Donează sânge, salvează vieţi. A patra ediţie a campaniei, un succes important

Am participat astăzi la campania Organizaţiei de Tineret a PDL Bucureşti de donare de sânge. Este a patra ediţie a acestui eveniment şi de departe cea mai reuşită. Pe de o parte, datorită numărului mare de voluntari – peste 450. Pe de altă parte, datorită numărului foarte mare de donatori – 180 de oameni. Merită subliniat că, de la un eveniment la altul, sunt tot mai mulţi bucureşteni la care a ajuns mesajul acesta de responsabilizare socială şi care arată prin fapte că le pasă de semenii lor.

Mă bucură foarte mult că tinerii din organizaţia pe care o conduc au astfel de acţiuni. Sângele nu are culoare politică, iar demersul tinerilor nu este unul politic. Oricine poate face acest gest trebuie lăudat şi încurajat, pentru că sângele colectat merge la oamenii în nevoie, victime ale unor boli grave sau al unor accidente.

Sunt foarte mândră de tinerii de la PDL Bucureşti şi de faptul că reuşesc, prin multele acţiuni pe care le derulează, să readucă bucureştenii alături de PDL. Şi fac asta într-un mod non-agresiv şi nepolitizând totul. Bunele intenţii de care dau dovadă ar trebui să fie luate ca exemple şi de seniori.

Campania „Donează sânge, salvează vieţi!” pe care am pornit-o anul trecut îşi propune să le arate oamenilor şi în special tinerilor că fiecare dintre noi poate să fie un salvator de vieţi. Pentru asta nu e nevoie de bani sau de instrumente sofisticate, ci doar de bunăvoinţă şi de o înţelegere mai bună a situaţiei de fapt. În Bucureşti în fiecare zi este nevoie de aproximativ 1.000 de unităţi de sânge. Care din păcate se strâng cu greu. Sunt foarte multe operaţii la care este nevoie de transfuzii care sunt amânate sau la care pacienţii trebuie să-şi găsească proprii donatori.

În condiţiile acestea, demersul Organizaţiei de Tineret a PDL Bucureşti este mai mult decât lăudabil. Criticile de care a avut parte clipul de promovare al campaniei s-au dovedit astfel neîntemeiate. De altfel, acel filmuleţ la care am participat şi eu, inspirat, e adevărat, dintr-o reclamă din Singapore, s-a dorit un element de creştere a impactului campaniei de donare de sânge. Şi, după rezultatele de astăzi, şi-a şi atins obiectivele – oamenii care au venit s-au dovedit foarte receptivi la mesajul nostru, pe care l-au înţeles perfect.

În ceea ce mă priveşte, iarăşi nu am putut să donez sânge. De această dată din cauza nivelului scăzut al hemoglobinei, sub norma acceptată de doctori. Sper însă ca a treia oară să am mai mult succes. Poate săptămâna viitoare, când se va organiza a cincea ediţie a campaniei „Donează sânge. Salvează vieţi”. Pentru că s-a luat decizia organizării unei alte acţiuni după numărul mare de voluntari de astăzi care nu au putut dona din cauza restricţiilor medicale sau a limitării de timp impuse de doctori, ştiut fiind faptul că după ora 12.00 se instalează lipotimia.

Închei prin a le mulţumi tuturor celor care au venit astăzi la sediul PDL Bucureşti, dovedind astfel solidaritate şi responsabilitate, cuvinte din ce în ce mai uitate în aceste vremuri. Le mulţumesc şi celor care au făcut parte din colectivul medical, în frunte cu doctorul Andrei Ignat.

 

 

148 thoughts on “Donează sânge, salvează vieţi. A patra ediţie a campaniei, un succes important

  1. Imi alatur si eu multumirile, ptr aceasta campanie facuta din OMENIE.
    Bravo inca o data si ptr ziua de ieri si ptr astazi, tinerilor din PDL!
    Daca si acum se vor gasi critici din partea celor care NU FAC NIMIC decat sa distruga imaginea celor de la putere si sa atace la comanda patronului de haznale, atunci, revin si spun ca trebuie sa trezim opinia publica in legatura cu prea banda lege a CNA-ului.
    Nicaieri in lumea asta, nu ramane nepedepsit ptr: defaimare, instigarea populatiei, dezinformarea pana la minciuni crase.

  2. …..frumos ,un gest umanitar facut de tinerii pedele ,incet ,incet cu actiuni din astea mai dregeti perceptia publica a partidului ,chiar daca Ileana noastra are cea mai mica vina pentru asta ,nu prea stiu ce inseamna hemoglobina scazuta ,parca-i anemie ,trebuie sa mananci bine ,un pahar mare de vin ROSU [ frumoasa si ispititoare culoare ] la fiecare masa .Sa vezi dupa aceea hemoglobina normala si viatza mai frumoasa 😆 😆

  3. Aş vrea să adaug aici un copy/paste cu condiţiile necesare donării de sânge.

    Poate dona sânge orice persoană cu o bună stare de sănătate fizică, psihică, socială care îndeplineşte următoarele criterii minime de eligibilitate:

    * vârsta între 18 – 65 ani
    * minim 50 kg greutate
    * TAS: 100-180 mmHg
    * TAD: 60- 100 mmHg
    * AV: 60-100 / min
    * hemoglobina: minim 12,5 g/dl femei; minim 13,5 g/dl bărbaţi
    * fără antecedente personale patologice, care constituie contraindica ii definitive sau temporare pentru donarea de sânge (hepatita virală, infecţia HIV/SIDA, infecţia cu HTLV, malaria, bruceloza, sifilis, TBC etc.) sau comportament social/sexual la risc.

  4. Elena Udrea,Anca Boagiu si Daniel Funeriu au fost cei mai buni ministri de dupa 1990 chiar pe timp de criza ei au facut multe investitii,merita laudati. Ciolanari de PSD-isti nu au facut nimic in perioada 2000-2004 cand au fost la guvernare si atunci nu era criza mondiala dar era Matusa Tamara (Adrian Nastase).

  5. Stirea:
    In varsta de numai 17 ani, Crina Coco Popescu a intrat in Cartea Recordurilor, fiind prima femeie din lume care a escaladat Muntele Sidley, cel mai înalt vulcan din Antarctica, informează site-ul oficial al World Records Academy

    Nota mea:

    Da mai cresc si azi romani caci cum spune I.N.:

    de reparat se mai repară
    câte ceva pe undeva

    fiindcă pluteşte peste ţară
    pasăre-albastră inima

    fiindcă au pasăre la mână
    cei care nu vor să se nască

    cu steaua frunţii în ţărână
    cei care nu-s mascaţi de mască

    • PS. Ce sa fac? doar asa pot sa-l priveghez eu pe cel care cred ca inca zace intro morga de spital.

  6. Felicitari pentru actiunea desfasurata impreuna cu tinerii din PDL.Este nevoie ca asemenea actiuni sa fie popularizate,nu discutiile falsilor politologi care stiu doar sa emita pareri.Ar fi trebuit sa doneze si dumnealor sange daca le pasa atat de mult de soarta romanilor.

    • “După ce ai văzut mii de imagini cu femei aşa cum sunt ele, nu prea mai poţi fi păcălit de micile artificii. “ DAN SILVIU-BOERESCU, director-editorial “Tabu”

      Aceasta fraza mi-a atras atentia. De ce? Am sa explic! Din ziua in care revista”Tabu” a aparut cu acel pictorial superb al d-nei Elena Udrea, gura mogulienilor dar si a invitatilor de tot felul sa-si dea cu parerea, nu le-a mai tacut o perioada buna de timp. Tin minte ce isterie a iscat si cati specialisti au aparut din neant in materie de frumusete feminina, in materie de vestimentatie (!!), se crease un iures de ziceai ca vine potopul! Se ajunsese pana la acuzatia, ca pozele Elenei Udrea, au fot prelucrate in Photoshop! Dar iata ce spune dl Boerescu:

      “Uită-te, de exemplu, la doamna Udrea n-a trebuit să falsificăm nimic. Am avut parte de un model care ar fi făcut faţă exceselor unui pictorial dincolo de statura sa publică”

      O spune un barbat care pana mai ieri a fost redactor-sef al revistei “Playboy” si, imaginativa cate femei frumoase a vazut acest domn, cate femei frumoase dar cu defecte care au trebuit retusate, a vazut….De asta consider, ca spusele dansului, au greutate si credibilitate, un om ca el nu mai poate fi pacalit! Nu pot uita ipocrizia ziaristelor de la antenele-hazana si nu numai, care criticau la modul isteric… ele fiind niste urate in toata regula! Ce ironie!

      Inca un aspect care mi-a atras atentia! Dl Boerescu afirma: ” Când am văzut-o iniţial în rochia de piele care a făcut senzaţie şi la noi şi afară, arăta bine în ea, dar nu se obţinea maximum de efect….”

      Nu pot sa uit nici acum povestea acelei rochii…pana si niste bieti jurnalisti de sex masculin in frunte cu M.B. comentau pe tema materialului din care a fosta creata rochia! In interviu s-a pronuntat cuvantul “piele” nu “latex”! De parca mai conta!! Acum zambesc si realizez cat de tare a deranjat aparitia d-nei ministru Udrea, in pictorial. 🙂 🙂

      Greu mai putem vindeca societatea noastra de astfel de apucaturi, greu vom face inteles ca, a fi politician, nu inseamna a fi un capcaun, un taciturn, un om lipsit de frumusete si bunatate! Eheee, lung e drumul spre ELIBERAREA MINTII DE TRECUT- impovarata si de prezent, de o parte a presei prin minciuna, defaimare…orice, numai ADEVARUL, NU!

  7. Şi pentru că tot suntem la capitolul medicină… tocmai privesc cum ambulanţa SMURD (din cea de transport cu victime multiple), se chinuie de 10 minute să intre în curtea Spitalul Clinic de Urgenta “Bagdasar-Arseni” pentru că spaţiul nu este îndeajuns încât să intre pe poartă. O dată intrată pe poarta spitalului, ambulanţa a agăţat un cablu aerian cu girofarul şi nu a mai putut trece mai departe…

    Acestea sunt primele patru victime, mai vine încă o ambulanţă cu trei victime.

    Dar când asta se întâmplă, încă o explozie pe aceiaşi stradă cu alte multe victime, se pare că 10 persoane.

    Poate Româna să fie mai apropiată de cel mai cumplit teatru al absurdului?

    • Iată, absurdul continuă… ambulanţa a rupt acel cablu electric, i-a zburat un girofar şi cât pe ce să cadă şi stâlpul de iluminat. Când se dimensionează chestiunile acestea prin curţile spitalelor ţine seama cineva că poate mai ninge şi se mai adăugă câţiva centimetrii de zăpadă aşezată în curtea spitalului or dimensionează totul la milimetru?

      Iată, acum începe distracţia cu cea de a doua ambulanţă.

    • Doru Maries este in a 90-a zi de greva a foamei.
      El este in greva foamei pt ca cele trei legi pe care le solicita nu au fost luate in dezbatare.
      Cu exceptia ,LEGII RECUNOSTINTEI,pe care eu unul o consider ………hm,nu are acum importanta,celelate doua,sunt de mare actualitate,DAR MAI ALES LEGEA LUSTRATIEI,care asa cum apare ea,sub forma de draft-AR PUNE IN GENUNCHI ACUALUL U.S.L.-si ar ramine orfan,asa ca-DOMNILOR SI DOAMNELOR PEDELISTI,CE MAI ASTEPTATI?????????????????????????

    • @ Frank Zapa[King]
      Deci USL-ul blochează legea lustraţiei… Nimic nu vă scapă? 😀 Mă întreb cum o blochează de vreme că sunt minoritari prin Parlament? Poate loveşte coaliţia aflată la guvernare cu flacăra violetă în creştetul capului… 😀 Gândiţi domnule Frank Zapa[King] înainte să scrieţi, că nu e greu deloc. De ce credeţi că PDL nu doreşte să îngenuncheze USL şi îl lasă pe domnul Doru Mărieş în greva foamei de 90 de zile? Ia să vedem cât de matur în gândire sunteţi cu un răspuns credibil…

  8. Mi-aduc aminte de anul 2008,LUNA IANUARIE SI FEBRUARIE-cind PD-L era in opozitie ,aruncat de la guvernare de TICALOASA SI MONSTRUOASA COALITIE PE SUB MASA de la ora aceea,PSD+PNL.
    De dimineata pina seara ,PRIMARUL GENERAL DE LA ACEEA VREME ERA TOCAT,INTR-UN DE REALITATEA TV SI ANTENA 3 CA VEZI DOAMNE SE CIRCULA GREU IN BUCURESTI.
    Ei si ce sa vezi,astazi aceiasi jurnalisti ticalosi de la posturile de televiziune,inoata prin zapada,bucurestenii sunt ingropati in zxapada,dar curios-LA TELEVIZIUNILE LUI VOICULESCU,GHITA SI ELAN-TOTUL E BINE E FRUMOS………..
    Ce conteaza ca PACALICIUL ASTA DE OPRESCU,a facut praf banii din bugetul capitalei,ce conteaza ca e unul din cei mai slabi primari pe care i-a avut capitala,?????????????????????
    Numai ca…………………ATENTIE MITICILOR,MARE ATENTIE,S-AR PUTEA SA VA IASA PE NAS CA L-=ATI COTAT PE OMUL CU AUTOSTRADA SUSPENDATA ,PT CA VIN APELE SI DACA ATI AVEA O AUTOSTRADA SUSPENDATA……HMMMMMMMMM N-AR STRICA.
    Doamne fereste,nu doresc sa se intimple asa ceva,dar,cred eu ca doar un cataclism ii mai poate scoate pe unii mituici din idiotenia in care au cazut.

    Bblio-cumpara-ti BARCA PNEUMATICA…………………….
    In 2008 BIBLIO-faceai tot felul de glumite la adresa lui VIDEANU,acum vad ca-ti place cu zapada pina in git cu Oprescu-basca ca numele lui oprescu,prin consilierul lui se leaga si de explozia de la Sighet………………………….OFFFFFFFFFFFFFFFFUSELISTII ASTIA HOTI………………..

    • @ Frank Zapa[King]

      Iată cum mă provocaţi. Iată cum mă siliţi să răspund şi aduceţi un deserviciu PDL… Iată cum arătaţi foarte bine că dacă mai ajutaţi mult PDL… ajunge la 1%.

      Să avem iertare, dar Bucureştiul lui Oprescu, mai ales în condiţii de ninsoare fără precedent în ultimii 60 de ani, a fost deszăpezit destul de bine sub coordonarea Primarului General… şi aici mă refer la ce intră în subordinea primarului general, respectiv arterele de circulaţie care sunt pe traseul mijloacelor de transport în comun… restul are treabă că primarii de sector. Toate arterele principale de circulaţie nu au avut circulaţia întreruptă mai mult decât, eventual, câteva ore. Mai mult, domnul Oprescu merge să controleze în miez de noapte deszăpezire (ba televiziunile sunt şi martore a acestei “abnegaţii” faţă de viaţa personală pentru că au tot filmat primarul în direct cum muncea pentru liniştea cetăţenilor) iar domnul Videanu era în timpul înzăpezirii în concediu prin ţările calde şi se bucura de darurile binemeritate ale averii domniei sale… (nu-i găsesc neapărat o vină pentru că în principiu nu este nevoie de primar dacă toţi fac ceea ce trebuie să facă… dar domnia voastră aţi fixat situaţia unei comparaţii)

      Cât despre “basca ca numele lui oprescu, prin consilierul lui se leaga si de explozia de la Sighet“… Domnule Frank, primarul capitalei nu e nici preşedinte şi nici premier să aibă consilieri personali, chiar nu înţeleg ce înseamnă “consilierul lui Oprescu”, nu mai vorbesc despre legătura uşor absurdă cu explozia… Ce legătură poate avea “consilierul lui Oprescu” cu explozia? A provocat scurgerea de gaze sau ce?

      Cât despre barcă pneumatică, am avut o mică barcă gonflabilă pe care am vândut-o înainte de a apuca să o folosesc la pescuit (pe atunci încă mai speram să ies la pescuit). Mi-a părut rău după ea, mai ales că, la o adică, se dormea bine în ea.

    • 😆 acum nu-i prostanac Geoana …hhihi…daca se inscrie in pedeleu ii academician ….

      pentru lozincarul sef Zapa zis kingu ,primul lustrat ar trebui sa fie Basescu ,a fost subsecretar de stat in timplul tabloului , 😆 😆 n-ai minte deloc ….hihihih…

    • …pe langa subsecretar de stat a fost in informator la SECU 😆 😆 si atunci a fost jucator …hihihih…informator …

  9. Asa cum a fost respinsa varianda pnlista de lustratie de CCR, nu avem ce face bah incompetentilor la chestii de tip “de lege ferenda”.
    Tocmai ca era imposibila a fost sustinuta de multi lustrabili din Parlament.
    Dar cum a spus careva: drumul spre iad este pavat cu intentii bune sau dupa Budha:prostia este pacat capital si daca i se alipeste si patima sa te tii frate. 🙂
    PS Ce am propus eu cred ca este maximumul ce se poate face.
    Dar cum sa fie interesati toti egoistii invidiosi si onanisti (invidia la barbati vine si din frustrarea in fata sexului frumos , va explica unul Dement)de ce se poate face si nu de visurile lor ce nu pot deveni reale decat cu ajutorul manutzei. 🙂 🙂 🙂

    • Da’ pe ea nu se denunta?
      Ce sa zic, a descoperit America si acum ne-a anuntat!!
      O postare strategica, sa nu pice in anonimat, sa mai fie si ea citata de pe blog! Oricum este straina de realitate, vorbeste pe bajbaite sau cum ii dicteaza sorosu’ la ureche! Joaca la cacialma, sa vedem cat ii mai merge un ei individe care nu prea cunoaste legile acestui stat: ROMANIA!
      A se vedea ce bazaconii a spus/scris, despre Roasia Monta…Bleahhhh!

    • Lulu daca analizezi problema dupa pozitii de moralitate, poate ca ea este subiectiva cu sine. Dar arata-mi mie pe cineva care nu este.
      Daca insa ce spune e corect este foarte ok. Care-i problema? 🙂

  10. Bbilo-ai auzit de comisiile parlamentareeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee-acolo in aceste laboratoare incepe elebaorarea unei legi-ORI OAMENII TAI FAC ACUM ……….sa nu zic vorba ia-PRRTOEST PE BANII NOSTRII-mai Biblio-io ti-am spus inca o data-CE DREAK AI LUAT-O RAZNA RAU DE TOT.
    Tu cu cine crezi ca discuti aici,ai??????????
    Te faci ca nu stii despre ce e vorba ai???????????????????DA ticalosii uselisti blocheaza dezbaterile in comsiile parlamentare abilitate si in care atentie biblio-conform algoritmului au majoritate ,si ticalosii iau salarii si nu vin la serviciu…………RUSINE SA-TI FIE MINCINOSULE

    DE-MI-SI-A,DE-MI-SI-A,RUSINEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE,MINCINOSULE….

    • Am răspuns mai jos… Altfel… “Cine zice ală e!” 😆 Aţi căzut în propriul laţ precum musca în ***** calului. 😆 (Eu am pus steluţe. Căderea a fost aşa de violentă încât steluţele verzi sunt obligatorii)

  11. Mai Biblio-apaludacii astia de pe bloguol asta ar fi bine sa mai puna minta pe carti,ia da-le tu material de studiu ca vb numai prostii.Poti incepe cu militianul ,da nici la ION ADRIAN ,nu i-ar strica un dus rece ,in combinatie cu apa fierbinte,comlpetate toate astea de niste electrosocuri,cine stie,poate asa da peste inaintasii lui pecenegi,prin grija imparatului bizantin,CONSTANTIN PORFIROGENETUL……………….Haaaaaaaaaa,hiiiiiiiiiiiiiiiiiii

    • Constantin al VII-lea Porfirogenet, nu cu “ul” în coadă. 😀

      Împăratul Constantin al VII-lea Porfirogenet nu a avut nici o grijă pentru că, deşi a avut titlul de împărat, nu avea în mod real nici o funcţie în stat.

    • Frank,
      Nu te angajez sa ai grija de termele mele. Nu faci fata 🙂

  12. Biblio-uitasem ceva-NUMARA TU ,PE DEGETELELE DE LA AMBELE MIINI,CITI PESEDISTI DE-AI TAI AU FOST DEJA LUSTRATI DE D.N.A-vezi citi ministrii din guvernul lui ADRIAN NASTASE AU FOST CONDAMNATI,SANCTIONATI SI LI S-AU CONFISCAT AVERILE-HAI SA VEDEM ESTI BARBAT AI CURAJUL SA-I ENUMERI??????????
    Eu am facut-o cu o luna in urma,o voi face din nnou daca tu esti las.
    Evident ca nu-i las nici pe liberali sa sufle-IAR SCOT LISTA RUSINII ,LA INTERVAL SA VA DAU IN CAP CU EA ,DE SA VA SARA NEURONII PE PERETI……………

    • bey papagalule posteaza-i tu ,nu mai umbla cu minciuni pe blog ,te descalifici total ,pe oameni din astia ca tine ii desfid …bleahhhh…

    • Dacă au fost deja “lustraţi” (sincer nu am auzit de acest cuvânt “lustrat”… vă aştept să-mi explicaţi ce înseamnă… nu aş vrea să mă gândesc că habar nu aveţi ce înseamnă lustraţie) cei de la PSD şi PNL înseamnă că PSD-ul şi PNL-ul au mai puţină nevoie decât alţii să fie lustraţi. Zic şi eu cu puţină logică în minte… 😆 Eu le-am spus să se numească Legea catharsisului, dar nu au vrut deloc, cică astăzi nu mai purifică arta, ci doar banul. 😆

  13. P.S.-daca nu stii ,BIBLIO-roaga-ma ca-ti explic eu care este raseul unui proiect de lege ,pina el,prpoiectul ajunge LEGE’
    Te ajut eu,daca oaresce probleme de intelegere,asa te voi scuti sa te mai faci de ,BACANIE-cu astia de alde PUIU,ION ADRIAN ,TINE,CU MINE…………….mai va…………

    • Oooooops, ce v-ati incins!! 🙂 🙂
      Asa baieti, nu va lasati…simt iz de primavara. pardon, de campanieeeee! 🙂 🙂
      Cutie avem
      Sabii avem
      Pistoale avem
      Tunuri avem
      Argumente aveeeeeem!
      Pe cai mari fratilor! 🙂 🙂

    • @ Frank Zapa[King]

      Aş dori să-mi explicaţi nu care este “raseul” şi care este rateul. Domnu Doru Marieş este de trei luni în greva foamei, nu are nici o legătură cu aşa-zisa grevă parlamentară. Vă amintesc că a existat un guvern PDL-PSD şi tot nu a fost împinsă mai mult această lege. Aşa cum spune şi domnul Ion Adrian, a existat şi o propunere PNL-istă a legii lustraţiei (eu de fapt pe aceasta o ştiu, dar vă aştept să mi-o indicaţi pe cea PDL-istă dacă există)… cine oare a blocat-o pe aceea a PNL-ului?

      A ajuns până la preşedintele Traian Băsescu care a retrimis-o că e neconstituţională (foarte bine că a făcut-o, este slujba domniei sale) şi acum se află la Comisia pentru drepturile omului, culte şi problemele minorităţilor naţionale (7/13 coaliţia la guvernare, preşedintele comisiei de la minorităţi) şi la Comisia juridică, de disciplină şi imunităţi (11/22 preşedintele comisie de la PDL). Ia explicaţi-mi şi mie cine e de vină că nu avem legea lustraţiei… că văd că le ştiţi pe toate.

      Şi acum lămuriţi-mă cum stă treaba cu “raseul” legii lustraţiei. Vă rog însă, lăsaţi râsul măgăresc şi folosiţi-vă un pic şi mintea.

  14. @ Elena Udrea

    Doamnă Udrea,
    Am o întrebare pe care aş dori să o adresez domniei voastre în calitate de ex-ministru al guvernului Boc.

    Domnul Boc ne vorbea despre faptul că se comasează spitalele pentru a întări spitalele de urgenţă. Astăzi constat că TOATE VICTIMELE EXPLOZIEI din Sighetul Marmaţiei au fost transportate în Bucureşti.

    Există spital municipal în Sighetul Marmaţiei cu secţie de urgenţă. Există spital judeţean de urgenţă în Baia Mare. Doamnă Udrea, din 17 arşi nici măcar unul, poate mai puţin grav, nu a putut fi tratat local, TOŢI AU FOST TRIMIŞI LA BUCUREŞTI?

    Întrebarea este: CUM ESTE POSIBIL AŞA CEVA?

    M-am îngrozit observând cât de scăzută este capacitatea de apărare a României privind neputinţa ţării în faţa troienelor căzute asupra 50 de localităţi, dar constat că nici medicina de urgenţă nu este deloc peste linia de supravieţuire. Dacă nu în fiecare judeţ (deşi aşa ar fi normal), măcar ar trebui să existe grupuri de câte trei judeţe pe teritoriul cărora să se poată face orice tip de operaţie. Sistemul de apărare al ţării este vraişte şi aici nu mai poate da nimeni vina pe Greaua Moştenire a Comunismului. Cine să vină să repună normalitatea în drepturi?

  15. …hopa a venit rejjjjina 😆 😆 eu fac un pas inapoi chiar doi pasi ,ea are intodeuna dreptate ……

  16. Buna ziua tuturor.
    Imi cer scuze pentru postarea (?!) anterioara, s-a datorat unei tastari nedorite si m-a dat de gol, in sensul ca, daca nu am mai postat – asa cum am promis la schimbarea guvernului – asta nu a insemnat ca nu am urmarit cu atentie posatrile domniilor voastre. Si daca tot am facut-o (subliniez, absolut involuntar) nu ma pot abtine sa nu raspund domnului Frank Zapa[King] – pe care de altfel il salut cu deosebit respect – facand referire la postarile dansului de la orele 13,01 si 13,13 :
    Pe site-ul Parlamentului, in una dintre sedintele unei comisii parlamentare de dezbatere a legii pentru punerea in aplicare a noului (care are vreo trei ani !) cod penal, veti gasi inregistrarea dezbaterii in care minute bune parlamentarii din comisie (nume grele si de la… si de la….) s-au contrazis cu reprezentanta ministerului justitiei asupra continutului noului cod, nemaistiind ce dezbatusera si votasera plini de entuziasm cu ceva vreme in urma…
    Am dat exemplul acesta pentru ca ati vrut sa discutati despre comisii parlamentare si despre nevoia de studiu…
    Domnilor, daca in tara asta vom continua sa vorbim, sa vorbim, sa vorbim, vom ramane doar, cel mult, cu istoria de pe urma celor care au si facut, nu doar s-au batut cu pumnul in piept.
    Domnule Bibliotecaru, desi postarea dumneavoastra de la 13,51 este adresata Doamnei, imi permit si eu sa va completez si sa va spun ca, atat cat am realizat eu, spitalele judetene de urgenta au ajuns obiectul experientei si vocatiei manageriale a presedintilor cosiliilor judetene. Cred ca asta este de natura sa explice suficient de mult starea lor actuala.
    Toate cele bune, tuturor.

    • Aveţi dreptate şi nu aveţi dreptate. Deşi vorbim despre preluarea spitalelor de către consiliul judeţean, şi respectiv despre subfinanţare, calitatea actului medical ţine totuşi de spital. Vorbim despre două spitale care au zeci de doctori de toate specialităţile. În două spitale mari nu s-a putut trata nici măcar unul dintre răniţi?

      Iată un articol mai vechi:
      19 Martie 2009
      Gara din municipiul Baia Mare a fost astazi scena unui exercitiu de simulare organizat de catre pompierii din cadrul Inspectoratului pentru Situatii de Urgenta (ISU) Maramures. Angajatii ISU si-au imaginat un senariu conform caruia un incendiu a cuprins o cisterna cu 10 tone de motorina, flacarile izbucnind la unul dintre convoaiele feroviare aflate pe linia a patra.

      Detasamentul de pompieri a intervenit cu patru autospeciale si cu o autoscara mecanica pentru localizarea si lichidarea flacarilor. Exercitiul a urmarit mai multe obiective generale si specifice printre care s-a numarat pregatirea psihologica a efectivelor pentru cunoasterea modului de comportare in timpul actiunilor de lunga durata cat si metodele de cautare-salvare-evacuare ce trebuie aplicate in conditii deosebite.

      A fost verificata si comunicarea dintre Politia Transport Feroviar, conducerea statiei CFR si Garda de Interventie a Detasamentului de Pompieri Baia Mare, care actioneaza in sprijinul personalului aflat la locul de munca.
      Simona Voita http://www.citynews.ro/maramures/din-oras-10/exercitiu-incendiu-de-proportii-in-gara-cfr-baia-mare-39738/

      De ce nu s-a tras atunci concluzia de către ISU Maramureş că toţi arşii trebuiau transportaţi în Bucureşti. Să fi spus preşedintelui de Consiliu Judeţean… Bre măi nea Mircea Man avem nevoie de o secţie de arşi că altfel va trebui să ducem orice ars la Bucureşti. În cazul unei explozii în gară, cam câţi arşi pot fi… 100 de arşi, 500? Consiliu Judeţean sau nu, aici este o inconştienţă crasă şi un dispreţ pentru acest popor, un dispreţ vizibil şi din punctul de vedere al civilizaţiilor extraterestre. Aici nu mai vorbim despre oportunităţi sau culoare politică ci de supravieţuire.

  17. Ce misto sa prevezi cu p30-40 de ani inainte episodul cu “Matusa”, fi-ar sa-i fie de matusa 🙂

    iubito calci în străchini ţi-am spus-o şi ţi-o repet
    acesta e gavota şi dânsu-i menuet
    sertarele sunt noaptea dejunul e dejun
    şi rufele se spală cu apă şi săpun
    să nu faci paşi în beznă opreşte-te în tindă
    să nu te mire domnul albastru din oglindă
    acela-i Dostoievski o urnă ne desparte
    stă între noi oglinda să nu cădem în moarte
    în bibliotecă-i haos dar ţine-nchisă uşa
    să nu se risipească peste pământ mătuşa
    icoanele sunt vechi le ţii ca bibelouri
    când trec geamgii prin aer să nu le faci cadouri
    să nu mănânci veioza nu zgâria tapetul
    suntem vecini cu cerul ai să observi cu-ncetul
    nu-i chiar o ceaşcă luna să nu o calci pe rană
    avem şi reproduceri acolo e o stană
    de marmură se poate dormi pe ea cu trudă
    dar poţi să o consideri neinvitată rudă
    de fapt afară-i marea dar pune-ţi şalul verde
    în valurile-i albe cândva de te-oi pierde
    nu prea mai văd deşi sunt tinere vlăjgan
    la vârsta mea Novalis murise de un an

  18. Asa cum dealtfel ma asteptam,cei pe care i-am somat sa ofere o lista a NESIMTILOR DIN VIRFUL PSD SI PNL,o lista a rusinii,din ratiuni mai mult decit evidente au refuzat acest lucru,pt ca daca ar fi indraznit sa tasteze ,un singur nume,ai-ar fi spart singuri tastatura in cap.
    Ei si daca acesti domni,mincinosi si p[arsivi,care nu fac altceva aici decit sa VERSE HARDAIE DE MIZERIE DIN FOSELE SEPTICE:
    -ANTENA3
    -REALITATEATV
    ROMANIA TV
    ma vad obligat sa reiau din nou,eu aceste liste,care de la ultima mea lucrare,s-a mai imbogatit cu cite-va nume SONORE DE MINISTRII,CARE AU PRADUIT,AU LUAT MITA SI AU SARACIT ACEST NEAM.
    SI acum sa incep cu GUVERNUL ADRIAN NASTASE:

    1.-PRIM MINISTRU,ADRIAN NASTASE,CONDAMNAT LA 2 ANI PUSCARIE INTR-UN DOSAR,MAI SUNT INCA 2 DOSARE
    2.-DAN IOAN POPESCU-CONDAMNAT CU SUSPENDARE SI CONFISCAREA AVERII-1 MILION DE EURO
    3-HILDEGRAD -CAROLA PUWAK-ALATURI DE SOTUL EI,CONDAMNATA LA 1,5 ANI PUSCARIE-plus confiscarea sumei de 150.000 de euro
    4.-RODICA STANOIU-MIN JUSTITIEI-Condamnata intr-un proces civil si declarata TURNATOARE LA SECURITATE SI CA A FACUT POLITIE POLITICA
    5.-PETRE DAEA-FOSTUL MIN al agriculturii-inca se judeca………
    6-miron mitrea-A DEVALIZAT IMPREUNA CU ALTII DE 800 MILIOANE DE EURO,S.N.C.F.R-PROCESE PE ROL
    7-ECATERINA ANDRONESCU-incompatibilitati-PROCES INTENTAT DE A.N.I.-sumele in dezbatere-cam 500 de mii de euro
    8-.daniela bartos-DEMISA PT MOARTEA UNOR BEBELUSI-judecata ,inca mai are procese pe rol cu parintii copiilor
    9.-MIRCEA BEURAN-PROCES CIVIL-DE PLAGIAT-DOVEDIT CA ESTE UN PLAGIATOR DE DOI LEI
    10.-PETRU SERBAN MIHAILESCU-CONDAMNAT CU SUSPENDARE………
    Iata doar numele ministrilor adica cei mai inalti demnitari pesedisti-CONDAMNAT DEJA SI ARATATI CETATENILOR ROMANI CA FIIND NISTE INFRACTORI.
    Pt ca la nivelul doi trei etc,mi-ar trebui zile intregi sa insir numele acestora.
    Ei ,si atunci,de fapt iata ce voiam eu sa spun-NU SUNT TOATE PARTIDELE LA FEL,NUUUUUUUUUUUUUUUU
    Cel putin cind vorbim de PSD,un lucru este sigur,IN ACEST PARTID,UN OM CINSTIT SI DE OANOARE ESTE O PASARE RARA,CARE VA FI RAPID CANIBALIZATA DE HIENELE PESEDISTE.
    iATA DRAGI BLOGGERI uselisti,cit de usor este sa afisezi,date publice,trebuie doar sa vrei,ca ,sa stiti,NU DOARE,CHIAR DE LOC…………

    • bey lozincarule ai lucrat o Duminica intreaga pentru …”un mare FAS ” ,vezi ca l-ai uitat pe Videanu , Ritzzi ,ala de la Munca din Bistritza ,hotzul ala care fura bani prin firma sotiei ,Apostu [garantat de Boc ],Pasat ,Solomon si alti hotzi de care o sa aiba grija PONTA baci ,asta chiar o sa pune tzepe in PV …atunci sa vezi hohote de ras .

    • puiu

      Chiar crezi ca este mai mult decat lozinca de campanie electorala a lui Ponta…?

    • @ Frank Zapa[King]

      Asta cu somaţia sună a sergent-major de penitenciar. 😀

      Bine că nu aţi răspuns la nici una din replicile mele, măcar nu v-aţi făcut mai mult de râs 😀

  19. Aloooooooooooooo,militianule-spune-mi din cei citati de tine,cine este condamnat????????????
    Eu i-am citat pe cei ,mai cei din PSD,C O N D A M N A T I……………..
    Inca o data ai demonstrat ca esti o trompeta de PARTID CARE VORBESTE DUPA SCRIPTUL DE LA Antena 3……………..rusinicaaaaaaaaaaaa,rusinicaaaaaaaaaaaaa…..

    • Da tu de ce nu raspunzi,ai??????????????I-a zi biblio?????????????????de ce faci urechea suta?????????????????
      pt ca nu aveti argumente,doar povestile mincinoase scose de trompetele vmogulilor………….

    • Am răspuns la toate întrebările pe care mi le-aţi adresat.

      Dacă observaţi, toate postările în care mi-aţi pomenit numele se încheie cu comentariul meu…

  20. PUIU-pina in toamna si tie iti voi da CHIFTELUTZE CU PRASTIA……………….HAAAAAAAAAAAAAA HIIIIIIIIIIIII
    Vin astia cu lustratia si in urmatorii 2 anii te bat astia de doua ori pe zi si toata noaptea la talpiiiiii

    haaaaaaaaaaaaa,hiiiiiiiiiiiiiiida,daca le spui ca esti prieten cu mine ,precis o sa te bata doar o data pe zi ,adica toata ziua,24 din 24………….

  21. Ponta s-a dus la americani ca sa pecetluiasca viitoarea alianta PDL-PSD si implicit cu presedintele Basescu,dupa ce in prealabil v-a scapa de oponentii acestei constructii,in special iliescu si nastase.

  22. Doamna ,ELENA UDREA

    Dupa ce m-am gindit putin am ajuns la concluzia ca a venit momentul ,sa iesiti din starea de pasivitate si sa demonstrati ca sunteti un politician care lupta pt cariera sa,dar in acelasi timp este dedicat si interesului general.
    Iata de ce eu zic ca a venit momentul ,sa aratati votantilor romani ce au votat in 2008,si cu ce fel de oameni este populata politica romaneasca.
    Asa ca,avind in vedere ca aveti logistica necesara,un cabinet parlamentar,consilieri,va invit si chiar va rog,sa faceti,UN INVENTAR CIT MAI COMPLET al infractorilor din :PSD+PNL+PC.
    Inventar ,care sa cuprinda cele trei paliere:
    1.- parlamentari
    2.-PRESEDINTI DE CONSILII JUDETENE
    3.-PRIMARI+CONSILIERI
    Dupa cum veti vedea,nu v-am cerut sa-i includeti pe colegii dv. si mi se pare corect,de ei sa se ocupe opozitia,dar,e mai mult decit necesar ca VOTANTII SA STIE CINE ESTE U.S.L.
    Pt ca informatii oficiale arata cifre alarmante-25% DINTRE ALESI SUNT IN INCOMPATIBILITATE CU MANDATUL PE CARE IL AU.
    In general am evitat sa va dau sfaturi ,dar cred ca starea de pasivitate va aduce mult prea multe prejuducii.

    P.S.-salut gestul DOAMNEI MACOVEI,care pe blogul domniei sale, i-a scos in fata pe parlamentarii condamnati si care INCA MAI VOTEAZA IN PARLAMENTUL ROMANIEI.

    • bey pacaliciule ,sa-i scoata pe toti in fatza ,nu conteaza din ce partid fac parte ,vezi cat esti de neam prost ,”sa-i scoateti numai pe aia din opozitie ” asa a facut Elena daca din gresala ti-a citit idiotenia …bllleahhhhh…si-a plecat repede sa bea un suc de lamaie 😆 😆 asa sfaturii sa-i dai la zapa neni ,nu unui politician din 2012 ,chiar daca-i portocaliu 😆

    • @ Frank Zapa[King]
      Domnule Zapa,
      Mă bucur că aţi făcut primul pas, aţi gândit puţin… aplaud acest nou început.

    • nu ma las….
      una dimineata!
      Zapa, toate la momentul potrivit.
      Stiu ca esti nerabadator s-o vezi iar in actiune pe d-na Udrea, cu totii o dorim in valtoarea politica….. dar, ca sa treci la o noua etapa, drumul trebuie pregatit cu multa minutiozitate spre disprarea opozitiei si a mogulienilor! 😉
      Dar, asta nu inseamna ca noi, nu avem TINTE!
      Avem opozitie
      Avem niste televiziuni ostile noua
      Avem niste ziare aservite banilor murdari- ptr a avea o paine pe masa fie si “neagra”. Mercenarii nu pun pret pe moralitate……deci, mint usor. 🙁
      Avem o lupta de dus cu fabricatorii de sondaje, ce-i drept aranjate la comanda, ptr a manipula
      Avem prietene, multa treaba, si cum noi avem experienta, nu ne vom lasa intimidati!
      Am observat ca postacii PSD, au intrat puternic in actiune pe site-urile catorva ziare online…cred ca li s-a transmis adevarul, ca nu e chiar asa de roz treaba cu sondajele PLATITE si ca le tataie funduletul. 🙂 🙂

  23. Frank Zapa- Nu-i bun sfatul tau pentru doamna Elena.Chiar deloc !
    La inventar lista PDL-ului este mult mai bogata.Pot apare surprize.
    A te rog sa ma “ierti”, nu am observat ca inventarul trebuie sa cuprinda numai membrii USL. Asta da corectitudine !

  24. Am tot scris si spus ca unul din cei mai periculosi useri,care scrie pe acest blog,este Biblio.
    Daca ,prostioarele debitate de Puiu,sunt simple frectii la picioare de lemn,atitudinea dualista si foarte partinitoare a lui Biblio,este mult mai periculoasa.
    Ultima lui creatie,afisata pe blogul lui VICTOR PONTA,in data de 13 februarie,este de-o parsivenie rara,prin felul slinos in care sugereaza,in mod grosolan ,ca PRES. ROM GUVERNUL ,PREFECTII,SE FAC VINOVATI DE UCIDERE DIN CULPA LUCRU PT CARE AR TREBUI SA INFUNDE PUSCARIILE.
    Folosind tactici identice cu cele folosite de ANTENA 3,adica de oamenii SECURISTULUI DAN VOICULESCU,acest domn Biblio,impinge o situatie grea prin care trec anumite zone ale tarii,datorita conditiile atmosferice,dincolo de orice limita,incercind sa acrediteze ideea ca -PUTEREA DIN ROMANIA,PRESEDINTE,PREMIER,MINISTRII,PREFECTI DIRECTORI DIN MINISTERE SUNT NISTE UCIGASI SI TREBUIE CONDAMNATI.
    Invocind o consultatie JURIDICA DIN PARTEA DL VICTOR PONTA,Bibliotecaru comite un gest de-a dreptul macabru la adresa actualilor guvernanti si presedinte-FACINDU-I RASPUNZATORI DE MOARTE CELOR 70-80 DE CETATENI DIN CAUZA STIHIILOR NATURII.
    Acest bolnav pshic,paranoic,se pare ca nu-si mai poate infrina ,URA’ fata de actualii guvernanti,si uite cum printr-o manevra ipocrita,sugereaza ca DOAMNA ELENA UDREA,FOST MINISTRU PINA IN URMA CU CITE-VA ZILE,AR TREBUI SA INFUNDE PUSCARIA,VINOVATA FIIND DE MOARTEA CELOR CITE-VA ZECI DE ROMANI,ADICA SA RASPUNDA IN SOLIDAR PT UCIDEREA DIN CULPA,IN VIZIUNEA BOLNAVULUI Biblio.
    Inca o data,nu dau sfaturi,nimanui,dar parca lucrurile sunt impinse mult prea departe in ce priveste MANIPULAREA SI DEZINFORMAREA ,practicata de ACESTI MERCENARI EXTREMISTI DE STINGA,care sub un ambalaj plin de buna vointa,ascund de fapt FETE CRIMINALE.

    L-ati auzit cumva pe BIBILIO-SA FIE INDIGNAT DE CRIMELE LUI ION ILIESCU??????????????????
    L-ati auzit pe biblio-SA-L ACUZE PE ADRIAN NASTASE DE MOARTEA ZECILOR DE OAMENI DUPA EXPLOZIA DE LA MIHAILESTI,SI MIZERABILA MUSAMALIZARE
    A CAZULUI??????????????????
    Reamintesc ca atunci in 2004,luna mai in urma exploziei,s-a format un crater de 21 de metrii patrati,adinc de 7 metrii ca au murit 8 pompieri si 11 civili.
    In conditiile in care era o vreme frumoasa.La ordinul lui adrian nastase si miron mitrea totul a fost acoperit CU BULDOZERUL,ATI AUZIT BINE ACOPERIT CU BULDOZERUL PT CA OPINIA PUBLICA SA NU FIE INFORMATA.

    P.S.Biblio-SA-TI FIE RUSINE,AI AUZIT,SA-TI FIE RUSINE PESEDISTULE………….

    • Oane poate sa-l feliciti pe lozincar ,te-a facut de toata jena acum 2-3 zile 😆 😆 ti-e ciuda si tie pe Biblio ,ii destept ,istetz si posteza elegant si bine documentat ,intotdeauna va ridicularizat pentru postarile voastre laudaroase si libidinoase la adresa guvernantzilor ….

    • Biblio ii de calibrul lui Zeby ,pe pigmei din astia de doi bani nu-i baga-n seama ….hihihihihi…..

    • rad eu dar nu-i rasul meu ca nu pot posta…netul meu e jalnic

    • @ Frank Zapa[King]
      Tocmai când vă lăudam că aţi gândit un pic şi aţi venit cu ceva real pe acest blog, poc îmi iese lauda pe nas… 😀 Aşa îmi trebuie…

      Avem proaspătă explozia din Sighetul Marmaţiei. Deja s-a anunţat o cercetare penală.

      De ce? Pentru că acest concept al culpei include şi neglijenţa.

      Ce am spus eu acolo? ( 😀 Dacă tot aţi adus discuţia…)

      Codul Penal are o prevedere interesantă.

      Culpă:

      1. (dr. pen.) – forma a vinovatiei caracterizata prin faptul ca faptuitorul prevede rezultatul faptei sale, dar nu-l accepta, socotind fara temei ca el nu se va produce, si atunci cand nu prevede rezultatul faptei sale, desi trebuia si putea sa-l prevada. Culpa cu previziune este singura forma de culpa criminala, care se apropie de intentie prin elementul de prevedere pe care ambele il comporta. Culpa cu previziune va fi considerata intotdeauna ca o forma de vinovatie apartinand culpei, iar nu intentiei. Specific prevederii in cazul culpei este imprejurarea ca reflectand in constiinta faptuitorului un rezultat ce-i apare acestuia ca putin probabil sau chiar imposibil de a se realiza, acesta nici nu-l va urmari si nici nu-l va accepta sau dori. Culpa simpla sau greseala exista atunci cand autorul faptei nu prevede rezultatul socialmente periculos desi putea si trebuia sa-l prevada. In continutul ei obiectiv culpa consta in incalcarea sau omiterea unei obligatii, iar subiectiv, in trebuinta si in posibilitatea realizarii acesteia. 2. (dr. civ) : vinovatie, sub forma imprudentei sau neglijentei.

      Ucidere din culpa:

      infractiune constand in fapta unei persoane care, din culpa, a cauzat moartea altei persoane. Infractiunea are si modalitati agravante: uciderea din culpa ca urmare a nerespectarii dispozitiilor legale ori a masurilor de prevedere pentru exercitiul unei profesii sau meserii, ori pentru efectuarea unei anume activitati; uciderea din culpa a unei persoane savarsita de un conducator de vehicul cu tractiune mecanica, avand in sange o imbibatie alcoolica ce depaseste limita legala, sau care se afla in stare de ebrietate; uciderea din culpa savarsita de orice alta persoana in exercitiul profesiei sau meseriei si care se afla in stare de ebrietai pentru fiecare modalitate se poate adauga un spor de pana la 3 ani.

      Pedeapsa prevăzută de Codul Penal este următoarea:
      Capitolul I
      INFRACŢIUNI CONTRA VIEŢII, INTEGRITĂŢII CORPORALE ŞI SĂNĂTĂŢII
      Secţiunea I
      Omuciderea
      Art. 178
      Uciderea din culpă
      Uciderea din culpă a unei persoane se pedepseşte cu închisoare de la unu la 5 ani.
      Uciderea din culpă ca urmare a nerespectării dispoziţiilor legale ori a măsurilor de prevedere pentru exerciţiul unei profesii sau meserii, ori pentru efectuarea unei anume activităţi, se pedepseşte cu închisoare de la 2 la 7 ani.
      Când uciderea din culpă a unei persoane este săvârşită de un conducător de vehicul cu tracţiune mecanică, având în sânge o îmbibaţie alcoolică ce depăşeşte limita legală sau care se află în stare de ebrietate, pedeapsa este închisoarea de la 5 la 15 ani.
      Cu aceeaşi pedeapsă se sancţionează fapta săvârşită din culpă, de orice altă persoană în exerciţiul profesiei sau meseriei şi care se află în stare de ebrietate.
      Dacă prin fapta săvârşită s-a cauzat moartea a două sau mai multor persoane, la maximul pedepselor prevăzute în alineatele precedente se poate adăuga un spor până la 3 ani.

      Întrebarea mea este următoarea. De ce guvernanţii (preşedintele României, premier, ministru, director, prefect, preşedinte consiliu judeţean şi aşa mai departe) nu riscă puşcăria în cazul în care, din cauza culpei lor, nişte oameni ajung pe ultimul drum?

      Eu nu am spus nicăieri că cineva ar fi vinovat (iar lista aceea era acolo nu pentru că eu consider că ei sunt vinovaţii, ci pentru a se înţelege că nu înţeleg prin guvernanţi numai premierul şi miniştrii, adică Guvernul, respectiv că folosesc cuvântul în sensul sau larg) aşa cum sugeraţi, poate pentru că de data asta nu mai “gândiţi puţin”, ci faptul că deşi cineva este în mod evident vinovat pentru faptul că aceste localităţi au fost izolate, nu se caută nici un moment acest vinovaţi, deşi a trecut atâta timp de la acel moment.

      “Crimele lui Ion Iliescu” sunt cercetate, “accidentul de la Mihăileşti” este cercetat… de ce să am o problemă?

      Dacă gândeaţi fie şi o secundă, nu aveaţi cum să scrieţi “totul a fost acoperit CU BULDOZERUL,ATI AUZIT BINE ACOPERIT CU BULDOZERUL PT CA OPINIA PUBLICA SA NU FIE INFORMATA” cât timp explozia a fost dată pe toate televiziunile dacă nu în direct la scurt timp după ce ea a avut loc. Ce anume trebuia să muşamalizeze buldozerul? Căutaţi pe youtube şi veţi găsi zeci de clipuri cu tragedia de la Mihaileşti. Cei care au cerut redarea circulaţiei pe acel drum înainte de încheiere cercetării penale ar putea fi judecaţi, conform Codului Penal pentru influenţarea investigaţiei. Bănuiesc că este sarcina procurorului să ceară acest lucru şi ar fi trebuit să o facă. Dacă trebuia să o facă şi nu a făcut-o, cu siguranţă că sunt deranjat… dar nu am auzit, până acum, nici o astfel de acuzaţie, ceea ce am auzit se referea la faptul că nu apucaseră să strângă toate rămăşiţele umane de acolo.

      Dar pentru că vă pasă de acei eroi… vă ofer eu o ştire, mai veche, de anul trecut:
      http://www.adevarul.ro/locale/buzau/ISU_Buzau_isi_alunga_eroii-supravietuitorii_tragediei_de_la_Mihailesti_sunt_concediati_0_503349931.html

      Nici de data asta nu v-a ieşit “şmecheria”. Nu aţi obosit? Aveţi mai multe de 10 “eşecuri” numai în câteva zile, eşecuri care se întorc şi vă lovesc în frunte ca un bumerang pe care nu-l puteţi controla… cât o să mergeţi mai departe? Nu ar fi mai util să renunţaţi la prostii şi să aveţi un dialog normal, civilizat, la fel cum îl avem noi toţi “restul” comentatorilor pe acest blog? Nu v-aţi săturat să faceţi notă discordantă?

    • Eu nu ma refer la emitator, ci la emisie. Nu ai invatat asta ? Nu v-am tinut lectia asta? 🙂

  25. Bine bey Puiu,uite ca incerc sa te inteleg,dar chiar ca nu prea pot.
    Daca cu adevarat sunt asa cum spui tu,un Lozincard,un aplaudac,un neica nimeni,vin si te intreb-DE CE ESTI ATIT DE DERANJAT DE TEXTELE POSTATE DE MINE????????????????AI,MILITIANULE????????
    Chiar atit de redus mintal esti incit ,sa crezi ca,cei care citesc ce scriu eu si replicile tale standard nu isi dau seama cit de mult te doare si mult suferi??????????
    Neavind mijloce sa contracarezi adevarurile pe care le spun si scriu,bietul Puiu,face exact ce fac de obicei cretinii-ATAC LA PERSOANA.
    In prostia lui Puiu nu-si da seama ca ACESTE ADEVARURI DURE DESPRE USELISTI,ABIA DE ACUM VOR FI SCOASE PE PIATA,PT A PRODUCE EFECTUL MAXIM.
    Si daca ma gindesc ca din 28 februarie-INCA O GURA PUTERNICA DE TUN VA INTRA IN DISPOZITIV DE LUPTA SI VA TRAGE CU TOATE ARMELE,ADICA NASUL TV. VIN ZILE GRELE PT USELISTI,DAR MAI ALES PT TICALOSII DIN ACEASTA ORGANIZATIE MAFIOTA.

  26. Bbilo-esti sarpe si lucrezi cu instrumente periculoase-SUGEREZI IN SUBLIMINAL,CA………..inclusiv DOAMNA UDREA ar trebui sa infunde puscaria.
    Biblio-esti mult prea mic ca sa-mi faci fata,ESTI PREVIZIBIL SI GRESESTI FLAGRANT ,PT CA TE MANICA LIMBA,SI EU NU TE IERT.
    TE-am facut praf si tu stii,nu esti de calibrul meu.
    Chiar daca am lasat modestia deoparte,lucru care nu ma caracterizeaza a fost necesar acest lucru-INCA O DATA,ESTI UN SARPE VENINOS,care se insinueaza tirindu-se cu greutate la beregata PEDELISTILOR……………..

    • bey zapaievici te citeste ala cu “coarne ” eu iti cunosc lozincile ,tot alea le mesteci de 5 ani incoace ,un tupeu mai mare ca tine n-am vazut nici la Roberta 😆 te-a desconspirat Biblio de N-ori ca esti mincinos ,plagiator 😆 😆 altul ar fii fugit de pe blog ,la obrazul tau gros nu se prinde nici-o alifie ,numai aia de tufa ….hihihihih…..

    • @ Frank Zapa[King]

      Praf aţi făcut… dar nu pe mine m-aţi făcut praf… vine parcă atunci când expiraţi.

      Cât despre lucrarea subliminală… Ce să zic, my middle name is Aliodor Manolea. 😀

      Domnule Frank Zapa[King], încep să văd că aveţi probleme foarte mari… Ce are deszăpezirea cu Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului? O luaţi razna rău de tot. 😆 Subliminal însă pot trage concluzia că vă stă pe limbă o asemenea condamnare, din moment ce simţiţi nevoia să o pomeniţi.

      Eu mă refeream în primul rând la cei care aveau obligaţia să deszăpezească, respectiv firmele care au contractat acest serviciu deşi nu aveau utilaşe de deszăpezire şi, eventual, la cei care au trucat aceste licitaţii dând un contract şi/sau aviz acestor firme, deşi nu erau pregătite tehnic pentru un astfel de serviciu. Mai mă refeream şi la cei care nu au reuşit să rezolve o atare situaţie de urgenţă apărută în momentul în care a devenit evident că deszăpezirea nu se va face şi viaţa acelor oameni este în pericol. M-am referit şi la acel război mediatic între prefect şi preşedintele de consiliul judeţean care ar fi putut şi el cauza întârzieri în salvarea oamenilor…

      Încă o dată, ce treabă are MDRT cu deszăpezirea?

      Vă doare chiar atât de mult bunul simţ de nu puteţi ieşi din starea jalnică pe care o aveţi în postări?

  27. Hopa,o alta veste trista.Un sondaj bine periat scos de OAMENII USELISTILOR,arata ca PD-L,-A CRESCUT IN SONDAJE,DAR SI TRAIAN BASESCU-nici nu au importanta cifrele ci trendul…………..Iar fac puiu si biblio-FICATUL CIT CONOPIDA………..
    HAAAAAAAAAAAA,HIIIIIIIIIIIIIIIIII

    • 😆 uselisti 57% si portocalici 18% [umflat ]….hihihih…..pana in toamna 4,5 % pentru centura ….

    • …niciodata pesedisti n-au avut mai mult ca acum [cca .40-42% ] asta-i rezultatul guv. portocaliiiiii….oau ce-mi place ….hihih…..

    • @ Frank Zapa[King]

      Dimpotrivă, cred că USL are mari probleme, le-am spus-o şi lor. Problema nu este procentul mare al PDL, de altfel nu e deloc mare, ci faptul că există mai mult de zece procente între cei care doresc pe domnul Băsescu plecat de la Palatul Cotroceni şi procentul obţinut de USL, dar mai ales de procentul mare obţinut de PP-DD.

      Aceste diferenţe nu se pot traduce altfel decât prin faptul că PSD-ul nu constituie o alternativă, ci un instrument de a dărâma PDL-ul şi pe preşedinte…

      Aceste diferenţe nu se vor manifesta negativ pentru PSD la alegerile locale şi parlamentare, ci abia în perioada de după aceste alegeri până la alegerile prezidenţiale.

      Ciudat este că domnul Ponta este optimist. Din câte am înţeles, domnia sa are o alternativă, “sau pleacă puterea sau vine opoziţia”… 😀 Sigur, depinde acum ce putere şi care opoziţie 😀

  28. BIBLIO-CRIMELE LUI ION ILIESCU SI A PESEDEILOR DE LINGA EI-crime facute cu buna stiinta,MINERII,CRIMELE DE DUPA 22 DECEMBRIE-AUZI BIBLIO????????????
    Esti in felul tau complice la aceste crime-PT CA TE-AI SOLIDARIZAT CU ION ILIESCU,LA FEL SI MILITIANUL PUIU……………

    • …rezultatul ridicarii in sondaje a opozitiei ii guvernarea neprofesionista ,coruptia si nu in ultimul rand aplaudacii astia portocalici de doi bani ,cine intra pe bloguri si vede din astia ca zapa ;lol: 😆 ,imediat fac “invers calul “,chiar daca simpatizeaza cu pedeleul ,dai inainte zapaievici ,arata la toata lumea “intelighentia ta “:lol: 😆

    • @ Frank Zapa[King]

      Ca purtător de ecuson “GOLAN” aţi înţeles că m-am solidarizat cu Ion Iliescu? Aveţi măsura inteligenţei pe care o deţineţi… Un lucru este sigur, cu inteligenţa domniei voastre nu aş vrea să mă solidarizez 😀

      Încă ceva. Am mai spus de câteva ori… în acea perioadă eram (şi am rămas în măsura în care cred încă în acest mod de a face politică) un fan al lui Ion Raţiu.

  29. @ Biblio:
    ” dar mai ales de procentul mare obţinut de PP-DD ” ….. ce zici prietene? Aţi început să-i vedeţi? 😉 Lasă că nu mai este mult cam 100 de zile şi o să-i vedeţi foarte clar şi fără ochelari. Să văd atunci vă mai dă mâna să râdeţi de PP?

    • 😆 😆 asa Ghitulica pune “metraleera “pe celaveci ,vine DD-in direct , si-o tinem numai intr-o emisie de televizieeeee …hihihihih….datorita proaste-i guvernari a urcat Vadim si DD ….

    • Eu nu râd de PP-DD, dimpotrivă, mă îngrijorează. Cine cade în capcana acestui tip de populism ieftin trebuie că este un cetăţean cu adevărat disperat. Evident că sunt îngrijorat că s-a ajuns până aici.

      Să fim bine înţeleşi. Eu nu spun neapărat că cei de la PP-DD sunt diferiţi de restul partidelor parlamentare, numai că PP-DD sunt fără perdea, sunt ostentativi. Celelalte partide fac un populism mai cu perdea, mai ascuns, mai credibil dacă vreţi… la domnul Diaconescu Dan populismul este deşănţat. DD este mai bărbat căci populismu-i este deşănţat. 😀

  30. @ Biblio: deşanţat-nedeşaţat are cam 3,5 milioane ” disperaţi ” în spate… iar populismul lui nu diferă cu altceva faţă de populismul celorlalţi decât cu faptul că el arată de unde ia resursele să-şi îndeplinească ” populismele ” ai văzut în programul lui Ponta sau Antonescu acest lucru?
    🙂

    • @ ghita 1964

      Stimate domn,
      Haideţi să nu facem glume… 3,5 milioane “disperaţi” nu cred că au toate partidele la un loc. Sper că nu sunteţi amăgit că domnul Dan Diaconescu a strâns nu ştiu câte sute de mii de semnături pentru legea aceea a lui… că nu mai ştiu cum îl cheamă… Cojocaru, şi a luat aceste semnături de parcă ar fi pentru înscrierea partidului.

      Stimate domn,
      PSD-ul şi PDL-ul sunt partidele care au filiale ale partidului şi prin comune. Ei la un loc nu au un milion de membrii de partid. PP-DD nu are filiale nici măcar în toate oraşele…

      Mai mult, dacă PP-DD ar avea trei milioane de simpatizanţi, atunci OTV-ul ar fi cea mai tare televiziune din România. Televiziuni ca Realitatea TV, România TV, Antena 3 au audienţe de 2 sau 3 sute de mii de telespectatori şi sunt mult peste OTV.

      Gogoaşa asta se va dezumfla, gogoaşa UNPR se va dezumfla şi ea, se va dezumfla şi gogoaşa încrederii în premierul Ungureanu… Problema este că nu există nimic adevărat care să preia toate aceste dezumflări, asta înseamnă un absenteism masiv.

    • Biblio. legat de premierul Ungureanu, nu esti corect.
      Cum poti sa asociezi gogoasa acelui partid pp-dd!!!!???!!! cu increderea ce i se acorda acestui domn?
      Nu cred in sondaje, stiind mecanismul de fabricare. Dar, totusi n-as numi “gogoasa” faptul ca dl Ungureanu este vazut ca un bun premier si viitor fff bun ce va mai dori sa fie….. 😉

    • ..in ce va…. cine stie poate viitor presedinte, de ce nu?
      Ca doar n-ai vrea ca adormitul si mahmurul Crin, sa-ti carmuiasca tara!! 🙁

    • @ lulu

      Gogoaşa nu este ceva negativ, doar că pare mare în timp ce înăuntru este mult aer… De fapt ar trebui să spun scovardă ca să fiu mai plastic dar acestea se mai numesc şi minciunele, tocmai pentru că sunt goale de conţinut, şi nu am vrut să se interpreteze (de când nu am mai mâncat nişte scoverzi bune… de pe vremea când trăia bunica). Domnul Ungureanu beneficiază în acest moment de prezumpţia de independenţă şi asta îl ţine sus.

      Numai că ce să vezi, zilele astea au fost foarte multe discuţii în PDL dacă domnul Ungureanu trebuie sau nu trebuie să fie membru PDL. Părerile sunt pro şi contra, mai ales se ridică în discuţie ridicarea PDL sau imaginea Guvernului… Ştiţi ce este interesant? Dl. Ungureanu nu a depus o cerere de intrare în PDL… şi atunci de ce există în PDL această discuţie? Dacă se ia hotărârea să trebuie să fie membru PDL, ce vor face, îl vor sili să intre în PDL, îl vor şantaja? Desigur, nu aşa se pune problema, rămâne varianta că domnul Ungureanu este de fapt în realitate membru PDL numai că nu s-a făcut formalitatea intrării în partid. În momentul în care se va vedea că domnul Ungureanu este tot un fel de domn Boc, anume partener cu preşedintele Băsescu, cota domniei sale va scădea rapid la fel unde era cea a domnului Boc, pentru că această mutare nu mai are imaginea unei alternative şi unei continuări a Guvernului Boc. Deja programul de guvernare a fost luat în mare parte din vechiul program de guvernare, posturile de miniştrii au fost hotărâte de oricine altcineva decât dl. Ungureanu…

      Nu este nici o răutate în cele ce le spun, dar este evident că valul de simpatie cu care este creditat în sondaje domnul Ungureanu are la bază independenţa faţă de domnul Băsescu. Dacă PDL îşi căpăta această independenţă în 2009 sau 2010, acum nu aveau o problemă în sondaje. Mişcarea îndrăzneaţă de a schimba miniştrii PDL cu alţi miniştrii PDL nu a ajutat cu nimic. Ba chiar dimpotrivă, pentru că măcar o parte din vechii miniştri erau cunoscuţi publicului larg, pe noii miniştri nu se va mai obosi nimeni să-i reţină, domnul Ungureanu va fi emblema întregului Guvern, respectiv va trage ponoasele tuturor.

  31. Clamparu a facut lumea interlopa de ras,adevarata lume interlopa.Cum sa se predea de unul singur?E nebun?30 ani a luat…a meritat,pentru ca a facut lumea interlopa de ras.
    Si cica e smecher,daca era smecher nu era prins.Mai bine ramanea la noi,facea 8 ani si ceva din 13 si era altceva.S-a terminat pe viata,desi nu a omorat pe nimeni.

    • Biblio ai mai spus tu “nu mai ştiu ce” mai demult nu-i bai, au mai spus-o şi alţii…însă este o vorbă veche care spune cam aşa: cine râde la urmă râde mai cu poftă!
      ps. OTV este cea mai tare televiziune! Nu mă crezi pe mine? Întreabă-l pe domnul Geoană! Poate îţi explică de ce a pierdut alegerile şi de ce a câştigat Traian Băsescu! Gogoaşa psd-istă este deja desumflată, a venit cu nasul între urechi şi cu ocelari de camuflaj din USA, de ruşine… până şi Vanghelie a avut interlocutori mai interesanţi decât copilotul cărător de servietă! Poate era bine să nu-l ejaculaţi totuşi pe Vanghelie, aşa cum este el un îndrăgostit întârziat tot are mai multe relaţii în state… 😉 Aşa că mai uşor cu gogoaşa că e fierbinte şi arde!!! 🙂 🙂 🙂

    • @ balbeck
      Aveţi impresia că în puşcărie Clămparu nu va fi ca la hotel? Eu nu-l plâng. Oricum el acolo va trăi mai bine ca Bibliotecaru afară. Acum am înţeles că au şi internet pe lângă televizor… Am înţeles asta pentru că mi-a dat acum o săptămână cineva un link către un blog al celor din penitenciare… Dacă eşti un nume, cu siguranţă că nu prea ai de ce să te temi acolo.

    • @ ghita 1964

      Înţeleg ce spuneţi. Din păcate (sau din fericire) eu nu voi râde oricine va ieşi, nici un partid nu este adevărat în România. Poate dacă la un moment va apărea un partid în care să am încredere… Până atunci, oricine iese nu mă va bucura. Dacă voi alege, probabil că va fi, ca de atâtea ori, răul mai mic. Spuneam în paranteză “sau din fericire” pentru că astfel nu-mi mai fac iluzii şi nu voi mai fi dezamăgit, ceea ce oricum e ceva bun.

      Cât despre domnul Ponta, sunt convins că vizita în SUA a însemnat mult mai mult decât s-a lăsat să se înţeleagă, numai că nu toate lucrurile apar în presă 😉 Poate sunt de bine, poate nu sunt de bune… Adevărata ştire este “Ponta, evaziv despre vizita in SUA: Ne-am intalnit cu cine trebuia”.

      Spuneţi “Poate era bine să nu-l ejaculaţi totuşi pe Vanghelie”. Stimate domn, vă rog să mă credeţi că nu am făcut aşa ceva. Nu am calitatea nici măcar să-l votez ca primar pe domnul Vanghelie, că nu stau în sectorul domniei sale, nicidecum să am o altfel de legătură cu domnia sa. Dacă vreţi să daţi un astfel de sfat, îl puteţi da membrilor PSD Bucureşti.

      http://bucuresti.psd.ro/contact.php

  32. Bibliotecaru spune:eu nu rid de PP-DD,PT CA PE MINE MA INGRIJOREAZA………….
    Mda dupa multa vreme in sfirsit pe acest subiect sunt de aceiasi parere,diferenta facind-o de fapt cauzele si motivele ingrijorarii.
    Este evident ca Biblio nu este ingrijorat de POPULISMUL IN EXCES’ c;lamat in cea mai ordinara demagogie de DIACONESCU DAN IN DIRECT,nici vorba.
    Dl Biblio,isi face griji,si inca mari dintr-un motiv simplu-UN CALCUL ELECTORAL ,CARE II V-A POUNE IN MARE DIFICULTATE PE USELISTII.
    Ultima declaratie facuta de DIACONESCU DAN IN DIRECT,l-a ravasit pe BIBLIO,SI PE STRATEGII PESEDISTI-peste 20 de parlamentari din U.S.L . vor trece la PP-DD…………….hopaaaaaaaaaa,iata primul motiv de frisoane.
    Find un partid Cu reale valente de NATIONALISM-COMUNISM,PP-DD,va musca serios din electoratu;l ratacit al USELISTILOR,bulversat si zap[acit de ,DANSUL IMPERECHIERII ,dintre psd si pnl.
    Iata doar doua motive ,din noianul de motive,care il ,INGRIJOREAZA’ pe Biblio,atunci cind priveste in viitor,cu gindul la favoritii sai PSD.
    Ingrijorarile mele sunt de cu totul alta natura,si nu tin de lupta electorala ,ci de faptul ca in 2012,un numar insemnat de romani pot accepta sa fie mintiti de un cretin,ca un numar insemnat de cetateni traiesc cu mentalitati din evul mediu si astepta mintuirea din partea unui dobitoc ,farsor si mincinos.
    Si as putea continua cu lista ingrijorarilor mele,pt ca eu am crezut ca dupa episodul ROMANIA MARE-ROMANII IN MAREA LOR MAJORITATE S-AU VINDECAT DE BOALA NUMITA TEMBELISM IN GRUP,ei uite ca aici e posibil,repet e posibil sa ma fi inselat.

    • @ Franky & Biblio:
      Răvăşiţi sunteţi cu toţii şi se vede tare dacă nu aveţi tăria să acceptaţi că PP este primul partid construit aşa cum se construieşte o adevărată construcţie politică: de la bază în sus! Toate partidele existente până acum au fost construite de la vârf în jos… de acea e atât de bine-n ţara asta…. pentru vârfuri în timp ce talpa tării moare de foame, de boli şi de frig! Gata! A plecat baba cu colacii, aţi avut 22 de ani în care numai măreţe împliniri aţi reputat, la lada de gunoi a istoriei cu voi! Peste 7.000.000 de oameni vor spune asta şi nu-i mai puteţi minţii cu pomeni electorale! Luaţi-vă de mânuţă şi zdup la avion cu voi se dau bilete low cost… Franky ştie ce spun! 🙂 🙂 🙂

    • @ ghita 1964

      Cuvântul “partid” vine de la faptul că această asociaţie ţine parte cuiva. Partidul Poporului ţine parte tuturor, nu există o clasă socio-profesională sau mai câteva clase socio-profesionale pe care PP-DD să le reprezinte. Reprezentarea întregului popor nu este în mod real un partid, ci un fel de societate civilă (dacă ar fi organizată ca atare, desigur).

      Cuvântul “politic” leagă partidul de o doctrină politică… nici aşa ceva nu are legătură cu PP-DD, pentru că nu există nici o doctrină.

      Spuneţi că acest partid politic este construit de la bază în sus.

      Păi spuneţi-mi şi mie 10 iniţiatori de la bază şi 10 la vârf (care nu sunt aceiaşi cu cei de la bază)… puteţi?

    • Ei aici Biblio, mi-a placut.Cu PPDD dar este si PPCC. Cu ala ce este?

    • Pariem (vorba vine, că eu nu pariez, nu mă lasă religia) că până la prezidenţiale îşi face şi Naşul un partid? Partidul Cutare şi Cutare liniuţă Radu Moraru? 😀 Atunci să vezi bătălia titanilor R.M.-D.D., în direct şi reluare… cele două televiziuni ale poporului.

  33. Un gest foarte frumos si de laudat pt aceasta campanie de donare de sange,mult succes si pe mai departe ,,,VIVA PDL,VIVA TRAIAN BASESCU

    • …Marrrreane unde ai umblat ?,au plans portocalii dupa tine ….

      😆 😆 nu se mai pot posta link-uri …hihihih….nu sunt bune ,critica pedeleul…hihihih…

    • 😆 😆 nu mai pot face revista presei ,cititi numai evz.ro ,un ziar independent portocaliu …hihihihih….ati intrat in panica ,scaderea in sondaje a infierbantat mintile portocalicilor 😆 😆 STOP link-uri ….

  34. Puiu-in sfirsit m-ai convins,tie iti citeste altcineva ziarul ,si ala care ti-l citeste il tine cu fundu in sus………………

    • zapaievici du-te la Rejjjina ,ti-am lasat un mesaj pentru zapa neni 😆 😆 ,suntem prieteni si ne ajutam intre noi ….hihihihih…..

  35. Ghita,din punctul meu de vedere ,partidul s-a constituit,vorbesc de PP-DD,o data cu arestarea si incarcerarea lui D.D.D.
    Oricum nici nu are importanta,daca romanii sunt dispusi sa voteze o asemenea constructie…………..asta e,democratia poate face si erori,si puterea votului nu poate fi contestat.
    Vom vedea……………

  36. Aici pe acest blog,am avut dispute si dezbateri duse cu bloggeri care sustin U.S.L. adica stinga,pe subiectul care tinea de ,REDUCEREA SALARIILOR BUGETARILOR CU 25%
    Argumentul esential,a fost ca este ilegal si ca guvernul ar incalca drepturile angajatilor bla.bla.
    Din punct de vedere al legalitatii,subiectul a fost transat ,GUVERNUL POATE CRESTE,CUM TOT ATIT DE BINE POATE DMINUA SALARIILE BUGETARILOR.
    Bon ,se mai folosea un argument,si anume-,NICAIERI IN EUROPA NU S-AU LUAT ASEMENEA MASURI-ei cu acest argument in gura,am vazut o sumedenie de cetateni,cu ochii bulbucati,parul vilvoi,venele inflamate,cu balele curgindu-le din gura,explicindu-ne noua ROMANILOR,CIT DE TICALOS SI INUMAN ESTE GUVERNUL EMIL BOC.
    Desi toti analistii profesionisti spuneau ca e doar o chestiune de timp pina ,U.E. in multe tari va lua aceleasi masuri,daca nu chiar mai dure,iata-ne astazi 21 feb.2012,la un an si sapte luni,pusi in fata inevitabilului-GRECIA,SI SPANIA-REDUC SALARIILE BUGETARILOR CU PINA LA 30%,AU MARIT TVA, SI ATENTIE-AU DIMINUAT PENSIILE CU 25%
    M-AM OPRIT LA ACESTE DOUA TARI,CARE AU DEPASIT MASURILE GUV. EMIL BOC,pt a demonstra,ca,TOTI DOBITOCII CARE S-AU VINTURAT PE AICI,SI-SI VARSAU BALELE,au fost si sunt niste CRETINI,INDOCTRINATI SI MANIPULATI DE POVESTILE UNOR ZIARISTI,NISTE AMARITI ANGAJATI,LA TRUSTURILE MOGULILOR.
    Unii dintre ei,astazi someri,muritori de foame,pt ca mogulii,din cauza crizei economice i-au dat afara,nu au tinut cont ca vezi doamne ar incalca oaresce legi.
    Ei si acum vind si intreb,ASA-I CA ESTE O VICTORIE A GUVERNULUI EMIL BOC,PT CA A FOST RESPONSABIL SI CURAJOS,A OPRIT ALUNECAREA ROMANIEI IN HAOS SI A SALVAT CIT DE MULT S-A PUTUT?
    Iata cum ,MODELUL ROMANESC DE A IESI DIN CRIZA ECONOMICA-ESTE OMOLOGAT DE TARILE AFLATE IN SITUATII DIFICILE-DEALTFEL,FOSTUL MIN DE FINANTE A FOST DECLARAT CEL MAI BUN MIN. DE FINANTE DIN U.E.
    Inca o data repet pt toti stingistii-SA VA INTRE BINE IN CAP-NIMENI NU O SA VA MAI DUCA IN SPATE PUTORILOR SOCIALISTE………..

    • 😆 😆 papagalule ,tu te-ai certat singur bey zapaievici ,lozincile tale sunt aceleasi de 5 ani , aici pe blog s-au aratat furaciunile pedelistilor ,pentru ei n-au fost restrictii ,au avut leusteni cati au vrut ,eu sant bucuros ,mi-a crescut pensia ,am pe luna cam cat ai TU in 4 luni salar ….hihihihihi…..oau-ce-mi place lozincarule …hihihihih…. traiasca pedeleul in frunte cu mafiotul Oprea [ presidentul l-a facut asa ,nu eu 😆 :lol; ]

    • Franky 25% din cât? 30% din 1400 EU = 25% din 170 EU ( asta nu are oricine!) ?

  37. Inca o data pt MILITIANUL PUIU-spune-mi un ministru PD-L CONDAMNAT?????????
    Eu ieri ti-am aratat LISTA PENALILOR DIN GUVERNUL ADRIAN NASTASE.
    Restul sunt povestile stapinului tau dan voiculescu,a carui trompeta esti,ca tu cu capul tau nu prea ai sanse sa gindesti nimik………..

  38. A si asa pt cultura mea generala-fii bun militianule,si spune-mi care-s lozincile pe care le folosesc,hai demasca-ma MILITIANULE,asa cum ii demasca-i pe dusjmanii comunismului

  39. Ieri din lipsa timpului,nu am putut demonta fatarnicia incredibila a ,MINCINOSULUI BIBLIOTECARU’ care cu un tupeu incredibil stiind ca a lasat urme la VICTOR PONTA PE BLOG,odata cu textul scris in data de 13 februarie,nega cele afirmate de mine.
    Pt a inlauta orice dubiu,voi lucra cu materialul clientului,asa ca nu-mi ramine altceva de facut decit sa va ofer citatul complet:
    ,Intrebarea mea este urmatoarea.De ce guvernantii(presedintele Romaniei,premier,ministru,director,prefect si asa mai departe) nu risca puscaria in cazul in care din culpa lor,niste oameni ajung pe ultimul drum.

    Reamintesc este vorba de uciderea din culpa,si dl Bibliotecaru,facea subtil trimitere la victimele din timpul viscolului si al conditiilor meto vitrege,sugerindu-i lui VICTOR PONTA,ca n-ar strica ca MINISTRUL ELENA UDREA-SOLIDARA CU PRIMUL MINISTRU SI GUVERNUL,sa fie acuzata de ucidere din culpa………….
    Faptul ca nu s-au pronuntat NUME,ca sugestia are un aer evaziv,NU POATE PACALII pe cineva obisnuit sa ,CITEASCA CORECT UN TEXT.

    Inca o data-BIBLIOTECARU SA-TI FIE RUSINE ESTI PARSIV ,INCA O DATA SA-TI FIE RUSINE TIE SI CELOR CA TINE,TIE SI CELOR PE CARE II SUSTII………..

    • @ Frank Zapa[King]

      Spuneţi: “Reamintesc este vorba de uciderea din culpa,si dl Bibliotecaru,facea subtil trimitere la victimele din timpul viscolului si al conditiilor meto vitrege,sugerindu-i lui VICTOR PONTA,ca n-ar strica ca MINISTRUL ELENA UDREA-SOLIDARA CU PRIMUL MINISTRU SI GUVERNUL,sa fie acuzata de ucidere din culpa………….”

      Inteligenţa voastră, păi citaţi unde sugeram eu aşa ceva, de ce vă optiţi? Cum aţi făcut dumneavoastră legătura între ce spuneam eu acolo (şi am citat mai complet decât domnia voastră din ce am spus, tocmai ca să nu veniţi cu interpretări şi să vadă toată lumea), ceea ce întrebam eu acolo şi doamna Udrea or ministerul doamnei Udrea. Vedeţi o legătură? Cum aţi înţeles că nu fac referire exact la cei care trebuia să se ocupe de deszăpezire, adică subiectul respectiv pe care l-am ridicat, dar am făcut referire la doamna Udrea care nu avea nici în clin şi nici în mânecă cu subiectul despre care vorbeam? Domnule Frank Zapa[King], îmi pare rău să o spun, dar aveţi o minte bolnavă. Legătura asta nu o vedeţi decât domnia voastră şi asta pentru că aveţi o obsesie.

      Ca să vedeţi cât sunteţi de pervers în gândire… aţi scos din lista aia pe care am scris-o un personaj cheie… care culmea este şi de la PSD… Eu am spus “De ce guvernanţii (preşedintele României, premier, ministru, director, prefect, preşedinte consiliu judeţean şi aşa mai departe”, dumneavoastră l-aţi lăsat un pic pe dinafară pe cel de la PSD, adică preşedintele de consiliu judeţean, l-aţi suprimat ca să spun aşa… aţi scris “De ce guvernantii(presedintele Romaniei,premier,ministru,director,prefect si asa mai departe)”. Aţi transcris şi nu aţi luat cu copy/paste pentru că aţi uitat să puneţi spaţiile între cuvinte 😀 Dar aţi eliminat “PARŞIV” cum că aş fi făcut o referire la cineva din PSD.

      Păi mie îmi spuneţi că sunt parşiv? 😆

  40. GREVA PARLAMENTARA -SI RESTITUTIO IN INTEGRUM-

    Pina la aceata ora,nu prea m-am aplecat asupra grevei parlamentare pe care USL ,o face in aceasta legislatura,dar iata ca i-a venit vremea.
    Am spus si repet,VICTOR PONTA ,nu este cu nimik mai bun decit ION ILIESCU, si cind afirm acest lucru ma bazez,pe argumente si fapte care au avut loc cu ani in urma si care atentie-AU OTRAVIT VIATA ROMANILOR.
    Asadar ,Greva Parlamentara,nu este o noutate si nu pleaca din putul gindirii lui VICTOR PONTA SI CRIN ANTONESCU,nuuuuuuuuuu,ea,GREVA PARLAMENTARA A FOST EXERSATA DE FARAONUL COMUNIST ION ILIESCU IN 1997 SI 1998,CU URMARI DEZASTRUOASE PT ROMANIA SI ROMANI.
    Prima greva parlamentara a fost organizata de PDSR,actualul PSD,in momentul cind in 1997,urma sa se voteze legea restituirilor,averilor conficaste de comunisti,ocazie cu care NOMENKLATURISTUL COMUNIST IMPREUNA CU AL SAU PESEDERE,ACTUALII PESEDEI,au trecut la boicotarea parlamentului si evident a legii.
    Reamintesc ca greva parlamentara de la sfirsitul lui 1998,s-a lasat cu varsare de SINGE SI CA ARTIZANUL A FOST TOT CRIMINALUL ION ILIESCU CU AI SAI PESEDEI-VENIREA MINERILOR DIN IANUARIE 1999,TRADAREA MILITIENILOR ,SI RUSNEA DE LA COSTESTI.
    Acelasi scenariu era pregatit si pt 2011 si inceputul lui 2012,numai ca,factori si elemente pe care nu le voi analiza acum,au stricat intreaga constructie,care pur si simplu s-a fisiit.
    Iata de ce spun VICTOR PONTA NU ESTE MAI BREAZ DECIT ION ILIESCU. CRIN ANTONESCU ESTE UN VOICULESCU CU CARNET DE LIBERAL, si toti la un loc sunt dusmanii neamului romanesc.

    Uite de ce eu sunt un lozincard,uite de aia,nu ma iubesc pe mine uselistii,PT CA AM DE GRIJA SA-I PREZINT ASA CUM SUNT-NISTE TICALOSI…….

    De ce nici o televiziune nu pleaca de la aceste date ,pt a ii informa corect pe romani???????????
    De ce voi romanii sunteti atit de usor de dus de nas,nu-i greu de inteles,dar e greu de inteles de ce politicienii care ar trebui sa apere democratia de ghearele urmasilor lui ION ILIESCU,NU FAC EI ACEST LUCRU-ADICA DOAR SA INFORMEZE,ATIT,E FOARTE SIMPLU.

  41. Doua vesti bune:
    1. Se inregistreaza un numar record de turisti la munte, multumita zapezii abundente, dar si CA URMARE A INVESTITIILOR IN TURISM MONTAN FACUTE DE M.D.R.T., SUB CONDUCEREA D-NEI UDREA.
    Conform datelor publicate de MDRT, s-au inregistrat , in week-end, peste 185.000 accesari la punctele de transport pe cablu, turistii preferand zonele in care s-au facut investitii in dezvoltarea infrastructurii turistice si sportive.
    DOAMNA UDREA, AVETI TOATE MOTIVELE SA FITI MANDRA DE ACTIVITATEA DVS. CA MINISTRU AL MDRT.
    Sa vedem cum vor minimaliza rezultatele cei de la televiziunile moguliste !
    2. Acum cateva zile,raspunzandu-i d-lui T.O., am explicat de ce este imoral, pentru USL , sa insiste cu ” cazul Anastase”. Mai spuneam ca ” smecheria de doi lei ” a USL se baza pe faptul ca nici un parlamentar nu va recunoaste, DIRECT , IN MOD OFICIAL, SAU PUBLIC, ca ,m in Parlament, s-a procedat la numararea voturilor exprimate ” prin delegatie”, in toata perioada de dupa 1989.
    EI BINE, ASEARA S-A SPART GHEATA. In emisiunea d-lui Turcescu de luni seara, atunci cand reprezentantul PNL la discutii a ridicat, din nou, ” problema Anastase”, DL. GUSA NU A MAI REZISTAT, SI I-A SPUS-O DE LA OBRAZ, CA SI EI ( PNL ) , SI TOTI CEILALTI CARE AU FOST IN PARLAMENT, AU FOLOSIT ” VOTUL PRIN DELEGATIE” !
    Delegatul PNL a scaldat-o ca … DAR NU LA LEGI FOARTE IMPORTANTE…si alte balbaieli !
    Una, ca nu a facut nimeni un clasament cu legi care pot fi votate ” prin delegatie”, si care nu, iar apoi , DACA A RECUNOSCUT, INDIRECT, CA AU FOLOSIT SI EI ACEST PROCEDEU ( PENRTU A NU RAMANE LEGI NEVOTATE IN PARLAMENT ) , DE CE MAI BAT ATAT TOBA , CU SUBIECTUL RESPECTIV ?

    • 71 [saptezeci si unu ]parlamentari PDL [portocalici] au lipsit azi din parlament ,au intrat in greva ????…in frunte cu analfabetul ala de la Bistrita ,Ion Oltean [bleahhh] ,bine a zis lulu ,a inceput campania electorala ,uselistii sunt in greva ,stie toata lumea ,pedeleul triseaza ,asa a facut decand ii condus de Basescu ,numai cu minciuni , aranjamente ,santje si imbarligaturi marinaresti au functionat ,asa le place aplaudacilor fara minte …..hihihihihi…..

    • nea kutarescule daca si Guse-i domn[si credibil ,a fost in 7 barci ,acum ii esuat la picioarele basesciene ] ,zapa ii LORD 😆 😆 ,sa va fie rusinica la obrajii vostri portocalii ,Gusa era persoana non grata pe blog in mintea aplaudacilor ,acum ii citat de periatori ,nu aveti rusine ,asta-i judecata voastra ,toti au furat ,furam si noi ,curios mod de-a gandii …hihiih….sa fiti sanatosi cu partidul vostru cu tot ,centura politichiei va asteapta …..

  42. NeaKutare-uite cit de precis pot fi,cind vreau-in anul 2008,a izbucnit un scandal monstru,care i-a avut ca protagonisti pe:
    -NORICA NIKOLAI
    TEODOR MELESCANU
    -NEPOATA NORICA-I NIOCOLAI
    Aceasta nepoata,vuvuzea ,si-a permis sa intre in parlament si sa voteze in LOCUL UNSUROASEI NORICA NICOLAI,dupa care a fost scoasa din parlament pe un geam de la o toaleta,pt a nu fi acostata de jurnalisti.
    Vezi de ce nu contenesc sa spun ca:USELISTII SUNT CEI MAI MARI TICALOSI POLITICII.
    Despre ispravile lui BOGDAN OLTEANU,miine,pt ca e ceva de lucru cu subiectul asta…….

    • @ Frank Zapa[King]

      Eu zic că ar fi mai diplomatic să faceţi uitat aici pe blog episodul cu nepoata doamnei Norica Nicolai… nici nu ştiţi ce loviţi… 😀 Eu v-am spus că cine vă are prieten nu are nevoie de duşmani. 😆

  43. Partidul Poporului este partidul celor mulţi şi păcăliţi timp de 22 de ani, doctrina partidului este una singură: CINSTEA! Din cinste rezultă totul: bunăstare, onoare şi sănătate! Aveţi voi în psd-u aşa ceva? Aveţi când vă cinsteşte Marean cu câte un mic şi un pahar de plastic cu bere… atunci aveţi şi voi cinste! Domnule Florescu te crezi prea inteligent şi nu te prinde bine aerul ăsta de şmecheraş, o să-ţi răspund la întrebare Biblio dacă îmi spui tu din pesedeu 10 ” emanaţi ” atunci mă execut şi eu! 🙂 🙂 🙂 Poţi să-mi spui şi din cauza cui au murit peste 1000 de oameni după 22? Darîn timpul mineriadelor? Poţi? Nu poţi! Ce doctrină avea G. V. Voiculescu??? Îmi spui? V. Ponta este continuatorul doctrinei lui Gelu Voican sau a lui Militaru? Zici? Nu zici! Trage aer adânc în piept şi lasă argumentaţia iehovistă, nu ţine la mine!

    • @ ghita 1964
      Îmi pare că nu aţi înţeles ce am spus mai sus… “Din păcate (sau din fericire) eu nu voi râde oricine va ieşi, nici un partid nu este adevărat în România.” Eu nu am făcut o afirmaţi că PSD sau alt partid ar fi organizat conform principiile democraţie, dimpotrivă. Ba am spus că nici unul dintre partide nu este al meu, de unde “voi în psd-u”? Eu sunt “eu”, alături de mine nu este nimeni (din păcate), eu aş fi vrut să fac o societate civilă care să balanseze activitatea partidelor politice. Nu am cu cine, toţi cu care vorbesc sunt atraşi nu de drepturile civice, nu de drepturile constituţionale ale cetăţenilor, ci de binele partidelor politice.

      Eu nu vorbeam nici de emanaţi. Aţi vorbit de un partid format de jos în sus, culmea un partid numit Partidul Poporului – DAN DIACONESCU. Păi stimate domn, când cineva îşi pune în denumirea partidului numele, ce poate fi mai evident decât un partid de lider. Ceea ce vroiam eu să spun este că toţi cei pe care îi cunoaşteţi importanţi în partid sunt de prin OTV. Halal specialişti. Ăia aduşi de pe la Oxford şi Harvard sunt mai mult consultanţi decât implicaţi.

      Doctrina lui Militaru şi Gelu Voican a moştenit-o FSN, actualul PDL.

      PSD-ul are, cam demult, doctrina partidul vine din 1918, George Grigorovici, Constantin-Titel Petrescu, Ilie Moscovici, Şerban Voinea, Iosif Jumanca, Ioan Flueraş, Ştefan Voitec, Lotar Rădăceanu, Theodor Iordănescu, Ion Pas şi aşa mai departe… 10 nume.

    • Gresiti d-le Bibliotecaru. Alaturi de d-v sunt aceia (ca si mine) care vor sa inteleaga principiile democratiei si avantajele statului de drept, care inteleg sa foloseasca libertatea de opinie pentru a dialoga si a evolua in intelegerea vremurilor actuale. Din pacate sunt si din aceia care dau mai mare importanta parerilor proprii pe care le ridica la rang de adevar absolut. Nu se indoiesc, nu au loc. Sin u doar atat. Uita totusi evenimente si momente din politica postdecembrista care au facut mult rau romanilor si societatii. Destui s-au impaunat cu glorie si reusite, iar cetateanul ce nu prea a inteles mare lucru (nici nu a facut efort) s-a lasat prada mesajului populist, partinic. In tara unde tot vorbim, vorbim, doar istoria va consemna ce s-a facut, unde s-a gresit. Istoria nu iarta, ce s-a gresit ne intoarce pentru a indrepta. Ca sa vezi, s-au facut pasi pe drumul restucturarii, s-au facut investitii ce vor aduce bani la buget? Care? Acela care il carpim cu imprumuturi, dar se risipeste banul public pe proiecte controversate, se fac afaceri cu bani multi si castiguri ce par extraterestre s.a.? Asta a creat neincredere la Bruxelles, la Comisia Europeana pentru RO care constata gestionarea defectuasa a fondurilor. Mai departe spuneti d-v.

    • @ Nanu

      Stimate domn,
      Sunt foarte mulţi nemulţumiţi, sunt foarte puţini cei îşi asumă un rol civic. Nu este normal ca cetăţeanul să iasă în stradă să strige Jos Cutare!, normal este ca cetăţeanul să vegheze la respectarea democraţiei. Faptul că eu sunt nemulţumit nu mă face cu nimic special, faptul că mă chinui să expun o normalitate şi-mi i-au permanente bobârnace ghiolbăneşti de la oameni ca domnul Frank şi încă o sută alţii (şi ce mai mult mă deranjează că trebuie să mă cobor la un nivel jos să răspund, asta pentru că fiecare trânteşte nişte minciuni gogonate) este deosebit, acest lucru este ceea ce cred eu că ar trebui făcut de fiecare dintre cetăţeni. Fiecare trebuie (ar trebui) să lupte pentru desfăşurarea democratică a istoriei României.

      Problema României este că nimeni nu ştie exact, dar exact, ce să facă. De exemplu un om trântit tam-nesam într-un minister va învăţa cât de cât ce se întâmplă pe la locul de muncă abia după doi sau trei ani, asta dacă are bunăvoinţă şi este harnic… Chestiunea ar fi să vină prin ministere oamenii care deja să fie specialişti în activitatea ministerului.

      Doamna Paul Vass scrie astăzi:
      Claudia Boghicevici, Ministrul Muncii, face publice eforturile sale pentru corectarea greselilor pana nu demult tolerate

      La un asemenea titlu te-ai aştepta la cercetări DNA, destituiri, schimbări din rădăcină ale sistemului… Eforturile unui ministru… cât de profunde sunt eforturile unui ministru? Doamna Claudia Boghicevici este un om plăcut la vedere, vorbeşte calm şi fără invective (până la proba contrarie), din CV văd şi o grămadă de studii, văd că a lucrat în cadrul Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Arad, instituţie care are treabă co Ministerul Muncii… Nu am de ce să mă îndoiesc de cele spuse.

      După care doamna Vass Paul continuă…

      1. Ca o masura anti-frauda, toti beneficiarii trebuie sa declare pe propria raspundere ca nu au oferit si nu au acordat, direct sau indirect, niciun fel de foloase necuvenite, nici unui functionar public din cadrul Autoritatii de Management POSDRU (AM) si Organismele Intermediare Regionale (OIR).

      2. Se introduce domeniul “Registrul unic al cererilor de rambursare si al cererilor de prefinantare” pe site-ul http://www.fseromania.ro pentru procesarea lor in termen de maximum 45 de zile calendaristice.

      3. De la 1 martie 2012, AM POSDRU si Organismele Intermediare Regionale sunt obligate sa acorde audiente, in fiecare joi, de la orele 12.00. Tot de la aceasta data, vor functiona si birourile de sprijin – Help-desk-uri – in cadrul AM si la OIR.

      I-am scris doamnei Paul Vass următorul mesaj uşor (numai uşor) ironic.

      @ Andreea Paul Vass

      Lăcrimez la ideea că cineva a blocat 3,5 miliarde de euro in cadrul POS DRU pentru că românii nu fac declaraţii pe propria raspundere ca nu au dat şpagă, că nu există un site cereri şi Help-desk-uri şi audienţe. 😆 Dacă în asta constă efortul de rezolvare a “deficienţelor majore ale sistemului de management şi control”, m-am liniştit, banii sunt ca şi pierduţi.

      Doamnă Paul Vass, din miliardele care trebuiau, conform bugetului României, să le luăm din fonduri UE, în ce s-a scurs din an, căci au trecut aproape două luni cam 15% din an, cam cât s-au accesat? Suntem în grafic? Înmulţim cu 6 şi cădem pe sumă?

      Ironia se naşte pentru că nu am auzit ca de la începutul anului să fi intrat în ţară măcar un euro de la doamna Europa… Poate am auzit eu greşit.

    • …hotelieri se plang ca nu sunt turisti, MDRT-ul se lauda c-au fost 185000 in utimul sfarsit de saptamana ,oare unde au fost cazati ?….si-au facut igluri in zapada ,minciuna si dezimformarea ii pe primul loc in guvernul portocaliu ,vreau sa dreaga busuiocul ,degeaba ,lumea nu mai crede nimic din ce declarati voi ,nici lozincarul sef zapa nu mai crede 😆 😆 Ileana noastra a lasat un panglicar si-un nima-n drum in locul ei ,o sa iasa multe la iveala despre mecanicul auto ,devenit profesor de sport la 35 ani si ministru la 42 de ani [,ministerul cu cei mai multi leusteni ] astia sunt cadrele de nadejde a portocalicilor ….bleahhhhh…

  44. Daca nu exista alternative, ca in tarile vestice, macar atat sa avem si noi. Ma bucur ca publicul roman a raspuns pozitiv la campania de donare de sange. Sper, insa, ca se face un screening foarte amanuntit si nu va ajunge sange de proasta calitate si infectat la cei care au disperata nevoie de el.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *