Modificarea Constituţiei, următorul pas după summit-ul de la Bruxelles

Decizia de vineri luată de şefii de stat ai ţărilor Uniunii Europe la Bruxelles reprezintă un prim pas spre restabilirea încrederii în capacitatea politicienilor europeni de a lua măsurile care se impun pentru combaterea actualei crize a datoriilor suverane. Orice altă decizie decât cea luată ar fi generat neîncredere şi un sentiment puternic că de fapt UE nu mai există. Şi aşa, decizia Marii Britanii de a nu merge alături de ţările care doresc întărirea disciplinei fiscale arată că proiectul european încă are găuri.

România a susţinut, în mod firesc, varianta fair-play-ului fiscal bugetar. Aşa cum o familie trebuie să trăiască din banii pe care îi câştigă cei doi soţi, la fel şi o ţară trebuie să trăiască din ceea ce produce. Nu trebuie, deci, să se împrumute pentru a plăti salarii şi pensii. E o lecţie a crizei pe care România a învăţat-o cu dificultate în ultimii doi ani date fiind problemele generate de măsurile de reechilibare bugetară pe care curajosul guvern Boc a trebuit să le ia.

Faptul că 26 din 27 de state ale Uniunii Europene au adoptat Pactul fiscal, arată clar faptul că, în acest moment, Europa este obligată, dacă vrea să supravieţuiască, să lase în urma ei excesele populiste ale ultimelor două decenii.

Ceea ce s-a stabilit vineri la Bruxelles nu înseamnă însă salvarea necondiţionată a UE sau a monedei unice. Dovada acestui fapt stă tocmai în căderea de astăzi a burselor, ce-i drept nu foarte accentuată. Mai este mult până când politicienii din toate ţările membre vor fi capabili să redea încrederea în proiectul comun al Uniunii Europene. Pentru asta, fiecare dintre cei care şi-au asumat vineri acordul interguvernamental trebuie să adopte în constituţiile proprii asumarea unui deficit structural sub 0,5% şi ca datoria publică să nu depăşească 60% din PIB.

Dacă ne gândim că în multe ţări, mai ales în perspectiva recesiunii sau a revenirii lente a economiei, majorităţile de guvernământ sunt fragile, asumarea măsurilor de către statele membre poate fi anevoioasă şi dificilă.
Politicienii care conduc ţările membre UE au termen un an să arate că sunt capabili să impună, la nivelul constituţiilor proprii, ceea ce au stabilit prin acordul interguvernamental. Pentru asta e nevoie de responsabilitate, deopotrivă din partea celor aflaţi la putere, cât şi din opoziţie.

Cazul României este particular prin aceea că noi aveam deja o motivaţie puternică pentru a trece la modificare Constituţiei. Pe 23 noiembrie 2009, românii s-au exprimat clar în favoarea reducerii numărului de parlamentari şi a introducerii Parlamentului unicameral. Dacă la această motivaţie extrem de puternică adăugăm şi imperativul economic generat de măsurile asumate la summit-ul de la Bruxelles, Preşedintele, Guvernul şi majoritatea parlamentară au două argumente extrem de consistente să ceară urgentarea procedurilor de revizuire a Constituţiei. Dacă USL nu vrea să contribuie la modificarea Constituţiei pentru că nu-i interesează votul românilor, măcar să o facă din perspectiva asumării posturii de stat al Uniunii Europene.

Modificarea Constituţiei nu este o hachiţă a Preşedintelui sau a PDL. În acest moment, este un imperativ economic pe care, cred eu, că nici opoziţia iresponsabilă nu-l poate neglija.

Amânarea acestui proces pentru 2013 ar arăta, pe de o parte, slăbiciune în procesul de decizie, pe de altă parte, ar repune România la coada Uniunii Europene. Le place sau nu le place unor din opoziţie şi din presa lui Voiculescu să recunoscă, dar ţara noastră e un exemplu pentru state din Vestul Europei, mult mai puternic dezvoltate economic. Poziţionarea Preşedintelui la summit-ul de la Bruxelles nu a fost un element conjunctural, ci unul care a ajutat enorm la impunerea unei decizii. Faptul că Preşedintele a spus demult că se va ajunge aici e un semnal că există o viziune integratoare în ceea priveşte parcursul României în cadrul UE.

Am mai spus şi în alte rânduri: în 2012, politicienii, atât ai puterii cât şi ai opoziţiei, dau cel mai important test din ’89 şi până acum – trebuie să arate că sunt responsabili, că sunt în stare să pună înainte binele comun în detrimentul unei lupte politice sterile şi fără impact asupra calităţii vieţii românilor.

Aceia care vor promite mai puţin, aceia care vor spune românilor adevărul, aceia care nu vor arunca în faţă pomeni electorale vor primi într-un final girul electoratului. Decizia de vineri de la Bruxelles este punctul de la care politicienii populişti nu vor mai avea succes. Epoca lor a apus!

113 thoughts on “Modificarea Constituţiei, următorul pas după summit-ul de la Bruxelles

  1. ***E Udrea scrie: E o lecţie a crizei pe care România a învăţat-o cu dificultate în ultimii doi ani…
    Da, românii au simţit şi încă simt lecţia dur, pe propria lor trăire, dar politicienii care acuză guvernul pentru aplicarea măsurilor de austeritate, şi mă refer aici la opoziţie, au înţeles ceva din tot ce a fost şi încă e preconizat să mai fie?

  2. ***E Udrea scrie: Pe 23 noiembrie 2009, românii s-au exprimat clar în favoarea reducerii numărului de parlamentari şi a introducerii Parlamentului unicameral. Şi această decizie a românilor exprimată la referendum trebuie respectată, că place sau nu… Nici chiar UDMR-ul şi nici parlamentarii PDL nu au voie să ignore voinţa românilor. Procedaţi pe mai departe ca şi până acum: asumarea răspunderii…

  3. Ar fi fost mult mai usor pentru guvern sa-si treaca legile daca avea o Opozitie slaba . Dar sa fim realisti , acesasta opozitie nu este slaba de loc si pe deasupra are de partea ei peste 50% din electorat , cel putin asa arata sondajele . Cred ca este imperaiv ca politicienii puterii sa lamureasca electoratul dece guvernul trebuie lasat in pace sa-si faca treaba . Sa explice ca daca ar lasa Opozitia sa vina la putere , aceasta nu are experienta cu vremuri de criza , si situatia din Romania va fi mult mai rea . Sa le spuna sa astepte pana Romania iese din criza si atunci pot veni la guvernare .

    • ***m.florin – aşa a fost şi-n 2009, când zv-urile spuneau că Geoană avea nişte procente în plus faţă de contracandidat şi îl şi dădeau gata, preşedinte. De fapt, l-au şi dat şi noi am avut un spectacol pe cinste şi gratis…

      Spui că 50% din populaţia ţării ar fi de partea USL. Nu te contrazic, nu ştiu dacă-i aşa dar acest lucru nu ar trebui să te bucure, dacă eşti bun român, ci să te îngrijoreze. Din rândul acestei populaţii care spui tu că este de partea USL, fac parte mulţi români neinformaţi şi voit dezinformaţi, neşcolarizaţi, oameni care nu-şi cunosc drepturile, şi mai trist, oameni care habar nu au ce se întâmplă în lume, în Europa.

      Dar eu sunt optimistă şi am foarte mare încredere în preşedintele Băsescu şi sunt convinsă că USL nu va ajunge la guvernare că nu are cum. Românii din diaspora nu vor permite revenirea ţarii în ghearele comuniştilor… 😮

    • +++ Silverstar : nu stiu ce sa zic . Intr-adevar ai dreptate , acest mare procent din electorat care se aliaza cu Opozitia sunt oameni neinformati , oameni simpli , fara cine stie ce educatie . Dar acestia sunt multi si pentru a-i informa si educa politic ar trebui ca cineva sa faca acesta treaba . Sa zicem ca acolo unde sunt primari PDL , acestia pot face treaba de care vorbesc , dar ar trebui controlati ca se ocupa de educarea electoratului din subordine . Dar acolo unde sunt primari USL , cine din partea PDL informeaza ? Tu spui ca ai incredere in Presedinte . Probabil ca gandesti ca dansul stie care strategie ar fi cea mai buna . Oricum , nu trebuie subestimat USL-ul .

    • ***m.florin – nu m-ai inteles corect. O informare nu înseamnă să-i spui alegărorului cu cine să voteze, exemple dintr-astea am eu cu carul.
      Omul acela simplu trebuie să ştie că e un drept al lui să voteze pe cine vrea şi nimeni din ţara asta nu are dreptul să-i ia pensia sau ajutorul social aşa cum este ameninţat de “intelectualii” satului. Şi la oraş sunt mulţi oameni care habar nu au de ce s-au aplicat aceste măsuri de austeritate de aici şi credinţa că, dacă votează USL, va curge lapte şi miere şi pe străzi vor fi câini cu colaci în coadă.
      E trist că de aceşti oameni sărmani nu s-a ocupat nimeni de aceea sunt şi aşa uşor de minţit şi de manipulat.
      Majoritatea ştiu de pe tv-uri că Boc, Udrea şi Băsescu au furat banii ţării şi de aceea ei sunt săraci pentru că asta aud dacă au şi deschid tv-urile.
      Aceşti mulţi, săraci, neinformaţi pot hotărî, în 2012, soarta a milioane de români pe următorii 4 ani şi nu o vor face în cunoştinţă de cauză…
      Asta e… Are cineva interes să-i informeze? Tot eu îţi raspund: nu, pentru că oamenii informaţi sunt un pericol pentru politicieni…

    • +++ Silverstar : Mai intai o corectie : cand zici ca daca electoratul voteaza USL , nu are sa mearga cainii cu ” colacii ” in coada . Incorect . Eu sunt Giurgiuvean si expresia este ” cainii cu covrigi in coada “, sin nu colaci . Eu insumi am vazut ultimul caine cu coada ca un covrig . Sa fiu sincer , nu prea stiu care ar fi cea mai buna metoda de a informa pe omul dela tara . Ai dreptate , ar trebui sa fie informat ca trebuie sa mearga la vot si sa fie informat ca era nevoie ca guvernul Boc sa se ia masuri de austeritate care l-a afectat , dar sa aibe rabdare pana trece criza si atunci lucrurile se vor indrepta . Ai dreptate cand spui ca mai toti oamenii dela sate au televizoare si ca vorbesc intre ei , si ca ce aud dela televiziuni i face confuzi . De fapt ce stiu , ce am auzit, ca oamenii dela sate nu vad la tv decat un singur canal : taraf , ceva cu manele . Si ca nu-i intereseaza politica sau drepturile lor . Cum am spus mai inainte , tot primarul este cel care este cel mai legat de satean . Si deasemeni si preotul . Cred ca daca preotul spune oamenilor ca guvernul se lupta cu criza , asta conteaza . Si apoi preotul pomeneste in biserica numele presedintelui , adica sec roaga pentru seful statului , si omul din biserica aude . Problema este ca la biserica nu merg decat cateva babe care nici ca nu asculta la ce spune preotul . Deocamdata e prea devreme sa stim ce reactie va avea electoratul mai tarziu , caci incet incet , va realiza ca lucruruile vor merge spre bine .

    • ***m.florin – ei, uite că până astă seară nu am ştiut că la Giurgiu umblă câinii cu covrigi în coadă… Dacă ştiam acest lucru, la terminarea facultăţii luam repartiţie la Giurgiu şi economiseam o groază de bani, câţi am dat pe covrigi…

    • Astăzi, în drum spre piaţă, n-am rezistat şi mi-am luat doi covrigi. La un moment dat, aud,in dreptul meu, o voce foarte cunoscută:
      – Doamnă, aţi lucrat cumva în învăţământ?
      Era fosta mea colegă de catedră care venea din sens invers, ai ghicit!… tot cu un covrig în mână, în amintirea vremurilor când cumpăram covrigi cu sfoara…

  4. Dumneavoastra, stimata doamnă, spuneti că ,,este un imperativ economic pe care, cred eu, că nici opoziţia iresponsabilă nu-l poate neglija.”
    Sincer, vă admir optimismul. Din păcare, viața a demonstrat, în ultimii ani , că iresponsabilitatea nu are leac.
    Singura speranță ar fi ca poporul român să-și dea seama, într-o proporție necesară și suficientă, care îi sunt adevăratele interese, pe termen lung si să se debaraseze definitiv si ireversibil de lichelele cele mai notabile ale clasei politice românești.

  5. Sub deviza ( U”SL”) : “Să ne facem de râs prin noi înșine! ” pe facebook, Alexandru Mitache redă un fragment din scrisoarea USL – Ponta & Antonescu – catre Traian Băsescu după care aduce şi nişte completări…

    «Dacă doriți să avem o discuție serioasă, responsabilă și eficientă, în care să putem analiza opțiunile pe care le avem la dispoziție, vă solicităm ca întâlnirea cu reprezentanții Opoziției să fie separată de întâlnirea cu reprezentanții coaliției de guvernare […]La această întâlnire ar fi util să participe alături de Dumneavoastră și Primul Ministru al României, dat fiind că acesta are un rol important în implementarea acestui Acord.” 😆

    Le-aș sugera ( lui Ponta și Antonescu ) să mai adauge ceva, ( în aceeași notă) că mai au timp până miercuri :
    Ar fi util ca la aceasta întalnire să participe și Circul Globus.
    Și vă mai solicităm să ne permiteți să scuipăm, să scoatem limba și să facem spagatul ( numai cât timp este și presa de față )
    😆

  6. SCRISOARE CATRE UN MULTIPLU REPETENT ! (Antonescu) ( preluata de pe facebook)

    “V-am votat pentru preşedinţie, în noiembrie 2009, în turul I, pentru ca nu aveam minte. Mi s-a părut, atunci, că sunteţi cea mai acceptabilă variantă, chit că vi l-aţi declarat ca model pe Tudor Chirilă, în timp ce-l aveaţi pe Neagu Djuvara-n spate, în grupul susţinătorilor. Au trecut aproape doi ani de atunci, şi voiam să vă mulţumesc că nu m-aţi dezamăgit. În primul rând, îmi place foarte mult atitudinea dumneavoastră arogantă, agresivă, veninoasă şi neconstructivă. Este ceea ce detest cel mai ta­re la cei de la putere, dar la dum­neavoastră apreciez e­norm. Apoi, mi se mai pare extraordinar faptul că nu v-aţi dezis de Felix nici măcar după decizia ÎCCJ. În definitiv, ce mare lucru a făcut Felix ? Nimic, vorba dumneavoastră, hai să nu mai fim ipocriţi… A, atunci când a fost vorba de Mona Muscă, mi s-a părut normal s-o călcaţi in picioare, dar cu Felix e altă treabă… Sunt două chestiuni diferite. Nu mi-e deloc clară diferenţa, dar am încredere în judecata dumneavoastră, doar v-am votat. Un alt motiv pentru care îmi inspiraţi mare, mare încredere este prezenţa dumneavoastră în Parlament. Sunteţi pe locul I pe lista absenţilor, reuşiţi să lipsiţi de la Senat într-o proporţie de 99,5%, chiar mai mult decât Cătălin Voicu de la PSD. Să recunoaştem: e o performanţă să fii mai absent decât unul care-a stat un an si jumatate la pârnaie. Cred că numai Superman, Spider-Man, Batman, Aquaman, Iron Man 1 şi 2 şi încă câţiva super-eroi, care nu-mi vin acum în minte, ar mai reuşi aşa ceva. Apoi, sunt convinsă că, în timp ce lipsiţi de la treaba pentru care eu, ca cetăţean, vă plătesc, dumneavoastră lucraţi în interesul meu şi al acestei ţări. Vă gândiţi mult, noaptea, la viitorul meu şi al copiilor mei, ceea ce, probabil, vă împiedică să vă treziţi mai devreme de orele 13:00 – 14:00. Primele două-trei ore, după ce vă treziţi, sunteţi deprimat şi nu vă puteţi urni din casă. E firesc, după o noapte de frământări şi chin. Următoarele două-trei ore nu găsiţi cu ce să vă-mbrăcaţi. Din cauza stresului, vi se pare că nici una dintre hainele pe care le aveţi nu mai e mişto şi că nici părul nu vă mai stă ca altădată. Vă-nţeleg, mi se întâmplă şi mie, în perioadele aglomerate. Când, în sfârşit, reuşiţi să ieşiţi, e trafic prea mare, că tocmai se întoarce lumea acasă, de la serviciu. Vă enervaţi şi vă întoarceţi şi dumneavoastră, propunându-vă ca, în noaptea aia, să găsiţi soluţii şi pentru problema traficului. De-abia pe seară, târziu, ajungeţi pe la televiziuni, unde reuşiţi din nou să daţi vina pe Putere pentru tot ce se întâmplă rău în ţara asta, cu o prospeţime de invidiat. Eu, după o zi de muncă, n-aş mai putea să am energia, arţagul, tupeul şi aroganţa pe care dumneavoastră reuşiţi de fiecare dată să le aveţi. Poate de asta nici nu sunt eu în locul dumneavoastră, că n-aş putea să fac faţă la atâta stres. Şi nu sunt nici atât de altruistă încât să îmi sacrific viaţa şi serile pentru ţară… În fine, aţi înţeles ideea: v-am votat, domnule multiplu Repetent, în turul I, şi vă mulţumesc că nu m-aţi dezamăgit. Datorită dumneavoastră, simt că mai există speranţă pentru România. Acum e nasol dar, când veţi veni dumneavoastră la putere, va fi bine: ne veţi conduce cu seriozitate, consecvenţă şi bună-credinţă, aşa cum faceţi acum în Opoziţie. Înţeleg, în sfârşit, şi de ce vi l-aţi ales ca model pe Tudor Chirilă. Tudor Chirila a făcut, pentru români, în ultimul an si jumatate, chiar mai mult decât aţi făcut dumneavoastră, care oricum aţi făcut enorm. A fost aproape la fel de prezent în Parlament şi, pe lângă asta, a mai înregistrat şi câteva cântece. Bine, el e şi mai odihnit, pentru că, probabil, noaptea, după ce trimite poezii prin SMS puştoaicelor, doarme. Cam asta e, mai multe cuvinte să vă mulţumesc nu am. P.S. Aveţi idee, Tudor Chirilă are vreun gând să candideze vreodată ? ”

    • Asta e de antologie.
      Cei care l-au votat pe gestapo-istul strident si isteric cu ochi albastri n-ar trebuie sa se simta jenati. In anii interbelici, o intreaga natiune a comis aceeasi greseala. Iar acum , uite unde a ajuns acea natiune. Ma gandesc, totusi, ca e cam riscant sa incercam a copia trecutul pentru a evolua intr-o maniera similara. Contextul istoric este cu totul altul, iar efectele, absolut imprevizibile.
      😉

    • ***ZeV – Antonescu are ochi de peşte mort… Ochii lui nu au nici un pic de expresivitate, de strălucire… Nimic…

  7. Nu mai stiu cine dar cred ca azi am fost trimis pe blogul lui Macovei. Nu pot decat sa-i multumesc caci cam uitasem de blogul asta si discutia ei cu dna Voda mi-a facut literalmente placere exact in masura in care discutia cu Frunda m-a umplut pe atunci de sila , scarba, greata, dispretz, toate intersanjabile dar toate dedicate acestui dusman al Romaniei.

    • intr-adevar. modificarea constitutiei o cer americanii. ce sa intelegem? ca ai nostri sunt cu doua fetze, pe doua fronturi deodata? ne strivesc astia si ne spun ca e spre binele nostru. dar, daca ar fi mai destupata, si-ar da seama ca noi prostimea, suntem mai isteti decat ea (ei toti la un loc). as dori sa ceara e.u si americani, ca toti guvernantii romani cu opozitie cu tot sa sara in prapastie singuri, fara popor. asta m-ar unge pe suflet. ca asa o sa scapam de bestii cu chip de om.

  8. Ca in arice ,ADUNARE’ unde se invirt tot felul de ,CETATENI SI CETATENCE’ si aici la aceasta adunare ne intilnim si ne dialogam fel de fel de tipologii umane,cu tot felul de caractere,unele frumoase ,acceptabile ,iar unele chiar respingatoare cu un procent covirsitor de parsivenie.
    Si cind spun parsivenie spun ,NUMAI SI NUMAI ADEVARUL’
    Pt ca e de-a dreptul imposibil de crezut ca ,BLOGGERI,care in urma cu ceva vreme se aratau indignati de masurile luate de EMIL BOC IN CONIVENTA CU TRAIAN BASESCU,ba chiar scriau pe propiile bloguri[deci avem marturii si dovezi la nevoie] tot felul de TELENOVELE LACRIMOGENE DESPRE SIREACUL BOBOR ROMAN,iar astazi dupa ce ,MODELUL GUVERNULUI EMIL BOC A DEVENIT UNIVERSAL VALABIL PT 26 DE TARI EUROPENE,ACEIASI BLOGERI[UNII PEDELISTI,ALTII NU] sa vina si sa ii felicite pe EMIL BOC,pe care in acele momente IL DOREAU ARUNCAT IN STRADA SI RAPID EXMATRICULAT DIN POSTURA DE PRIM MINISTRU.
    Ei si atunci,cind citesc ce citesc astazi oare sa nu ma intreb ingindurat,mai oameni buni,UNDE SI CIND PE DRUM V-ATI PIERDUT CARACTERUL,DEMNITATEA SI BUNUL SIMT?
    De ce va rasuciti ,si uitati cu atita rapidate cum ,VE DECIATI DE EMIL BOC SI AL SAU GUVERN”
    Cum se face oare ca doar in urma cu 2-3 saptamini ii cautati inlocuitor lui EMIL BOC,iar astazi cind MASURILE SI MODELUL BOC este validat de toata europa,tot voi cei bicisnici sa fiti cei mai inflacarati apaudaci???????????
    Stau crucis si ma gindesc la natura umana,la cit de mizerabili devin oamenii in timp si din mari sustinatori ,in secunda doi[vb lui EMIL BOC] cu o bucurie hamletiana sa-ti infiga pumnalul pina la plasele in spate avind pe fata instalat un rinjet de satisfactie.
    Inca o data mi-am intarit convingerea ca vorba aia ardeleneasca,una spui si alta dohanesti’ si ca din nefericire genul asta de oameni nu sunt o raritate,nu,e plina romania de ei.

  9. ,STINGA RATATA ESUEAZA IN CEL MAI RUSINOS MOD’

    Am scris de cite-va ori in acest an despre moartea iminenta a stingii ,dar mai ales a valorilor filozofiilor de stinga care valori,populismul ,minciuna si manipularea prin promisiuni,sunt caduce si vor disparea ca si cum n-ar fi fost.
    Si iata ca nu se incheie anul si CERTIFICATUL DE DECS AL VALORILOR PERISABILE SI TOXICE CU CARE STINGA EUROPEANA , se vintura prin europa a fost emis,stampilat de 26 de sefi de stat,care in forta au spus ,STOP POPULISMELOR,STOP PROMISIUNILOR MINCINOASE,STOP MITEI ELECTORALE PRIN CESTERI DE PENSII SI SALARII LA APARATUL BUGETOFAG,STOP CONSUMULUI PE DATORIE.
    Nu puteam avea o satisfactie mai mare decit asta,pt ca de-a lungul timpului ,adica de cel putin 4 ani de cind scriu pe acest blog,am spus intotdeauna cu fermitate-DOMNILOR SI DOAMNELOR ZIUA SCADENTEI,ZIUA CIND VA VENII NOTA DE PLATA E APROAPE,DESI TOT FELUL DE INVIRTITI,de propagandisti,de zapaciti,ori oligofreni,m-au atacat in fel si chip,unii m-au insultat,altii ca bibliotecaru astazi,in lipsa dwe argumente si intr-o situatie EXECRABILA,URMARE A CEEA CE S-A SEMNAT LA BRUXELLES,gaseste cu cale sa ma faca ,BLOGER PLATIT’.
    Na, ca oricum nu-i cu stres,mai ales cind vine din partea lui BIBILIO,caruia acum pot sa-i rid in fata si sa-l sfidez-BIBLIOTECARU-LUMEA TA,UNIVERSUL MILOGILOR A DISPARUT INTR-O GAURA MARE,iar voi astia de sunteti vesnic nemultumiti de , cit INHATATI DIN TAXELE SI IMPOZITELE CELOR CARE LE PLATESC,sunteti in situatia de a va gindi,in sfirsit la viitor,luind in calcul faptul ca ,STATUL CU UMBRELA LUI PROTECTOARE SI-A CAM AMANETAT UMBRELA SI CA VIN PLOIELE,iar voi sunteti in fudul gol,dezbracati si far de adapost.
    Stinga practic a capotat,nu isi mai poate explica si explica existenta,pt ca stinga este experta doar intr-un singur lucru-SA RISIPEASCA CE AU ADUNAT ALTII SI CEL MULT SA IMPARTA SARACIA TUTUROR.
    MOrin dupa acest ultim summit-SALUT IMPRUMUTURI,INDECENTE,SALU DEFICITE EXIRBITANTE,SALUT POPULISM,SALUT VOTURILE milogilor,lenesilor,betivilor si smecherilor-TOATE ASTEA DEJA SUNT TRECUT,si intr-o curgere logica si STINGA DE VINEREA TRECUTA A DEVENIT TRECUT………..

    • Agramatul afirma:
      STINGA RATATA ESUEAZA IN CEL MAI RUSINOS MOD’`”

      Ar putea sa ne dea acelasi agramat, un exemplu de tara “de dreapta” din Europa sau din lume care a inregistrat succese economice ?

  10. Observ,ca frictiunile ,si loviturile la gioale ,pe sub masa continua,intre sustinatorii unor pedelisti in detrimentul altor pedelisti.
    Am spus si repet,am simpatii printre pedelisti,dar am si multe antipatii,dar data fiind situatia pe teren-ALIANTA POLITICO-MEDIATICA DINTRE PSD+PNL+TRUSTUL INTACT+REALITATEA TV,incerc sa-mi reprim orice atac la adresa vre-unui pedelist,pt ca stiu ca orice atac aduce grave prejudicii de imagine ,si ,INGRASA HIDRA COMUNIST-BOLSEVICA INREGISTRATA LA TRIBUNAL CA U.S.L.
    Am spus si repet,pedelistii intre ei nu trebuie sa se iubeasca,trebuie doar sa invete sa lucreze impreuna,si mai ales trebuie sa invete sa-si infrineze ,ORGOLIILE’si sa-si pondereze ,LATRAII’ pt ca orice fisura in omogenitatea partidului ii avantajeaza pe USELISTII TICALOSI.
    Tocmai de aceea mai spun inca o data ,nu-i mai puneti in incurcatura pe cei care ii simpatizati,pt ca nu le faceti un serviciu,atacindu-i si terfelindu-i pe acei pedelisti pe care nu-i agreati,ba dimpotriva as spune ca le faceti mari deservicii,deoarce cei care conduc un partid,liderii adevarati nu suporta si nici nu accepta luptele fraticide,pt ca de aici,e doar un pas mic,chiar foarte mic pina la tradare si lovirea in interesele partidului.
    Sper ca am fost bine inteles,nu dusmanesc pe nimeni,tot asa cum nu ma usuc de dorul nimanui,dar data fiind situatia de pe scena politica romaneasca,lansez o invitatie:
    toti cei care doriti o romanie cit de cit curata si onorabila,incetati atacurile si luati-va ca trinte-USELIMEA TICALOASA………..

  11. Dormii Eusebiule,dormi,ai, in timp ce eu ma jupt cu ,DUJMANUL’?????????????
    Ai lasat pe umerii mei de ,PUI DE GOSTAT’ toata treaba ………..rusineeeee,haaaaaaa hiiiiiiiiiiiiiiiiii……

    • Hooooooooooo nu mai urla că aici sunt!
      Ai necazuri cu Katrina?
      🙂 🙂 🙂
      Katrinoooooooo să suflii-n dos tot poporul PDL-ist!
      🙂 🙂 🙂
      Am impresia că unora de p-aci cărora Luluşor (pune io gheara pe tine n-avea grijă) v-a cam dat nas pe la ea prin ogradă, aveţi impresia că faceţi ce vrea neuronul vostru făr’ de axoni şi p-aci!
      Vă daţi mari zmei ‘telectuali şi numai bazaconii gândiste debitaţi!
      Bă găinarilor, dacă nu sunteţi în stare să fiţi nişte “Bibliotecari” face-ţi ciocu’ mic, nu de alta dar vă miros amigdalele precum îi pute gura lu’ slinosu’ ăla de se crede “elită”, tu-l în prapură de putoare chiulangioiacă!

      Şi tu beiiiii doamna profesoară GOLDSTAR cu diagonala de 51, văd că nu ai înţeles mesajul meu pe care ţi l-am transmis împachetat în poleială aurită cu floricele roz-bobon!
      Deci hai să-ncerc altfel că poate aşa o să-nţelegi:

      FĂ BINE ŞI TERMINĂ CU MACOVEI PRIN CURTEA ASTA CĂ NU-I LOCUL EI AICI!
      DACĂ AI CHEF S-O RIDICI IN SLĂVI PE MONICA MACOVEI, IA FĂ MATALE BINE ŞI TAI-O LA EA ÎN OGRADĂ! DE FAPT LA NEA POLIŢEANU’ ĂLA DE-I ADMINISTREAZĂ OGRADA! CĂ DEH, DACĂ STĂPÂNA UMBLĂ BEATĂ CU STICLA DE WHISKI ÎN PLASA DE-UN LEU PRIN AEROPORTURI (TRAI NINEACĂ PE BANII UNIUNII EUROPENE FALIMENTARE), TREBUIE DIN CÂND ÎN CÂND SĂ MAI SCRIE CINEVA ŞI LA GAZETA DE PERETE A OGRĂZII! MAI TERMINAŢI-O NENE CU MISECUVENIŞTII ĂŞTIA CARE AU FĂCUT ŢĂNDĂRI PARTIDUL!
      VIN ALEGERILE BITONGILOR ŞI PE MACOVEI NICI DRACU N-O VOTEAZĂ!
      PDL ARE NEVOIE DE VOTURILE MULŢIMII, NU DE VOTURILE UNOR PAPLECI ‘TELECTUALIŞTI, UTOPICI ŞI AIURIŢI CARE HABAR N-AU PE CE LUME TRĂIESC!
      MONICA MACOVEI DACĂ VREA SĂ DOVEDEASCĂ CĂ ESTE CEEA CE AFIRMĂ CĂ ESTE, SĂ-ŞI FACĂ PARTID! SĂ-ŞI ADUNE LÂNGĂ EA O TRUPĂ DE REFORMIŞTI ŞI SĂ DEMONSTREZE CĂ ESTE VIABIL CEEA CE VREA EA SĂ FACĂ!
      PÂNĂ ACUM NU A DEMONSTRAT NIMIC!
      DOAR VORBE GOALE!
      O URĂŞTE TOATĂ LUMEA!
      CHIAR ŞI CEI CE I-AU FOST COLABORATORI APROPIAŢI!
      😉 😉 😉
      Şi tu beii persoană autorizată din piaţa Voievozilor mai termin-o cu mârâiala ta anti-udristă p-aci şi prin alte ogrăzi că-ţi pun botniţă şi-ţi dau drumul de pe Podul Roş în Bahlui de ajungi la Chipereşti şi te verşi în Jijia!
      Buldog golan ce eşti!
      🙂 🙂 🙂

  12. Ce trist cind un nimeni iti pune intrebari.Nici nu stii ce sa faci,sa-l ocolesti,ori sa treci peste el.
    E si asta o dilema existentialista,mica,dar dilema………..

    • Culmea matematicii: să-ţi iasă socoteala pe stradă.
      Culmea culmilor matematicii: să-ţi iasă şi soluţia.

      – De ce toarnă o blonda apă în tabletă?
      – Ca sa navigheze pe internet…

      Şi ăsta-i cu dedicaţie pentru GOLDSTAR cu diagonala de 51:

      O doamnă în vârstă monologhează într-un troleibuz, ţintuind cu privirea un tânăr :
      – Tinerii din ziua de azi nu mai au nici pic de respect, sunt total lipsiţi de educaţie, de cei şapte ani de-acasă…
      Tânărul suportă fără crâcnire, însă la coborâre, enervat, îi spune:
      – Curvă bătrână!
      – Nu vă enervaţi doamnă, intervine un bătrânel, că şi pe mine după 20 de ani mă strigă tot “domnu’ avocat”.

      Hai pa noapte bună!
      😉

  13. Buna dimineata
    Am primit un telefon nocturn de la o doamna ilustra jurnalista, pe care o respect in mod deosebit, care m-a intrebat daca stiu ceva de soțior că n-a ajuns azi noapte acasă.
    Am intrebat : ,,Ati pus număr la portiță ?”
    ,,Da”
    ,,Ce numar ?”
    ,,11bis”
    ,,Ati pus si numele ?”
    ,,Da”
    ,,Ce nume ?”
    ,,Mitica Popescu”
    ,,Si ce strada ?”
    ,,Strada Pacientei”
    ,,A…..sta era… Acum pricep de ce aud, incepand cu 3:45 un sforait de om beat. E unul care a numerit pe str. Sapientei 11bis si doarmme pe presul de sters picioarele. El e.”
    😉

    • psd-istii au luat-o rasna,acum se vad urmariti- pai orice om poate sa le faca poze cu tel. mobil si sa o puna pe internet.Si eu daca ma aflu in treacat si vad pe un nabab din asta ,ii fac poza din masina si o postez pe internet.Pai daca postez 10-15, inseamna ca cineva ii urmareste? MIintile lor bolnave vor zice ca ii urmareste cineva,la asta nu v-ati gandit?Pai daca se feresc asa de tare inseamna ca cocheteaza cu gru-de le e asa frica.Fereste-ne doamne de NISTOR.ECKU care cred CA ESTE prin servicii estice.Restul niste pampalai.Iar PETRICA este urmarit pe valea OLTULUI de “Umbra lui Mircea la Cozia” daca o stii cine a scris-o.Sau o fi tati-kutu lui care ii poarta de grija pe unde umbla,sa nu cada in vreo groapa comuna pe DEALUL NEGRU ,a detinutilor politici morti si acunsi de sovietele de origine spaniola.

    • Birja porneşte, domnul face semn să oprească la o băcănioară în colţ, unde pe prag moţăie la umbră un ZeV cu şorţul verde.
      Domnul: ZeV-ule, ce stradă e asta?
      ZeV: Strada Pacienţii…
      Domnul: Eşti un prost!… Înainte, birjar!
      🙂 🙂 🙂

      PS ZeV-ule, nu umbla cu d-astea că nu ţine!
      Io pe Tatăl Nostru nu-l ştiu că mi-s păgân, dar lu’ Conu Iancu îi cunosc şi virgulele!
      🙂 🙂 🙂

      – Bună dimineaţa moldovenii mei! Unde sunteţi?
      – Prin toată ţara Măria Ta!
      🙂 🙂 🙂
      Apropo de Ştefan cel Mare.
      Istoria spune că marele domnitor după fiecare război, PAC!, construia o biserică!
      Fals!
      După fiecare război, PAC!, fspărgea o boieroaică ţâţoasă!
      Biserica o construia ca să-i se ierte, nu Domnul, ci Doamna păcatul!
      😉 😉 😉

      Cât despre doamna jurnalistă, n-avea grijă că nu sună pe nimeni atunci când nu ajung acasă!
      Ştii de ce?
      Căci: “ŞI TOTUŞI AJUNG”!
      În fond şi la urma urmei şi avioanele întârzie, nu?
      Nu c-ar fi traficul aglomerat sau c-ar sta pe la vreun semafor stingher!
      Nicidecum!
      Doar că din când în când le mai intră-n fofează câte-o păsărică rătăcită!
      Deh, aşa-i în aviaţie!
      Nu-s sirene, dar sunt păsărele!
      😉 😉 😉

  14. Doamna Udrea.chiar n-aveti bunul simt sa incetati cu aceste batai de joc la adresa populatiei?Comasati alegerile sub pretextul unei economii la buget, in realitate aduceti grave atingeri democratiei si cetatenilor din aceasta tara.Sunt un om simplu fara o pregatire superioara,dar nu cred ca trebuie sa avem doctorate pentru a intelege ca incalcati cu buna stinta drepturile noastre.Constitutia nu mai este constiututie,legea nu mai este lege,nu mai avem reguli care sa fie respectate,si toate astea datorita partiudului dvs,precum si a celor ce guverneaza aceasta tara .Nicodata n-am crezut ca este posibil sa coboram demnitatea atat de jos.Nu sunt un simpatizat politic,ci sunt un om simplu,un muncitor.Romania este umilita de tot ce inseamna institutii de stat si de toata mass media.Nu va iubiti nici macar pe voi,pentru ca iubirea de sine are principii.Voi nu sunteti romani!!

    • Care ar putea fi beneficiul dumitale, in calitate de cetatean, daca alegerile nu se comaseaza ?

  15. Zilele acestea sarbatorim, Ziua cand Presedintele Romaniei, Domnul Traian BASESCU a inceput al doilea mandat.

    Nu trebuie uitat ce a promis si sa-l felicitam ca este in calendar.

    Iata printre altele ce am retinut si cu placere le repet,

    Trebuie facut ca MUNCA sa raporteze mai mult ca assitanatul.

    Presedintele este contra egalitarismului, assitanatului si nivelarii; pentru merit, o adevarata recompensa a efortului si a promovarii sociale.

    Presedintele Prefera RISCUL indraznind decat sa regrete ca nu a stiut sa sesizeze ocazia prezentata.

    Si ultima foarte interesanta,

    A fi Presedinte pentru prestigiul functiei (DE PAIE) nu este ceea ce il intereseaza.

    Cordialement

    GENEVE

  16. Ce imagine caraghioasa aseara pe Rtv.cu cei doi fatalai,cei doi maimutoi ,ponta si antonescu de te umfla rasu-plansu numai cand ii vezi,dar apoi sa-i mai si asculti ce idiotenii debiteaza.

    • Nastase e omul cel mai potrivit pentru a conduce PSD .Dar sa termine cu baronii locali ai PSD care i-au distrus cariera.exemplu:MAZARE e fiul unui fost domn din MINISTERUL INDUSTRIEI ALIMENTARE din perioada de pina in 1989.Se ocupa de navele de pescuit oceanic- TULCEA ,care au disparut dupa revolutie , au fost inchiriate diverselor firme offsore , de unde se intorc “banutii” pentru “Printisorul” de la MARE.Aloooo, se aude si-n BRAZILIA?Dar si-n EGIPT la ALT PRINT care “doneaza’ pentru saracii din ROMANIA , ca Egiptul nu are saracii lui?.

    • ***constantin – eu abia aştept să-i aud vorbind după ce se aprobă parlamentul cu o singură cameră şi număr redus de parlamentari.
      În 2008, PNL, fiind la guvernare, şi-a tras lege ca să-i bage pe liberali în parlament de pe locurile 3 şi doi. Aşa a intrat Antonescu în parlament fără să fie votat, dar şi alţi liberali, fără nici un merit, şi care acum, stau toată ziua pe tv-uri şi cârcotesc împotriva actualei puteri, crezând că electoratul nu ştie că sunt nişte impostori.

    • Constantine, Constantine ţi-a spus ţie mama bine, nu te du la Bucureşti că peste Crin nimereşti şi pe loc te-mbolnăveşti!
      Deoarece îi pute gura şi ciorapii!

      Nici Ponta şi nici crin nu sunt nişte fătălăi!
      Ponta este şi va fi totdeauna un copilot (deoarece din cauza miopiei lui nu vede ce se-ntâmplă-n jur) iar Crin este jigodie nenorocită care şi-a părăsit nevasta aflată pe patul de moarte şi s-a mutat cu tot calabalâcul în garsonierea lu’ madam Văleanu din Ţintea de Prahova, care o vreme a călărit prin Călăraşi de-a băgat în boală toţi moldovenii de la Farfurie (Circumscripția 12). Era coadă la uşa sediului electoral! Că deh, moldovenii când aud că se dă ceva gratis dau buluc!
      Acum e şi ea “elită”!
      Nu mai călăreşte pe la Călăraşi, călăreşte pe la Bruxelles!
      Şi uneori prin Dubai!
      😉 😉 😉

      PS Hai să văd care are tupeul să contrazică cele spuse de mine!
      😉 😉 😉

    • ***diaconu Eusebiu – eu nu te contrazic dar, spre ştiinţa “lu’ matale”, află că şi Ponta şi-a lăsat prima nevastă care nu era “elită”, ca să se însoare cu muta lui Sârbu, cel împuşcat de A Năstase, în biluţe, la vânătoare, care e “elită”, şi tot de Bruxelles! Ei, uite, aici, în alegerea făcută, Ponta n-a mai fost miop… A ştiut pe cine să aleagă ca să se aleagă că doar bine ne-a spus Geoană că Ponta a urcat… fără merite decât acela de a fi ginerele socrului său…

  17. In 2009 romanii nu s-au exprimat in favoarea unicameralului ,dealtfel ei nici nu stiau ce inseamna parlament unicameral sau bicameral ,avantaje si dezavantaje ,nu cunosteau opinia specialistilor si nici nu au citit raportul depus la prezidentie pe aceasta tema (raport ce dealtminteri avertiza cu privire la dezavantajul major al unicameralului : DICTATURA ).Au votat populismul ieftin al politicienilor ,care in marea lor nesimtire ,au castigat manipuland populatia care nu era informata .Rusine acelor politicieni care se prevaleaza de nestiinta oamenilor .

    • dan
      Sa admitem ca, in 2009 , nu stiau.
      Acum stiu ?
      Ce intelegeti prin populism ?
      Dar prin dictatura ?

    • ***dan – domnule, ce avantaje vrei dumneata să aibă românii? Da’ românii populează parlamentul sau o adunătură de oportunişti, Antonescu, Ghişe, Ponta şi încă mulţi alţii, nişte rataţi într-ale meseriei pentru care s-au pregătit, cică…
      Domnule, trebuie să se termine cu trântorii care au descoperit că în politică se primesc salarii mari fără nici un efort sau implicare…

    • @ dan

      Mai toţi oamenii înţeleg prin dictatură personaje precum Ceauşescu, Stalin, Hitler… şi aşa mai departe. Mai toţi oamenii înţeleg prin stat totalitar egal cu societatea condusă de partidul unic comunist. În realitate cam peste tot în “lumea democratică” (fie că vorbim despre socialism sau capitalism) funcţionează ceea ce se numeşte democraţie totalitară, adică o democraţie numai cu numele. Statul de drept se obţine numai şi numai printr-o luptă, zi de zi, a unei mase largi populare care să sancţioneze cel mai mic semn de “guvernare în propriul interes”. Din păcate societăţile se polarizează politic nu printr-o voinţă politică proprie fiecărui cetăţean (esenţială democraţiei, aşa cum se spune şi în Constituţia României), ci prin susţinerea unor partide şi activişti politici. Este o cale care duce, inevitabil, nu numai la forme de totalitarism şi dictatură, dar mai ales spre cultul personalităţii şi formele cele mai grave de totalitarism şi dictatură.

      Spuneam undeva că un politician care nu mai poate duce la îndeplinire ceea ce şi-a programat în perioada electorală trebuie să-şi de demisia pentru a obţine de la cetăţean eventual un alt mandat, posibil de efectuat. Am obţinut numai reacţii de mirare… Cum adică să-şi dea demisia? Şi atunci m-am mirat şi eu, cum să spui că reduci şomajul după care să spui “OUPS, ne-a lovit criza şi nu mai pot!”… continuându-ţi mandatul* Cine nu mai poate să facă ce a spus, să plece acasă şi să lase pe cei ce pot să facă ceea ce spun că pot face.

      De ce nu acţionează însă mecanismul responsabilităţii în rândul clasei politice? De ce spune un politician că vor creşte salariile şi pe urmă se scuză că a venit criza sau “noi suntem în Opoziţie, nu putem face nimic”.

      Iată, doamnă Udrea, dacă nu mă înşel, spunea că un politician trebuie să-şi asume diverse lucruri, nu poate să treacă prin viaţa politică fără să-şi asume nimic. Sunt absolut de acord cu acest punct de vedere.

      Eu am propus politici româneşti două legi ale responsabilităţii politice. Ele sunt împotriva exercitării guvernării cu rea voinţă şi împotriva guvernării cu lipsă de responsabilitate. Două legi penale îndreptate împotriva celor care vin în politică cu alt gând decât să servească România şi poporul român.

      Vorbesc despre o lege a Jurământului, în care încălcarea jurământului solemn depus la preluarea mandatului sau funcţiei să fie aspru pedepsită, vorbesc despre o lege a responsabilităţi guvernării care să pedepsească îndatorarea aberantă şi execuţia bugetară “pe deficit”.

      Ce credeţi, am găsit mulţi politicieni care să promoveze o astfel de lege penală?
      Am găsit un politician (unul singur!!!) ce a fost interesat de Legea Jurământului, am găsit un singur jurnalist care a fost interesat de Legea Jurământului… Deocamdată nu am văzut că această lege a devenit iniţiativă legislativă şi nici prin ziare nu am văzut-o promovată… Poate că va fi o ţeapă… O fi îndeajuns doi oameni încă incerţi şi cu mine trei? Cel mai interesant este că, deşi aceste două legi sunt cert în favoarea cetăţeanului român, nici unul dintre comentatori nu a preluat această idee pentru a o duce mai departe… Nici măcar unul nu s-a interesat mai în profunzime sau să vină cu idei de completare… Nimeni. Cetăţenii NU VOR LEGI care să-i apere.

      DE CE CETĂŢENII NU VOR SĂ-ŞI SUSŢINĂ INTERESUL? De ce cetăţenii continuă o viaţă ca în socialism, subordonată politic. De ce cetăţenii, în loc să fie adepţii democraţiei şi să impună voinţa masei populare în execuţia politică, continuă să dea mandate în alb partidelor şi să susţină aberant partidele politice în diverse acţiuni îndreptate împotriva poporului român? De ce sunt susţinute partidele deşi acestea nu fac nimic concret pentru cetăţeni şi în defavoarea politicienilor, adică îşi apără interesele lor de clasă, adoptând legi numai şi numai ca să obţină avantaje în interes propriu?

      De ce cetăţenii nu au nici un cuvânt de spus despre situaţia în care sunt… în timp ce taxele, impozitele şi contribuţiile cresc, calitatea serviciilor oferite de statul român pentru taxe, impozitele şi contribuţiile plătite scade accelerat. Cetăţenii nu pot face altceva decât să se supună, să accepte, ei nu sunt întrebaţi, sunt obligaţi.

      Conceptul de stat ar trebui să fie un sistem de reguli şi principii care să deservească societatea românească pentru ca individualităţile să poate să convieţuiască în linişte, armonie şi bunăstare. Din păcate statul a ajuns un fel de instrument prin care poporul poate fi stăpânit. De aceea statul (respectiv cei ce conduc organigrama statului) poate încălca regulile fără ca nimeni să se împotrivească. Schimbarea democratică chiar acest lucru ar fi însemnat, eu unul asta urmăresc scriind pe bloguri… reîntoarcerea statului la înţelesul lui iniţial obţinut atunci când suveranitatea s-a luat de la principe/rege şi s-a dat întregului popor. Astăzi, cam peste tot în lume, înţelesul democraţiei nu este încă acela că “poporul este suveran” (aşa cum a fost gândită democraţia) ci că din clasa politică se ridică, prin alegeri, cei ce sunt vremelnic suverani peste ţară.

      Poate în alte ţări sunt mulţumiţi cu această stare de fapt, poate că sunt singurul cetăţean din lume care vrea pentru ţara lui o democraţie reală… asta nu o neg. Poate că încă mai sunt alţii ce nu ştiu ce să facă ca poporul să fie suveran, dar vor acest lucru. Dumneavoastră vreţi democraţia reală în România, vreţi ca cetăţenii români să fie cei ce-şi aleg, în mod real, viitorul?

  18. Cineva a facut o paralela care prezinta traseele in politica ale lui ION ILIESCU si a nepotului acestuia,VICTOR PONTA.
    Cind am dat de acest material ,plictisit eram pe punctul de a-l avita,dar in ultima clipa m-am razgindit si am zis ,hai sa-l citesc in diagonala.
    Si bine am facut pt ca materiualul este spectaculos si pt prima data aflam ca dl VICTOR PONTA,inca din 2004,se juca cu intrigile si tradarea,pe care le invatase de la cei doi tartori comunisti,ILIESCU SI NASTASE.
    Referitor la asemanarile izbitoare dintre traseele celor doi BUNIC -NEPOT,e suficient sa amintesc ca si unul si altul i-au executat pe cei care i-au saltat rapid din anonimat,folosindu-se de arma letala tradarea.
    Ba as putea spune ca VICTOR PONTA,are la activ doua victime,pt ca in 2004 ,atentie:
    ,FURNIZA DOSARE ALIANTEI D.A. DESPRE PESEDISTI,DOSARE FACUTE DE EL VICTOR PONTA IN CALITATE DE SEF AL CORPULUI DE CONTROL A LUI ADRIAN NASTASE,DECI A GUVERNULUI NASTASE,pe care evident alianta D.A. le folosea cu mare succes.
    Sigur e bine ca a tradat pt ca nu-i asa ,IUBESC TRADAREA,DAR II URASC PE TRADATORI’ dar cind un asemenea personaj de cea mai proasta calitate umana doreste sa conduca romania,atunci………….cred ca el trebuie scos din orice ecuatie a puterii.

    • Lasă-l să vrea, care-i problema? Ce, n-are voie să viseze?

      Românii nu-s nici proşti, nici chiori… Cum Dumnezeu să votezi aşa un tuciuriu ca precum Ponta să întărim convingerea europenilor că suntem, într-adevăr, ţară de ţigani?

      Şi-apoi, cu vocabularul pe care-l are, îmbogăţit pe maidan sau la gaşca din spatele blocului… Ce aude românul? “Jos Băsescu…”
      S-au săturat românii, s-au plictisit, e veche placa, nu asta vor să audă…

    • Băi Goldstar diagonala 51 iar bati câmpii?
      Despre Ponta poţi spune multe dar asta cu “ţigănia” lu’ Ponta e precum nuca-n perete!
      Acuză gratuită!
      Başca c-o dai şi-n alte “”ne-europenisme”!
      Ţară de ţigani nu suntem în mod sigur, dar ţară de moldoveni care vorbesc habar ne-având despre ce vorbesc în mod sigur suntem!
      Fă matale bine şi atunci când faci o afirmaţie bagă întâi chişioru’ blană-n pedala lu’ Goagăl şi dă-i cu copy-paste!

      A nu se înţelege că îi iau apărarea lui Ponta!
      Nicidecum (căci pentru mine Ponta este o mare deziluzie)!
      Doar că a spune despre unu’ că e ţigan când toată lumea ştie că nu-i, este OTV-eală pe faţă!

    • V-am mai spus şi vă repet:
      Nu fiţi postaci! Fiţi “Bibliotecari”!
      😉 😉 😉

      Apropo:
      Biblio pe unde umbli diavole!?
      Iar coci vreuna?
      🙂 🙂 🙂

    • Deplâng uciderea unui tigru care a plătit cu viaţa câteva minute de libertate. Nu am cum să nu mă pun în locul lui pentru că exact aşa mă simt şi eu, doar că mie nu-mi întredeschide nimeni uşa de la cuşcă.

      Un cetăţean care gestiona guvernarea spaţiului său vital i-a lăsat uşiţa crăpată spre libertate. Tigrul a profitat şi a fugit. A urmat apoi potera pusă pe urmele libertăţii lui. Putea fi anesteziat dar acei vânători zoreau să aibă un trofeu de tigru. Cât contează pentru un vânător să aibă de povestit într-o seară de toamnă, după o vânătoare la iepuri, cum a ucis un tigru?

      http://www.trilulilu.ro/vali_damian_eu/e04e8700180786

    • ,,Veterinarul Gradinii Zoologice din Sibiu a explicat ca a fost necesar ca tigroaica sa fie impuscata mortal din cauza ca tranchilizantul nu a avut efectul scontat. Animalul a devenit agresiv dupa ce a fost impuscat cu pusca tranchilizanta si a sarit catre vanator, iar acesta a fost nevoit sa foloseasca arma letala, tragandu-i un glonte in cap, potrivit Adevarul.ro.
      In plus, autoritatile din Sibiu au precizat ca n-au avut o arma cu tranchilizante, fiind necesar sa aduca una de la Cisnadie”
      ……………………………………………………………………………………
      ,,Serviciul public Gradina zoologica a municipiului Sibiu, a fost creata prin Hotararea Nr.354/2004 din data de 23.12.2004 a Consiliului Local Sibiu.
      Obiectul principal de activitate al serviciului public il constituie organizarea, administrarea, exploatarea, amenajarea si intretinerea Gradinii zoologice a municipiului Sibiu si a zonei de agrement.”

    • @ diaconu Eusebiu

      Iată ce înseamnă omul care gândeşte politica românească drept un război. Întâlnirea unor oameni politici, în loc să ne bucure, ca un semn de normalitate, în loc să ajungem la o concluzie că până la urmă lucrurile ar putea să meargă spre normalitatea politicii româneşti cu o politică constructivă, benefică, această fotografie…

      http://www.rtv.net/udrea-basescu-stie-ca-ai-luat-cina-cu-ponta-si-crin_6883.html

      … a fost semnalată în fel şi chip, dar mai ales în sens malefic şi ironic. Eu consider că un dialog între vectorii politicii româneşti sunt absolut normali şi sper să fie înspre binele nostru, al tuturor. Poate dă Domnul şi ieşim din groapa aceasta a urii şi violenţei şi trecem în etapa colaborării.

      Anumiţi oameni nu vor însă, cu nici un chip, să le fie bine… Ei nu înţeleg altă logică decât a unui război continuu, etern, şi din start fără nici o rezolvare.
      Pe firul anterior îi spun domnului Frank “Dacă înjuraţi pe cine nu trebuie, vă taie la venituri… “, în sensul despre care vorbesc, anume că starea această de înjurătură permanentă generează scandal şi că înjurătura este poate un drept câştiga (deşi cu noul Cod Civil lucrurile stau sensibil diferit), cu alte cuvinte nu este bine să înjure “lumea bună” (căci domnia sa făcea şi o listă de moguli) încercând să slujească cuiva cu aceste tirade fără finalitate, după părerea mea, şi fără sfârşit (şi, desigur, este dreptul domniei sale să se implice şi să încerce să ajute prin poziţia sa publică anumiţi oameni politici, or un anumit partid… sau, dimpotrivă, să aducă dezavantaje anumitor oameni politici sau unui anumit partid) ca nu cumva cineva să-l dea în judecată pe noul Cod Civil, un cod cu mult mai grijuliu cu imaginea publică a “vedetelor”… şi ce-mi răspunde domnia sa? “bibliotecaru astazi,in lipsa dwe argumente si intr-o situatie EXECRABILA,URMARE A CEEA CE S-A SEMNAT LA BRUXELLES,gaseste cu cale sa ma faca ,BLOGER PLATIT’”
      Unde a văzut domnia sa că sunt îngrijorat de ceea ce s-a semnat la Bruxelles, habar nu am. Dimpotrivă, am susţinut şi mai mult decât PDL cele semnate acolo, deoarece am cerut, în mod public, o lege penală care să dea o pedeapsă foarte mare preşedintelui şi premierului sub bagheta căruia bugetul depăşeşte criteriile asumate prin semnătură, respectiv 3% deficit bugetar total şi 0,5% deficit bugetar structural. Constituţia nu implică o pedeapsă penală, ci doar una politică (respectiv eliberarea din funcţie). S-a văzut însă că politicienii României nu prea mai ţin seama de constituţie şi deci o lege penală este cu mult mai nimerită. Guvernele şi preşedinţii se schimbă, nu ştii cine vine la putere. În caz de nerespectare a celor două forme de deficit toţi românii au de suferit, pentru că se activează, în mod automat, anumite acţiuni menite să reducă deficitul bugetar care afectează în mod direct românii… Dacă nu se înşală presa (de la un timp nu prea mai am delco încredere în presă) este vorba de scăderea salariilor şi pensiilor, respectiv mărirea TVA. Eu nu cred că cineva poate greşi profund atunci când Guvernează România astfel încât să o falimenteze plecând apoi fluierând acasă, ca şi cum nimeni nu s-ar fi întâmplat. Responsabilitatea guvernări nu se poate face altfel decât prin frica de a plăti greşeala pe care eventual o faci. Astfel poate nu se vor mai înghesui politicieni nepregătiţi pe la guvernare, de frică să nu ajungă cumva la puşcărie.

      Domnule diaconu Eusebiu,
      În acest moment am o singură certitudine. Avem nevoie de politicieni care să atingă nivelul de oameni de stat, nu se mai poate cu oameni care aşteaptă comandă de sus sau un deget ridicat în Parlamentu, avem nevoie de oameni care să aibă capacitatea de a se gândi la România aşa cum va arăta peste 50 de ani şi nu la cum pot câştiga alegerile de la anul în nume propriu. La drumurile lungi, chiar şi o deviere de un grad se traduce în milioane de kilometri. Sunt îngrijorat însă că nimeni nu pare să gândească ca mine, chiar cetăţenii ignoră propriul interes pentru a susţine interesul unor politicieni. Păi politicienii deservesc România şi românii sau românii şi România deservesc politicienii?

      bibliotecarul.blogspot.com/2011/12/propun-o-lege-bunei-guvernari.html

      Desigur, nu am fost de acord cu faptul că politica noastră de externe a semnat un tratat care implică modificarea constituţiei fără să întrebe înainte, prin referendum, poporul român… căci doar acesta este rostul referendumurilor consultative din art. 90 al Constituţiei, sau, dar fiind timpul scurt, cred că ar fi fost necesară măcar o dezbatere parlamentară şi o hotărâre a Parlamentului provocată de adresarea Preşedintelui în faţa camerelor reunite ale parlamentului… treabă de o zi.
      Cu actul respectiv am fost însă de acord, de ce să nu fiu de acord? Ba chiar mi-aş dori un excedent bugetar care să conducă la achitarea accelerată a creditelor neperformante.

      Şi atunci de ce să mă atace cineva? De ce această ilogică stare de surescitare?

    • Diacone, știind că te declari un sustinator neconditionat al ,,Febleții”, te rog , imperativ, să comentezei neîntârziat pe marginea fotografiei invocate de bibliotecar, în ambele variante :
      1. Este autentică, sau :
      2. Nu este autentică
      PS
      De data aceasta, amicul tău, biblio, s-a prezentat cu ditamai șopârloiul.
      😉

    • În fine, cu toate riscurile :
      ,,Sunt îngrijorat însă că nimeni nu pare să gândească ca mine”
      nu lasă nici o speranță de a identifica
      ,,oameni care să aibă capacitatea de a se gândi la România aşa cum va arăta peste 50 de ani”.
      Recomand, muntele Athos.
      😉

    • Aberant
      Revizuirea/modificarea Constitutiei, implica, oricum, un referendum, dupa o dezbatere publica asociata oricum procedurilor parlamentare.
      Nu veti putea niciodata sa va camulfati adversitatea viscerala fata de Traian Basescu.
      ACEASATA este motivatia si singura ratiune de a fi, pentru care bantuiti, cel putin in acesti din urma ani, blogurile.

    • ..Interesant…in schimb, referendumul pentru parlament unicameral si reducerea nr. de parlamentari din 2009, a fost, bineinteles, nepregatit si electoralist. 😉
      Sincer, ma intreb ce naiba vede popa la domnia voastra. Eu va vad fara haine.
      Ba nu, cu o piele de varan in spate.
      😉 😉
      Gata, pentru azi.

  19. Nu stiu daca devreme s-au tirziu,dar in sfirsit pedelistii din Bucuresti,au inceput sa se ocupe de afacerile lui SORIN OPRESCU,afaceri in care sunt implicati printre altii si fiul sau.
    Se pare ,conform EV. ZILEI,ca afacerile se derulau in jurul spitalelor bucurestene care asa dupa cum se stie,invirt sute de milioane de euro.
    Ieri dl OPRESCU,a fost intrebat de viceprimarul MURG si consilieri PD-L daca materialul aparut in EV ZILEI, IN LEGATURA CU IMPLICAREA LUI IN AFACERI NECURATE,este real.
    Sorin oOprescu a reactionat violent si haotioc,refuzind un dialog pe acest subiect.
    Se pare ca FANFARONULUI SORIN OPRESCU, in curind ii vor bate la usa oaresce autoritati ale statului care in mod sigur il vor intreba politicos cum de reuseste sa duca viata de nabab pe care o duce.
    Eu unul am rabdare si astept nerabdator explicatiile dl OPRESCU-in minunatul sau stil care imi aduce aminte de un personaj despre care acum n-am sa fac vorbire.

    • WRONG!
      Nu este corectă exprimarea:
      “Se pare ca FANFARONULUI SORIN OPRESCU, in curind ii vor bate la usa oaresce autoritati ale statului”
      Exprimarea corectă este:
      “În mod sigur ca FANFARONULUI SORIN OPRESCU, in curind ii vor bate la usa oaresce autoritati ale statului”

    • ***Zapa, diaconu Eusebiu – nu vă faceţi iluzii, domnilor! S Oprescu e de-al PSD-iştilor, el însuşi PSD-ist, cum credeţi că nu se va face zid în apărarea lui, mai ales că i s-a propus să candideze din nou la primăria capitalei din partea USL… PSD-iştii ştiu să-şi apere oamenii… Parcă n-aţi văzut… 😮

    • Băi Goldstardiagonală 51 bagă bine la cap ce spun acum:

      1. În Bucureşti
      LA PRIMĂRIA GENERALĂ VA FI UN GENERAL!
      căci Bucureştiul este în dezordine şi trebuie readus la ordin!

      2. În Iaşi:
      LA PRIMĂRIE VA FI UN MEDIC!
      căci Iaşul este bolnav şi trebuie tratat….

      🙂 🙂 🙂

  20. M-am convins de Nea PETRICA- joaca pe “teren strain” ca si MISTORESKO.halal romani.Au scos-o acum cu urmarirea de servicii.Asta e tot diversiune a la FELIX.POZE le putea face orice trecator la cei 2 gugustiucii si le aratau pe internet , la deruta.Si apoi nu sant trecute datele.Iar pe PETRICA l-a urmarit UMBRA LUI MIRCEA LA COZIA – daca stie cine a scris-o.

    • Dacă vorbeşti de Romoşan amantul lui Ciucurel Paşa (ăla de dă cu 4X4 peste motociclişti) şi de ne-apartenenţa lui la breasla ciripitorilor, trimite-l la mine!
      Că poate a uitat anumite chestii şi chestiuni!
      Ba a plecat în Ungaria, ba s-a-ntors la Satu Mare, ba iar a plecat şi d-atâta plimbat facultatea nu prea şi-a terminat….etc afaceri, “comerţuri cu arte” şi alte sedii titulesciene!
      🙂 🙂 🙂

  21. A propos de ACCORDUL cu UE si GUVERNANTA FISCALA.

    Daca Romanii, in 2012, doresc o anestezie pentru a-i materniza si “proteja” de FURTUNA care se anunta, ponta si antonescu pe acest teren a ROMANIEI sunt bine plasati.

    Daca contrar, ROMANII doresc un chirugian capable a trata RAUL din tara si reveni la o adevarata ROMANIE a Romanilor in UE, Traian BASESCU, trebuie ascultat si avut incredere, sustinut si incurajat de a continua programul sau impreuna cu guvernul Emil BOC.

    Domnule Presedinte Traian BASESCU,

    Respectele mele.

    BRAVO pentru victoriile realizate.

    O strategie formidabila.

    Acum va ramane sa continuati ce ati inceput sa sa faceti istoria ROMANIEI.

    Sarcina este foarte mare, dar nu insurmontabila pentru un battant ca DVS.

    Va urez personal si echipei DVS. : Bon courage!

    Cordialement

    • Stai nu te grăbi precum anumite doamne de p-aci la măritat Radovene!
      Aşteaptă să se-ntoarcă marinarul din Turcia şi să vezi tu atunci victorie strălucitoare!
      Hihihihahahahuhuhu ce-mi place fiara asta de Băsescu!
      O ADEVĂRATĂ FIARĂ POLITICĂ!
      🙂 🙂 🙂

  22. Şeful băncii austriece Erste: Este de neimaginat în Vest felul în care s-au tăiat salariile în România

    “Măsurile care au fost luate de Guvernul României sunt aproape de neimaginat în Europa de Vest. Îşi poate cineva imagina ca în Germania şi Franţa guvernul să spună: «Trebuie să reducem salariile din sectorul public cu 25%?» Şi în acelaşi timp să majoreze singura taxă care loveşte pe toată lumea, TVA? Iar asta s-a întâmplat fără o singură zi de grevă. A fost o măsură destul de brutală. Dar nu este una din diferenţele dintre Est şi Vest faptul că Estul este o regiune unde oamenii au învăţat să trăiască cu brutalitatea şi pot face faţă unei crize substanţial mai bine decât cei din Vest?”, a afirmat el.

    • Băi Katrina, se vede de la o poştă că eşti un habarnabist mirobolant!
      Ia un fir d-aci şi du-te pe el, poate aşa ajungi la luminiţa din capu’ la tunel:

      ANDREAS TREICHL = REPTILIAN

      Hai gata cu bazaconiile!
      Roiu’ la bebleoteca comunală, pune mâna pe carte, pagenele toceşte şi după aceea aburcă-te la tribună şi vorbeşte!

    • Băi Katrina, dacă tu ai impresia că io am dat în mintea bobocilor de gâscă ca să citesc năstruşniciile lui Iulian Anghel, ăla de a făcut bătături la buze şi la limbă cât a suflat în vuvuzea la Mondialul din Africa de Sud, înseamnă că eşti eşti suflat de uragan în cerebel!
      🙂 🙂 🙂

      PS Acum cine ştie? Poate sconfund persoana dar îţi spun părerea mea:
      CHIAR ŞI ÎN OGRADA SÂRBULUI CARE DE FELUL EI ESTE ECHILIBRATĂ SE MAI BAT CÂMPII CÂTE-ODATĂ, DE DOUĂ, TREI ORI! ….că’ deh, viaţa-i scumpă şi toţi vor a avea câte-un leu-doi de-un mic şi-o bere în buzunar!
      😉 😉 😉

      Deci:
      BAGĂ ALT EXEMPLU!

    • De ce ? Katrina este colegul nostru si trebuie ajutat sa inteleaga ce citeste.
      Prin urmare, fac un…amedament la titlul linkului, pentru ca acesta, sa devina, cat de cat logic :
      ,,bugetele-de-miliarde-de-euro-ale-ministerelor-trec-ca-prin-gara-fara-cele-8000-de-amendamente-electorale-aruncate-la-plezneala-de-opozitie-pentru-a-arata-propriilor-alegatori-ca-noi-muncim-nu-chiulim”
      😉 😉 😉

  23. ,LIMBA LUI VICTOR PONTA’

    In argou,,LIMBA’inseamna turnator.Si cind spun argou ma gindesc la limbajul puscariasilor,care asa ii alinta pe cei care toarna.
    Asadar ,LIMBA VICTOR PONTA’din cite aflam,si bine ca aflam,de fapt nu a functionat niciodata ca un demnitar al statului,platit de noi,cu bani buni ,romanesti,nuuu ,el a functionat ca o ,LIMBA’ in interes propiu,si ceol mult al clanului din care frace parte.
    Este amuzant,sa constatam cum un Oportunist,fara pic de caracter,isi permite sa iasa in fata publicului romanesc si sa ne dea lectii de morala,sa ne certe,si sa ne bata obrazul pt ca nu-l vrem,pt ca nu e simpatizat ba as putea spune chiar detestat.
    Sigur sunt si altfel de indivizi,care au caractere identice cu ale LIMBEI VICTOR PONTA,unii chiar scriu p’acilea si-si arata simpatiile fata de impostor fara nici o jena,lucru care nu ma deranjeaza,dar care imi confera libertatea sa le arunc in obraz ca si ei la rindul lor sunt tot niste,LIMBI’……….

    • Bei Zapo n-o mai arde şi tu bazaconic!
      Dă-i la gioale lu’ Ponta cu sinuciderea lu’ Panait.
      Că d-acolo, începe povestea!
      🙂 🙂 🙂

      PS Hahaha, cică la Sibiu umblă tigri pe stradă!

    • Împuşcat?
      Fals şi eronat!
      Doar de pe-o terasă un pic aruncat!
      😉

    • ***Popo – La ora 1,42 pm ai scris aşa: PS Hahaha, cică la Sibiu umblă tigri pe stradă! Şi eu ţi-am răspuns la ora 1,49 pm… Clar? Sau nu mai ştii ce scrii?

    • ***Popo – PANAIT s-a aruncat sau a fost aruncat, se zice că de Ponta, de pe balcon, de la nu mai ştiu ce etaj…

    • “se zice că de Ponta” eu nu am spus aşa ceva!
      Tu ai spus Goldstarulediagonală51!
      😉 😉 😉

      Iaca belea ce ofuscat e nea Berti Barbera că un vânător tocmai a împuşcat un tigru care sărise la beregata medicului veterinar!
      Vai cât de iubitor de animale este acest Berti Barbera!

      Mesaj pentru Berti:
      Beiiiiii nea Berti Barbera acum te ocupi cu iubitul animalelor?
      Nu te mai ocupi cu iubitul minorelor (Alia-ene) prin spatele scenei?
      Hai bre ce dracu?
      Aşa de schimbător eşti în sentimente?
      Nu şade mumos pentru un artist aşa de mare!
      Sau nu mai ai cu ce că a venit ta-su’ ăla arab după tine şi te-a jugănit?
      Vezi dacă nu m-ai ascultat?
      Io ţi-am spus boule să nu te dai la arăboaice că te jugănesc arabii!
      😉 😉 😉

      TRĂIASCĂ SFÂNTA IPOCRIZIE!
      DRAGOSTEA DE ANIMALE MAI PRESUS DE VIAŢA UNUI OM!
      URAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

  24. Luluşor manamura vieţii mele, pe unde-mi umbli scorpie?
    Ascuţi gheruţele?
    🙂 🙂 🙂

  25. Zappa spune
    “Ce trist cind un nimeni iti pune intrebari.Nici nu stii ce sa faci,sa-l ocolesti,ori sa treci peste el.
    E si asta o dilema existentialista,mica,dar dilema………..!

    Cand esti incapabil sa raspunzi la intrebari elementare, la care si un elev de scoala primara ar putea’o face, e normal sa ocolesti interlocutorul, invocandca ti’a intrat soarele in ochi……si n’ai vazut bine…

  26. Mi.a telefonat un prieten de la Ambasada din Paris ca citeste cu regularitate cele doua boguri, Nasul si Elena Udrea, amuzandu-se cu aspirina si paracetamolul comparatia la antonescu si ponta.

    Repet RENASTEREA ROMANIE se consolideaza cu ACCORDUL cu UE si GUVERNANTA FISCALA.

    Am inteles ca la IASI se va face Guvernanta spitalelor universitare dupa ce Vasisle ASTARASTOIE paraseste scaunul de éa facultatea de medicina sau universitate pentru a supara pe nimeni.

    In ELVETIA se vorbeste ca aceasasta unitate era populata numai de cei fin familia lui Vasile.

    Va intreb, daca este asa de bogat in rude dece nu a privatizat facultatea ???

  27. Hai gata vă las!
    Fug la bibliotecă să pun burtoiu’ pe carte că cartea-i ca cărămida!
    Ai cărămida-n buzunar nu te suflă uraganu’ Katrina!
    Başca că mâine-poimâine dă năvală-ncoa periculosu’ ăla de Bibliotecaru’!
    Şi pe-ăla nu-l faci din vorbe şi caterincă.
    P-ală dacă nu-l pocneşti în creştet cu docomentu’ nu tace!
    🙂 🙂 🙂

    • Nu fugi, golane, mergi mai sus si comenteaza de indata !
      😉

    • @ diaconu Eusebiu
      Aveţi prilejul unei seri de “bibliotecă” concentrată. Diseară este o super-piesă la TV, TVR Cultural, ora 22:10.

      Nunta însangerată – de F G Lorca In distributie: Tudor Gheorghe, Olga Tudorache, Stefan Radof, Violeta Andrei, Alexandru Repan, Irina Rachiteanu-Sirianu, Victor Mavrodineanu, Vali Voiculescu-Pepino, Eugenia Bosanceanu, Ovidiu Iuliu Moldovan…

      Piesa este prima piesă din “trilogia rurală” (Bodas de Sangre, Yerma şi La Casa de Bernarda Alba).

      Piesa (în original) se termină cu următoarele spuse ale logodnicei şi mamei…

      Logodnica:
      Y esto es un cuchillo,
      un cuchillito
      que apenas cabe en la mano;
      pez sin escamas ni río,
      para que un día señalado, entre las dos y las tres,
      con este cuchillo
      se queden dos hombres duros
      con los labios amarillos.

      Mama:
      Y apenas cabe en la mano
      pero que penetra frío
      por las carnes asombradas
      y allí se para, en el sitio
      donde tiembla enmarañada
      la oscura raíz del grito.

      Superb. Poate că ar fi bine ca oamenii să se oprească un pic să mai asculte şi un pic de Federico García Lorca… Mâine nu va mai fi marţi 13, ci miercuri 14. Poate că mâine peştele îşi va fi regăsit şi solzii şi râul…

    • Şi ăsta-i un cuţit,
      un cuţitaş
      pe care-n mînă abia poţi să-l cuprinzi;
      peşte fără de solzi….bla, bla, bla

      Şi-n palme abia-l poţi cuprinde,
      dar, rece, spre suflet pătrunde,
      prin carnea speriată …..bla, bla, bla.

      Beiiiiiiii Diogene din Butoi, Olga Tudorache a fost cea care şi-a dat toată silinţa să o determine pe a mea talibancă să bage-n orificiul mă-sii jurnalismul şi să rămână în teatru!
      Deci acum înţelegi cum vine jongleria cu teatrul?

      Şi deacă tot te dai mare cu TVR-ul tău cultural l-ai văzut ieri pe Cristea cu Eugen Simion cum se convorbiră despre Ion al smărănducăi şi ale sale cruzimi de moralist jovial?
      🙂 🙂 🙂

    • Ce să răspund bre ZeV?
      Tu n-ai văzut că tocmai mă întrebam mai sus:

      diaconu Eusebiu a scris pe 13 Decembrie 2011, 01:06 pm
      …………………….
      Apropo:
      Biblio pe unde umbli diavole!?
      Iar coci vreuna?

      Nah c-am avut dreptate!
      A copt, a copt şi pac v-a trântit coptura sub nas!
      Cu eleganţă şi distincţie!

      În rest sunt de acord cu el:

      “În acest moment am o singură certitudine. Avem nevoie de politicieni care să atingă nivelul de oameni de stat, nu se mai poate cu oameni care aşteaptă comandă de sus sau un deget ridicat în Parlamentu, avem nevoie de oameni care să aibă capacitatea de a se gândi la România aşa cum va arăta peste 50 de ani şi nu la cum pot câştiga alegerile de la anul în nume propriu. La drumurile lungi, chiar şi o deviere de un grad se traduce în milioane de kilometri.”

      Cât despre faptul că doi sau mai mulţi politicieni se întâlnesc la o masă în văzul boborului nu văd nimic rău în asta. Văd doar normalitate aşa cum vede şi Biblio.
      După părerea mea cârlanul de Ponta ar trebui să-l bage-n mă-sa pe beţivul de Antonescu, să nu mai ţipe precum mielul fără ţâţă:
      JOS BĂSESCU JOS BĂSESCU SUSPENDARE SUSPENDARE!
      şi să se pună pe făcut opoziţie iar atunci când interesul naţional o cere, să se aşeze la masa dialogului!
      Repet:
      SĂ FACĂ OPOZIŢIE GUVERNĂRII! NU PREŞEDINŢIEI!
      Tango!

    • 🙁
      Nu am văzut…

      Mă bucur însă că Eugen Simion este din ce în ce mai prezent pe la televiziuni, mai ales că se încăpăţânează (cel puţin încă) să nu vorbească despre politică. Este un semn de normalitate care sper să continue.

      Din păcate emisiunea se pare că nu are deloc arhivă de înregistrări. Dacă nu mă ascultă şi pe mine cineva… 😆
      Eu astfel de emisiuni le-aş pune pe archive.org, eventual şi cu subtitrare în engleză, franceză şi spaniolă, să ştie şi restul Europei că în România nu sunt numai mâncători de seminţe. Sunt absolut convins că sunt români în diaspora care ar vrea să vadă emisiunile la o calitate rezonabilă (şi nu la calitatea deplorabilă pe care o postează TVR, numai în streaming… nu ştiu de ce face asta, dar e uşor penibil în ziua de astăzi).

    • Şi mie îmi pare a fi un fals… Nu falsul sau nefalsul este însă în discuţie ci faptul că cineva face acest gest de a posta pe un site de televiziune pentru a incita la un război între politicieni. De ce să fie ceva rău întâlnirea unor lideri politici? Chiar dacă nu este fals, care este problema unei astfel de întâlniri?

      Să spun totuşi şi de ce îmi pare un fals? Pe lângă faptul că este o fotografie prelucrată şi nu cea originală, deşi păstrează un indicativ al numelui fişierului ca şi cum ar fi originală şi nu un nume de fişier redenumit… Mi se pare a fi contrafăcută pentru că oamenii nu se aşează la restaurant ca la telenovelă, cu o latură a mesei neocupată astfel încât să se vadă bine toate feţele celor de la masă şi nimeni să nu stea cu spatele la cameră (în cazul nostru toţi stau de parcă vroiau să-i vadă toată lumea pe fereastră, ceea ce este absurd).

    • Da, bibliotecarule, dar v-ati grabit sa-l postati si sa-l invaluiti imediat in fraze redundante (de umplutura) carora nu le-ati acord, in mod evident, nici o atentie, despre o fantasmagorica pacificare intre politicienii neamului.
      Scopul era ,,strecurararea” abilă a șopârlicii.
      Dupa cum se vede, pentru cine are ochi sa vada, sunteti o mare lichea, bibliotecarule.
      Acum, fulgerator, incercati aceeasi tactica a devierii.
      La urma urmei, trebuie sa recunosc, ca sunteti un expert.
      😉

    • Luluşor iar te grăbeşti precum fata mare la măritat.
      Dacă nu te lăsai influenţată de baner-ul cu stearpa de Dragoteasca şi găozarul ăla moldovean de Striblea, prieten cu alt găozar moldovean care la rândul lui îţi este prieten ţie şi mergeai calmă pe fir adică pe link-ul unde scrie>
      “Informează-te corect! Click aici să vezi cum!”
      ai fi dat peste chestia de mai jos pe care o boldez că poate câţiva dintre voi de p-aci o vor citi:

      Regulile informării corecte prin mass-media online

      O ştire în care nu este precizată sursa informaţiei este ca o maşină fără şofer. Orice articol care se respectă are surse citate: persoane cu nume şi prenume, agenţii de presă etc. Singura excepţie sunt ştirile „pe surse”, atunci când ziaristul nu poate cita o persoană concretă ca să o protejeze, dar garantează seriozitatea informaţiei şi îşi pune în joc reputaţia.
      Dacă ai dubii referitoare la veridicitatea unor informaţii dintr-o ştire, încearcă să verifici ce mai scris autorul înainte, să vezi dacă acesta există cu adevărat, şi nu este folosit doar un simplu pseudonim. Asta dacă articolul în cauza nu este o ”anonimă”, evident .
      De fiecare data când găseşti într-un articol ”se pare că” , adu-ţi aminte de bancul în care Dacă şi cu Parcă se plimbau într-o barcă: nici un jurnalist profesionist nu ar publica informaţii neverificate, decât dacă în spate nu se ascund alte interese.
      În cazul în care o ştirea chiar te interesează, citeşte-o cu atenţie, nu te opri doar la titlu şi la primele rânduri, s-ar putea să descoperi până la final că realitatea e cu totul alta. Spre exemplu, citim: “Germania interzice Facebook”. De fapt, ştirea e despre o firmă din Bavaria care i-a oprit pe angajaţi să stea pe Facebook la locul de muncă.
      Fă-ţi timp şi aruncă un ochi şi peste comentariile cititorilor de la articolul respectiv. În multe cazuri, cei care comentează sunt oameni destul de bine informaţi, care sesisează dezinformarea.
      NU crede într-o ştire pe care o găseşti pe un singur site. Dacă ştirea este una reală, o vei găsi pe mai multe siteuri respectabile.
      Un articol este mult mai credibil dacă enunţurile sale sunt sprijinite de fotografii, documente, înregistrări audio sau video. Atenţie, însă! Tehnologia actuală permite realizarea unor trucaje, dovadă fiind chiar campania RTV.net.
      Fă diferenţa între speculaţii şi informaţiile reale. Sunt numeroase cazurile în care idei, propuneri sau iniţiative sunt prezentate drept fapte împlinite.
      Faceţi diferenţa între ştiri şi textele de opinie. O ştire în care autorul îşi exprimă propriile păreri se descalifică din start.
      Atenţie la publicitatea înşelătoare! Sunt numeroase ştiri care transmit mesaje publicitare, fără ca acest lucru să fie semnalat în mod corespunzător.

      PS Nopţi întregi m-am chinuit să te învăţ şi să te educ, dar tot degeaba!
      Pe urechi ţi-a intrat şi pe toate orificiile ţi-a ieşit!
      😀 😀 😀
      În loc să percepi un anumit stimul cu calm şi să judeci la rece (poziţionându-te în afara cercului) cum trebuie să reacţionezi, tu pui mâna pe par şi năvăleşti în carul cu oale!
      😀 😀 😀

      Uite un test. Îţi pun o întrebare:

      Ce are pene face gagaga şi nu se udă niciodată?

      Nu pune mâna pe par şi năvăli în carul cu oale!
      Poziţioneză-te în afara cercului, judecă şi după aceea răspunde-mi!
      Vreau un răspuns logic dar împănat cu câţiva căţei de băşcălie.
      😉

  28. Biblio, cat de usor se poate dezinforma…aparent ascunzandu-se dupa mesajul cum poti deosebi informatiile corecte de cele false.
    Si aceasta este o metoda folosita din pacate cu succes…..pana se afla adevarul prostimea crede,
    Bleahhh!

    • Nici nu trebuie sa afli parerea vreunui specialist. Instantaneu trebuie sa-i treaca oricui prin minte (daca o are) ideea absurdului. Poti spune si comenta ce doresti despre vorbele si/sau gesturile doamnei ministru, dar chiar si un absolvent de liceu fără copiuțe nu poate accepta verosimilitatea unei asemenea întâlniri.

  29. Biblio stii ca te cocolosesc, dar te si altoiesc cand sasai precum sarpele 🙂
    Ce ti-ai zis, ia sa pun eu de-o dezinformare printre randuri, stiind ca aici mai citesc si dobitoci!
    Afurisit imi esti!

    • @ lulu

      Păi eu asta am şi vrut să ilustrez cu acel link… Ia recitiţi ce am scris acolo.
      O astfel de poză nu smulge niciodată o reacţie de tipul… “În sfârşit politica românească revine la normalitatea colaborării!”. De ce credeţi că “amicul” ZeV, specialist în construcţii, a sărit pe mine cu expresii de tipul “fantasmagorica pacificare” de parcă ar fi Aliodor Manolea în persoană? 😆 Doar ca să-mi de dreptate şi să-mi ilustreze părerea, nu-i aşa? 😆

      De ani de zile, orice spun, dar chiar orice spun (şi de bine or de rău, spun ici şi colo câte ceva), apare câte un exemplar surescitat şi virulent care mă acuză că nu ştiu ce şi nu ştiu cum.

      Păi am făcut eu poza, reală sau nu, cum este ea? Am pus-o eu pe acel site fără să fiu 100% sigur dacă este sau nu este reală? Am vorbit eu despre ea la ştiri? Dacă nu pomeneam eu de ea rămânea un secret?

      Ştiţi ce mi se pare mie interesant? Mi se pare interesant că toţi au sărit cu faptul că poza este în defavoarea doamnei Udrea… când ea este practic în defavoarea domnilor Ponta şi Antonescu (şi ea dacă este trucată, în acest sens cred că şi este trucată). Ce ar putea pierde doamna Udrea… cei doi lideri de partid îşi pierd credibilitatea de opozanţi, nicidecum doamna Udrea care cu siguranţă că nu trece pe ascuns la USL. 😆

  30. Am reciti de trei ori comentariul pe care-l face Biblio aici!
    ESTE LOGIC!
    De ce săriţi la beregata lui?
    EXPLICAŢI! CĂCI DOAR DACĂ EXPLICAŢI, CEI CE CITESC CEEA CE TASTAŢI VOI VOR ÎNŢELEGE!

    Boilor cu bască!

  31. Am citi si ce scria acolo. Dar ma grabeam sa nu las sa curga judecatile aspre din partea celor care o vor cu orice chip in gura barfei pe dna ministru.
    Jocul oribilei Dragotescu il cunosc. PUNCT
    De 5 zile ii urmaresc si parca sunt si mai rai…Dragoteasca chiar ma sperie!
    Iar cocolositul de biblio a facut-o premeditat…il iau eu la bani marunti nu scapa.
    In rest am incheiat de comentat.
    Ripostez ca fulgerul cand se minte si se umbla cu astfel de tactici.

    • Pârţ! Pârţ! Pârţ!
      Şi Hitler a năvălit blitz-kregerian peste ruşi şi-a supt-o!
      😉 😉 😉
      Răspunde la test şi n-o mai ciufuli sub plapumă!
      🙂 🙂 🙂

    • ***diaconu Eusebiu – un pic de decenţă, domnule! 😮
      Nu eşti pe proprietatea dumitale ca să te desfăşori în toată “splendoarea intimităţii” care, sincer, nu mă interesează cum se consumă…

    • Şi mă rog în ce constă indecenţa?
      În pârţuri sau în ciufulit?

    • Mi se pare că am pierdut un comentariu şi mi-e lene să-l reiau ca să-ţi explic cum stă treaba cu decenţa pârţurilor şi ciufulitul prin taxiuri al lui Macovei!

      Admin dacă vreunul din comentariile mele sunt inconvenabile te rog să-l ştergi.

  32. Biblio tu spui:
    ” Nu falsul sau nefalsul este însă în discuţie ci faptul că cineva face acest gest de a posta pe un site de televiziune pentru a incita la un război între politicieni.”

    De ce te miri?
    Normal ca acel post ordinar a avut doua taisuri…..

    • Silv acum am vb cu el…
      Este bine sanatos si la fel iti doreste si tie.

    • Hahaha iaca cum iesă adevărul la suprafaţă!
      Precum nasul lui Pinochio de sub plapumă!
      Când te-am întrebat dacă-l cunoşti pe cardinal ai spus că nu-l cunoşti!

      Deci :
      Ce are pene face gagaga şi nu se udă niciodată?

    • Nu-l cunosc personal, decat virtual din 2008.
      Nu stiam odata nimic de el si mada cu mine ne facusem probleme…asa am vb cu el si era bine merci la munte.
      Ma rog, nu inteleg discutia!

      Ok….mai vorbim dragii mei, va urez o seara frumoasa …mai vin cu drag pe aici.

    • ***lulu – mulţumesc! 😆

      ***diaconu Eusebiu – de ce ţi se pare deplasat că mă interesez/ne interesăm de un coleg. Suntem oameni şi trebuie să ne pese şi de ceilalţi, nu la modul vulgar, cum văd că-ţi imaginez tu, sau din cine ştie ce motive ascunse.
      Pur şi simplu, vreau să ştiu dacă e bine… Greşesc cu ceva? 😮

  33. Oricum romania e la coada,nu doar in ue.intrarea romaniei in ue a fost foarte rea pentru ea.Mai avem si politicieni iresponsabilisi hoti,e adevarat.

  34. Nu-mi pot da seama de un pusti procuror ce e-n mitea lui Ponta atunci cind Nastase Adrian este arestat ! Si dupa cred ca umbla ca Truica sau prefera sa faca puscarie-n locul lui sint curios sa vad ce se-ntimpla cu el si familia lui …ca pentru mine-l consider un etnobotaniceist de-al lui Ilievici Iliescu Ion de-asta are nevoie sa nu care cumva sa fie arestat bunicul Iliescu sau Nastase ! Asa ca trebuie vazut ce se-ntimpla cu pacaliciul de parca e drogat

  35. Aţi văzut pe tv-uri ce proprietăţi au vrăjitoarele profesioniste şi toate-s făcute cu bani de la naivi, ca să nu spun de la proşti… 😆

    Mai devreme, un reporter de la Realitatea tv, l-a întrebat pe un ţigan în vârstă, ce vedete au mai fost pe a fiică-sa şi ţiganu’, nu prost, a spus – că ce căuta la fiică-sa dacă e vedetă, că vedeta a venit de bună voie… 😮

  36. 1) Prima modificare a Constitutiei trebuie sa fie aceea prin care presedintele sa nu mai aiba imunitate judiciara, adica sa fie egal in drepturi cu ceilalti cetateni si sa poate fi cercetat pe timpul mandatului precum parlamentarii. Asa este in UE, asa e democratic. A incercat Berlusconi in Italia sa isi “traga” imunitate judiciara si ca sa nu bata la ochi ca e doar pentru el, a mai trecut 3 pe lista: pe presedintele statului si pe presedintii celor 2 camere. Ghiciti decizia CC a Italiei: respins, cica cei 4 nu ar fi egali in drepturi cu ceilalti cetateni daca ar avea imunitate, deci presedintele Italiei – stat G-8 adica adevarat, nu are imunitate. Presedintele Romaniei de ce are?

    2) Niciun stat serios nu isi schimba Constitutia sa inscrie cifre fiscale cum ar fi deficitul de 3% in Constitutie – ci legifereaza prin legi organice, din simplul motiv ca cifrele se pot schimba oricand si constitutiile statelor nu pot fi tratate precum ordonantele de urgenta. La fel referiri despre UE, NATO etc. – nu se inscriu in Constitutii intrucat tratatele si aliantele se pot modifica oricand.

    3) ” Aşa cum o familie trebuie să trăiască din banii pe care îi câştigă cei doi soţi, la fel şi o ţară trebuie să trăiască din ceea ce produce.” Perfect, tocmai ati definit PIB in cuvinte simple, dar ce nu aplicati si la nivel national? Daca acea familie scoate bani din bugetul familiei pentru diverse, scade PIB, daca aduce bani creste PIB. De exemplu Prima Casa, Rabla si reabilitarea termica scad PIB-ul Romaniei din simplu motiv ca mare parte din banii de la buget ajung in statele importatoare, masinile si materiile prime din constructii fiind importate masiv. Aici este cea mai grava problema a guvernului, alimenteaza de la buget sub pretextul facerii de bine pentru cetateni, diverse firme de servicii si constructii care devin astfel asistate social exact ca pensionarii, acele firme pastreaza un profit pentru intermedierea serviciilor, insa grosul banilor ajung in materia prima care este importata – deci guvernul scoate bani din tara si din PIB. Guvernul face acest lucru doar sa alimenteze niste firme cu pretul scaderii PIB al Romaniei, acesta e un fel de socialism sau capitalism de stat care ascunde o mafie inapoi. In concluzie: banii trebuie pastrati in Romania si adusi in Romania prin orice program, nu scosi din Romania. Toate aceste programe trebuie sa se bazeze pe productie pentru stabilizarea PIB si export pentru marirea PIB, in niciun caz pe constructii si servicii. Apropo, tara nr. 1 din UE adica Germania a renuntat de 2 ani la Rabla, Prima Casa si reabilitarea termica, la orice program care nu aduce bani la buget mai multi decat cei investiti. De ce guvernul Boc aplica exact astfel de programe chiar si in 2012, chiar nu face diferenta intre capitalismul autentic care inseamna bani privati si capitalismul de stat alimentat de la buget sau scoate cu intentie bani de buget care alimenteaza ca si pana acum o mafie de tip sud-american? STOPATI CAPITALISMUL DE STAT!

    4) “Decizia de vineri de la Bruxelles este punctul de la care politicienii populişti nu vor mai avea succes.” Sa dea Domnu’ . Cum se face ca guvernul se lauda tot timpul, iar PIB pe cap de locuitor care reflecta fix competenta sau incompetenta unui guvern, aseaza Romania in UE exact pe locul 27 din 27? In acest PIB intra de fapt toate politicile, reformele, resusitele si nereusitele conducerii unei natiuni, cu deficitele ei, cu tot.

    5) Legat de punctul anterior: de ce guvernele unor state aflate ca PIB pe cap de locuitor pe locurile 13 si 14 (Grecia, Italia) au demisionat pentru incompetenta, iar guvernul Romaniei – stat aflat pe ultimul loc in uniune, nu?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *