1,503 thoughts on “DESPRE PATRIOTISMUL LA ROMANI II

  1. @ ion adrian
    O petiţie online trebuie să conţină obligatoriu date de identificare a petiţionarului, cum ar fi numele şi adresa. Dacă nu aţi introdus asemenea date, petiţia nu are nici un fel de relevanţă juridică.

  2. @ si acum inainte de a ma retrage de pe blog pina diseara as vrea sa va spun o povestioara hazlie pe care am auzit-o de la un domn foarte serios si care foarte rar isi pune umorul in valoare.
    astfel,acest domn ne spune ca pe un vas de marfuri care naviga in altlantic cu un echipaj cam deocheat[citeste plin de politicieni hoti emigranti] cu un capitan de vas foarte bine cunoscut,de statura potrivita,chel,cu un ochi care se uita sui[citeste basescu] avea un papagal[citeste nastase] iar in rindul echipajului avea un iluzionist[citeste iliescu] care in fiecare zi facea tot felul de numere pt a cistiga un banut pt ca era sarac si cinstit,dar si pt a mai descreti fruntile marinarilor.
    dupa o vreme,papagalul[nastase]incepuse sa se prinda cam cum sta treaba cu smechereiile iluzionistului[iliescu] si in timpul numarului papagalul[nastase] striga in gura mare secretul smecheriei pe care o facea ilizionistul.
    dar iata ca vine o furtuna puternica,vasul se scufunda si pe o scindura singurii care se salveaza sunt capitanul,cel sui [basescu] si papagalul[nastase]
    zile intregi plutesc pe valurile atlanticului privindu-se curios unul pe celalat,capitanul pe papagal ,papagalul[nastase] pe capitanul basescu.
    pina intr-o zi cind capitanul infomentat si ajuns la capatul rabdarii rupe gitul papagalului si-l maninca.ghinon peste o ora capitanul este salvat de un vapor care naviga prin zona.
    MORALA?-HAAA HIII,ATENTIE LA SCINDURA PE CARE TE CATERI-SI NU STA IN PREAJMA COMANDANTULUI-NU STII CE SE POATE INTIMPLA,HAAAA HIII.

  3. Dupa cum rezulta foarte clar din postarea subsemnatului de mai sus, acest marinar venit de pe ape, a mimat tot timpul ceva si a facut altceva, tot timpul a trisat pe toti cei cu care a avut de-aface , ultima oara tragand in piepta insasi natia romaneasca.Si toate facute fara retinere, jena, ori regrete…

  4. P.S.-sper din tot sufletul ca glumea mea sa ajunga la dl basescu-si odata cu ea sa-i mai descretesc fruntea napadita de grijile care vin in avalansa peste mandatul domniei sale.
    stiu ca are simtul umorului si ca va putea gusta asa cum se cuvine gllumea mea,adaptata si periata astfel incit sa poata fi afisata.
    varianta aceasta este cea soft,cea adevarata nu imi pot permite sa o afisez,pt cei care insa doresc sa o citeasca in varianta ,TARE’le stau la dispozitie.
    apropo de flota care-i da insomnii unui oarecare COLONEL,care dovedeste ca nu oricine poate repeta in ficare zi aceiasi prostie.
    trebuie sa traiesti multe zeci de ani cu cascheta trasa adinc pe cap ,astfel incit creierul sa fie protejat de agresiunile lumii reale.

  5. Are relevanta civica. Exista si un proces, are termen miercuri la Curtea de apel si poate interveni in interes propriu orice cetatean.

  6. salutare…eu o zic pe aia adevarata,sincera si care atinge inima.DACA BAGI MANA IN MIERE, NU POTI S NU TE LINGI UN PIC PE DEGETE.,va las pe voi sa descifrati sensul acestei vorbe din batrani.Si inca un lucru,decat sa stati sa scrieti pe blog, ca ala e nedrept,ca ala e curat,ca ala e corupt,pune ti mana pe un pix si o foaie la sectia de politia,pe o foaie care se cheama declaratie, si daca nu este luata in seama,meregeti mai sus.Dar de,roamnu’ le are cu internetul, este etic si corect doar la tastatura.v-am lasat..Aveti grija ce faceti cu banii statului..Va astept cu contraziceri,injurii, si tot ce vreti.Sa traiti bine,nu prea bine ca bate la ochi.

  7. Scrisoare către români (posibil caz real, dar neatestat)

    Din cauza crizei financiare care afectează în acest moment întreaga lume, pentru a face economie, luminiţa de la capătul tunelului va fi stinsa pana la noi ordine. S-auzim de bine…
    Divinitatea.

  8. Transmitem integral comunicatul remis de Traian Bãsescu,
    miercuri, agentiei MEDIAFAX.
    “Cu privire la comunicatul PNA din 10 august 2004 prin care opinia
    publicã este informatã asupra finalizãrii «dosarului Flota», fac
    urmãtoarele precizãri:
    1. PNA falsificã realitatea atunci cind afirmã cã societatea mixtã
    romano-norvegianã Petroklav a fost infiintatã de Traian Bãsescu fãrã
    existenta unui mandat.
    In realitate, societatea mixtã a fost infiintatã ca urmare a cooperãrii
    stabilite prin Protocolul Comisiei Mixte Interguvernamentale Romania –
    Norvegia, care si-a desfãsurat lucrãrile la Bucuresti in perioada 19-22
    Martie 1991. Protocolul a fost semnat de ministrul de Externe de la acea
    datã si a fost aprobat prin Hotãrirea Guvernului nr.363 din 22 martie
    1991. In baza acestui protocol, CIS Petromin a aprobat inceperea
    negocierilor ptr. crearea unei societãti mixte romano/norvegiene, cu
    sediul operational la Oslo.
    2. PNA falsificã realitatea atunci cind afirmã cã am indeplinit simultan
    functia de director al societãtii mixte Petroklav si functia de ministru
    al Transporturilor in Guvernul Romaniei. In realitate, conducerea
    executivã a societãtii mixte a fost exercitatã de un director norvegian
    si un director roman, iar compartimentul financiar al societãtii a fost
    condus de un director norvegian, toti avind resedinta la Oslo.
    In calitate de presedinte al Consiliului de Administratie, nu am avut
    niciodatã drept de semnãturã, nu am fost retribuit pentru aceastã functie
    onorificã si am participat la o singurã sedinþã a Consiliului de
    Administratie, sedinta care s-a desfãsurat la Bucuresti in ianuarie 1992,
    ocazie cu care s-a stabilit finantarea finalizãrii constructiei navei
    mineraliere «22 Decembrie» in santierul naval Constanta. Prezenta mea in
    Consiliul de Administratie era justificatã de faptul cã societatea se
    crease in baza unui protocol de colaborare interguvernamental.
    3. PNA falsificã realitatea afirmind cã a fost delapidatã suma de 500.000
    de dolari, iar eu nu am impiedicat acest lucru. In realitate suma de
    500.000 de dolari a fost plãtitã de Petroklav, prin contul sãu de la City
    Bank Londra, cãtre compania de asigurare, in contul restantelor mari la
    ratele de asigurare pe care Petromin le avea la acea datã.
    Incercarea de a afirma cã ne aflãm in fata unui act de delapidare pe care
    Traian Bãsescu l-a tolerat interesat, in conditiile in care plata a fost
    fãcutã din ordinal Petromin, iar eu nu aveam nici drept de semnãturã nici
    nu am fost informat despre aceastã platã – si nici nu trebuia sã fiu
    informat – aratã fãrã echivoc falsurile comise de procurorii PNA.
    Mentionez cã, la dosar, existã toate probele documentare ce atestã
    destinatia banilor.
    4. PNA falsificã realitatea atunci cind afirmã cã s-au inregistrat
    pierderi in valoare de 11.000 de miliarde de lei. In realitate, in
    perioada de functionare a cooperãrii Petromin Constanta – Klaveness Oslo,
    navele au realizat un profit din exploatare in valoare de 6,95 milioane
    dolari, asa cum rezultã din contabilitatea Petromin Constanta.
    5. PNA falsificã realitatea atunci cind afirmã cã cele 16 nave au fost
    pierdute.
    In realitate, cele 16 nave angajate in cooperarea cu Klavenes Oslo au
    fost vindute in functie de deciziile AGA si FPS in cadrul procesului de
    privatizare, in perioada 1994 -2000. Petromin Constanta a vindut navele
    uneori prin licitatie internationalã, alteori prin negociere directã,
    functie de interesele si nevoile de finantare ale companiei la un moment
    dat, dar si functie de nevoile de accelerare a proceselor de privatizare
    in baza angajamentelor Guvernului Romaniei in relatia cu institutiile
    internationale.
    Preturile incasate pe navele vindute au fost intotdeauna cele care
    reflectau pretul pietei la momentul vinzãrii pentru nave cu vechimea si
    standardul etnic al navelor construite in Romania, fãrã sã tinã cont de
    fanteziile unor procurori, fie ei si ai PNA.
    Faptul cã ne aflãm in fata unei inscenãri in care se urmãreste strict
    discreditarea si dacã se poate eliminarea unor/unui om politic incomod
    este probat si de urmãtoarele elemente cãrora PNA nu le rãspunde:
    1. Cum este posibil sã se delapideze 500.000 de dolari prin cea mai mare
    bancã a lumii (City Bank), iar banca sã nu fie acuzatã in rechizitoriul
    intocmit de procurorii PNA?
    2. Dacã fraudele s-au produs intr-o societate mixtã romano-norvegianã,
    cum este posibil ca partea norvegianã sã nu fie inculpatã de procurorii
    PNA? De ce procurorii PNA nu apãrã interesele statului roman cerind o
    comisie rogatorie, atit timp cit toatã gestiunea economicã a societãti a
    fost asiguratã de partenerii norvegieni?
    3. Dacã au fost inculpate 80 persoane, de ce pe aceastã listã nu se aflã
    domnii Ioan Honcescu si Serban Mihãilescu, membri AGA la Petromin
    Constanta in perioada 1993 – 1997, care au incasat in aceastã calitate
    sume extreme de mari, atit ca indemnizatii, cit si ca dividende pe
    profitul companiei si in timpul cãrora a fost mãritã cota de management a
    partenerului norvegian, ca urmare a performantelor in gestionarea
    creditelor si a performantelor economice a celor 16 nave?
    4. Dacã Petromin Constanta a avut asemenea pierderi, cum a fost posibil
    sã nu fie pe lista companiilor cu datorii cãtre bugetul de stat sau cãtre
    bugetele de asistentã socialã?
    Afirm fãrã retinere si cu deplinã responsabilitate cã, in activitatea
    mea, nu am incãlcat legea, cã am actionat in cadrul legal national si
    international si cã rechizitoriul intocmit de procurorii PNA Ioan Otel si
    Vasile Drãghici reprezintã o comandã politicã fãcutã, dar si executatã de
    oameni iresponsabili, care nu inteleg cã, dupã 14 ani de transformãri
    democratice, justitia nu mai poate fi utilizatã ca instrument de
    eliminare a adversarilor politici.
    Chiar dacã azi unii magistrati par a fi deasupra legii, chiar dacã poate
    nu este procedural, eu cer atit falsificatorilor de la Cotroceni, Victor
    Ponta si Serban Nicolae, care au refuzat audierea mea publicã, dar si
    procurorilor Otel si Drãghici de la PNA, o dezbatere publicã cu mine, pe
    tema acuzatiilor ce mi le aduc.”
    Parchetul National Anticoruptie l-a trimis, marti, in judecatã, pe Traian
    Bãsescu, alãturi de alte 79 de persoane, in dosarul “Flota”, printre
    acuzatii figurind abuz in serviciu, fals intelectual, uz de fals,
    bancrutã frauduloasã, spãlare de bani, inselãciune, delapidare.
    Potrivit PNA, Bãsescu va rãspunde pentru faptele sale legate de cele 16
    nave atit in calitate de ministru al Transporturilor (in perioadele mai
    1991- noiembrie 1992 si 1997 – iulie 2000), cit si ca director general al
    Inspectoratului de Stat al Navigatiei Civile in perioada 1989-1990,
    subsecretar de stat sef al Departamentului transporturi navale din
    Ministerul Transporturilor in perioada 1990 – aprilie 1991 si ca
    director/presedinte al Comitetului Director Petroklav Inc. Bahamas in
    perioada iulie 1991-octombrie 1992.

  9. Madalina

    Am scris expres micul comentariu catre IONHUT, ca sa’ti dovedesc ca-ti depasesti atributiile. Apelativul “Prostanac” este folosit cand e vorba de Geoana, un om politic important in conducerea tarii, dar nu te-a scandalizat niciodata, ca de matroz, betiv si multe alte “adjective” folosite in caracterizarea Presedintelui Romaniei, nu mai vorbesc.
    Moderator nu inseamna CENZOR ca la Scanteia.

    Administrator:
    Lipseau ghilimelele.

  10. Buna ziua tuturor,
    Intr-o discutie pe rtv l-am urmarit pe dep Robert Negoita psd…habar nu are ce spune,nu are coerenta,logica si nici informatiile necesatre unui dialog adresat telespectatorilor.Cum poate un astfel de om sa aiba aspiratii politice.Inteleg ca financiar este f potent..dar politic?

  11. @ Katrina
    Îmi puteţi indica un link prin care aş putea afla conţinutul acestui document numit “Protocolul Comisiei Mixte Interguvernamentale Romania – Norvegia, care si-a desfãşurat lucrările la Bucureşti in perioada 19-22 Martie 1991”. Hotărârea de aprobare este peste tot, nu văd însă nicăieri conţinutul protocolului. Miraculos aproape, exact acest protocol lipseşte de pe toate portalurile de informaţii juridice pe care le cunosc eu, deşi, fiind publicat în Monitorul Oficial, este un document public. Ar fi foarte utilă indicarea unui link spre el pentru a vedea exact ce prevede. Sunt convins că lipsa lui este o coincidenţă, de aceea mă aştept să fie într-un loc unde nu m-a dus pe mine gândul să-l caut.

  12. FRANK….Povestea e OK dar ai gresit unele personaje si date ….
    Stim si noi povestea si stim ca piratul capitan intai a fost papagalul iluzionistului Iliescu pana i-au cazut toate penele de pe cap ramanand plesuv…..Mai stim ca din revolta sincera pentru trecuta sa conditie ,atunci cand a ajuns plutind inspre liman si uneori in deriva ,prima sa dorinta a fost sa aiba si el papagalul sau personal …achizitionandu-si un micut perus cu ochelari …micut de tot ..sa nu indrazneasca vreodata sa-i incovoaie umerii apasati si asa de grijile tarii si ale echipajului naiv,credul si …….
    Morala : oricand din papagal poti ajunge stapanul unui papagal trecut sau prezent …Cu conditia sa devii plesuv si sa pari vultur….
    FRANK ….papagalul de care faci tu vorbire in varianta ta pare mai degraba bucatarul corabiei (dupa falcute ) si poate oricand deveni periculos “condimentand” mancarea piratului comandant cu cine stie ce mirodenii care pot produce indigestii prezidentiale grave ….
    Deci ai grija Frank ce mananci ….daca ai un asa bucatar in preajma …
    Sa traiesti frumos si fara indigestii

  13. @ Katrina
    Am citit stupefiat acel mesaj către domnişoara moderator. Stimate domn, noi aici suntem în vizită, drept urmare cei care se îngrijesc de blog au dreptul de a face orice doresc. Nu noi trebuie să judecăm cum anume moderează administratorul unui blog. Este una din primele reguli ale comunicaţiei de acest tip. Aici nu poate fi vorba despre cenzură în adevăratul sens al cuvântului, pentru că domnişoara administrator nu vă cenzurează pe blogul dumneavoastră. Sunteţi liber să vă faceţi un blog, dacă nu ştiţi, vă ajut eu, si atunci nu veţi mai fi cenzurat de nimeni. Limitele discuţiilor pe acest blog, chiar dacă dumneavoastră vi se par nedrepte, nu sunt stabilite decât de cei care fac şi întreţin blogul.
    Încercaţi să acceptaţi regulile internetului, sunt un pic altfel decât regulile de convieţuire socială.

  14. Pomelnicul, poliloghia , insiruirea de gogosi a lui Traienica-Minciunica, plasata mai sus de catre nunul cu Katritza, nu arata pe nicaieri ca asa-zisa sa renuntare la imunitatea parlamentara nu s-a facut cu cateva luni inainte alegeri, in conditiile in care inca nu exista un dosar concret la PNA si in cunostinta de cauza ca nu i se va putea intampla nimic.
    Materialul acuzator la adresa marinarului nu e confectionat de catre PSD, dupa cum fals acuza navigatorul , ci este alcatuit de un specialist in materie, un om foarte corect, Valerian Stan, atat de corect incat si-a periclitat propria functie doar pentru a elucida realitatea, adevarul.De altfel de aici i s-a si tras , matrozul exercitand presuni asupra primului ministru de la acea vreme Victor Ciorbea, care a trebuit sa-si schimbe seful echipei sale de control, de frica destramarii Conventiei Democratice de atunci.(prin iesirea PD de la guvernare, cum ameninta marina calareata in folosul sau).
    Toate insiruirile marinarului sunt povesti de ale sale, cum ca si-ar dori discutii si audieri in piata publica , etc cu trimiteri directe catre PSD-isti.EI BINE MATERIALUL DE MAI SUS NU ESTE FACUT DE CATRE PSD, DUPA CUM AM MAI PRECIZAT, CI DE UN SPECIALIST AFLAT ATUNCI IN ZONA TARANISTILOR.
    Daca lucrurile ar sta asa cum sustine acest matroz, intreb de ce n-a avut taria si curajul de a merge in justitie cu dosarul si primul lucru cand a ajuns presedinte a fost acela ca sub umbrela imunitatii prezidentiale, sa forteze DNA-ul ca sa schimbe comisia de experti, sa anuleze valoarea prejudiciului si sa inchida dosarul ?
    DACA ACCEPTAM CA AVEA IMUNITATE SI NU PUTEA FI CERCETAT PENTRU CLARIFICAREA CAZULUI, ATUNCI IN MOD CORECT TREBUIA SA ASTEPTE PANA LA TERMINAREA MANDATULUI DE PRESEDINTE SI ABIA APOI SA-SI REGLEZE CONTURILE CU DNA. N-A PROCEDAT INSA ASA CI , DUPA CUM S-A VAZUT, CU IMUNITATEA CASTIGATA S-A GRABIT CA FATA MARE LA SALTEA SA-SI INCHIDA TOATE DOSARELE APARUTE LA DNA.
    Si in conditiile astea mai are curajul sa strige la altii ca se fofileaza dupa imunitati ?
    Hă,.hă,hă,hă, pai nu toti suntem fraieri majestate …

  15. @cmorosanu
    daca tot il ataci pe presedinte macar fa-o decent … anumite defecte anatomice pe care tu le invoci orice om le poate avea…

  16. alo-biblio-nu te lasa iar atras intr-o polemica din care nu iesi bine-KATRINA,a pus degetul pe rana-e suficient ca unul ca madalin voicu,personaj hibrid care si-a trait copilaria printre fustele lui elena ceausescu,iar pubertatea si adolescenta si-a irosit-o in chiolhanurile prelungite co odraslele nomenclaturistilor,sa faca pe mizerabilul de serviciu-din nou sari in sprijinul lui ionhut-folosind vechea strategie-lovitura indirecta-urit din partea ta,de aceea iti repet atit de des-ca esti pesedist,acest fel de atitudine duplicitara te plaseaza in tabara roscovanilor.

  17. Da, Bibliotecarul are perfecta dreptate.Noi suntem musafiri acceptati aici si trebuie sa avem buna cuviinta necesara in postari, in niciun caz sa impunem conditii…Nu inseamna decat proasta crestere

  18. moro-dragule-aici nu vorbim de variantele mioritiei-care dupa unii etnologii ar fi in citeva mii de variante si in fuctie de plaiul mioritic din care provii ,te prezinti cu vaianta care ti se potriveste.
    aici e mai multa rigoare,ceva mai multa ca de obicei,si stii de ce?pt ca doar in piesele dragi unora,NESTE TARANI’regia si textul se schimba in functie de cine urmareste piesa.
    asa ca ,nu se poate piesa ramine nemodificata-PAPAGALUL ,la fel ca in viata cotidiana a fost ,HALIT’-basescu e cel mai puternic politician din romania,pe cind amarasteanul crescator de closte e…haaa hii.
    sa fii sanatos MORO SI TE ROG -nu minca oua de la nastase-s-ar putea sa fie cu tot cu pui,ingredientele lui favorite.

  19. STEFAN….Nu incerc sa transfer nici o discutie in alta zona….Stiu si eu ca si altii ca la o semnatura de Ministru,Secretar de Stat,Director agentie se pierd bani grei de catre statul roman …in schimb se rotunjesc averile respectivilor demnitari…Valabil evident si pentru Tariceanu-Patriciu ,Patriciu-X,Y,Z etc..
    Patriciu a castigat si cand nu era Tariceanu Premier si nici PNL la guvernare…Deci rugamintea mea catre tine e sa cauti si in alte zone ale politicului posibili praduitori ai statului roman….Toti “marii” politicieni de ieri si de azi au trecut pe la putere si prin functii importante si adecvate a aviza sau semna contracte de acest gen….Pe contractul si anexa lui Tariceanu sant sigur ca nu ai sa vezi condamnari…Insa e foarte util acum a bate aceasta moneda……. Tariceanu, Nastase, moartea handbalistului….toate evenimentele si temele mai deturneaza atentia de la durerile reale ale Romaniei,societatii romanesti ,guvernarea actuala …
    Privind guvernarea actuala …singurul lucru care ma deranjeaza acum la Boc si guvernul sau e lipsa de decizie si curaj in actele sale de guvernare ..in raport cu sindicatele,presa ,pe rapoarte televizate,show-uri etc…..
    Stefane…intamplator mi-a cazut in mana revista AS (6-13 feb 2009) si am citit “Analiza politica a lunii ianuarie ” semnata de Tia Serbanescu….Citeste si tu te rog …cred ca e o analiza obiectiva si pertinenta .
    Abordeaza si balbaielile si aceasta lipsa de curaj a guvernului….Toti merg pe aceeasi linie…”politica”,diplomata si aburitoare…..din puterea obisnuintei…La momente dificile si de criza as aborda temele importante cu curaj,transparenta si foarte ferm…fara delicatete si diplomatie …
    Tariceanu poate fi si vinovat desi ma indoiesc ca va ajunge in vreo ancheta penala sau in fata justitiei
    Calculele tale pepagube de miliarde produse de Tariceanu si Patriciu trebuie sustinute cu documente si cifre …si nu numai jurnalistic ….se pare ca…informatii pe surse etc…in acest mod de abordare toate pot parea atacuri politice…..si tendentioase….
    O dupa amiaza buna

  20. Cheia afacerii “Flota”, care demonstreaza că întreaga operaţiune a fost gândită de Traian Băsescu consta în nota semnată de preşedintele Consiliului Împuterniciţilor Statului, Ion Cărbunaru, şi adresată ministrului Transporturilor, Traian Băsescu, prin care se solicitau următoarele:

    „Ca urmare a înfiinţării companiei mixte Petroklav Shipping înregistrată în Bahamas, la data de 26.07.1991, prin asocierea societăţii Petromin S.A. Constanţa cu firma Klavenes Chartering cu sediul în Norvegia – Oslo, potrivit documentelor constitutive ale companiei mixte, Consiliul de Administraţie al Petromin SA, prin decizia din 28.07.1991, a desemnat ca reprezentanţi ai acesteia în societatea mixtă pe următorii: Toanchină Virgil, director adjunct Petromin S.A. Constanţa şi Băsescu Traian, cu a căror numire vă rugăm sa fiţi de acord”.

    Ministrul Traian Băsescu a aprobat cererea, semnând „DE ACORD”. Astfel, scriu cei de la „Ziua”, Băsescu s-a pus într-un major conflict de interese, având calitate de om de afaceri la o firmă străină, şi de înalt funcţionar de stat, care gira afacerea.

  21. PENTRU AGEAMII, CE INSEAMNA UN EXEMPLU DE COMUNIST NOMENCLATURIST ADEVARAT (eu am fost doar o copie, un simplu slujbas si n-am trimis in viata mea teloegrame, radiograme, sau kilograme)
    TRAIAN BASESCU
    Textul de mai jos este reprodus din ziarul Scînteia din 3 ianuarie 1986.

    Telegrama lui Traian Băsescu pentru Nicolae Ceauşescu,
    ziarul Scînteia, 3 ianuarie 1986:
    “În această noapte de la cumpăna anilor, cei 40 de navigatori de pe această plutitoare cetate de oţel construită în România îşi îndreaptă gîndurile spre ţară, spre conducătorul partidului nostru, tovarăşul Nicolae Ceauşescu, spre toţi cei dragi de acasă. După datină, cei aflaţi în cartul liber suntem în jurul pomului de iarnă, frumos împodobit, şi închinăm un pahar cu vin pentru succesele obţinute de poporul nostru în anul care a trecut, pentru rezultatele pe care le-am înregistrat şi noi, marinarii, şi care ne-au permis depăşirea planului la trafic cu 17 la sută, pentru succese şi mai mari în 1986″

    Ma vad nevoit sa repet unele chestii pentru cei ce pricep greu si uita repede..

  22. Va salut!
    Argus pai vezi ca te contrazici? Te zbati, te agiti, cauti si nu gasesti, potrivesti cateva speculatii de presa, incerci sa te faci convingator ca e VINOVAT- legat de ce vrei tu OBLIGAT sa i pui in spinare. Doamne cat poti ura un om care nu ti a facut nimic personal dar nici altcuiva. Ma sperie atitudinea ta. Pana cand o sa tot rastalmacesti cazul flota? Imi aduci aminte de acele filme cu securisti care te convingeau pana la urma sa spui ca ei ,sau chiar sa crezi intr-un final ca asa a fost. Ai urmarit serialul OMUL CU O MIE DE FETE? Vreau sa fiu ca eroul principal al serialului si sa nu cedez presiunii, sau sa- mi pierd ratiunea cedandu-le CELORLALTI personalitatea mea. Cred ca stii unde bat….

  23. 14/03/2008
    de Andrei Badin
    POVESTEA PROSPERITĂŢII FAMILIEI PREŞEDINTELUI Preşedintele Băsescu a promovat pe când era ministru al Transporturilor o ordonanţă de urgenţă a Guvernului prin care familia sa scăpa de returnarea unei datorii de circa 200.000 de dolari plus dobânzi către Banca Agricolă, obţinută în mod preferenţial pe când era parlamentar. Între 1994 şi 2001, când a deţinut diferite funcţii publice, omul politic Traian Băsescu şi familia sa au obţinut echivalentul a peste un milion de dolari din fondurile destinate României prin programul PHARE-UE pentru firmele lor.

    Preşedintele Băsescu a promovat pe când era ministru al Transporturilor o ordonanţă de urgenţă a Guvernului prin care familia sa scăpa de returnarea unei datorii de circa 200.000 USD plus dobânzi către Banca Agricolă, obţinută în mod preferenţial pe când era parlamentar.
    Restul AICI

  24. @ FRANK ZAPA[KING]
    Nu ştiu despre ce vorbiţi, eu nu am spus nimic de nici un Mădălin Voicu, nu am spus nimic nici despre o polemică dintre Katrina şi altcineva. Habar nu am despre ce vorbiţi.

  25. Pai ai mai postat aceste lucruri de mai multe ori aici pe blog. De ce le repeti, cu ce scop? Ai inceput campania?

  26. Pai e permis de lege la un anumit statut sa ai dreptul la acea dobanda preferentiala. Nu uita ca si CTP a luat un credit asemanator, desi se spunea ca nu prea a avut dreptul!!!!

  27. Daraghie Lulu
    1.Este greu sa ma contrazic, mai intai fiind un absolvent al unei facultati tehnice, apoi fiind un sahist si un logician destul de bun si in fine n-am cum, deoarece eu nu fac decat citari din presa (las-o balta cu speculatiile deoarece sunt articole din toate ziarele;
    2.Vorbesti fara sa gandesti si cu patima multa pe deasupra.Cum poti spune “Doamne cat poti ura un om care nu ti a facut nimic personal dar nici altcuiva. Ma sperie atitudinea ta. Pana cand o sa tot rastalmacesti cazul flota?”, cata vreme sunt numai articole de presa, deci nu sunt vorbele mele.
    3.Cata vreme eu cred ca in acest caz “Flota” , ca si in multe altele, statul roman a fost pagubit iar vinovatii importanti au scapat, o sa-l tot mentionez.Sau e interzis pentru ca va incriminez idolul ?
    4.Totusi tu ca literata ar trebui sa compui ceva mai putin dezlanat, mai coerent. Unde m-am contrazis pana la urma ?

  28. LULU
    Daca tu sustii ca cele aparute in ziare despre marinar nu sunt reale, acuzele fiind destul de grave, insemna ca sunt calomnii. Da-mi vreun exemplu in care matrozul , exasperat de atat calomnie pe chelia lui, a dat ziarele sau ziaristii in judecata..Pana atunci adu-ti aminte de ce povestea frumoasa Anca Constantinerscu in zilele ei bune..

  29. Lulu
    daca la mine te referi cand spui ca repet, iti explic :
    cata vreme Fleanca contrazice unele realitati evidente ma simt obligat, cu argumente, sa-i arat ca minte continuu..

  30. DRAGA argus, cu ce sa l incriminezi? La inceput il acuzai ca matrozul a fost VANZATORUL direct al flotei, apoi vii cu varianta ca doar a aprobat ceea ce altii au facut.! Dar e bine si asa. Compun ca pt o dupa-masa relaxanta…..

  31. Presa pana la urma n a dovedit mare lucru din cate stiu. Au incercat ,dar dupa cum vezi sunt doar speculatii pe langa subiect. Nimeni n-a pus VERDICT- VINOVAT.

  32. lulu,

    e vinovat si basescu asa cum e vinovat si nastase si patriciu si tariceanu si iliescu si, si, si, si … toti sunt la fel de vinovati … pana nu vor intelege toti romanii lucrul asta nu se poate schimba nimic … vinovatii isi pot permite sa’si bata joc in continuare de romani bazandu’se pe faptul ca inca mai exista naivi care’i cred nevinovati pe unii dintre ei … 🙂

  33. lulu,

    pai asta a facut si tariceanu cand a “vandut” marea neagra … a aprobat ceea ce altii au facut … 🙂 … altii fac, ei aproba, toti se’mbogatesc si noi ii iubim, ca prostii, pe unii sau pe altii … 🙂 .. ne mai si certam si ne insultam pe bloguri ca sa le putem permite unora sau altora sa faca averi … 🙂

  34. Lulu
    pai nimeni n-a dat verdict vinovat, deoarece justitia , se stie in mana cui este.Dar te mai intreb inca odata : daca nu-i vinovat, de ce nu a intentat procese pentru calomnie, mai ales ca acuzatiile presei sunt grave?
    PS.
    Eu nu am acuzat pe nimeni, am citat doar din presa noastra capitaliosta, inclusiv din Gardianul (al Trustutlui lui Vantu)

  35. Sa plecam de la premiza ca toti au gresit in tot ce tine de conducerea acestei tari. Dar noi ce am facut sa i oprim? Revin si iar revin ……votul ii face puternici, votul nostru le permite sa se foloseasca de naivitatea majoritatii. Sunt de acord sa i criticam dar nu sa i acuzam fara dovezi.

  36. “# cenushares Says:
    February 9th, 2009 at 5:58 pm

    lulu,

    e vinovat si basescu asa cum e vinovat si nastase si patriciu si tariceanu si iliescu si, si, si, si … toti sunt la fel de vinovati … pana nu vor intelege toti romanii lucrul asta nu se poate schimba nimic … vinovatii isi pot permite sa’si bata joc in continuare de romani bazandu’se pe faptul ca inca mai exista naivi care’i cred nevinovati pe unii dintre ei … :)”
    AI SPUS CEL MAI MARE ADEVAR.EU SUSTIN ASTA DE FOARTE MULTA VREME , DAR YESMANII PORTOCALII O TIN LANGA : TOTI SUNT VINOVATI, CU EXCEPTIA PDL.

  37. Tariceanu daca era mai inteligent putea sa fie mai atent cu acele “file multe din dosar” si ar fi avut de castigat daca facea publica AFACEREA, ca numai afacere nu se poate numi! A tacut si a semnat cuminte. Nu l acuz dar a ratat sansa de a castiga capital electoral. Asta e!

  38. LULU
    “lulu Says:
    February 9th, 2009 at 6:05 pm

    Sa plecam de la premiza ca toti au gresit in tot ce tine de conducerea acestei tari. Dar noi ce am facut sa i oprim? Revin si iar revin …”
    Pai tocmai tu intrebi, tu care sari ca arsa in apararea unuia care chiar ca i-a intrecut pe toti si in privinta respectarii constitutiei si in privinta comportamentului, a vocabularului, a smecheriilor, a unuia care in vazul tuturor si-a luat o casa de la stat fara a avea drept, a unuia care si-a tradat colaboratorii, care a promovat in propriul partid incompetentii ca sa nu-l conteste, et, etc, ?pai clar ca n-ai facut decat rau aclamandu-l in loc sa-l sanctionezi.Clar ca faci vorbe degeaba…

  39. Nu i adevarat eu nu sustin asa ceva. De ce ma pui la global? Are si pdl uscaturile lui.

  40. PDL se cam zvarcoleste-n chinuri de cand “prostanacul” Mircea Geoana a dat dezlegare organizatiilor PSD din teritoriu sa faca aliante cu cine vor “pohti” dorintele lor. Deja s-au reinchegat, reconstruit si revigorat aliantele PSD-PNL in foarte multe judete, aspect care-i astenizeaza rau pe portocalii, fara a se “prinde”ca matrozul are alte “visuri de succesuri”. Blaga, cu gandul la puterea locala a PDL mereu in descrestere, a si facut o declaratie in media ca “asa nu se poate”.., dar “Flota”nu zice nimica-nimicuta..de unde concluzia ca PDL nu conteaza, ci doar alegerile prezidentiale.Vom vedea, insa PDL va lua cea mai mare plasa de cand exista el pe aceste meleaguri dacice…

  41. L am criticat la timpul respectiv, imi aduc bine aminte. Nu mi a placut atitudinea lui si nici vocabularul folosit, dar si ziarista/ ziaristi si – o cauta, provoaca pana cedezi….. Ce voi nu vb de multe ori deplasat, nu injurati de diferite ……chiar si aici pe blog mai scapati cate o frumoasa dedicatie…..Bine d lui ca presedinte ar fi trebuit sa se abtina la maxim, dar e si el om. Si eu injur dar la volan,hihihi! Culmea, pe femeile din trafic ca unele sunt bune de o “bataie” la cat sunt de proaste si barbatii misogini.

  42. iata cum in gura unui om presa din lumea democratica se transforma ,IN OFICIOS DE PARTID.
    cind un anume cetean al romaniei citeaza presa TURNATORULUI LA SECURITATE DAN VOICULESCU CA ,SURSA’in conditiile in care se stie acest individ ,dan voiculescu este el insusi obiectul unor dosare care sunt pe masa procurorilor,este banuit ca a furat banii securitatii,ce credibilitate mai poate avea aceea presa?
    cine poate crede aberatiile pe care presa patronului ,si hot,si corupt dar si politician,le debiteaza cu obstinatie?
    cine poate crede un fost angajat al armatei,acum angajat in politica legat strins de fosta securitate ca spune adevarul si ca este animat de bune intentii?nimeni,absolut nimeni.
    ce urmaresc de fapt aceste personaje?discreditarea lui traian basescu,lucru pe care il incearca de ani buni.
    ca nu au reusit o arata sondajele,o arata simpatia de care se bucura presedintele romaniei in rindul electoratului,dar o mai arata inca ceva-nimeni nu a indraznit sa-si depuna oficial candidatura in propiile partide .
    toti acesti pigmei politici de fapt sunt niste surogate de politicieni care arata precum omuletul de zapada care are o viata atit de scurta si la prima raza de soare se topesc si dispar ca si cum n-ai fi fost.
    rautatea,ura veninul care ii urmareste pe toti cei care nu-l agreaza pe TRAIAN BASESCU ,ne mai arata si altceva-disperarea acestor indivizi,faptul ca nu au si ei un om politic adevarat care sa poata depasi statutul de,PIGMEU POLITIC-statut care pe adrian nastase il prinde cum nu se poate mai bine.
    pt moment stim cu certitudine un lucru-59% dintre romani mine l-ar vota pe actualul presedinte al romaniei,asa ca bietii pigmei polittici la ce se mai pot gindi?
    eu ii sfatuiesc sa se gindeasca la faradelegile de care sunt acuzati,la raspunsurile pe care le vor da procurorilor.

  43. na ca acuma patriciu s’a mai imbogatit cu 50000 de lei … cum dracu ban tot la ban trage? … 🙂

  44. Marele avocat Valeriu Stoica, aparatorul SRI a reusit sa piarda procesul in care Dinu Patriciu acuza institutia statului basescian ca-i asculta convorbirile in mod ilegal.Ca atare , SRI va trebui sa-l despagubeasca pe Patriciu, pentru daune morale, cu 50.000 roni.”Succesuri” PDL-iste …

  45. ar fi interesant de aflat cati bani a primit pentru ca a pierdut .. 🙂 … probabil atatia cat unu’ care munceste din zi pana’n seara n’o sa castige toata viatza

  46. Precizez pentru rau-intentionati ca Jurnalul National este cel mai apreciat si cautat cotidian din Romania atat in ce priveste calitatea stirilor, dar si in privinta vanzarilor. Doar deprimatii vad lucrurile altfe.Si zombii la fel.

  47. lulu-frumoasa lulu-draga mea blonda care rupi inimile acestor tomantici si nostalgici casanova,vreau si eu sa-ti spun ceva,cu riscul de a nu fi bagat in seama.
    ceea ce incearca acum ionhut e un soi de coruptie identificata cu o terapie in grup ca sa nu zic altceva.
    nu,nu-i asa,intre nastase si basescu e o diferenta uriasa,de atitudine,de caracter de minarii si smenuri.
    in lumea politica,printre oamenii politici,dar si in mediile magistratilor romani ,SE STIE’ cine este ADRIAN NASTASE,si cine este TRAIAN BASESCU.
    se stie foarte bine ce pete are unul si ce ,SCAME’are traian basescu.
    incercarea de a-i baga pe toti in aceiasi galeata e un truc mizerabil,o diversiune,un mod de a-i spala pe cei care nu pot fi spalati.
    fiecare om greseste,e adevarat ,dar se indreapta incearca sa-si schimbe comportamentul,dar in cazul nostru punctual-adrian nastase-se vede foarte clar omul este incorigibil arogant,obraznic,impertinent,sfideaza.
    miine daca ar pune mina pe putere ar lua lucrurile de acolo de unde le-a lasat in 2004 in decembrie cind a fost aruncat afara din palatul victoria,de fapt a fost scos de guler.
    ati uitata cum a plecat cu 4 cauciucuri de mercedes?ce om ?ce urit caracter?

  48. Gestul lui Adrian Nastase de a rernunta la imunitatea parlamentara si a se pune la dispozitia justitiei, a venit ca o bomba peste capetele matrozului, ale celor de la DNA si ale portocaliilor in general. Sunt convins ca a fost o miscare foarte inteligenta, o fapta de curaj si barbatie, mai ales ca nu-i usor deloc sa te dai pe mana piratilor care te pandesc.
    Cred ca acest gest va fi de fapt trambulina care-l va arunca pe scaunul prezidential in lacrimile de disperare ale marinarului.
    De asemenea va fi si o lovitura pentru amatorii de la DNA care bineinteles ca n-au nimic concret in dosare..iar justitia, care-i cu totul altceva va demonstra clar acest aspect.Pariu cu oricine..
    Marinarul deja lacrimeaza a jale mare si tace..

  49. Ionhut

    Act barbatesc ar fi fost anul trecut cand Mitrea a ales sa demisioneze pentru a putea fi cercetat. Acum gestul lui Nastase e ca dupa ploaie…..chepeneag….

  50. In plus daca Nastase cauta sa pozeze in victima pentru a culege capital electoral,nu tine.el nu a fost si nici nu va fi perceput ca o victima…..eventual ca supravietuitor al intemperiilor rosii din PSD.

  51. @ N.G.
    🙂
    Să înţeleg că demisia lui Miron Mitrea a dus la cercetare? Până vom vedea 500 de politicieni cum vizitează penitenciarele mai în amănunţime, şi nu politicieni mici ci din cei mici care apar la TV, va mai trece multă apă în circuitul natural al apei.

  52. 1.”ceea ce incearca acum ionhut e un soi de coruptie identificata cu o terapie in grup ca sa nu zic altceva.
    nu,nu-i asa,intre nastase si basescu e o diferenta uriasa,de atitudine,de caracter de minarii si smenuri.”

    Sigur ca intre cei doi este o mare diferenta : unul arata, are fata, aliura si se comporta ca un domn, pe cand celalalt…Celalalt stie numai manarii, smenuri, minciuni in fiecare zi, grosolanii, etc.De fapt are mare experienta in manarii, incepute inca din timpul lui Ceasca.Un om care respecta legea si atunci nu avea cum sa adune un million de dolari.(deci are necinstea in sange)
    2.in lumea politica,printre oamenii politici,dar si in mediile magistratilor romani ,SE STIE’ cine este ADRIAN NASTASE,si cine este TRAIAN BASESCU.
    se stie foarte bine ce pete are unul si ce ,SCAME’are traian basescu.
    incercarea de a-i baga pe toti in aceiasi galeata e un truc mizerabil,o diversiune,un mod de a-i spala pe cei care nu pot fi spalati.
    fiecare om greseste,e adevarat ,dar se indreapta incearca sa-si schimbe comportamentul,dar in cazul nostru punctual-adrian nastase-se vede foarte clar omul este incorigibil arogant,obraznic,impertinent,sfideaza.”

    Desigur ca toata clasa politica stie cine sunt cei doi si toti il apreciaza pe Traienica Minciunica, mai ales ca pe toti fie i-a tradat , fie i-a injurat, fie i-a pacalit , fie le-a dat un cap in gura. Ce mai om de character.De asemenea, cu totii conosc cat de cinstit , sincer elegant, educat si respectuos este matrozul, ca doar in fatal or s-au petrecut multe matrapazlacuri. Cei mai multi le tin sub tacere de frica celui de pe catarg pentru ca si-a subordonat incorrect justitia si o foloseste ca arma politica.
    Acu, n-am inteles chestia “adrian nastase-se vede foarte clar omul este incorigibil arogant,obraznic,impertinent,sfideaza”, da in mod sigur vine ca o manusa celuilalt…ca Nastase de vreo patru ani jumate nici n-a mai avut ocazii sa se manifeste invreun fel.Da’ asa crede Fleanca…in visele lui de holtei.
    Cert este ca intre cei doi nu se poate face niciun fel de comparatie, fiind o diferenta ca de la cer la pamant din toate punctele de vedere, ca-n vorba ceea batraneasca : “ el e domn si eu nici om”.ca sa nu mai aduc vorba despre serviciile deosebite aduse tarii de Nastase ca ministru de externe si daunele incomensurabile produse prestigiului tarii de catre un biet marinar obisnuit doar cu puntea, babordul, tridborbul, pupa..si apa pe care a venit..

  53. “N.G. Says:
    February 9th, 2009 at 6:57 pm

    Ionhut

    Act barbatesc ar fi fost anul trecut cand Mitrea a ales sa demisioneze pentru a putea fi cercetat. Acum gestul lui Nastase e ca dupa ploaie…..chepeneag…”
    da de ce draga anul trecut? asa ti se pare tie, sau asa vrei ca sa sune mai bine ?
    Ei bine daca facea asta anul trecut, ar fi fost ca Basescu : veneau alegerile , castiga si-si recapata imunitatea parlamentara.De aceea am spus ca-i act de curaj, deoarece s-a expus acum , dupa alegeri cand abia si-a castigat imunitatea. Dar Nastase e mult mai cinstit decat matrozul, care a facut gestul acela doar din smecherie…

  54. NG
    Si de unde stii tu ca lumea nu-l va percepe pe Nastase ca pe o victima ? pe ca faci pariu ca da ? Ar trebui sa citesti ceva despre psihologia maselo, a gloatelor si-ai vedea ca n-ai dreptate, dar la fel ca si altii, tu nu spui care ar putea fi realitatea ci cam cum ai vrea tu sa fie

  55. Zapa, mereu te bag in seama si ti apreciez consecventa si fidelitatea ca si a lui silver de altfel. Va dau un dicton latin ffff potrivit momentului: ” Pereat mundi, facit justizia” …Sa piara lumea, dar sa se faca dreptate. Am invatat asta cu mult timp in urma si ma bucur ca mai sunt oameni care folosesc dictonul latin, la prezent. , Asa si cu balanta asemanarii intre vinovatia lui basescu, nastase, patriciu, tariceanu….Normal Zapa, ca nu sunt toti bagati la general. Suntem oameni cu discernamant si avem capacitatea de a cantari bine vina fiecaruia per bucata…..

  56. Imi place sa cred despre noi cei de aici, ca nu facem pe justitiarii si admitem ca NUMAI LEGEA, are acest drept. Ati vazut ca in realitate JUSTITIARUL e hulit , urat si marginalizat, sfarseste in a “muri” singur. Aici ma refer in special la argus, apriceindu-i cultura si abilitatea, dar nu si atitudinea la primul impuls de care da dovada riscand sa jigneasca poate fara voia lui.

  57. Geoana daca ar mai BARBAT, ar spune pt totdeauna GATA CU NASTASE SI ILIESCU, PUNCT. Dar, de unde atata barbatie……..

  58. ionhut

    Tocmai pentru ca s-a depasit stadiul de gloata,nu mai merge psihologia aplicata,asta au dovedit-o si sondajele tot mai eronate din ultimul timp.Nu mai merge cu victimizarea pentru ca Nastase inspira orice,numai compasiune,nu. Asta pentru ca aroganta din pacate nu e ceva ce starneste solidaritate populara. In fine,fiecare cu parerea lui …..

  59. Nasol moment pentru ministrul Adriean Videanu, ieri, pe autostrada Bucuresti-Pitesti. Sa-l prinda radarul cu 154km/h, echipajul care l-a oprit sa aiba langa el o echipa de televiziune, iar doamna pe care o avea in dreapta sa-si acopere, emotionata, fata si sa recite0n gand balada “miorita”Ghinion curat! Alt succes PDL-ist, numai oameni unul si unul….

  60. Lulu

    Daca Argus e justitiar in adevaratul sens al cuvantului……eu sunt Maica Tereza 🙂 . El propovaduieste orice,numai dreptate,cultura si moralitate,nu. Biblio ar fi indreptatit sa primeasca aceasta ”titulatura”,dar asta numai cand e incolor… 😉

  61. NG
    Cine spune ca s-a depasit stadiul de gloata ? Nu, nu s-a depasit, numai ca teoria asta a victimizarii este valabile oriunde si oricand : oamenii se vor situa intotdeauna de partea celui napastuit si cata vreme e din ce in ce mai evident ca dosarele lui Nastase sunt niste facaturi (nu prinzi marea coruptie cu termopane si benere)….
    In definitiv esti libera sa crezi ce vrei , iar eu la fel.

  62. Nasol moment recunosc si cand ma gandesc ca si eu merg la fel pe aurostrada dar nu numai….. legat de femeia din dreapta! ce doreai sa fie cu un barbat? Eu cred ca nu recita miorita mai degraba regreta meschinaria presei…..cum naiba se aflau acolo? Curios!

  63. gabi cel putin aici pe log asa lasa sa se intelaga ca este adeptul dreptatii dar o “dreptate ” PARTINITOARE.

  64. Acum vazui ghilimelele. Dar nu trebuie sa interpretam, poate era doar o prietena, o partenera de afaceri, o ruda…….

  65. Asa e Lulu fiecare cu justitia si baricada sa…. Daca ar exista un etalon mai putin abstract,nu ar mai fi atatea polemici si pasiuni consumatoare de energii,dar ar fi mult prea simplu si apoi ce am mai face aici pe blog 😉 ? Apropo’ unde e Silver ?

  66. Se supara pe d Udrea, ca nu mai vine pe blog si pe mine ca am rugat-o sa o inteleaga deoarece are motive intemeiate sa vina mai rar pe blog. Dar ii va trece si va veni cu ganduri mai bune pt noi toti. Eu tin f mult la ea.

  67. Unde-i Katrina, de obicei era cu noi la ora asta?! Dar fulgerica, precis e iar peste mari si tari, cine stie?

  68. @ lulu
    Eu ştiam dictonul sub forma: “Fiat justitia, pereat mundus”… Aici are importanţă însă nu cum este de fapt dictonul, ci ce şi cine reprezintă “Justitia”, pentru că nu funcţionează şi “Amicus Plato sed magis amica veritas”. Dreptatea la noi nu mai este născută din adevăr, ci este balansată de mâna care este la butoanele şi care reglează legea. Vedeţi dumneavoastră, poate aveţi impresia că Tăriceanu ar fi furat statul român cu o “manevră” de dat petrol şi gaze româneşti la alţii. Dar el nu a încălcat legea, ci a modificat legea. Atâta timp cât totul este legal, justiţia nu poate justifica o acţiune împotriva domniei sale. În acest caz nu Justiţia trebuia să se sesizeze, ci elementele instituţionale menite să perceapă abuzurile legislative ale Guvernului, adică Parlamentul României. Acum stă în puterea Parlamentului să anuleze totul, dacă se consideră că trebuie anulat. Important nu este să urmăreşti Justiţia, ci să urmăreşti reflectarea adevărului în Justiţie. Nu Dreptatea trebuie să învingă, pentru că de cele mai multe ori “dreptatea este de partea celor puternici”, adevărul este cel care trebuieşte restabilit, pentru că, teoretic, adevărul ar trebui să fie unic şi universal.

    Dimineaţă aţi spus că preşedintele ar putea să intervină. Eu vă întrebam cum anume (Bibliotecaru February 9th, 2009 at 10:28 am ). Nu am observat să-mi fi răspuns. Vreţi să-mi răspundeţi acum?

  69. Nu inteleg cum marinarul , care se dadea mare econom si grijuli cu natia acum in criza, si-a marit bugetul la presedintie in mod substantial.Probabil va face campanie electorala pe banii nostri (apropos de dosarul ultim al lui Nastase).

  70. Biblio, sunt de acord ca a schimbat legea gresind amarnic si e normal ca parlamentul sa actioneze rapid pt a transforma raul facut, in bine. Asteptam!
    Eu dimineata spuneam asa: ” Argus, daca s-ar implica d Basescu, in problema zacamintelor din marea neagra, ai reactiona subit si ce-ai spune? Ca iar isi incalca atributiile de presedinte. Deci?”

  71. Argus ce intrebi tu acum, am intrebat si eu parca acum 3,4 zile in urma.Si mai spuneam ca sindicatele au tot dreptul din lume sa ceara acelasi procent pt bugetari. Asa este corect. Dar de senat ai uitat si au tras si ei un procent de aprox 23%. Mare criza mai avem!

  72. Lulu
    Daca presedeintele ar fi iesit si ar fi condamnat aceasta fapta , mentionand ca este in detrimentul tarii, nimeni nu ar avea nimic de spus. Intra in sarcinile presedintelui sa constate cand se incalca legalitatea. Nu are dreptul sa indice vinovati , sa nu respecte prezumtia de vinovatie, sa dea indicatii justitiei etc…

  73. @ N.G.
    InColor ca incolor, poate şi InOdor… dar mai ales insipid. 🙂
    Eu nu vreau să fiu incolor, vreau să fiu non-color, adică alb sau negru. Cei incolori sunt oameni care nu se văd, eu încerc să fac văzute principiile după care societatea ar trebui să se conducă pentru a nu mai fi dependentă de tâmpenia şi nesimţirea politică.

    Ce aţi vrea să zic, fraze de tipul… “Este adevărat că PNL nu doreşte îngheţarea salariilor, dar vedem noi cum este cu afacerea Sterling…”, cu o logică demnă de Gâgă clasa a treia?

    Cum ar reacţiona de exemplu domnul Frank, care înjură de zece ori pe zi pe Voiculescu, dacă ar ştii că cel ce era să ajungă preşedintele PC este unul dintre candidaţii aleşi ai PD-L?

    Ce ar spune cei care susţin PSD dacă aş spune că mâncătoria la vârful PSD este atât de mare încât au ajuns să se muşte de mâini pentru a-şi fura microfonul…

    Eu aş putea să spun foarte multe, şi despre unii şi despre alţii, dar aceste reacţii umane nu au relevanţă, nu au o relevanţă prea mai mare decât hârtia pe care este tipărită informaţia. Importante sunt mecanismele care nu lasă clasa politică să-şi facă de cap, care nu lasă preşedintele să preaia de facto şi rolul de executiv, care nu lasă premierul să facă afaceri de la biroul guvernului, care nu lasă parlamentul să-şi mărească singuri veniturile cu indiferenţă faţă de tot şi de toate.

    Suntem o ţară în care poporul a scăpat frâiele sistemului demos-kratos, şi în loc să oprim măcelul gladiatorilor-patricieni care ne papă produsul intern brut cu luptele lor, noi strigăm la unii şi la alţii, în încurajăm sau îi înjurăm. Cuminte ar fi să oprim măcelul şi să ne apucăm de treabă, dincolo de războiul din arenă.

  74. Lulu
    da , sunt de acord ca si parlamentarii si-au tras bani din greu, dar astia macar nu au alegeri prezidentiale…Da ce spui de fondurile mari date Ministerului Turistului pe garle ?

  75. A mai iesit cu alte ocazii condamnand diverse abateri / nereguli, si toti ati” sarit la cap” …ca de ce? .A luat bietul om aminte si mai sta si in banca lui. Sa vedem ce face Parlamentul! Desi se va uita si de asta, o sa vezi.

  76. @ lulu
    Asta spuneam şi eu, cum anume să se implice preşedintele în problema zăcămintelor. Pe mine nu m-ar deranja să intervină, dar … cum?

  77. Hai argus ca fusesi rau. Normal ca trebuie bani un pic mai multi unui minister in formare, iar fara bani nu se poate promova turismul nu turistul. Si nu uita acesti bani daca sunt bine distribuiti se vor intoarce la buget dublati chiar, daca strainii ne vor regasi si romanii vor ramane sa toace banii la noi, in vacanta. Acum sa vedem cat suntem de patrioti. Deci nu caurt scuze, cred in proiectele si dorinta de a renaste turismul la noi.

  78. Biblio

    Nu era vorba de acel incolor,ci de non culoarea politica. Apoi eu sunt adepta nuantelor de mijloc si implicit a echilibrului in tot si in toate,fara extreme daunatoare.Stiti bine ca ce e prea mult,bun sau rau,strica. Asa cum strica si acest bine descris macel politico-social care ne-a acoperit ca o pacla din care nu se mai desluseste nimic,doar ici colo un brat,un picior,ciuntit asa cum ciuntita e si mult ravnita democratie ”originala”romaneasca.

  79. Ionhut

    Am ratat eu ceva sau bugetul alocat Min.Turismului a crescut de la 0,043% la 10% din PIB ca sa justifice remarca dvs. ?

  80. Biblio, simplu, in stilul d-lui caracteristic, sa i ia la rost …”.Bai baieti, veniti voi la tata sa va judece daca nu sunteti in stare sa dregeti greseala facuta de altii si nu oricum REPEDE, ca nu i timp si ma enervez” Glumesc si eu.

  81. @ionhut
    poate cativa psd-isti o sa-l considere pe nastase victima…si aia cu dosare.sa fim seriosi nastase este perceput si in psd drept cel mai corupt poolitician din Romania…nu merge smecheria cu victimizarea…
    in alta ordine de idei :

    “Acuzele in cazul Sterling fiind extrem de grave, cu implicatii directe si asupra imaginii Romaniei, sunt esentiale concluziile corpului de control si ale noii conduceri ANRM in urma analizei anexelor secrete si a datelor existente la Agentie. Daca se confirma din acte prejudiciu adus statului roman, acest demers [ridicarea imunitatii lui Calin Popescu Tariceanu] este inevitabil.””

    Iulian Iancu: “Am fost deceptionat de ceea ce a spus Dinu Patriciu la Realitatea TV. Argumentele invocate m-au facut sa cred ca domnul Dinu Patriciu mai degraba a justificat decizia domnului Tariceanu, si l-a asumat pe domnul Dorin Marian si ne-a confirmat tuturor ca este la curent cu toate detaliile contractului Sterling”.

  82. @ionhut
    inca ceva…daca presedintele basescu ar iesi public si ar declara ca tariceanu a dat petrolul gratis lui sterling&patriciu si ca ordonanta respectiva este ilegala ,imediat ar sari ca arsi multi asemeni tie si ar spune ca e imixtiune a presedintelui in treburile justitiei…sunt multi gica contra…hihihi…eu cred ca linistea presedintelui prevesteste un tsunami pt tariceanu,patriciu,dorin marian &comp !ce zici?

  83. @ lulu
    Asta cu “luat la rost” mergea în momentul în care afacerea era muşamalizată, acum că este scandal de o săptămână, în fiecare zi, pe cine să mai ia la rost, cu ce anume să mai informeze opinia publică. Interesant ar fi dacă s-ar desecretiza toate actele legate de această “afacere”, toate din ’92 încoace.

  84. @ N.G.
    Am înţeles figura de stil parcă aţi folosit-o şi m-am folosit de ea. Inodor ar fi putu însemna fără culoare politică. Eu nu pot spune că nu am culoare politică, şi nici că am o anumită culoare politică, dar nu sunt în afara politicii. Pentru mine politica este foarte importantă şi aş vrea ca politica de stânga să fie de stânga, cea de dreapta să fie de dreapta… de aceea spun că eu sunt o non-culoare, alb sau negru, adică ceea ce nuanţează culorile. Dacă toate ar merge bine în politica şi instituţiile României, eu nu aş mai avea nimic de făcut, aş sta şi aş completa totul ca un tablou reuşit. Până atunci voi nuanţa totul punând alb şi negru pentru a releva diferenţele.

  85. @ lulu
    Sunt convins ca se vrea desecretizarea, întrebarea este dacă se poate face asta legal. Eu am rămas cu impresia, din acest scandal, că se continuă seria Mărgelatul în “Masca de argint”. Era acolo un domn Troianov (interpretat de Alexandru Repan) care vroia să ia concesiunea tuturor minelor de aur… cam aşa este şi astăzi.
    http://www.youtube.com/watch?v=72KRJ1dxsXc

  86. @IONHUT

    Spune sincer cati porci au dat parintii tai ca sa obtii o diploma, ca pe forte proprii nu prea cred ca ai fi fost capabil…..

  87. Nastase este cel mai sterp animal politic:

    “Un martir juganit, un cocos cu voce de soprana, care cotcodaceste in ograda miracolelor de la Cornu, care a taiat si a spånzurat, cåta vreme a tinut påinea si cutitul in måna, iar acum, cånd soarta l-a dezbracat de atributele sexuale ale puterii, se ascunde ca un puradel speriat sub fustele crete ale pirandei oarbe care balangane o balanta in måna, de pe frontispiciul Justitiei, asta este Bombonila. Imi crapa obrazul de rusine, pentru ca tara mea a fost condusa de un androgin cu pretentii de mascul; ca trebuie sa asist la acest spectacol jalnic, in care un emasculat se agata cu ghearele de toate smecheriile pentru a nu raspunde pentru faptele sale. Ar trebui sa aiba o tresarire de jena macar fata de Bunicuta. Mi-e sila ca Sorin Oprescu i-a zis: “Va rog sa aveti amabilitatea sa va ridicati testiculele cu mâna dreapta si sa le tineti asa”, ca si cum ar fi avut intr-adevar asemenea piese, si nu doi cartofi bulgaresti, pe jumatate stafiditi. Spermatozoizii mei sufera ca un cåine numai la gåndul ca trebuie sa fie contemporani cu lasitatea unei asemenea perechi de boase. Scrotul meu umbla cu capul plecat, iar testosteronul meu este pe punctul de a cere azil genital intr-o patrie de barbati certi, de osteni fermi si de sfinti in stare sa-si puna capul pe butuc, pentru barbatie. Trucul prin care Bombonila mimeaza ca solicita Parlamentului sa recomande trimiterea dosarelor sale în instanta este o alta strategie de castrare a mecanismelor justitiei. Maniera prin care minimalizeaza capacitatea DNA de a incepe urmarirea penala impotriva sa este o alta proba a faptului ca nu are sånge unde trebuie. A o amesteca pe matusa Tamara cu bugetul national si a inmulti latura penala a dosarului Zambaccian cu nationala noastra de fotbal este culmea disfunctiei acestui bou Apis, care nu inceteaza sa se joace de-a taurul comunal. Indiferent cåt de vinovat ar fi, trebuie sa raspunda la intrebarile legii. In caz contrar, din el nu va ramåne decåt un fatalau, si acela fara erectie.
    (Cornel Ivanciuc-gardianul)

  88. @ ion adrian
    Din câte m-am interesat în stânga şi în dreapta, ce scrie acolo este absolut credibil. Est emotivul pentru care eu am scos microfoanele şi nici nu vorbesc ceva important prin casă. Telefoanele mobile le am lângă televizor care merge tot timpul…
    Eu spun despre lucrurile astea de ani de zile şi nu mă ascultă nimeni. 🙂

    Elegie

    Pe vremea Războiului Rece, în lumi paralele,
    ca doi îndrăgostiţi încurcaţi în bretele
    făcând echilibristică pe linia ferată
    conform legilor fizicii ne-am fi putut întâlni în infinit
    dar nu ne-am întâlnit, nu ne-am întâlnit
    niciodată!

    În trenul de navetişti Hollywood – Salva-Vişeu
    te-aş fi pândit cu aparatul de detectat comunişti în geantă
    eu membru de partid şi tu simpatizantă,
    despre dragostea noastră delirantă
    ar fi scris în ,,Scînteia’’ Popescu-Dumnezeu.

    Când ţi-ai fi scos sticluţa de whisky din portjartier
    ţi-aş fi cerut pe loc cotizaţia
    ţi-aş fi vorbit despre deviaţionismul din şantier
    până mi-ai fi şoptit dulce: kakaia deviaţia?

    Dar ce arsură,
    ce spasm,
    ce senzaţie,
    lipiţi pe pagini diferite în veacul acela maro
    am ratat să fiu coleg de organizaţie
    cu tovarăşa Marilyn Monroe

    Mircea Dinescu

  89. “stefan7777c Says:
    February 9th, 2009 at 8:47 pm

    @ionhut
    inca ceva…daca presedintele basescu ar iesi public si ar declara ca tariceanu a dat petrolul gratis lui sterling&patriciu si ca ordonanta respectiva este ilegala ,imediat ar sari ca arsi multi asemeni tie “

    Amice, inca odata te dovedesti superficial, fara cumpatare si grabit ca baba la rasi ca sa acuzi. Ia citeste incaodata ce am scris eu , ca poate daca citesti de doua ori retii macar odata :
    “• IONHUT Says:
    February 9th, 2009 at 8:22 pm
    Lulu
    Daca presedeintele ar fi iesit si ar fi condamnat aceasta fapta , mentionand ca este in detrimentul tarii, nimeni nu ar avea nimic de spus. Intra in sarcinile presedintelui sa constate cand se incalca legalitatea. NU ARE DREPTUL SA INDICE VINOVATI , SA NU RESPECTE PREZUMTIA DE VINOVATIE, SA DEA INDICATII JUSTITIEI ETC…

    De regula port dialog doar cu cei care citesc atent ceea ce postez eu si raspund exact la postare deoarece altfel iese doar un dialog al surzilor.Zapa e destul un exemplar pe blog

  90. Stefan
    Deocamdata nu avem decat dovezi ca presedintele nu iese in public decat atunci cand isi rezolva problemele sale personale de imagine. Dovezi ca iese in interesul tarii n-am vazut,…Nu neg total, or fi cateva , dar extrem de rare..

  91. Argus, dar ti am inteles argumentul. In schimb nu am credinta ca tu nu ai critica ORICE ar face d basescu. Chiar si in conditia redata de tine.

  92. @ionhut
    asta este un alibi …pt tine.am crezut ca ai citit printre randuri,imi pare rau ca nu am fost explicit, ideea principala era alta!

  93. @ionhut
    prima parte a postarii de la 8.47 era o simpla “masca” pentru a doua parte…sa ne uitam in oglinda totusi inainte de a arunca cu laturi…am crezut ca pricepi.scuze

  94. de unde stiti, voi cei care sustineti asta, ca nastase a furat?

  95. cenushares

    De acolo de unde stii si tu detaliile ”flotei” 😉