Despre vulgaritate şi prostie sau când politica e doar tupeu şi superficialitate

Sunt politicieni ai Opoziţiei care vor să arate cu orice preţ că, pe lângă lipsa de respect faţă de Parlament şi cetăţenii care i-au trimis acolo, au şi o doză incontestabilă de prostie şi răutate gratuită. Pentru că există reprezentanţi ai USL care încearcă să-şi mascheze chiului nejustificat din Parlament prin diversiuni de cratiţă, fac precizarea că, aşa cum prevede legea, în perioada în care am fost ministru al Turismului şi apoi al Dezvoltării Regionale şi Turismului, nu am primit indemnizaţia de deputat şi multe dintre beneficiile care decurg din această postură. Am mai spus-o şi în trecut: spre deosebire de aceşti degrabă rumegători de vorbe goale, ale căror atribute definitorii sunt tupeul, superficialitatea şi prostia, eu nu am făcut bani când am ajuns în politică.

Pentru că s-a abordat subiectul prezenţei mele la Camera Deputaţilor din postura de ministru, precizez că am mers la Parlament şi am votat de mult mai multe ori decât cei doi copreşedinţi ai USL, Crin Antonescu şi Victor Ponta, primii chiulangii ai ţării. Faţă de aceste modele de moralitate îndoielnică, eu am înţeles că datoria de parlamentar este să îi reprezint pe cei care m-au trimis acolo, mergând la plen de fiecare dată când activitatea de la minister mi-a permis-o.

Când văd însă câtă ipocrizie se ascunde în spatele vorbelor celor care în aceste zile chiulesc cu nesimţire, îşi încasează banii şi încearcă să-i prostească pe români, nu mă gândesc decât la ce blestem ar fi pentru ţara asta ca oamenii cei mai leneşi, cei mai superficiali, dar care compensează prin tupeu, să ajungă la putere.

P.S. Puteţi citi în articolul de aici, despre chiulurile USL încă dinainte de a intra în grevă parlamentară. Redau câteva fragmente „Liderul PNL Crin Antonescu nu are nicio prezenţă la voturile finale exprimate prin vot electronic în sesiunea septembrie – decembrie 2011, arată studiul IPP privind bilanţul activităţii parlamentare, la Cameră, Viorel Hrebenciuc fiind pe ultimele locuri, cu 3% prezenţă. Documentul arată că în perioada analizată pe ultimele poziţii ale clasamentului general al prezenţei se află deputatul PSD Viorel Hrebenciuc, cu 3% prezenţă la voturile finale, şi deputatul PSD Florian Popa, cu 12% prezenţă. Acesta din urmă a participat doar la două zile de vot electronic în plenul Camerei Deputaţilor, respectiv pe 15 decembrie şi pe 20 decembrie”.

 

106 thoughts on “Despre vulgaritate şi prostie sau când politica e doar tupeu şi superficialitate

    • E trista, in cazul asta iti recomand o batista! Hahaha!!!

  1. Degeaba scrieti pe blog. Sunt multi care nu citesc blogul dvs. La TV remarc ca sunteti muti. Spuneti-o la TV, eventual la Televiziunea romana, B1 tv sau alte posturi. Sova are contracte cu statul la primaria capitalei , Rovinari, etc de unde incaseaza milioane de euro. Ponta are bube-n cap, finantarea raliului de catre Vantu, cazul Panait, leg.cu prostituate minore si afacerile tata socrului. Dragnea, Opris, Mazare si multi alti corupti din PSD. In schimb PDL-ul ce face ? Tace sau ii ataca cu “manusi”. Postarea dvs. e foarte buna dar spusaq in soapta (doar pe blog.)
    Ponta a fost primit in Statele Unite de cine ? Refuza sa spuna pentruca deplasarea a fost un mare fas. Zice el : Eu nu m-am dus pentru a para sau pentru ca sa ma plang, ci sa le spun care-i situatia (?) Te apuca rasu-plansu de atata atata demagogie si prostie. De ce nu va auzim vocea ? Nu ca sunteti mai buni dar si ei sunt la fel in schimb antenele sunt mult mai agresive.

  2. Conform Constitutiei Romaniei, mandatul de parlamentar este imperativ, iar o asemenea precizare, izvorita acum 250 de ani, incumba obligatia de a face! Adica, parlamentarul, mandatat printr-un contract social, este obligat sa faca. Or, in acest moment, a nu face reprezinta o incalcare grava a constitutiei si, pe cale de consecinta, a legilor, inclusiv cea penala. Incadrari se pot gasi usor, mai ales ca exista si un concurs de infractiuni, prin insusirea de foloase necuvenite! Ar fi timpul sa terminam cu glumitele, pentru ca, iata, nivelul intelectual extrem de scazut al multor parlamentari au dus la scene de-a dreptul penibile, cum s-a intimplat astazi in Camera, cu galeria de prost gust de la balcoane, strigaturi, alarme. Urmeaza scandari “pe ei, pe mama lor” si ajungem la nivelul cel mai de jos al demnitatii demnitarilor romani!

    • @ Liviu Iordache
      Unde aţi văzut domnia voastră că…
      “Conform Constitutiei Romaniei, mandatul de parlamentar este imperativ”.

      În constituţia mea spune că…
      “ARTICOLUL 69 – Mandatul reprezentativ
      (1) In exercitarea mandatului, deputatii si senatorii sunt in serviciul poporului.
      (2) Orice mandat imperativ este nul.”

      Ce spune Constituţia dumneavoastră?

  3. Atunci comentez eu. Domnul Oltean spune că parlamentarii USL semnează în condică pentru a lua indemnizaţiile dar, un pic mai târziu, semnala că sunt chiulangii pentru că nu vin în Parlament. Până la urmă vin sau nu vin în Parlament? Nu pot fi şi prezenţi şi chiulangii în acelaşi timp.

    @ Elena Udrea
    Doamnă Udrea,
    PDL a pus în discuţie în plenul şedinţei Camerei Deputaţilor sau al Camerelor Reunite absenteismul parlamentar? Şi dacă da, la ce concluzii s-a ajuns? Tare aş fi curios…

  4. Noi, cei multi nu avem nevoie de asa ceva in parlament,adica de oameni pe care i-am votat si care chiulesc mai rau,ca niste liceeni rebeli.

    • Aveti nevoie de parlamentari care stau in banci si nu voteaza (conform ordinelor de partid), nu-i asa?

    • Daca ati votat parlamentari chiulangii, de ce nu mergeti la biroul lor pentru a le reaminti de ce i-ati trimis in Camera Deputatilor si in Senat ? Si daca nu sunteti multumita de prestatia Alesilor dumneavoastra, nu credeti ca ar fi cazul sa fie inlocuiti cat mai rapid, prin alegeri anticipate ?

  5. Buna,
    nu inteleg de ce va necajiti atat pentru chiulul USL.Eu cred ca gresiti ei nu chiulesc, ei sunt mai prezenti alaturi de popor decat sunteti voi pentru ca USL sunt foarte activi pe retelele de socializare si evident “simpatizantii” lor si chiar postacii USL sunt prezenti puternic si pe Facebook dar si pe Google Plus retea unde sunt putini de la putere.

  6. @ Biblio:
    “ PSD-ul are, cam demult, doctrina partidul vine din 1918, George Grigorovici, Constantin-Titel Petrescu, Ilie Moscovici, Şerban Voinea, Iosif Jumanca, Ioan Flueraş, Ştefan Voitec, Lotar Rădăceanu, Theodor Iordănescu, Ion Pas şi aşa mai departe ”… 10 nume.
    Hai lasă-mă Biblio! I-or fi lăsat asta prin testament social-democraţii lui Marcel Ilici Iliescu – KGB??? Te pomeneşti că în doctrina social-democratică scrie clar şi răspicat să se devalizeze ţara… cu siguranţă asta să io spui lui Mutu ( vezi că-I pe la Cesena )! Singura doctrină valabilă în eşalonul doi ( PSD ) este FURTUL!!! Apropo câţi dintre cei menţionaţi de tine în lista de 10 erau şi finanţaţi de la Moscova?
    10 de la P. P. : Bucureşti – Orzata Radu, Alba – Irina Mărieş, Bistriţa – Todea Ştefan, Braşov – Vasilescu Beatrice, Constanţa – Radu Ion, Dolj – Mihai Cilibiu, Gorj – Vasile Sergiu, Hunedoara – Nicolae Sorin, Ialomiţa – Stoica Ştefan, Sibiu – Andreea Rădoi, etc. Unde vezi realizatori OTV?
    http://www.partidul-poporului.ro/index.php?option=com_contact&view=category&catid=1&Itemid=5

    • @ ghita 1964

      Înţeleg că nu cunoaşteţi istoria PSD şi mergeţi pe teoria că ar fi fostul FSN, ca mulţi alţii. Este neplăcut că vorbiţi despre această istorie fără să o cunoaşteţi.

      PSD se trage din Partidului Social Democrat Român înfiinţat la 17 ianuarie 1990. Un partid mic este drept, pentru că 1990 nu a avut decât doi deputaţi în Parlament.

      PSDR s-a declarat continuatorul istoric al social-democraţiei româneşti interbelice (aşa cum au făcut şi PNL, şi PNŢ, şi PC…) deci beneficiau de o doctrină bogată din start. Dacă vă amintiţi PSDR a fost aliat cu PD, continuatorul FSN în Uniunea Social Democrată (pe atunci nu era alianţa socialistă, deşi… mă rog, nu mai continui). Ei bine, la un moment dat gruparea la care faceţi referire, cea cu Ion Iliescu, respectiv PDSR, a fost înglobată în PSDR şi de atunci şi-a pierdut particula “din România” şi a rămas PSD. Nimic din ideologia PDSR nu a trecut în PSDR… dar altfel doctrinele erau totuşi destul de asemănătoare prin punctele esenţiale.

      PSD nu are nici cea mai mică legătură ideologică cu FSN-ul începutului de deceniu ’90 şi nici cu o eventuală doctrină a sa (dacă ar fi avut atunci o doctrnă).

      Restul consideraţiilor sunt răutăcioase şi nu merită discutate.

      Cine din PP-DD este în OTV? Am văzut congresul şi prezidiul era plin de realizatori OTV. Care era viitorul ministrul al, care era viitorul ministru al…

      Şefii filialelor sunt la dumneavoastră vârfuri ale partidelor sau iniţiatori de la bază?

    • 😆 azi au lipsit 71 de parlamentari ai pedeleului ,astia sunt in greva ?…am pus si eu o intrebare ,sunt platiti pentru ziua de azi ,la putere se poate ….hihih…a inceput atacul la opozitie ,s-a dus dracu dialogul mult trambitzat ….

    • ” PSD nu are nici cea mai mică legătură ideologică cu FSN-ul începutului de deceniu ’90 şi nici cu o eventuală doctrină a sa (dacă ar fi avut atunci o doctrnă) ” . Extraordinar! Nu are legătură cu FSN-ul? Măi Biblio! Aloooooo! Chiar dacă am fost plecat din ţară îmi aduc bine aminte că are foarte mare legătură cu fsn ” chiar a şi emanat pesedeul din fsn” … parcă! Muriţi? Nu muriţi! Bine?
      🙂 🙂 🙂

    • @ ghita 1964

      Atunci, dacă PDL este PD-ul ce s-a unit cu PLD-ul plecat din PNL, înseamnă că PDL este un partid al liberalilor, nu-i aşa?

      Stimate domn, ce părere aveţi dumneavoastră este foarte important pentru dumneavoastră, sunt convins. Până una alta cele ce le-am spus sunt date consemnate istoric. Dacă singurul argument pe care îl aveţi este părerea dumneavoastră care se bazează pe nimic, îmi pare rău dar eu nu-mi voi schimba impresia mea care are o minimă documentare. Dacă însă veniţi cu ceva argumente în care afirmaţi că doctrina asumată a unui partid nu este doctrina acelui partid, eu vă ascult cu maximă atenţie. De exemplu, dacă îmi spuneaţi că doctrina PDL nu este democrat-liberală aş fi fost imediat de acord cu domnia voastră, asta pentru că doctrina PDL este creştin-democrată.

      Eu nu v-am contrazis în ceea ce priveşte PP-DD relativ la date, nu am susţinut, de exemplu, că lista pe care aţi oferit-o nu există… Cum să fac asta când este evident că aveţi dreptate? De aceea v-am şi întrebat dându-vă şansa de a susţine pozitiv PP-DD. Aveţi impresia că eu nu aş vrea ca PP-DD să fie un partid cu adevărat în slujba poporului? Din tot ce am văzut până acum însă are tendinţa de a mă convinge de contrariul.

    • “ Înţeleg că nu cunoaşteţi istoria PSD şi mergeţi pe teoria că ar fi fostul FSN ” Ferească-mă Dumnezeu să mă duc pe teoria asta Biblio…. Nuuuuuuuu! Eu AFIRM CU CERTITUDINE! Psd nu are istorie… are doar rapt şi legea pumnului în gură şi stomac, atât! Eu spre deosebire de alţi nu am uitat singurul punct din programul Psd neschimbat timp de 22 de ani: “ jos ăilalţii să venim noi” iar când aţi venit voi a fost “ stare de urgenţă nedeclarată ”!
      Nu-mi mai da dumneata mie “şanse” dă-le cui vrei, însă un lucru ţine minte de la mine: nu doctrina guvernează… nu ideologia schimbă ceva în ţara aceasta! Doctrina PP este una LIBERALĂ…. ULTRA LIBERALĂ bazată pe CINSTE, ADEVĂR şi NOUTATE! Ea porneşte de la talpa ţării, peste 1000000 de oameni au semnat ADEZIUNI la PP ( atenţie nu pentru listele Cojocaru! ) gratis ( nu pentru două pâini şi-un mititel ca alţii! ) şi tot programul PP. vine de la MĂRIA SA POPORUL ROMÂN, nu de la Diaconescu! Arestaţi-l şi nu vom mai avea 60%… o să avem 90 % ! Gata aţi râs destul acum vine vremea să râdem noi sau alfel spus: “ ciocul mic POPORUL îşi reintră în drepturi ”!

    • @ ghita 1964
      Am avut iluzia că dumneavoastră doriţi să comunicaţi la nivel intelectual. Dacă nu doriţi, nu este o problemă.

  7. Dialogul politic este un dialog al surzilor. La acesta isi dau mana atat Puterea cat si Opozitia. Greva(asa cum este) se vrea un protest din partea Opozitiei Acesta trebuie gestionat. Asa? Pe de-o parte se constituie o Comisie de dialog, pe alta parte se continua dialogul surzilor. S-a abuzat de raspunderi pentru a forta legi chiar cu riscul unor nereguli. Ni s-a blocat accesul la fonduri europene, se aminteste ceva? Care este consecinta? Cine este dispus sa asculte, sa puna cap la cap ce este valoros, sa lege ce este bine pentru RO? Asta ar trebui sa faca factorul politic, de aia si-a luat rolul social. Mai mult, politicienii sunt preocupati de mesajul politic, de cum sa infasoare acest mesaj intr-un ambalaj care sa ia ochii(si votul). Globalizarea este buna, poate aduce beneficii nesperate. In aceasta etapa se joaca cartea fiecarei natii, iar politicienii(inclusiv PDL) trebuie sa inteleaga sa conlucreze pentru a fi mai in fatza(deocamdata suntem tot la coada), avem cu ce veni la acest joc.

    • WRONG!
      Nicol doar îi trage un şut în cur Alinei Mungiu-Pippidi!

      “Cea mai mare parte a presei a pus tunurile pe Mihai Răzvan Ungureanu. Şi mulţi analişti, în frunte cu Alina Mungiu Pippidi, se comportă de parcă acest mandat este începutul sfârşitului lumii. Nu ştiu ce-i mână în luptă aşa de aprig. Sau ştiu, dar onestitatea de care vorbeam mai sus mă opreşte să mă lansez în speculaţii fără a avea probe certe. Însă, în locul lor, o minimă decenţă m-ar îndemna să spun că nu-mi place noul premier dintr-un motiv sau altul, însă com­paraţia cu Putin e ne­meritată, des­prinsă de realitate.”

      🙂 🙂 🙂

      Aici ar trebui să fac o paralelă între intelectualitatea lui MRU şi spoiala ‘telectuală a balabustei deontoloage. Dar nu pot deoarece mă pufneşte râsul când îmi aduc aminte că dacă nu era tata Ursachi, “scroafa cocoţată-n copacul democraţiei” n-ar fi ajuns niciodată în America!

      NU-I AŞA MĂI TATIANA ALINA MUNGIU?
      ÎŢI MAI ADUCI AMINTE CUM PLÂNGEAI ŞI-I SPUNEAI LU’ TATA URASACHI CĂ TU AI TERMINAT FACULTATEA ŞI NU ŞTII CE SĂ FACI, DEOARECE HABAR NU AI DE NIMIC ŞI AI TRECUT PRIN FACULTATE CA GÂSCA PRIN APĂ?
      🙂 🙂 🙂

    • numai asa te-am putut scoate din barlogul tau 😆 😆 😆 ,hai bey Zeby si mai posteaza ,esti singurul care spui ceva documentat ,de lozinci m-am saturat [esti singurul din partea pro portocaliiiiiii 😆 ] ,unde naiba ti-e blogul ???? ,eu nu te-am gasit niciunde …. abia astept sa postezi ceva de miscarea populara [sau PP ] propusa de Bakonschi ,sigur stii mai mult ….hihihihi…hai raspopitule ….

    • Auliuuuuuuu, nu-mi aduce aminte de nesimţitul ăla de Dan Diaconescu, că-mi aduc aminte cum a venit peste vreo şase ani de la terminarea facultăţii ca să-şi dea “statul”!
      Mă rugam:
      – Hai dom Profesor, daţi-i boului examenu’ că oricum ăsta inginerie tehnologică nu va face cât e hău- băului.
      Şi Marele Profesor Jinescu spunea:
      – Nuuuuuuuuuuu, că ăstora dacă le dau faliment afacerile se duc şi se angajează ingineri în rafinării! Şi-or să arunce ţara-n aer tâmpiţii! Nu le dau nici-un examen! Să pună mâna să-nveţe!
      🙂 🙂 🙂
      Să mor de vă mint! Dacă nu mă credeţi întrebaţi-l pe DD!
      🙂 🙂 🙂

      PS Oricum intră în parlament PP-ul!
      🙂 🙂 🙂

    • Să nu credeţi că am făcu t confuzie, dar io cum aud de POPULAR cum zuuuuuum mă gândesc la DD!
      🙂 🙂 🙂

      Baconschi?
      Şi mă rog unde să facă ăsta mişcare populară?
      În jacuzzi?
      Ca să facă valuri?
      Hai mă Puiule ce naiba, oameni serioşi suntem noi?
      Cine dracu o să-l voteze pe Baconschi ăsta, pe Macovei sau pe Cristi Preda?
      Votule se iau cu sacoşa Puiule!
      Degeaba bat ăştia câmpii că o să fie altfel!
      Cine dă sacoşa mai mare o sa ia voturi!
      🙂 🙂 🙂

      Oricum pe Baconschi l-am văzut zilele astea bot în bot cu niscaiva liberali!
      Parcă erau la Cina cea de Taină!
      🙂 🙂 🙂
      Cred că vor să-l dea jos pe diliul ăla de Antonescu!
      🙂 🙂 🙂
      …că s-au cam săturat liberalii de nebunia lui.
      🙂 🙂 🙂

    • Apropo!
      Cardinale am auzit că i s-a stricat căruţa-n drum!
      Cică pierde ulei pe la proţap!
      Ia trimite pe băiatul de cablu s-o rezolve!
      🙂 🙂 🙂
      Luluşor pe unde ai dispărut diavole?
      Sau eşti îndrăgostită?
      Hihihihi

    • Zeby nu ma refeream la DD ,dati-l naibi ,i-as zice mai multe [se supara Ghita ] ,Bakonschi se referea la o :miscare populara cu Taranistii ,ceva de la liberali si pedelistii ,chiar si unguroii care fac parte din “popularii europeni ” la asta ma refeream ni la caracalean 😆 😆

    • 😆 😆 din respect pentru mine ?/ 😆 lauzi opozotia ,din respect pentru zapa 😆 ataci puterea ….hihihihi…..

    • Taci şi sapă la locaşul de tragere că foarte curând scoatem căţeaua din rastel şi
      tatatatatatattatatatta rafale luuuuuuuuuuungi!

    • Hihihihi! Nu ești documentat taică, DD nu-i în faliment… dimpotrivă! 😉 deci domnul profesor Jinescu s-s înșelat așa cum se înșală toți aceia care nu știu altceva decât teorie, când ajung însă la practică duc căruța-n gard ori mai rău în șanț! 🙂 🙂 🙂

  8. Pai voi aveti majoratitate.Ce treaba aveti cu opozitia?Sau e greu sa fiti si voi prezenti in Pralament?Data trecuta au lipsit 71 de parlamentari ai puterii,normal ca e lipsa de cvorum.Si voi chiuliti.
    E de vina opozitia ca nu va strangeti voi toti sa votati legile “importante”,cum ar fi gratarul,etc?La 2 noaptea noi faceam gratar in padure,nu conteaza padurea,in mai multe paduri.Acum cica nu ai mai avea voie sa faci gratar dupa ora 21?Ce e asta?Unde sunt locurile special amenajate pentru gratar?Atunci fac gratar in fatza casei.Ce proiect de lege e asta?Se imbunatateste nivelul de trai al romanilor?De unde sa plateasca niste amarati 5000 lei amenda?Voi sunteti dementi.Voi stiti cat e salariul minim in tara asta?Pe ce lume traiti?
    Inca o tampenie,daca ai amenda rutiera si nu o platesti,ti se suspenda permisul pe o perioada nedeterminata,pana atunci cand ai chef sa platesti amenda?Si daca o contesti si esti in proces pe ani multi?Se suspenda permisul pe cat dureaza procesul?Numai oameni dusi in parlamentul ala…din toti cred ca politistii sunt cei mai cei,probabil ca ei au venit cu proiectul asta de lege?

  9. Măi Puiuțule noi nu mai credem de mult ce spune irealitatea ( nici M. Geoană nu-i mai crede! ) 😉 Dacă doamna Elena Udrea a fost ministru atunci cum ar fi putut fi prezentă și la Parlament? Numai niște idioți involuți și nebarberiți mai cred statisticile irealalității, să nu mai vorbim de sondaje!
    ps. te-ai bărberit? 🙂 🙂 🙂

  10. De mult vroiam sa va scriu cateva randuri. S-o luam de la inceput.
    Cand Traian Basescu a fost ales primar de Bucuresti PDSR-ul si-a dat seama ca atat timp cat Traian Basescu va fi in politica, nu vor avea nicio sansa de a ajunge la guvernare. Si au inceput cu loviturile su centura. Va amintiti cand TB zicea ca PDSR-istii ar vrea ca el sa primeasca oaspeti straini, sa mearga in delegatii, sa participe la simpozioane si cam atat. I-au luat din atributii cat s-a putut. Dupa ce a ajuns presedinte dadeau in el cu orice prilej, culminand cu cei 322. N-a mers nici asta si s-au transformat toti cei din opozitie in “rinoceri”. Un rinocer pus in fata unui microfon si punindu-i-se o intrebare elementara de genul ce parere aveti de cresterea viemilor de matase?, raspunsul este invariabil: “Datorita faptului ca Traian Basescu a dat ordin sa se taie duzii,cresterea viemilor e in regres. Dar TB n-a facut numai asta, el intretine un climat….,se comporta ca un tiran, nu e dispus la dialog etc,etc. Ca sa fie tacamul complet s-a luat si de Elena Udrea (frumoasa, isteata si bun politician!0, dar apropiata lui TB. S-au nascocit o serie intreaga de lucruri pe tema asta. Iar la urma s-au luat si de Emil Boc ca vezi doamne ca da bine la public. Calomniaza, calomniaza ca tot va ramane ceva!Toate astea s-au facut cu ajutorul neprecupetit al odiosului TURNATOR Felix Dan Voiculescu si cu o mana de asa zisi reporteri care n-au mama, n-au tata, n-au niciun Dumnezeu. Asa se face ca un lenes, un chiulangiu, un absolvent de Universitate trecut in carte recordurilor (pana la el nu a ramas nimeni repetent de doua ori la fac de Istorie!), un prof care si-a batut joc de elevi (repartizat la scoala pe 1 sept a ajuns pe 1 februarie!), si-a batut joc de Banca Nationala (a trimis ca viceguvernator un tip care n-avea nimic in comun cu Banca Nationala, dar era finul lui Tariceanu si trebuia sa scape de el!!!!), un tip care iun afara de faptul ca aproape a desfintat un partid istoric, n-a facut absolut nimic in viata lui, un tip care tipa sus si tare ca Traian Basescu e un tiran, dar in PNL nu scoate iunul o vorba, acest tip se cheama Antonescu Crin si e pe primle locuri in sondaje sa ajunga presedintele Romaniei!
    Ce va sugerez? De ce nu s-ar transforma si PDL-istii in rinoceri. La fiecare aparitie pe post sa se spuna despre “calitatile” lui Antonescu Crin, despre faptul nemaiintalnit in lume ca un fost securis si turnator ODIOS sa fie vicepresedintele Senatului etc
    Apropos! Nu le convin afisele cu chiulangii de la parlament, dar cand acum cateva luni tot Bucuresti-ul a fost impanzit cu afise cu intrebarea:” V-ar conveni ca Elena Udrea sa ……..”). Ce parere aveti?
    Mai este un lucru fff important. Graba PSD-istilor de a ajunge la ciolan. Daca nu se intampla asta repede, repede vin creditorii si le ia pana si sediile!!! Iar chiulangiul si lenesul Crin Antonescu isi da seama ca romanii au inceput sa vada cat valoreaza acest impostor!

  11. Ghitulica am citit de pe blogul lui ,de la inceput am stiut ca-i raspunde pe blog ,se dueleaza amandoi pe bloguri ,tineri politicieni care se plac si se harjonesc ca doi adolescenti 😆 😆 ,port barba de 16 de ani 😆 😆 ,30 de ani m-am barbierit in fiecare zi ,mi-a ajuns 😆 😆

    • Continuati lupta si aduceti generatia dvs. la conducere in toata tara.Presedintele va sprijina , noi va sprijinim.Afara cu generatia lui ilieskut.

    • 😆 😆 pedelistii iau in calcul schimbarea culorii …hihihihihihih….asta-i panica curata ,nici daca va imbracati in roz-bombon sanse nu aveti … 😆 pentru CENTURA culoarea preferata ii ROSU tipator [metalic ] hihihihihihi…..

    • Domnul Dan Diaconescu a spus că violetul era singura culoare liberă… deci nu prea se mai poate schimba culoarea electorală pentru că pe ultima a luat-o domnul Diaconescu.

    • Alooooooooooo,militianul Puiu,vezi ca ai treaba……

    • Observ o liniste suspecta in lumea virtuala,liniste care spune mult,si lasa sa se inteleaga ca spaima,dezorientare ,dar mai ales panica s-a instalat in U.S.L.
      Si cind spun ca panica a pus stapinre pe cei care lucreaza pt U.S.L in lumea virtuala,dar si in media,ma gindesc la ultimele greseli grosolane pe care le fac strategii in imagine ai U.S.L.
      Strategi care in marea lor majoritate se regasesc in trustul INTACT,care este un fel de ,CRUCISTAOR’ de nava amiral,care da tonul si imprima ritmul,si celorlate trusturi,servile USL.
      E clar,U.S.L. este in dilema si foarte ingrijorata,pt ca informatiile ce le parvin,pe diverse canale,inclusiv Sondaje,ii infioara de spaima-IN ULTIMA LUNA AU PIERDUT ENORM IN FATA ELECTORATULUI ROMAN,si au pierdut datorita incapacitatii de a intelege ,JOCUL POLITIC’ si a se adapta,atunci cind datele problemei se rescriu si se reseteaza.
      Spaima si panica a atins apogeul,atunci cind DIRECTORUL POSTULUI ANTENA3 mihai gidea,unul din argatii lui DAN VOICULESCU,a oferit un spectacol de-o mirlanie si de-o violenta rar intilnita intr-o emisiune tv.
      Era de asteptat sa se ajunga in acest punct,si era previzibil,pt ca cu cit ne apropiem mai mult de alegeri,cu atit mai mult U.S.L. se indeparteaza de TELUL LOR SUPREM-PUTEREA.
      Si ar mai fi ceva,PSD,se pare ca vrea sa o ,STERGA OLTENESTE’ din aceasta organizatie de tip mafiot,simtind ca dezastrul este aproape,avind in fata dezastrul lasat in urma de mircea geoana

    • Citindu-l pe militianul Puiu-Cealavecii,sunt la instruire,si din cite vad,pricep cam greu subiectul……………

    • Mda.
      Se pare că zilele celei care a avut o foarte mare contribuţie la distrugerea imaginii PDL sunt numărate.
      Baborniţa Alba ca Zăpada a fost violată de către Mircea Badea!
      Pardon!
      Am vrut să spun:
      Radu Banciu.
      Că deh, violul baborniţei n-a fost la Antene ci la B1TV!
      🙂 🙂 🙂

    • ,Burghezia bugetara si MARXISMUL DE CATIFEA’

      Toata lumea este de acord,suntem o societate fara modele,valori lucru care ne impinge sa orbecaim pe drumul care ne poate duce spre lumina si mintuire.
      Dealtfel ,nu-i o noutate ca noi romanii ne-am creeat de-a lungul timpului false valori,pe care le-am ridicat la rang de modele.
      Nu ma voi intoarce in istorie facind apel la exemplele care ne definesc,voi incerca doar sa fac o reprezentare a prezentului,atit cit voi putea.
      Ce-l mai cumplit lucru care ni s-a intimplat este ca ,cei care au gindit evolutia societatii romanesti,in ultimii 20 de ani, si care au tot batut moneda pe clasa de mijloc,,ADICA BURGHEZIA CAPITALISTA’ au incercat un experiment de-a dreptul diabolic pe societatea romaneasca,si anume,DIN BUGETARUL CLASIC COMUNIST,PESTE NOAPTE SWA FACA UN BURGHEZ RESPECTABIL, dedicat unei clase care se identifica cu motorul societatii.
      Sigur rezultatele sunt devastatoare,ACESTI BURGHEZI ROSII,astazi practica pe fata un marxism de catifea,desantat,odios ,dar mai ales distructiv.
      Cel mai evident si vizibil ,acest lucru se observa la elite-ATIT CELE POLITICE,SI AICI II DAU DE EXMPLU PE CEI DOI BURGHEZI ROSII,BUGETARI DE-O VIATA,CRIN ANTONESCU SI VICTOR PONTA.
      Grav este ca si in elitele intelectuale,avem o situatie identica-TOTI TREPADUSII ASTIA CU PRETENTII DE INTELECTUALI,FORMATORI DE OPINIE,ANALISTI ETC,SUNT INTR-UN FEL S-AU ALTUL BUGETARI DIRECT LEGATI DE BANUL PUBLIC.
      Ei si atunci vin si intreb,UNDE-I CLASA DE MIJLOC IN ROMANIA???????????????????
      Unde-i acel segment social,care este motorul dezvoltarii si care in mod firesc si natural,ar trebui sa fie BAZA,pe care o miscare POPULARA,sa se sprijine,si care sa spuna,STOP ASCENSIUNII MARXISMULUI DE CATIFEA????????????????

    • Zapa comform spuselor lui Sebi Lăzăroiu clasa de mijloc este acea care posedă fix 801 ron… clasa acea de mijloc la care faci tu referire nu este acasă, a plecat în UE… spălaţi-vă pe cap cu mişcarea voastră populară condusă tot de marxiştii emanaţi, clasa de mijloc 801 roni nu vă susţine… nu are timp: culege căpşuni!

    • 😆 😆 bravo Ghitzulica ,nu i-am raspuns ,se lua de mine bolundul ,ai dreptate …..asa a zis penalul de Videanu acum 2 ani ,cu 15 milioane de lei vechi pe luna ,poti sa traiesti ,sa tii un copil la facultate si sa-ti faci si vila …hihihihih….n’o spune tu ,astia-s citovi la cap ?….

    • Ei Ghitza,nu prea ai inteles tu despre cine vreau eu sa fac vorbire,si cine trebuie sa fie targetul popularilor.
      In tara asta sunt in jur de 800.000 de firme,care firme au unul ori mai multi actionari,sunt oameni cu activitati ,LIBERALE’ nu sunt toti ,BUGETARI ‘ angajati si beneficiari ai milei statului.
      A si inca ceva,nu toti pensionarii sunt ,MILITIENI,SECURISTI ,MAGISTRATI ORI FOSTI FUNCTIONARI,NU sunt si pensionari care gindesc romaneste si simt romaneste.
      Cel putin pina in 2009,CAPSUNARII’despre care amintesti tu,au fost ANTIPESEDISTI SI ANTILIBERALI-VOM VEDEA ANUL ASTA CUI LE VOR ACORDA INCREDERE.
      Despre omul tau,stii tu care de la tv ZERO.deocamdata …………….astept………..

    • Zapa corect ar fi fost să spui OTV, ce era aşa greu? Pe de altă parte acum există o deosebire esenţială faţă de alegerile trecute : oamenii cunosc toate formele de guvernare, le-au trăit… acum pot face diferenţa între promisiunile mincinoase de campanie electorală! Nu mai pot fi minţiţi şi cel mai important lucru, Zapa, nu mai sunt nevoiţi să aleagă dintre “două rele”! Deci Zapa dacă este să aleagă, cele 800 000 de firme, vor alege programul care promite numai PATRU TAXE, vor alege programul care desfinţează BIROCRAŢIA, vor alege programul care desfinţează caracatiţa din justiţie, etc. etc. Deci Zapa de ce nu aţi vrut cele 1.000.000 de semnături? V-au fost oferite! Când Eusebiu spunea că PDL-ul s-a înconjurat de consilieri habarnişti am crezut că exagerează, însă nu a exagerat deloc… ba a fost prea domn în exprimare…. Văd că nici acum în ceasul al 12-lea nu vreţi să puneţi profesionişti pe posturi, problema voastră, electoratul o să taxeze asta! Cam aşa stă treaba cu targetul Zapa!

    • @ Frank Zapa[King] a scris pe 25 Februarie 2012, 01:01 pm

      După calculul domniei voastre, România are mai mulţi patroni decât angajaţi în domeniul privat. 😀

    • 😆 😆 lasa-l Biblio in plata domnului ,a copiat gresit ….hihihihihi….

    • Incep sa ofer si raspunsuri,asa cum mi se pare firesc.
      Bibliotecaru,nu stiu de ce,dar,am asa o vaga senzatie ca textul meu in care vorbeam de MARXISMUL DE CATIFEA SI BURGHEZIA ROSIE ,ti-a cazut greu la stomac,pt ca nu-i asa,tu ca individ esti un produs,S.T.A.S.-al spocietatii romanesti,un produs care are aerul celui mai ridicol provincial,care nu cred ca a mers mai departe de captul liniei de tranvai..4………….
      Este atit de vizibil acest handicap,incit un intelectual socialisat venit din franta ori germania,n-ar ezita o secunda sa-ti agate de git eticheta-INDIVID IMBIBAT DE COMUNISM,punct.
      Acum,referitor la numarul de firme din romania,asa pt cultura ta generala,la sfirsitul lunii ianuarie,mai exact la data de 23 ianuarie,in Rom. erau mult peste 700.000 de mii de firme,sigur numarul lor oscilind in permanenta,de aceea am spus si scris aprox 800.000 de mii.
      Bon,acum cite ceva despre DL GIGI BECALII dar mai ales despre FIUL GENERALULUI DE SECURITATE OPRESCU-ADICA SORIN OPRESCU-
      Si el reprezinta un model-MODELUL DE BEIZADEA DIN ANII 70,CARE ASTAZI A AJUNS LA VIRSTA MATURITATII SPRE BATRINETE.
      Este excrocul perfect,farsorul grosolan,MITOMANUL PERFECT,asadar o adevarata pacoste pt cei care stau in vecinatatea lui.
      Asadar trecind peste defectele cu carul pe care GIGI BECALI LE ARE-il adopt mult mai usor,decit accept sa-l vad doar pe acest FANFARON DE MITIC DEZAGREABIL,HOT SI PUNGAS CUM ESTE OPRESCU.

    • I-auzi una!
      Domnul Presedinte Basescu, in marea sa generozitate si din marea dragoste ce l-a cuprinsa fata de cei care scandeaza in PU “Jos Basescu”, ne anunta prin vajnicul scornitor de basme – Sebastian Lazaroiu, ca ar fi decis sa demisioneze daca opozitia ii voteaza proiectul dumisale de modificare a Constitutiei. Curat generozitate. Sa ne traiti dom Prezident. Dar la o adica, de sa fiti dv. la mana carcotasilor din opozitie, mai bine luati-le fata si demisionati pur si simplu. La o adica, stau si ma intreb ce nevoie or fi avand cei din opozitie ca pentru a scapa de Traian Basescu sa voteze niste modificari ale Constitutiei – tocmai cele propuse de Dom Prezident? Consider ca mult mai simplu ar fi pentru opozanti sa aiba putintica rabdare caci daca Prezidentul nu isi duce gandul pana la capat – demisia, Prezidentul oricum se va trezi cu scaunul tras de sub fundul prezidential prin operatiunea de suspendare. Constitutia trebuie intradevar revizuita caci contine multe imprecizii care blocheaza functionarea normala a institutiilor statului, fiind un fel de struto-camila, dar necesara modificare va trebui facuta de un Parlament legitim si reprezentativ ce va trebui sa rezulte in urma alegerilor legislative, actualul Parlament fiind suspectat de ilegitimitate si nereprezentativitate. Oricum salut gandul cel bun al Presedintelui.

    • …un borfas inchis pentru sechestrare de persoane plus ‘n procese cu terenuri furate ii mai bun in conceptia lozincarului decat Oprescu care nu-i asociat cu niciun furtisag ,mare idiot trebuie sa fii sa faci asemenea asociere si sa-l preferi pe Becali care l-a tocat pe Zeuss la DDD ,ca-i betiv ,a condus beat si alte multe marsavii spuse de Becali ,acum ii bun 😆 😆

    • Enervanta chestia asta care se repeta ; deci noch einmal

      ion adrian a scris pe 25 Februarie 2012, 10:46 pm

      Nu e asta un blog al cercetatorilor stiintifici decat doar daca Frank al nostru ar fi un savant dar fiti linistiti ca nu este.
      Dar fiindca aici probabil ca si pe alte cateva bloguri, am spus cand cu stirea bomba pentru fizica , ca dupa mine Einstein is absolutely right, adica ori cu ce s-ar lauda aia de la CERN, viteza luminii este constanta si nu poate fi depasita. Si am pentru asta si o alta demonstratie, mai metafizica decat cea data de Einstein , demonstratie care imi da aceasta convingere nestramutata, desi este la indemana unui elev de liceu Punct

      Si acum se pare ca incep sa apara confirmarile:
      http://abcnews.go.com/Technology/wireStory/researchers-find-flaw-faster-light-clocks-15768382#.T0XgCYHCrEo

    • Nu stiu de ce ,nu-mi vad de treaba mea si nu trec amuzat pe linga incercarile lui Biblio,de a isi ,si a ne explica noua tuturor,de ce el,este un om atras violent de extrema stinga.
      Dar sa incep cu inceputul,unde Biblio spune intr-o dihotomie violenta ca el nu a trait ca un comunist,DAR ATENTIE A FOST UTECIST.bravos Biblio-,inca o data ti-ai dat cu stingul in dreptul,ti-ai tras singur un cartus in picior,ori si mai grav,ADEVAR GRAIESTI-ASADAR TU AI FACUT PARTE DIN UNIUNEA TINERETULUI COMUNIST,NU???????????????? pai daca ai facut parte din aceasta organizatie a tinerilor comunisti nu ,AI TRAIT,SI TE-AI FORMAT CA UN TINAR COMUNIST???????????
      Nu ti s-a spalat creierul timp de 12 ani in scolile comuniste,unde una din grijile PROFESORILOR ERA SA INFRINGA ORICE FORMA DE LIBERTINISM DE ORIGINE CAPITALISTA,AI BIBLIO????????????????
      Din cite vad eu,nu prea ai reusit sa te pui de acord ,cu tine insuti,si sa te decizi.
      Tu cu socialismul,in acceptiunea sa europeana,n-ai avut,si nu ai nici o legatura,si ti-o spune cineva care stie despre ce vorbeste.
      Socialismul occidental,spre deosebire de socialismul cultivat dupa cortina de fier,RECUNOASTE DREPTUL INALIENABIL LA PROPIETATE,SI NU SE EXPRIMA CA ION ILIESCU,CARE SPUNEA PRIN ANII 98-99 CA PROPIETATEA E UN MOFT,SI RESTITUTIO IN INTEGRUM,UN ATENTAT LA VALORILE NEOCOMUNISMULUI.
      Biblio,tu,in acceptiunea mea esti un comunist cu ,FATA CEVA,CEVA MAI UMANA,DAR TOT COMUNIST,si foarte,foarte rar esti usor deviationist,in rest ramine cum am stabilit-AI RAMAS UN TINAR UTECIST,IMPOSIBIL SA SE MATURIZEZE.
      Ma mir ca intelegi atit de greu,eu nu candidez,nu sunt membru de partid,dar spre deosebire de tine,eu am barbatia si onoarea sa-mi asum-SUNT SUSTINATORUL PD-L,ceea ce in cazul tau,nu se vede,desi oricine intelege-ESTI UN TRAVESTIT,COMUNIST INTRO PERSOANA NEUTRA,pt ca vezi doamne,CEI FARA DE APARTENENTA POLITICA DAU MAI BINE LA PROSTOVANI,pt ca doar bniste prostovani cred idiotenia cu ,INDEPENDENTA.
      La micile tale rautati,despre cit de mare,ori mic patron as fi,n-are sens sa mai raspund,s-au cit de educat,ori needucat as fi,cum tot asa cum nu vad ce relevanta ar avea sa ma compar eu cu BECALII.
      Dar una peste alta,lucru cert-ESTI UN COMUNIST PINA LA MOARTE,este adevarat nematurizat,dar asta e doar o chestiune de nuanta,care nu schmba cu nimik ,CULOAREA TABLOULUI TAU PERSONAL,CARE ESTE ROSU INTENS.

    • NUNTA PESEDISTA

      Ieri Robert Negoita,unul din cei care a tepuit statul roman ,inselindu-l prin neplata tva,la un numar de 1600 de apartamente,a facut ,NUNTA,MARE,MARE NUNTA.
      In propiul restaurant,si-a aratat potenta financiara,adica T.V.A.-UL NEPLATIT LA STAT,si le-a oferit o masa copioasa,unor cetateni care pretindeau ca s-au inscris in PSD.
      Inca o mostra de ipocrizie pesedista,de nerusinare si tupeu.In loc sa-si plateasca datoriile fata de statul roman si de terti,NEGOITA ROBERT SE TINE DE NUNTI PESEDISTE.
      Dealtfel,el are mare experienta in traficul de ,CARNE VIE,acum le si inscrie in PSD-BRAVOS ROBERT NEGOITA……

    • Desigur ca sunt savant si daca poti intelege este bine caci de regula unukl cu sapte clase nu poate stabili daca intre doi unul are numai liceul si celalalt si o facultate precum unul cu facultate nu prea deosebeste intre un academician si un premiu Nobel. Operatia inversa adica cea de sus in jos fiind naturala si relativ lesne de facut. Desigur vor fi si greseli caci exceptiile confirma regula.
      Dar cred ca fara Nea Kutare mai bine va las in prostia voastra, in care vad ca se complace de minune si Bufonul. Cred ca-l amuza in mos special .
      Si ma duc sa mai citesc cate ceva desre ce se intampla in Banatul sarbesc cu romanii de acolo, care nu stiu daca isi zic ei vlahi sau numai unii se considera astfel si altii isi spunde-a dreptul romani.
      Este o chestiune unde intradevar chiar mai mult decat la caderea lui Ceausescu ii poate uni pe romani induferent de partida din care fac parte.

    • Pt A.D.I(academician,doctor ,inginer),ION ADRIAN-dragul meu,asa o fi cum zici tu,dar te rog ajuta-ma si spune-mi la ce disciplina sa te caut,sa-ti pot gasi lucrarile,inventiile,cum tot asa la ce pozitie te gasesc arondat academiei romane.
      Ca sa ma pot lauda,asa cum dealtfel faci si tu,ca ai stat de vorba cu,xyz,in fata amicilor,sa le pot spune ce noroc m-a plesnit sa am onoarea sa ma conversez cu o adevarata -STATUIE-

    • Zapa hai sa-ti fie clar:cu prostii incepand de azi, nu mai discut decat doar daca eventual sunt titulari de site. 🙂

    • @ Frank Zapa[King] a scris pe 25 Februarie 2012, 08:18 pm

      Domnule Frank,
      Eu am fost utecist, am prins cele 12 clase de formare umană instituţionalizată înainte de revoluţie. Eu nu-mi reneg cultura în care am crescut, nu am spus niciodată că sunt un mare patron sau nu ştiu ce prestator de meserie liberală. Comunist nu am trăit, nu am fost membru de partid ca alţii, deci nu aveam cum să fiu îmbibat de comunist într-o societate socialistă, poate că statul de atunci a făcut eforturi să mă contamineze cu socialism… Chestiunea este că nu am rămas cu mentalul la nivelul liceului, am evoluat. Poate domnia voastră aţi făcut şcoala la pensionul de fete, în occidentul capitalist (de unde reiese şi buna creştere de care daţi dovadă)… dar de atunci se pare că nu aţi mai evoluat deloc pentru că realităţile de astăzi le repetaţi după ce le auziţi la alţii fără să păreţi a putea să le pricepeţi direct.

      De exemplu cum să vă aduceţi aminte marea cuponiadă care ne-a făcut pe toţi acţionari la un moment dat, cum să vă aduceţi aminte că suntem încă milioane de acţionari din start. Şi eu am nişte certificare pe acasă de la o firmă care a dat faliment şi asta nu mă face să fiu nimic altcumva decât sunt. Eu nu vă contraziceam relativ la numărul de firme, eu vă sugeram că e o problemă în… “In tara asta sunt in jur de 800.000 de firme,care firme au unul ori mai multi actionari,sunt oameni cu activitati ,LIBERALE’ nu sunt toti ,BUGETARI ‘ angajati si beneficiari ai milei statului.”

      “Bugetari angajaţi şi beneficiari ai milei statului”. Să dea Dumnezeu ca în momentul când veţi avea nevoie de aceşti bugetari să nu vă întoarcă spatele lor de “milogi”. De ce credeţi domnia voastră că vine PDL cu un mesaj ca în reclama de la Devaricid… Bă bugetarilor, mă doare în gluteus minimum, medius şi maximus de voi.? (atenţie, dvs. spuneţi că este aşa, nu eu)

      Răspunsul domniei voastre la alianţa cu PNG, competitor politic prin excelenţă, dat fiind că PNG este tot un “partid popular”, este denigrarea contracandidatului PDL la primăria capitalei? Mai mult, aruncaţi în domnul Oprescu cu cuvinte spuse de Dan Diaconescu, alt partid popular (de la un timp e plin de cetăţeni populari în România). Domnule Zapa, e haios tot ceea ce spuneţi. 😆

      Părerea mea este că v-au lăsat de la partid fără replici scrise şi improvizaţi, pentru că nu aveţi nici cea mai mică coerenţă. 😆

      Frank Zapa[King] îl adoptă pe Gigi Becali? Numai să nu audă domnul Becali prostia asta că va botează imediat cu nişte replici “creştineşti” spuse la supărare, aşa cum meritaţi. 😆 Frank Zapa[King] domnia voastră nici nu vă vedeţi pe lângă domnul Gigi Becali, vă depăşeşte la tot ceea ce doriţi dumneavoastră, poate de 10 ori… 😆

    • Prins cu minciuna: În timp ce Sorin Oprescu spunea că proiectul poate fi aprobat fără să fie supus dezbaterii publice sau să fie analizat de vreo comisie, consilierii generali urlau că, dimpotrivă, acesta nu poate fi votat în cinci minute. “Nu putem aproba 1,6 miliarde de euro în cinci minute. E ca şi cum am decide să mutăm, în cinci minute, Gara de Nord în Chitila. Nu se poate aşa ceva”, a declarat viceprimarul Capitalei, Mircea Raicu. Preşedintele CGMB, Călin Murg, a cerut ca şeful Direcţiei de Infrastructură al Capitalei, Mădălin Dumitru, să explice de ce nu a fost discutat acest proiect până acum, apoi l-a pus la colţ pe Oprescu, întrebându-l dacă aceast proiect a fost pus în dezbatere publică. Însă edilul a răspuns senin:” Da!”. A fost dat de gol de Dumitru, care a venit cu clarificări:” “L-am terminat aseară şi nu a fost pus în dezbatere nicăieri, pentru că legea nu prevede aşa ceva”. Când a fost întrebat cum s-a ajuns ca autostrada să coste cu 800 de milioane de euro mai mult, Oprescu a replicat : “Ne legăm de chiţibuşuri”.
      http://www.evz.ro/detalii/stiri/autostrada-suspendata-a-lui-oprescu-se-ridica-la-cer-968025.html

    • @ Frank Zapa[King]

      despre-vulgaritate-si-prostie-sau-cand-politica-e-doar-tupeu-si-superficialitate

      Domnule Zapa, nu ne explicaţi cum stă treaba alianţei cu PNG-ul (eu nu văd alianţa cu Gigi Becali ci cu partidul din care domnia sa face parte). Credem că ne veţi vorbi despre valorile familiei populare europene… Nu faceţi asta?

  12. Sigur,I.P.P. si-a fcut datoria,fata de societate si conform datelor,puse la dispozitie de cele doua camere,senat si camera deputtilor,au dat publicitatii felul in care ,ALESII NEAMULUI’ isi respecta alegatorii,pecei care i-au votat si le-au delegat felita lor de putere,pt a-i reprezenta.
    Asadar CRIN ANTONESCU PREZENTA ZERO LA VOTURILE FINALE IN PERIOADA ………..
    Deci acest domn,CRIN ANTONESCU,nu degeaba a fost pe locul 3 dupa scrutinul din 2008 si evident nu avea ce cauta in parlament,daca-TICALOSIIPSEDEI SI PENELISTII NU VIOLAU DEMOCRATIA,APELIND LA ACEASTA MOPSTRUOZITATE IMPORALA ,BAGIND PE GITUL ROMANILOR DERBEDEI DE TALIA ACESTUI TERCEHEA -BERCHEA.
    Faptul ca acest individ isi trateaza cu dispret alegatorii,devoaleaza caracterul lui gaunos,dar mai ales obraznicia lui,impertinenta si superioritatea cu care ne trateaza ,acest impostor de ani buni de zile.
    Dar cele mai comice momente sunt cele in care uselistii incearca sa-i spele obrazul lui Anotonescu si argumentele super ridicolele pe care le invoca.
    Felul in care incearaca sa salveze imaginea impostorului de fapt este inca o insulta adusa noua cetetenilor care il imbracam si-l hranim pe acest obraznic antonescu,pt ca arumentatia este de un rar penibil,comparabila cu cea experimentata de liceeni timpiti prinsi copiind.
    Tot ce mai pot spune este ,ca eu unul sper ca romanii sa inteleaga ,din acesta intimplare ce-i de inteles-U.S.L.-este o adunatura de impostori intesata de hoti,praduitori si pe deasupra nesimtiti,si impertinenti………..

  13. Greva parlamentara,datele privind prezenta la lucrarile parlamentului,felul in care se raporteaza la problemele Romaniei,atitudiniile lor publice,le aduce imense deservicii uselistilor.
    Sigur,ei acum sunt in cautarea unei iesiri din aceasta capcana in care s-au bagat singuri,iesire care sa le aduca cit mai putine pierderi,numai ca,fiecare zi,inseamna,PROCENTE PIERDUTE.
    Si daca ne uitam la ce se intimpla,in jurul lor,al uselistilor si la felul in care PP.DD,musca din trupul ticalos al uselistilor,cred eu ca multe zile nu mai are aceata uniune,care oricum s-a nascut rahitrica si fara viitor………….

  14. STIMATA DOAMNA UDREA,
    Problemele ridicate de dv. sunt reale , dar ar trebui urmate si de niste masuri, ca de exemplu:
    A. PE LINIE POLITICA.
    Cred ca ar trebui sa li se explice cetatenilor simpli, celor pe umarul carora plange USL, ca, PERIOADA IN CARE USL-asii CHIULESC DE LA LUCRARILE PARLAMENTULUI, SAU CEA IN CARE SUNT IN” GREVA”, INTRA IN CALCUL LA PENSIILE LOR, DECI NU SUNT, IN NICI UN FEL , AFECTATI DE TRANDAVEALA PE CARE O PRACTICA.
    Desi chiuleste de kla Parlament, fara nici o jena, dl. Antonescu ( si toti cei de teapa lui ) va beneficia ( CAND VA IMPLINI VARSTA ), de pensia normala de parlamentar, in valoare de MULTE ZECI DE MILIOANE DE LEI.
    Oamenilor simpli, care nu au timp sa disece inalte filozofii, trebuie sa li se spuna ca:
    1. INTR-O ZI de” greva”, parlamentarii USL incaseaza ( ca indemnizatie, sume pentru birorile din teritoriu, etc,etc.O SUMA EGALA CU PENSIA LUNARA A UNUI NEVOIAS, ALE CARUI INTERESE ( …chipurile… ) LE “APARA.”
    2. PENSIILE PE CARE LE VOR LUA ” GREVISTII” VOR INCLUDE SI PERIOADA GREVELOR. In final, pensia unui ” grevist ” va fi de peste 10 ori mai mare decat a celor de mila carora ” plange” USL-ul.
    Dupa parerea mea, care am experienta lucrului si cu oameni foarte bine pregatiti profesional, dar si cu oameni mai simpli, ASFEL DE MESAJE SUNT MAI BINE INTELESE DE ASA ZISII ” PROTEJATI” AI USL, RESPECTIV CEI CU VENITURI MICI.
    B. PE LINIE PARLAMENTARA.
    Daca USL nu revine la lucrari, ar trebui facute unele modificari ale regulamentelor camerelor, sau cel putin al Camerei Deputatilor, unde aveti o majoritate insemnata.Astfel, ar trebui prevazute urmatoarele:
    1. Parlamentarii care absenteaza nemotivat ( motivarile ar fi de genul: deplasare oficiala, boala, concediu de maternitate) sa nu beneficieze de nici o remunerare, pe perioada absentelor, respectiv nici indemnizatie, nici bani de deplasare sau de de cazare, nici bani pentru birourile parlamentare si pentru plata salariatilor de la birouri,etc.
    2.In cazuil in care unii parlamentari absenteaza , nemotivat, de la lucrarile comisiilor de specialitate, CVORUMUL COMISIEI SE OBTINE PRIN PREZENTA MAJORITATII CELORLALTI, DECI SCAZANDU-SE NUMARUL NEMOTIVATILOR. Comisia, asfel intrunIta, poate da avize legale, inclusiv pentru ministri nou alesi. CRED CA ACEASTA PREVEDERE TREBUIE ADOPTATA URGENT, PENTRU A NU SE BLOCA FUNCTIONAREA COMISIILOR. Asfel de blocaje, practic sabotari mascate ,se pot obtine ,acum, foarte usor.
    3.Cu ocazia modificarii Constitutiei, cred ca ar trebui prevazuta posibilitatea INTRERUPERII MANDATULUI DE PARLAMENTAR, PENTRU CEI CARE DEVIN MEMBRI AI GUVERNULUI,SAU PENTRU ALTE MOTIVE BINE INTEMEIATE. (NOTA: la ” motive bine intemeiate ar intra si cazul sustinut de d-na parlamentar PNL, invitata la emisiunea de marti a d-lui Turcescu, care a afirmat ca dl. Antonescu lipseste din Parlament pentru ca face multe deplasari in tara,ca presedinte al PNL ). Actuala Constitutie prevede posibilitatea ca un parlamentar sa fie si membru al Guvernului, dar este clar ca ambele atributii nu pot fi indeplinite in bune conditiuni, in mod simultan.
    Pe perioada intreruperii mandatului, pentru a nu se schimba compozitia Parlamentului, cel desemnat ca membru al Guvernului ar trebui inlocuit de partidul sau, asa cum se procedeaza in cazul consilierilor locali.( Nota: inlocuitorul ar urma sa fie desemnat dintre candidatii care au obtinut numar mare de voturi,in colegiul in care au candidat, dar care nu au ajuns in Parlament).

    • Daca te-ar trimite pe tine pe sticla ce bine ar fi. Nu zic ca nu ar putea spune si altii chestiile astea dar dta le poti sintetiza in cateva cuvinte.
      Bah Puiule Dementul sa zicem ca are si cevasilea informatii, dar Nea lucra cu materialul clientului si cu glagoria personala 🙂

  15. Ar trebui sa le fie rusine ca stau pe spinarea cetatenilor in acele scaune confortabile din Parlament.Mi-e scarba de cata fatarnicie si nesimtire dau dovada atunci cand ies pe sticla si ataca orice face guvernul.Dar ei ce fac?Traiesc ca niste lipitori hranite din banii celor care i-au ales.Sa le fie rusine si daca as putea ,i-as obliga sa dea banii consumati fara rost pe camere de hotel,masini,sofer,secretara,mese inapoi.Aceste lucruri ar trebui sa fie strigate la Universitate nu impotriva celor care au facut ceva bun pentru romani.Poate ca au mai si gresit dar sa gresesti este omeneste.De ce stimata opozitie nu si-a unit fortele cu cei de la putere pentru binele oamenilor?Sa nu se mai planga atat caci nu au stiut decat sa arunce cu noroi ,iar ei nu au facut nimic,au mancat banii alegatorilor degeaba.Rusine sa le fie!

  16. Sa le fie rusine,sunt ca niste lipitori care se ingrasa din banii alegatorilor!Sa fie obligati sa restituie banii daca nu au facut nicio branza in parlament.

  17. buna, sa stii ca te simpatizez mult;
    bine le zici cu antonescu si cu celalalt,ponta;
    foarte bine le-ai zis acu vreo 2 ani lui ludovic orban si gasca lui de ticalosi

  18. crin antonescu reprezinta un criminal cand a mancat ra*at la bruxell acum vreo 2 saptamani;eu l-as impusca pentru ca sa nu mai defaimeze tara

  19. Elena Udrea,Anca Boagiu si Daniel Funeriu au fost cei mai buni ministrii de dupa 1990.

  20. Hmmmmmmmmmm,grea problema asta,deci pina la urma,contracandidatul lui SORIN OPRESCU,miticul,pe post de clovn,se va bate tot cu un fel de clovn si de mitic,da, de-al meu ardelean.
    Asta e daca ,SONDAJELE’astea zic,ma inclin,dar recunosc cu mare greutate pt ca totusi cred eu ca,capitale ROM ar avea nevoie de altceva……..
    Oricum spectacolul va fi la el acasa-Si de ce nu-BAFTA BEY PRIGOANA,CA ESTI DE-AL MEU…………
    Sper sa-l tavalesti pe Oprescu de sa-si piarda PROTEZA…………….DENTARA…………

  21. CINE MAI ARE INCREDERE IN OPOZITIA DIN ROMANIA,,,USL,,,CE ALTERNATIVA ARE ACEST FLAGEL,,USL,, PT ROMANIA?OARE ROMANI CU CAPUL PE UMAR NU VAD CAT DE JALNICI SUNT PT CHIULUL LOR PE BANI ROMANILOR,SI PE DEASUPRA STAU TOATA ZIUA LA TEMBELIZIUNILE DE STIRI PT CA LATRA CA ROMANIA MERGE RAU.DOAMNE CAT NESIMTIRE SI PROSTIE ZACE IN CAPUL ACESTOR NEMERNICI DIN USL,CAT ASI BATJOCORESC PROPIUL POPOR PRIN MINCIUNA SI MANIPULARE.FRATILOR NU MAI TINE CU VRAJEALA ASTA DE DOI LEI,CA ROMANUL E PREA INTELIGENT, MAI ALES NOI CEI DIN DIASPORA CA STIM CINE ESTE USL,,ION ILIESCU,ADRIAN NASTASE,,ANTONESCU,,CHIULANGIUL NR 1,,SI TURNATORUL FELIX MOTANUL, DAN VOICULESCU

  22. Tabara dorea ca tva la alimente sa scada de la 24% la 10%,noul ministru Fuia sustine ca acest guvern nu ia in calcul diminuarea tva-ului la alimente.
    Stau si ma intreb,de ce mai vreti puterea,cand ati facut atat de mult rau romanilor?V-ati dovedit a fi cei mai mari dusmani ai romanilor.In Anglia si Malta nici macar nu exista tva la alimente,doar in Danemarca tva la alimente e mai mare.
    Raman la parerea ca nu aveti un creier bun in partid.Creierul ala devine lichid.Cred ca evaziunea fiscala a crescut,de la 40 miliarde euro cat era cu tva 19%,a ajuns la 60 miliarde euro cu tva 24%.
    Nu aveti un motor in partidul ala si aveti 99% uscaturi in partid.In locul vostru mi-ar fi rusine sa mai candidez in 2012.Veti fi umiliti la alegeri.Nu stiu daca mai e timp sa mai schimbati ceva.Nu imi pasa de fmi,de banca mondiala,etc,noi nu am vrut sau nu ne-ati intrebat.V-ati batut joc de tara,de locuitorii acestei tari.I-ati facut sa plece din tara,ati imputinat populatia Romaniei prin masurile demente si iresponsabile pe care le-ati luat.Ati avut discernamant cand ati luat acele masuri?Ne-am saturat de austeritate,Romania numai in austeritate a trait,numai cu cureaua stransa a stat.Cand vor veni si politicieni imaculati,care nu vin in parlament doar ca sa scape de justitie?
    Ps: ati lasat bolnavii de cancer fara morfina,etc.Banii in sanatate se platesc la peste 330 zile.

  23. http://www.bursa.ro/dinel-staicu-a-scapat-deocamdata-de-7-ani-de-puscarie-159893&s=companii_afaceri&articol=159893.html
    Dupa parerea mea, INADMISIBIL ! Inadmisibil nu pentru ca a fost achitat, inadmisibil pentru ca niste oameni carora li s-a conferit putere de viata si de moarte asupra semenilor lor isi permit sa o foloseasca DISCRETIONAR.
    Oameni buni, nu vorbim despre faptul ca o instanta s-a pronuntat pentru o pedeapsa de doi ani cu executare, iar alta pentru una de un an cu suspendare; vorbim despre o instanta (instante) care au spus ca persoana in cauza este nevinovata si despre o instanta care l-a bagat pentru 7 ani dupa gratii (ca sa nu mai spunem, daca nu gresesc, ca l-am mai si adus legat de prin ale strainatati).
    Realizeaza cineva ca daca in locul acestui cetatean era un om obisnuit, care nu avea forta financiara de a sustine o actiune in instanta, infunda puscaria 7 ani ( si asta nevinovat, pentru ca indiferent ce gandeste fiecare dintre noi, statutul actual al acestui om este de nevinovat) ?
    Realizeaza cineva cati bani va cere acest om statului pentru haituirea lui prin ale tari straine si condamnarea fara vina ? (Apropo, a urmarit cineva – ma refer la ministerul de resort – cat de usor – desigur, dupa parerea mea – obtin anumiti cetateni despagubiri drept daune morale, mai ales cand este vorba sa plateasca statul ???) !
    O zi buna tuturor.

  24. Intr-un fel aveti dreptate. Am cateva intrebari.
    USL-ul pentru ce sa vina la sedinte daca cei de la putere tot fac ce vor ei ?
    De ce, cei de la putere nu au facut un exercitiu de imagine ( pentru ca, cu inima cu simtu de datorie fata de cei care iau votat nu functioneaza) cum fac si cei din opozitie pentru ai ajuta pe sinistrati?
    Foarte bine ca au chiulit in schimb s-au dus sa-i ajute cu ce au putut pe cei “imormantati” in zapada.
    Dvs ati facut bani cand ati ajuns la putere ( din politica ). Nu va critic pentru asta pentru ca nici un politician nu este un inger, dar cel putin sa aveti bun simt.
    Imi aduc aminte cand au avut loc inundatiile , dvs ati mers pe teren si a-ti impartit papuci, e si asta un lucru, un gest frumos, dar oamenii nu se asteptau la asta. Aveau nevoie de haine, de mancare, de un acoperis asupra capului.
    O intrebare mai am pentru dumneavostra. Cand in romanul va avea siguranta zilei de maine? Eu as raspunde, niciodata.

  25. Haaaaaaaaa,hiiiiiiiiiiiiiiiiii,hoooooooooooo

    Mai Puiu si ce-ai mai descoperit tu in ultima vreme,ai????????????
    In afara de faptul ca MIHAI GIDEA este un super jurnalist,ca Dan voiculescu este idolul romanilor,ca VICTOR PONTA ESTE REZOLVAREA TUTUROR PROBLEMELOR ROMANILOR SI CA,CRIN ANTONESCU ESTE O O CULME A ACESTEI NATII??????????????
    Hai spune-ne TOV COLONEL DE MILITIE,te rog sa ne spui ce alte grozavii iti mai umbla prin capul gol,acoperit de cascheta???????????????
    De ce nu vrei sa intelegi,pe tine scrie de multi ani ,Expirat’ si dat la reforma militiei.
    Daca ,sunt unii oameni ,intelegatori in ce te priveste si nu te bruftuluiesc,asta nu inseamna ca ai si respectul lor.
    Esti mult prea slinos si mult prea dezgustatoare atitudinile tale,inclusiv fata de propietara blogului si chiar fata de administrator.
    Fata de mine esti liber sa reactionezi cum doresti…………..NU MA INTERESEAZA……………..si daca eu sunt vinovat ca pe acest blog acum e liniste,asa sa fie,dar e o liniste sanatoasa…………………..

  26. In Albesti Paleologu garda financiara verifica tirurile.Ce mai e si asta?Dar s-a dat prin statie si toti evita zona.Inseamna ca au ceva de ascuns.

  27. DOMNISOARA/DOAMNA MADALINA,
    Se pare ca este o perioada in care vechii participanti la blog nu au timp suficient pentru comentarii. Ar prinde bine prezenta unei colaboratoare constante, care ne primea dimineata cu o cafea, ziua cu comentarii, iar seara cu un bun ramas. Ma refe la SILVER.
    Au mai facut erori si alti participanti la blog ( primul pe care mi-l aminresc este Turnul de Observatie ) care , dupa niste derapaje, au fost sanctionati, iar apoi reprimiti la discutiii.
    Poate ca ar fi cazul sa reevaluati situatia pentru Silver.

    • @NeaKutare
      (Incerc sa dau raspuns la postarea dumneavoastra de acum cateva minute, dar nu sunt sigur ca se va afisa la pozitia normala)
      Timp ar mai fi, problema-i daca intereseaza cu adevarat acele posibilele comentarii. Si mai ales, pe cine. Oricum, subscriu la propunerea dumneavoastra, chiar daca, personal si in particular, am un oarecare regret vis-a-vis de relatia cu vechea noastra colega, Silverstar.
      O zi buna, tuturor.

  28. I-auzi una!
    Domnul Presedinte Basescu, in marea sa generozitate si din marea dragoste ce l-a cuprinsa fata de cei care scandeaza in PU “Jos Basescu”, ne anunta prin vajnicul scornitor de basme – Sebastian Lazaroiu, ca ar fi decis sa demisioneze daca opozitia ii voteaza proiectul dumisale de modificare a Constitutiei. Curat generozitate. Sa ne traiti dom Prezident. Dar la o adica, de sa fiti dv. la mana carcotasilor din opozitie, mai bine luati-le fata si demisionati pur si simplu. La o adica, stau si ma intreb ce nevoie or fi avand cei din opozitie ca pentru a scapa de Traian Basescu sa voteze niste modificari ale Constitutiei – tocmai cele propuse de Dom Prezident? Consider ca mult mai simplu ar fi pentru opozanti sa aiba putintica rabdare caci daca Prezidentul nu isi duce gandul pana la capat – demisia, Prezidentul oricum se va trezi cu scaunul tras de sub fundul prezidential prin operatiunea de suspendare. Constitutia trebuie intradevar revizuita caci contine multe imprecizii care blocheaza functionarea normala a institutiilor statului, fiind un fel de struto-camila, dar necesara modificare va trebui facuta de un Parlament legitim si reprezentativ ce va trebui sa rezulte in urma alegerilor legislative, actualul Parlament fiind suspectat de ilegitimitate si nereprezentativitate. Oricum salut gandul cel bun al Presedintelui.

  29. De cite ori am ocazia,voi spune ,ferm si hotarit-TOTI CEI CARE TRAIESC IN UMBRA LUI DAN VOICULESCU,si fug mincind pamintul de cite ori acesta,TURNATORUL SI PRADUITORUL FELIX-le ordona sa stea in genunchi,la intrare ,in fata portii de la grivco-sunt cei mai ticalosi cetetanin romani.
    Lista incepe cu TANDEMUL PONTA-ANTENESCU.
    Asadar pot accepta,pe oricine,care nu are legatura cu BALONATUL DAN VOICULESCU,MARELE PROFESOR SI SPECIALIST IN FENOMENUL CUNOSCUT IN MEDICINA -CA FLATULENTA CONTINUA-
    Este foarte clar,ca GIGI BECALII,este un individ ,PARFUM ‘ pe linga cei doi clovni,care stau in genunchi in fata BOSULUI DE LA GRIVCO.
    Daca pina in 2009,SORIN OVIDIU VINTYU ERA STAPINUL LOR,DE LA ARESTAREA LUI,AU FOST ADOPTATI DE VOICULESCU.

  30. @ Elena Udrea
    Nu are sens să mâncaţi tot ceea ce vi se “prescrie” pentru creşterea de fier, e mai simplu cu câteva pastile speciale “de fier” înainte şi după donarea de sânge. Surplusul de fier în organism nu se face mâncând o lună ceva anume, aici este vorba despre un regim de viaţă permanent. Dacă nu vreţi pastile cu fier, puteţi să luaţi tablete de spirulină (sunt un fel de extract de plante). Sunt cam scumpe, 200 de tablete cam un milion de lei vechi, dar nu cred că este o problemă. Numai 5-6 pilule pe zi vă vor revigora imediat întreg organismul şi au aport de fier de 5 ori mai mare decât mărarul sau drojdia de bere (aş adăuga că se şi slăbeşte de la ele, dar nu cred că asta are prea mare importanţă)

    http://tianshi2004.tripod.com/id24.html

  31. Nu e asta un blog al cercetatorilor stiintifici decat doar daca Frank al nostru ar fi un savant dar fiti linistiti ca nu este.
    Dar fiindca aici probabil ca si pe alte cateva bloguri, am spus cand cu stirea bomba pentru fizica , ca dupa mine Einstein is absolutely right, adica ori cu ce s-ar lauda aia de la CERN, viteza luminii este constanta si nu poate fi depasita. Si am pentru asta si o alta demonstratie, mai metafizica decat cea data de Einstein , demonstratie care imi da aceasta convingere nestramutata, desi este la indemana unui elev de liceu 🙂 Punct

    Si acum se pare ca incep sa apara confirmarile:
    http://abcnews.go.com/Technology/wireStory/researchers-find-flaw-faster-light-clocks-15768382#.T0XgCYHCrEo

  32. @ Frank Zapa[King]
    Pe vremea când eram eu utecist, toţi eram utecişti, că nu te întreba nimeni dacă vrei sau nu vrei să plăteşti cotizaţie. Am încercat eu să fac băşcălie când cu şedinţa de primire în UTC, dar nu a ţinut, tot m-au votat de primire, deşi nu ţin minte să fi făcut cerere pentru asta, m-au propus şi susţinut formal nişte oameni pe care îi vedem pentru prima dată în viaţă… şi am ajuns utecist.

    Dacă “domnul Frank” nu a fost UTC-ist, sau UTM-ist dacă este oleacă mai în vârstă…român fiind şi trăind în România, probabil că a fost ceva anormal cu domnia sa (aş spune eu ceva mai precis lângă acest “anormal”, dar mă cenzurez)… că altfel băieţii primeau pe oricine pentru a-i înhăţa cotizaţia.

    Am trăit şi m-am format că tânăr socialist într-o ţară socialistă. Nu m-a format nimeni drept comunist, nu m-a pus nimeni nici măcar să-i citesc pe “Marx, Engels, mai târziu Lenin”… cum scria cartea de istorie.

    Nu mi-a spălat nimeni creierii pentru că eu eram cu matematica, fizica… mai puţin cu restul… Cât de mult poţi să politizezi ştiinţele exacte? În plus de asta, nu am fost niciodată printre cei ce primeau uşor învăţătura acceptând orice intră pe ureche, deci am ajuns totuşi la un nivel în care să nu fac confuzie dintre liberalism şi libertinism cu ajutorul acestei şcoli, nu ca alţii.

    “Tu cu socialismul,in acceptiunea sa europeana,n-ai avut,si nu ai nici o legatura,si ti-o spune cineva care stie despre ce vorbeste.”
    😀
    Asta e un fel de auto-denunţ… Dacă ştiţi despre ce vorbiţi înseamnă că aveţi şi ceva legături… că altfel cum?
    😀
    Aveţi dreptate, nu am nici o treabă cu socialismul, nici cu cel actual şi nici cu cel de odinioară… nu sunt înregimentat politic. UTC-ul mi-a ajuns.

    Domnule Frank, uite cum facem, eu nu vă voi spune cum sunteţi dumneavoastră în ochii mei, deja sunteţi pe lista Oamenilor De Toată Jena… ce aş putea să mai adaug? Doar nu voi spune că sunteţi jenibil (jenant plus penibil)?

    “DREPTUL INALIENABIL LA PROPIETATE” asta e bună.

    Tocmai domnia voastră să vorbiţi despre pro pietate ca despre un drept inalienabil…? 😀 Ştiţi măcar ce este pietatea?

    Cu “RESTITUTIO IN INTEGRUM” eu nu am fost de acord nici măcar cât Ion Iliescu. Acest concept trebuia să se întâmple nu prin legi speciale care ne-au condus la dezastrul de astăzi, ci prin dare în judecată acolo unde Guvernul de dinainte de 1989 a încălcat legile în vigoare şi dreptul la proprietate.

    Eu nu am spus că sunteţi mai patron decât Gigi Becali, eu spuneam că Gigi Becali este de 10 ori peste domnia voastră în orice domeniu vreţi, ORICE. În absolut orice v-aş compara Gigi Becali câştigă detaşat… popularitate, experienţă de viaţă, inteligenţă… orice îmi trece prin cap.

    Dacă această slăbiciune a mea de a-mi păsa de acest popor mă face comunist, atunci prefer să-mi petrec restul zilelor fiind aşa. Dacă a fi împotriva poporului, chiar a propriului popor, te face capitalist, nu vreau să fiu capitalist niciodată. Eu cred totuşi că habar nu aveţi despre ceea ce vorbiţi… dar poate mă înşel.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *