de oportun sau inoportun, de corect politic sau incorect politic, ci doar daca incalca sau nu Constitutia.

  95. @cenushares
    Bună ziua
    Cam rar pe la noi, cenush.. 🙂
    Dacă sponsorii tăi își doresc ca opoziția la ideea de băsescu să capete un plus (fie el și minor 🙂 ) de credibilitate, le propun să te alimenteze cu un set mai larg de povești și idei, pe care ai arta de a le exprima într-un mod agreabil și să postezi mai des. Nu trebuie neapărat adevăruri, pe care de altfel noi le cunoaștem bine, este suficentă ,,pata de culoare” pe care o reprezinți 🙂
    Puiul de ,,milițian” gicăcontra necioplit și lipsit de viziune, respectiv mentorul său spiritual semiadormit ( fabricant perpetuu de varză călită între coșmarul propriu și licăriri de realitate) având nick-ul de..cmoro, ar trebui reciclați din când în când în aerul tare al unei pensiuni turistice de munte aflate sub patronajul brandului de țară, pentru că altfel, te fac , pe tine, draga mea cenush, de rușine 🙂

  96. @ion adrian
    PS
    Da, dacă se poate vorbi de o încălcare a Constituției, aceasta aparține..însăși CC, după părerea mea.
    Bizară situație, Ioane și bizară este această țară ,,a tuturor posibilităților ” în care trăim. În grade diferite de ,,bine”, este adevărat.
    Oricum, mă îndoiesc profund că adversarii noștrii diametral opuși de pe blog, trăiesc rău 🙂
    Sunt convins, că Silver o duce mult mai rău decât ei, dar cu toate acestea mintea de…om îi funcționează la capacitatea nominală.
    Bravo,silver, bravo…ion adrian.

  97. Silver,
    Eminescu este poetul nepreche, dar mai departe, intre ailalti fiecare face ce ierarhie doreste gustul si cultura lui, caci de exemplu epigonul copia pastisa nu e sezizata de oricine.
    Nu am citit foarte mult Paunescu dar are unele poezii care vor ramane si un poet este mare macar si daca a scris o singura poezie care ramane.
    Concluzia mea, desigur ca dupa mine : Adrian Paunescu a fost un poet mare.
    Punct.

    Ca om, nu e cazul azi sa mai spun ceva si nu mai conteaza parerile noastre, caci numai valoarea sa poetica ramane in istoria importanta.
    Am repetat cele de mai sus(#10:19) doar pentru iertarea si linistea sufletului poetului care cred ca imi multumeste ca am aceasta tarie sa fac ce el nu a putut, cat si poate pentru ca acea nedreptate s-ar putea repara si ca un cantec minunat pe o poezie minunata, sa nu dispara chiar de tot.

  98. moamaaaaaaaaaa,ca bine le mai zici valeriu-cred ca roscovanii astia isi rup hainele de pe ei
    haaaaaaaaaaaaaa,hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

  99. Hotarirea curtii constitutionale este de-a dreptul ,SFIDATOARE’si are un grav viciu de procedura-EMITE HOTARIRI PRIN OMISIUNE-OMITE PROCESUL LEGISLATIC DIN PARLAMENTUL ROMANIEI IN DERULARE,OMITIND CU BUNA STIINTA -timpul si momentul declansarii presupusului conflict,si pasii facuti de legislativ.
    C.C.R.-MAI ARE O SANSA SA-SI INDREPTE EROARE-IN EXPLICATIA PE CARE O VA DA,PUBLIC.
    DAR,ATENTIE-PROCESUL LEGISLATIV ODATA DECLANSAT EL NU MAI POATE FI OPRIT DE NIMENI,NICI CHIAR DE CURTEA CONSTITUTIONALA.PUNCT.
    Asadar motiunea de cenzura daca nu va fi depusa LEGEA INVATAMITULUI ISI VA URMA CURSUL NORMAL-ADICA VA FI PROMULGATA DE PRESEDINTE.

  100. ***ion adrian – despre ce cântec şi poezie este vorba?
    Ştiu că eşti supărat dar nu cunosc amănunte.

  101. ***Zapa – judecă şi tu, te rog, ca un om matur, trecut prin multe.
    Cum este posibil ca nişte oameni, membrii ai unui partid, sau simpatizantii unui partid, să fie văzuţi şi judecaţi exact ca nişte demoni.

    Apropo de această demonizare continuă a PDL şi simpatizanţilor, am mai scris aici că nimeni nu poate fi nici drac pe de-a-ntregul, nici înger pe de-a-ntregul dar probabil nu s-a înţeles.
    Cel mai înrăit criminal tot are o sensibilitate, un punct nevralgic, o pasiune ori o iubire secretă care-l dă de gol că totuşi este om…

    Eu mi-am exprimat sincer şi argumentat lipsa de compasiune faţă de AP şi cine m-au condamnat? Exact! Toţi aceştia care, de ani de zile, aruncă cu zoaie, jignesc, acuză fără argumente, calomniază.

    De ce şi în numele cui? Fără un scop bine definit, nu cred că un om sănătos la cap ar accepta să se plafoneze, repetând zi de zi, la infinit aceleaşi şi aceleaşi cuvinte şi acuze care nu au şi nici nu vor avea finalitate.

    Ca să vezi cu bani cât de uşor poţi manipula minţile oamenilor, cât de simplu îi poţi distruge. Ăştia sunt roboţeii războiului psihotronic.

  102. Draga silvestar,textul pe care intentionez sa-l scriu sper ca va raspunde si intrebartilor tale

    Ma uit biumac la realitatea tv. incercat de sentimente contradictorii,pt ca nu-i asa,ADRIAN PUAUNESCU PRIN DIMENSIUNEA SA UMANA SI POLITICA ESTE CHINTESENTA UNEI GENERATII,CARE SI-A DOVEDIT LIMITELE,FRUSTRARILE,ANGOASELE DAR SI PARTEA EXTREM DE URITA SI RESPINGATOARE A CEEA CE IN GENERAL NUMIM CARACTER.
    in viata lui A.P.se inmanuncheaza traseul unei intregi generatii pierdute,indoctrinata in anii tineretei,inselata de NOMENKLATURISTII COMUNISTI,care la rindul ei,atunci cind a luat puterea alaturi de ION ILIESCU NU S-AU DOVEDIT CU NIMIK MAI BUNI DECIT GENERATIA LUI BOBU,POSTELNICU ORI NIKOLSKI.
    Ca orice crestin normal,pling orice pierdere umana,care ne paraseste ,si pe care din punct de vedere strict uman-crestinesc il pot ierta.
    dar in acelasi timp ma gindesc la milioanele de oameni ,victime ale REGIMULUI CRIMINAL COMUNIST CARUIA EL ADRIAN PAUNESCU I-A FOST ATIT DE DEDICAT.
    Ma gindesc la victimele lui,breslasi din zona scrisului-POETI,SCRIITORI,care au avut de suferit de pe urma lui si a pozitiei lui in uniunea sciitorilor,a caror existenta paminteana a avut atit de mult de suferit.
    in felul sau ADRIAN PAUNESCU a fost virful de lance a ultimei generatii de comunisti cu reflexe 100%bolsevice,chiar daca ei isi neaga apartenenta la BOLSEVISMUL INTERNATIONALIST,la care a aderat cu atita efuziune.
    ca om ,crestin il pot ierta,ii pot ierta ratacirile erorile tineretii si grosolanele greseli de la maturitate ,cind s-a lipit de ion iliescu.
    Ca cetatean,insa nu-PRIN PERSONALITATEA SA PRIN PUTEREA S-A DE A FASCINA MASELE,A CONTRIBUIT LA INDOCTRINAREA A MILIOANE DE TINERI IN ANII 80,TINERI CARE ASTAZI SUNT O ADEVARATA POVARA PT TARA ASTA-PIETRII DE MOARA IN FATA PROGRESULUI.
    Uitati-va la C.MORO,PUIU,BIBLIOTECARU,CENUSHARES-si veti intelege ce rol devastator a avut ADRIAN PAUNESCU asupra societatii romanesti-A PERVERTIT ADEVARUL ISTORIC,A RIDICAT MINCIUNA COMUNISTA LA RANG DE ADEVAR ,PUR SI SIMPLU A INCERCAT SA FACA DIN NEGRU ,ALB.
    Dumnezeu sa-l hodineasca,si daca va dorii sa-l ierte,acum sufletul lui este in mina judecatorului suprem,care nu mai poate fi sedus nici cu poezii,nici cu pile.

  103. ***Zapa – mulţumesc! Mulţumesc din tot sufletul.

    Ca om, crestin il pot ierta îl pot ierta şi eu şi mă rog ca şi Dumnezeu să-l ierte.

  104. Indoctrinarea prin arta ,literatura si poezie.
    E un lucru arhicunoscut de toata lumea ca cele mai sofisticate mijloace de indoctrinare si manipulare se fac prin intermediul artei,care atunci cind este folosita in mod propagandistic are efecte devastatoare asupra celor care se pogoara.
    Propaganda comunista a excelat la sfirsittul anilor 70 si anii 80 in ceea ce multi numesc LAGARELE MENTALE,lagare carora le-au cazut victime milioane de tineri nevinovati,puri ,tocmai buni de indoctrinat si transformati in adevarati soldati fideli comunismului.
    Folosind tehnici verbale, imagologice indoctrinarea comunista a devint atit de cinica,incit copii isi turnau parinti,barbatii isi turnau nevestele,nevestele isi turnau amantii ,si tot asa.
    Societatea romaneasca a putut a ajuns atit de ticaloasa,parsiva si perfida in primul rind datorita indoctrinarii fortate la care au fost supusi romani.
    proces de spalare a creierului care urmarea sa faca din romani supusii ideali,care sa accepte fara cricnire TOTUL,TOT CE LE SERVEA DICTATURA COMUNISTA.
    Exeget al dictaturii comuniste,folosind ca pe un ciomag CENACULU FLACARA ,DAR SI PUBLICATIA CU ACELASI NUME,ADRIAN PAUNESCU A DEVENIT UNUL DIN CEI MAI ACTIVI PROPAGANDISTI VENITI PE FILERA CULTURI CARE A SERVIT COMUNISMUL.
    Sigur,acum in fata episodului emotional al plecarii dintre noi,multi uita intreaga dimensiune a personalitatii lui ADRIAN PAUNESCU.
    Numai ca istoria literaurii romanii,va consemna proletcultismul operei sale,istorii vor consemna faptele sale cu raceala si dezbracati de sentimentalisme.
    sa asteptam in liniste verdictul celor care vor pune adevarul la loc de cinste,si-l vor oferi romanilor,asa cum a fost el,fara patima si fara subiectivisme.

  105. Silver am avut o discutie lunga cu Biblio pe tema asta.
    Uite poezia originala si foarte inspirata compus de poetul Ion Nicolescu pe care atunci la inceputurile Cenaclului Flacra Nicu Alifantis a compus o melodie frumoasa si care cand a fost lansata in Cenaclu, Motzu Pitis a spus ca a fost un delir de patriotism real.
    Poezia este(am mai dat-o aici si cred ca ai si citit-o caci poezia te intereseaza):

    ALMA VENUS

    noi cavaleri ai doinei noi liberi cetateni
    din dragoste ne nastem din soare si polen
    aluat al nemuririi pastori si militari
    cu podul palmei viata ne-o mangai si ne-o ari
    noi freamatul de codri noi lanciile lui
    noi nu suntem o tara onor a nimanui

    vom fi stramosii vostri urmasi ne tineti minte
    o clipa-n care-o mana de oameni si cuvinte
    au pus un pic de suflet un pic de tricolor
    ca sa-ti ramana toate in vis la locul lor
    ca sa-ti ramana hora oratia-n pridvor
    am pus si trup si suflet la inaltarea lor

    noi fiii tai nu ardem pe rug cuvinte mari
    noi te rugam cu piatra batrana de hotar
    noi te rugam cu brazda de sange de sub plug
    noi fiii tai nu ardem cuvinte mari pe rug
    noi fiii tai nu suntem a mare sau a mic
    noi te rugam cu viata si nu cerem nimic

    tot ce doreste tara asa se implineasca
    moldova si ardealul si tara romaneasca
    sa aiba vecinic pace si dragoste sa nasca
    moldova si ardealul si tara romaneasca
    moldova si ardealul si tara romaneasca
    copii frumosi si liberi si vivat sa traiasca
    Traiasca Romania Traiasca Tricolorul
    Traiasca – Alma Venus – Maria Sa Poporul

    ION NICOLESCU
    (1975, Vox populi vox dei, 1979)

    Mai jos iti dau linkul melodiei cantate pe versurile pastisate de Paunescu, care a introdus cuvinte de baza in epoca ca: traiasca ceausescu, partidul si poporul; nici paine fara munca nici munca fara paine etc.

    w…trilulilu.ro/DoinaMioara/80ba2755cf6de1

    Deci repet: pe aceiasi muzica compusa dedicat pe poezia de mai sus a lui Ion Nicolescu a scris Paunescu versurile pe care pe auzi cantate.
    Nu am reusit sa gasesc variana initiala, o fi in arhiva Cenaclului dar desigur ca Paunescu a distrus-o.
    Biblio mi-a spus ceva ce nu stiam ca au fost eliminate din biblioteci cartile lui ion Nicolescu poate ca sa se piarda orice urma a acestui poet foarte talentat pe care-l invidiau cei doi Paunescu si Vadim.

    Si iti mai dau cateva versuri din alta poezie patriotica:

    “ies luceferii de ziuă, cu făclii de sînge sfînt,
    ca să nu le calce nimeni de cu seară pe pămînt
    fruntea noastră ară cerul ca un plug din lemn de fag
    şi pe dealul veşniciei boii noştri ceru-l trag
    noi sîntem leagănul lumii, noi – sămînţa de poeţi,
    care nu-i de mîntuială, dacă vreţi, dacă nu vreţi
    trup avem, suflet avem, trup şi suflet noi sîntem
    nimeni să nu-şi taie capul să ne ţină la cherem
    pare nimeni, dar nu-i nimeni, e ceva de capul lui
    nici n-ai crede că sub haine e chiar pielea omului
    şi sub piele, o, sub piele e istorie, e lege
    ochii văd, inima cere nu ne putem înţelege
    numai ţara ne mîngîie, numai leagănul de sînge
    maica noastră, România, care rîde, care plînge”

    sau o poezie pe care Nicu Alifantis a continuat s-o cante:

    w….trilulilu.ro/dora_/9ec36dfb863752

    sau aceasta groaznica superbitate:

    w…trilulilu.ro/emma27/20be4b7a554d5b

    sau niste jucarele in genul ludic(era celebru in epoca Ion N printre studentii bucuresteni din Regie sau Grozavesti pentru glumele astea care se invatau pe dinafara):

    w….trilulilu.ro/emma27/1a1dcb1c5f8c4f

    w…trilulilu.ro/emma27/65d93140ec7313

    Esti poetesa Silver, asa ca vei intelege de ce sunt atat de suparat pe AP si pe Biblio care-l acopera,desi se considera(cred) poet.

    Silver, iti multumesc enorm ca m-ai starnit, am mai cautat si am gasit dovada care o vrea Biblio desi el desigur ca o stia ca stie sa caute mai bine ca mine, melodia originala, dar foarte putin din ea, adica doar prima strofa, fiind apoi imediat urmata frumos, nu-i asa, cum le aranjeaza uneori soarta de Bob Dylan:

    w….youtube.com/watch?v=qkgxMbzHr-8&p=154A8B3F8273430B&playnext=1&index=62

    PS Trebuia sa moara Adrian ca sa fac asta cred ca si el m-a ajutat si ca nu e suparat pe mine 🙂

  106. PPS. am trunchiat astfel linkurile ca nu itra postarea. 🙂 ,dar te vei descurca si tu si cei interesati.

  107. Frank,
    Excelenta evaluarea ta de la 13:03 si 13:28.
    Dovezile pentru adevarul celor spuse de tine sunt si in povestea spusa de mine. 🙂

  108. zapa….bey nebunaticule, te-ai apucat sa-l analizezi pe AP ,?….n-ai caderea asta zapaievici ,tu l-a lipit afise si la lozinci de pe timpul campaniei electorale a lui Baselu ,Ilici ,sistem ticalosit ,criminali …bla,bla,bla…vorbe goale ….zapa ,parintii tai in ce epoca au trait si s-au format profesional ?…sper ca n-au fost ca tine ,un lozincar ,simpatic de multe ori ,care au muncit onest pentru bunastarea lor si a pruncului zapalica ,se vede ca nu le-a reusit cu pruncul….hihihihi….zapa …nu judeca pe nimeni cu ura si patima ,doamne-doamne nu bate cu boata…atentie ,ura iti sterge si mintea aia putina, pe care o detii in tartacuta…hai noroc bun ….

  109. Uitandu-ma la RTV, incep sa cred ca noi trei suntem cumva niste nesimtitori idioti ? :))))))))

  110. Demolatorii ROMANIEI-OPOZITIA SI TRANCANITORII DIN MEDIA-in vacarumul evenimentelor a trecut neobeservata luarea de pozitie a lui mugur isarescu de ieri,care printr-un limbaj foarte violent la adresa TICALOSILOR ANTINATIONALI MOGULI-II FACEA PE ACESTIA VINOVATI DE CRESTEREA INFLATIEI CU PINA LA 2% URMARE A ACTIUNILOR SUBVERSIVE PUSE IN SCENA DE EI IMPOTRIVA ROMANILOR,A CAROR NOTA DE LATA PRIN CRESTEREA INFLATIEI CU DOUA PROCENTE LI SE DATOREAZA.
    Iata ca pina si cel mai credibil si serios om din romania-MUGUR ISARESCU SI-A PIERDUT CUMPATUL SI A REACTIONAT BRUTAL IMPOTRIVA DUSMANILOR ACESTEI TARI:
    DINU PATRICIU
    SORIN OVIDIU VINTU
    DAN VOICULESCU.
    nu ma voi apuca acum sa insir miile de aberatii si minciuni spuse la ACESTE OFFICINE ALE TRADARII NEAM,ULUI-VOI REAMINTI DOAR CAMPANIA FURIBUNDA CARE PREVESTEA CRESTEREA EURO LA 5 LEI.
    ALOOOOOOOOOOOOOOOOO,C.MOROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO-INTELEGI DE CE TU SI CIRACII TAI SUNTETI DUSMANII DEMOCRATIEI?uite de ce,pt ca pe romani atitudinile voastre ii saracesc.
    razboiul steril si bezmetic al opozitiei scoate miliarde de euro din buzunarul romanilor.
    iata doar,repet doar un exemplu-
    rasturnarea guvernului boc in octombrie 2009 ,a scos din buzunarul romanilor direct,prin pierderea transei de la F.M.I-300 DE MILIOANE DE EURO-ATIT A COSTAT ROMANIA SI PE ROMANI TIMPENIILE LUI GEOANA CRIN ANTONESCU SI A STAPINILOR LOR,VOICULESCU,PATRICIU SI VINTU.
    IAR ULTERIOR ROMANIA MAI SCOATE MILIARDE DE EURO PRIN CRESTEREA RAPORTULUI DE SCHIMB LEU EURO SI DOLAR.
    asa firmele exportatoare si importatoare au pierdut sume incredibil de mari,romanii cu credite in euro au scos milioane din buzunar.
    asa ca inca o data-ALOOOOOOOOOOOOOOO C. MOROOOOOOOOOOOOOOOOOOO,BEZMETICULE,INTELEGI DE ESTI TOXIC?de ce indivizi ca tine sunt un obstacol in calea bunastarii?
    Rolul opozitiei nu este sa demoleze romania,sa o saraceasca si sa o pirjoleasca-astia ,psdeii, peneleii si pecistii nu fac opozitie-astia distrug in numele opozitiei romania si pe romani.
    in nebunia lor inexplicabila,incercind sa le faca pe plac acestor adevarati CIUMATI-VINTU PATRICIU SI VOICULESCU,POLITICIENII DIN CELE DOUA PARTIDE AU ADUS ROMANIA IN METASTAZE.
    au facut acest lucru cind au fost la putere,fac acelasi luicru cind sunt in opozitie.
    IATA CUM DEMOCRATIA INTELEASA STRIMB SI PE DOS,ORIGINALA ‘POATE DISTRUGE O TARA SI O NATIE.

  111. Oane ..la cate carti si poezii a scris AP ,chestia cu Ion Nicolescu nu-i relevanta ,vorba ta 🙂 ,a mai cosmetizat-o si-a scoso pe piata ,n-a fost corect din partea lui ,de aici si pana sa-l pui la zid si sa-i faci procese de intentie ii diferenta mare ,posteritatea si istoria romaniei il va aseza acolo unde-i este locul ,intre primi poeti ai neamului.Intre poeti si oameni mari sunt multe invidii ,talentatul Macedonski pentru o vorba aruncata la un moment dat ,a fost srigmatizat de toata lumea literara ,asa-i la noi .Fiecare conducator cu poetii si intelectuali lui ,nu-l judec pe Plesu ,Patapievici ,Liiceanu ,Blandiana si alti scriitori care-l iubesc pe Basescu ,fiecare cu simpatiile lui politice ,voi ii faceti harcea-parcea pe toti neiubitori de Basescu ,nu-i corect …..parerea mea…

  112. PUIU-dragule-mi-am recitit textele,sunt mai mult decit echilibrate ,sunt incarcate de adevar de realism si fara patima.
    textele mele,cele doua care fac trimitere la OMUL SI POLITICIANUL ADRIAN PAUNESCU SUNT DIN CICLUL:
    ,ADEVARURI CARE DOR’
    ADEVARURI CARE TREBUIESC SPUSE SI ADUSE IN FATA PT CA REGIMURI CRIMINALE SA NU MAI POATA INHATA ROMANIA
    ADEVARURI IN NUMELE CARORA ,tu si altii ca tine incercati sa mintiti,sa fugiti de trecutul vostru ACUZATOR,RUSINOS SI DE NEIERTAT.
    daca ati fi cu adevarat oameni,ar trebui sa va impacati cu voi in primul rind nu cu cei ca mine care nu uita sa va aduca ,AMINTE DE CE SUNTETI VINOVATI-DE CE SUNTETI RESPONSABILI PT CA ROMANIA ESTE CEA MAI SARACA TARA ,SA VA ADUCA AMINTE CA VOI ATI CONSTRUIT O TARA SI O SOCIETATE BOLNAVA,ATINSA DE CELE MAI GRAVE MALADII SOCIALE.
    Voi nu vreti sa intelegeti ca cei ca mine nu va cer nimik altceva decit sa va IMPACATI CU VOI,CU TRECUTUL SI TINERETEA VOASTRA URITA,CU LASITATILE VOASTRE.
    CA VA CER SA INCERCATI SA VA SIMTITI BINE IN PROPIA VOASTRA TICALOSIE-SPUNIND DOAR ATIT-IMI PARE RAU,AM GRESIT.
    nimeni nu va cere capul,nimeni nu va ia viata-VA CER DOAR 5 MINUTE DIN VIATA VOASTRA IN CARE SA FITI SINCERI IN PRIMUL RIND CU VOI,ATIT ,ATIT DE SIMPLU SI DE USOR.
    DUPA CARE VA PUTETI RELUA VIETILE VOASTRE ANOSTE MINCINOASE SI PARSIVE.
    pt ca nu-i asa,odata ce ai mincat din ,STATUTUL PCR’ramii un comunist bolsevic pe viata.

  113. @ioan adrian 14.03.
    Nu sunteți singuri 🙂 🙂
    @frank 13.28
    Cenaclul Flacăra, a fost, după părerea mea, o diversiune a sistemului totalitar, menită să defuleze sentimentele și surplusul de frustrare din sufletele tinerilor și să le distragă atenția de la ariditatea culturală dominată de cleșeele propagandiștilor insipizi din acele timpuri. Aceștia din urmă, unii dintre ei, s-au reprofilat după cum se vede pe…monitoare 🙂
    Așa cum ,,independența” afișată ostentativ de regim față de Moscova, a fost o diversiune față de occident, prilej care a permis infiltrarea de agenți români și kaghebiști în structurile intime ale economiei și estabishmentului țărilor vestice.
    Pe de altă parte, mai mult sau mai puțin întâmplător, cenaclul a permis afirmarea unor talente reale, unele dintre acestea încântându-ne urechile și astăzi.

  114. Tovarasi portocalii ..Cititi si plangeti …..Traian Basescu regreta disparitia lui Adrian Paunescu ..Cititi mai sus linkul postat de Puiu ..cuvintele frumoase ale Predintelui Basescu la moartea poetului Adrian Paunescu ..
    Momentele sale de sinceritate sunt unele de substanta ,altele dezarmante ,altele amuzante …prin gesturile sale naturale si spontane Basescu va indeparteaza ,va tine la distanta de dimensiunea personalitatii sale ,tovarasi propagandisti de ocazie si talibani inconstienti in raul pe care-l faceti atat lui Traian Basescu cat si PDL ului in ansamblul sau ,in dragostea vostra oarba ,posesiva si obsesiva care va mananca tot timpul …care va demonstreaza limitele umane ,morale si intelectuale ….
    Mentionez exceptiile portocalii de aici intr-o anumita zona morala …Ion Adrian si NG ….
    Dincolo de prestatia si strategia politica ,Basescu se distanteaza clar de talibanii oportunisti si lim…gvisti de aici ….carora li se potriveste mai bine “Asa s-a calit otelul” decat un singur vers de Paunescu ……
    Apropos de Eminescu ..e poet national si nepereche in literatura romana …asa ca putem sa-l asezam linistiti pe Adrian Paunescu in galeria celor mai mari poeti ai neamului romanesc ..dincolo de Eminescu …Nu ar fi rau sa-i intrebati si pe moldovenii de peste Prut si poetii lor ce parere au despre Paunescu …fratele lui Vieru,sotii Teodorovici …
    Poate poemul cepei sau al tintaurei din ziare.com sa-i intreaca profunzimea versurilor lui Paunescu …poemele in care va ascundeti frustrarile si limitele ….
    Tovarasi talibani ….parca va cunosc de o viata …si parca va recunosc in trecutul vietii mele din regimul lui Ceasca ….
    Prostia si nesimtirea ,devalizeaza Romania ….

  115. ***ion adrian – mulţumesc!
    Da, acum îmi amintesc că ai mai vorbit o dată despre această hoţie. Sigur că da.
    Poate i se va face dreptate poetului Ion Nicolescu dacă are cine să lupte pentru el.

    Da’ ce spuneai tu, că Bibliotecaru e poet? De unde şi până unde şi de când?
    Doamne fereşte!…

  116. zapa…du-te si te imbata ,mai bine o lua-i de la Burebista si-i invinovatea-i pe toti ,toata lumea-i vinovata ,numai astia din 90 incoace si mai ales portocalicii nu-s vinovati in gandire ta ,bravo zapa …..nu te supara ,habar n-ai despre ce vorbesti ,ok ,o las balata ……

  117. @frank
    Mugur Isărescu a recidivat, ca să spun așa, dar a făcut-o extrem de clar, într-un limbaj accesibil oricui este interesat, mai mult decât propriul buzunar, din această țară.
    Evenimentul s-a produ astăzi la Radio România Actualități, în juriu orei 14.00 (post pe care îl ascult din mașină, aproape zilnic):
    Spicuiesc câteva idei ale domniei sale, pe care presa le va dezbate cu siguranșă cât de curând:
    “Mare dificultate este acum în sectorul bugetar unde există şi o anumită rezistenţă la schimbare.”

    “O maşină se conduce şi cu frâna nu doar cu acceleraţia.”

    “Cel mai mult au suferit ramurile care au crescut mult prea repede, mai mult decât putea suporta piaţa.”

    “Pot fi sectoare care au făcut reforma mai repede şi în care îmbunătăţirea să se simtă mai repede. Altele ar putea ieşi mai târziu.”

    “Este posibil ca anumite categorii să simtă îmbunătăţirea mai devreme. De exemplu exportatorii.”

    “Conform datelor noastre creşterea nivelului de trai pentru populaţie se va simţi probabil în 2012.”

    “După o ajustare de asemenea proporţii va mai trece un an jumatate – doi până se simte o îmbunătăţire a nivelului de trai.”

    “Nu dăm speranţe false populaţiei. Faptul că leul este stabil nu denota un artificiu al BNR ci o anumită stabilitate în relaţia noastră valutară externă.”

    “Banca centrală trebuie să spună adevărul despre situaţia economică a ţării. Ajustarea este dureroasă, mainiera în care se face depinde de guvern.”

    “Trebuie să ne gândim la stabilizarea ţării. Ajustarea este inevitabilă. Ca să trăim mai bine trebuie să stimulăm munca, spiritul anteprenorial, inovaţia. “

  118. Adevarurile dor …prostia si nesimtirea niciodata …..
    Dor poeziile lui Paunescu ,dor ca dragostea……dor ca dorul ….dor ca neputinta implinirii ,dor ca viata omului care niciodata nu inchide cercul dorintelor ….
    Amicii mei talibani si scenaristi de piese proaste …pe voi nu va doare nimic … viata voastra este o lupta impotriva durerii …ca leac impotriva somnului ratiunii ….

  119. ***Moro – de ce stai tu aici, între noi, dacă suntem, aşa cum te exprimi, “proşti şi nesimţiţi”? Nu ţi-e teamă că te molipseşti?
    Cum se poate, Moro, să-ţi pierzi şi ultima fărâmă de respect dacă vei fi având-o vreodată? De ce să fim noi obligaţi ca, la fiecare postare a voastră, să vă suportăm jignirile?

  120. Bina ca plec.O sa urmeze o nebunie.Cand ma intorc va fi liniste…sperAcea nebunie o sa dispara.Ce va urma?Alta nebunie…si tot asa.

  121. Silver,
    Eu ti-am spus ce zice el. Si daca el spune numai adevarul, cum bine stii? 🙂

  122. …marele Fanus :Paunescu a fost blestemat sa iubeasca mereu o tara ,in care nebunii clocotesc de ura ….manuitorul metaforei citeste blogul nostru….

  123. Onu …nu-i relevant pentru tine ….hihihihihi…ii relevant numai atunci cand ii ridica osanale sau ii inchina ode ,aha ,am inteles …..Blandiana l-a iubit si ea la inceput ,dupa aceea l-a urat ,ea s-a putut schimba ,altii n-au incuvintarea voastra….

  124. Bei Puiule,
    Hai ca acum ma superi. Nu ai observat ca eu nu facui evaluari literare si am spus doar in acest sens cele de la 11:15. Dar ce spui tu la 14:32 ma face sa rad . Vad ca masori opera poetica la kg. Asa este AP era un versificator inascut care combinat cu histrionismul cabotin ce-l caracteriza producea la ordin(interior sau exterior) si la kg versuri dar nu toate erau poezii.
    Am spus ca e un poet mare dar nu din cauza kg la care te referi ci din cauza acelora care poate ca vor compune unul sau doua volume si care au sansa sa ramana.
    Si gata cu AP, Dumnezeu sa-l ierte , iar daca Vantu are banii lui, sunt de acord sa-i faca si un mausoleu sau o piramida, dar mi-e frica ca tot banii de la FNI i-ar investi si pe acolo.:)

  125. @cmoro 15.12
    Te înțeleg, cmoro, este o zi specială pentru tine, în care realizezi că sunteți din ce în ce mai puțini, te simț pustiit și frustrat. Un mentor al tău, remarcabil de altfel, a trecut în neființă, iar tu ai senzația inutilității și a deșertăciunii.
    Te simți singur , cmoro, pentru că ai pierdut un reazem de spirit, un propovăduitor exaltat al propriilor tale speranțe și vise ale tinereții.
    Sunt sentimene profund umane, cmoro, pe care eu ți le respect ca atare.
    Prin urmare, îți scuz patetismul și jalea exprimate public, apreciez momentul de sinceritate în care ești tu însuți.
    Relativ la comentariile tale în care conexiunile dintre fraze și idei (care ar trebui să le aglutineze coerent și să le dea sens) lipsesc cu desăvârșire fiind înlocuite cu…puncte puncte, îmi voi spune părerea altădată, acum este momentul reculegerii.

  126. Puiu #14:32
    Pentru ce anume nu este relevanta chestia cu pastisa la care ma refeream? Ca nu am inteles prea bine ce vrei sa spui.

  127. Doamna Ministru Elena Udrea,

    Va rog foarte frumos sa nu aprobati comentariile mele, pe care le considerati ca nu e cazul sa le postati.

    p.s. sau…sa ma treceti la spam pentru a nu mai aparea nici un comentariu de-al meu care este sau nu la subiectul pe care ni-i-l propuneti Dv. (ma refer si la cele off-topic. sau offff-topic)
    p.p.s.eu nu am vrut “social networking”.Doar vreau sa imi expun punctele de vedere/opiniile/ideile aici.

    Uneori si PROBLEMELE.

    Va multzumesc anticipat

    G.P.

  128. Onu …gata ,sa-l lasam pe AP. sa se odihneasca….le dezbatem pe ale noastre …Monica Macovei nu prea vorbeste frumos de Falca ,aradeanul care-i sustinut de Ilenuta noastra ,nici in pedele nu-i liniste …..una zice ca-l sustine ,alta ca-i judecat …..

  129. …amicii nostri portocalici posteaza numai atacul lui Isarescu la presa ,prognoza de imbunatatire este pentru 2012 ,pentru unele sectoare si mai incolo ,Basescu a zis ca in 2011 ,gata cu criza….

  130. @puiu 18.30
    Problema ta nu este că ești ,,pe invers” față de unii dintre noi, problema ta constă în superficialitate și preconcepție. Asta te face neatent, nereceptiv și ,,suspendat” între etajele evoluției 🙂
    Este în interesul tuturor să repunem adevărul la locul lui.
    1. Băsescu s-a referit la creștere economică în 2011 și eventual, dacă procesul de restructurare și ajustare a sistemului bugetar va fi dus până la capăt, la o revenire parțială a salariilor din sistem. Oricine care se așteaptă la reluarea rapidă a consumului pe bază de buletin și la un nou boom imobiliar, este complet nerealist și în afara logicii evoluțiilor economice pe plan mondial.
    2. Repostez, special pentru voi, ideile principale ale guvernatorului imserate în comentariul meu de la ora 15.08, din care îți sugerez să citești cu atenție punctele e, f și g :
    a.“Mare dificultate este acum în sectorul bugetar unde există şi o anumită rezistenţă la schimbare.”

    b.“O maşină se conduce şi cu frâna nu doar cu acceleraţia.”

    c.“Cel mai mult au suferit ramurile care au crescut mult prea repede, mai mult decât putea suporta piaţa.”

    d.“Pot fi sectoare care au făcut reforma mai repede şi în care îmbunătăţirea să se simtă mai repede. Altele ar putea ieşi mai târziu.”

    e.“Este posibil ca anumite categorii să simtă îmbunătăţirea mai devreme. De exemplu exportatorii.”

    f.“Conform datelor noastre creşterea nivelului de trai pentru populaţie se va simţi probabil în 2012.”

    g.“După o ajustare de asemenea proporţii va mai trece un an jumatate – doi până se simte o îmbunătăţire a nivelului de trai.”

    h.“Nu dăm speranţe false populaţiei. Faptul că leul este stabil nu denota un artificiu al BNR ci o anumită stabilitate în relaţia noastră valutară externă.”

    i.“Banca centrală trebuie să spună adevărul despre situaţia economică a ţării. Ajustarea este dureroasă, mainiera în care se face depinde de guvern.”

    j.“Trebuie să ne gândim la stabilizarea ţării. Ajustarea este inevitabilă. Ca să trăim mai bine trebuie să stimulăm munca, spiritul anteprenorial, inovaţia. “

  131. SILVER ..Si pentru altii…Daca doresti sa fii respectata ,invata sa respecti ….
    ZAHARESCU…Eu sunt doar un umil beneficiar al personalitatii si scrierilor lui Adrian Paunescu ..Doar am incercat sa raportez personalitatea si cultura sa la ceilalti muritori de rand ..eu,tu si altii ca noi …am incercat sa-mi explic vehementa cu care ii contesta existenta si mostenirea lasata romanilor, alti muritori de rand ..incercand un razboi personal si politic jalnic cu marele disparut sperand sa creasca aripi de Pegas martoagelor pe care calaresc acum voios si mereu virtual ….cautandu-si identitatea la maturitate si relevanta existentei lor pentru cei din jur …..cautandu-si toiagul alb pana si pe acest micut dar mare spatiu virtual si sperand sa treaca dincolo de acest spatiu cu ajutorul toiegelor albe pentru orbi gen bolsevism,comunism,securitate ….la 20 de ani de la trecerea lor in nefiinta si de stergere din constiinta romanilor ….acum toiagul lor alb numindu-se Adrian Paunescu …
    Normal ca sunt trist si parca inima si constiinta imi sunt in doliu …constiinta pentru ca l-am uitat ,l-am ignorat in ultima vreme pe poetul Adrian Paunescu ,ca multi altii si l-am redescoperit acum urmarind reportajele cu episoade din viata sa ,comentariile prietenilor sai..oameni de rand,artisti,cantareti ,scriitori etc etc….
    Nu ma mandresc cu asta si de aia sunt si suparat pe mine si trist ….pentru mine ,pentru Adrian Paunescu ,pentru voi ..
    M-am intristat si mai mult cand am citit cuvintele lui Basescu ca omagiu la moartea poetului …cand l-am vazut pe presedintele Romaniei la sicriul lui Adrian Paunescu in acelasi semn de omagiu ,intrebandu-ma de ce presedintele poate fi sensibil la poezia si personalitatea poetului ,de ce poate face gesturi frumoase si conciliante in fata vietii si a mortii si nu poate sa-si gaseasca constanta si spiritul conciliant in relatiile actuale de zi cu zi…interumane si politice ..
    Am fost trist pentru ca m-am regasit in Traian Basescu omul ….care l-a ignorat public,a semnat raportul anticomunismului in care era trecut Adrian Paunescu dar sigur l-a admirat si a iubit poeziile poetului in adancul sufletului sau …atat de adanc incat rareori te afunzi in el in zilele noastre ,sa incerci sa te bucuri de ce descoperi acolo ….
    ZAHARESCU…..Ca noi sunt multi ,si apar multi altii ca noi dupa ce ne petrecem din aceasta lume ..ca Adrian Paunescu sunt din ce in ce mai putini si nu mai apar altii ..de aceeasi calitate si valoare ….Va aparea surogatul pe care-l vor simti din creier pana-n talpi generatiile viitoare …este aproximativ ceeea ce a spus Adrian Paunescu prin 80’…..

  132. …de doi ani suntem conectati la “eventual ,daca …si cu parca …bla-bla-uri ,toate prognozele facute de Basescu nu s-au adeverit deloc ,a zis :ne ocoleste criza ,deficitul bugetar ,crestere economica ,inflatie …toate gulgute de politician demagog sau mai bine zis ,nepriceput ….Isarescu spune …s-ar puea simti probabil in 2012 ,probabilul asta ii 2013-14 ,mai pe romaneste …restul sunt cifre reci ,care nu spun nimic….

  133. …Isarescu nu stie ce idiotenii o sa mai faca guvernantii ,daca ar conduce el guv. s-ar schimba datele problemei si prognozele ar putea fi adevarate si indeplinite ,exzecutivul asta nu-i capabil sa reformez statul si sa porneasca economia in veci ….

  134. ***Moro – nu schimba vorba că pe mine nu mă duci de nas. Am întrebat clar: Ce cauţi tu aici, pe blog, între proşti şi nesimţiţi ca noi, simpatizanţii PDL. Lasă chestia cu respectul că e pornită de la mine. Tu răspunde-mi la întrebarea pusă, de altfel, valabilă şi pentru ceilalţi lătrăi programaţi pe aruncat zoaie, fără jenă, fără sfială.

    Să nu vă treziţi într-o zi fără obiectul muncii, adică fără noi cei pe care îi jigniţi zi de zi să văd atunci ce o să faceţi. O să vă sfâşiaţi precum câinii turbaţi, vpo între voi.

  135. @cmoro
    Adrian Păunescu nu mai există din punct de vedere fizic, dar prin moarte, a transces în n starea de esență spirituală, singura care rezonează cu ființele noastre lăuntrice.
    Rolul nostru de muritori mai mult sau mai puțin anonimi, nu este să-l judecăm, acum, pe omul AP. Dacă domnia sa are la pasivul existențial în starea materială o problemă, aceasta a devenit una privată, numai între eu-l său și Dumnezeu.
    Moștenirea culturală a poetului este cu adevărat relevantă și aparține acum tuturor celor care văd în ea expresia unui talent autentic care, după părerea mea, realmente a existat, indiferent de destinul sinuos și controversat al ființei purtătoare.
    PS
    În ceea ce privește spiritul conciliant, ar fi de dorit să-i interpelăm pe toți, în egală măsură. Nu am sesizat însă vreo încercare de…suspendare, de către președinte, a adversarilor politici, ci, dimpotrivă. Și …pentru ce și în interesul cui ?

  136. @ Pedelachea Silver….
    Dc. nu ar exista opozitie , nu ar exista democratie…..
    Noi facem opozitie constructiva…adica criticam ce-i rau si aprobam ce-i bun….
    voi astia pedelachei…criticati tot ce nu-i portocaliu….pe aici se zice “my way or highway”….
    Poate acum intelegi ce vrea Moro….si Puiu si eu si altii care critica dar nu dau cu barda….
    asa cum faceti voi….

  137. Silvia…postarea ta suna a amenintare ? ,din partea mea sa plecati toti, consilieri la Cotroceni ,acolo v-ati putea desfasura in toata splendoarea ,pardon ,nu chiar toti ,Onu ,nebunul de zapa si inca 2-3 pot ramane ….tu te-ai schimbat din rau in mai rau decand a venit dulceagul asta plin de ura si venin ,care-i periculos ca se crede destept ,nu este….ce repede ai trecut de la dragu de moro la sudalme si luari la rost ,pe biblio l-ai facut sa nu mai posteze o perioada ,Argus la fel ,frumoasa lulu la fel si ea ,cine te crezi ?….stai in banca ta ,posteaza ce vrei ,daca jignesti ,o sa fii si tu ocarata ,simplu….sper ca nu te superi ,m-am bagat ca-mi pasa de tine ,la prieteni trebuie spus in fata …..cine linguseste in fata ,barfeste in spate ….eu nu-s asa ….

  138. Desi intial am avut intentia de a nu mai comenta nimik referitor la viata lui A.P.dupa ce am citit cam tot ce s-a scris dupa retragerea mea de pe blogg,ma vad obligat,sa dau cite-va replici celor care refuza cu cerbicie sa recunoasca un adevar irefutabil-ISTORIA OMENERII CONSEMNEAZA MARI TALENTE SCRIITORICESTI CARE SI-AU PUS PANA SI VIATA IN SLUJBA UNOR IDEOLOGII DISTRUGATOARE,ORI COMUNISMUL ESTE CATALOGAT IN LUME CA O IDEOLOGIE DISTRUCTIVA.CARE A LASAT IN URMA EI MAI MULTE VICTIME DECIT ULTIMA CONFLAGRATIE MONDIALA,CEL DE-AL DOILEA RAZBOI MONDIAL.
    Din ceea ce a tot insirat C.MORO,pe aici,se poate trage o singura concluzie-lipsa severa de gindire logica,de substanta si nerv,cel mult nostalgii ale tineretii,si alea puse in tonuri si zgomote dizarmonice asa incit si ochiul si urechea simt nevoia sa se revolte.
    LUCIAN BLAGA-probabil dupa MIHAI EMINESCU,TITANUL POEZIEIN ROMANESTI-LEGIONAR,membru al unui cuib din sibiu,este un alt nume de poet si intelectual controversat,numai ca spre deosebire de A.P.lucian blaga a avut o alta traiectorie in viata.
    MIRCEA ELIADE-legionar,dar un mare carturar ,care spre ultima parte a vietii si-a recunoscut ratacirile din tinerete pe care le-a regretat-AICI SUNTEM IN FATA ALUTUI GEN DE OM,DE CARACTER SI REFLEXE-UN OM ADEVARAT CAPABIL SA-SI VADA VIATA ASA CUM A FOST EA.
    Am folosit doar doua nume de TITANI AI LITERELOR ROMANESTI,care sunt controversati ,dar care au avut taria si decenta sa-si asume viata lor cu bunele si cu relele ei,cu umbrele si cu luminile ei.
    Nu vreau sa intru in istoria universala si sa aduc in discutie nume celebre de intelectuali ,CONTROVERSATI,care pe parcursul viatii au trecut de la stinga la drepta si invers,nu vreau sa aduc aici in discutie nume de intelectuali care s-au jertfit platind cu viata pt DREPTATE,ADEVAR pt ca nu-i acum momentul,vreau doar sa va spun:
    c.moro,puiu-VA MINTITI PE VOI,DAR MAI GRAV,INCERCATI SA NE MINTITI SI PE NOI,LUCRU DE NEACCEPTAT.
    Nici nu cred ca este nevoie sa mai spun ca aveti un mare handicap in raport cu mine,cu valeriu ,ori silvestar-TRAITI INTR-O LUME FANTASMAGORICA RIDICATA PE NEFERICIREA A MILIOANE DE ROMANI,DAR LUCRU PERICULOS,IN CONTINUARE SUNTETI ACTIVI IN SPRIJINIREA RAULUI ABSOLUT-hibridul bolsevico-socialist pe care il practica PSD.
    E clar ca nu putem fi decit adversari,pt ca va lipseste malebilitatea,pt ca sunteti incremeniti in ideologia cea mai urita in lumea asta-STINGA CRIMINALA.
    pina la urma,generatia voastra va avea locul si judecata pe care o meritati in constiinta acestui neam.
    stradaniile voastre de A VA VOPSI’de a va da drept altii este esuata,pt ca in democratie nu mai poti oprii adevarul sa ajunga in public,si oricita durere ar produce adevarul ,el este preferabil minciunii cancerigene,pt ca doar adeverul este izbavitor-MINCIUNILE VOASTRE ,au darul de a distruge fibra acestui popor,pt ca il depersonalizeaza,il transforma in ceea ce isi propusese comunismul-ORI TU MORO,PUIU-SUNTETI MODELE VII ALE EXPERIMENTULUI BOLSEVICO COMUNIST DIN ROMANIA.

  139. ***puiu – n-am ştiut că sunt aşa de periculoasă, bine că mi-ai spus tu. Vezi că şi Gabi intră foarte rar. Poate tot eu sunt cauza.

    Ştii care e problema, aşa pe scurt? Din vechiul grup, am rămas aici singura care fac muncă voluntară şi numai din respect şi admiraţie pentru doamna Udrea. În rest… Am mai spus: să vezi cum se adună dacă se dă un alt semnal de o nouă întâlnire, la B sau în altă parte.

    Să fim serioşi că suntem oameni maturi şi să nu ne jucăm cu cuvintele… Eu cred că cei numiţi aiurea de tine se simt umiliţi de puterea pe care tu mi-o acorzi mie…

    Şi… Dacă n-ai ştiut, o femeie este frumoasă atunci când este naturală. Mă întreb dacă tu ai săruta un obraz plin de chiclazuri ori nişte buze care atârnă de rujuri… Bleachhhh!

  140. Nu puiule-SA PLECATI VOI ACOLO UNDE VA SUNT MENTORII COMUNISTI,CEI CARE V-AU FORMAT,V-AU EDUCAT SI S-AU FOLOSIT DE VOI……………..voi sunteti cei ANACRONICI,NU NOI-VOI VENITI DIN LADA URIT MIROSITOARE A ISTORIEI COMUNISMULUI DIN ROMANIA ,NU NOI.

  141. @puiu
    Am sentimentul ciudat că ai cam uitat unde te afli, măh băiete.
    Suntem, cumva pe blogul domnului AN ? Sau pe blogul d-nului Iliescu ? Bag seama că începi să-ți pierzi și ultima brumă de rațiune, comportându-te exact ca un fluieră vânt descreierat aciuat pe meleaguri străine, care urlă idignat că nu este lăsat să vagabondeze, să paraziteze și să inunde cu mizerii teritorii în care este tolerat . Și care, culmea, pretinde localnicilor de aceeași culoare să emigreze !
    Zi de zi, nu faci altceva decât să inoculezi neîncredere în autoritățile statului de drept, să împroști minciuni și acuze fără susținere în realitate, să ironizezi tot ce percepi drept portocaliu, nu citești, nu te documentezi, nu asculți ! Nu ai adus NICIODATĂ argumente, nu am perceput nici o adiere că ai cea mai mică legătură cu interesul național. Ești exact, băiete, ceea ce te scremi să caracterizezi la alții: întruchiparea perfectă a unui ,,nima-n drum”…că tot îți plac expresiile rustice. 🙂
    Așa că te sfătuiesc să nu te mai atinge de SILVER și de nimeni altcineva , de altfel, dacă nu vrei să fii trimis exact la momentul zero.

  142. ***Zapa – noi nu plecăm de aici. Eu am spus aşa, ca o supoziţie şi puiu a luat-o de bună…
    În sfârşit. 🙄 Te rog să nu mai scrii cu majuscule.

  143. Silvia ….n-am spus nimic de Andrei ,lasa-l sa se odihneasca ….un militian ….da ,frumos ,…hihihih…noapte buna si tie poeteso….sa-ti fie somnul linistit …lulu ii o fata frumoasa si de gasca….

  144. ***zaharescu valeriu – Noapte bună! 😆
    Şi nu-ţi pune mintea cu puiu. Încă nu ştii cât de vulgar poate fi. Tot ce a spus astă seară a fost în ideea să mă compromită faţă de tine pentru că tu eşti mai nou pe aici.

    ***MădăMădă – Noapte bună! 😆

    Administrator:
    Noapte buna Silver!

  145. 😆 😆 😆

    Doi poliţişti pe un aeroport.
    – Măi, eu nu pot să înţeleg cum poate un terorist să deturneze ditamai avionul care e aşa de mare…
    – Măi tâmpitule, nu-l deturnează când e la sol, ci în aer, sus, când se face mic, mic de tot…

  146. Doamne doamne, ce tare e PDL-ul asta… cum descurca el toata treaba in Romania asta amarata! Promisiune indeplinita: metroul in Drumul Taberei… unde e metroul?Este statie..pot sa-ti iau maine bilet si sa cobor in Drumul Taberei? Care e partea indelinita? Ca viseaza Udrea ca s-a tinut de cuvant?

    😉 Toata lumea s-a saturat de voi!