Elementul central al strategiei pentru 2012: crearea de locuri de muncă

În acest moment, este destul de clar că evoluţia economiei mondiale în 2012 nu este cea pe care o aşteptau economiştii la începutul acestui an. Mulţi spun că se adună nori grei de furtună şi că se va intra într-o nouă recesiune globală. Adevărul este însă că nimeni nu ştie ce se va întâmpla. Rău sau bine. Ceea ce, dacă eşti un Guvern responsabil, se traduce prin prudenţă în ceea ce priveşte cheltuielile bugetare.

Văd că la nivelul mass media se poartă o discuţie foarte interesantă despre ce trebuie făcut în 2012 ca românilor să le fie mai bine, despre cum trebuie să stimulăm economia. Poate singurul element comun al tuturor viziunilor este acela că trebuie să creăm locuri de muncă. Pentru că, dacă avem locuri de muncă, avem contribuţii bugetare mai mari, avem o presiune mai mică pe Bugetul Asigurărilor Sociale, înseamnă că firmele au activitate şi economia se mişcă.

Există o singură metodă prin care se pot crea locuri de muncă: investiţiile, fie că ele aparţin statului sau mediului privat. În primul caz, vorbim de dezvoltarea infrastructurii, iar aici am ajuns la cea mai mare sumă alocată după 1989 din Bugetul de Stat (peste 17%). În al doilea caz, vorbim de stimulente pe care le putem oferi mediului privat. Iar varianta cea mai la îndemână ar putea fi reducerea contribuţiilor la asigurările sociale. Lucru punctat ieri şi de guvernatorul BNR, Mugur Isărescu.

Din fericire, în 2010 şi 2011 am reuşit să ajungem la un echilibru bugetar. Lucru evidenţiat şi de deficitul prognozat pentru anul acesta: 4,4%. Pe care vom reuşi să-l atingem dat fiind faptul că la sfârşitul lui august (după 8 luni) ne aflam la 2,4%. Cred că suntem printre puţinele ţări ale UE care îşi ating ţinta de deficit anunţată. Spre exemplu, Grecia ajunge anul acesta la 8,5% sau mai mult, iar pentru la anul trebuie să scadă la 6,7%. În timp ce noi vom ajunge la maximum 3%.

Ce înseamnă o execuţie bugetară corectă? Că, în principiu, nu mai este nevoie de măsuri suplimentare de austeritate. Ba din contră, România trebuie să se concentreze pe stimularea economiei: investiţii în infrastructură şi stimulente pentru mediul de afaceri. Cheltuind mai mult pentru crearea de locuri de muncă, evident nu se vor putea creşte pensii şi salarii. Poate că pentru majoritatea românilor 2012 nu va aduce o creştere spectaculoasă a nivelului de trai, dar cu siguranţă pentru şomerii de acum care îşi vor găsi locuri de muncă situaţia se va schimba radical.

În acest moment, există aproape 4,2 milioane de angajaţi şi aproape 4,9 milioane de pensionari. Dacă în 2012 şi 2013 reuşim să schimbăm acest raport, crescând substanţial numărul de angajaţi, economia românească va avea cu adevărat succes. Acesta este obiectivul pe care cred eu că Executivul trebuie să şi-l asume, dovedind anul viitor că suntem singurii suficient de puternici să facem ce trebuie pentru România, fără să stăm cu ochii pe sondaje într-un an electoral. Numai rupând acest şir nefast al pomenilor bugetare în ani electorali, vom reuşi să intrăm în normalitate.

 

154 thoughts on “Elementul central al strategiei pentru 2012: crearea de locuri de muncă

  1. Cine se afla in spatele domnilor ponta si crin antonescu?Sebastian GHITA,cel cu asesoft.Se agata de ei ca sa obtina contracte cu statul si in 2012-2016.
    Saniuta cu a acceptat compromisul lui Ghita si a fost marginaliza in psdt,la fel a patit si adrian moroianu.
    Acest sebastian ghita nu e de incredere,la orice intanire cu oameni politici umbla cu reportofonul dupa el.
    Sebastian ghita are un dosar penal si probabil ca are 90 de infatisari pana acum…dosarul merge cu viteza melcului,mai incet.Parca sta pe loc.Si se pare ca anaf il reclama parchetului.i se mai pregateste un dosar penal.
    Dar si pdl i-a dat o gramada de contracte.Pe cine a santajat?

    • Bei Balbeck! Dă dreak informaţia completă:

      1. Săniuţă şi Moroianu sunt prieteni la cataramă. Săniuţă este un băiat de excepţie chiar dacă este LMV-ist
      2. Ghiţă în “Jimbolia II” a dat în gât toată gaşca! Lalu, Dan Grigoriu etc…care s-au dus la bulău doar el a rămas free.
      3. Dan Grigoriu s-a jurat că nu o să aibe linişte până când nu o să-l vadă pe Ghiţă în sapă de lemn.
      4. Ghiţă este copilul serviciilor.

      Habar n-ai de nimic conţărane, băga-ţ-aş beton în piscină! Ei una d-aci una d-acolo, le lipeşti anapoda cu araceti şi dupa aia hopa cu ele pe tarabă în piaţă poate doar-doar o pune botu’ vre-un fraier la ele!
      Dacă eşti tare spune-mi ce caută în această hârjoană bărbatu’ lu’ Miţa Porşista?
      Hihihihi
      🙂 🙂 🙂

    • Întreabă-l pe Măgureanu! Că-ţi face el organigrama.
      🙂 🙂 🙂

  2. Si acum o continuare a ceea ce am scris la precedentul articol la 11,45.
    Tot din moldova de la MARIAN OPRISAN,ne vine probabil si ,GLUMA ANULUI’. gluma care se pare este o licenta imprumutata de la unul din IDELOGII PROPAGANDISTI AI PARTIDULUI,BOGDAN CHIREAC,care intr-un dialog plin de entuziasm cu MOLDOVEANUL SORIN OVIDIU VINTU-a scos-o in public.
    Asadar,IN VINO VERITAS’ ar spune cineva mai plin de umor ca mine,da asa si este pt ca USELIMEA ,nu se simte prea bine.
    Cind CUCUVEAU ION ILICI ILIESCU-spune acest lucru,atunci e sigur-FRAMINTARILE SUNT MARI-si sunt mari pt ca TINTA DE 50%+UN VOT,pe care il super viza USELIMEA-se indeparteaza zi de zi.
    Si cum n-ar fi altfel???????????????cind PSD SI PNL,ca de PC,nici nu are rost sa vb,NU S-AU REFORMAT ABSOLUT DE LOC-SUNT ACELEASI PARTIDE CU ACEIASI PRAFUITI COMUNISTI DIN ESALONUL DOI CARE SUNT IN POLITICA DIN…………DINTODEAUNA,si care in afara de PROMISIUNI MINCINOASE:PENSII MARI,POMENI SI SALARII DATE CU GHIOTURA BUGETARILOR,ALTCEVA ACESTI POLITRUCI COMUNISTI NU SUNT IN STARE SA ADUCA IN DISCUTIA PUBLICA.
    Cum sa le spuna romnilor VICTOR PONTA ORI CRIN ANTONESCU-MAI BAIETI LA MUNCA CU VOI-CA DOAR DE ACOLO VINE SALVAREA VOASTRA,A NOASTRA A TUTUROR??????????????
    In exprimaile lor,de cind se stiu ei,CUVINTUL MUNCA ESTE SUB OBROC,AUTOCENZURA STRICTA,PT CA EI CEI DOI SUNT NISTE LENESI,OPORTUNISTI ,DAR MAI ALES INTRETINUTI:
    Ar trebui ca in fiecare zi sa fie INTREBATI:
    VICTOR PONTA
    CRIN ANTONESCU
    Ce ati lucrat voi in TARA ASTA???????????Cite locuri de munca ati creat voi din propia voastra intitiativa personala??????????????????????????
    Pt a va permite sa tot promiteti -SALARII SI PENSII IN MARE PARTE ILEGAL LUATE DIN MUNCA SI BANII CELOR CU CURAJ SI INITIATIVA………

  3. MARUL PUTRED STA SA CADA-TRUSTUL REALITATEA TV-

    Cind sobolanii parasesc in mare viteza corabia e semn rau-Apa a ajuns pe punte.
    Asta se intimpla la REALITATEA TV.-UNUL DIN CELE MAI PUTERNICE CIOMEGE MEDIATICE ALE PSD,cu care in fiecare zi,pesedeii loveau fara mila in TRAIAN BASESCU,SI PD-L.
    E doar o chestiune de saptamini pina REALITATEA MEDIA ISI VA INCHIDE PORTILE-IN ACTUALA FORMULA.
    Pesedistul SEBASTIAN GHITA-E SCOS DIN CARTI-LICHIDATORUL SINDIC LUCREAZA……..
    Sa vedem ce iese,dar scandalul a ajuns la paroxism-
    Se pare ca MINA DREPTA A PESEDISTILOR A FOST TAIATA FARTA MILA-A MAI RAMAS VOICULESCU-MAMA CE TII JOACA ASTA ,SI CE PRETENTII O SA AIBE,HAAAAAAAAAAAAAA HIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

    • Bîîîîîîîîîî zbuciumatule, nu fii ZeV şi te agita!
      Şezi deocamdată pe cur-ţi şi aşteaptă să treacă paranghelia cu APNATO!
      După aia mai vedem noi cum şi ce-o fi!
      😉

  4. iNTERESANT-PT REALITATEA TV-aceasta stire nu exista………….CHIAR E UN POST TV DE STIRI SI INFORMATII??????????????????

    • Stiri ? Iata o stire : Ce spune y ca a spus x, apoi, z intreaba pe x ce spune despre ce spune y ca spus x. 🙂

    • @Frank
      Stai sa-ti mai reproduc doua stiri, din care DOAR UNA poate fi adevarata, sau NICIUNA. Ia sa vedem
      A. STIREA no.1
      ,,Aş comenta lucid şi rece neluând în seamă că de-a lungul timpului toate atacurile lansate la adresa Preşedintelui şi la adresa Elenei Udrea de către Dan Tapalagă, au fost comandate direct de către Monica Macovei-Gherghescu. Nu este un secret în mediul presei, că aceste două personaje lucrează mână-n mână! Nu este un secret în mediul presei că au o strânsă “relaţie profesională”. SURSA ? GHICITI VOI. 😉
      B. STIREA no.2
      ,,Cotidianul.ro a intrat în posesia unui document care arată cât se poate de clar că HotNews SRL a primit bani prin Programul Regio, de la Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului, pentru un proiect de “Jurnalism inovator în regiunea de dezvoltare Bucureşti- Ilfov “. Fantezistul proiect al oficinei prezidenţiale a fost început în timpul ministeriatului lui Vasile Blaga (în martie 2009) şi a fost finalizat în timpul mandatului Elenei Udrea (în martie 2010).
      Vasăzică, …. Dan Tapalagă şi trupeţii săi de la HotNews sunt plătiţi să îl slăvească pe Traian Băsescu şi să îl slujească cu sârg, linşând fără milă pe oricine le indică Zeus, cu “arme” furnizate pe surse de la DNA, servicii, ANAF şi ANI.
      Curat-murdară deontologie, coane Tapalagă!”
      COMENTEZ:
      Din cele doua stiri ar rezulta ca DAN TABALAGA este Dr. Jekyll , o jumatate de zi si, Mr. Hyde (evil), celalata jumatate. Ei, trageti voi concluziile logice…. daca puteti.
      Dan Tabalaga este PRO sau ANTI Udrea ? …. ca pe mine ma doare cerebelul. 😉 😉 😉

    • Repet ce am spus:
      “……de-a lungul timpului toate atacurile lansate la adresa Preşedintelui şi la adresa Elenei Udrea de către Dan Tapalagă, au fost comandate direct de către Monica Macovei-Gherghescu.’
      Deci nu mai îmi răstălmăci spusele!

      Dan Tabalagă şi Monica Macovei sunt anti-Udrea deoarece Udrea este frumoasă pe când ei sunt doi urâţi! Doi boccii! Doi nasoi! Doi naşparlii! Doi ofticoşi!
      🙂 🙂 🙂

    • ***diaconu Eusebiu – Bună! 😆

      O fi doamna Udrea frumoasă, mai ales dacă spui tu ca bărbat. Eu nu pot să spun asta c-aş fi subiectivă, fiind femeie, dar o apreciez şi o admir pentru sufletul pe care-l pune în tot ce face. Câţi Udrea avem în politica românească?

  5. Este nemaipomenit pentru cei care iau in seama.” Nesimtiti biodegradabili polueaza planeta cu materialele nebiodegradabile”. Pardon, suntem generatia care reprezinta prezentul si viitorul, dar vrem sa constuim o societate pentru copiii nostril?. Ne vor injura? Sigur! A, noi avem probleme mai importante, avem cu oamenii care vor si ei sa traiasca. Nu avem timp, pana una-alta suntem in criza, este globala. Pierdem insa esenta Toti (cel putin care scriu mesaje pe net) avem un PC, mai nou sau mai vechi, modernizat, chiar dotat super. Hai sa facem o paralela. Traiasca Bill Gates! Partea de hard este societatea cu acele componente ce le-am mostenit(?) sau/si le-am realizat. Partea de soft este formata din sistemul creat(Windows), programe si aplicatii. Utilizatorii suntem toti, cu posibilitatile proprii (un PC mai nou, mai vechi), dar toti “pe ecran”, cu nikman. Clasa politica si-a tras partea, s-a insusit atat a hard-ul(societatea) cat si soft-ul(realizarile, procesele macro). PS Vezi cum gandesti ca, ti se poate intampla si tie. Ai imunitate? Totusi, esti biodegradabil. Inca. Nu-i injosi pe batrani, vei ajunge ca ei. Poate sufera ca te-au crescut pe tine, propria lor nesabuinta.
    Batranii sunt o farama a vietii lor. Daca-i judeci, nu le lua doar agoniseala, poate, au si ceva intelepciune.

  6. „Din fericire, în 2010 şi 2011 am reuşit să ajungem la un echilibru bugetar”
    Mai este de lucru la bugetari, la nivelul serviciilor. Prin ghiseul.ro si alte servicii se vor mai reduce numarul lor. Important este sa ramana cei mai buni si nu toate acriturile cu atitudini de dumnezeu 🙂

  7. “Există o singură metodă prin care se pot crea locuri de muncă: investiţiile, fie că ele aparţin statului sau mediului privat”

    Cand veti include la finantare investitia privind constructia de locuinte ANL din Fabrica de Glucoza nr. 2-4, sector 2, Bucuresti? Cand veti demara procedura achizitiei publice de proiectare si executie? La o lucrare de asa amploare se vor asigura locuri de munca in domenii variate din productie si comert.

  8. Joi, PSD şi-a lansat “viziunea asupra mediului”. http://www.ziare.com/uniunea-social-liberala/stiri-uniunea-social-liberala/viziunea-usl-asupra-mediului-poluatorul-plateste-1125345
    Sigur ca va profita de lipsa din sala a PDL-iştilor ca să şi-o voteze şi pe asta, aşa, pe şest, pentru că PSD-iştii excelează în hoţii, tocmai ei care strigă “Hoţii!”
    Eu vreau să le dau o idee: să-l readucă-n ţară pe Omar Haisam şi, eventual, să-l pună şi ministrul mediului, dat fiind activitatea acestuia până prin 2005, activitate care a lăsat urme adânci în pădurile din judeţul meu şi nu numai…

    • Miercuri, 5 oct, profitând de absenţa masivă a PDL-iştilor de la senat, PSD a adoptat tacit propria-i variantă a codului muncii. 🙄
      Chiar senatorilor PDL nu le pasă? 😮

  9. INCEPUTUL SFARSITULUI LA IASI

    Razboi deschis intre deputatul Relu Fenechiu si seful sau de partid, Crin Antonescu
    • Fenechiu vrea sa ii oblige la plata a un milion de euro pe Antonescu si PNL din cauza ca nu a primit banii pentru materialele promotionale livrate in campania pentru prezidentiale
    • Procesul prin care Fenechiu cere milionul de euro va avea primul termen la inceputul lunii noiembrie

    • Din 2007, Antonescu tot strigă că Băsescu vrea să distrugă PNL.
      De ce credeţi că Fenechiu îi cere banii lui Antonescu? Pentru că e convins că USL nu va câştiga alegerile de la anu’ şi că Antonescu, în veci de veci, nu va fi preşedinte. Cine să-l aleagă?
      Chior să fii şi tot ai intui că Antonescu e singur-singurel barca PSD, nimeni nu-l susţine, nimeni nu iese alături de el.

    • Relu Fenechiu, in razboi cu Crin Antonescu pentru 1 milion de euro

      • Razboi deschis intre deputatul Relu Fenechiu si seful sau de partid, Crin Antonescu • Fenechiu vrea sa ii oblige la plata a un milion de euro pe Antonescu si PNL din cauza ca nu a primit banii pentru materialele promotionale livrate in campania pentru prezidentiale • Procesul prin care Fenechiu cere milionul de euro va avea primul termen la inceputul lunii noiembrie

      Mai mult, aici: http://www.bzi.ro/relu-fenechiu-in-razboi-cu-crin-antonescu-pentru-1-milion-de-euro-244444

    • Conflict vechi

      Fenechiu a incercat in mai multe randuri sa-l sape pe Antonescu. Fie ca a fost vorba de tentativa de a convoca un congres extraordinar sau de a impune anumite persoane in PNL, Fenechiu s-a lovit mereu de refuzul sefului sau. Cum deputatul de Iasi nu a gasit trecere pe langa Antonescu, intre cei doi a izbucnit un conflict. De fiecare data Fenechiu a fost pus la zid de Antonescu, ultima disputa fiind legata de solicitarea deputatului privind excluderea conservatorilor din randurile Uniunii Social-Liberale. Cum nu a reusit sa-si exercite influenta pe care o avea in PNL, Fenechiu a incercat prin toate mijloacele sa-l sape pe Antonescu. Procesul deschis recent la Tribunalul Iasi este ultimul exemplu in acest sens.

    • Hihihi!
      Pardon!
      1.180.360,35 euroi
      🙂 🙂 🙂

  10. Stimata Doamna ministru … poate va convingeti colegii sa “colaboreze” mai putin cu bisericile si mai mult cu investitiile serioase , necesare ca aerul sau apa . Se poate . Numai sa se vrea !
    Desemeni , poate dati un UCAZ sa se faca toalete publice prin localitati , sunt sui astea investitii necesare , vin strainii la noi si se aia pe ei … sau se intorc in epoca de piatra prin tufisuri sau pe la colturi …. statiile de metrou , de exemplu , de autobuz sau tramvai …. hai ca se poate !
    Stima !

  11. Se pare că acum noi, românii, vom retrăi, la nivel global, însă, criza din anii ’80, pe care cei mai de varsta mea şi-o amintesc bine.
    De ce spun asta? Tot văd la tv-uri lume nemulţumită, mitinguri de protest din mai toate colţurile lumii civilizate. Se spune că este criză, altă criză, altă recesiune. Măsuri de austeritate, salarii şi pensii mici, preţuri mari şi peste poate… Bun… Dar criza este numai pentru cei săraci? Am auzit ori am citit cum cei bogaţi şi-au dublat/triplat averile.
    De fapt, acum, ce se urmăreşte? Să muncească mai pe nimic milioane de oameni şi să trăiască în sărăcie pentru ca miliardarii lumii să-şi dubleze averile? Dar când crapă, oricum nu iau cu ei nimic, totul rămâne aici, pe pământ urmaşilor. Şi-atunci? De ce suntem condamnaţi?
    Şi Ceauşescu ne-a condamnat şi s-a ales praful de banii economisiţi prin condamnarea unui popor întreg la lipsuri de neimaginat.

  12. Diaconu Eusebiu,eu lui Ghita Asesoft I-am aratat degetul mijlociu in trafic si i-am taiat si fatza.Daca era smecher trebuia sa se urce cu masina pe mine.Dar nu avea motorul meu,desi avea atunci masina cu motor de 6 l si w12.

    • Păi vezi bre Balbeck?
      Asta-i diferenţa înte mine fomistul şi Ghiţă omul de afaceri!
      Dacă-mi făceai mie aşa ceva te dădeam jos din maşină şi te băteam de te damblageam!
      Ori Ghiţă, nici măcar nu te-a băgat în seamă!
      Tu ai rămas cu degetul arătat şi el a rămas cu banii lui!
      Pricipişi cum vine treaba?
      🙂 🙂 🙂
      Cât despre:
      “hai să ne-ntrecem în caroserii şi motoare”
      în mod sigur pe Ghiţă îl doare fix în cardan!
      Dacă vrea, îşi ia 10 maşini ca ale tale!
      🙂 🙂 🙂

  13. Statul falimenteaza firmele romanesti,in schimb da milioane euro americanilor ca au angajat 100 de angajati.De ce nu se bucura toti de privilegiile astea?
    Guvernul da bani lui Umbrarescu,sute milioane euro,in schimb se inchid spitale,posturile din sanatate sunt blocate si oamenii mor pe capete.
    Americanii cu firma aia de irigatii vor ajuta pdl in campania electorala?Mai vroia un prieten sa isi faca firma cu instalatii de irigatii,era si el ajutat cu 9 milioane euro ca a angajat 100 de oameni?Cand a vrut sa isi faca dirma s-a lovit de birocratie si a renuntat.

  14. Domnul botescu….aaaaaaaaaaaa,sau boc.hihihihihi
    ce sa zica si aia de pe antena 3?S-a incurcat sau a facut-o intentionat.

  15. „Poate singurul element comun al tuturor viziunilor este acela că trebuie să creăm locuri de muncă”
    Cam cate locuri de munca are nevoie Romania? Obama vrea sa instituie o lege de creare a locurilor de munca. El cum reuseste?

  16. @
    Elena UDREA

    MISCAREA POPULARA !!!

    PENTRU TOTI FARA PRIVILEGII.

    – DA “ENERGIILE RENOUVELABILE !!!”
    – DA “CASE DE SANATATE PUBLICA UNICA PENTRU FUNCTIONARI SI PRIVATE !!!”
    – DA “LOCUINTE LA PRETURI ABORDABILE !!!”
    – DA “EGALITATE DE SANSE, NU LA SCOLII PRIVATE !!!”
    – DA “FORMAREA CONTINUA, NU LA ABSENTA DE PERSPECTIVE PENTRU PERSOANELE MAI PUTIN CALIFICATE !!!”
    – DA “PENTRU O PENSIE POTRIVIT ANILOR DE MUNCA !!!”
    – DA “LA UN SERVICIU PUBLIC UNIVERSAL !!!”
    – DA “REABILITAREA SERVICIILOR PUBLICE SI INDEPARTAREA DE POLITICA OBSEDATA A SPAGII”
    – DA “PENTRU ECONOMII REALE IN ADMINISTRATIA PUBLICA SI LOCALA !!!”

    IN FATA CATASTROFEI SI SUFERINTEI SOCIALE CREATE IN ULTIMI 20 ANI MISCAREA POPULARA FACE APEL LA CONSTRUIREA IMPREUNA A NOII SOCIETATI BAZATA PE JUSTETE SI SOLIDARITATE !!!

    CORDIALEMENT

    • @Stefan Radoveanu. Stimabile, astea sunt lozinci care puteau fi expuse si de catre un partid – PDL. Ce aduce nou Miscarea Populara? De ce ar fi in stare Miscarea Populara sa materializeze cei noua “DA” si nu a putut PDL-ul cu aliatii sai?

    • @
      Turnul de observatie

      Stiu ce asteapta ROMANII, salarii la fel ca in ELVETIA, concediul 30 zile /an, 15 zile sarbatori legale, fara impozite si taxe, sistem de sanatae ca in ELVETIA, serviciul public ca in GERMANIA, sporuri de râs si cravata, totii cu masterat si doctorat, altii sa le faca curatenia oraselor si daca este podsibil sa fie in vacanta 250 zile in strainatate.

      Ei nu stiu ce inseamna silidaritatea si ce reprezinta plata impozitelor, cumpararea de CIVILIZATIE !!!

    • ***Stefan RADOVEANU – mai las-o cu impozitele şi solidaritatea şi nu mai vorbi aiurea, domnule, că habar n-ai de realităţile din România. De ce crezi că mie-mi convine ca dintr-o pensie de mizerie să-mi oprească impozit ca să dea pensii sociale şi ajutoare la împuţiţii care niciodată nu au avut serviciu? Cu cine sa fiu solidară, Radovene? Cu pomanagiii? In toţi anii de serviciu mi-am plătit toate dările către stat dar acum eu sunt obligată să-mi plătesc tot ce ţine de sistemul sanitar şi cei care n-au muncit niciodată, primesc consultaţii şi reţete gratuite. Unde-i dreptatea, Radivene? Şi iar te întreb, cu cine să fiu solidară? Poţi să-mi spui tu mie, ce siguranţă am eu acum, după o viaţă de muncă?
      Mai taci din gură cu lozincile tale că mă enervezi…

  17. @diaconu Eusebiu,
    @ spre stinta ZeV,

    Accesul la blogul lichelelor s-a restrictionat iarasi adica acest blog a revenit la forma in care nu ma primeste pe mine si parca nici pe tine.
    Poate ca e mai bine caci eu nu sunt lichea nici macar in gluma . Eu l-am facut lichea in mod public in fata unui intreg partid politic care pe atunci avea peste 5% pe unul venit dupa 1989 cu Campeanu de la Paris dar dusman al acestuia si aciuiat langa Vintilica care nu era el foc de destept dar era un domn.
    Licheaua era ala de crede ca este liberal pre numele lui Dinu Zamfirescu.

    Cred ca el ar trebui sa intre la voi, ca eu nu mai gresesc. Sa-mi fie iertate pacatel in tara asta unde cuvantul nu-i cuvant si amorul nu-i amor … 🙂

    • @ion adrian
      Mie mi-a ramas memorata, in internet explorer, o pagina aditionala care imi permite sa postez doar sub titlul/tema ,,Sunt cutremurat”.
      Uite, chiar dupa ce inchei aceste randuri, voi face un test. Verifica daca de la tine se vede.
      ps
      Nu-ti fă probleme, ca rezolva el. Doar n-o sa vorbeasca de unul singur ,,jos Macovei”, ,,jos Macovei”,…….n, n+1,………până îl dă nevasta pe usă afară. 🙂 🙂 🙂

    • Băăăăăăăăăăă, scutiţi-mă cu restricţionarea voastră că nu v-a restricţionat nimeni!
      Umblaţi la setările de compatibility view!

    • Setarile sunt aceleasi ciu cele din epoca in care lucrurile functionau. Dar nu are nicio importanta . Paguba-n ciuperci. 🙂

    • ***puiu – şi de ce-ar fi Radu Moraru cum spui tu? Ce are închiderea 10tv cu PDL? Poţi să explici? Dacă ai ce…

    • Silver
      Cred ca puiu a confundat ecranul televizorului cu oglinda.

    • poeteso inseamna ca n-ai vazut nici-o emisiune a lui Moraru 😆 acolo era loc de ridicat osanale carmaciului iubit si camarilei portocalii ,a dat faliment ,nimeni nu se mai uita la emisiuni unde se canta portocaliu ,au ramas astia de la televizia publica [platiti din bani publici ] care-i mai canta pe guvernanti ,Culcer neni ,Mircea Marian si Lupea neni plus Cristoiu si Turcitu la B1 ,nu se mai vinde bine culoarea portocalie si nea Traienica ,s-a ajuns la saturatie.

      ZeV-le esti un guitas mai mic 😆 ,cum te stiu de oportunist ,o sa ajungi mai mare decat Moraru ….hihihihiihi

    • ps…asa au facut pesedisti cu televizia publica cand erau la guvernare ,asa fac si pedelisti acum ,tot din FSN-ul lui Ilici baci se trag ,afara cu ei ,DNA-ul sa-si faca datorie 😆

    • ***puiu – fac din nou apel la logica şi la maturitatea ta 😮
      – tu crezi că, dacă PDL ar fi avut vreun interes la 10tv, ar fi lăsat canalul tv să moară?
      – R Moraru are o simpatie politicp, aşa cum avem toţi şi, întâmplător, simpatia lui e partidul care nu-ţi place ţie;
      – de ce e vinovat PDL că e simpatizat de R Moraru? Ştii cum e, puiu? E ca şi cum tu l-ai învinui pe domnul Flutur că eu îl simpatizez şi el habar n-are şi, sigur, nici nu-i pasă.

  18. vorbe, vorbe si taiat de panglici pe promisiuni …..
    Cu ce zice isarescu nu se face primavara……sa nu uitam el nu e economist …..
    Solutiile sunt cu totul altele ptr revigararea investitiilor private in toate domeniile….

  19. Bună dimineaţa Un zâmbet la cafea… 😆

    – Mă băieţi, ia spuneţi, voi v-aţi însurat din dragoste, nu-i aşa?
    – Nu, din ură…
    – Cum din ură?
    – Păi, ea ura singurătatea şi eu uram sărăcia…

  20. SOC! Nichita fura identitatea a mii de ieseni

    • Primarul Gheorghe Nichita isi face incalzirea pentru campania electorala de anul viitor
    • Acesta a solicitat institutiilor din subordinea municipalitatii sa colecteze datele personale de la mii de ieseni, cel mai probabil pentru a avea baze de date pregatite pentru alegerile din 2012
    • Asa se face ca toate blocurile administrate de SC Termo-Service SA au fost impanzite recent cu anunturi prin care iesenii sunt anuntati ca pot achita intretinerea doar daca prezinta un act de identitate

    • ***Stefan RADOVEANU – de ce nu scrii sursa de unde ai luat ştirea?

    • Silverstar
      Iti spun eu : publicatia on line ,,BUNA ZIUA IASI” din 07.10.2011.
      CITEZ:
      ,,Reprezentantul legal al Guvernului in teritoriu, prefectul Dragomir Tomaseschi, sustine ca actiunea demarata de cele doua institutii subordonate municipalitatii ridica mari semne de intrebare. Prefectul afirma ca iesenii care-si ofera datele trebuie sa fie siguri ca acestea nu ajung in mainile cui nu trebuie. “Este dubios. Oricum, ridica mari semne de intrebare aceasta actiune, mai ales ca este vorba de colectare de date. Nimeni nu te poate forta sa-ti declari datele personale atunci cand achiti un serviciu. Colectarea datelor trebuie sa se faca de catre persoane autorizate, care sa ofere garantia ca acestea nu vor fi folosite in alte scop”, a declarat prefectul Dragomir Tomaseschi.”

    • ***ZeV – ştiu că e din BZI dar, pentru mai multă credibilitate, trebuie să se obişnuiască şi domnul Radoveanu să dea sursa. Nu crezi?

  21. Si mai mare SOC, televiziunea Realitatea TV intra in FALIMENT.
    GHITA cumpara 10tv, VANTU isi recupereaza banii dupa faliment.

    FISCUL lucreaza in favoarea MAFIEI din MEDIA spun jurnalisti mai seriosi din ROMANIA

  22. Sincer, am fost profund dezamagit ca doamna Andreea Paul Vass nu a indraznit sa candideze decat pentru pozitia a doua, in cadrul organizatiei de femei a PDL.
    Mereu, omniprezenta Sulfina Barbu se înfinge în prima linie, desi, nu văd ce anume o legitimează pe această doamnă insipidă și netelegenică, ce a declarat că premierul ar trebui inlocuit. Cine este oare in ,,spatele” distinsei pedelizde ?
    In fond….de ce nu ar avea domnul Ioan Oltean un echivalent feminin ?
    Iată, perechea perfectă de valeți. 😉

    • ***ZeV – eu cred că unul dintre noi doi este bolnav. Tu te revolţi împotriva PDL-iştilor care ies pe tv-uri: S Barbu, I Oltean, Preda, MM. Eu sunt revoltată că PDL-iştii nu ies mai des, în faţă.
      ZeV – un organism este viu atâta timp cât mişcă şi vorbeşte. Ce ai tu cu aceşti oameni? De unde ştii tu ce a gândit şi ce vrea A Vass ori cât poate duce ea? E om, e mamă şi soţie, are o casă. Ce vrei tu, să-i spună copilul “tanti”?

    • silverstar
      Nu ma confunda cu eusebiu. Imi displac, punctual, ioan oltean si sulfina barbu.
      Pe MM si Preda, spre deosebire de amicul nostru, îi simpatizez, cu bunele si relele lor si-i consider un beneficiu pentru partid.
      Dar cel mai mult o apreciez pe doamna Vass si imi doresc ca oamenii cu adevarat valorosi si care au ceva de spus, in mod articulat si profesionist, sa fie promovati in prima linie a partidului.
      PS
      Incearca, din cand in cand, sa-ti inhibi pornirea , se pare, nativa, de a-ti jigni colegii.
      Este simplu sa-ti dau o replica, ar trebui sa-ti spun doar adevarul despre tine. Dar, pe moment, ma abtin. 🙂

    • @
      ZeV

      Ce se petrece cu 10tv ?
      Radu MORARU este cumparat de VANTU ?

      Este adevarat ca Ghita cumpara cu banii lui VANTU aceasta televiziune si falimenteaza IRTV ?

      Nu uitati sa mai comentam pozitia de Dame de FER cu ceva exemple concrete !!!

    • ***ZeV – n-am vrut să te jignesc şi nici să te supăr. 😮
      Regret dacă tu asta ai înţeles. Am scris exact ce am constatat eu, uitând că tu vrei să fii numai la FB şi Excelent. Atunci, rămâi acolo şi vorbeşte singur. Eu prefer să fiu om, cu bune şi cu rele.

    • E posibil, domnule STEFAN. Sa asteptam/urmarim evolutia evenimentelor si mai ales, cum se vor finaliza ele.
      Niciodata nu am inteles de ce RADU MORAR a plecat de la B1TV , pentru cioara de pe ,,gardul” RDS&RCS, numita 10TV.
      Practic, si-a diminuat audienta, pentru ca, de exemplu, UPC nu are 10TV in grila.

    • In regula, Silver, nu-i nici o problema. Toti suntem perfectibili, prin urmare, suntem condamnati la dialog. 🙂

  23. Scandal in lumea GUNOAIELOR-cred ca e cel mai potrivit titlu pt textul ce vreau sa-l scriu.
    Pt ca asta e senzatia,dar mai ales gustul pe care mi-l lasa lupta pe care o dau aceste animale ,NECROFAGE’ PE CADAVRUL NUMIT REALITATEA MEDIA.
    Nascut pt a fi o regina a stirilor, TRUSTUL REALITATEA’ odata ajuns in miinile hotului marunt SORIN OVIDIU VINTU, s-a transformat intr-o adevarata CLOACA POPULATA DE FOSTI SECURISTI DEGHIZATI IN ZIARISTI,DE ODRASLELE UNOR FOSTI NOMENKLATURISTI,de indivizi dispusi la orice compromis,pt a face cit mai multi bani,chiar daca actiunile lor au facut atit de mult rau societatii,actiuni scoase de la pastrare din recuzita FOSTEI SECURITATI COMUNISTE.
    Si cu toate acestea ,asa cum cortina de fier,SI LAGARUL COMUNIST BOLSEVIC S-A AUTODISTRUS DIN INTERIOR,si a facut implozie,tot asa si trustul realitatea,respectind la singe aceleasi reguli s-a autodistrus din interior,pt ca GUNOIUL NEBUN SI PARANOIC SORIN OVIDIU VINTU,SEDUS DE PROPIA PUTERE,a cazut prada propiei megalomanii,dar si propiilor amici care l-au stors pina nu a mai curs nici un picur-adica nici un euroi.
    Ceea ce fac acum aceste animale NECROFAGE,CU REALITATEA TV,este de fapt acelasi scenariu prin care a trecut si romania-FIECARE HIENA,INCEARCA SA INHATE O HALCA CIT MAI MARE.
    Asa ca nu-mi ramine altceva de facut decit sa-i urez realitatii tv-DRUM BUN SI CALE BATUTA LA COSUL DE GUNOI REZERVAT GUNOIELOR UMANE…………..

  24. Dealtfel,o ochi atent ar trebui sa observe ca DINOZAURII COMUNISTI,cad pe capete,loviti cu brutalitate de tinerii care vin din urma dornici sa-si faca loc si sa ocupe pozitii strategice.
    Din acelasi aluat ca si SORIN OVIDIU VINTU,CORNELIU VADIM TUDOR,este deposedat de unul din mijloacele cu care arunca otrava in societate-TRICOLORUL SI ROMANIA MARE-care din data de 5 octombrie,au disparut din lumea virtuala.
    In acest moment pe post si in rolul ,ULTIMULUI MOHICAN’ este turnatorul USELIST COLEG DE SMENURI SI BLESTEMATII CU VICTOR PONTA SI CRIN ANTONESCU, DAN FELIX MIRCEA VOICULESCU.
    El si trustul sau a devenit un fel DE AZIL,DE LAGAR ,DE NEW LAND,de fapt ,O CANISE’unde balosii indivizi de talia lui ciutacu,gidea ,ursu,s-au refugiat in speranta ca isi vor gasi salvarea.
    Cimitirul ,DINOZAURILOR COMUNISTI,DEVINE NEINCAPATOR-jegurile care au sprijinit si servit comunismul si dupa 90 neocomunismul,se apropie cu pasi repezi de sfirsit,tragind dupa ei constructia politica care este U.S.L.
    Toti beneficiarii privilegiilor statului neocomunist-POLITICIENI,BIROCRATI ,BUGETARI MILITIENI SI SECURISTI,FOSTI MILITARI,devin pe zi ce trece tot mai neputinciosi-SI ASTA E BINE-DE ACEEA CRED CA INITIATIVA ,NOUA ROMANIE SI GHIDUL LOR DE LUPTA-va atrage cit mai multi tineri,intelectuali,din clasa de mijloc,care stiu sa faca bani,sunt instruiti si n-au nimic in comun cu COMUNISMUL SI COMUNISTII.

    • Dacă Dan Voiculescu încă mai trăieşte şi chiţăie pe multe tonuri, vinovaţi sunt, în primul rând, colegii lui – senatori. Există clar o sentinţă dată de tribunal/judecători, că nu mă pricep, care spune că a fost turnător. De ce colegii senatori nu-l dau afară din senat pentru că el, niciodată, nu va avea obraz să plece singur. Ce să cred eu despre ceilalţi senatori care-l acceptă între ei? Că toţi au fost ca şi Dan Voiculescu, nişte turnători…

    • Nu stiu ce/cine este NOUA ROMANIE şi dacă are legătură cu ceea ce spunea domnul preşedinte, cu Mişcarea Populară înregistrată de fiica dumnealui la OSIM.

    • Silver
      Noua Romanie este,deocamdata, un ong virtual. Pana cand nu capata o consistenta doctrinar-pragmatica, nu-mi inspira prea multa incredere.
      Miscari de tot felul au mai aparut in spatiul public sau civic si au disparut la fel de repede. Sa vedem…
      Oricum, nu am incredere in noi organisme care se autorestrang la dreapta sau la stanga spectrului politic, pretinzand ca ELE depoziteaza adevarurile supreme, avem deja partide politice. Ele trebuie sa se reformeze din interior. Daca nu pot, atunci sa plece si sa ne lase.

    • …mai ales ca nu cred la modul absolut ceea ce spune Frank, adica in ,,tineri care stiu sa faca bani”. Mi se pare insuficient, imi doresc tineri educati, capabili de creativitate, buni manageri si adepti ai dialogului si dezbaterii rationale cu INTREAGA societate. Mai greu e cu minoritarii care ne fac de ras prin Franta, Belgia, Finlanda, Italia, Spania, Irlanda, etc. si care au pretentia sa fie discriminati pozitiv in urmatorii 1000 de ani….doar pentru ca au fost, spun ei, sclavi prin secolele trecute. 🙂
      Daca noi doar ne oripilam ipocrit atunci cand jurnalistii francezi fac misto de romani, in genere, dar nu privim cu ochii deschisi realitatile din jurul nostru, niciodata nu ne vom rezolva problemele . Nu le putem arunca pur si simplu peste gard si sa pretindem, totodata, respectul Europei.

    • Regretatul Steve Jobs, cel care a facut din APPLE cel mai scump brand din lume (si de asta a plecat NOKIA), a fost, in primul rand, un vizionar si un inventator.
      Initial, habar nu avea sa faca bani. Banii au venit de le sine, ,,ajutati” de oamenii care se pricep…la comert, promovare si bani. 😉

    • A mai fost , ma repet , o speranta distrusa (i-am avertizat personal la vremea aceea) si se numea Uniunea pentru Renasterea(reconstructia?) Romaniei(URR) , erau tineri si pareau cinstiti, sinceri si entuziasti(am descoperit ulterior ca erau si pe acolo cativa copii de cuib nu legionar ci comunist) care a esuat lamentabil desi primisera girul somitatilor civic-intelectuale romanesti. 🙂
      Pate ca acum in al noulea ceas blogul blogary al autosuficientilor de dreapta increzuti si suficienti, deci preferabil tradatorilor kgbisti deasemenea autosuficienti si increzuti, sa reuseasca ceva mai bun decat sa ma baneze total si definitiv pe mine 🙂

    • ZeV – mulţumesc! E bine să ştiu că n-am găst nicăieri. Apoi…

      Mai greu e cu minoritarii… spui tu care ne fac de ras prin Franta, Belgia, Finlanda, Italia, Spania, Irlanda…
      Ne fac de râs, încurajaţi fiind, chiar de autorităţile de azi care le-au permis oficial să-şi zică romi şi de aici la român/România e doar un pas uşor de făcut, mai ales de cei care nu ne cunosc şi nu ne ştiu istoria.

      Să ne amintim: Imediat după dec ’89, primii care au ieşit din ţară şi au reclamat autorităţile române la forurile internaţionale, au fost ţiganii. Îndată, autorităţilor române li s-a bătut obrazul, au fost puse la colţ şi sfătuite să arate îngăduinţă şi toleranţă faţă de această minoritate murdară şi gălăgioasă. Numai că cei ce şi-au permis acest lucru nu ştiau cui iau partea, nu ştiau cu cine au de a face. Ei, acuma ştiu. Spele-se pe cap cu ţiganii români şi cu cei din alte ţări care le crează probleme şi nu au nimic sfânt.

      Aş vrea ca cei care au bătut obrazul autorităţilor române să se convingă că ţiganii sunt nespălaţi, necivilizaţi, leneşi, hoţi, şmecheri, criminali, tâlhari şi să înţeleagă că sunt o naţie greu de stăpânit. Să-i civilizeze şi să-i pună la muncă cei care i-au compătimit. Şi încă ţiganii nu au arătat occidentului tot ce pot. Şi… ZeV – ţiganii îşi cunosc drepturile cum nici un alt român nu ştie…

  25. ZEVULE-nu trebuie ,TU,sa crezi,trebuie sa creada cei care sunt chemati sa creada-ei,sunt convins ca se vor regasi in intentiile noii republici.
    Si se vor regasi pt ca in p[rimul rind si-au propus ceva ce tie iti cam sta in git-OPRIREA STINGII SI EXTREMEI STINGA DIN ROMANIA SA ACCEADA LA PUTERE.
    Isi propun sa-i scoata pe FOSTII COMUNISTI SI PROGENITURILE LOR DIN JOCUL PUTERII,sa-i trimita acolo unde le este locul-IN LUMEA PENIBILA PE CARE VOR SA O MENTINA IN ROMANIA.
    Stiu ca acest lucru este o piedica in ce te priveste,stiu ca nu poti sa te aliniezi unei asemenea miscari politice.
    Dar acest lucru nu inseamna ca el nu va avea succes.
    Pina nu incerci nu stii,asa ca eu le doresc succes,si ii voi ajuta din toate puterile mele-PT CA SUNT UN ANTICOMUNIST IRECONCILIABIL.
    Dualitatea asta-ca STINGA SI DREAPTA POT FACE CASA BUNA,in ce ma priveste este o ineptie,un colac de SALVARE PT FOSTII COMUNISTI care se vor RASPOPITI-SI CARE NU SE DAU TRIMISI ACASA………..
    Numai ca viata demonstreaza ceea ce spun eu-DINOZAURII COMUNISTI ,ODRASLELE SI DISCIPOLII LOR-DISPAR PE ZI CE TRECE-LUCRU CARE MA BUCURA NESPUS DE MULT.
    Uite ce bucurie mi-a facut D.N.A-DOUA JUDECATOARE DE LA I.C.C.J-sunt pe teava lor.
    Dupa familia costiniu,acum a venit rindul altei familii,care facea si desfacea.
    culmea este ca SOTUL,A AJUNS LA C.E.D.O-uite vezi ZEVULE,UN MOD DE A CAPUSA SI INFLUENTA PINA SI ORGANISMELE EUROPENE-VEZI DE CE COMUNSTII TREBUIE INDEPARTATI??????????

    • Frank Zapa King, imi doresc ca obiectivul barării accesului partidelor PRETINS DE STANGA (in realitate, POPULISTE) recte PSD si PNL , la butoane, sa si-l puna, in primul rand, PDL, nu o organizatie virtuala care bantuie conjunctural internetul ! De aceea exista partide politice in Romania. Daca nu avem nevoie de ele, sau nu sunt in stare, atunci, SA NE LASE, asa cum am mai scris mai sus.
      Cand ti-am spus ca varianta BOC ca lider de partid este cea mai proasta din cele posibile, ai urlat ca vreau raul partidului.
      Tu, acum, promovand obstinant o gargara pe calculator pretins de dreapta, fara reverberatii anticipabile la nivelul alegatorului concret si fara un program coerent si fezabil, rezulta ca ti-ai pierdut speranta si increderea in PDL. Cel putin, recunoaste BARBATESTE cand gresesti…nu numai fata de tine insuti, in discretia singuratatii. 😉

  26. Poate pe aici intra si careva care stie fizica sau astronomie.
    Nu pricep cum s-a dat anul asta Nobelul pentru fizica unor cercetatori, trei, care la începutul anilor 90, arătau clar că Universul este într-un proces continuu şi accelerat de expansiune – o descoperire care avea să uimească deopotrivă pe cosmologi şi astronomi şi să genereze o nouă eră în cosmologie, după cum arată specialiştii.
    Personal nu inteleg uimirea si poate nici premierea, caci de la Hubble incoace(primele decenii ale sec XX, se stie ca V=kD unde V este viteza cu care se indeparteaza doua galaxii, iar D este distanta dintre ele k fiind asa numita constanta a lui Hubble a carei valoare inversa da si varsta universului (de fapt a celui accesibil unde se manifesta aceasta lege).
    Eu intotdeauna(de fapt in ultimii 30 ani) am considerat ca expansiunea nu numai ca este permanenta ci si cu viteza variabila si crescatoare, ceea ce inseamna accelerata si nu i-a dat nimeni un leu da`pai vreun premiu. 🙂

    • ….au mai adaugat ca Universul va sucomba, intr-un final, complet inghetat. Si mie mi se pare insuficient pentru a primi premilul Nobel. 🙂
      Si mai ales, mi se pare ciudat sa acorzi un premiu unor oameni care ne spun ce cred ei ca se va intampla peste multe miliarde de ani, fara ca cineva din prezent sa se poata convinge vreodata de asta. 🙂
      Din punctul meu umil de vedere, ar fi prea multa risipa de energie si materie, ca totul sa fie doar un mare ,,fâs”. Pur și simplu nu mi se pare logic.
      Din nici o perspectiva, fie ea materialist-dialectica, fie creationista.
      Prima spune ca totul exista din totdeauna, va exista intotdeauna si este infinit.
      A doua ne spune ca totul exista cu un scop. Nu pot sa cred ca scopul este inghetul etern si moartea absoluta. 😉

    • …Dupa liceu, mi-am dorit o cariera in astrofizica. Dar nu a fost sa fie. Oricum, in Romania, doar cercetarea…aplicativa avea, pe atunci, cautare. 😉

    • ZeV ,
      poate ar merita daca au masurat efectiv o lege acceleratie spatiu asa cum a masurat una dl Hubble in anii 20 ai secolului XX.
      Daca au masurat-o si rezulta ca si in cazul legii vitei dupa Hubble o explonentiala ar fi o confirmare in plus privind transcendenta universului. Aceasta propozitie nu mai poate fi gasita decat doar in alte texte scrise de mine. 🙂

    • Erata: Asa cum a masurat una viteza / spatiu Hubble ….
      Daca au masurat-o si rezulta ca si in cazul legii vitezei dupa Hubble tot o exponentiala….

  27. @
    ZeV

    Doua vesti bune :

    1. Somajul la noi este in scadere libera
    2. Miscarea populara din ROMANIA este UMP din FRANCE.

    Daca se doreste RENASTEREA ROMANIE este nevoie sa castige Miscarea Populara adica DREAPTA si CENTRUL de DREAPTA.

    Sunt singurii care vor reabilita MUNCA si MERITUL !!!

    ELVETIA este o tara saraca, singurul defect al populatie este ca MUNCESTE ENORM de MULT si FOARTE BINE !!!

    Le nombre de chômeurs en Suisse a très légèrement reculé en septembre, malgré le contexte défavorable causé par les effets du franc fort. Il a ainsi diminué de 343 pour se fixer à 111’344. Le taux de chômage reste inchangé à 2,8% de la population active.

    Sur un an, le nombre de chômeurs affiche une contraction d’un cinquième (-20,5%), soit de 28’696 personnes, a indiqué le Secrétariat d’Etat à l’économie (SECO) vendredi. Le total des demandeurs d’emplois, qui inclut les chômeurs en formation continue, ou en situation de gains intermédiaires, a reculé de 378 à 164’448.

    Hausse des places vacantes

    Le chômage des jeunes, qui comprend la tranche d’âge des 15-24 ans, apparait également en diminution. L’effectif s’est contracté de 144 personnes (-0,8%) par rapport au mois d’août pour s’inscrire à 17’932. En rythme annuel, la baisse atteint 25,4%, soit 6103 personnes, précise le SECO.

    Le nombre de places vacantes annoncées auprès des Offices régionaux de placement (ORP) présente pour sa part une augmentation de 851 à 19’435.

    Baisse du chômage en Suisse romande

    Le nombre de chômeurs a reculé dans tous les cantons romands en septembre, sauf en Valais. Pour ce dernier, il s’est accru de 240 personnes (+6,1%) en l’espace d’un mois pour s’établir à 4149, soit un taux de chômage de 3%, en hausse de 0,2 point.

    A Genève, le nombre des chômeurs a reculé de 419 pour s’inscrire à 11’700, pour un taux de chômage de 5,3% (-0,2 point sur un mois). Le canton du bout du lac présente toutefois toujours le coefficient le plus élevé du pays.

    Le taux de chômage dans le canton de Vaud est demeuré stable à 4,7%, malgré une baisse de 128 du nombre de chômeurs à 15’648. A Neuchâtel, il s’est contracté de 0,1 point pour revenir à 4,4% de la population active, à la faveur d’un recul de 150 chômeurs (-3,8%) à 3761.

    Dans le Jura, la situation a continué de s’améliorer notablement. Le nombre de chômeurs a diminué de 55 en septembre à 1038, pour un taux de chômage de 3% seulement. Fribourg de son côté affiche toujours le taux de chômage le plus bas de Suisse romande, avec 2,4%, inchangé au regard d’août.

  28. INCREDIBIL DAR ADEVARAT !
    Junioara Elena Basescu, cea care deschide, in general, gura, doar (probabil) pentru a respira si manca si-a permis sa comenteze PUBLIC asazisele erori de exprimare ale unor ministri, adica ale unor oameni care muncesc, dintre care, unii dintre ei stiu o carte pe care distinsa domnisoara nu o va pricepe nici daca ar trai vreo 200 de ani.
    Prefer sa ma opresc aici si sa nu traduc prin scris ceea ce gandesc in acest moment.
    Spun doar ca acest personaj parasutat in lumea politichiei agatat de pulpana Tatalui, ar fi fost, probabil, cel mult o chelnerita la Bruxelles, daca numele sau ar fi fost ,,John Black”.

    • @
      ZeV

      Sunteti GELOS !!!

      Nu este bine, creste colesterolul si glucidele.

      In loc de gelozie mai mult amour si dece nu sex !!!

      Nu uitati patila bleu la exterieur si alba la interieur, face bine !!!

    • Regret caci imi era draga, am si votata-o rapind un vot PDL-ului, dar pentru faptul ca prostul nu e prost destul pana nu e si fudul, nu pot decat…… s-o iert si sa-l compatimesc pe tac`su.

    • Condus de Daniel Morar ? 🙂 🙂
      Mă îndoiesc că cineva va reuși să-l manipuleze politic. Fie acel cineva, Victor Ponta. 🙂 🙂

  29. Eiiiiiiiiii,zevule-MISCAREA NOUA REPUBLICA-nu este PARTID,in acest moment,ca atare n-are program ECONOMIC.
    Este o miscare civica,care vrea sa coaguleze oameni cu adevarate valente de drepta-liberal-conservatoare.
    In ce ma priveste salut orice initiativa care VINE SA BLOCHEZE STINGA SI EXTREMA STINGA-nu se pune problema de a fi nemultumit de PRIMUL MINIOSTR-EMIL BOC ,ORI DE PRES PD-L TOT EMIL BOC.
    Nu incerca sa dai alt sens spuselor mele,si nici sa profiti de ceea ce spun.rastalmacirea vorbelor mele nu iti face cinste.
    Repet inca o data-IL SUSTIN PE EMIL BOC IN TOATE FUNCTIILE PE CARE LE ARE-si consider ca isi face treaba cum se cuvine
    Repet,jocul asta ,de a tot aprinde ,FOCURI’in interiorul PD-L mie unul mi se pare contraproductiv,si nu prea am sa intru in el-DUSMANII MEI SUNT FOSTII COMUNISTI,ASTAZI IN PSD SI U.S.L.-eu cu ei lupt,nu cu pedelistii,in acest moment.
    Tu daca ti-ai propus sa DINAMITEZI PD-L,este treaba ta,EU UNUL NU AM ASEMENEA OBIECTIVA SI INTERVIN RAR IN DISPUTELE INTERNE PT PUTERE,in interiorul PD-L.

    • …comunistii din pedele sunt cu fata “umana ” ???? vb. lui Ilici baci ,cate libidosenie in postarile aplaudacului sef 😆 ,idolul vostru Basescu a fost subsecretar de stat in conducerea comunista ,asta era echivalentul sefului agentiei navale din Anvers ,mai si vorbiti ,rusine sa va fie …..

    • Vezi FRANK, ar trebui sa ne propunem obiective mult mai ambitioase, decat izolarea pe dreapta spectrului politic.
      Bunaoara, un obiectiv interesant, util si dificil, ar fi sa-l convingem si pe Puiu sa treaca in tabara celor constienti si responsabili. Dar daca, doar il bruftuluim mere, nu facem altceva decat sa ni-l indepartam si chiar, ostilizam. Ei, aici, in zona muncii de lamurire, este greu. Dar, sper, eu, nu imposibil. 🙂 🙂
      PS
      Cu balbeck nu avem nici o sansa, intrucat trebuie, mai intai, sa-si continue studiile. 🙂

  30. Despre jegosii pensionari :FOSTI MILITIENI,FOSTI SECURISTI SI FOSTI MILITARI-nu pot decit sa spun atit:
    MIZERABIBLILOR-MINCATI PE NEDREPT BANII ROMANILOR-

    • ..Bey draga Frank…ce incerc eu sa construiesc, tu darami. Dar nu oricum, intri de-a dreptul cu buldozerul. 🙂

  31. Nu aş fi intervenit, dar prea a fost amuzant. La început m-am amuzat cu titlul postului. Deci până acum strategia a fost desfiinţarea locurilor de muncă (ba există şi imaginea propagandistică că la fiecare om de muncă “bugetar” dat afară, un salariat “bugetar” câştigă ceva la salariu), de unde şi concedierile de peste tot, de la anul, înainte de alegeri, strategia este să se creeze locurile de muncă.

    Când am ajuns însă iarăşi la momentul din discurs… “există aproape 4,2 milioane de angajaţi şi aproape 4,9 milioane de pensionari” care în România însoţeşte orice discurs despre pensii sau salariaţi, timpul s-a oprit în loc.

    Domnul Boc mai adaugă la chestiunea asta că sistemul de pensii este pe baza contributivităţii şi ce mare succes este strângerea tuturor pensiilor, co sau fără contribuţii, sub o singură pălărie. Când am auzit ieri despre “consultanţii de la Kensington” lucrurile parcă s-au luminat. Deci nu politicienii sunt de vină! Să le spună cineva atunci “consultanţilor de la Kensington” că pensiile care au la bază principiul contributivităţii nu depind de numărul de asiguraţi. Asigurările de pensii în care intrările sunt egale cu ieşirile, şi deci depind de raportul dintre numărul de plătitori de contribuţii şi numărul de pensionari, este aşa numitul sistem PAYG (pay as you go). Mi-am tot bătut gura câţiva ani, dar nu a părut să înţeleagă cineva diferenţa dintre lege şi tocmeală.

    Special am făcut nişte postări despre cum funcţionează asigurările de pensii, scrise în limbaj popular şi lipsite de amănunte greu de înţeles… ca pentru elevi, special să le înţeleagă tot omul.

    bibliotecarul.blogspot.com/2011/09/sinteza-practica-pentru-uzul.html

    bibliotecarul.blogspot.com/2011/09/sinteza-practica-pentru-uzul_23.html

    bibliotecarul.blogspot.com/2011/09/sinteza-practica-pentru-uzul_26.html

    bibliotecarul.blogspot.com/2011/09/sinteza-practica-pentru-uzul_27.html

    Nu e nici o ruşine când cineva nu ştie ceva, este o ruşine când cineva ia decizii şi se exprimă fără să ştie domeniul în care decide.

    Mi-aş dori să dispară “există aproape 4,2 milioane de angajaţi şi aproape 4,9 milioane de pensionari” din vorbirea politicienilor cât timp legea stabileşte principiul contributivităţii. Când se va trece la alt sistem (că acesta oricum e chisăliţă) mai vorbim, dar până atunci…

    Deşi luasem hotărârea de a nu mai avea intervenţii pe acest blog, ceva m-a împins de la spate, mai ales că m-au zgândărit mai devreme şi lunetiştii de pe clădirile din Timişoara. Liderii României au ajuns să fie păziţi precum puşcăriaşii… Mai lipsesc gratiile la ferestre, gărduleţe cu gratii erau prezente… să nu intre poporul la lideri şi să-i sufoce cu iubirea lor democratică.

    • …liderii organizatiilor PSD si PN[L] din Timisoara, precum si cativa lideri de sindicate bugetofage, nu sunt totuna cu boborul roman. 😉 😉

    • ..Oricum voi citi cu atentie ce ati postat pe tema sistemelor de pensii, dupa care, voi incerca un comentariu.

    • Sintagma (asa a devenit) “există aproape 4,2 milioane de angajaţi şi aproape 4,9 milioane de pensionari” este folosita pentru populism si demagogie. Asta este situatia, trebuie rezolvata, d’aia esti la guvernare. Citeam despre datoriile companiilor de Stat, aproape 2,2 miliarde de euro. In aceste conditii sunt salarizari super, fac “investitii” in parcuri auto(nu oricare), se dau prime de vacanta personalului. Mai sa fie, nu sunt bani. Am impresia ca se practica o rostogolire a datoriilor, sa le platesca altii. Poate cineva sa dezminta? Am vazut pe cineva dand vina pe cetateni, ei au vina ca Statul nu are bani. Sunt romanii pretentiosi?

    • Waliuuuuuuu,
      Nu se poate!
      Am vedenii!
      Sunt şocat!
      A apărut particula antiparticularităţii mele!
      🙂 🙂 🙂

    • …bine ai revenit Biblio ,stai aici pe blog si posteaza ,blogul ar castiga in obiectivitate ,profesionalism si nu in ultimul rand in eleganta ,stiu ca nu esti bine primit de multi aplaudaci ,nu-i baga in seama ….

    • @ puiu
      Stimate domn,
      La primul semn care să ateste, fără putinţă de tăgadă, că doamna Udrea citeşte, măcar în parte, ce se scrie pe blog… revin. Dacă nu, nu văd de ce aş scrie aici doar ca să mă încontrez cu unul şi altul. Cine ştie ce lunetişti sunt şi aici pe blog… că “cineva” mi-a stricat deja cinci PC-uri, de am ajuns la sisteme de prin secolul XX culese de prin groapa cu deşeuri electrocasnice… Mai bine nu-i provoc. Cu asemenea mijloace barbare nu poţi să lupţi cu ajutorul inteligenţei şi informaţiei, că pe ei nu îi interesează asemenea subtilităţi.

    • Hihihi ali dreak ele de PC-uri!
      Hihihi!
      Mincinos mic ce eşti!
      Erau doar 4!
      😉 😉 😉

    • ***Bibliotecaru – eu îţi garantez că doamna Udrea citeşte dar… că nu are timp să răspundă fiecăruia, în parte, asta e altceva. Dar citeşte. 😆
      Nu văd ce interes aş avea să te mint. 😮

    • ***diaconu Eusebiu – nebunaticule mic! 😆 Ce faci? Te-ai dezlănţuit? 😮

    • Puiule, cine te impiedica sa fi si tu ,,obiectiv, responsabil, profesionist si…elegant” in postarile tale ? Cu atat mai mult cu cat bibliotecarul s-a suparat…. ca vacarul pe sat si s-a retras in propria-i cochilie inchisa spre lumea reala. 😉

    • ..Mai ales spre realitatea de le Timisoara, unde domnul biblio ,,vede” doar prin prisma televiziunilor de nisa, nu un ,,lunetist”, ci (mai multi) ,,lunetisti”.
      Iacătă mult stimate și iubite bibliotecar că era vorba de un…biet cameraman cu destinația precisă de a superviza un amplasament în care se aflau demnitari importanți ai statului roman.
      Spuneti ca domnia voastra aruncati in lupta doar inteligenta si…informatie , iar oameni rau-intentionati, nu va inteleg si va persecuta.
      Va asigur ca daca informatia este si va fi…corecta, nimeni nu va avea nimic a va reprosa.
      Altfel, eu cel putin, voi fi prezent cu promtitudine pentru a face corectiile de rigoare pentru ca cititorii sa nu fie dezinformati si/sau manipulati. Daca veti interpreta asta ca pe o ,,contra” jignitoare, va fi strict problema dvs.

    • Bei nasoilor nu vă mai luaţi de Biblio că mă inirvaţi!
      Cu ăsta nu-i de glumit!
      Iar se supără ca melcu’ şi iar zdup în butoi de nu mai iesă 1 an de zile d-acolo!
      🙂 🙂 🙂

    • Jandarmii nu supervizează nimic, asta este treaba celor de la SPP. Cel care a tot fost arătat de televiziuni filma, este adevărat (nici nu m-aş fi gândit că este lunetist), dar filmul era necesar pentru a-i identifica apoi pe cei care au participat la protest. Aşa se face şi pe stadioane pentru a-i depista pe cei care se comportă necivilizat. Dacă nu mă înşel, s-a mai întâmplat ca nişte participanţi la proteste să primească nişte amenzi de tulburare a liniştii publice (care sunt destul de mari) şi sper că memoria nu mă înşală (10.000 de lei amenda pentru liderii poliţiştilor care au protestat anul trecut la Cotroceni ). Dacă acel om reprezintă “lunetiştii” despre care s-a vorbit, atunci cu adevărat cei de la televiziuni sunt de râs. Chiar să nu fi avut cameră, era evident că acel om nu era lunetist pentru simplu motiv că un lunetist nu ar fi stat peste drum, ci pe clădirile de la sute de metri, atât pentru a nu fi detectaţi, dar şi pentru a evita unghiurile moarte destul de mari în astfel de unghi. Dacă era vorba numai despre ce a filmat presa, adică de acel cameraman de pe clădire, nu eram atât de neliniştit. Totuşi, un senator al României spune că (este citat de presă cu ghilimele):

      “Nu e normal ca într-o perioadă de austeritate severă, când cetăţenii sunt sufocaţi de efectele crizei – amplificate de incompetenţa guvernului Boc – din bugetul public să se cheltuie sume uriaşe de bani pentru ca liderii PDL să se plimbe prin ţară. Lunetişti pe acoperişul clădirilor, zeci de agenţi şi ofiţeri în civil, cordoane de jandarmi, poliţişti, firme private de pază, garduri de protecţie, autobuze pe post de baricadă – acesta a fost decorul în care s-a desfăşurat vizita liderilor naţionali ai PDL la Timişoara”

      Şi mai spune…

      “Deşi mitingul organizat – cu aprobare de la Primăria Timişoarei – de sindicate a fost unul cât se poate de paşnic, teama reprezentanţilor PDL de popor i-a determinat să ordone măsuri speciale de securitate. De ce a fost nevoie ca pe toate clădirile înalte din zonă să fie postaţi lunetişti? De ce au fost dislocaţi în teren zeci de ofiţeri în civil, ca pe vremea dictatorului Ceauşescu ? De cine se teme domnul Boc şi camarila sa? De ce nu s-au respectat protocoalele de securitate şi s-au aplicat măsuri specifice vizitelor de grad 0? Sau a ajuns cumva Emil Boc şef al statului român?”

      Şi mai spune domnia sa că “va cere în plenul Parlamentului explicaţii instituţiilor implicate în organizarea reuniunii liderilor PDL de vineri de la Timişoara, în timpul căreia au fost reţinute mai multe persoane care participau la un miting în faţa clădirii în care premierul Emil Boc susţinea un discurs, în faţa a peste 1.300 de membri ai PDL din ţară.”

      Când un senator al României spune “lunetişti”, eu sper că domnia sa a vorbit documentat mai mult decât ce a văzut pe la TV, eu aşa aş face dacă aş fi Parlamentar al României.

      În aceste condiţii mai aveţi ceva să-mi reproşaţi?

    • Cine a participat si mai ales, a organizat protestul, domnule bibliotecar ?
      Nu cumva, niscaiva partide politice din care face parte si ,,senatorul” cu pricina ?
      Nu cumva, aceleasi partide politice care au pichetat sediile PDL, atunci cand justitia statului de drept, a aplicat legea, in cazul domnului Nicolescu ?
      Nu cred ca incitarea la violenta, pe filiera politica sau/si sindicala, reprezinta ,,normalitati” ale democratiei. Poate, doar, ale (nostalgicilor) democratiei originale. 😉
      PS
      Eu nu va reprosez nimic, eu doar incerc sa va ajut, in autentic spirit de colegialitate. 😉

    • …Si mai e ceva, dupa care inchei si ma duc sa vizionez un film…un miting legal, presupune o autorizatie din partea primariei.
      Desigur ca la solicitarea unei autorizatii, cineva isi asuma, implicit, mitingul. 😉

    • Mdeap, e clar.
      Iar incepe lupta de uzură.
      Gherila.
      🙂 🙂 🙂
      Pe ăsta nu-l poţi apuca uşor că-i alunecos precum ţiparul.
      Moşmondeşte ce moşmondeşte prin hârţoagele lui şi pac trânteşte câte-o documentată din fundul curţii de te apucă durerea de cap căutând vreo chichiţă de care să te iei şi nu găseşti!
      Ăsta-i golan.
      🙂 🙂 🙂
      Uite acum de exemplu!
      În foi de viţă v-a făcut.
      A venit pâş-pâş…….v-a trântit din fundul curţii documentata……aparent cântându-vă în strună şi dându-vă dreptate……şi apoi suav precum un ghiocel :
      PAC V-A TRÂNTIT MESAJELE NĂTĂRĂILOR!
      Cele două citate!
      CĂ DE FAPT ASTA ERA ŢINTA! POSTAREA CELOR DOUĂ CITATE!
      Mareeeeeeee gooooolan eşti bei Biblio!
      🙂 🙂 🙂
      Eheheheeeee, în seara asta convoc statul major !
      🙂 🙂 🙂

    • Un simplu lucru nu citeaza domnul bibliotecar : numele senatorului.
      Ia sa vedem ce elemente esentiale au fost PREMEDITAT si cu mare atentie omise de stimabilul bibliotecar, din citatele domniei sale :
      Numele senatorului de…Timis, este Ilie Sarbu. 😉
      De mentionat ca ,,hartoaga” scormonita de bibliotecar, este omnicomodul ,,google”. 😉
      Vorba din batrani, eusebiule : ,,daca minte el, mint si eu”. Scuzabil si elegant , nu-i asa ? De cand ,,lumea” (mediatica) ,cea mai eficienta forma de manipulare este citatul cu omisiune. Credeam ca biblio a devenit, intre timp, mai original. A avut suficient timp in autoexilul dumnealui. 😉

    • Nu ştiu nici cine a cerut autorizaţie, nu ştiu dacă acel miting era sau nu organizat de USL, PSD sau PNL sau oricine altcineva. Dacă domnia voastră ştiţi mai mult, vă rog să argumentaţi cu informaţii pentru că este interesant. Cei doi domni care au părut a fi cei care au organizat acel protest şi care au apărut în faţa microfoanelor, mie nu mi-au spus nimic (nu-i cunosc după faţă şi nume decât pe cei care apar foarte des prin emisiuni)… poate că erau totuşi “oamenii USL” sau ai altcuiva, nu aş putea spune nici aşa dar nici altfel. Nici pe domnul Senator nu l-am văzut în imaginile de acolo ca să spun că domnia sa a organizat ceva, nici alt lider de partid nu am văzut (e drept că nici nu am stat lipit de televizor). Să presupunem însă că ar fi aşa, dar chiar dacă ar fi fost aduşi de partidele politice cu care PDL se află în competiţie electorală (mă aştept la astfel de “manevre” în lupta această politică generalizată şi fără principii, nu aş fi foarte mirat)… nu era nimic ilegal în asta. Cu ce schimbă faptul că cetăţenii erau sau nu simpatizanţi politici, aveau alte drepturi, diferite de “cetăţenii de rând apolitici”? Stimate domn, simpatizanţii şi membrii de partid sunt tot cetăţeni, au dreptul la miting, protest, vot, exprimarea părerii… la fel ca orice cetăţean. În momentul în care ocupi însă o funcţie publică ai unele drepturi în plus şi unele îndatoriri în plus. Domnul senator mai spune ceva interesant acolo. Domnia sa observă că nu vorbim acolo despre o întâlnire a oficialităţilor statului, acea întâlnire era una a partidului. Domnia sa întreabă şi de costurile acestei întâlniri. Fiind o întâlnire de partid este o întâlnire privată şi, în consecinţă, toate trebuiesc plătite de către partid, sala, obiectivul de securitate… tot.
      Sigur, mâine cei de la PDL ar putea să vină cu facturi pentru clădire, cu explicaţii din lege pentru Jandarmerie şi Poliţie, cu dovezi că acei oameni nu erau români adevăraţi ci “neaveniţii de la opoziţie”… dar, cu toate acestea, dumneavoastră simţiţi că democraţia ar fi ceva normal şi banal în România, că trăim într-un stat de drept? La domnul Preda aţi dezertat de la discuţia despre statul de drept. Mereu păţesc asta, stau şi mă chinuiesc să scriu de una, de alta… şi apoi primesc “miştocăreli” pe post de contra-argumente. Domnia voastră îmi “spuneaţi” mai sus “domnul biblio ,,vede” doar prin prisma televiziunilor de nisa”. Domnia voastră prin prisma cui priviţi când spuneţi Nu cumva, niscaiva partide politice din care face parte si ,,senatorul” cu pricina ? Nu cumva, aceleasi partide politice care au pichetat sediile PDL, atunci cand justitia statului de drept, a aplicat legea, in cazul domnului Nicolescu ? Domnia voastră de unde aţi aflat asta? Sau cum aţi ajuns la această concluzie? Aţi aflat ceva de undeva sau spuneţi aşa, că este textul “consultanţilor de la Kensington”, aşa cum spune presa că lucrează aceşti consultanţi. Eu nu v-am pus aceste întrebări pentru a-mi da un răspuns, vi le-am adresat ca să înţelegeţi nivelul întrebărilor pe care mi le adresaţi domnia voastră. Credeţi că mi-e greu să fac propagandă de acest tip? Nu mi-e deloc greu, dar nu mă interesează. Nu sunt interesant să fac zgomot sau să arăt cât de deştept sunt, nici nu vreau să câştig ceva din ceea ce scriu (ar fi mai simplu să intru în uniunea scriitorilor), sunt interesat ca domnia voastră şi toţi care au plăcere şi interes să mă citească, să înţeleagă că acest conflict politic şi cristalizarea în societatea civilă, cea neimplicată politic, a două sau mai multe tabere pro/contra… nu sunt de folos societăţii. Cetăţenii neimplicaţi politic sunt astăzi în postura de a lupta cu statul care, prin reprezentanţii săi, au devenit faţă de cetăţeni un fel de stăpâni de sclavi iar polarizarea politică îi înfrângere. Dumneavoastră aţi raţionat mai sus ceva de tipul… ce contează că au existat abuzuri, ăia erau de la opoziţie. De ce? Pentru că politicienii de astăzi, dar şi cetăţenii de astăzi, au moştenit, în mare parte, mentalitatea de vechili/slugi pe moşia unui stat lăsat în părăsire de proprii cetăţeni. Priviţi cu atenţie discursurile politice, nici măcar un lider politic nu are mentalitate de slujitor al cetăţenilor, toţi au discursuri de stăpâni, ei iau diferite hotărâri şi poporul se supune lor. Ei nu întreabă poporul ce au de făcut, aşa cum ar fi normal în cărţile democraţiei, ei iau hotărâri şi apoi le impun poporului, cu forţa. Mai ţineţi minte ce spunea domnul Lăzăroiu?
      “(PDL şi Emil Boc – n.r.) au luat România de la un deficit de aproape 10% în ianuarie 2010 şi au adus-o la un deficit de 6,5%, iar anul acesta ne îndreptăm spre un 4,4. Deci, cine reuşeşte să echilibreze într-o perioadă atât de scurtă bugetul nu cred că ar trebui să-şi dea demisia din partid, ar trebui să fie declarat erou, după părerea mea, pentru că asta s-a întâmplat. Cu sacrificii mari. În special premierul”

      Aveţi impresia că domnul Lăzăroiu nu ştie ce vorbeşte?

      Şi apoi a adăugat:
      “Premierul a tras după el, şi împreună cu preşedintele, au tras tot poporul după ei, cu forţa. Oamenii au fost nemulţumiţi, nu au vrut să înţeleagă. Era şi greu într-o atmosferă creată de trusturile de presă în care peşedintele şi premierul erau împotriva poporului. Deci pe fondul ăsta de zgomot şi minciuni, totuşi România a mers înainte şi a fost salvată de la un dezastru”

      Iată ce spune domnul Stolojan:
      http://bibliotecarul.blogspot.com/2011/10/prima-afirmatie-cu-subiect-si-predicat.html

      Toate sistemele dictatoriale încep cu o criză, mizerie, foamete, datorii… încă din perioada antică până la HItler, Stalin, Dej-Ceauşescu. Toate dictaturile încep cu sacrificii, câteva rezultate macro-economice bune pe moment, pentru ca apoi a cădea iar în mizerie, crime, pogrom şi genocid, război… Îmi este frică de tendinţele dictatoriale chiar şi când acestea nu sunt intenţionate sau care aparent fac bine naţiunii. Ştiu că ele vor deveni, după un timp, absolut maligne.

      Dumneavoastră vă este pe plac dictatura?

      Dacă urmăriţi cu atenţie şi cu principiile democraţiei la îndemână, veţi vedea în majoritatea declaraţiilor politice germenii dictaturii. V-am dat două exemple concrete şi clare care construiesc o definiţie a dictaturii ca la carte. O dictatură, chiar şi atunci când dictatorii doresc să scoată ţara din datorii şi să o modernizeze (unde am mai auzit eu asta?), şi oricât de “luminată” ar fi o dictatură, rămâne totuşi o dictatură.

      Dacă totuşi nu vă place dictatura, nu spun să fiţi de acord cu mine, dimpotrivă, vă spun să înţelegeţi foarte bine principiile democraţiei şi să urmăriţi apoi cu atenţie ce spun şi ce fac lideri acestei lumi politice. Nu vor spune niciodată pe faţă că vor să fie dictatori. Poate nici măcar nu ştiu ce anume fac exact… Discursurile însă îi trădează destul de des. Nu vreau să-mi daţi mie dreptate, vreau să fiţi dumneavoastră 100% sigur că actuala clasă politică nu duce ţara spre oligarhie şi dictatură. De aceea vă sugerez să nu mai încercaţi “să mă desfiinţaţi” când spun ceva, ci să discutăm pe baza argumentelor, plauzibilităţii, probabilităţii, scenariilor logice… Dumneavoastră puteţi spune că la astfel de întruniri sunt OK aplauzele ritmice, eventual şi nişte scandări, animaţii cu agitatori menite să gâdile cultul personalităţii? Dumneavoastră puteţi spune că linguşelile la limitele îngreţoşării pe care diferite personaje le fac pentru a intra sub pielea “celor care decid” sunt şi ele OK. Acest stil de umilinţă cu care simţi că cei mai mici din partid sunt plini când intră în contact cu cei mai mari din partid…

      Mă opresc aici, pentru că s-ar putea să nu mai citiţi dacă spun tot ce am pe suflet. Nu-s deloc puţine, s-au cam adunat.

    • Atunci când nu pomeneşti numele în astfel de cazuri… te fereşti de o dare în judecată “în civil” pentru răspundere, cum îi spune?, răspundere delictuală. 😀
      Am mai învăţat şi eu câte ceva de pe bloguri. 😉
      Unii nu-şi iau măsuri de protecţie… Mai mult, nu au citat nici sursa… Devine deci afirmaţia lor personală. Se creează o slăbiciune a afirmaţiei ce poate fi atacată. Mai ales că s-a schimbat Codul Civil, cine ştie de unde iese un proces. Eu nu-mi permit un avocat nici măcar pentru 5 secunde… Poate alţii 😆
      Aşa sunt eu, mă feresc de necazuri… măcar pe cele pe care le văd dinainte.

    • @ diaconu Eusebiu
      Nu este cazul să vă chinuiţi pentru mine… Mi-a trecut stare de amuzament. Urmează încă o noapte albă. Nu ştiu cum se face că foamea cam alungă somnul.

    • Direct şi pe româneşte:
      SĂ TE IA NAIBA DE FRAIER BIBLIO!
      Hai la mine, stăm de-o vorbă, c-o strachină de mâncare din care să halim amândoi şi-o sticlă de vin din care să bem pe rând oi găsi io prin casă.
      Dacă te hotărăşti bagă un semn la mine în ogradă şi trimit caleaşca să te ia.
      Hmmmmm, chiar m-ai enervat rău de tot acum.
      Enervantul naibii!

    • @ diaconu Eusebiu

      Cum să vă spun, unii au vocaţie de diacon, alţii de candidaţi la martiriu, oamenii sunt fiecare cu drumul său, cu împlinirea sau ratarea vieţii personale, cu un anumit rol în societate. Eu sunt un om bolnav în mercantilismul general, locul meu ar trebuie să fie prin ospiciile de nebuni (desigur, dacă statul şi-ar permite asta), pentru că sunt dintre cei care nu-şi doresc să câştige la LOTO, care nu-şi doresc funcţii înalte, faimă, putere, notorietate… eu îmi doresc să fiu pionul sacrificat spre cinstea şi binele necesare poporului român, aşa cum odată câte un dac se arunca, fără părere de rău, în prăpastia plină de ţepuşe pentru a-l întreba pe Zamolxe ceva important. Abia atunci mă voi simţi împlinit. Restul lucrurilor pe care le am sau nu în viaţă… sunt mijloace şi nu scopuri. Poate de aceea sunt şi atât de aspru cu lumea politică. Nu mă aştept ca un politician să facă sacrificii, dar mă aştept să aibă vocaţie, să nu facă politică pentru lucruri mărunte cum ar fi acumularea de bani, dorinţa de a decide destine, putere… Mi-aş dori ca politicianul să simtă în permanenţă că este slujbaş al poporului, să simtă nevoia de a pleca capul, nu cu umilinţă, dar cu respect şi dragoste şi loialitate. Sunt prea exagerat? Se prea poate, dar nu pot fi altfel.

  32. ION ADRIAN says :
    ,,Pate ca acum in al noulea ceas blogul blogary al autosuficientilor de dreapta increzuti si suficienti, deci preferabil tradatorilor kgbisti deasemenea autosuficienti si increzuti, sa reuseasca ceva mai bun decat sa ma baneze total si definitiv pe mine ”
    Bey, da’ spune-ne si noua cu ce i-ai deranjat in asemenea hal incat sa se dezica de propriile principii…banandu-te ?? 😉 😉

    • Doream sa-i ajut si am corectat niste nu neaparat ineptii, dar teribilisme si asta i-a transformat pe toti intrunul ceea ce a dovedit ca similar cu blogul lui Nastase, sunt o gasca care pare ca gandeste liber, dar de fapt gandeste “spiritul” gastii ca la coloniile de corali unde probabil ca dupa teozofi este spiritul coralului. Dar Nastase nu a ajuns inca(cred ca totusi nu vrea ,are un minim bun simt)la aceasta perfectiune de gasca si de cenzurare.
      Ce sa-i pretind unuia care daca este deranjat de vederea sinuciderii unui nenorocit regreta ca nu-l mai poate impusca si el inca odata.
      L-am remarcat ca un tip inteligent pe acest bleen pe cateva bloguri pe unde combatea contra comunismului prin 2007, si am incercat sa-l ajut dar la fel de autosuficient ca un altul din tabara mea dar care se exerseaza pe aici nu stie sa spuna multumesc si de fapt dupa ce am intrat pe blogul lui m-am convins ca este o canalie cum sper totusi sa nu fie nici Lazaroiu si nic Muihail Neamtu , desi Romania este o tara unde dintre intelectuali s-au recrutat mereu procentul maxim de canalii per baza adica per numar total in categoria de se cheama de intelectuali. Bleeah.

      PS. Care principii? Sa fim seriosi. Daca te intereseaza si daca nu au sters comentariile mele cred ca le gasesti pe cele postate prin luna august.

      Acum si Mihail Neamtu a facut la fel: a sters niste postari, dupa intrebarea mea politicoasa au reaparut si acum cred ca au disparut definitiv. Cred ca le-am postat si aici de cand am revenit dar nu intentionez sa fac multi purici si ce sa spun cred ca pana la urma termenul de paguba-n ciuperci trebuie pus ca stindard de lupta. (http://mihailneamtu.ro/2012-batalia-pentru-romania/ si http://mihailneamtu.ro/crez-politic-noua-republica/)

  33. Tacit, asa stau lucrurile, Silver, dar poti spune oficial partenerilor europeni, ,,fratilor spalati-va cu ei (țiganii n.r.) pe cap”…si mai ales, ,,invatati-i sa se spele”. 🙂 🙂 🙂

    • …dar nu poti spune, oficial, partenerilor europeni….scuze.

    • ***ZeV – categoric nu le poţi spune aşa ceva dar… 🙄
      Dacă occidentalii au uitat cum le-au luat apărarea ţiganilor, cu nişte ani în urmă, eu şi, poate, şi alţi români, nu am uitat şi o voi spune ori de câte ori voi avea ocazia. 😮

    • …Am ascultat, la Radio Romania Actualitati un țigan oengist, care, cu insolență, susținea că discriminarea pozitivă a comunității rrome este perfect legitimă, pentru că țiganii au fost sclavi și că națiunea română a fost una DIN CELE MAI RASISTE din istorie !
      Uite, Silver, ce m-a indignat , pe mine, la culme si nu atât glumele unor jurnaliști francezi.
      Cu alte cuvinte, ca și…afroamericanii din SUA, stră-strănepoții înaintașilor trebuie să plătească , din munca lor cinstită, hachițele numite ,,tradiții” ale unei comunități de cerșetori, puturoși, paraziți și evazioniști. Pe de o parte vedem la televizor opulența stridentă a unei ,,elite” țigănești care NU FACE NIMIC pentru comunitate, iar pe de alta, tot noi trebuie să-i ținem în spate.
      Asta mă revoltă teribil, Silverstar. Pur si simplu nu le dau 5 bani cand îi văd pe stradă !
      Ai văzut ce fac bulgarii ? Le-au dat foc ! Dacă nu vor pune osu’ la treabă și nu-și vor trimite copiii la școală, în Sahara cu ei !

    • ***ZeV – aici sunt de acord cu tine şi cu bulgarii. Când am văzut ce le face îmi venea să intru în tv de bucurie şi să-i ajut şi eu la trimis focul cu praştia.

      Şi… care-i problema că au fost robi? Ce obligaţii am eu, cea de azi, să-i tolerez şi să-i hrănesc pe urmaşii robilor de demult?

      La muncă!

      Pe un român, statul nu-l iartă nici când nu-şi plăteşte dările, nici când fură. Să fie legi la fel, pentru toţi, cu atât mai aspră pentru ţigani care, în puşcărie, să primească mâncare numai dacă munceşte: educaţie prin şi pentru muncă…

    • ZeV,
      Ai sa razi dar si eu ma intreb: daca nu ne trebuiau robi tigani, oare tot pe aici s-ar fi stabilit si cum cred ca da, asa ca rasisti nerasisti tot la fel o duceam cu acesti dragalasi concetateni care vor nu vor, tot in trei patru generati, vor deveni sedentari si responsabili.

  34. Este de-a dreptul scandalos ce se întâmplă şi, a nu ştiu câta oară, din mai 2010, de când preşedintele a anunţat măsurile de austeritate, şi până acum, să văd în stradă, manifestând pentru viaţă decentă, pe cine? Taman pe militari, poliţişti şi SRI-şti, categoria cea mai favorizată de pensionari. Nu ies, nu cer, nu se revoltă pensionarii care efectiv au muncit şi au dus greul ţării în cea mai neagră perioadă din istoria României şi acum supravieţuiesc dintr-un nimic, şi ies în stradă tocmai aceste categorii de pensionari, speriate de spectrul sărăciei.

    Au pensii mari, avantaje cât cuprinde, ce mai vor? De ce se răzvrătesc, de ce/cine le este teamă? Eu i-aş întreba pe aceşti oameni nesimţiţi şi fără suflet: merită ei banii pentru care fac atâta scandal şi ne tot amintesc de existenţa lor de trântori bine plătiţi pe stat degeaba? De ce se tem de drobul de sare? Să iasă şi să schimbe mersul istoriei, să facă ceva pentru binele întregii omeniri ca să demonstreze că merită banii pe care îi revendică, fără ca măcar să-i fi pierdut…

    • Silver, cei cu pensii modeste, sunt, de regulă, și cei cu bun simț. Așa a vrut această viață nedreaptă, ca tupeiștii să-și taie, întotdeauna, ,,felia” cea mai mare din grămada de resurse…tot mai limitate, din păcate.

    • ***ZeV – vezi tu ce bine se potriveşte aici proverbul nostru, românesc, Obraznicul mănâncă praznicul? 🙄

  35. SENATUL EVZ: Noua republică – o nouă şansă? Autor: Mircea Cărtărescu

    Voi trece astăzi peste tristeţea faptului că unul dintre vizionarii lumii de astăzi, Steve Jobs, nu mai este, ca şi peste bucuria că poetul suedez Tomas Tranströmer, pe care am avut plăcerea să-l cunosc la Stockholm, a primit, absolut meritat, premiul Nobel pentru literatură, ca să cobor între grijile si gândurile noastre de fiecare zi.

    Citiţi mai mult: SENATUL EVZ: Noua republică – o nouă şansă? – Opinii EVZ > EVZ.ro http://www.evz.ro/detalii/stiri/senatul-evz-noua-republica-o-noua-sansa-948723.html#ixzz1a6KXgC5c
    EVZ.ro

  36. Mircea Cartarescu spune ,, Am criticat foarte dur, în ultimul timp, atât puterea, cât şi opoziţia. Puterea, fiindcă se dedă la soluţii ieftine şi populiste din teama de a nu pierde alegerile.”
    INTREB RETORIC : La ce se refera scriitorul atunci cand vorbeste de ,,solutii ieftine si populiste” cu iz electoral ?
    Eu, l-am auzit, cel mai recent, pe domnul Funeriu, spunand raspicat si limpede, ca salariile in educatie, inclusiv restantele ,,acordate” de instante, se vor incadra strict in ceea ce va permite evoluția economiei. Deci, nu promite nimic , ci raspunde in spiritul realismului si responsabilitatii.
    Unde este ,,populismul ieftin” stimate Mircea Cărtărescu ? V-as propune, sa va limitati la ceea ce stiti sa faceti cel mai bine. Asta spun, in mod repetat, si presedintele si reprezentantii de valoare ai guvernului : munca, recunoastere, competenta, echilibru macroeconomic, omul potrivit la locul potrivit, chiar daca unii, multi de altfel, vor fi nemultumiti.
    Eu constat ca avem de-a face cu primul guvern care pune pe planul doi interesul electoral de casta, iar dvs vorbiti de populism ieftin.
    De aceea, domnule Mircea Cartarescu, nu ma convinge asazisa Noua Republica. Pentru ca oamenii care o compun nu cunosc si nu tin cont de realitatea romaneasca, nu tin cont de ceea ce s-a realizat efectiv, cu toate sincopele si stangaciile guvernarii intr-o perioada extrem de dificila pentru tara si lume si mai ales, de realitatea economica mondiala. De fundatura IDEOLOGICA in care ne aflam, INDIFERENT daca ve raportam la STANGA sau la DREAPTA politica. Ambele ideologii au esuat lamentabil in POPULISM, deoarece politicenii, in cardasie ca afacerismul veros au subjugat institutiile statelor democratice. Mai mult sau mai putin.
    Nu de o dreapta unita avem nevoie, in primul rand, ci de o NATIUNE UNITA, in jurul interesului national. Avem in acest moment vectori de reforma in spatiul politic. Depinde cat de responsabili se vor mentine, pe masura ce ne apropiem de alegeri. 😉
    Nu dvs, cei din Noua Republica ati muncit, in aceasta țara, in ultimii trei ani, pentru a o mentine pe linia de plutire. Acum, pretindeti ca cei ce si-au asumat responsabilitati si anateme in mare parte nejustificate si supradimensionate, sa se dea la o parte, pentru ca un grup de internauti veleitari care traiesc in virtualul iluziei sa dea țării lecții de (nouă) democrație (sic!) .
    Îmi pare rău, dar pe mine nu mă convingeți, nu că asta ar însemna mare lucru.
    Oricum, am incredere deplina in Presedintele Romaniei si nu cred ca intelectuali diletanti pot scoate Romania din criza. Au mai încercat și au eșuat lamentabil, în vremuri mai bune. Desigur ca aportul lor poate fi semnificativ in cadrul unui partid politic care dovedeste ca nu se teme de riscurile implementarii reformelor structurale. Sper ca acest partid, care detine, in interior, resurse umane considerabile, inclusiv intelectuali si profesionisti in zona economico-financiară, să se reformeze el însuși odată cu țara și cel puțin în ritmul ei.
    Dacă va face asta, va câștiga, cu siguranță, alegerile viitoare. Nu pentru că oamenilor li se va da, ci pentru că oamenii vor înțelege.

  37. Ideea de principiu cu crearea locurilor de munca este buna, dar cand aceste locuri de munca sunt create de la bugetul de stat prin simple comenzi comerciale catre privat, iar statul nu recupereaza banii investiti – rezultatul este o asistenta sociala mascata a firmelor clientelei politice, acesta nu e capitalism, ci deturnare de bani publici. La aceasta ora, prin politicile guvernului, Romania ocupa ultimul loc in UE la calitatea vietii ceea ce inseamna ca se autodistruge, este singurul stat care nu isi protejeaza propria natie. In final, toate acestea se rasfrang si asupra guvernului si asupra dvs., practic nu veti mai avea pe cine conduce, nici de unde strange alte taxe si impozite, nici cine munci.

  38. “Crearea de locuri de munca” ce inseamna ?

    Pensie :

    Angajator 4.2% Salariat 4.2% Total 8.4% Independent 7.8%

    Asigurare invaliditate :

    Angajator 0.7% Salariat 0.7% Total1.4% Independent 1.4%

    Asigurare pierdere de salariu :

    Angajator 0.15% Salariat 0.15% Total 0.3% Independent 0.3%

    Total
    Angajator 5.05% Salariat 5.05% Total 10.1% Independent 9.5%

    Pensia :

    Vârsta ordinara de pensionare :
    Barbati 65 ani
    Femei 64 ani

    Somaj : Angajator 2% Salariat 2% Total 4% Independent 4 %

    Angajatul beneficiaza de somaj dupa o perioada de 12 luni de cotizatie pentru 80 % din salariul perceput.

    Alocatii familiare : sunt platite numai de angajator 1,4 % din salariul salariatului

    Pensionare anticipata la 62 ani barbatul, Femeia la 60 ani : Angajator 2% Salariat 2% Total 4% Independent 4 %

    Al 2 les pilion :
    Angajator 5.5 % Salariat 5,5 % Total 11.0 % Independent 8 %

    Asigurare maternitate :
    Angajator 0.1% Salariat 0,1% Total 0,2 % Independent 0,2 %

    Asigurare accident : Angajator 0.2% Salariat 0.2% Total 0.4% Independent 0.4%
    Asigurare sanatate : este la libera alegera a salariatului intr-o asigurare privata sau unica de stat.

    Firmele se asigura pentru sanatatea personalului si participa dupa vointa lor.
    In general asigurarea de sanate este luata in sarcina angajatorului in pproportie de 30%

    DORITI LOCURI DE MUNCA REVIZUITI CHELTUELILE SOCIALE !!!

    Dupa cheltuelile sociale intervin cheltuelile de functionare a firmei :
    Formarea profesionala continua si permanenta
    Costul locului de munca
    Productivitatea firmei

    De unde si perinitatea firmei.

    Este usor sa spui, LOCURI DE MUNCA dar este foarte GREU sa le realizezi.
    Ce au facut precedenti GUVERNANTI se plateaste azi FACTURA, locuri de munca la bugetul statului cu nemeluita !!!

    Aceasta este o ADEVARATA CRIMA !!!

  39. Pauză de zâmbet 😆

    Într-un minister:
    – Să ştii că noul ministru devine din zi în zi mai prietenos…
    – De unde ştii?
    – De câteva zile a început şi el să caşte la şedinţe… La fel ca noi.

    • ROMANII isi cer OSANZA !!!

      Manifestia pensionarilor militari, mitingul de la Timisoara, golaniile si MAGARIILE lui ponta, antonescu , voiculescu si vadim.

      NU s-a trait mai bine in ROMANIA nici odata ca acum !!!

      Unii Romanii manipulati se lasa inselati de MINCIUNA MEDIA IRTV si Antene

    • @Silverstar
      @Stefan Radoveanu
      Esti o fericita Silverstar. Esti o fericita fara ca tu sa stii. Afla de la domnul Fanica Radoveanu ca niciodata nu ai trait mai bine. Nerecunoscatoare mai puteti fi doamna.

    • ***Turnul de observatie – domnul Radoveanu nu ştie ce vorbeşte, de aceea îl ignor… 😮
      Îi dau lui pensia mea de 1000 de lei şi pe unul din fraţi, ştiu eu care… să se descurce o lună de zile, aici, în România. Mai ales acum, că vine frigul şi începe teroarea facturii lunare la căldură…
      Oooooooooooof, m-am întristat… 😮

  40. Observ ca multa lume nu a vazut vreodata o camera de luat vederi de vreme ce o confunda cu o pusca cu luneta. Cei care aveti indoieli, luati fotografia la o analiza amanuntita si veti observa in fata jandarmului? (in fata si in dreapta sa un obiect lung cam de 2-3 ori latimea umerilor si destul de subtire (probabil ca ar avea grosimea unei pusti. Inca ceva, “obiectul” se afla in partea dreapta, ceea ce inseamna ca posibilul tragator ar fi “dreptaci”, caci daca ar fi stangaci, obiectul ar fi tot in fata, dar in stanga. Daca fotografia ar fi examinata de specialisti cu aparatura adecvata ar putea sa se vada precis daca este sau nu o arma, s-ar putea vedea si luneta. Asadar, domnule BIBLIOTECAR va inselati si mult prea usor acceptati ideea ca acel obiect ar fi o simpla camera de luat vederi. Comentariul dv. de fond este pertinent.

    • Eu totuşi nu am înţeles ce a fost la Timişoara.
      – Am văzut pe unul pe un bloc dar nu ştiu ce era şi nici ce avea lângă el, puşcă sau cameră?
      – Aşa ceva am văzut şi în 2007, la Iaşi, la un miting de susţinere a domnului Băsescu, atunci când cu suspendarea.
      – Ce căuta la Timişoara, premierul?
      – Ce voiau cei adunaţi şi de unde au ştiut ei că Boc va fi în clădirea în faţa căreia s-au adunat?

    • @Silverstar. A fost o actiune politica oarecare la care important este ca a participat Emil Boc. Conform uzantelor, Premierul este pazit de catre SPP care ia masurile adecvate de siguranta. Una dintre acestea ar fi si plasarea unor tragatori pe cladirile dominante din zona. Ca acei tragatori or avea pusti cu luneta sa pusti simple, este greu de spus. La o analiza atenta s-ar putea vedea daca pusca are sau nu luneta. Presupun ca individul de pe acoperisul cladirii ar fi unul din SPP-isti si nicidecum un jandarm. Jandarmii actioneaza in strada si nicidecum pe acoperisuri. Actiunea in sine este perfect normala si nu stiu de ce au bagat gogorita cu jandarmul si camera de luat vederi. Presupun ca ideea cu luptatorul cu pusca cu luneta nu da bine la imagine si atunci au dat-o cotita. Premierul avea dreptul sa fie la Timisoara, era normal sa fie pazit, dar la fel aveau dreptul si protestatarii sa isi manifeste nemultumirea.

    • @ Turnul de observatie
      Chiar dacă nu vedeam o poză, din faptul că vorbim de clădirea de vis-a-vis este un argument suficient şi am explicat mai sus de ce.
      Dar dacă analizaţi poza, observaţi cu uşurinţă că vorbim despre un jandarm cu chipiu şi nu de un lunetist cu cagulă.
      Vă asigur eu că dacă vă aflaţi jos la un eveniment de acest tip, cum erau şi ziariştii, nu veţi reuşi să depistaţi un lunetist dacă nu aveţi ceva experienţă militară şi un puternic aparat optic militar. Dacă observaţi un militar pe clădire, probabil că el este pus acolo nu ca lunetist ci ca să prevină un eventual “Lee Harvey Oswald”. Cel puţin aşa am văzut şi eu că se face în filme… mint ei, mint şi eu.

    • silverstar
      Emil Boc este si lider al PDL. Ma rog, a fost (re)ales in aceasta calitate, la Conventia PDL. 😉
      La Timisoara nu a fost in calitate de premier, acolo, s-a organizat o intalnire/conventie a liderilor politici ai partidului.
      Biroului Permanent Naţional a luat în discuţie subiecte “fierbinţi” aflate pe agenda publică: regionalizarea şi reforma statului.
      S-a constituit, de asemenea, Comisia Naţională de Infrastructură, Energie şi Mediu a partidului. O comisie similară, axată însă pe muncă şi protecţie socială, a fost creată de PDL la sfârşitul săptămânii trecute, la conducerea ei fiind numit fostul ministru Ioan Botiş.
      La Timişoara, PDL a invitat membri din conducerea centrală a partidului, miniştri, dar şi oameni de afaceri.
      Conventia PDL s-a desfasurat la Centrului Regional de Afaceri Timişoara.

    • ***Turnul de observatie – Mulţumesc! Acum ştiu ceva mai mult decât înainte.
      Noapte bună! 😆 Şi weekend aşa cum îţi doreşti.
      Pe mâine.

    • …a fost o reuniune pregatita si anuntata din timp, in mod public. Prin urmare, silverstar, de ea avea cunostinta si PSD. 😉

    • ***ZeV – mulţumesc şi ţie.
      Întrebarea pe care am pus-o retoric, desigur pentru că nu are cine să-mi răspundă, a fost: De unde/de la cine au ştiut protestatarii de venirea lui Boc în acea clădire şi cine erau, de fapt, protestatarii? Interesant de ştiut cine erau dacă vedem că în stradă ies pensionari cu pensii mari, chiar foarte mari pentru aceste timpuri în care ni se tot “cântă” când despre criză, când despre recesiune…

    • @Bibliotecaru. Domnule bibliotecar, am cercetat poza si nu mi-am putut da seama daca era un jandarm cu chipiu sau de un jandarm cu chipiu. Un prezumtiv lunetist la inaltimea la care se afla nu are nevoie de cagula. Obiectulplasat in fata individului, in partea dreapta, are lungimea unei pusti si nicidecum a unei camere de luat vederi, iar grosimea asijderea. Aveti dreptate, militarul de pe cladire, indiferent cui ar apartine, este pus acolo pentru a preveni actiunea unui alt Oswald si, in mod sigur, nu era un singur militar ci mai multi, cam cate unul pe fiecare cladire dominanta. Ziaristii nu au observat decat unul. Filmarile cu un eventual aparat de filmare de la o asemenea inaltime prezinta dezavantajul ca unghiul de filmare fiind prea mare, nu asigura recunoasterea cu precizie a fetei participantilor la manifestatie. Este adevarat ca se fac filmari, dar din unghiuri mai favorabile.

    • ***ZeV a scris …a fost o reuniune pregatita si anuntata din timp… de ea avea cunostinta si PSD. Mulţumesc, Zev. Asta am vrut, o confirmare a faptului că nu sunt şuie şi mai gândesc şi alţii ca mine.
      Sigur că e “mâna” PSD-ului numai că cei câţiva protestatari nu reprezintă ţara…

      Noapte bună, ZeV! Şi un weekend cu bucurii. 😆

    • @ Turnul de observatie
      Stimate domn,
      Lunetiştii au altă uniformă şi cagula intră în acea uniformă. Nu sunt fără cagulă în exerciţiul funcţiunii nicăieri pentru că uniforma conţine acea cagulă. Nu există cazuri în care nu au nevoie de cagulă, uniforma se poartă peste tot (desigur, aceasta poate să difere de la o misiune la alta, după specific), dar “mascaţii” au cagulă, că de aceea se şi numesc aşa. S-ar putea să vorbiţi despre lunetiştii militari, cei care merg în teatre de război. Aceia au, de obicei, un alt echipament şi, de regulă, o cască de război specială, ca la război.

      storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/1/1/1688/5022466/1/lunetist-604-bogdan-maran.jpg?width=400

      http
      www
      cotidianul.ro/resizer.php/images/stiri/1011/1317983885SPP,mascati,lunetisti_AT%20(27).JPG?width=338&image=/images/stiri/1011/1317983885SPP,mascati,lunetisti_AT%20(27).JPG

      http://www.adevarul.ro/actualitate/Tragatorii_din_fortele_speciale_ale_Politiei_Romane_5_538796172.html#

      Priviţi la această poză de la Timişoara şi veţi vedea că are o şapcă pe cap, aşa cum aveau şi trupele de jandarmi de jos. Desigur, poate avea o armă, doar jandarmii pot purta arme automate sau alte tipuri de arme.

      http
      www
      oradetimis.ro/wp-content/themes/oradetimis/includes/timthumb.php?src=http://www.oradetimis.ro/wp-content/uploads/2011/10/lunetist-miting-marit.jpg&h=275&w=450&zc=1

      Dacă măriţi 200% începe să se vadă şi camera video. Dar chiar şi simplu fapt că stă în picioare, astfel încât să fie uşor de reperat, este un argument pentru faptul că nu este un lunetist.

      Dacă nici aceste argumente nu v-au convins, îmi pare rău, altele nu mai am.

  41. Crearea de locuri de munca o are ca obiectiv orice guvern de oriunde si oricind problema este ca in Romania avem in jur de 4 milioane de locuri de munca oficial din care 2 milioane cu salarii sub 1000ron care practic in comparatie cu preturile europene NUUU pot fi considerate locuri de munca ci un fel de munca patriotica la privat,un fel de somaj mascat…….deci la 10,5milioane populatie activa avem practic 2 milioane de locuri de munca ‘adevarate’ ….deci avem o tara unde sistemul economic si politic ofera numai la 20% din populatia activa un nivel de trai decent!!!!!….Dpv economic acest indicator reflecta ca Romania se afla in CATASTROFA economica si care NUUUUU are legatura cu criza din ‘afara’.

  42. Doamna UDREA ati comis f. multe greseli de imagine, vestimentatie epatanta, neadecvata cu momentele la care va aflati, trebuia sa realizati ca frustrarile crizei ii faceau pe oamenii necajiti sa va dezavueze. Deasemenea, domnul presedinte Basescu trebuia sa-si controleze f. b. cuvintele, pe fiica sa Elena…Vedeti ? toa te aceste ”scapari” sunt speculate zilnic de catre protestatarii din p-ta universitatii si usl.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *