PSD si ierarhia valorilor

Elena UdreaNoutatea alegerilor uninominale a impus diverse tactici de campanie. Una dintre cele mai răspândite astfel de tactici, este cea în care primarul recomandă candidații partidului din care face parte. Este discutabilă eficiența unui astfel de mesaj. Însă se întâmplă şi cazuri aberante: ca un edil PSD să recomande un candidat PNL (Simirad la Iaşi) sau ca primarul Chiliman (PNL) să recomande alegătorilor să nu il voteze pe Bogdan Olteanu, candidatul PNL în sectorul 1.

Cel mai trist mi se pare însă exemplul doamnei Ecaterina Andronescu de la PSD. Profesor universitar, rector al Universitatii Politehnice Bucureşti, doamna Andronescu candidează într-un colegiu din sectorul 5 al Capitalei. Pe materialele sale electorale apare “GARANTAT VANGHELIE”. Greu de înțeles cum acesta poate recomanda candidatura unui profesor universitar. Greu de înțeles de ce PSD obliga un profesor universitar sa accepte o asemenea recomandare. Greu de înțeles, de fapt, cum acesta ajunge şeful organizației PSD din Bucureşti ““ poziție din care taie şi spânzură şi controlează o mulțime de oameni mult mai valoroşi intelectual decât primarul “Care Este”. Se pare că PSD a început să aibă probleme din ce în ce mai mari cand vine vorba de ierarhia valorilor. Oare ce s-ar întampla cu ierarhia valorilor în societate dacă acest partid ar veni la putere?

405 thoughts on “PSD si ierarhia valorilor

  1. “DE DAT MAI DEPARTE!!!!

    Asa cum poate ati observat in ultima saptamana, trei producatori internationali au decis sa isi inchida fabricile din Romania: Kraft Foods (producatorul ciocolatei Poiana), Coca-Cola (fabricile din Ploiesti, Oradea si Iasi) si Colgate-Palmolive(fabrica de la Brasov).
    Intrucat aceste trei companii au considerat oportuna mutarea lor in Bulgaria/Republica Moldova si Polonia, va invit ca, in spirit de solidaritate cu romanii ce vor ramane fara loc de munca de Sarbatori, sa renuntati macar pentru o saptamana la a mai consuma produsele acestor companii.

    Va multumesc ”

    …este un mesaj pe care l-am primit si citindu-l,ma intrebam daca este doar un efect al crizei, sau al proastei politici din Romania de azi?!…cum cei trei producatori isi vor muta locatiile in alte tari,inclin sa cred ca nu criza este motivul principal,ci instabilitatea politica de la noi…voi ce credeti?…

  2. vosi Says:

    November 21st, 2008 at 10:38 am

    🙂 …bine ai revenit, vosi!…criza este si in italia,dar nu asa acuta ca la noi…

  3. Eu văd în asta o oportunitate. În România există câteva fabrici care pot fi preluate de Români. Este evident că aceste fabrici sunt în sectoare economice de succes. Poate că în loc de Coca-Cola se poate face Brifcor sau Cico (şi dacă este reţeta cum trebuie, chiar aş prefera Brifcor sau Cico), la fel şi ciocolata, nu mai vorbesc despre Colgate-Palmoliv, aici este evident că se poate prelua cu succes şi este o oportunitate pentru un investitor de a ridica nivelul şamponului de “extract de urzici” şi a săpunului de la Cheia şi Stela. Domeniul Suc-Ciocolată-Săpun nu are cum să scadă, oricât ar fi de mare criza. Iată că românii au prilejul să preia, cu investiţii minime, o zonă importantă a capitalului. Avem, slavă Domnului, mulţi milionari în euro care ar putea face o asemenea investiţie, totul este ca milionarii să înţeleagă că investiţia în producţie protejează capitalul în vreme de criză, pentru că banii pe hârtie, cum ar fi investiţiile imobiliare, sunt foarte vulnerabili pe timp de criză, pe când investiţia în producţia de produse de consum nu poate scădea ca valoare foarte mult, şi poate creşte extraordinar peste 5 sau 10 ani când criza se va fi terminat. Eu cred că această criză este şansa românilor de a-şi recăpăta capitalurile autohtone şi ar trebui să fie şi un obiectiv guvernamental, pentru că astfel, prin rămânerea profitului în interior, se echilibrează colosal balanţa Bugetului de Stat, implicit va creşte şi PIB-ul.

  4. Bibliotecaru,Brifcor se face.Oricum nu e ca ala de pe vremuri.E prostit.