Legea Capitalei – O administratie locala mai supla si mai eficienta

Bucureştiul este un oraş bogat care arată ca un oraş sărac. Deşi există bani suficienţi pentru investiţii, managementul resurselor nu a fost întotdeauna cel mai eficient. De aceea, principala idee care stă în spatele Legii Capitalei este alocarea mai eficientă a resurselor pe care Bucureştiul le are la dispoziţie.
Într-un fel, există aceeaşi problemă ca şi la Bugetul de stat. Deşi există bani, mulţi dintre aceştia se duc către susţinerea unui aparat administrativ bugetofag care se autoperpetuează. Mai ales la nivelul sectoarelor. Soluţia este aceeaşi: reforma din temelii a aparatului administraţiei locale.
Un prim pas ţine de eficientizarea cheltuielilor. Iar acest lucru se poate face prin reducerea aparatului birocratic. Din 1996 se tot vorbeşte despre necesitatea ghişeului unic sau despre reducerea numărului de funcţionari. Legea Capitalei implică tocmai asta.
Un calcul preliminar arată că desfiinţarea consiliilor de sector şi renunţarea la o bună parte a aparatului administrativ al sectoarelor ar reduce semnificativ cheltuielile bugetare. Calculele preliminare arată economii de câteva zeci de milioane de lei anual. Bani care ar putea fi orientaţi către proiecte majore de investiţii pentru Capitală. Poate în felul acesta bugetul Primăriei Generale ar fi autosustenabil, fără infuzii semnificative dinspre Guvern.
În plus, reducerea aparatului birocratic va atrage după sine o simplificare a procedurilor care trebuie urmate. Mai puţine hârtii, mai puţine avize şi aprobări. Se câştigă bani şi timp. Legea Capitalei propune o administraţie locală mai suplă şi mai eficientă.
Legea Capitalei rezolvă şi problema suprapunerilor de competenţe şi a vidurilor de competenţă. Diverse instituţii subordonate fie Primăriei Generale, fie primăriilor de sector, îşi pun piedici acum, iar rezultatul final este nul. La fel cum există zone asupra cărora nimeni nu se interesează şi diversele instituţii îşi declină competenţa.
Exemplele sunt foarte multe. De curând, primarii de sector spuneau că nu au competenţe în problema câinilor maidanezi, iar primarul general spunea acelaşi lucru. Şi nici acum nu e clar cine trebuie să rezolve problema. La fel, am mai vorbit pe blog despre problemele de la Henri Coandă şi faptul că nimeni nu-şi asuma răspunderea asupra introducerii utilităţilor acolo. A trebuit să intervină MDRT ca problema să se rezolve.
Într-un Bucureşti post-Legea Capitalei, astfel de probleme nu ar mai exista. Iar liberalii numesc asta accountability – s-ar şti foarte clar cine şi de ce se ocupă, iar cei care nu-şi fac treaba pot fi traşi la răspundere.
Responsabilitatea rezultă şi din implicaţiile politice ale Legii Capitalei. Bucureştenii nu-şi vor mai alege primarii de sector, dar vor vota uninominal pentru consilierii generali. Aşa cum fiecare bucureştean ştie cine este deputatul din colegiul său, la fel trebuie să ştie cine îl reprezintă în CGMB. Şi, eventual, îl poate trage la răspundere dacă nu-şi face treaba cum trebuie. Păstrarea variantei pe liste echivalează cu ascunderea în continuare în spatele partidului, cât mai departe de cetăţeni.
Toate aceste măsuri arată caracterul profund reformist al Legii Capitalei. Este primul proiect legislativ integrator de dreapta care vizează Bucureştiul. Are ca scop o administraţie mai suplă, o cheltuire mai eficientă a banului public şi mutarea puterii de decizie în mâna bucureşteanului. Adică facem economie, distribuim mai eficient resursele şi transparentizăm procesul de decizie.

91 thoughts on “Legea Capitalei – O administratie locala mai supla si mai eficienta

  1. Pot să zâmbesc? 😆

    Oamenii tineri, care înca muncesc, ma întreaba din cand în cand, ce fac acum, ca sunt iesit la pensie, cu timpul meu liber. Ziua trecuta, am fost prin centru la cumparaturi. Am intrat într-un supermarket pentru 5 minute, ca sa-mi cumpar o paine. Cand am iesit, un politist scria o amenda pentru parcare în loc nepermis. I-am zis:
    – Ce-ar fi sa iertati un batranel de data asta?
    El m-a ignorat si a continuat sa scrie amenda.
    I-am zis atunci ca e un Comunist. S-a oprit, s-a holbat la mine, si apoi a început sa scrie alta amenda. Am continuat prin a-i spune ca e un mancator de rahat. A terminat si cu a doua amenda si a început sa o scrie pe a treia.
    Am continuat asa vreo 20 minute. Cu cat îl zgandaream, cu atat scria mai mult.
    Nu-mi pasa… Eu venisem cu autobuzul. Barem ma distrez putin la pensie.

  2. A propos de primarii si alte administratii locale,

    “L’administration locale est un lieu ou les gens qui arrivent en retard croisent dans l’escalier ceux qui partent en avance.”

    “L’administration par objectif est efficace si vous connaissez les objectifs. Mais 90% du temps vous ne les connaissez pas.”

    in traducere,

    “Administratia locala este un loc unde functionarii care ajung târziu se intalnesc pe scări cu cei care pleca mai devreme.”

    “Administrarea pe obiective de lucrări este eficace, dacă ştii obiectivele. Dar 90% din timp, nu stiu.”

    Cordialement

  3. Bine, doamna Udrea. Va astept la referendum cu legea. Ca sa am posibilitatea sa spun ce cred despre aceasta lege si despre dvs., in general…

  4. eu va admir ca femeie, am o verisoara care va seamana si care a fost intotdeauna o femeie frumoasa. Draguta,finuta si apreciata de cei din jur. Cred ca daca ar fi intrat in afaceri asa ar fi fost ca dumneavoastra.

    Deci pt. ca sunteti o femeie de afaceri de succes aveti un punct in plus de la mine.

    Acuma nu stiu ce sa zic de legea capitalei. Pot sa spun ca aveti dreptate: ‘Bucureştiul este un oraş bogat care arată ca un oraş sărac.’

    Poate ne lumineaza Dumnezeu Calea.

  5. Aha,cineva doreste fonduri mai mari.Cineva vrea fondurile capitalei…hahaha
    PS:Asa gandeste un procuror…

  6. Se aplica si pentru Capitala tarii noastre acelasi neplacut contrast :
    Lux-primitivism ( sunt si acolo strazi nu doar desfundate ci chiar si cu case cu apa in curte,la cishmea,din pacate… 🙁 ), existand si zone echilibrate,civilizate,unde contrastul nu e vizibil…poate doar datorita tipologiilor diferite in functie de cetatenii care locuiesc in zona ( unii cu bun simt maxim,altii fara strop de bun simt ).

    Offff-topic as vrea sa Va impartasesc ce mai propune Yahoo!-ul spre citire/vizualizare:
    http://shine.yahoo.com/channel/beauty/dress-code-for-the-royal-wedding-uniforms-morning-coats-lounge-suits-and-hats-2457028#photoViewer=12 .Nu se specifica insa cine sunt creatorii obiectelor de vestimentatie propuse. Cunoscatorii/cunoscatoarele insa stiu. 🙂
    Sper din toata inima mea ca si tara noastra va avea invitati la Nunta Regala din UK…doar si de-ai nostri au murit in Afganistan…poate la ceva km distanta de locul unde a servit Regatul HRH, Prince William.

  7. POLITICIENI

    Nu va mai certati atata intre voi, pentru ca in curand se vor accentua efectele globalizarii in viata cotidiana si cea reala si cea virtuala din Ro. Atunci o “O SA FITI DEJA MATURATI CU TOTII” si politicienii de “stanga” si de “dreapta” si de “centru” si de “margine” si nu veti mai fi nici macar istorie, pentru ca oamenii vor avea de infruntat probleme mult mai grave decat cele din prezent.
    In ultimii 21 de ani (1989 – 2010) romanii au cules cu totii roadele comunismului. In ultimii 21 de ani de comunism s-au construit toate blocurile cu care s-au facut si inca se mai fac tranzactii imobiliare. Aceste blocuri va vor salva in cazul unui mare cutremur pentru ca majoritatea vor rezista la viitorul mare cutremur despre care se tot vorbeste (nu va grabiti sa zambiti la aceasta remarca).

    Nimeni dintre politicienii din ultimii 21 de ani nu s-a ridicat nici macar la unghia mica de la piciorul lui Ceausescu. Nu este asa ?? Nu credeti ??? Faceti un inventar la ce s-a construit in ultiimii 21 de ani de comunism si comparati cu ce s-a constuit in ultimii 21 de ani de capitalism. Sa va dau pentru inceput domnilor si doamnelor politicieni din toate partidele un exemplu : ati fost pe TRANSFAGARASAN ??? sau macar ati auzit sau ati vazut poze ?? Ceausescu a construit TRANSFAGARASANUL cu scop strategic militar ca sa lege doua zone importante ale tarii, iar voi nu sunteti in stare nici macar sa-l peticiti. Trebuie sa vina actorul Nicolas Cage si sa faca filmari pe Transfagarasan ca sa se astupe gropile de pe acest drum care are inca un scop strategic militar ptr. tara. Am ajuns sa inchiriem la straini drumurile pentru ca acestia sa le asfalteze ca sa se poata filma. HALAL TARA AVEM ??? HALAL CONDUCATORI AM AVUT IN ULTIMII 21 DE ANI !!! TOTI AU FOST SI TOTI SUNT LA FEL indiferent de partidele politice din care fac parte.
    Este prima data cand am simtit ca imi este rusine ca sunt ro.

    Oricum domnilor si doamnelor politicieni in viitor lumea nu va mai fi condusa de politicieni (= partide politice), ci de MARILE CORPORATII ECONOMICE MONDIALE. Voi veti fi in cartea de istorie la exemplu negativ de management social-economic, iar stranepotii vostri vor rade de ce faceti in prezent, asa cum radem noi acum de cei care acum cateva sute de ani erau condusi de domnitori desi fie vorba intre noi (ca tot nu ne citeste nimeni) nu ar fi rau ca tara sa fie condusa de domnitori.

    Tot Ceausescu a construit barajele din toata tara. Voi GENIILE DE POLITICIENI DIN ULTIMII 21 DE ANI CATE BARAJE ATI CONSTRUIT ?? Aceste baraje trebuiesc intretinute in permanenta ca sa nu existe pericolul de a se crapa si apoi prabusi. Cate baraje din tara sunt oare sub acest pericol domnilor politicieni ??? Sa va intreb de cati kilometri de cale ferata ati construit VOI GENIILE DE POLITICIENI DIN ULTIMII 21 DE ANI ??? Sau sa va intreb cati kilometri de metrou ati construit in capitala in ultimii 21 de ani voi GENIILOR DE POLITICIENI ?? Va spun genii pentru ca asa am tras eu concluzia din toate campaniile electorale si din perioadele care au urmat ca tara a fost condusa de niste GENII DE POLITICIENI. Si chiar cred asa ceva, pentru ca daca nu credeam scriam in ghilimele civantul GENII.

    STIMATI POLITICIENI in ultimii 21 de ani de capitalism ati cules roadele la ce s-a semanat in ultimii 21 de ani de comunsm. Iar acest aspect este valabil si pentru toata populatia Romaniei.

    Ce s-a semanat in ultimii 21 de ani de catre populatia din Romania in frunte cu toti politicienii care au fost la conducerea tarii ?? Raspundeti-va fiecare dintre dvs. Vedeti foarte bine ce.

    Ca si in viata unui individ care culege ce a semanat dupa ce trece o perioada mai lunga de timp, a inceput SA SOSEASCA TIMPUL CA NOI TOTI ROMANII SA CULEGEM “roadele” LA CE AM SEMANAT IN ULTIMII 21 DE ANI IMPREUNA CU CEI CARE AU FOST ALESI SA CONDUCA DESTINELE ACESTEI TARI. Da. Soseste ceasul cand trebuie sa culegem roadele.

    Daca am fost cetateni superinteligenti (supergenii) inclusiv politicienii si am vandut (pe gratis) “gainile” (a se citi “FABRICI SI UZINE vs. MORMANE DE FIARE VECHI,) care faceau “oua” (a se citi “LOCURI DE MUNCA, SALARII, PRODUCTIE INTERNA, PROFIT RAMAS IN TARA, bla bla bla chestii din astea comuniste .. nu este asa ???) , acum ce mancam ??? Mancam “ouale” de la “gainile” celor din alte tari. Sa va traduc ce inseamna asta ??? Nu cred ca este cazul .

    Numarati cate banci a construit Ceausescu in ultimii 21 de ani de comunism. Apoi numarati cate banci au “construit” conducatorii tarii in ultimii 21 de ani cu capital romanesc.

    In ultimii ani cetatenii romani au facut imprumut la bancile straine din Romania ca sa plateasca apartamentele pe care Ceausescu le-a construit in ultimii 20 de ani de comunism si pe care le dadea pe gratis la oameni. Mai tineti minte cei care aveti o varsta
    peste ca apartamentele se dadea gratis …??? Asta v-ati dorit la revolutie ?? Ca sa ajunga copiii dvs. sa plateasca o viata intreaga pentru un apartament construit pe timpul lui Ceusescu ???

    Bancile straine au dat imprumuturi cu buletinul ca sa creasca numarul celor care au bani cash. Asa a crescut cererea de case. Urmarea … cresterea preturilor la apartamente, pana romanii au ajuns sa plateasca niste imobile supraevaluate. Apoi a venit criza, care a plecat tot de la banci. Pana mai ieri dadeau credite cu buletinul de te trageau reclamele tv de nas si hop dintr-o data s-au trezit ca nu mai au bani. Ha sa fim prosti…, scuze seriosi !!! Se stia ca daca nu vor mai da bani cu imprumut se vor produce efectele in lant descrise mai sus, dar in sens invers, adica : bancile nu dau imprumuturi-oamenii nu mai au cash-nu mai exista cerere de cumparari imobile- scad preturile la case-oamenii platesc la bancile straine niste bani pentru imobile care nu mai valoreaza cat au platit la inceput.

    Cu alte cuvinte ce avem in prezent ???? O populatie care munceste in marile lanturi de magazine straine (hipermarketuri, super…., mega, extra, si cum s-or mai numi ele , …marketingurile), in multinationale (tot straine), in alte tari (romanii care trimit bani in tara ca sa plateasaca ratele cei care au ramas acasa). Si pentru ce munceste aceasta populatie??? Ca sa plateasaca ratele la niste banci care nu sunt romanesti ci straine, iar tot profitul acestor banci ghiciti unde nu ramane ?? In Romani(c)a.

    Asadar, ce avem pe aici pe meleagurile dacilor ??? O populatie de “sclavi” care munceste in propria tara la straini ca sa plateasca niste rate la banci straine. Cum se cheama asta domnilor si doamnelor politicieni din toate partidele din ultimii 21 de ani ??? Sclavagism cumva ??? Exista o diferenta intre sclavii din trecut si cei din prezent. Noi sclavii din Romani(c)a in prezent (si mai aless in viitor) muncim pe propriile noastre plantatii. HALAL VREMURI TRAIM. Mai gasiti asa ceva in lume unde sa se fi intamplat ce s-a intamplat in Ro in ultimii 21 de ani ??? Unde sa-si vanda/distruga tot :::: fabrici, uzine, flota, bancile, industria de armament, agricultura, romtelecom-ul, gazul, energia electrica, petrolul, forta de munca, … , bla bla bla, …, chestii de astea comuniste care asigurau PAPICA SI TRAIUL DECENT, INTELEPT SI INTELIGENT AL POPULATIEI.

    Si acum un mesaj pentru cei care nu au grija zilei de maine (superbogatii) : Voi cum credeti ca o sa va bucurati de ce ati castigat, intr-o tara in care se va incepe sa se culeaga roadele la ceea ce AM SEMANAT in ultimii 21 de ani CU TOTII NOI CETATENII ROMANIEI CU INTENTIE, FARA REA INTENTIE, IN MOD CONSTIENT / INCONSTIENT , DIN NAIVITATE, NESTIINTA, … , bla bla bla … chestii din astea moralicesti ???.

    Nu au dreptate nici cei de la antene, nici cei de la neantene. Nu au dreptate nici cei de la realitatea, nici cei de la irealitatea pentru ca nu sunt obiectivi. Nu exista emisiune despre politica in Ro care sa fie obiectiva la nici o tv.

    Imaginti-va ca pe timpul lui Ceausescu ar fi existat asemenea dialoguri intre cei care aveau functii de conducere socio-economica. Rusine domnule Ponta. Rusine doamna Udrea.

    Dar ma consolez cu gandul ca voi apuca sa traiesc vremurile in care vor conduce tara MARILE CORPORATII ECONOMICE MONDIALE, pentru ca acestia nu se joaca cu lopatelele in nisip ASA CUM AU FACUT SI FAC GENIILE DE POLITICIENI DIN ROMANIA IN ULTIMII 21 DE ANI.

    In curand partidele politice din intreaga lume vor fi istorie. Nu credeti ??? Vedeti care este “trendul” intern si mai ales international.

  8. @Stefan RADOVEANU says yesterday:

    Doar traducerea celor 2 cuvinte.
    Nu am avut dictionarul la indemana si desi nu mie mi-ati adresat comment-ul, as fi vrut sa il citesc si eu.

    Multumesc.

  9. Doamna Udrea,
    Legea Capitalei este binevenita , in primul rand pentru ca ar reglementa numeroasele relatii neclare, existente intre Primaria Generala si Primariile de Sector. Aceste neclaritati au existat inca din legea initiala,dar unele dintre ele au fost introduse de catre puterea PSD, cu tinta precisa, pe timpul mandatului domnului Basescu,in scopul diminuarii rolului primarului general.
    Este normal ca Legea Capitalei sa ii intereseaze,in primul rand,pe bucuresteni. Unii dintre participantii la discutiile de pe acest blog sunt locuitori ai capitalei, dar nu stim daca sunt multi sau putini. Pentru ca un numar cat mai mare de bucuresteni sa cunoasca prevederila Legii Capitalei,cred ca ar trebui utilizata o forma de informatie cu impact mai general.Stiu ca unele dintre subiectele de discutie de la televiziuni sunt propuse de catre cei interesati de problema. De aceea CRED CA AR FI FOARTE UTIL SA PROPUNETI TVR-ului O DISCUTIE TELEVIZATA ,LA CARE SA PARTICIPATI DUMNEAVOASTRA,CA INITIATOR AL PROIECTULUI DE LEGE,PRIMARUL GENERAL AL CAPITALEI,SI PRIMARII DE SECTOR. Se vor putea aduce argumente si pro si contra,iar locuitorii capitalei vor fi informati despre ce cuprinde legea, ce beneficii ar obtine din aplicarea ei, cine vrea sa le rezolve problemele,si cine vrea sa mentina starea actuala. Iar in eventualitatea unui referendum ( in capitala ) vor sti cum sa voteze.

  10. D-na Udrea!
    Sincer,comentez si eu aici pentru ca la articolul cu Ponta,unde as fi vrut sa zic si eu vreo doua …de bine,sa stiti!…nu am mai putut! Oricum am observat ca de cele mai multe ori nu poti sa scri si tu doua -trei randuri din cauza “aplaudacilor” de serviciu care isi scriu pe acolo memoriile! Chiar,la sedintele de partid nu ii lasati deloc sa vorbeasca????
    Stiti foarte bine ca eu nu fac politica si stiti la fel de bine ca sunt un admirator dar si un fin observator al dvs. Chiar vreau sa remarc ca a-ti inceput sa fiti mai atenta cu imaginea dvs., inclusiv cu tinuta vestimentara,ceea ce nu e deloc rau!
    Eu vroiam numai sa va spun ca tare bine mai aratati in pozele ,mai vechi drept, de la mare,in revistele acelea deosebite si in general in ipostazele in care sexappelul dvs. iese in evidenta! Si atunci de ce va mai mirati ca Ponta e obsedat de dvs.????
    Ideea e sa nu ramana asa!
    In rest vorbele astea frumoase gen “transparentizam procesul de decizie”, economisim…bla,bla,bla…hai sa fim seriosi ca a-ti inceput sa vorbiti ca Iliescu si parca nu va placea PSD-ul ,nu?

  11. Un zâmbet la cafea 😆

    Cinci talhari au prins în pădure o călugăriţă şi au violat-o. Aceasta, mergand mai departe, işi face cruce:
    – Mulţumesc, Doamne! Si fără de păcat, şi pe saturate!

  12. Nu știu ce prevede în detaliu legea capitalei, dar mi-amintesc că se vorbea efervescent în perioada de campanie electorală din 2008, referitor la transformarea Bucureștiului într-o zonă metropolitană condusă de un primar cu puteri sporite și de un corp de viceprimari numiți de primul, un spațiu care să absoarbă comunele limitrofe unde s-au construit cartiere rezidențiale și unde se manipulează sume imense de bani pentru destinații semiobscure.
    Cei care și-au ridicat vile fără limită de sumă, ar trebui să plătească taxe și impozite la..București și nu în paradisurile fiscale…periferice.

  13. Parerea mea personala despre traficul din bucuresti este . deviati cursul dambovitei si faceti o autostrada .
    Se rezolva cea mai mare problema .

  14. Si totusi, de ce nu vorbiti despre faptul ca autorizatiile de constructie raman la sectoare? Cum face asta parte din planul de “dezvoltare unitara” pe care il propovaduiti? Il aracati pe Chiliman pe toate partile dar omiteti sa spuneti ca omul din 2000 (cand a preluat mandatul la sectorul 1) si pana azi a TRIPLAT bugetul sectorului. Va tot plangeti de discrepantele dintre 1 si 5 (de parca va doare de Ferentari), dar nu spuneti ca incompetenta lui Vanghelie si eforturile lui Chiliman au condus la aceasta discrepanta.

  15. Viaţa este un cadou!

    Astăzi, înainte să spui cuiva un cuvânt rău, gândeşte-te la cineva
    care nu poate să vorbească.

    Înainte să spui ca mâncarea nu este gustoasă, gândeşte-te la cineva care nu are ce să mănânce.

    Înainte să judeci soţul sau soţia, gândeşte-te la cineva care plânge
    la Dumnezeu pentru o companie.

    Astăzi, înainte să te plângi de viaţă, gândeşte-te la cineva care
    a plecat de tânăr de pe acest pământ.

    Înainte să te plângi de copii, gândeşte-te la cineva care ar dori să
    aibă copii.

    Înainte să te plângi de cineva că nu ţi-a curăţat casa sau nu a
    măturat-o, gândeşte-te la oamenii care trăiesc pe stradă.

    Înainte să te plângi de distanţa parcursă cu maşina, gândeşte-te la
    cineva care merge pe jos aceeaşi distanţă.

    Şi când tu eşti obosit şi te plângi de serviciu, gândeşte-te la
    şomeri, la cei care ar dori să aibă un loc de muncă.

    Înainte să arăţi cu degetul şi să condamni pe cineva, adu-ţi aminte că
    nimeni dintre noi nu este fără păcat şi noi toţi trebuie să răspundem
    în faţa Făcătorului nostru.

    Şi când gânduri depresive te doboară, pune un zâmbet pe faţa şi
    mulţumeşte-i lui Dumnezeu că eşti în viaţă!

  16. Pt ca acest subiect,nu-mi prea trezeste interesul si nici nu cred ca o sa ma intereseze in viitorul imediat,pt ca pina nu se va pronunta maria sa Boborul Dimbovitean,nu putem sti care va fi traseul celui mai mare oras din romania.
    asa ca am facut asa,o cercetare empirica,de amator,care a avut ca subiect evident,ELENA UDREA pe bloguri.
    Ce a iesit in urma cercetarii mele este mai mult decit interesant,as spune chiar captivant,din orice punct ai privi problema,atit sociologic cit si politic.
    1.-prima constatare,indiferent de blogul pe care a fost afisat si comentat ultimul articol scris de doamna udrea,REGELE SEXGATE-ULUI PESEDIST,a facut trafic,nenicule nu gluma,chiar si la blogerii cu faima mai micuta.
    ce spune acest lucru?pai ceea ce in lumea media,inseamna ca ,SUBIECTUL’face rating,trezeste interes,deci e tocmai bun de lucrat,tocat si evident exploatat.
    2.-a doua constatare,s-au pasul doi,indiferent de cine este propietarul blogului,BASESCIAN ,ORI ANTIBASESCIAN,PEDELIST ORI ANTIPEDELIST,majoritatea covirsitoare a blogerilor care s-au exprimat,sunt de partea lui E.U. dar in acelasi timp il stropseau si-i turnau galeti de laturi in cap lui VICTOR PONTA.
    ce ne spune aceasta situatie??????HMMMMMMMMMMMMMMM,MULTEEEEEEEEEEEEEEE,FOARTE MULTEEEEEEEEEEEEE.iar lui VICTOR PONTA ,ar trebuii sa-i tremure pantalonasii,aia scurti si care lucesc ,in partea cunoscuta ca fiind ,TURUL PANTALONILOR’de atita frecat bancutele prin care a trecut slugarnic si umil pt a se vedea in sfirsit seful pesedeilor.
    Personal ii recomand si lui VICTOR PONTA,sa recunoasca ca si el,la fel ca amarastenii aia de primari anonimi,doarme cu POZA ELENEI UDREA SUB PERNA,poate,poate isi va mai mari zestrea saracacioasa de procente in electorat.
    3.-pt ca ma misc de anii buni in blogosfera romaneasca ,am inceput sa stiu majoritatea NICK-NAME-URILE,importante si de forta,dar mai ales sa le cunosc si apartenenta,ori simpatiile politice.am facut aceasta precizare pt ca lucru curios,pina si bloggerii pesedisti l-au atacat pe victor ponta dupa iesirea referitoare la elena udrea.
    sunt convins ca ponta are oameni care monitorizeaza la greu blogosfera,dar nu sunt prea convins ca acesti servitori au suficienta tarie de caracter sa-i spuna adevarul ,si anume ca dupa acest ultim meci cu DOAMNA ELENA UDREA,A iesit sifonat rau,da rau de tot dar mai ales ca este in cadere libera in ceea ce generic numim popularitate,pt ca la incredere……………e varza bietul TONTA.
    Ar mai fi de facut si alte observatii,dar cred ca e suficient atit,si mai sper ceva,ca E.U.va sti sa foloseasca corect aceasta situatie.

  17. Primarii se aleg de catre cetateni ,de regula din interiorul comunitatii …sau asa ar trebui sa fie ….Acesti candidati de primar trebuie sa fie cunoscuti ,sa aiba imagine buna si notorietate …sa fi muncit pentru comunitate sau macar un segment din comunitate pentru a putea ajunge sa gandeasca si sa spere ca ar putea candida cu sanse la functia de primar ….ca ar gasi sustinerea concetatenilor sai ….
    Deci …dupa munca ,risc ,competitie ,cheltuiala pentru campanie..si compromisuri cu diverse partide…..acestua i se iau responsabilitatile si competentele ..multe din ele, care sunt dirijate in sarcina unor consilieri necunoscuti in comunitati,de cele mai multe ori ,dar pe liste de partid ….consilieri si partide care decid in multe probleme comunitare si edilitare dar care nu raspund in fata alegatorilor ….lasand raspunderea deciziilor lor pe umerii primarului…morala si electorala ….
    Toate deciziile consilierilor grupati pe partide au in spate un numitor comun …interese personale si de grup…si mai putin in sprijinul si in beneficiul cetatenilor …
    Solutii ?….La nivel teritorial administratia locala …primar,viceprimari alesi …”consiliul local” format din reprezentanti ai societatii civile din teritorii pentru monitorizare si vot eventual ,consilieri egali ca numar de la toate partidele parlamentare si acestia nu doar politicieni cu hau hau si gargara ci profesionisti ,calificati in varii domenii de interes comunitar si edilitar ..arhitecti,ingineri,profesori etc…plus directorii specialisti din primarii…Cate 2-3 consilieri de la fiecare partid parlamentar ..reprezentare egala …din listele de partid prezentate …Astfel se vor evita cheltuieli inutile si influenta intereselor politice in probleme de interes strict comunitar si edilitar …Iar consilierii sa raspunda in solidar civil si penal pentru deciziile lor acolo unde se constata ilegalitati sau primarul sa aiba drept de veto asupra deciziilor consiliilor locale pentru a raspunde direct si personal pentru toate deciziile primariilor si ale consiliilor locale ….
    La nivel de capitala Consiliul General al Capitalei ar trebui reconfigurat …Ar trebui sa fie decizii si hotarari ale unei Adunari Generale formata din primarii de sectoare si directorii de specialitate din primarilor de sectoare …fara consilieri reprezentativi din partidele politice ….care pot frana sau incuraja orice initiativa ..buna sau rea ..in functie de interesele politice ale partidelor ….in situatia aceasta si cea actuala primarul raspunzand ca imagine si electoral nemeritat ,din cusca unde il inchid cei din Consiliul General …
    La sectoare consilii locale ca in teritorii iar la Consiliul general (Adunare Generala ) primarii de sectoare si directorii de specialitate din primariile de sectoare …
    Daca acceptam varianta alegerii primarilor de catre consiliile locale si cel general al capitalei acceptam politizarea functiei de primar general sau local …consilierii de acum fiind exclusiv numiti pe liste ale partidelor ….iar votul cetatenilor nu mai conteaza in ceea ce priveste optiunile lor privind interesele comunitare si edilitare …
    Si cate si cate ……

  18. In timp ce eu,imi testam talentele empirice de ,SONDOR ‘in ale sociologiei si sondajelor,iata ca suntem din nou beneficiarii unui sondaj care scoate la iveala lucruri infioratoare,care cred eu ca va zgiltii din temelii noua constructie politica[noua pe dracu] prezentata publicului ca U.S.L.
    Voi incepe cu o cifra care arata fara dubiu,ce cred romanii despre politicieni:
    ,Increderea in parlamentul romaniei este de 11.3%-in timp ce increderea in PRESEDINTELE ROMANIEI ESTE IN CRESTERE SI A AJUNS LA 13,5%.
    ,desi in opozitie,VICTOR PONTA ABIA,daca se bucura DE INCREDEREA A 9% DIN ROMANI-UNDE-S PROCENTELE ALEA DE 65%?????????????
    in ce-l priveste pe bietul CRIN……………….asta e la 2%,linga alt mare specimen,DAN DIACONESCU IN DIRECT.
    I-ati vazut pe pesedei comentind aceasta situatie?s-au retras in transeeeee,la partid si la fel ca dupa alegerile de la sfirsitul lui 2009,decembrie fac terapie in grup si-si molfaiesc necazul.
    daca nici in opozitie,dupa masuri de-o duritate nemaintilnita,liderii opozitiei sunt sub principalii actori politici ai PD-L,pot spune fara nici o retinere-DA IN URMATORII 50 de ani PSD si pnl va sta in opozitie.
    nimeni nu mai vrea sa creada MINCIUNILE ,pesediste-VA DAM,VA DAM,VA DAM,VA CRESTEM PENSIILE,VA CRESTEM SALARIILE..
    valeu,s-au desteptat romanii…………ha,ha,ha ,hi.hi,hi.

  19. Zapa dragule, baţi vreun apropo? “In timp ce eu,imi testam talentele empirice de ,SONDOR ‘in ale sociologiei si sondajelor”
    Zapa dragule, baţi vreun apropo?
    😀

  20. @cmoro 10.35
    Bună ziua
    Din comentariul tău scris în aceea și manieră arhicunoscută, respectiv doar cu …mâna (hai fie…las de la mine….și cu inima 🙂 ) , rezultă un lucru tulburător:
    Administrația trebuie curățată de reprezentanți politici, prin urmare nu rămân, în viziunea ta implicită, decât două variante:
    – desființarea partidelor politice, sau :
    – menținerea în funcție a partidului unic…deh, un partid unic, nu are culoare politică, n-ar avea nici un sens, nu-i așa, cmoro ?
    PS
    Știi ce-mi trece acum prin cap, cmoro ? (Nu….încă nu….un glonț, dar m-aștept și la asta de la pontiști și anteniști în 2012 🙂 ) Mă gândesc că prin atitudinea opoziției și a susținătorilor ei care își trag singuri pumni în cap și stângu-n dreptul…sau viceversa, se prea poate să se ajungă la partid unic, pe cale naturală. De altfel și Frank a anticipat această evoluție, pentru următorii 50 de ani 🙂

  21. @silverstar 10.04
    M-au uns la suflet vorbele de duh postate de tine. Parcă l-am auzit pe părintele Tofil Paraianu, pe care am avut privilegiul de a-l cunoaște, în 2007, la mănăstirea Brâncoveanu de la Sâmbăta de Sus. Am fost acolo, cu puțin timp înainte de a se produce inundațiile devastatoare din zonă.

  22. As avea o intrebare pentru d-na Udrea: daca a auzit de Programul YPS? Daca da, as intreba-o ce se va intampla cu cei 100 de absolventi ai acestui program? Asa numitii manageri publici, agenti ai aschimbarii, etc. Statul Roman impreuna cu UE (Programul Phare), a investit o grmada de bani in 100 de tineri cu potential si foarte bine pregatiti, dar se pare ca nu are de gand sa profite de loc de pe urma lor si asta mi se pare un lucru total ineficient! Nu ar fi normal ca si asta sa faca parte din reforma administratiei publice, cu care guvernul Boc se llauda atat de mult ca o pune in aplicare?

  23. zilele acestea PSD,este incasatorul perfect,este sacul de box,care doar la realitatea lui Vintu si antenele motanului,a ramas,un partid falnic si plin de energie si virtuti.
    aceste afirmatii sunt sustinute de insasi parlamentul european,care a votat si acceptat ultimul material care se refera la monitorizarea romaniei pe justitie.
    acest material,cu lux de amanunte descrie,penibila si degradanta situatie in care au fost pusi VICTOR ALISTAR,OMUL care a crescut prin cresele pesediste pregatit sa raspunda comenzilor acestora dupa ce va fi instalat in C.S.M.
    cum tot asa,un alt OENGIST PESEDIST,PE NUMELE SAU VRABIE,a fost trecut cu ROSU,tot de aceiasi comisie europeana la capitolul exemple negative pesediste.
    sigur acest subiect este ceva mai complicat pt muritorii de rind,dar,rezultatul este devastator pt noua alianta USELISTA,pt ca toate incercarile lor se dovedesc inutile,iar perceptia opozitiei din romanie este dezastruoasa-PSD SI PNL,DOUA PARTIDE CARE APARA CORUPTIA SI PE CORUPTI.
    cu o asemenea eticheta,cele doua partide vor fi tot mai izolate,in europa,iar ultimele ispravi,ce tin de aliantele cu P.R.M.ii face ca sa fie nefrecventabili.

  24. Ze.V.-am luat act de faptul ca ai mai facut o incercare de a intelege ce griji ,dar si ce idei trasnite ii trec prin cap lui C.MORO.
    Recunosc,cu oaresce condescenta si jena,ca a fost o vreme cind i-am alocat ceva din timpul meu si eu lui C.MORO minat fiind de ideea ca omul poate fi educat si scos din grotele intunecoasa prin care se misca si-si duce traiul lui anost si lipsit de interes,urmare a multilor ani in care a fost subiectul unui regim dictatorial care l-a agresat pshic,i-a spalat creierul cu violenta,reusind sa faca din el propagadistul model,care sa duca mai departe,precum apostolii crestinismului indeile utopicului comunism.
    dar mi-am dat seama foarte repede ca,intilnirea lui cu democratia,cu ideile liberale si lumea libera i-a cauzat enorm de mult rau,ca l-a deformat pshic si sufleteste pe toata viata,facind din el aceea struto camila PERESTROKISTA,in care se da o lupta pe viata si pe moarte intre ideile si aspiratiile unui comunist feroce si ideiile unui tirie briu,care se crede ,JMECHER’si istet.
    de fapt e vorba despre sieretenia ,taranului roman,in toata spendoarea ei,atit de des invocata de istoricii de sorginte comunista ,care lauda HAIDUCIA,SI PUN IN PRIM PLANUL ISTORIEI ROMANILOR NISTE DERBEDEI ,care de fapt au fost niste marunti tilhari si praduitori.
    si cind afirm acest lucru,ma bazez efectiv pe marfa clientului,C.MORO,care nu pierde nici un prilej de a sarii in ajutorul acestor haiduci moderni ,gen VOICULESCU,NASTASE,PONTA,IOLIESCU,VINTU,si pe oricine misuna prin pegra pesedisto liberala.
    asa ca dragul meu Ze.V.da-mi voie ,inca o data sa-ti fac o sugestie,nobila ta intentie,de a-l SALVA DIN MIINILE DIAVOLULUI ROSU PE C.MORO, este sortita esecului,dintr-un motiv atit de evident el insasi este UN DIAVOL ROSU.

  25. Acest text trebuie citit de cat mai multi iar sublinierile imi apartin:

    Cronicar.
    Ce se petrece în aceste zile în scandalul „Vămi curate” este simptomatic pentru reacţia unui sistem ticăloşit, transpartinic, cu capete de pod şi antene în toate domeniile, decis să supravieţuiască cu orice preţ.
    Toate părţile implicate sau invitate să-şi dea cu presupusul admit, fie şi cu jumătate de gură, că există corupţie în vămi de 20 de ani, dacă trecem sub tăcere regimul comunist. Şi de aici începe nebunia. De vină este doar Traian Băsescu, guvernul Boc şi, cum altfel, PDL.
    FAPTE: CSAT, coordonat de Traian Băsescu, a decis în mai 2010 demararea unor acţiuni pentru combaterea contrabandei, evaziunii fiscale şi criminalităţii economice, la care să lucreze împreună toate instituţiile cu atribuţii în zona infracţionalităţii.
    O astfel de operaţiune nu putea ocoli vămile.
    S-a montat infrastructura care să permită probatoriul pentru eventualele infracţiuni, au fost infiltraţi investigatorii acoperiţi, aceştia au lucrat cot la cot cu poliţiştii şi vameşii, vreme de câteva luni. După adunarea probelor a început reţinerea, audierea şi, după caz, arestarea celor implicaţi, în acţiuni fără precedent în România.
    EFECTE: În orice ţară din lume acest lucru ar fi fost o bilă albă pentru iniţiatori. În România, opoziţia politică şi nepolitică nu are nici o jenă, sfidează evidenţa, mai are puţin şi declară că regele sistemului ticăloşit este şeful statului. Nu întâmplător, aşa cum veţi vedea în continuare.
    CONJUNCTURĂ: Adunarea probelor în operaţiunea „Vămi curate” a avut loc în contextul în care absolut toţi opozanţii puterii, politici sau apolitici, spuneau, zi de zi, ceas de ceas, pe tot parcursul anului 2010 că nu este nevoie de restructurări, de tăieri de salarii şi pensii, de reducere a numeroaselor forme de ajutor social, ci, în primul rând, de combaterea contrabandei şi evaziunii, a muncii la negru.
    Că fără reducerea acestora, miliarde de euro nu ajung în visteria statului, ci în buzunare private.
    Vă amintiţi celebrele reclame cu miliardele pierdute numai din contrabanda cu ţigări, afişate de multinaţionale şi speculate politic în toată mass-media?
    Vă amintiţi refrenele „Guvernul nu face, guvernul nu drege, e incompetent, e hoţ, Băsescu, Boc şi ai lor ocrotesc contrabanda şi îi jefuiesc pe români?”.
    Nu ştiau opozanţii puterii că infracţiunile nu mor la ordin, că e nevoie de timp ca ele să fie probate şi reţelele să fie destructurate?
    Nu au înţeles, din comunicatele periodice ale CSAT că în această zonă se pregăteşte ceva, chiar dacă nu ştiau concret ce?
    Ba da, dar mai erau siguri că iniţiatorii operaţiunilor nu puteau vorbi despre ele cel puţin jumătate de an.
    Aşa că au adoptat tactica demonizării cu bună ştiinţă a întregii guvernări, a instigării românilor, astfel încât la momentul arestărilor, infracţiunile să poată fi duse în derizoriu şi întoarse împotriva puterii actuale. Românii trebuiau convinşi cu orice preţ că pedeliştii sunt, după caz, incompetenţi, de rea-credinţă, hoţi, corupţi, mincinoşi, cinici, nepăsători.
    Preşedintele şi toţi cei de la putere avizaţi de acţiunile în curs au strâns din dinţi şi au răbdat cu stoicism acuzaţiile. Au ales să accepte erodarea politică până la cote alarmante decât să compromită operaţiunile în derulare.Gest sinucigaş, politic vorbind, dar extrem de necesar pentru diminuarea considerabilă a corupţiei în România şi pentru redresarea bugetului.
    Sigur că mulţi dintre parlamentari şi chiar membri ai guvernului, nefiind la curent cu încercarea de asanare a corupţiei endemice, au început să cârtească, să acuze costurile politice ale măsurilor de austeritate. Guvernarea a început să scârţâie, divergenţele între parlamentari şi filiale, pe de o parte, şi guvern, pe de cealaltă parte, răzbătând în public.
    Nu e simplu să faci ceva ce nu poţi spune că faci nici măcar propriilor tăi parteneri politici. Nu e uşor să rabzi şi să încasezi bobârnace şi de la oamenii tăi, nemulţumiţi de pierderea încrederii electoratului.
    Dacă PDL, prin regi, regine şi alte piese de pe tabla de şah controla sistemul care produce bani negri, din vamă şi din alte domenii, oare credeţi că partidul prefera să ajungă la 10-15 % în loc să spună oamenilor lor stop contrabandă, stop evaziune, vreme de un an, că avem nevoie de bani pentru pensii şi salarii?
    Credeţi că PDL e lipsit de simţ de autoconservare, preferând să împrumute bani de la FMI, să-şi ridice în cap toate categoriile sociale, să ia cele mai nepopulare măsuri cu putinţă, să fie ciuca bătăilor opoziţiei, dacă are bani la teşcherea sau putea să-i producă?
    Cine este nebun să rişte să dispară din politică şi din istorie, dacă are fonduri şi soluţii, când ar putea intra în istorie drept forţa politică ce a salvat miraculos România de la colaps?
    CAUZE: Ce numitor comun pot avea partide cu ideologii diferite, categorii sociale şi profesionale cu interese contrare, sindicate şi patronate aflate teoretic pe părţi diferite ale baricadei, stucturi apolitice, asociaţii neguvernamentale, segmente din societatea civilă şi mass-media, teoretic divergente faţă de instituţiile statului, astfel încât să le regăsim în aceeaşi barcă?
    Cum pot identifica atâţia oameni cu carte RĂUL într-un singur om?
    Ei au trăit în România şi ştiu bine care este adevărul. Pentru că sunt parte din adevăr.
    Ştiu bine cum au fugărit românii din ţară la mineriade, cum au alungat investitorii străini, cum au obţinut monopol pe toate afacerile importante, cum au creat oligarhi, cum au privatizat pe comisioane 80% din averea României, cum au negociat intrarea în NATO şi UE, la ce preţuri, cum au concesionat solul, subsolul, apele şi, mai nou, aerul, cum au pedepsit munca şi au premiat lenea, cu ajutoare de stat şi sociale, compromiţând capitalismul şi dreapta pe termen lung, cum au pus bazele unui aparat de stat supradimensionat, nesustenabil nici într-o ţară bogată, doar de dragul voturilor, cum au amanetat şi compromis viitorul românilor, golind sacul.
    Să fie doar banul, atentatul la puşculiţele lor?
    Să fie doar dorinţa de putere?
    Să fie doar dorinţa de a păstra ce au acumulat, fără să fie deranjaţi de justiţie?
    Eu, ca un cronicar nevolnic şi vremelnic ce mă aflu, cred că sunt toate la un loc, dar şi ceva mai mult decât atât.
    Cred că aceşti oameni sunt legaţi mai presus de orice de apartenenţa la un sistem. Acel sistem ticăloşit pe care îl cunoaşte fiecare român.
    Un sistem care vine din comunism, care s-a vopsit, care a supravieţuit furtunilor, a racolat permanent noi membri, s-a alimentat cu sânge proaspăt, iar acum foloseşte cea mai bună apărare: atacul.
    Nu contează că unii primesc firimituri, iar alţii partea leului, simplul fapt că sistemul ar dispărea îi îngrozeşte. Sistemul e „spatele” fără de care se simt pierduţi.
    Apartenenţa la sistem le dă garanţia zilei de mâine, le dă certitudinea că pot greşi, fără a plăti pentru asta, le garantează un loc privilegiat în societate.
    Cu siguranţă, şi în PDL sunt oameni din sistem, pentru care Traian Băsescu este inamic, aşa cum este pentru Adrian Năstase, Dan Voiculescu şi alţii ca ei.
    Probabil, şi Traian Băsescu a făcut parte din acest sistem şi-l cunoaşte bine.
    Pe Emil Constantinescu, sistemul l-a îmbrobodit.
    Cu Traian Băsescu e mult mai greu. E de-al lor. Ştie iţele, punctele cheie, modul de lucru.
    Iată de ce eu, cronicar umil, cred că singurul program al opoziţiei politice şi non-politice este „Jos Băsescu!”
    Odată înlăturat preşedintele, sistemul e în afara oricărui pericol.
    Nimeni, niciodată, nu va îndrăzni să-l mai deranjeze.
    Cronicar.

    Nota mea: cititi si http://pdl-bucuresti.blogspot.com/2011/02/cine-se-teme-de-operatiunea-vami-curate.html.

  26. *** ion adrian – promit să te citesc, îmi iau şi notiţe, numai nu mai pleca de aici.

  27. Sa nu isi faca vamesii griji…ii scapa buliga georgeta,a scapat ea oameni acuzati de tentativa de omor.

  28. cata grija aveti doamna de banii bucurestenilor…cine v-a spus ca daca desfiintati primariile de sector faceti reduceri de personal? sau se vor petrece ca la ministerul pe care il conduceti, unde tocmai ati redus aducand inca 75 de functionari?
    si alte 2 teme:
    1.ce treaba are ministerul dezvoltarii cu avizarea planurilor de urbanism din centrele oraselor? mai creati un birou in care se sa “colecteze”?
    2. ce parere aveti despre ridicarea masinilor parcate ilegal, fara proces verbal de la politia capitalei? nu este tot un fel de Dalli la nivelul sectoarelor? astept un post pe tema asta, si ati putea incepe analiza cu sectorul 6!

  29. legea asta e de bun simt. atata timp cat exista resurse destule, de ce sa nu fie alocate eficient pe tot cuprinsul capitalei? de ce in unele sectoare se investesc multi bani si altele raman ignorate? trebuie sa luam in considerare o viziune de ansamblu a capitalei, o dezvoltare unitara, mai ales acum cand Bucurestiul isi extinde granitele. imi doresc o capitala moderna, sa arate bine peste tot…nu numai in centru…sustin legea capitalei!

  30. Cornel Costea o are pe Buliga Georgeta avocat.E prietena mea.Deja rezultatul il stiu…liber,liber,liber,liber.Poate va face o luna si iese.Si nu o sa se mai stie nimic.

  31. Cred ca e in regula aceasta lege, dar sunt destule resurse pentru a gestiona un oras cu Bucuresti? Un studiu complex este absolut necesar pentru a putea evidentia toate plusurile si minusurile unei astfel de legi.

  32. ZeV ….Iti raspund tie ..cu deferenta …pentru ca lui Frank ar trebui sa-i raspund in acelasi stil primar ,rudimentar si heirupisto-politic pentru a intelege ceva ..sau sa-i transmit ..Hai sict..transit gloria mundi ….
    Nu e vorba de partide politice in postarea mea …Partidele politice isi au toate rolul lor ..pe care eu il vad doar de la parlamentar la parlament,de la ministru la guvern si pana la Cotroceni ….toti alesi democratic de la nivel local,teritorial (parlamentari) pana la nivel national ..Presedinte …Am uitat de Prefect care trebuie sa vegheze la respectarea legilor si sa transpuna in teritoriu exact si corect politica nationala a guvernului ..de aceea chestia cu prefectul functionar public e caraghioasa si o cacealma …
    La nivel de administratii locale (nu judetene sau poate si acolo ) partidele politice,politicul nu are ce cauta …e vorba de interesele comunitatilor ,cetatenilor care aleg…care trec in plan secund de fiecare data cand intervin interese politice personale,de grup sau de partid…gastile politice au interpretat interesele cetatenilor tinand in primul rand cont de ale lor …
    Primarii si consiliile locale ,componenta lor din opiniile mele nu trebuie decat sa se plieze si sa respecte legile ,ordonantele si hotararile de interes national stabilite de guvern si parlament …hotararile consiliilor locale sa nu depaseasca litera legilor ordonantelor guvernamentale …si sa se adopte doar in interesele comunitatilor si cetatenilor care i-au votat….sa denunte orice interventie politica in administrarea descentralizata a localitatilor care exced competentelor parlamentarilor si ale politicienilor indiferent de ce nivel ….Astfel se pot evita blocajele in consiliile locale prin depolitizarea lor ….
    Sigur nemultumesc opiniile mele pe politicieni, care isi trag seva averii lor si voturile din mismasurile de la nivelul administratiilor locale ,in functie de ponderea pe care o au partidele lor in acest administratii ….
    Politicienii,parlamentarii isi pot castiga voturile cetatenilor din comunitati facand lobby la “centru”,la ministere,in parlament pentru a solutiona si sprijini hotararile primarilor si ale consilierilor locali apolitici dar locuitori ai cetatii onesti,onorabili si notabili….In functie de rezultatele demersurilor acestor parlamentari in beneficiul locuitorilor din colegiile lor si de valoarea sprijinului dat primariilor si consiliilor locale acestia vor obtine voturi …evident daca vor investi personal pentru a-si face publice in comunitati demersurile si rezultatele concrete ale acestora ….
    E mai clar acum? Poate esti consilier local sau judetean si membru de partid ,sefut pe la vreo filiala de partid ,chiar parlamentar ….daca asa sta situatia te inteleg …iti inteleg pozitia dar nu inteleg de ce nu “citesti” corect postarile mele ….
    Sigur…e posibil sa fii si om de afaceri mare sau mic ,care isi trage seva din hotararile consiliilor locale politice ,prin lobby la partidele aflate la putere si guvernare …dar asta nu scuza interpretarea ta si nici nu-i da o nota de onestitate ….

  33. In articol ati ignorat o chestiune foarte importanta pentru Bucuresti…CENTURA Bucurestiului…ce-ar fi sa scrieti un articol si despre asta ca in mod sigur cunoasteti foarte bine respectivele peisaje si “vecinele’ de acolo…

  34. Spuneam mai demult ca parapetul de pe DN1 este criminal,cel ce l-a pus va face nenumarate victime.A cui e firma aia ce l-a conceput?
    La Tancabesti au murit doi oameni intr-un accident noaptea.Soferul a intrat in parapet.Ce zice garcea?Soferul ori a adormit,ori a avut viteza mare.Este o aberatie.Acel parapet noapte nu se vede,nu are luminite,nimic.Poti intra in el si te poti rasturna.Si eu am fost foarte aproape sa intru in parapet.In plus cand vrei sa treci pe langa o masina de pe prima banda,risti sa ajungi in parapet.

  35. Nu inteleg de ce pdl isi baga oamenii credinciosi la puscarie.Culmea e ca eu ma lupt sa nu ajunga acolo,dar pdl doreste sa ii bage acolo.Nu mai incape indoiala ca pdl e in spatele contrabandei…
    sa ramaneti cu boculetul vostru iubit.Pe el nju il intereseaza decat alegerile din 2012.Asa a declarat.Urmeaza sa fie unii demisi doar pentru imagine.
    Nu va intereseaza situatia bugetarilor,a pensionarilor,a copiilor,a bolnavilor.a somerilor,a handicapatilor.
    Doar partidul mult iubit e pe pimul loc…

  36. Doamna Udrea,
    Bucurestiul nu are nevoie de dumneavoastra.
    Se descurca si singur, altfel ar trebui sa fie mereu
    cu ochii pe dvs…ca pe butelie. Vreti sa cuplati
    trompa PDL la resursele capitalei. Daca reusiti,
    ne meritam soarta !!!

  37. Am inteles eu gresit sau a fost ceva de genul: nu esti de la meu stai jos si taci…..(conferinta de presa)

  38. Rugaminte pentru:D.lor silverstar, Frank Zapa[King], ZeV,comentati ,va rog frumos , conferinta de presa a d.lui Presedinte.

  39. Cresterea atractivitatii pietei fortei de munca pentru investitorii straini …Adoptarea noului Cod al Muncii ….Tema principala a conferintei de presa a Presedintelui Basescu ..
    Restul ….cortina,draperii europene pentru justificarea “flexibilizarii ” relatiilor de munca angajator -angajat si in special “flexibilizarea ” angajatului …cresterea elasticitatii angajatului ca acesta sa poata sta cu capul la pamant din pozitia bipeda ,in fata angajatorului …cu teama ca poate fi dat afara oricand si fara drept de apel din partea angajatului plus “legalizarea” angajarilor temporare care pot dura cat proba de lucru de 90 de zile legalizata de acelasi cod al muncii …
    Intrebare pentru cei care cunosc proiectul noului cod al muncii : ramane legala in cod si angajarea pe durata nedeterminata ?Ramane optionala si obiect de negociere directa intre angajat si angajator ?
    Tot ce tine de interesele Consiliului Invetitorilor Straini din Romania este din nou pus in carca deciziilor UE …..
    Intrebare: cati investitori membri in CIS isi au baza afacerilor si sediile centrale in tarile membre UE …?
    Daca va creste numarul de ore lucrate pe zi de la 8 la X ore …care va fi valoarea reala a salariului minim pe economie calculat la orele de lucru pe zi de acum si pe o eventuala marire a numarului lor pe zi sau saptamanal …?
    Acum e 740 la 40 ore de lucru saptamanal…..Daca numarul de ore va creste la 48 ore saptamanale de lucru …salariul minim de 740 va deveni in realitate 624 lei aprox…
    Se mareste si salariul minim pe economie daca va creste numarul de ore de lucru saptamanale de la 40 ore lucrate la 48 ore saptamanale lucrate ?
    Este o mare “flexibilizare ” a pietii fortei de munca din Romania …avand in principal urmatoarele criterii :
    -Proba de lucru de 90 de zile
    -Angajarile temporare..pe durata determinata (probabil de la 90 de zile in sus…pana la 91 ,95 ….180 de zile?)Concedieri fara reparatii materiale si fara justificari…fara drept de atacare a deciziei patronilor in instanta ….
    -Salariul minim real de 140 euro aprox .(la o saptamana de lucru de 48 de ore) …
    In tarile africane salariul de 150 euro pe luna este frecvent ..dar acolo nu este securizata afacerea investitorului …. ….In Emiratele Arabe femeile de serviciu indiene,nepaleze au 150-200 euro pe luna plus bonusurile ….
    Daca investitorii din CIS Romania fac export si vand in valuta la preturi UE sau SUA …de ce nu platesc macar jumatate din salariul practicat in tara de origine pe profesiile respec tive …..Se doreste africanizarea pietei de forta de munca din Romania ….Efectul va fi invers …mai ales tinand cont de evolutia preturilor din Romania ..care se vor la nivelul european de catre afaceristi si guvernanti ….tot mai multi romani vor pleca sa munceasca in strainatate ..in UE sau aiurea….Si va fi la noi o infuzie de forta de munca din Africa,China,Nepal ..pana se vor lamuri si acestia si vor pleca mai departe de Romania
    Basescu a inceput bine conferinta …si a sfarsit pana la inevitabila tragere de cortina de peste adevaratul scop al conferintei …flexbilizarea si noul Cod al Muncii promis probabil Consiliului Investitorilor Straini din Romania ….Inca un pas si investitorii romani vor pleca si ei catre alte zari ..Bulgaria,Moldova ,Ukraina etc etc….pentru ca nu vor mai avea loc de obezitatea oportunista a investitorilor straini si se vor simti discriminati in propria tara ….Doar cativa clienti politici ..transpolitici vor rezista ….

  40. Stimata Doamna Udrea,

    Va rog foarte mult propuneti o Lege pentru romanii din strainatate pentru revenirea in Romania, sunt mii de pensionarii din America care vor sa revina in Romania, au pensii bune unde pot trai decent in Romania dar nu li se asigura locuintze nu gratis ci cu chirie va rugam ajutatine
    Va multumesc

  41. Silver,
    Ce parere ai tu despre CPreda care ieri a cenzurat linkul pus de mine pentru firul dnei Udrea de raspuns la insultele lui Ponta si azi textul pus de mine dimineatza si pe care ai spus ca-l vei citi si care nu cred ca injura nici PDL nici pe Basescu si nici macar pe CPreda?
    Acum am pus informatia intro forma concentrata deocamdata la moderare . Sa vedem daca acum o lasa.
    Sper ca si dna Udrea sa ia act de aceasta pozitie ‘reformista” a telectualului respectiv.

    ion adrian { 02.24.11 at 9:08 PM } Poate in forma asta concentrata veti fi mai corect decat A N sau Victor Ponta ?
    http://antideontologul.blogspot.com/2011/02/cronicar.html#comments
    http://pdl-bucuresti.blogspot.com/2011/02/cine-se-teme-de-operatiunea-vami-curate.html.

    Merita citite si nu injura PDL si nici pe Basescu .
    Ce te deranjeaza? Adevarul sau poate in opinia ta, neadevarul pe care poate ca il contin. Dar poate ca trebuie sa lasi blogerii sa decida in aceasta privintza si sa nu blochezi informatia =))

    Your comment is awaiting moderation.

  42. PS. Ti-am raspuns la postarea ta de la 12:56, in care-ti explicam ce fac, dar se pare ca nu cumva sa te ascult si sa revin, am fost cenzurat, desigur ca nu de EU 🙂 =))

    PPS Desigur ca nu revin, nici cenzurat la bunul plac si nici necenzurat la acelasi bun plac. 🙂

  43. @cmoro
    Regret cmoro, dar trebuie să-ți spun adevărul despre tine și crede-mă că fac mari eforturi să-ți explic lucruri pe care sunt convins că le înțelegi, sau să-ți scot din subconștient realități ale unui trecut rușinos pe care le respingi cu bună știință.
    Știu, este de neconceput să privești în oglindă și să concluzionezi : ,,domnule ai/am trăit degeaba, doar ai/am făcut umbră pământului de pomană. Nu mi-am pus niciodată întrebările corecte despre mine, lume și viață și mi-am dat răspunsurile altora la întrebări care îmi sunt străine”.
    Nu numai că te ,,citesc” la perfecție, dar văd efectiv prin tine….ce văd ?….neantul, cmoro..NIMICUL ! O mostră de robot personalizat, un substitut al ,,omului nou” expresie obsesivă a sistemului de tristă amintire, e epavă care crede că poate renaste ca pasărea Phoenix, odată cu structurile oligarhice care se zbat în disperare să revină la putere pentru a-și conserva privilegiie și afacerile tenebroase. Și de fapt…,,LIBERTATEA” !
    Întorci realitatea pe dos în toate postările tale încercând să semeni derută, confuzie și îndoială, mai ales când adevărurile oripilante despre mafia comunistoidă ies tot mai evident la iveală, chiar dacă iRTV și A3 încearcă din răsputeri să răstălmăcească totul , culmea, tocmai împotriva inițiatorilor campaniei anticorupție și a primului guvern cu adevărat responsabil al României postdecembriste.
    Vorbești despre necesitatea depolitizării administrației, dar eu îți spun, că de 20 de ani , politicul a malformat dramatic structurile teritoriale, până în ultima școală sau spital, din ultimul cătun al țării.
    Când prin legea educației s-a propus obligativitatea ca directorul de școală să nu aparțină vreunui partid politic, sistemul ticăloșit pe care în fond ÎL APERI CONSTANT ȘI SISTEMATIC prin toate elucubrațiile tale, a sărit în sus, urlând că se încalcă drepturile persoanei la afiliere politică. Când s-a impus incompatibilitatea între funcția de rector cu cea de parlamentar politic, sistemul răvășit, a reacționat pițigăiat și strident prin vocea…Abramburicăi Andronescu.
    Cunosc medici și profesori care au intrat în PSD , pentru a-și putea face meseria, sau pentru a primi fonduri la spitale , din care sume consistente au mers la clientela politică sau firmele căpușă ale partidelor din actuala struțo-cămilă aflată în opoziție. În ,,opoziție” față de normalitate, justiție și eficiență a statului de drept !
    ȘTIU situații concrete , în spitale din județul în care (încerc) să viețuiesc, instituții fanion ajunse acum cu datorii de miliarde fără nici o legătură cu vreun standard de cost. De aceea spun mereu, că mare parte din arierate, reprezintă costuri politice anterioare, pe care , culmea, le suportă și trebuie să le achite actuala guvernare, inclusiv din împrumuturi externe.
    Încerc a-ți spune inteligibil că partidele amalgamate nefiresc în jurul singurul lor obiectiv comun menționat mai sus de Ion Adrian și anume, demolarea simbolului luptei anticorupție care este actualul șeful al statului român, nu numai că nu depolitizeză nimic, dar fac și desfac coaliții în teritoriu, se combină cu extremiști din PRM sau alte grupuscule locale de care nu (mai) știe nimeni și sună adunarea, în vederea asaltului final, a tuturor acoliților lor din instituțiile statului local. Nu mai contează pentru ei interesul cetățanului, modernizarea instituțională sau utilizarea prioritizată a banului public. Sunt pur și simplu disperați.
    Numai că, cmoro, din câți sunt acum, s-ar putea ca, până la alegeri, unii dintre ei ,,să se împiedice” puțin de justiție și/sau DNA. Iar la final…să bată vântul …cel natural, cu v mic, pentru că cel cu V mare, va fi probabil în concediu medical prelungit sine die… 🙂
    Iar tu, cmoro, vei rămâne singur singurel, tu cu postările tale..cu un singur cititor (tu însuți) , pentru că… și eu, unul dintre foarte puținii tăi interlocutori dispuși (încă) să te asculte, am ,totuși, limitele mele de toleranță.

  44. @ion adrian
    Bună seara, excelent comentariul cronicarului, marile idei trebuie multiplicate și împrăștiate oriunde este posibil, iar astfel, bulgărele de zăpadă al adevărului să se amplifice până la atingerea masei critice. Nu putem lăsat țara pe mâna impostorilor și bandiților, trebuie să ne opunem până la capăt. Cu puterile și mijloacele care ne stau în putință, întotdeauna cu argumente și numai cu respectarea regulilor democratice și ale statului de drept.
    Nu trebuie să facem altceva decât să privim atent lumea înconjurătoare și să gândim întotdeauna cu mintea proprie. Și mai ales, să ne menținem calmul. Iritarea, mânia, ura, invectiva, minciuna și calomnia, sunt armele opoziției, de care trebuie să ne delimităm cu fermitate. Cetățenii văd, ascultă, compară și în final, sunt convins că vor decide corect în interesul națiunii și nu în ultimul rând, în interesul lor și al copiilor lor.

  45. @ion adrian
    Poate ar trebui să i te adresezi domnului Preda, cu ,,dumneata” sau cu ,,dvs”…și poate, astfel, îți va permite accesul. 🙂
    Până și…..intelectualii sunt orgolioși. Dar ce spun eu ? În primul rând Ei, sunt așa 🙂

  46. Suntem a treia generatie de “Capitalisti”. Am trait si am auzit din povestirile parintilor,bunicilor si strabunicilor cum era Bucurestiul. Micul Paris era si in anii’70, cand erau terase, cafenele ca si acum. Populate de bisnitari, actori, scriitori, pictori, oameni obisnuiti. Deosebirea fata de azi era ca fiecare stia unde ii este locul. Noptile fierbinti ale verii erau racorite de stropitori. Dimineata, gaseai strazile curate ,cosurile de pe stalpi golite. Si atunci existau ambalaje de tot felul, tigari, dar nu erau aruncate la intamplare pt. ca iti era jena ca te vede cineva.Si atunci existau baruri de zi de noapte. Se dansa in draci, dar daca se imbata cineva aveau grija prietenii sa-l trimita acasa. Sunt multe de povestit….
    Noi suntem de acord sa fie ales un singur primar iar viceprimarii sa fie si ei alesi si sa faca parte din consiliu. Consilierii sa fie alesi si ei, dar candidatii propusi de partide sa aiba cel putin o calificare in domeniul gospodariei unei metropole.
    Nu vremsa mai vedem un consilier ca Murg, care in loc sa se ocupe de oras, se plimba de la o televiziune la alta cu declaratii politice.
    Nu vrem sa mai vedem oameni care se duc in vizite in diferite orase din alte tari si cand se intorc incep sa aiba tot felul de vise si sa le puna in aplicare, fara sa aiba nici cea mai mica calificare.
    Nu suntem nostalgici! Ne atrag lucrurile noi, vrem sa traim civilizat. E asa de greu?

  47. ZeV..Referitor la cititori lasa pe ei sa decida daca citesc sau nu postarile mele ..nu vorbi pe acelasi model vechi de care ma acuzi,in numele altora ,fara ca cineva sa te mandateze in acest sens …
    Despre simbolul anticoruptiei si al anticomunismului as putea sa-ti prezint un rationament logic …haide sa facem un exercitiu de logica pe simbolul anticoruptie …seful CSAT totodata …care CSAT cuprinde toate serviciile si structurile posibile din aceasta tara ..direct sau indirect ….
    Vamesii romani cu probleme si cei fara au fost monitorizati ,filati,filmati si convorbirile lor telefonice inregistrate …Poate au fost in atentia serviciilor ca masura de protectie ..de sus in jos , pentru o mai buna colectare sau chiar cu buna credinta si oarecare independenta …
    Daca s-au inregistrat toate convorbirile lor telefonice (fara sa mai vorbm de filaj sau filmari..tot ce se petrece acum la nivel de declaratii ale politicienilor de toate culorile inclusiv si mai ales ai puterii ,la nivel de comunicare a DNA si servicii ,la nivel de presa etc…totul e un circ ieftin…..In convorbirile vamesilor suspecti sau invinuiti sigur apar si alte personaje ..mai importante decat vamesii si despre care nu se vorbeste deloc ..doar supoziti si speculatii ale presei …si ale altor analisti si comentatori de ocazie sau profesionisti ….Se pot aranja convorbirile in functie de ierarhia personajelor care apar in convorbiri ….se pot ierarhiza iimplicarile in acest caz ale personajelor respective …
    Seful anticoruptiei si al CSAT sigur are rapoarte si informari despre toate cele de mai sus …Eu opinez ca acum sunt mai multe variante de situatii nou create .
    – Convorbirile respective sunt pe circuit inchis pentru a nu afecta bunul mers al cercetarilor in curs…(curios ca nu transpira in presa acest convorbiri ca de obicei )
    -Pauza..iata ca acum se vorbeste pe aceeasi tema si in acelasi mod la TV
    – Lupta anticoruptie si liderul luptei anticoruptie s-a trezit intr-un mare impas..mare belea …actorii principali si totodata autorii morali ai cauzelor din dosarele vamesilor fac mare scandal in zona puterii daca fac boc si intra in cercetari la DNA….fac tam tam si in zona apropiatilor presedintelui ….care in opinia mea nu a stiut pana unde merg ambitiile si foamea celor din zona puterii si s-a trezit cu un cartof foarte fierbinte in brate ..cu un bumerang incins …
    Pana acum Presedintele nu a demonstrat ca doreste sa curete si sa lichideze complet caracatita coruptiei din vami lovind capul ,ciocul ca o gheara ..omorand caracatita si nu taind doar tentaculele ….
    Tot ce se vede sunt doar vamesii spertari ,sefi de vama fomisti ,colectori si donatori ..
    restul e tacere …
    Deci…de ce-mi vorbesti mie de neant cand tot ce postezi tu e vid ,gargara politica si partizana ? Cand vorbesti si copii pe politicienii puterii care apar pe micul ecran…adica despre toate si nimic…..
    Imi spui ca administratiile au fost politizate de 20 de ani incoace si nu poti fi de acord macar cu 1% din postarea mea privind depolitizarea administratiilor si solutiile propuse de mine ..De ce nu face PDL ul si arcul puterii acest exercitiu de bun simt ..depolitizarea reala a administratiilor locale …sa demonstreze ca vrea sa faca altceva decat au facut de 20 de ani incoace find prin diferite partide politicienii PDL si ai arcului puterii ?
    E la indemana majoritatii parlamentare si a puterii sa schimbe si sa depolitizeze sistemul administratiilor …de la consilierul local pana la nivel de Prefect si apoi parlamentari ..Apoi oricat s-ar stradui filialele partidelor sa faca si sa dreaga nu ar mai avea sanse de reusita …decat la nivel de alegeri parlamentare…
    Esti intr-o dilema veche si prins in plasa gargarei politice ….critici ce au facut altii de 20 de ani incoace dar nu esti de acord sa se schimbe ceva …nu esti de acord ca PDL si majoritatea sa schimbe sistemul administratilor locale ….
    Esti putin iritat ..te deranjeaza opiniile mele pe aceasta tema …? Observ sa nu-ti gasesti inspiratia obisnuita sa raspunzi intr-o onoranta si decenta logica la opiniile mele ..de unde trag concluzia ca esti foarte “implicat” in politica si in zona puterii ….
    Un simplu cetatean ,cu simt civic ar raspunde altfel ..in alt registru….ar combate opiniile mele prin alte propuneri de bun simt …care sa duca mai repede in aceeasi directie in care privesc eu….
    Adevarul pe care pretinzi ca il spui despre mine este doar adevarul tau …interesat si oportunist …lipsit de orice spirit logic si constructiv ….este adevarul tau politic si propagandistic …in care esti ancorat pana peste cap….
    Daca te irita postarile mele, din pozitia in care te afli si cu bunul simt de care te invinuiesc ca il ai nativ (cel putin asa gandesc ..datorita unora din postarile tale) poti sa ma ignori ….
    E o mare diferenta intre noi …Mie nu-mi pasa daca toate partidele pierd influenta si smenurile din teritorii ,din administratiile locale ..de la consilieri locali pana la cei judeteni ,de la Primari pana la Pres de Cons Judetene ….tie iti pasa foarte tare de influenta politicului in hotararile consiliilor locale ,ale primarilor etc etc si in plus iti pasa daca parlamentari propusi de partid vor lupta fara sprijnul administratiilor locale si exclusiv pe banii lor si nu ai actualilor clienti politici care se invart de la varful partidelor pana la ultima gasca politica de consilieri locali….
    O seara buna ….

  48. PDL si partidele din arcul puterii ..partidele ingerasilor ….Sper ca multi sa faca aripioarele mari si sa-si ia zborul cel tarziu in 2012….

  49. Excelentă prestația Primului Ministru la TVR1, unde Emil Boc, mai calm ca niciodată, a dat un adevărat recital.
    Nu a comentat nimic, la întrebările insistente ale moderatoarei, referitor la opțiunile sale la viitorul Consiliu Național de Coordonare sau la Congresul partidului.
    Primul mnistru a accentuat prioritatea sa și anume implementarea proiectelor guvernului eleborate în interesul României, proiecte care deja încep să-și arate roadele, construindu-se cadrul ca economia și implicit veniturile populației să crească continuu, dar SUSTENABIL și nu electoralist.
    A vorbit elegant despre colegii din partid, spre deosebire de …alții (binecunoscuți de ion adrian 🙂 ) și va continua, fie ca prim ministru, fie ca șef de partid, atâta timp cât va avea susținere politică. Nici o funcție politică nu este pe viață.
    Pe de altă parte, forța partidului constă în UNITATE , iar după Congres, în DISCIPLINĂ și RESPECTUL DECIZIEI COLECTIVE, pentru ca de rezultatele muncii dificile, într-un climat extrem de ostil, să beneficieze INIȚIATORII REFORMEI și nu prăduitorii nației.
    Întrebat ce părere are de sondaje, Emil Boc a spus că un guvern, dacă ia decizii funcție de imaginea de moment, are toate șansele să ducă țara în prăpastie, așa cum a făcut coaliția netransparentă în 2007-2008 orientată către un singur obiectiv, cu orice preț: VOTUL.
    Întrebat despre Codul Muncii, primul ministru (care, după părerea mea a fost insuficient mediatizat), a demontat toate acuzele și temerile opoziției politico-sindicale că se încearcă transformarea salariaților în sclavi. Din câte am înțeles, se fac doar corecții menite să flexibilizeze întrucâtva piața muncii, dar încă mult sub cerințele patronatelor.
    Programul de lucru impus de angajator nu va putea depăși 48 de ore pe săptămână, sau o medie de 48 ore săptămânale pe o perioadă de 4 luni, față de 3 luni cât este în prezent, avându-se în vedere regimul de lucru sezonier în construcții. Deci nici vorbă de 16 ore pe zi cum mănâncă…….diverși deontologi pe la televiziuni. Doar dacă în contractul colectiv de muncă se prevede expres, perioada de referință de calcul a mediei săptămânale, poate crește la un an. Așa cum este de altfel și în actualul Cod.
    Inițiative politice la viitoarele foruri ale partidului ? Va propune ca orice membru de partid împotriva căruia se va instrumenta un dosar penal trimis cu rechizitoriu de către procurori în instanță, să fie automat suspendat din partid.
    Posibilitate de scindare a partidului, sau apariția unui nou partid ? Primul ministru exclude acest lucru, mai ales acum, când măsurile luate de coaliție încep să-și producă efectele pozitive.

  50. …mai ales că primari și activiști PNL trec cu arme și bagaje…acolo unde le este locul. Adică la dreapta eșichierului politic.

  51. O noua piata muncii se anunta pentru ROMANIA, MUNCA INTERIMARA.
    Vive la LIBERTE !!!

    Face à des pénuries sur le marché du travail et aux besoins de sécuriser
    les recrutements, les agences d’intérim développent la formation pour
    répondre aux besoins d’une main-d’œuvre immédiatement opérationnelle.

    CODUL MUNCII avanseaza ROMANIA in OCCIDENT si MODERNISM.
    Aceasta face parte din RENASTEREA ROMANIEI.

    Le changement c’est la vie, l’immobilisme c’est la morte sûre !!!

    Le travail, c’est la santé… Mais à quoi sert alors la médecine du travail ?

  52. Sustin punctul dvs. de vedere referitor la inlaturarea cainilor maidanezi de pe strazi. Acestia trebuie sa fie tinuti in adaposturi un timp si apoi, daca nu sunt adoptati si/sau nu mai e loc in adaposturi, trebuie eutanasiati.
    Va felicit ca ati avut curajul despre a vorbi despre acest lucru, ati intuit bine (sau ati fost informata) ca aceasta problema este foarte importanta pentru bucuresteni.
    M-am decis sa votez la primarie acea persoana sau acel partid care va lua masuri pentru inlaturarea DEFINITIVA a maidanezilor de pe strazi, intr-o forma sau alta (pastrarea in adaposturi sau eutanasierea). Oricum, nu am alt criteriu mai relevant.

  53. @ Alexandrina usa 24.02 at 20:05
    SUBSCRIU IN TOTALITATE ! Polonia s-a orientat mai repede,a asigurat conditiile necesare repatrierii pensionarilor,si TOATA LUMEA A AVUT DE CASTIGAT :
    1. Pensionarii , pentru ca au revenit in tara natala ,la rude si la prietenii din tinerete, beneficiind de pensii care le permit un trai decent .
    2. Tara , pentru ca reprimeste un numar mare de compatrioti cu situatie materiala buna, care vin cu o experienta si un stil de viata din care ceilalti pot invata, mai ales ca , acum ( spre deosebire de nu cu multi ani in urma, cand a fi pensionar insemna a fi ” tras pe linie moarta” ), foarte multi pensionari se implica in viata sociala,si chiar politica.
    DOAMNA UDREA,CRED CA CEEA CE A SCRIS D-NA ALEXANDRINA MERITA TOATA ATENTIA.
    Ar fi si un semnal ca tara este interesata de romanii de pretutindeni,in mod sincer si continuu,nu doar din cand in cand,cu o periodicitate de 4 ani…

  54. Orice psiholog din lume ,care cteste declaratia lui Ponta spunand ca ” Traian Basescu risca sa ajunga ca Hitler , in bunkerul sau , inainte de capitulare ” , are sa va spuna ca V. Ponta este un om extrem de periculos, un om al extremelor , un om fara emotii umane , un om care se poate distra tinand intre degete si stranguland pui de gaina , un om care se distreaza calcand pe cadavre care inca sunt vii , un om care chiar vrea sa-l vada pe Basescu intr-un buncar la comanda lui . Romanii il blameaza pe Vadim ca este nebun , o fi nebun , dar Vadim nu este periculos asa cum este Victor Ponta . Cand Victor Ponta spune ca Traian Basescu are sa ajunga ca Hitler in Bunker , asta este dimentiunea lui Ponta , aceiasi dimensiune ca si Hitler , ca si Nero , si altii . Chiar actiunea luata de a interzice lui Geoana sa nu mai vorbeasca 6 luni , probeaza aceasta dimenssiune de care vorbesc . Eu as zice , fereasca Dumnezeu ca acest om sa conduca Romania …Oricine ar fi mai bun din PSD decat el . Asta in caz ca PSD ajunge la putere .

  55. Proaspăt demisii Realitatea tv s-au dus aseara la Antena 3 ca s-o faca pe victimele. Gadea, prin cum a inceput discutia, insinuant, voia s-o duca in ograda puterii si sa-l scoata vinovat pe… Pe cine? Pe Basescu!…

    “Intrebat de moderatorlul emisiunii “Sinteza Zilei” dacă vrea si poate actuala putere să isi inlăture toti opozantii…”
    Mai mult, aici: http://www.adevarul.ro/financiar/media/Stancu-Adrian-Ursu-Realitatea-TV_0_433756623.html#commentsPage-1

  56. STEFAN RADOVEANU …..Glumesti sau razi de ceea ce se intampla in Romania …
    In occident cred ca e OK si cu contractele pe durata nedeterminata si pe cea determinata ..Educatia , disciplina civica si fiscala liber consimtita si mai putin prin constrangere este o stare generalizata in tarile dezvoltate .Sistemul este de multa vreme pus la punct si rotitele angrenajului sunt adevarate bijuterii administrative la nivel national si local …Vorbesc aici de tarile civilizate din occident ,cu o democratie consolidata si unde indivizii din societatile respective corupti sau coruptibili sunt doar exceptii …
    Tot ceea ce este normal acolo ,aplicat aici haotic si intr-o dezordine organizata va avea efecte total opuse celor din occident …dar dorite probabil de actuala putere …
    Codul Muncii propus nu va introduce legalizarea anumitor prevederi logice si optionale care sa detensioneze piata fortei de munca ,sa o relaxeze ….Pentru detensionarea de moment si pentru a trece noul Cod al Muncii fara forceps ,guvernantii promit legi speciale care sa reglementeze anumite doleante ale sindicatelor dar si ale marii parti din patronatul roman ….probabil legi speciale peste 1-2 an si norme de aplicare peste inca atat timp….sau la calendele grecesti…..
    E bine ca sunt alegeri in 2012 ….sa mai clarifice oferta politica si optiunile electoratului roman…..
    Nu-mi plac deloc discursurile si practica guvernamentala la nivelul de smecherie ,pacaleli de doi lei …minciuni juvenile …asa au procedat si celelalte guverne de pana acum ,iar PDL este de departe campion la aplicarea acestor practici bisnitaresti de piata …libera sau de zarzavat ….Personal ma simt jignit ca cetatean ca si acest partid si guvern incearca sa ma ia de fraier ..pe mine si pe multi altii ca mine …..atenteaza nesimtit la inteligenta mea cu gargare ieftine…..
    Cred ca nu stai in Romania de te simti atat de bine si relaxat in legatura cu practicile acestui guvern si prestatia sa vis a vis de cetatenii romani …nu simti “pulsul” si mirosul direct pe pielea ta ….poate ai “simtit” alte guverne si acum de la distanta ceea ce face acest guvern ti se pare parfum…..
    Nu ma enerveaza masurile de “austeritate” pentru romani si de “prosperitate” pentru membrii de partid din arcul puterii ….Unele sunt logice,necesare etc etc…Ma enerveaza modul cum se gandesc si se aplica aceste masuri si cel mai mult modul in care puterea explica populatiei necesitatea aplicarii acestor masuri ..unele caraghioase,comice, daca nu ar fi jalnice si nu ar provoca suferinta multor romani ….
    Mie imi pare acum statul ,guvernul si institutia prezidentiala ca o societate pe actiuni cu un management defectuos ,dispretuitor si iresponsabil fata de propria afacere si proprii salariati…..PDL ul ,UNPR ul si UDMR ul ca actionari care deja s-au resemnat cu ideea falimentului ..isi vand o parte din actiuni si pastreaza altele pentru posibilitatea de a intra iar in afacere ( competitie politica) cand afacerea va merge mai bine si societatea se va redresa ….
    O zi buna tuturor

  57. NeaKutare ….Daca vin pensionarii de afara la noi…Vor plati si ei la fondul de sanatate 5,5% ?
    Cred ca oricum au pensia de cateva ori 740 lei ….Vor face probabil tratamente in Austria si vor manca din Ungaria ..Guvernul ar putea hotara ca spitalele inchise sa devina hoteluri ,pensiuni pentru pensionarii din strainatate ….tot asa in cazul cladirilor in continua degradare din diverse foste statiuni de prestigiu din Romania ….
    Solutia nu e rea ..aducerea pensionarilor din strainatate in Romania …o infuzie proaspata de capital si intelepciune ,educatie si civilizatie …Cine nu are batrani ….Hai sa cumparam(rascumparam) batrani din strainatate …Poate si mici afaceristi in Europa si SUA care acolo sunt mici dar aici ar fi mari …

  58. Referitor la cainii maidanezi omorati in 2 saptamani, daca nu sunt adoptati. Nu e asta un model american. Si ce legatura aveti dvs cu cainii maidanezi, parca faceati altceva.
    Nu vreau sa va jignesc, dar sunteti la fel ca si ceilalti, credeam ca vorbele rele despre dvs sunt doar rautati, credeam ca sunteti o doamna inteligenta.
    Nu vrem caini morti, dati solutii pe termen lung, avem rabdare.
    Faceti macar atat pentru noi, cetatenii, fiti o doamna, nu criminala. Luati exemplu de la alte doamne!

  59. @Noul Cod al muncii, un nou pas spre reformarea statului român.

    România este una dintre țările europene cu cu cel mai rigid mecanism de raportare a salariatului la angajator. În România este un adevărat calvar să dai afară un salariat bugetar, aceasta fiind una dintre explicațiile carierismului bazat pe impostură, hoție, trafic de influență și șpagă, așa cum se întâmplă de ani buni prin vămile patriei…..și nu numai. Directori de deconcentate sau șefi/șefuleți de tot tacâmul aparținând opoziției și-au recâștigat ,,drepturile” în instanțe, iar acum le râd în nas guvernanților, acuzați, ca în filmele cu tâmpiți, TOT EI, de acte de corupție ! Acuzați în principal de…. presă, aflată exact la polul opus. Pentru ei nu există nici o lege, nici un Cod, nici o regulă….ba nu, există una, cea de a face rating pe bani , cu orice preț, chiar cu cel masacrării adevărului și bunului simț.
    În România există cca 8600 de sindicate , cu un număr aproximativ de 2 milioane de membri, din care, peste un milion sunt bugetari, apărați cu ghearele și cu dinții de legi dedicate, de un Cod al muncii perimat și de lideri de sindicat construiți pe calapodul lui Vasile Marica și Bogdan Hossu.
    Primul ministru și președintele au afirmat concis și argumentat, că noul cod își propune să flexibilizeze piața muncii, să cointereseze salariatul să învețe și să acorde mai mult timp muncii eficiente, decât…cafelei și lecturării presei de dimineață având pe prima pagină divorțul secolului al soților Columbeanu (asta o spun eu, nu demnitarii susnumiți 🙂 ).
    Sindicatele, dimpotrivă, agită spiritele cu marota transformării salariaților în sclavi !
    Dacă vom încerca să ridicăm privirea din farfuria cu rația zilnică de minciună și dezinformare, vom putea afla că în Polonia UN SFERT din contractele de muncă sunt pe durată determinată, iar Polonia a cunoscut, cu toate acestea, stabilitate (inclusiv a forței de muncă), prosperitate și a manifestat imunitate la criză. Dar Polonia a avut și politiceni responsabili, care AU ECONOMISIT în perioade de creștere economică și au investit, nu au consumat ca apoi să….la gard.
    La fel este situația în Spania, Olanda , sau Germania, cei care au rude acolo, CUNOSC BINE, aceste realități.
    Salariatul român ar trebui să realizeze că traiul sub pulpana sindicală îl plafonează și-l transformă în dependent social,economic și politic de interesele partidelor (unele dintre ele, binecunoscute de altfel, de decenii, chiar dacă și-au schimbat între timp ..pălăria cu una peticită, mai mare, asemănătoare cu cea amplasată pe capul de paie al unei sperietoare de ciori).
    Șansa României depinde enorm de educație, sprijin guvernamental pentru recalificare conform cerințelor pieței muncii și de stimularea apetenței, atât a anagjatorului, cât și a salariatului, pentru munca productivă, LA VEDERE ȘI NU LA NEGRU.
    În SUA sau în Europa, nu este nici o rușine să prestezi temporar activități aparent degradante (vezi și cazul românilor din Spania) , sau să migrezi cu întreaga familie, acolo unde un nou post îți poate asigura mai multă prosperitate. Desigur că mentalitatea autentic liberală și/sau antreprenorială, va mai dura până când va deveni o realitate curentă și generalizată în România.
    Dar actualul guvern și actualul Președinte au deschis calea spre speranță și drumul cel mai scurt, adică drept, de dreapta, spre Europa. De aceea susțin fără rezerve noul Cod al muncii, deși nu este suficient de radical și urez succes guvernului la o (posibil) nouă moțiune, evident tot politicianistă și cu titlu ditirambic/sforăitor imaginat de oameni retardați mintal, o moțiune de grădiniță a opoziției inexistente și nefrecventabile pe fond în România. Pentru că oferă doar calea spre prăpastie sau fundături fără ieșire.
    Felicitări, domnule Prim Ministru pentru curaj și fermitate și succes domnule Președinte în lupta fără menajamente cu sistemul ticăloșit.

  60. @ZeV,
    Postarea mea telegrafica de aseara la 21:17, evident ca il avea ca subiect pe CPreda si complemente indicate cu ….erau parti anatomice de ale cui le-o vrea el, desi acel “ma” indica persoana mea . 🙂

  61. @cmoro, buna dimineata
    ..,,atenteaza nesimtit la inteligenta mea cu gargare ieftine”…..
    Cmoro, bag de seamă că ne iei drept proști ca noaptea.
    Dacă lucrurile ar sta așa, întradevăr, afirmația ta ar putea fi adevărată. 🙂
    PS
    Felicitări domnule Radoveanu, vă sugerezi să inițiați un program de detoxifiere a minții, prin educație și informare, a foștilor actuali propagandiști ai sistemului ticăloșit.

  62. @ion adrian
    Bună dimineața, fii convins că am înțeles ….altfel ți-aș fi cerut clarificări încă de aseară. 🙂

  63. Un zâmbet la cafea 😆

    Un poliţist găseşte la colţ de stradă, un puşti care vindea ceva, în grămăjoare mici. Acesta îl intreabă pe băiat, cu un aer sever:
    – Mă, ce faci tu aici?
    – Vând sâmburi de mere, domnule.
    – Şi la ce sunt buni ăştia?
    – Dau minte, domnule.
    – Bine, dă-mi şi mie de doi lei…
    Poliţistul ia sâmburii şi începe să se îndepărteze, mestecându-i. La un moment dat, se opreşte şi se întoarce la băiat, luându-l la rost:
    – Mă şmechere, cu doi lei cumpăram un kil de mere şi aveam mai mulţi sâmburi!
    – Vezi, nene, nici nu ai mâncat bine sâmburii, că ţi-a şi venit mintea la cap!

  64. @NeaKutare
    Nu doresc să comentez punctul dvs de vedere, dar personal, aș prefera ca oamenii apți de muncă și realizați profesional peste mări și țări, să fie stimulați prioritar într-un fel sau altul, să vină, să investească și/sau să producă plus valoare în țara lor de baștină. Avem în acest moment 5 milioane de pensionari prin raportare la 4 milioane de salariați (în fond părinții, bunicii sau personalitățile noastre științifice sau culturale) , care trebuie tratați decent și cu respectul corespunzător. Desigur că nu includ aici ,,bătrânii” de 45-50 de ani, mai tineri decât mine ( încă activ în câmpul muncii), dar pentru privilegiile cărora, inclusiv eu am plătit taxe și impozite la greu. Și încă plătesc….dar m-am cam săturat.

  65. @silverstar 09.54
    Cred că am reacționat cam excentric, de asta probabil nu mi-a apărut mesajul..
    Hai să mă exprim mai academic… 😀 😀 😀 😀

  66. @cmoro, buna dimineata

    ROMANII au frica de MUNCA.
    Au incercat totul din economia de piata dar au neglijat MUNCA.
    Va rog sa nu incercati sa deviati pe teme ca democratie consolidata, tarii civilizate, etc.

    Trebuie inceput odata cu INCEPUTUL si NATIUNEA sa uite a fi ASISTATA sau deserviciile care lasa de dorit.

    Ma refer la bugetari, in privat nu cred ca isi permit patronii a se juca !!!
    Pentru cei care au mandate cu statul sau dirijeaza entreprize de stat, acestia nu pot fi numiti patroni.

    Sunt niste slujitori care se inclina pana la brau pentru a linge mainele ordanatorilor de credite.

    Ce doreste Traian BASESCU, sa ofere MUNCA inainte ASISTENTEI sociale, noul cod a muncii rezolva acest CANCER a ECONOMIEI ROMANE.
    Un alt aspect al noului Cod a MUNCII este concurenta intre competente in cadrul Resurselor Humane, auditul de calitate profesionala.

    Si pentru faptul cunoasterii BINE a ROMANIE, ceea ce nu s-a facut 20 ani, nu poate fi imputat Presedintelui ROMANIEI din mai multe motive.
    Guvernarea TARICEANU s-a opus MODERNIZARII ROMANIEI, anul de guvernare concubinajul psd & PDL a franat REFORMA.

    Nu uitati Presedintele a promis foarte multe in campania sa, va asigur ca tot ce a promis se va realiza.

    Cei care au frica de MUNCA si de codul Muncii vor avea CODUL MUNCII propus de CABINETUL Emil BOC si singura sansa de evolua MUNCA !!!

    Inchei,

    “Le capital est seulement le fruit du travail et il n’aurait jamais pu exister si le travail n’avait tout d’abord existé”

    “Capitalul este rodul muncii şi el nu ar fi existat niciodata dacă muncă nu ar fi existat prima”

    Abraham Lincoln

    NB

    Nu stiu ce varsta aveti, daca sunteti in prima tinerete este trist !!!

    ROMANIA trebuie sa evolueze si sa nu mearga inapoi

  67. ZeV …..”Bag seama ca ne iei drept prosti ca noaptea “….Adica afirmatia mea despre politicieni si guvern ar fi adevarata ? Ar putea fi aplicata “aceasta metoda” celor prosti ca noaptea ? Adica si eu as fi ca politicienii despre care vorbeam ?
    ZeV ..Eu cred ca cel cu pensionarii din strainatate se refera la pensionarii romani care au lucrat in strainatate si s-au pensionat ,stabilindu-se acolo …de mai multa sau mai putina vreme ….
    Nu trebuie “cumparati” ..putem sa-i avem gratis…cu pensiile lor occidentale cu tot …poate si agoniseala lor din banci….Cum a zis Domnul zic si eu parafrazand : “lasati pensionarii sa vina la mine ” ….Ar fi un bun prilej ca guvernul sa faca romanii prosperi ….sa dea o lege a adoptiei de pensionari din occident …astfel toata averea acestora ar trece in proprietatea romanilor iar statul ar castiga prin taxarea si impozitarea veniturilor licite ale romanilor provenite din adoptii …
    Mai ca as investi intr-o casa de pensionari din occident bogati si adoptati …daca ma ajuta guvernul evident printr-o lege a adoptiei de pensionari bogati care sa-mi ofere gratut si infrastructura ..vile abandonate in statiuni balneoclimaterice ,spitale inchise ..etc….
    Ce zici de chestiile astea ?Vezi ca au politicienii puterii si ai PDL ce sa-mi agreseze nesimtit prin smecheriile si explicatiile lor ?Mi-e frica deja pentru inteligenta mea ….Am sa cercetez sa vad daca nu sant si eu din aia ca politicienii PDL …abia atunci inteligenta mea ar fi la adapost ….

  68. pe toti acesti neispraviti care devin din ce in ce mai insuportabili seara de seara prin minciuna si aroganta si pe masura ce simte felix ca i se apropie latul trebuie sa se gaseasca cineva care sa le astupe gura spurcata.cei la care fac referire sunt:radu tudor,dana grecu razvan dumitrescu,gadea ,ciuvica la care s-au alaturat si cei doi nenorociti dati afara de la rtv.oana stancu si zeul somnului.

  69. @cmoro
    Tocmmai mă uitam la ceas, așteptând ca și ultimul elev din clasă să predea extemporalul la catedră…exact când a sunat clopoțelul… prin urmare, îl corectez acasă și-ți spun nota mâine.

  70. In dimineata asta am sa sar ,asa cum faceam in copilarie cind din intimplare pe asfaltul strazii unde locuiam ,statea gramada balega calului cu care in vremea de glorie a comunistilor se cara laptele la magazinul din colt, magazin aflat intr-o capitala de judet cu pretentii si intesata de MENSEVICTI,BOLSEVICI ,cu pretentii de intelectuali,asadar am sa sar peste comentariile anoste,si scrise dupa acelasi tipic de C.MORO,un cetatean cu pretentii ,in vremea baligii comuniste,vinduta pe post de mare realizare a comunistilor plecati din cele mai imunde locuri.
    Si imi voi permite sa vorbesc putin despre un episod interesant al acestor vremuri,episod prilejuit de enervarea celui mai bogat roman de la aceasta ora,DINU PATRICIU.
    In timp ce televiziunile lui voiculescu ii promoveaza pe cei doi cereberi ,Scosi de urechi din grila de programe a realitatii Tv. pt ca au scapat o emisiune din mina si VICTOR PONTA A PUTUT FI TAVALIT PRIN BALEGA,in spatiul jurnalistic doi dintre cei mai rafinati intelectuali din ultimii 50 de ani sterg pe jos,pe caldarimul romaniei cu acest bogatas din carton,NASCUT DIN NIMIK,dar prin vointa lui ION ILIESCU,care este in persoana lui DINU PATRICIU,PETROLISTUL.
    De partea cealalta,pt ca sunt un estet si-mi plac la nebunie replicile acide,formulate intr-un stil care developeaza inteligenta celui care are replica,trebuie sa-mi calc peste inima si sa recunosc,ca Dinu Patriciu,reuseste sa raspunde pe masura .
    aici insa se impune un amendament,dl DINU PATRICIU,este cunoscut in anumite medi ca un farsor si plagiator[VEZI CARTILE SCRISE SI FURTUL INTELECTUAL] ,asa ca ma vad obligat sa ma gindesc ca replicile lui patriciu,sunt de fapt nascute in mintea vre-unui ,SCRIB’bine platit care sa-i apere imaginea si asa sifonata,de smenurile,hotiile,dar si de faptul ca este un plagiator.
    Oricum pe linga episoadele de poale in cap,mai nou PANTOLONI da-ti cu violenta jos si prezentarea public a organelor pt reproducere intr-o avansata stare de atrofiere,spumoasele replici dintre ANDREI PLESU,SI PRESUPUSUL PATRICIU,apar ca o insula de umor fin,spumos,dar foarte coroziv,care pina la urma arata fractura majora din societatea romaneasca,intre noi si ei,TICALOSII.
    Mi-am permis sa scriu aceste rinduri,aici,sa le invoc pt ca eu cred in continuare ca ,Binele este Condamnat sa invinga,ca noi romanii ,pina la urma vom scapa de aceasta boala grea care ne-a lovit si ne-a distrus vietile in ultimii 65 de ani,care a fost comunismul,intretinut astazi de urmasul lor pesedistii,cum tot asa cred ,ca vom reusii sa-i neutralizam si mai apoi sa-i eliminam pe toti fostii servitori ai criminalului regim.
    sigur,din punct de vedere al timpului istoric ,21 de ani este o fractiune infima din a mia parte dintr-o secunda din timpul istoric,dar pt noi oamenii,care avem un ciclu de viata foarte scurt,21 de ani de lupte cu ramasitele comunismului inseamna foarte mult,iar rabdarea incepe sa dispara.
    asa ca ,inca o data voi repeta ceea ce stiu ca ii inebuneste pe urmasii lui stalin,fratilor sunteti condamnati la opozitie cel putin 50 de ani de aici incolo-STATUL SOCIAL-IST,este strivit in aceste zile,iar in locul lui se naste STATUL MODERN ROMAN,flexibil,activ,vioi si gata sa raspunda provocarilor seculului 21,pt ca la provocarile sec. 20,voi fostii comunisti ati raspuns cum nu se poate mai prost,sunteti repetenti,ATI FACUT DIN ROMANIA CEL MAI SARAC STAT,CU UN NUMAR IMPRESIONANT DE TIMPITI PE METRU PATRAT.

  71. Madalina-AJUTOR,TE ROG,AM UN TEXT IN SPAM,TE ROG MULT SA-L SCOTI SI SA-L AFISEZI

    Administrator:
    L-am recuperat.

  72. Doamna Udrea,
    Daca va plictisiti de vreo geanta si vreti sa faceti o mare bucurie unei femei care ADORA gentile frumoase va rog sa tineti cont si de mine.
    Cristina B. Targoviste

  73. Codul Muncii-ULTIMA REDUTA COMUNISTA CARE VA CADEA-

    Nu voi intra in aspectele tehnice ale actualului cod al muncii si nici in a celui nou,gata sa fie adoptat,voi face doar comentarii,strict legate de efectele pe care le-a avut actualul cod al muncii asupra pietei muncii,asupra economiei,dar mai ales asupra vietii romanilor.
    Trebuie punctat de la inceput,actualul cod al muncii este o prelungire a relatiilor de munca stabilite prin anii 50-60,in perioada comunista intre angajatorul omnipotent-STATUL COMUNIST-si umilul,cetatean roman,dezradacinat,din satul romanesc,si adus cu forta in noile orase de tip ghetou ,in bantustanele comuniste,flutindui-se prin fata ochilor,marile realizari si avantaje ale comunismului,incarcat de promisiuni mincinoase,VULGAR DE MINCINOASE’si care l-au transformat pe bietul taran roman in victima perfecta ,in sclavul sistemului comunist,unde sub umbrela DEMOCRATIEI COMUNISTE-EL A FOST IDIOTUL PERFECT.
    Asa dupa cum stie toata lumea,singurii COMUNISTI,CONSERVATI INTR-O STRUCTURA ORGANIZATA LA ACEASTA ORA,SUNT LIDERII DE SINDICAT,care de 21 de ani ii fraieresc pe sindicalisti,mintindu-i ca le apara si reprezinta interesele,cind de fapt ei sunt parte la jaful romaniei,deci si a sindicalistilor.
    Noul cod al munci,ii aduce la disperare pe liderii de sindicat pt ca pur si simplu,influenta lor asupra membrilor de sindicat dispare,si o data cu ea si imensa lor putere,deci si posibilitatea de a negocia cu politicienii,de a influenta partidele,practic LIDERII DE SINDICAT VOR FI PUR SI SIMPLU CASTRATI DE NOUL COD AL MUNCII.
    In cite-va cuvinte,acesta-i motivul real pt care in aceste zile este atita vinzoleala-NISTE DERBEDEI COMUNISTI ISI PIERD PRIVILEGIILE,SI PRIN NOUL COD AL MUNCI SE FACE SI O LUSTRATIE,care de mult trebuia facuta.

  74. “facem economie, distribuim mai eficient resursele şi transparentizăm procesul de decizie.”
    legat de topic – a se citi:
    facem economie= adunam mai multi bani la buget(…);
    distrubuim mai eficient resursele=(…)pe care ii indreptam catre buzunarul propriu prin proiecte pe care le aranjam intre noi ca doar “ciocu mic ca noi suntem la putere!” – insa o sa spuneti ca asta este natura umana si fiecare ar fi facut la fel.si chiar au facut!
    transparentizam procesul de decizie=puteti sa vedeti orice caci oricum nu mai exista nimeni de care sa ne pese si nici cineva care sa ne opreasca.
    Ceea ce nu pot sa inghit si nu va putea gasi autoarea NICIODATA vreo metoda sa ma determine, este minciuna pe care incearca sa-o vanda intr-o forma sau alta si nici ipocrizia.
    Crede ca a inventat ceva prin schimbarea unui ambalaj cu un altul?Nu, in mod cert nu, insa aceasta nu va inceta niciodata sa spere(si sa se foloseasca) in existenta unor naivi care sa stea sa o asculte, pentru ca astfel de oameni vor fi mereu, din nefericire si tot din nefericire vor avea dreptul la un vot.
    Pentru Zapa:
    ca tot ne-am pierdut cateva minute din existenta interesandu-ne de activitatea unui personaj pe care istoria o va judeca cum numai istoria stie, am sa-ti spun prietene ca te inseli amarnic.
    Codul pe care suntem pe cale sa-l pierdem nu cuprindea doar viziunea comunista asupra muncii, ci si viziunea unor mari socialisti – precursori ai comunismului care au murit in strada pentru ca bunicul si tatal tau sa aiba o sansa in viata…
    Ceea ce se va intampla acum va fi – si sper sa traiasti sa vezi lucrul acesta – in directia desavarsirii aducerii acestei tari, cu sprijinul tradatorilor care aproba aceste acte, la dezideratul extern ce ne-a fost harazit – mana de munca supreieftina si fara nici un drept, asta insemnand sclavie!
    Nu stiu cu ce te ocupi, dar sper sa fii unul dintre “beneficiarii” celor mai “pozitive” dintre masurile pe care aceasta aberatie de cod, pe care tot il lauzi, le cuprinde.

  75. Consolidati blocurile cu bulina si apoi reabilitarea…

  76. Stimata doamna, daca crezi ca vei ajunge primar al Bucurestiului, te inseli amarnic. Esti aroganta si foarte lipsita de modestie. In plus, omul ala care se ocupa de treburile din oras isi face bine treaba, bine ca va bagati voi sa stricati “ploile” celorlalti care n-au culoarea portocalie! V-am votat, am avut incredere in voi, stati acolo, in varf, datorita mie si altor cretini care v-au pus acolo! Aveti grija , voi astia din PDL, cum reusiti sa va mai indesati buzunarele fara fund cu niste banet european! La asta va pricepeti de minune!

  77. Tata (= Cultul profitului) + Mama (= iluzia reclamelor de orice fel,inclusiv politice) = Copiii (= dezinformarile, minciunile in care traim in asa zisa democratie capitalista).

    Profit + reclame = dezinformari, minciuni in toate domeniile la toate nivelele din toate institutiile de stat si/sau private