RECTIFICARE

In urma articolelor care vor aparea in presa de maine, vineri 24 octombrie, am realizat ca am facut o eroare in declaratia de avere pe care am completat-o in vederea depunerii candidaturii pentru Camera Deputatilor. Astfel, inca neobisnuita fiind cu leul nou, am declarat ca veniturile incasate de sotul meu din dividende sunt de 2.000.000.000 RON in loc de 2.000.000 RON. Sper ca aceasta greseala sa imi fie iertata! 😆

Legat de cateva imobile care apareau in declaratia de avere din 2005 si nu mai apar acum, fie au fost vandute fie apartin unor societati comerciale la care sotul meu este actionar.

360 thoughts on “RECTIFICARE

  1. bibliotecarule..scrie pe siteul sectorului 3 ca pe anumite strazi vor avea loc sistematizri pe verticale..
    ionhut..nu presedintele est de vina daca alte categorii uitate de tate guvernele de pana acum isi vor cere drepturi salariale in plus

    in plus…din ce am inteles..marirea salariala a profesorilor va avea ca sursa cei 6% din pib la care s-a cazut de acord…eu inteleg ca tu ai marea ta frustrare…presedintele..dar cred ca mai degraba ai critica pnlul care a sustinut sus si tare in parlament legea..si nu inteleg de ce nu faci observatia ca presedintele nu a fost de acord nici cu pd-l…fatul sau de care e inca legat prin cordnul ombilical (in viziunea ta)

  2. @ dragos
    Este un termen de jargon.
    Se aplică la străzi şi se referă la evacuarea apelor pluviale, dirijarea spre rigolă, gazon, spaţii verzi, împrejmuiri…
    Cum am spus, este un jargon, eu asta înţeleg.

  3. a…probabil ca are legatura cu taiatul ierbii de azi dimineata…am vazut in drum spre scoala

  4. @Bibliotecarul

    Nu cred ca esti in masura sa estimezi cat sunt eu de bogat sau sarac, sau ce pozitie ocup….
    Explicatia pe care ai incercat-o este mai mult de domeniul romanelor politiste decat realitate. Cine poate stabili valoarea colectiei mele de tablouri, sau valoarea unui tablou pe care eu il cumpar dintr-o licitatie, de exemplu ? Atata timp cat eu sunt o persoana particulara si vand un tablou cu 1 milion, pe care am platit doar 1000, diferenta nu este impozabila, pentru ca nu fac asta in fiecare zi, dar daca am comert cu tablouri, lucrurile se schimba. Chestia cu declararea averii este o aberatie comunista, atata timp cat sunt obligat sa declar orice venit, chiar daca-i din vanzarea de droguri, pentru ca d.p.d.v. fiscal este “legal”, deviza lor fiind “faci un ban, imi dai si mie”. Fiscul face verificari aleatorii, unde intr-adevar incepe procesul pieselor justificative. In cazul ca fiscul gaseste ca i-ai “fentat”, n-au dreptul sa-ti confiste absolut nimic, pentru ca proprietatea privata este garantata, dar dupa un calcul “savant”, iti calculeaza suma pe care le-o datorezi, dobanzile incluse, care de multe ori se ridica la sume astronomice. Daca n-ai bani sa platesti, iti vei vinde singur totul……….

  5. Astazi, Presedintele Romaniei, Traian Basescu a promulgat legea majorarii cu 50% a salariilor profesorilor.
    Pentru cei rauvoitori, pentru cei care neincetat arunca cu laturi, amintesc urmatoarele:
    Din 2005, guvernul a stabilit 6% din PIB pentru invatamant. Noi nu am primit salariul marit deoarece acesti bani au intrat sau ar fi trebuit sa intre in infrastructura, asa cum a fost intelegerea.

    De regula, in ultimii ani, cea mai mare parte a banilor alocati de guvern pentru diverse lucrari, s-au intors de unde au venit pentru ca nu au fost cheltuiti din diverse motive. De aceea, la TV-uri se vad adesea scoli degradate sau copii care invata pe unde apuca, in locuri improprii.

    Asa ca, aceasta marire a fost ceruta din cei 6% din PIB si nu din alte rezerve. Logic, banii ar trebui sa existe… Practic, insa, se pare ca nu mai exista sau exista in conturile PSD, PC, PNL pentru campania electorala.

    In 2004, dublarea salariilor profesorilor era o prioritate/o promisiune a guvernului DA.
    Ceea ce am primit in fiecare an a fost indexare si aceasta indexare a fost primita de toti bugetarii.
    Nu ar trebui sa existe nici un motiv de ingrijorare pentru Tariceanu sau pentru falsii ingrijorati de economia Romaniei daca s-a lucrat cinstit cu banii bugetului…

  6. Sa platesca nenorocitii de parlamentari de la ei 1.7 miliarde euro cat inseamna majorarea cu 50% salarizarea profesorilor.Niste iresponsabili.Daca ar fi fost la o luna dupa alegeri marirea salariilor,presedintele respingea.Asa a aprobat legea.

  7. Producatorii de medicamentew n-au ajuns la o intelegere cu ministrul.In continuare e greva.Cat de dement o fi ministrul asta?

  8. PNL-ISTII stiu ca nu au sanse sa castige alegerile si-si fac de cap asa.Nicolaescu asta trebuia din prima luna dat afara.

  9. dupa cum am mai spus..luminita anghel trebuie sa aiba un venit stabil…daca nu macar o suma pentru faptul ca a acceptat sa isi puna maginea la bataie pentru un partid de hoti…sper ca cetatenii sa aibe destula minte incat sa voteze pe cineva care sa si ajute in vreun fel parlamentul…nu…un cantaret..poate a indus-o in eroare microfonul lui olteanu..s-a gandit ca baga 2 butoaie langa si face show

  10. balbeck..oare cum ar fi fost daca banii ar fi fost acordati in domeniul farmaceutic…ai fi fost tot asa de revoltat?

  11. @ionhut
    Cand psd a propus marirea salariilor profesorilor a fost bine,acum ca basescu a promovat legea nu mai este bine ,economia nu mai face fata…iti spun eu care e marea problema ,pomana electorala de 600 milioane euro data de tariceanu pentru psd si pnl …cata ipocrizie!

  12. DRAGOS,
    • dragos Says:
    October 24th, 2008 at 5:57 pm
    ”…..ionhut..nu presedintele est de vina daca alte categorii uitate de tate guvernele de pana acum isi vor cere drepturi salariale in plus
    …eu inteleg ca tu ai marea ta frustrare…presedintele..dar cred ca mai degraba ai critica pnlul care a sustinut sus si tare in parlament legea..si nu inteleg de ce nu faci observatia ca presedintele nu a fost de acord nici cu pd-l…fatul sau de care e inca legat prin cordnul ombilical (in viziunea ta)”

    Dragos, pai parca aia “322” sunt prosti si dusmanosi si ca atare Marinaru’, care-i “distept”, nu trebuia sa zica exact ca ei..Marinaru, trebuia sa vada ca vor veni bani mai multi in piata cu ocazia asta , ceea ce , dupa legile economiei de piata va insemna cu certitudine, scaderea valorii leului, adicatelea : CRESTEREA INFLATIEI TAMAN IN PERIOADA DE CRIZA ECONOMICA MONDIALA.
    Dar, matrozul tau si “frustrarea mea” a preferat ca intotdeauna, nu dragostea pentru profesori si nici amorul pentru tara ci pur si simplu “IUBIREA DE SINE” si deci a promulgat legea in aplauzele dascalilor si a “intregului popor” portocaliu, dar inconstient.
    Asta-i toata “calimera”, deci nimic complicat dupa cum le rasuceai tu.

  13. Dragos,acum nu mai e plafon.Poti da medicamente cu reteta in nestire.Daca se blocheaza sistemul tot din vina lor e.Nu e ca vreau eu bani mai multi sau mai putini.Bani in sanatate sunt necesari.Dar multi nu ‘ pricepe ‘

  14. Stefan
    Cand PSD propusese si chiar fortase PNL sa dea aceasta lege, inca nu se anuntase nimic despre prostiile “jucatorilor” americani de bambilici pe banii pe care nu-i aveau…

  15. Nu se gasesc medicamente de import pt ca producatorii nu mai aduc.Au dreptate.Ministrul e depasit din toate punctele de vedere.Si mai are si o problema mentala…

  16. sigur balbeck..
    ionhut..nu e matrozul meu..e presedintele tuturor romanilor..inclusiv al tau..sau poate esti in faza de negare
    logica ta este…uimitoare…deci…daca cei 322 au votat ceva…presedintele tre sa faca exact pe dos ..pentru ca?

  17. Respingeti sistemul politic….iluzia de democratie este o insulta la adresa inteligentei noastre…intr-un sistem monetar, nu exista un astfel de lucru ca democratia reala….si nici nu a existat vreodata….avem mai multe partide politice cumparate si influentate de aceleasi companii internationale si nationale..parlamentarii, senatorii, deputatii, presedintele, prim ministrul si restul politicienilor sunt pusi in pozitiile lor de catre corporatii si companiile care dirijeaza din spatele lor mecanismele guvernarii…popularitatea acestor politicieni este proiectata artificial de catre mass-media lor….tot ceea ce se intampla o data la 4 ani este schimbarea personalului care este acelasi, dar pe alte posturi si functii….In loc sa pretinzi ca jocul politic are cu adevarat sens concentreaza-ti energia pe cum sa imbunatatim acest sistem putred..

    Asa ca dna Udrea, mai bine va apucati sa scrieti o carte de bucate…..

  18. • dragos Says:
    October 24th, 2008 at 6:49 pm
    ”ionhut..nu e matrozul meu..e presedintele tuturor romanilor..inclusiv al tau..sau poate esti in faza de negare
    logica ta este…uimitoare…deci…daca cei 322 au votat ceva…presedintele tre sa faca exact pe dos ..pentru ca?”

    1.Matrozul a spus cu gurita lui cea mica : “ este doar presedintele celor care l-au votat, deci nu al tuturor”, el a ales si deci tu nu ai retinut;
    2.Logica mea s-a bazat pe logica voastra portocalie cu “cei 322”, insa aici se punea problema asa : “ daca a mai ramas presedintele ca unic salvator al stoparii inflatiei si deteriorarii vietii tuturor, atunci presedintele nu trebuia sa tina cont ca pierde ceva popularitate pe chestia asta si sa aleaga calea sanatoasa de a nu promulga legea”.Da n-a fost sa fie..ca nu te pui cu un presedinte jucaus.Om vedea ce va spune atunci cand lucrurile se vor deteriora si mai tare.

  19. ionhut,am citit raspunsul tau la postarea mea de ieri,si am observat ca incerci sa -mi demonstrezi in continuare ca basescu e raul suprem in Romania…totusi raman surprins ca nu ma contrazici in privinta lui Iliescu ,e un inceput,cum ar zice puiu…hihihi

  20. ionhut…DACA lucrurile se vor inrautati…si DACA vor avea ca si cauza aceasta marire

    doresc sa corectez ce am spus mai sus…presedintele Nu a decis altfel decat PD-L

  21. stefan777c…ionhut..ca de altfel si alti apolitici de pe blog…spun ca ei nu tin cu nimeni…dar au o preocupare intensa in a critica PD-L si pe Traian Basescu

  22. Nu-si dau seama ce provoaca imbecilii astia prin marirea salariilor cu 50%.Vor fi greve in toata tzara.Toti vor vrea salarii cu 50% mai mari.Mi-e lehamite de politicieni.Totul e electoral.

  23. silverstar

    PNLPSD au incercat in disperare sa scoata castanele din foc cu mana Presedintelui.Sa-si asume prostia si sa se descurce.Aproape imi pare rau de PNL pentru ca a fost atat de increzator si s-a lasat pe mana PSD cand au propus si sustinut o asemenea lege.Ceea ce parea u faul la vremea acea,se pare ca va fi un sah-mat pentru PNL si acest guvern.In scurt timp Tariceanu va da o declaratie de presa.Vom vedea cu o scalda,desi nu prea mai vad cu ce solutie va mai veni.Precis va arunca pisica din nou la presedinte.E unica solutie s-o mai intinda pana la alegeri.

  24. Balbek
    Ai dreptate, dar crezi ca marinarul n-a anticipat ca urmeaza asa ceva, atunci cand a promulgat?

  25. @N.G.

    “Aproape imi pare rau de PNL pentru ca a fost atat de increzator si s-a lasat pe mana PSD cand au propus si sustinut o asemenea lege.”

    Cum e posibil sa denaturati realitatea in asemenea hal? Cei care au propus legea, impreuna cu PSD, au fost pedelistii. Ulterior tot pedelistii au sustinut’o, impreuna cu PSD, liberalii s’au opus, insa prosteste/de frica au votat’o ca toti ceilalti.

    Dupa votare, ministrul care desi n’a sustinut legea a votat’o, a fost demis. Tariceanu si PNL au fost singurii care s’au opus si au cerut nepromulgarea legii.

  26. sarut mana ,silverstar! cu roscovanii nu o poti scoate la capat ,nu au puterea sa recunoasca cand gresesc… basescu le-a dat o lovitura naucitoare …psdsi pnl ,au semanat vant si acum culeg furtuna…efectul bumerangului.hahahaha

  27. NG
    N.G. Says:
    October 24th, 2008 at 7:05 pm
    “silverstar
    PNLPSD au incercat in disperare sa scoata castanele din foc cu mana Presedintelui.Sa-si asume prostia si sa se descurce.Aproape imi pare rau de PNL pentru ca a fost atat de increzator si s-a lasat pe mana PSD cand au propus si…”

    Nu ai dreptate absolut deloc si vrei sa-l faci erou pe presedintele jucator fara sa aiba vreun merit cat de mititel.Dupa cum stii prea bine presedintele nu poate refuza decat o data promulgarea unei legi, deci vina oricum cadea pe Parlament..Ca atare cauti vinovati acolo unde nu sunt si se vede de la o posta.Acum nu stiu daca din rea vointa sau doar atat “zaresti” tu in problema..

  28. Eu nu sunt impotriva maririi salariilor profesorilor,dar cu 7% max.,nu 50%.Pe mine m-au pierdut.Nu m-au castigat.Ei incearca sa-si faca imagine.Vor sa castige aleferile.Tot cauta prosti mereu sa-i voteze.

  29. Nu inteleg ce lovitura naucitoare.Un psd-ist a propus vot nominal pe tema maririlor salariilor profesorilor.Lol.Stefan,ce zici acolo?

  30. NG – atatea discutii despre aceasta marire ca mi se face lehamite. Lumea nu vrea/nu poate sa inteleaga ca marirea, cei 50% au fost ceruti din cei 6% din PIB, nu din rezervele statului sau de la alte institutii. De ce oare nu se produce “cutremur” in economie cand se fac alte majorari si cheltuieli fara discernamant? De ce numai invatamantul poate produce dezastru?

    Si-apoi, Gabi – ai sa vezi ce scumpiri vor urma… Si nu vom intelege nimic din aceasta marire… Vom pierde insa, cu siguranta, tichetele-cadou, banii de carti si banii de imbracaminte. Oricum, se va alege praful si, la anu’ pe timpul acesta, se va discuta tot despre bani in invatamant. 🙄

  31. ionhut

    Nu il fac erou pe presedinte,dimpotriva consider ca i s-a atribuit o sarcina ingrata,aceea de a imparti cetatenii in favorizatii psdpnl si defavorizatii care nu conteaza electoral tot in conceptia psd pnl.Daca cei care au initiat si votat o asemenea lege nu sunt vinovatii starii de lucruri,atunci nu stiu cine ar putea sa-si asume vina. Si da,Ionhut ma bucur ca ce s-a vrut pomana pentru fraieri,va fi in final un ghimpe in coasta guvernului incapabil sa vada in perspectiva,si dincolo de mania grandorii.

  32. stefan7777c – cand este vorba de Presedinte, e valabil si-asa-i rau, si-asa nu-i bine!…
    Sunt curioasa ce va declara premierul in jur de ora 8. Se pare ca se va ajunge la o inghetare a salariilor pana la sfarsitul anului, asa ca politicienii – PSD si PNL, sa aiba liniste la alegeri…

  33. Sara buna la toata lumea ….Basescu a dat …nu a dat nimic ,nici din banii flotei pe care a naufragiato in interes personal ,nici Taricelu nu da ,de la afacerile cu masinii si nu mai stiu ce …..profesorii trebuia sa aiba marire de salar .poate dublu ,hiba ii in alta parte ….slaba lor pregatire profesionala ,numai 1%din elevii de la sate ajung sa faca studii superioare …s-a vazut la examenele de promovare pe post ….numai note sub 4 s-au luat in 62% din cazurii …toti liderii astia din sindicat ul Invatamant ,sunt cei mai multi cca.40 ,sa rezolve si alte probleme ,nu numai salariale …sunt multi suplinitorii ,care-s slab pregatiti ,invatamantul romanesc ii la pamant ….se vede si aici pe blog ….

  34. N.G. – membrii Sanitas au declarat ca se aliaza cu invatamantul daca, si de asta data, guvernul refuza marirea. Avem un aliat mare. Poate si altii vor intelege gestul Sanitas. 🙄

  35. Silver
    silverstar Says:
    October 24th, 2008 at 7:21 pm
    ”NG – atatea discutii despre aceasta marire ca mi se face lehamite. Lumea nu vrea/nu poate sa inteleaga ca marirea, cei 50% au fost ceruti din cei 6% din PIB, nu din rezervele statului sau de la alte institutii. De ce oare nu se produc..”
    Este greu sa intelegi daca n-ai tangenta cu matematica si cu stiintele economice.Aici nu-I vorba de a avea cineva ceva cu profesorii si nici din ce alocare de buget se iau banii. Cel mai important lucru este de a nu se mai da bani pe piata de niciunde si nimanui.Orice imprastiere de ban pe piata nu duce decat la inflatie, si o marire ca a voastra poate sa va duca in situatia sa puteti cumpara cu salariul majorat (peste cateva luni), mai putine produse decat cu salariul nemajorat.

    Desigur ca de aceeasi bucurie vor avea parte toti (cei care nu primesc nimic vor avea putere de cumparare si mai mica).

  36. Silverstar,daca invatamantul va primi bani mai multi,normal ca si sanitas vor salarii mai mari.Normal ca va sprijina.Tariceanu ingheata salariile.hihihi.Doar ca sa se raszbune pe presedinte.Cred.E posibil.Leul s-a dus la vale dupa aprobarea maririi salariilor.

  37. Puiu
    Ai dreptate, da aici nu intra si Silver.Ea a recitat o poezea, cu ochelarii pe nas si lacrimi pe obraji si a trecut cu brio..

  38. Daca se maresc salariile in invatamant asta nu inseamna ca s-a infaptuit reforma. Reforma in invatamant nici nu a inceput.
    Vorbeam dimineata despre profesorii necalificati care sunt intr-un numar foarte mare. Si efectele se vor vedea mai tarziu, efecte dezastruoase. Tinerii absolventi nu accepta sa ramana in invatamant pe un salariu care nu le permite nici sa plateasca intretinerea lunara, pe timp de iarna, a unui apartament cu doua camere.
    Tinerii trebuie incurajati, stimulati sa vina si sa ramana in invatamant. Asta presupune ca directorii de scoli, fosti – in majoritate, si inainte de ’89, sa fie dati afara, sa se intoarca la catedra daca mai stiu ceva…

  39. stefan …hihuihi….pentru tine Basescu ii boxer ….o lovitura naucitoare ….nu mai dezimforma pe amicii tai ,simpatizanti portocalii ,matelotul nu avea alta solutie ,legea era constitutionala ,votata in parlament ….el semneaza ca primarul …ca ,a vrut el sa para ,Salvatorul natiunii ii alta poveste ,sa-i fie rusine ca a semnat in ultima zi si crede, ca mai castiga capital electoral ….aici pe blog virtual poate ,in realitate NUUUUU.
    A mai aruncat si treaba cu Loganurile politiei ….destept sa crede aventurierul asta care a transformat Romania in revolta de pe BOUNTY…el nu stie ca primul care cade intro revolta pe vapor ii Capitanul …ASA SA FIE ….

  40. haaa hiii-cum se putea altfel-NAGISTRALUL PERSONAJ DIN LUMEA CIRCULUI-ARGUSDRE,ARGUS IONHUT-HUTUFLEANCA-II DA LECTII MATROZULUI-VA DATI SEAMA CE ONOARE PE NOI?

  41. Argus ….persoanele de fata se exclud ,nu-mi permit s-o atac pe probleme profesionale ,politice mai treaca -mearga …..

  42. balbeck – esti ultimul de aici care sa-si dea cu parerea despre invatamant. Macar taci si nu mai intina si tu invatamantul. Du-te de ia-ti pastilele si nu mai abera… 🙄 O fac destui si nu cred ca e necesara si prezenta ta intr-asa o discutie…

  43. FRANK ZAPA[KING] – daca-i spui sa taca pentru ca vorbeste numai prostii, iti spune ca si el are dreptul la cuvant chiar daca-i mic si cu muci la nas… 🙄

  44. Silvica la intalnire singura s-a bagat in seama.A cautat presa.Era asa de mandra de ea acolo hahahihi

  45. haaa hiii-cum se putea altfel-MAGISTRALUL PERSONAJ DIN LUMEA CIRCULUI-ARATAREA COMICA .din acest moment propun sa raminem nemiscati si sa-i oferim posibilitatea acestui SAVANT DE RENUME MONDIAL-SA-SI VERSE TOATE VASTELE SALE CUNOSTIINTE INTRU BENEFICIUL BOBORULUI.ARGUSDRE,ARGUS IONHUT-HUTUFLEANCA-II DA LECTII MATROZULUI-VA DATI SEAMA CE ONOARE PE NOI?suntem in fata unui fenomen ,acest domn ionhut este perfectiunea intruchipata-LE STIE PE TOATE-.
    ii propun tariceanului imediat sa-l adune cu farasul si sa-l duca de URGENTA LA GUVERN,UNDE CU FENOMENALA LUI EXPERTIZA VA REZOLVA TOATE,ABSOLUT TOATE PROBLEMELE ACESTEI NATII.
    ma intreb cum de nimeni pina acum nu a descoperit ce VALOARE INESTIMABILA REPREZINTA ACEST INDIVID.
    ma intreb oare medicii de la socola nu si-au dat seama ca fac experimente pe INTELIGENTUL NATIEI?
    imediat ministrul sanatatii trebuie sa plateasca cu CAPUL.
    AM AVUT SI NOI O EMINENTA CENUSIE-UNUL SINGUR SI L-AM FACUT DE DOI BANI SI PE ALA-APLICINDU-I UN TRATAMENT CONVENTIONAL ,CLASIC ,CEL CARE ESTE UZUAL IN CAZURILE DE DELIRUM TREMENSIS-CE PACAT CA AM PIERDUT O ASEMENEA VALOARE INESTIMABILA-ADMINISTRINDU-I NASTUREI IN LOC DE ELECTROSOCURI.

  46. deh,mai puiu,eu stiu ca te oftica decizia presedintelui,dar asta este, o mai furati si voi roscovanii si cand ma gandesc ,ca asta e doar inceputul… tu imi spui ca nu conteaza.hahaha…conteaza enorm ,tariceanu e in corzi ,sa vedem declaratia sa de la 20.00.
    Dupa parerea mea ,tariceanu va inghiti galusca si va mari salariile …sper sa ma contrazica si sa demisioneze,din pacate nu are independenta necesara pt a demisiona e vandut lui patriciu …hihihi

  47. stefan …nu ma oftica deloc,nici nu ma atinge intr-un fel ,ii reprosez alte chestii matelotului mult mai grave ,le-a dat nas urmasilor lui Attila mongoloidul ,asta ma doare la aventurierul asta ….
    Apropo n-a inghit galusca ….

  48. Zilele astea intr-o situatie oarecum asemanatoare, in Italia s-a luat masura reducerii bugetului de la Invatamant…

  49. TOV. PUIU-DREPTI-cind vb cu SAVANTUL NATIEI -IONHUT-ORI HUTUFLEACA IA POZITIA DE DREPTI-CUM ITI PERMITI SA TE TRAGI DE SIRETURI CU CEL CARE I-A LUAT FATA MATROZULUI-pesedeii isi rup hainele sa-l poata racola-vezi sa nu te vad ca accepti functia de consilier la ionhut-stiu ca esti oportunist dar nici chiar asa-ti-a ajuns perioada de pina in 89-acum trebuie sa devii onorabil,haaa hii.
    ti-a fost dor de mine PUIU?HAA HIII BEA-TI IN TIHNA PALINCUTA-SA NU VERSI PE JOS CA TE PENALIZEZ,HAA HIII.
    puiule pe vremea cind mai ,CONSUMAM SI EU,IMI PLACEA AIA DE PERE-era tare aromata.

  50. stafan ….dupa logica ta ,ca eu as fii Rosu ,ar trebuii sa ma bucur de prostiile si idioteniile guvernului ,ii in interesul PSD-ului care va castiga alegerile la pas ,nu sant politician ,poate mai stam amandoi pe blog si dupa alegeri ,sa vezi cum ii critic si pe noii guvernantii ,adica PSD-PNL …hihihihi ….n-am nicio jena ….tu poate o sa te retragi ,mi-ar pare rau, esti baiat fain ….

  51. Bai Fleanca
    Nu-ti dai seama cat esti de penibil , involuat si neputincios ? Ca si in tate celelalte cazuri cand habar n-ai despre ce-i vorba in propozitie si nu stii ca sa ingaimi, bati campii cu aiureli fara nicio legatura cu subiectele.Dac nu-ti dai seama aici nu-i un loc unde toti cei cu temperatura tre’ sa-si povesteasca vedeniile ci un blog unde cetatenii civilizati, functie de cunostintele si experienta lor, isi exprima parerile mai proaste ori mai bune…
    Esti singurul care faci discordanta izbitoare cu toti si cu toate crezand ca-ti ascunzi astfel ignoranta si marlania …

  52. zapa …palinca ii buna din prune transilvane ,tu bea din care vrei si-ti place ,in seara de 30Noiembrie sa bei de pruna ,iti va trece supararea…hihihihi..tu o sa te adaptezi ,atunci sa vezi motive la tine ,toata puterea PSD-PNL iti va sta in fata pentru critici…asa sa faci zapa ,iti tin companie ,PROMIT

  53. Bravo lui Domnu’ Presedinte…….Tot el saracu”……daca nu facea precizari sa-i puna la punct pe liberali promulgarea legii nu avea nici un sens…..Cu precizarile ca ceilalti bugetari vor trebui sa fie cuminti in urmatoarea perioada va castiga in ochii electoratului iar profesorii universitari vor fi multumiti…
    Manualele se vor schimba din mers ,calitatea in invatamant va creste ….camasile cu maneca scurta ale profesorilor se vor transforma in camasi cu maneci lungi…..slapii se vor transforma in sandale ,blugii si bluzele in costume second hand…..elevii nu vor mai munci degeaba la doamna secretara sau profesoara ci vor primi calificativul foarte bine la practica…in functie de zilele munca….
    Toate scolile vor mirosi a Chanel si Rubinstein…….
    Intram in alta epoca….se vor inmulti olimpicii….care vor preda in locul profesorilor acolo unde acestia nu se pricep….maternitatile private de diplomati universitari vor avea o crestere economica semnificativa si asa PIBul va creste ,economia va inflori…..pe industria profesorilor…..
    Una peste alta…..ca badea Gheorghe……”Cand ii ghini-i ghini si cand ii rau ii rau”

  54. Eu sper ca problemele create de aceasta lege populista si inconstienta initiata si votata de parlamentari sa creeze un precedent in sensul constientizarii viitorilor parlamentari,ca atunci cand vor mai suferi de asemenea ”viziuni” neinspirate sa-si aduca aminte de razboiul sindicatelor indus artificial si problemele create si sa devina mai constienti cand joaca ping pong cu electoratul si bugetul Romaniei.

  55. moro …salut ..ghinu-i ghin si se bea cu cantalau ….asa se zice-n Alba …mai ada un cantalau de-la bun ….

  56. @ silverstar
    Buna seara. Premierul Tariceanu poate juca in acest moment cartea demisiei guvernului, cu destul de mult succes, dupa umila mea parere.
    Ramane de vazut daca va opta pentru ea si daca isi va putea convinge colaboratorii sa renunte la avantajele pe care le presupune sustinerea campaniei electorale din postura celor aflati la putere.
    Toate cele bune, tuturor.

  57. stefan …s-a luat curentul in Craiova ,am sa sun la Solomon sa-l remedieze repede ,eu am inteles ,dupa intalnire nu mai poti fii obiectiv in postari cum ai fost inainte ,tu barem esti elegant ,nu ca alte bloggerite …

  58. Basescu are numai de cistigat dpdv politic din aceasta miscare. inca o data ca s-a comportat partizan (cu PDL, daca nu chiar cu PSD), cind interesul ii cerea sa fie Presedinte si sa nu promulge o lege cu atitea probleme. putea macar s–o intoarca la Parlament pentru modificari. Dar de, nici usturoi n-a mincat nici gura nu-i miroase.

    Unde e functia de mediere a presedintelui de care vorbeste Constitutia?

  59. Buna seara!
    Categoric d Presedinte a dat o palma morala psdpnl. Cu alte cuvinte va-ti jucat, ati riscat, acum va dau de lucru, descurcati-va! Si bine a facut, sper sa fie o invatatura din asta!

  60. Crane

    Guvernul mai are o portita, o ordonanta de guvern prin care sa blocheze legea majorarii.Asa ca daca privesti bine,o intoarcere in parlament ar fi insemnat prelungirea agoniei acestei legi si tensionarea prelungita a sindicatelor si asa in aer.In plus a cui Presedinte trebuia sa fie TB astazi :al romanilor din invatamant,sau al celor discriminati de legea aberanta votata cand nu a cerut nimeni ? Faptul ca a dat mana libera guvernului consider ca i-a obligat sa-si asume responsabilitatea unei asemenea legi. Nu despre asta discutam mereu ca o conditie a ceea ce facem : responsabilitatea ?

  61. Nu ştiu de ce, dar din toată daravela aceasta am impresia că tot românul cu izmana ruptă-n fund va avea de suferit. Politica se protejează ea drăguţa şi singurică, dar la cel sărac, necazurile trag.

  62. Nicolae

    Buna seara.Acest guvern nu va demisiona.Taras,sontac,grapis ei vor guverna pana la sfarsit,pentru ca stiu ca daca nu candideaza din postura de guvernanti sansele scad drastic.Iar Tariceanu este mult prea mandru pentru a opta la o asa solutie pe de-o parte,iar pe de alta parte aveti dreptate,colaboratorii dansului hotarasc pasii urmatori.

    Bibliotecaru

    Asa si e.Tot romanu,saracu’…..

  63. Am mai spus-o, dar o mai spun, că-mi place cum sună.

    Preşedintele nu avea nici un motiv să trimită legea înapoi în parlament cât timp ea era corectă din punct de vedere legal. Nu poţi întoarce legea înapoi decât dacă ea este neconstituţională sau dacă nu s-au respectat procedurile legale atunci când legea s-a elaborat şi s-a votat. Nu este treaba preşedintelui să facă o cântărire a oportunităţii legii, cu atât mai mult nu este treaba preşedintelui să stabilească dacă sunt sau nu sunt bani pentru plata salariilor. Semnătura preşedintelui pe o lege căruia i-a permis drumul promulgării reprezintă garantarea şi certificarea respectării procedurilor legale.

    Am o propunere muzicală. Ascultaţi cu atenţie cuvintele, sunt născute din durere şi frustrare citadină.
    http://www.trilulilu.ro/dudette/cb97f9421b3294

  64. @puiu
    imi pare rau puiu,am intrat in campanie electorala si nu-mi permit sa critic in aceasta perioada colegii din pd-l ,nu se face…eu sunt portocaliu recunosc, in schimb altii se afiseaza pe blog in “hainele”neutralitatii, dar au si cerebelul rosu.
    Pt cunoscatori,demisia guvernului inseamna prabusirea pnl-ului,fara functia de prim ministru pnl va cobori spre 15%…avantaj pd-l,nu cred ca tariceanu demisioneaza!
    In orice caz ,cred ca ionhut a sesizat foarte bine ca tariceanu este in dificultate ,iar presedintele a creat un avantaj pt pd-l…psd a initiat legea dar in memoria oamenilor va ramane ultimul “cuvant”,adica promulgarea legii de catre Basescu.
    Puiu ,nu fac pariuri deloc,insa iti spun ca indiferent de rezultatul alegerilor(pd-l va guverna sigur) ,iti voi trimite un zaibar bun pt ca esti printre putinii roscovani din transilvania ,care mai spera in victoria psd!

  65. @Nicolae – Buna seara! 😆
    In ceea ce priveste invatamantul s-o luam metodic.
    I … din cei 6% din PIB alocati invatamantului, asa stim noi, cei direct implicati si asta auzim si la TV-uri, pana acum nu s-a chelttuit nici jumatate. Unde este restul de bani? Noi nu cerem decat o marire de 50% din ceea ce de fapt ar trebui sa existe ca fiind al nostru., al invatamantului.

    II … unde-i Geoana? De ce tace Geoana?
    Cred ca Geoana, ca initiator si sustinator al acestei legi, are o datorie morala fata de invatamant.
    Eu n-am crezut nici o clipa ca se poate asa o marire, de aceea nu mi-am facut iluzii.
    Dar nu cumva Geoana si implicit PSD joaca la doua capete?
    1. Pe de o parte Geoana – PSD cer marirea salariilor profesorilor ca da bine, suntem in an electoral si
    2. Pe de alta parte, in cardasie cu PNL, Geoana imparte banii invatamantului si-i foloseste in campanie…

    III … oare cine ar putea sa-l intrebe pe premier unde sunt banii invatamantului, unde sunt cei mai bine de jumatate din 6% din PIB, bani care nu s-au cheltuit? De ce nu iese sa spuna ce a facut cu banii?

    IV Si, absolut necesar, mai ales pentru cei care nu lucreaza in invatamant…
    Haideti sa stabilim un lucru.
    In scoala generala nu se pot obtine performante, scoala este pentru toti, la gramada si ofera niste notiuni de cultura generala.
    Ca profesor poti sa ai performante la liceu si, mai tarziu, la facultate.
    As vrea sa se faca diferenta intre un invatamant de calitate – scoala generala – si invatamant performant – licee si facultati.

    Si, in legatura cu demisia guvernului. Tariceanu nu va demisiona. Are pretentia sa fie premier pana-n ultima zi de mandat. El vrea sa demonstreze ceva si nu se dezminte… Demisia lui ar fi fost necesara de mai mult timp dar are tupeu omu’, mult tupeu…

  66. Bibliotecaru

    …..toti am vrut sa traim liberi…. Paradoxul este de unde vin aceste cuvinte atat de adevarate. ”La Familia” intareste zicala ca viata bate orice statistica.

  67. Crane – e dreptul presedintelui sa profite de greselile adversarilor. Asa e in politica. Si ceilalti ar fi speculat asa un moment.
    Sa ne amintim de seara cand Geoana a iesit pe TV-uri si a spus ca prin santaj a obtinut marirea pensiilor. Ok, de ce nu face si acum acelasi lucru? De ce nu-l santajeaza pe Tariceanu cum a facut-o si in problema maririi pensiilor? De ce tace Geoana? Tace de aproape o luna. Ti se pare firesc? Mie nu… 🙄

  68. gresala sau nu e prea mare diferenta dintre cele doua declaratii de avere, si asta bate la ochi pentru cetateanul de rand

    off topic >din ce am citit pana acum unii isi “consuma” viata pe blog-ul asta, e foarte interesant.

  69. @ N.G.
    Acest domn Zale este de un bun-simţ reconfortant. O dată în viaţă am încercat şi eu o melodie hip-hop. Deşi aveam o voce ideală, versatilă şi ambitus extrem, nu am avut niciodată o memorie extrem de bună pentru a fi MC. Zale nu ere o voce foarte bună pentru MC, dar cuvintele sunt excelente.
    Dacă l-aţi plăcut, vă recomand site-ul său oficial http://www.zale.ro/
    Este un site deosebit şi cu o grafică deosebită.

  70. N.G.,Tariceanu e prizonierul lui patriciu,voiculescu si iliescu ,acest om nu poate lua o decizie fara a se consulata cu triumviratul … daca demisioneaza ,e terminat dpdv politic …daca nu majoreaza salariile urmeaza greve in lant ale profesorilor,functionarilor publici,bugetarilor din ‘sanatate”.
    basescu i-a dat sah lui tariceanu,sa vedem cum va muta hrebenciuc!

  71. LULU e OK ca strategie a Presedintelui dar dincolo de asta e seriozitatea si a Presedintelui si a Parlamentului care a votat in corpore si in betia electorala aceasta lege deloc potrivita in acest moment cand adierile sau taifunurile crizei se apropie de noi….
    Ipocriti ,jigninu-ne inteligenta toti dau vina pe impotenta guvernului in a gestiona marirea de salarii…a profesorilor dar si a celorlalti bugetari….Pentru ca mi se pare firesc ca si restul bugetarilor sa protesteze si sa ceara marirea cu 50% a salariilor……Si mai tampita chestie e ca se maresc procentual (adica si la ministri si la sefii de agentii si la alti sefi) in loc sa se mareasca salarii pana la un plafon anume.
    In locul PNL as lasa legea si celelalte cereri de mariri salariale bugetare sa-si urmeze cursul …as fi de acord cu toate…..Mai ales cu cererile care vor veni….as initia chiar o lege in Parlament de marire a salariilor celorlalti bugetari…..sa vedem cum vor vota PSD,PDL si ceialalti….Sa vedem cum promulga presedintele si cealalta lege….Si apoi as lasa la alegeri ca noii guvernanti sa se descurce….
    Va avea procent bun la alegeri PNL (cam 20-25 %) asa incat va fi o opozitie puternica si care va conta mereu…..de ce nu ar lua PNL locul PSD ?Sa guverneze din opozitie?
    Ce facem cu salariatii din sectorul privat?Care majoritatea au minim pe economie?Lor cine le mareste salariile mai ales in conditii de recesiune economica?Cati copii vor hotara sa aiba acesti salariati?Cati copii vor merge la scoala la profesorii deveniti toti brusc foarte buni si de mare calitate prin aceste salarii?
    Ar mai fi o masura inanul viitor….Sa se inmulteasca scolile private si sa descresca progresiv numarul scolilor de stat… Ajutorul statului sa fie indreptat catre copiii elevi sau studenti pentru a-si putea plati studiile ..Cine le vor da salarii mari profesorilor in sectorul privat ….?
    Sunt multe inadvertente in sistemul educational…..si carente in guvernare ,dar ca la noi nu e niciunde
    Toti restrang cheltuielile bugetare in lume numai noi le marim pe salarii si consum…Vom avea cu totii o iarna frumoasa….
    Pe jocurile unor smecherasi lideri de sindicat pe care maine poimaine ii vom vedea printr-un partid la varf sau guvern….Lideri smecherasi si obraznici dar si paranoia ….Toti niste Miron Cozma dar fara bate…..care se viseaza ministrii educatiei,sanatatii,administratiei sau macar prin acele cladiri si holuri…..

  72. Stefan…..intre Presedinte si Tariceanu e sah etern de multa vreme …de vreo doi ani ….numai ca nu stie nimeni cine l-a fortat…..Rau e ca noi,electorii suntem pe tabla lor…..iar sefii de partide chibiteaza de pe margine……Sahul e un joc al inteligentei…..ar trebui sa-l numim altfel cand cei ce joaca sunt departe de a fi calificati ca atare…..sau il joaca in nesimtire si pentru orgolii personale …..

  73. stefan ….ce pacat ca nimeni nu va baga in seama ,postati si laudati PD-L in frunte cu iubitul carmaci ,cu astea o sa ramaneti ,lozincii goale ,s-a dus vremea cand se castiga cu lozincii ….eu asa sper ,sa nu uite electoratul ultima gaselnita ,SA TRAITI BINE ….multi au trait bine cu ce-a taiat Ciomu ….hihihihi..gata cu pacaleli electorale ,voi cu voi si pentru voi portocaliilor ,ar suna mai bine ….

  74. Eu zic ca e treaba Presedintelui sa considere oportunitatea legii chiar atunci cind o promulga. Ce cere interesul national, asa se pune problema. Nu cred ca sa o promulge.
    Presedintele nu este Curtea Constitutionala, este o institutie care isi dovedeste responsabilitatea mai ales in momente de criza, ca aceasta. Legea nu prevedea de unde se vor da banii, existau discutii pe tema asta, Guvernul opunindu-se, Basescu nu a tinut seama de aceasta, pentru ca a mai gasit o modalitate de a-i da peste nas Guvernului. Doar n-o sa aplece urechea la doleantele lui Tariceanu tocmai intr-un asemenea moment. Daca era vorba de alt presedinte mai ziceam. Dar comportamentul lui Basescu se inscrie in pattern.

  75. stefan 7777

    Buna,eu consider ca PSD i-a dat sah lui Tariceanu.Urmareau de fapt mat la TB,dar abia azi am certitudinea ca nu le-a reusit.Din pacate pionii sunt sindicatele,atat de mici piese dar atat de manipulativ rolul lor.Ca si minerii in ’90 si ’92. Deja vu….

    Follenvie

    Doar printre altele,dragul meu, e si asta o diversificare a vietii de provincie 😉 Viata ne-o traim in Romania si vorba lui Badea….ne ocupa tot timpul 🙁

  76. Silverstar,

    “e dreptul presedintelui sa profite de greselile adversarilor. Asa e in politica. Si ceilalti ar fi speculat asa un moment”

    Dvs confirmati de fapt ca sintem victimele unui joc de dat la gioale intre Basescu si Tariceanu, eventual si Geoana. Permiteti-mi macar sa spun ca presedintele nu are un drept sa profite. Poate Basescu omul, pe care -l venerati atit si-i acordati atitea circumstante. Romanii nu mai stiu nici ei care sint limitele si responsabilitatile functiei politce, ori ca vine vorba de ochii frumosi ai dnei Udrea ori de Hahaitul grobian al presedintelui.

    sigur o sa va suparati, dar eu ma bucur ca vi s-a marit salariul.

  77. NG …buna seara….stiam eu in cine investesc incredere….chiar esti PDL?Daca sunt ca tine multi inPDL care gandesc obiectiv si corect mai ” ca-mi vine sa-mi las balta toate interesele” (principiile) si sa ma inscriu …..
    NG….probabil sant liberal in gandire dar sigur nu-s inscris la ei si niciunde…..dar ai sesizat bine …am o oarecare amaraciune cand simt ca multi (chiar PDL)gandesc in sinea lor corect despre aceasta marire de 50% dar din motive personale sau inconstienti afiseaza altceva…..
    Mai sant iritat pentru PNL din cauza ca ei cei invinuiti trebuie sa-si demonstreze nevinovatia contrar normelor de drept in care invinuitul ,inculpatul nu trebuie sa demonstreze nimic ci procurorii acuzatorii trebuie sa le demonstreze vinovatia……Probe nu sunt ca ar fi gresit guvernul in aceasta chestiune si in multe altele…..Legea a fost initiata de PSD cu acordul PC,PDL etc…..invocand toti pactul pentru educatie…chiar si presedintele acum…..Din ce spun ei pactul era sa se faca numai salariile la nivel european sau mai erau trecute acolo…..competenta,calitatea actului educational,investitii in invatamant etc?Lasand la o parte manariile ce se fac pe investitii cu diverse aranjamente intre minister,primarii ,inspectorate sau directori de scoli si furnizorii sau prestatorii de servicii…Dar nu a inovat PNL aranjamentele si manariile……
    NG …..respectele mele….

  78. Bibliotecar,

    intra in atributia de mediere a Presedintelui. Nu exista specificari in constitutie asa cum doriti dvs, dar cum spuneam in asemenea momente de criza, Presedintele ar fi trebuit sa ia pozitie.

    Sigur ca e mai abil sa azvirle pisica la Guvern, atita timp cit se mai poate. Ma mir ca nu observati cinismul presedintelui intr-un asemenea moment. Sa accepti deficitul bugetar doar pentru ca ai semnat Pactul pentru educatie, si fara nici un fel de amendamente?

  79. @puiu
    sper ca nu te-ai enervat,eu iti spun ca 80% din electori sunt manipulati,cine reuseste mai bine castiga!
    in cel priveste pe presedinte,tot respectul …a rezistat 4 ani unor atacuri nemiloase din partea triumviratului felix-ilici-patriciu &comp.,acestia au incercat prin orice mijloace sa-l “termine ” pe basescu ,se pare ca au ratat iar visele lor frumoase raman la stadiul de vise…

  80. @ Crane
    Stimate domn,
    Medierea nu are nici o legătură cu actul de promulgare.
    Singurul drept pe care îl are preşedintele este să întoarcă, motivat, legea spre parlament, o singură dată şi parlamentul are dreptul să nu modifice legea. În cest caz concret, preşedintele putea să întoarcă legea şi să o amâne o perioadă de timp. Nu stă însă în atribuţiile preşedintelui, conform constituţiei, să aprecieze oportunitatea unei legi şi nici dacă guvernul are sau nu bani.
    Personal am fost deranjat nu de faptul că preşedintele a promulgat legea, ci de faptul că a făcut aprecieri asupra legii.
    Din punctul meu de vedere, astăzi dl. Tăriceanu a avut un discurs foarte raţional, şi este absolut odioasă situaţia, dl. Tăriceanu vorbeşte astăzi raţional după ce a prăpădit la rândul domniei sale o căruţă de bani total aiurea în scopuri electorale.

  81. Madalina,de ce nu apare sloganul trimis de mine in urma cu cateva minute ?

    Administrator:
    Sloganurile sunt centralizate catre o baza de date si nu sunt publice.

  82. Crane – nu am de ce sa ma supar. Dar de la Tariceanu n-as vrea decat sa iasa pe TV-uri si sa ne spuna unde sunt banii, cei mai mult de jumatate din 6% din PIB, banii invatamantului care nu s-au cheltuit. Sa nu-ti inchipui ca daca a facut banii fifty-fifty cu PSD, aia vor recunoaste.

    Pentru faptul ca iar a instigat opinia publica impotriva noastra, il iert deoarece sunt convinsa ca omu’ nu stie ce face si ce zice si nici nu banuieste ce influenta/ce putere de convingere au cuvintele unui cadru didactic.

  83. Madalina,

    am trimis si eu un slogan. de ce nu apare in lista?

    Administrator:
    Sloganurile nu sunt publice.

  84. @#Cristi
    daca nu ar fi existat in declaratia de venit castigurile sotiei,nu ar fi aparut cazul matusii.asa ca te rog….

  85. @biblio
    prezidelu nu e obligat sa se pronunte asupra oportunitatii unei legi,dar in momentul in care a promulgat-o,atunci isi asuma raspunderea asupra acelei legi.el nu trebuie sa se inscrie spiritului de turma.

  86. Moro

    Trebuie sa recunosc ca in timp ce cu o mana ma bati pe umar prieteneste,cu cealalta faci un mic serviciu simpatiilor tale politice.Hai sa fim obiectivi pana la capat si sa pui langa initiatorii si promulgatorii legii si PNL 😉 Eu pot suporta sa spun ca si parlamentarii PDL au avut contributia lor,dar de aici pana a face din PNL un nevinovat tap ispasitor….hm…cale lunga.Cu atat mai mult cu cat ei aveau mijloacele tehnice de a se apara impotriva manarelii PSD.Grea politica asta,bat-o vina….

  87. president….

    How convenient….. arunci responsabilitatea peste gardul Cotroceniului. NIMENI nu a cerut majorarea. De ce tace Geoana ? Pentru ca ei au deschis Cutia Pandorei,a pus-o intre Palatul Victoriei si Cotroceni si acum asteapta ca corbii sa se arunce la cadavrele lor,dupa ce electoratul cred ei ca le vor face treaba.Inteligenta diversiune….

  88. hihihi…toti portocalicii striga de ce tace Geoana ,bine face ,cand dusmanii fac greseli nu-i bine sa intervii nici sa-ti dai cu presupusul …..

  89. Bibliotecar,

    nu aveti dreptate. Medierea prevazuta in Constitutie nu se interpreteaza in sens restrictiv asa cum o faceti dvs; desi Constitutia nu prevede atributia de a verifica oportunitatea legii, Basescu putea iesi in Parlament, la tv sa discute despre oportunitatea legii, sa faca un apel la calm si la ratiune. Eu asa vad rolul presedintelui.

    Dvs spuneti despre Basescu ca ar fi constrins de constitutie sa actioneze in acest mod. Nu cred, dar chiar si asa sa fi fost, cum va explicati aceasta corectitudine la un om care singur declara ca isi permite sa depaseasca limitele functiei? Noi nu avem Presedinte, avem un Om in fruntea tarii.

  90. Crane

    Uiti un amanunt : Romania este fericita posesoare a unei democratii atipice cu masuri si solutii atipice….

    Nimrod

    Interresting and convenient .Buna e pauza de cafea de la miezul noptii 😉 ?

  91. @ president of norway
    Da. Preşedintele autentifică legalitatea unei legi prin promulgare, adică confirmă că ea este obţinută conform legii, semnează şi legea devine un act public. Este analog (desigur, la un alt nivel) precum un notar care autentifică, sub autoritatea sa, un document că este conform legilor în vigoare.

  92. La ora 9.22 am fost prima care a intrebat “de ce tace Geoana?”
    Sigur ca nimeni nu a raspuns, cum nimeni, si aici ma refer la roscovani, nu a comentat cele scrise de mine la acea ora… Ce sa cred, ce sa inteleg?

  93. Noapte buna! 😆
    Fie ca roscovanii sa aiba vise in nuante de portocaliu… 😮

    Mădă Mădă, noapte buna si vise frumoase! 😆
    Astazi nu prea te+ai “aratat…”

    Administrator:
    😆 am fost pe “invizibil”. Noapte buna!

  94. nimrod

    V-ati facut rezumatul 🙂 Sa inteleg ca ”ziaristul”apare dupa miezul noptii 😉 ? o.k. pregatim niste usturoi

  95. N.G.

    Aseara, “z” a intrat dupa ce Badea isi terminase revista presei. A si amintit de el in postare.
    Chestia m-a facut curios insa oferta de “job” i-am pasat-o Bibliotecarului… Ce m-a enervat a fost ca individul s-a bagat in seama tocmai cand intrase si doamna Udrea pe blog. Detest oamenii care se trezesc vorbind.

  96. nimrod

    Crezi ca a nimerit ”intamplator” cand a postat gazda noastra 😉 ? Sa fie oare Mirciulica ? Mie mi se pare interesant,uneori sa stii ca ma amuz copios la cate nebunii scoate.Oricum probabil ne crede ahtiati dupa bani si faima,dar se pare ca are surprize….noi ”provincialii”avem alte prioritati .

  97. @ Crane
    Spuneţi aşa:
    “Dvs spuneti despre Basescu ca ar fi constrins de constitutie sa actioneze in acest mod. Nu cred…”

    Iată articolul din constituţie care se referă la promulgarea legii.
    ARTICOLUL 77 – Promulgarea legii
    (1) Legea se trimite, spre promulgare, Presedintelui Romaniei. Promulgarea legii se face in termen de cel mult 20 de zile de la primire.
    (2) Inainte de promulgare, Presedintele poate cere Parlamentului, o singura data, reexaminarea legii.
    (3) Daca Presedintele a cerut reexaminarea legii ori daca s-a cerut verificarea constitutionalitatii ei, promulgarea legii se face in cel mult 10 zile de la primirea legii adoptate dupa reexaminare sau de la primirea deciziei Curtii Constitutionale, prin care i s-a confirmat constitutionalitatea.

    Spuneţi şi că:
    “Basescu putea iesi in Parlament, la tv sa discute despre oportunitatea legii, sa faca un apel la calm si la ratiune. Eu asa vad rolul presedintelui.”

    Aveţi dreptate, ar fi putut face acest lucru dacă această lege ar fi fost ştiută din timp că va veni. Istoria aceste legi însă nu a lăsat posibilitatea preşedintelui de a o cunoaşte înainte de a fi votată.

    Parlamentul a votat o ordonanţă a guvernului de mărire a salariilor, ordonanţă care-şi produsese efectele deja pe 3/4, mai rămăsese o tranşe de mărire de 9%. Ordonanţa trecuse de Senat, deci Camera Deputaţilor era cameră decizională. S-a întâmplat însă că aici legea de aprobare a Ordonanţei a adus această schimbare de procente de mărire a salariului şi, un lucru nu foarte discutat, şi mărirea substanţială a unor coeficienţi, care măresc şi mai mult salariile, şi practic a şi fost votată. Unde şi când să intervină preşedintele? Este evident că aici este un joc electoral iar dacă preşedintele ar fi intervenit cu un mesaj, ar fi pierdut voturi fără a putea face real nimic. Este evident că nu putem vorbi de o vină a preşedintelui, ci doar de vina parlamentului care, în scopuri electorale, a oferit o mărire nesolicitată şi nenegociată sindical, punând astfel în dezechilibru situaţia salarizări. Personal consider că este un act de inconştienţă.

  98. Bibliotecar,

    cunosc dispozitiile constitutionale,de acord ca in ultima instanta Presedintele ar fi trebuit sa promulge legea, dar o putea trimite inapoi la Parlament si lua pozitie. A avut cind sa intervina -inainte de promulgare, in ceasul al 12 lea.
    Sint de acord ca Parlamentarii nostri au fost niste iresponsabil, dar tot ii gasesc o vina si Presedintelui care-si trage voturi pentru pdl din asemena actiuni(inactiuni).

  99. buna seara,silver si nimrod!chiar, de ce tace Geoana?
    Eu cred ca Geoana a epuizat tolba cu gogomanii si il cauta pe marean vanghelie pt a imprumuta cateva …silver ce poate spune Geoana ,ca basescu nu a facut bine,ca tariceanu …geoana nu-l poate ataca pe tariceanu, au impartit banii impreuna pt campanie ,posibil ca iliescu sa-l fi bagat in silenzio stampa.

  100. noapte buna ,Madalina ,noapte odihnitoare si tie dupa sagetile lui Cupidon de ieri …..

    Administrator:

    Noapte buna Puiu!

  101. stefan7777c – ce putem face? Astia nu trebuie sa scape asa… E prima data, dupa 18 ani, cand avem un fir in mana, cand descoperim ceva. De 18 ani ne mint si ne inseala. Vor performanta si invatamant de calitate si dau la dos banii care ni se cuvin.

    De ce nu spune Tariceanu unde sunt banii invatamantului?

  102. @crane
    Ce ai fi vrut sa faca Basescu,sa-si dezavantajeze partidul care l-a sustinut si sa faca jocul lui tariceanu …parlamentul a votat ,presedintele a promulgat conform costitutiei!Perfect legal.
    Daca nu promulga toti ar fi tipat:Basescu isi bate joc de dascali sau Basescu sfideaza profesorii…
    Parlamentarii au gresit,bibliotecaru are dreptate,daca basescu ar fi retrimis de 10 ori legea pt reexaminare parlamentarii tot asa votau!

  103. @ stefan7777c
    Stimate domn,
    Păi dumneavoastră credeţi că este măcar unul dintre parlamentarii care au ridicat mâna atunci să voteze legea care să nu ştie că au făcut o mare prostie. Evident că acum nu mai pot da înapoi, dar nici nu pot susţinea la infinit că au votat conştientizând efectele. Ei s-au gândit că fac un rău PNL-ului şi obţin şi câteva bile albe la electorat, mai departe nu cred. Repet eu i-aş înveli pe toţi cu incidenţa subminării economiei naţionale, Art. 165 din Codul Penal.

    Subminarea economiei nationale

    Art. 165
    Fapta de a folosi o unitate din cele la care se refera art. 145, ori de a impiedica activitatea normala a acesteia, daca fapta este de natura sa submineze economia nationala, se pedepseste cu inchisoare de la 5 la 20 de ani si interzicerea unor drepturi.
    Daca fapta prevazuta in alineatul precedent a produs pagube importante economiei nationale, pedeapsa este detentiunea pe viata sau inchisoarea de la 15 la 25 de ani si interzicerea unor drepturi.

    unde prin public se înţelege…
    Art. 145
    Prin termenul “public” se intelege tot ce priveste autoritatile publice, institutiile publice, institutiile sau alte persoane juridice de interes public, administrarea, folosirea sau exploatarea bunurilor proprietate publica, serviciile de interes public, precum si bunurile de orice fel care, potrivit legii, sunt de interes public.

    Tare aş vrea să văd măcar un parlamentar condamnat 25 de ani pentru subminarea economiei, chiar şi cu neexecutare pe caz de boală, dar să ştie domniile lor că parlamentul nu este de joacă.

  104. noapte buna roscovani si portocalii,somn linistit Madalina!

    Administrator:
    Noapte buna Stefan!

  105. N.G.

    Discursul lui MB este in cele din urma pentru cei de dupa blocuri. De fapt astept sa-l ia si pe el CNA-ul la rost pentru ca face referiri la defecte fizice. In rest, e uneori amuzant dar momentele grele le depaseste cu dificultate, vezi Cazul Felix.

    Bibliotecaru,

    Pai de dumneata s-a lovit “z” ca o musca de un tramvai… Eu am interpretat comentariul la oferta in sensul de ” o sa-ti dau eu un rezumat de n-o sa-l poti duce!”.

    Silver,

    Beau cafea de fiecare data cand e nevoie. Oricum am inima flenduri…

  106. @ nimrod
    Ideea domniei sale ziaristul, dacă ar fi exact pe dos, ar fi foarte bună. În momentul în care doamna Udrea va fi parlamentar, ar fi bine să aibă un fel de newsletter care să informeze cetăţenii despre activitatea domniei sale, ce s-a votat în parlament, de ce a votat DA, de ce a votat NU, de ce este importantă legea cutare, ce efecte produce…

    Acum acest ziar nu este util pentru că doamna Udrea nu participă efectiv la discuţiile noastre, care cel puţin pentru mine au ajuns un fel de discuţii “maniaco-depresive” (nu-mi place, mai ales atunci când îmi pierd cumpătul), “maniaco” pentru că pierd atâta timp pe acest blog, cred că mai mult decât toţi, şi depresive pentru că-mi dau seama cum merge dinspre “rău” înspre “mai rău” fără să pot face nimic.

    Mie mi s-a părut “glumeaţa” ideea premiului, pentru că aici era o mică capcană, de aceea am spus eu de “muncă voluntară”. 🙂

  107. Gata, nu-l mai astept pe Rosencrantz…

    Noapte buna, Administrator!

    Administrator:
    Noapte buna Nimrod!

  108. nimrod

    Si cu usturoiul ce facem 🙁 il punem la intrarea pe blog 🙂 ?! Inima poate fi flenduri si de bucurie….

    Noapte buna celor care merg la somn,Mada pentru ca eu inca mai am treaba,mai trag cu ochiul pe aici….poti fura o portie de somn 😉

    Administrator:
    Atunci spor la treaba N.G. 🙂 !

  109. @Bibliotecaru,

    Ideea asta cu newsletter personalizat e tare de tot! Administrator, noteaz-o pe undeva, te rog.

    Pe maine, tot pe inserat…

  110. Crane

    Roscovan e un amestec de rosu cu galben,specific guvernantillor nostri 😉 Portocaliu insa….

    Mada acum iti spun si eu noapte…. portocalie 🙂

  111. Eu stiu de la ora de desen in clasa a 2 a ca daca amesteci doua culori primare rosu cu galben iese Portocaliu.

  112. Buna dimineata! 😆 Si weeekend placut celor care muncesc.

    Cugetare de dimineata

    Nu ai dusmani? Asta inseamna ca n-ai spus niciodata adevarul…

  113. Un zambet la cafea… 😆

    Leul cheama toate animalele si le spune:
    – Cei frumosi – in stanga, cei destepti – in dreapta.
    Toate animalele se conformeaza, numai maimuta ramane pe loc.
    – Dar tu ce faci? intreba leul.
    – Ce vrei, sa ma rup in doua?

  114. Bibliotecaru,
    ”• Bibliotecaru Says:
    October 24th, 2008 at 11:27 pm
    @ president of norway
    Da. Preşedintele autentifică legalitatea unei legi prin promulgare, adică confirmă că ea este obţinută conform legii, semnează şi legea devine un act public. Este analog (desigur, la un alt nivel) precum un notar care autentifică, sub autoritatea sa, un document că este conform legilor în vigoare.”

    Sigur ca presedintele autentifica corectitudinea unei legi, darn u-i suficient. Presedintele are la indemana destui “bagatori de seama “ care sa-l sprijine si sa-l consilieze asupra corectitudinii legii respective, dar el este chemat sa si medieze problemele din societate, sa aiba un spirit previzionar in ce priveste consecintele promulgarii unei legi.Spre exemplu, tot zilele acestea a inapoiat Parlamentului Legea privind productia de palinca si tuica din gospodariile populatiei pentru consum propriu, nefiind de acord cu productia de 500, respectiv 750 litri neaccizati si va dati seama cata importanta a acordat Prezidelul acestei legi, pentru viitorul patriei noastre
    Apoi, seful statului a anunţat, abia vineri la amiază, la limita expirării termenului de zece zile impus de Constituţie, promulgarea legii de majorare a salariilor profesorilor NU ÎNSĂ ŞI PE CEA A PENSIILOR(care este mai veche). Conform unor jurişti, ultima zi în care Traian Băsescu ar trebui să anunţe promulgarea legii este ziua de sâmbătă, 25 octombrie. Deşi Cotidianul a solicitat oficial lămuriri despre acest subiect, până la ora 21.00, Administraţia Prezidenţială nu a oferit nici un răspuns.
    Amintesc de asemenea, mascarada pe care a facut-o acelasi presedinte “preocupat doar de problemele oamenilor”, anul trecut tot cu ocazia unei majorari de pensii cand, desi guvernul prezentase repetat dovezi clare, Baselul tot solicita , chiar in dispret, noi acte doveditoare ca exista resurse pentru majorare…
    De asemenea, cred ca la aceasta ora se afla in intarziere si promulgarea Legii Voiculescu, rferitoare la casele naţionalizate, prezidelul nearatandu-se foarte preocupat de aceasta, desi pentru foarte multi este o probleme de viata si de moarte..
    Deci, Bibliotecaru, concluziile le tragic singur cu privire la preocuparile presedintelui jucator…..daca-s mai mult pentru romani, ori mai mult pentru imaginea sa.

  115. buna dimineata tuturor-nici nu apuc bine sa trag o geana prin blog ca ma si izbeste in fata o postarea cu iz de mare perversitate-ZICE IONHUT,ATENTIE:
    legea voiculescu-ati retinut bine legea voiculescu,legea CASELOR NATIONALIZATE-CEA CARE AMANETEAZA VIITORUL TNEREI GENERATII SI CARE II FACE DATORI CU INCREDIBILA SUMA DE 18MILIARDE DE EURO,ASTFEL INCIT SI ACESTI TINERI CARE ACUM SE AFLA PE BANCILE SCOLII SA PLATEASCA TICALOSIA-NOMENCLATURII COMUNISTE-SA PLATEASCA PT LACOMIA SI RAPACITATEA UNOR INDIVIZI PUSI PE CAPATUIALA LUIND CU JAPCA CEEA CE NU-I A LOR.
    una din cele mai mari afaceri imobiliare din romania,UN TUN DAT DE COMUNISTI SI URMASII ACESTORA CARE ATENTIE PE BANI MARUNTII AU INTRAT IN POSESIA UNOR IMOBILE EXTRAORDINARE SI ACUM PRETIND ROMANILOR,OAMENILOR CINSTITI A CELOR CARE TRUDESC DIN GREU PT. BANISORI SA LE PLATEASCA CONFORTUL SI BUNASTAREA.
    deci acest ionhut spune:este o lege ,care pt. multi ,ESTE O PROBLEMA DE VIATA SI MOARTE.
    da pt noi romanii care va trebui sa platim hotia sa-l imbuibam pe CEAFA GROASA VOICULESCU INTR-ADEVAR ESTE O PROBLEMA DE VIATA SI MOARTE.
    peste 200.000 de imobile din care 90%-sunt locuite de POTENTATII VREMII,AI PERIOADEI COMUNISTE,DE LA CEL MAI INALR NOMENCLATURIST PINA LA SECURISTI,MILITIENI JUDECATORI PROCURORI-TOTI SUSTINATORI AI SISTEMULUI CRIMINAL.
    iata pe cine plinge acest DERBEDEU?PE TORTIONARII POPORULUI-DE VIATA SI DE MOARTE.

  116. @ IONHUT
    Este adevărat că la noi ca la nimenea, este adevărat că Preşedintele poate întoarce o lege, legal însă nu s-ar fi schimbat probabil nimic. Poate doar dacă Parlamentul, într-un moment de sinceritate, ar fi spus, în integritatea sa, asemenea lui Postelnicu la proces, “am fost un tâmpit!”. Ori nu cred că aşa ceva se întâmplă, nu s-a întâmplat nici cu legea celor 85%… Oamenii aceştia nu gândesc altceva decât alegeri… de la anul… este deja departe acest “la anul”, fie ce o fi.
    Ar trebui să vă amintiţi, apropo de pensii pe care le-aţi dat de exemplu, că PSD a dat şi el nişte legi cu pensiile care ar fi trebuit să intre în vigoare sub mandatul viitorului Guvern. Ce s-a întâmplat cu aceste legi când a venit la cârmă Guvernul Tăriceanu?… au devenit inoportune şi nu s-au mai aplicat.
    Eu mă gândesc să caut prin codul penal articolele la care s-ar putea încadra fiecare şi să-i dau în judecată pe toţi fiindcă, de când m-am născut, îmi strică viaţa cu prostiile lor. Unul dintre motivele pentru care am simţit bucurie la revoluţie a fost că se termină o dată cu tâmpeniile. Politica de după 89 a dus tâmpenia pe noi culmi de măreţia şi a ridicat-o la rang de artă. Lucrurile sunt atât de alterate încât aproape nimeni nu mai vede că totul e cu fundul în sus. Deja eu nu mai am speranţă că cineva va spăla atâtea straturi de scârnă pentru a ajunge la luciul normalităţii. Am foarte mulţi prieteni buni care au emigrat din această cauză, care stau peste ocean făcând treburi de salariu minim, pentru că nu au mai suportat să vadă această ţară cum se transformă în ruină. Din nefericire pentru mine, eu nu pot să fac asta, pentru mine emigrarea nu este o alternativă. Dar tare sunt scârbit.
    Aş ruga clasa politică să urmărească ştirile de la ora 5 şi să preia păcatul fiecărei sinucideri de care află, pentru că au împins acest popor la bătrâneţe fără tinereţe şi moarte fără de viaţă.

  117. FIXATIILE UNUI IMPOSTOR-cu indaratnicia specifica indivizilor cu o inteligenta precara,dar cu un tupeu iesit din comnu acest domn IONHUT-la fel ca INTREG TRUSTUL INTACT ISI INCEPE ZIUA CU ATACURI LA ADRESA PRESEDINTELUI BASESCU.
    in principiu acest lucru nu ar trebui sa deranjeze pe nimeni,daca aceste atacuri s-ar sprijini pe argumente ,ADEVARATE’si care sunt in interesul tuturor romanilor,intr-un cuvint daca demersurile derbedeului ar avea ca scop -binele general.
    numai ca tocmai aici este BUBA-EL MILITEAZA NUMAI PT. LEGI ANTICONSTITUTIONALE,PT. LEGI CARE ADUC GRAVE ATINGERI DREPTULUI LA PROPIETATE SI VIN SA-I FAVORIZEZE PE BORFASII SI DERBEDEII PERIOADEI COMUNISTE SI URMASII ACESTORA.
    acest gindac ,ROSU’ prin atitudinea lui sfideaza interesul general militind pt. ca acest popor sa plateasca din buzunarul sau HOTIA COMUNISTA-SA PLATEASCA DIN BUZUNARUL SAU CEL MAI MARE RAPT IMOBILIAR CARE S-A PETRECUT IN LUME-sper ca presedintele rom. si oamenii lucizi din aceasta tara VOR PUNE LA ZID ACEASTA MARE ORDINARIE PRIN MIJLOACELE SPECIFICE DEMOCRATIEI-
    de ce acestui popor trebuie sa i se faca asemenea nedreptati?DE CE TREBUIE SA PLATEASCA BUNASTAREA PROPIILOR CALAII-
    oare cum se numesc cei care militeaza si se implica activ in sprijinirea unor asemenea legi antinationale?
    RAPACITATEA,GROBIANISMUL UNOR INDIVIZI CARE STIU CA NU AU AVUT NIMIC,CA CER CEVA CE NU LE APARTINE,CE NU A APARTINUT FAMILIEI LOR MI SE PARE DE-O JOSNICIE DE CARE NUMAI CEL MAI ORDINAR HOT,PUNGAS ESTE IN STARE-ACESTA LEGE VOICULESCU VREA SA CONSFIINTESCA O MARE PUNGASIE,VREA SA-I DEA CLOAREA LEGALA-O HOTIE RAMINE O HOTIE CHIAR DACA MIJLOACELE SUNT MAI SOFISTICARE.

  118. BIBLOTECARULE-multumeste-i pt. fericirea si confortul pe care il ai lui ION ILIESCU SI CELOR CARE L-AU ASISTAT-MULTUMESTE CELOR 83% DIN ROMANI CARE IN 1990 L-AU VOTAT PE EL SI PE TOTI COMUNISTII DIN ESALONUL 2-3 CARE AU VENIT ODATA CU ILIESCU LA PUTERE.
    SI UITE ASA PINA IN 2008-nu mai cauta vinovatii in alta parte-IN CURIND VEI AVEA 2000 DE EURO DATORIE-LEGEA VOICULESCU VINE SI-TI PUNE IN CIRCA-DEZMATUL NOMENCLATURISTILOR,ASA CA SA AI VIATA FRUMOASA,norocul tau ca nu ai copii,ca si viitorul lor ar fi amanetat,dar tu cu taxele si impozitele pe care le vei platii vei intretine o hotie-asa ca nu mai cauta -plateste biblio.

  119. pe you-toune-ruleaza un filmulet foarte dragut-ADRIAN NASTASE SI PETRECARETII DIN MIZIL-merita vazut acest filmulet din toate punctele de vedere il arata pe ADRIAN NASTASE ASA CUM ESTE EL-GROAZNIC-de pomina insa mi se pare inceputul discursului sau-,DRAGI PRIETENI DIN MIZIL’-PRINTRE MICI ,GRATARE,CHEBAB,MIROSURI GRELE DE USTUROI SI CEAPA,DE BERE SI BAUTURI CONTRAFACUTE FOSTUL PRIM MINISTRU-EUROPEANU SI EDUCATUL ADRIAN NASTASE ISI FACE CAMPANIE ELECTORALA I L E G A L A -CALCA CU BUNA STIINTA LEGEA N PICIOARE-oare nu vede nimeni-proba irefutabila-NU ,SI PRIETENII STIU DE CE.
    la mizil,haaa hii unde a ajuns BOMBONEL,HAA HII printre ….CURAT MURDAR CIRC GROTESC DRAGI PRIETENI DIN MIZIL,HAAAA

  120. Dar 2.000.000.000 lei vechi inseamna doar 20.000 lei noi (RON) si nu 2.000.000 (RON). Aveti grija ca iar se iau astia de d-voastra.

  121. @ FRANK ZAPA[KING]
    Stimate domn Frank,
    Hai să presupunem că Ion Iliescu se retrage din politică, îşi vede de treaba domniei sale, mai merge pe la o conferinţă sau la o sesiune de comunicări, aşa cum face în ultimul timp.
    Să presupunem că domnul Voiculescu nu intră în parlament, eu unul nu cred să fie votat de nimeni în Bucureşti, şi dispare şi domnia sa din viaţa politică. Să presupunem că ajunge la putere exact cine doriţi domnia voastră, oamenii pe care îi consideraţi cei mai nimeriţi pentru a conduce România.
    Dacă acest lucru se întâmplă şi lucrurile vor merge tot prost, cineva va fi de vină? Tot Ion Iliescu, tot Dan Voiculescu. Ei vor purta vina următorilor 500 de ani de istorie Românească?
    Eu nu mai cred în partidul în armură strălucitoare şi cal alb venit să fie salvatorul neamului. Dumneavoastră credeţi sau nu în cavaler, stabiliţi balauri numai într-o anumită zonă a scenei politice.
    Eu vă întreb… dacă vor ieşi cei pe care îi doriţi şi nu se va întâmpla nimic, ce veţi face? Probabil că nu veţi fi atât de dezamăgit încât să consideraţi că viaţa nu mai merită trăită, veţi pleca un pic prin străinătate şi veţi uita ce se întâmplă prin România.
    Eu l-am votat pe domnul Traian Băsescu pentru primul mandat, la primărie. Patru ani de zile “voinţa criminală” a consiliului şi a primarilor de sector l-a împiedicat pe primarul Traian Băsescu să facă ceva. Domnia sa a cerut întăriri. Aceste întăriri au venit, şi la consiliu şi la primăriile de sector. Deşi trecuseră 4 ani fără să văd nimic important, m-am bătut de nenumărate ori să-i iau apărarea primarului Băsescu, inclusiv cu membri familiei, cu vecinii. I-am luat apărarea găsind motive chiar şi acolo unde nu prea existau, mult mai argumentat decât reacţionaţi domnia voastră acum. La sfârşit, cu încredere, am votat pentru al doilea mandat al domniei sale. M-am simţit înşelat atunci când domnul Băsescu a plecat spre candidatura prezidenţială, pentru că am văzut lupta mea rămasă fără suport. Da domnule Frank, am luptat 5 ani pentru primarul Traian Băsescu şi domnia sa a găsit cu cuviinţă că nu se poate altfel. Deşi am fost dezamăgit, l-am votat pe domnul Băsescu şi ca preşedinte, cu atât mai mult l-am votat cu cât nu am crezut nici un pic în oportunitatea celorlalţi candidaţi. L-am votat pe domnul Băsescu şi la referendum, mai ales pentru că mi s-a părut arogant gestul Parlamentului de a se face că nu înţelege că CCR a decis că preşedintele nu a făcut ceea ce era acuzat că a făcut.
    Dar nu mă pot face că nu văd că domnul preşedinte Traian Băsescu a contribuit şi contribuie la instabilitatea din acest moment. Preşedintele României ar trebui să treacă peste animozităţile personale, ar trebui să-şi depăşească starea umană, mai ales că aceste animozităţi personale influenţează în mod direct prerogativele preşedintelui. Poate că Traian Băsescu a fost un preşedinte mai bun decât Adrian Năstase, poate că alegerea mea a fost corectă. Nu ştiu, nimeni nu poate ştii. Ştiu însă că Traian Băsescu m-a dezamăgit în zona purtărilor impulsive. Dacă domnia sa şi-ar fi stăpânit pornirile, chiar şi atunci când a fost provocat, ar fi putut fi pentru funcţia prezidenţială cum a fost Pache Protopopescu pentru primăria capitalei. Din păcate o parte din dezastrul la nivel politic pe care o traversăm astăzi i se datorează preşedintelui. Eu nu pot spune că PSD-ul şi PNL-ul poartă vina, nu pot nici spune că PD-L-ul poartă vina, tocmai pentru că vorbim de o vină comună născută din neguţătoria politică. Eu spun că toţi la un loc sunt vinovaţi. Cum am mai spus, eu nu susţin pe cineva în detrimentul altcuiva, acţiunea şi reacţiunea sunt egale. Încă o dată, eu vă respect libertatea de a avea orice fel de convingere, v-aş ruga însă, nu mai pomeniţi numele meu de convingerile dumneavoastră. Nu mai formulaţi fraze de tipul: “BIBLOTECARULE-multumeste-i pt. fericirea si confortul pe care il ai lui ION ILIESCU SI CELOR CARE L-AU ASISTAT”
    Am şi eu o idee despre ce se întâmplă în România, ştiu şi eu ce se întâmplă prin ţară. Oferiţi-mi şi mie dreptul de a avea o părere care nu este impusă sau indicată de altcineva. Exprimaţi-vă cât doriţi împotriva celor pe care îi consideraţi vinovaţi de starea jalnică în care se află România la nivel Politic sau orice altă opinie, dar nu mă mai implicaţi pe mine.

  122. Am gasit un comentariu interesant, si as zice eu, pertinent, pe un blog oarecare, pe care merita sa-l cititi:

    “Hades spune:
    sâmbătă 25 octombrie 2008 la 7:24:18 am

    Vad ca nimeni nu mentioneaza faptul ca pt. marirea salariilor dascalilor, nu e nevoie de nici un leu dinafara bugetului de 6% destinat Educatiei. Banii cuprinsi in acest buget au fost cheltuiti doar pe jumatate, cealalta jumatate fiind suficienta pt. maririle decise in unanimitate de Parlament. A, ca sumei respective i s-a pierdut urma in ceata pesedenelista, e alta poveste pe care se pare ca organe abilitate au fost deja chemate s-o risipeasca.
    Bun, deci tara va fi aruncata in haos de salariile marite ale catorva sute de mii de dascali; nu de pensiile marite de n-spe ori ale milioanelor de pensionari, nu de interminabilul sir de pomeni electorale ale guvernului, nu de mita electorala de trei ori mai mare decat aceasta marire data primariilor PSDNL, in lipsa oricarui proiect, nu de jaful la drumul mare practicat de pesedenelisti de doi ani.
    Si…., bineinteles, vinovatul de serviciu: T.Basescu- distrugatorul economiei romanesti. Si salvatorul natiunii: Kuki, cel cu nadragii lipiti cu superglue de scaunul de premier(pt. ca n-a fost de fapt nici o batalie pt. vreun principiu, termen necunoscut manechinului, ci doar o ingrosare pana la grotesc de obraz pt. ramanerea in scaun).
    Se pare ca s-au prins si altii de manevrele premierului:
    Tia Serbanescu aici: “Premierul i-a şi scris în acest sens preşedintelui Băsescu oferindu-i date complete despre impactul acestor măriri asupra căderii. De ce nu s-o fi dus dl Tăriceanu cu argumentele respective în Cameră pentru a-şi prezenta poziţia şi a vota împotriva măririlor, nu se ştie – dar se poate bănui. Uneori te întrebi dacă nu cumva premierul şi-a dat singur foc la cancelarii ca să aibă de ce să se vaite, ca să ardă urmele altor pagube şi să aibă de ce să-şi pună casca de pompier – mutând apoi mortul la Cotroceni. Ideea că salariile profesorilor au ruinat economia ar fi un bun acar Păun pentru toate delapidările”.

  123. FRANK…..Nastase si “dragii lui prieteni din Mizil” erau pe un teren electoral curat si fertil….trecuse cineva inaintea lui cu mopul si dereticase…….iar micii erau din aceeasi compozitie ca si ceilalti mici electorali ai PDL….doar daca cei de la PDL nu folosisera pentru condimentare lor esenta de portocale si vanilie….
    Deci electorale si micii si sarmalele si baclavalele si sacosele si peturile de plastic inscriptionate ai tuturor candidatilor inclusiv PDL……..si andrelele tot electorale numai ca fara usturoi si deloc comestibile
    Nastase cred ca dadea bine intre fripturi si mititei….bucalat si durduliu inducea populatiei un calduros
    “sa traiti bine”…..fericiti si satui….cu Adrian Nastase……..Daca Basescu nu a inregistrat la OSIM sloganul sau electoral ca si reclama Nastse nu poate fi tras la raspundere pentru drept de autor….si nici in cazul retetei de mititei PDL daca nu au fost si ei inregistrati la OSIM…..cu tot cu usturoi…..dar poate mititeii PDL erau pentru “sa traiti bine si dietetic”?Iar mititeii erau numai cu usturoi si fara carne?
    Aveam un amic bucatar si cand am vazut ca servea fripturile la o petrecere din ce in ce mai mici l-am intrebat de ce face asta…..iar el mi-a raspuns econom si razand siret……”Daca as putea si as sti cum ,le-as servi friptura fara carne…”
    O seara frumoasa Frank……cu carne…..

  124. e o bagatele or si cum de vro 500 mii-600 mii euro in functie de curs .scumpe parcarile astea doamna

Leave a Reply to balbeck Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *