Cum va permiteti, domnule primar Chiliman?

Elena UdreaIn ziua de Mos Nicolae, am fost invitata impreuna cu cei doi copii pe care i-am botezat, Ionut si Sonia Elena, la emisiunea lui Catalin Maruta de la PRO TV, Happy Hour. Era o emisiune dedicata acelei sarbatori, cu si pentru copii, iar prezenta mea era motivata strict de cea a celor doi pusti. Mi-am dorit foarte mult sa le ofer aceasta bucurie, pe care si-ar fi dorit-o orice parinte pentru copilul sau, cu atat mai mult ca cat cei doi sunt orfani, abandonati la nastere in spitale, de parinti iresponsabili. Destinul’ dramatic al acestor copii s-a schimbat atunci cand s-a intamplat sa ii cunosc, sa le fiu parinte spiritual, pentru ca din acel moment nu le mai lipseste nimic. Au parte de toata grija, de toata atentia, de toate cele de care au nevoie, mult mai mult decat majoritatea copiilor care traiesc in propriile familii.’ ‘ Singurul lucru pe care nu pot sa il’ ofer lor si nimeni altcineva in afara propriilor parinti nu il’ poate oferi, este dragostea acestora. Numai ca,’ se pare ca nu pot avea parte de ea, pentru ca acestia nu vor sa stie nimic despre ei, nu ii intereseaza daca le este bine sau nu, nu au incercat niciodata sa afle macar daca mai sunt in viata. Sunt sigura ca in aceasta situatie sunt foarte multi copii, dar acestia sunt in grija mea’  si de aceea pot vorbi fara sa gresesc, despre ei. Deci, urma sa mergem impreuna la emisiunea lui Maruta si asa cum prevede legea, asistentele maternale la care se afla in plasament familial cei doi micuti anuntasera Autoritatea pentru protectia copilului de acest lucru. Sonia Elena locuieste la Slobozia, iar Ionut in Bucuresti. Cu o zi inainte, am fost sunata de la Slobozia pentru a mi se spune ca Autoritatea de la Bucuresti Sect.1, a retras acordul de participare pentru Sonia deoarece’  nu aveau’ permisiunea primarului’  Chiliman, cel care prin lege este tutorele acestei fetite. Nicaieri in Legea privind drepturile minorilor nu scrie ca are aceasta posibilitate, ci dimpotriva, autoritatile trebuie sa urmareasca binele copiilor. Va asigur ca primarul Chiliman nu s-a interesat macar o data de soarta acestei fetite’ si, cred ca singurul copil referitor la care a avut vreo atitudine,’  si aceea a fost de a-i limita drepturile,’ este Sonia, doar pentru ca este botezata de mine.

Consider inadmisibil ca lupta politica sa fie amestecata cu bucuria si de ce nu, cu viata unui copil. Sunt uimita si furioasa de iresponsabilitatea acestui primar PNL, care a adus conflictul meu cu Tariceanu si ai lui, pana la a interzice fetitei nu numai sa participe la acea emisiune, ci chiar sa paraseasca Slobozia in acea zi. Este nu numai imoral dar si un abuz de drept.

Cum va permiteti, domnule primar’ Chiliman?’

105 thoughts on “Cum va permiteti, domnule primar Chiliman?

  1. …pai cum sa-si permita …cum si multi altii isi permit…asta e doar ura si invidia pe care un primar se trezeste sa le aplice pe un copil…mi se pare chiar o prostie chair , dar pana la urma e Romania si e cam plina de prostie…ce sa ne mai mire ?

  2. cum spunea Badea .. “traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul ” .. adevarul ii ca is mandru de tzara mea, dar nu is mandru de ce se intampla in ea 😀

  3. oh, cata ticalosie 🙁 …

    Ce astepti? nu ai puterea sa spui asta presei? De ce nu o faci publica, de ce nu iei masuri ? Esti in pozitia in care te poti face auzita, fa ceva!

    Sunt realmente impresionat ca te mai gandesti si la alte suflete amarate de pe lumea asta..

  4. Nu stiu exact ce va starneste mai mult indignarea, doamna Udrea, faptul ca domnul Chiliman si-a permis sa faca acest gest in ceea ce VA priveste, sau faptul ca in sfarsit va dati seama cum rafuiala politica, absolut redundanta in Romania la acest moment, ii afecteaza pe oamenii de rand care, saracii n-au nici o vina. E drept, ca gestul lui Chiliman e sfidator, dar acest lucru se intampla pe scara larga in Romania, partidele politice ofera circ si se mananc intre ele si fondurile europene raman acolo unde sunt, bine mersi, fara sa ajunga acolo unde e nevoie de ele. Starneste indignarea, intr-adevar, atunci cand te afecteaza direct, nu ?

  5. Este de domeniul horror ceea ce s-a intamplat. Multe fac parte, insa, in Romania de azi , din aceeasi categorie. Am putea face o lista lunga. Unul dintre principalele motive pentru care dl Chiliman este , pe hartie, tutore, dar, in realitate, habar nu are cati copii are in ingrijire, este legislatia. Legi prea stufoase , legi lipsa, legi care nu se pot aplica fara Norme metodologice, Legi neeuropene, Legi strambe, Legi excesiv de drepte, etc. Din aceeasi categorie de “intamplari” fac parte si decesul unor persoane lin varsta la coada la impozite, debarcarea unor bolnavi pe caldaram,parlamentari care nu au trecut nciodata prin circumscriptia in care au foast alesi (ex. Danilea Buruiana-Braila), parlamentari care nu au avut nicio initiativa sau initiative tragi-comice (ex; pomii fructiferi de pe marginea soselelor ) insa legile nu ii pot atinge, parlamentari care lipsesc sistematic si nu pot fi sanctionati , ect, etc, etc, etc. As fi foarte curios sa stiu cate initiative legislative vizand imbunatatirea situatiei copiilor au fost aprobate in actuala legislatura, din care cate ale PD-ului. Dupa aceea, putem discuta mai multe. Pana atunci, adie un miros de politicianism ieftin. Nu neaparat dinspre dvs.

    Raspuns Elena Udrea
    Spre exemplu, initiativa PD privind acordarea trusoului pentru nou nascuti, Legea “cos bebe”. Si daca nu ar fi legi in sprijinul copiilor, ar insemna ca ei nu ar trebui ajutati individual, de catre cei care pot si vor sa o faca?

  6. se pare ca PNL prin oamenii sai si-au epuizat toate mijloacele de atac politic, daca au ajuns sa interzica aparitia unui copil intr-o emisiune Tv, pentru ca prin acest gest aveti servite pe tava, d-na Udrea motive de contatac mult mai eficiente dar si sensibil la electorat, COPIII
    – DE CE NU A-TI ANUNTAT PUBLIC LA TV MARLANIA LUI CHILIMAN ?

    Raspuns Elena Udrea:
    Am spus acest lucru in emisiune.

  7. daca era vorba ca tariceanu sa il duca undeva, cu siguranta chiliman isi dadea acordul, dar dat fiind faptul ca acordul i s-a cerut din partea altcuiva…..

  8. Acesta este un lucru foarte josnic din partea primarului.Probabil ca acesta nu a dus lipsa de nimic toata viata ,de aceea nu cunoaste semnificatia acestui cuvant.Am patit ceva similar.Am 18 ani ,sunt in prag de bacalaureat si pentruca mama mea s-a imbolnavit de cancer, in mare parte cam tot ceea ce am, mi-am castigat singura participand pe la diferite concursuri cu premii ,unde de fiecare data am castigat cate ceva.In luna septembrie un hot mi-a furat din tren singura sursa de castig sigur pe care il aveam.;mi-a fost furat un telefon Nokia 6288 cu care faceam diferite poze pe care le vindeam pe internet.Si acest telefon il castigasem tot la un concurs;desi eu sunt din Arad am facut tot posibilul sa prind hotul ,si l-am prins in Gara deNord din Bucuresti.Cu chiu cu vai ,abia am reusit sa lamuresc un echipaj de politie sa legitimeze hotul.Acesta(hotul) a recunoscut ca mi-a furat telefonul, insa politistul care l-a interogat, un subcomisar de la politia Transporturi, mi-a spus ca nu ma poate ajuta desi s-a dovedit ca hotul era recidivist, mergand pana la motive puerile:ca dosarul se afla pe raza comunei Chitila,si pana vine acest dosar este nevoit sa lase hotul in libertate,ca si daca hotul va merge la inchisoare ,va trebui sa vin de la Arad la Bucuresti de atatea ori la proces, incat ar fi mai bine sa renunt deoarece m-ar costa drumurile mai mult decat telefonul, si uite asa un hot circula liber in trenuri, furand de la oameni lipsiti de aparare, in timp ce politistul care probabil lucreaza mana in mana cu hotul ,adopta aceeasi atitudine de las precum primarul care lipseste copiii de unica bucurie pe care o au in acest moment.Ma doare sufletul ca in tarisoara asta copiii sunt exploatati pentru niste lucruri atat de meschine.Fiecare persoana cu o situatie materiala mai deosebita ar trebui sa faca de sarbatori o bucurie copiilor orfani.Doamne,daca as fi avut telefonul cu micuta camera de 2 mega, din banii obtinuti as fi putut si eu contribui cu ceva…

  9. Credeam ca de sarbatori vom lasa la o parte politica, dar vad ca pentru pedei, PNL a devenit o obsesie.

  10. mama mea are 86 ani si vazindu-ma foarte ocupat cu problemele aliantei D.A.-mia spus intro zi-mai baiete ai sa te lamuresti tu cu liberalii daca taranistii au fost ei cum au fost liberalii sunt niste nemernici au sa va faca mari probleme ei nu au nimic cu problemele oamenilor sunt numai pentru ei ai sa te lamuresti tu MAM LAMURIT MAIBINE.desi ii cunosteam pe multi dintre ei orban stiaM cai lustrangiu marca patriciu parti vazute si nevazute ma uimeste atitudinea lui antonescu cind il vad parca-i drogat ce a facut banii di unii oameni cinD vad cita nesimtire au imi imagonez ce colectivizare ar face j***a cu ei parca sunt facuti din s****a rosie toti liberalii tov norica daca ajunge ministru sfatuito sa se duca la PRESEDINTE SAI PUPE MINA ca datprita lui siar indeplini visulca si alti liberali .despre chiliman tot un gunoi este.DECE DOAMNA UDREA NU aTI FACUT PUBLIC GESTULACESTUI MIRLAN AJUNS PRIMAR DATORITA PRESEDINTELUI BASESCU.

  11. @ikon
    desi idee exprimata printre litere este ok, sper, spre binele PD-ului ca nu-s toti atat de agramati ca tine

    @ovidiu
    lupta pentru putere, respectiv suprematie este in sine o obsesie insa in momentul in care ajungi sa te folosesti de copii ca sa pui piedici, denota in afara stupiditatii evidente si o uriasa disperare .. PNL-ul stie ca pierde si se agata de tot ce se poate.

  12. Chiliman e o j***a batrana si ranchiunoasa. Pacat ca mancatoria voastra politica afecteaza si copii nevinovati. Mi-e mila cand ma gandesc la deziluzia sarmanei fetite.

  13. La prima vedere pareti generoasa, cu mare grija fata de copii. Oare de ce nu aveti un copil (copii) al (ai) dv., chiar si infiat (infiati). Asta cu parinte spiritual lasati-o pentru preoti. Dv.,de fapt ,”exploatati” acesti copii in scop politic. In mod obisnuit pentru a va face imagine, iar intr-un caz ca cel relatat, pentru a va rafui cu adversarii politici. Cei doi copii sunt de acord cu aceasta popularizare? Sau, or fi si ei mici pedelisti!? Nu dau dreptate d-lui Chiliman,insa nici dv. nu ati procedat corect. Mai bine-zis:moral. Restul,dezamagire pe toate planurile. S-auzim numai de bine.

  14. Doamna Elena Udrea, dvs, scrieti ca ati fost anuntata, adica indirect, nu primarul v-a anuntat. dvs, folositi blogul ca o arma impotriva PNL, parca alt subiect n-ati gasit.

    @Celestin, multumesc frumos pentru raspuns, dar cine foloseste copiii pe blog ca atac impotriva PNL este doamna Elena Udrea, care nici macar nu a dovedit ca primarul a anuntat-o, ci Autoritatea a informat-o.

  15. se stie ca cei de la GUVERNARE oricine ar fi, se erodeaza ca imagine publica, DAR sa guvernezi cu 20% sustinere in parlament, sa scoti la vedere ministri cu nume despre care nimeni nu a auzit, sa te agati cu disperare de toate posibilitatile pentru a RAMANE LA GUVERNARE este o problema greu de inteles pentru omul de rand care intelege cat de cat putina politica. Ma intreb retoric, DE CE NU PLEACA DE LA GUVERNARE PENTRU CA INTR-UN AN DE ZILE pnl -ul SA-SI REFACA IMAGINEA PUBLICA ? sau ciolanul este prea tentant.

  16. Mi se pare o exagerare dar …ma rog.
    Si oricum inca nu a inceput campania electorala…

  17. Deci, urma sa mergem impreuna la emisiunea lui Maruta si asa cum prevede legea, asistentele maternale la care se afla in plasament familial cei doi micuti anuntasera Autoritatea pentru protectia copilului de acest lucru. Sonia Elena locuieste la Slobozia, iar Ionut in Bucuresti. Cu o zi inainte, am fost sunata de la Slobozia pentru a mi se spune ca Autoritatea de la Bucuresti Sect.1, a retras acordul de participare pentru Sonia deoarece nu aveau permisiunea primarului Chiliman, cel care prin lege este tutorele acestei fetite. Nicaieri in Legea privind drepturile minorilor nu scrie ca are aceasta posibilitate, ci dimpotriva, autoritatile trebuie sa urmareasca binele copiilor. Va asigur ca primarul Chiliman nu s-a interesat macar o data de soarta acestei fetite si, cred ca singurul copil referitor la care a avut vreo atitudine, si aceea a fost de a-i limita drepturile, este Sonia, doar pentru ca este botezata de mine.”
    Am citat si am bolduit ca sa

  18. ===========================
    mircean Says:
    December 10th, 2007 at 2:29 pm
    nu e subiect de blog
    ===========================
    orice este subiect de blog cat timp ai chef sa-l detaliezi

    ===========================
    lulu Says:
    December 10th, 2007 at 2:33 pm
    Vorbe si iar vobe. Totu-i meschin.
    ===========================

    “Dar afara de acestea, vor cata vie?ii tale
    Sa-i gaseasca pete multe, rauta?i si mici scandale –
    Astea toate te apropie de d

  19. contradictia valorilor
    in tara noastra avem posibilitati multiple dar din paca nu depasesc limita stricta de legi pe hartie.birocraratia este aceea care destabilizeaza mental aproape orice persoana cu bune intentii si reduce la tacere pe orice om care incearca sa se afirme.acestea sunt “binefacerile” capitalului.sa nu fiu inteles gresit:nu sunt marxist.dupa caderea “cortinei de fier” eurasiatica,rusia si-a redirectionat radical politica.a reusit sa tranforme national-comunismul in national-capitalism.ceea ce este foarte clar ramane faptul ca democratia este foarte fragila.sunt probleme pe societatea de astazi nu le poate rezolva decat partial.nu s poate opri cresterea demografica-ar insemna genocid.nu se poate obliga o anumita persoana sa munceasca-inseamna incalcarea drepturilor omului.si exemplele pot continua.totul este relativ si supus limitelor spatio-temporale.

  20. Cred ca ave-ti perfecta dreptate. Ma bucur ca lua-ti atitudine impotriva abuzurilor de tot felul. M-as bucura si mai tare daca s-ar termina cu abuzul pe care parlamentul Rom

  21. Ia amintiti-va:
    1. Tariceanu da telefon la Parchet pentru prietenul Patriciu,
    2. Acelasi Tariceanu ii ia apararea lui Remes cand infractiunea era evidenta,
    3. Vestitul, de acum, Tariceanu scrie bilete presedintelui,
    3. Chiuariu demite sau incearca sa demita procurori incomozi,
    4. Acelasi Chiuariu incearca sa-i ia presedintelui dreptul de a aviza cercetarea ministrilor,
    5. etc
    Astea sunt metode demne de PNL. Ne mai mira ca insipidul Chiliman ia bucuria unui copil? Pe mine nu.

  22. Mai oameni buni, care scrieti pe aici, mai mult respect pentru cuvantul scris nu strica. Ce naiba, vad ca puneti la cratime … iar unde trebuie nu le puneti. Ia uitati ce grozavii: ave-ti, lua-ti, ve-ti purta, siar indeplini, mia spus, mam lamurit, sfatuitio, a-ti anuntat etc.

  23. Doamna Udrea,am vazut emisiunea lui Catalin Maruta,de Sf.Nicolae.Am am ramas complet bulversat…Si va intreb,cum e posibil?Un primar are dreptul prin lege,sa interzica accesul in Bucuresti a doi copii?Pe baza carei legi?Pentru ca legea bunului simt nu prevede asa ceva!E ceva suspect la mijloc….

  24. Ei, extraordinar acum, te-ai gasit tu marea morala si salvatoare…Ai mai gasit un moment sa lovesti in PNL. PENIBIL!

  25. Pt dl Lulu

    Versurile lui Eminescu pe care le-a?i citat at

  26. Ce colcaie de activisti de toate felurile pe aici……..Oameni mici de afaceri care lingeti toate partidele din tara, consilieri meschini, rude, prieteni orbi, o adunatura de ipocriti pe blogurile politicienilor.
    Sunteti niste oameni mici, din toate punctele de vedere, neinsemnati, lasi, si va pierdeti viata prin toate nimicurile.
    Dar fiecare are soarte pe care si-o merita si fiecare-si face viata singur, veti vedea.

  27. Mul?umesc pentru raspuns doamna Udrea. doar 2 idei vreau sa mai iterez:
    1. Eu, daca as fi primar, nu as accepta ca vreodata vreun copil asistat sa fie prezentat la televizor drept un caz social ce a fost ajutat

  28. =============================
    razvan Says:
    December 11th, 2007 at 10:46 am
    Pt dl Lulu
    Versurile lui Eminescu pe care le-a?i citat at

  29. m-am saturat de atata pervesitate cand estevorba de alegeri iesiti care mai de care din vizuina cu cat mai multe masuri populiste dupa care intrati iar in vizuina pt 4 ani si uitati de ce ati promissi de alegatori si apoi iar va intoarceti . Oare nu v-ati saturat de atata minciuna?cum credeti ca mai au incredere romanii in d-voastra dupa atatiaani de minciuni in care voi v-ati facut vile iar nuoi am saracit?nu este nici un om de incredere in toata lumea politica romaneasca nu stiu cum mai aveti curajul sa apareti in campanii electorale pe bani poporului pe care il faceti de rusine in toata lumea si votati legi nu pt cei pe care ii reprezentati ci pt voi ca sa va creasca conturile grase atat in tara cat si in strainatate.Si va intrebati oare de ce nu au venit la vot romanii.rasp s-au saturat de 17 ani sa fie mintiti si iar mintiti.

  30. Imposibil sa comentez ceva de genul asta. Hm nici nu as stii de unde sa pornesc.
    “Cel ce e fara de pacat sa arunce primul piatra “. Poate un alt om sa cunoasca dedesubturile si gandirea unui alt om? Poate ca Chiliman s-a gandit ca astfel protejeaza copilul de o mediatizare excesiva. Poate ca doamna Udrea s-a gandit undeva in adancurile creierasului sau ca poate castiga capital de imagine ?!
    Habar nu am dar o tema de genul acesteia nu prea trebuia postata pe blog. Cred ca exista subiecte foarte interesante pentru scena politica, exista o stire care inainte de Craciun chiar va bulversa o sumedenie de capete politice. Voi fi foarte interesat si curios sa vad daca subiectul respectiv va apare si pe blogul acesta.Si sunt curios daca ziarele noastre vor dezbate subiectul, cu siguranta da.

  31. 1. Doamna Elena Udrea, va felicit pentru curajul de care dati dovada in scrierea pe acest blog. La mai mult post-uri!
    2. Seriously, folositi si alte categorii in afara de “Uncategorized”. Sau ar intra toate in “Politica”?
    3. Ca o persoana ce cunoaste bine politica, sper ca nu mai sunteti atat de naiva incat sa credeti ca ceva chiar poate merge bine in Romania. E o chestiune de domeniul fantasticului…
    4. Daca cunoasteti vreo persoana publica care nu a abuzat de puterea cu care a fost instituita, sa ma anuntati. As vrea s-o cunosc, sa vad exceptia ce confirma regula…

  32. Pt dl Celestin

    Nu, d-le Celestin, versurile nu sunt valabile pentru absolut oricine, ci se adreseaza intelectualului de excep?ie…Reciti?i poemul cu aten?ie, domnule Celestin, nu va supara?i…

  33. Doamna Udrea mai interesati-va si o sa vedeti ca dl. Chiliman a facut ceva frumos pentru ajutorarea unui copil.El impreuna cu alte persoane au strans 40.000 E pentru micutul Sebastian.

  34. si …. mai departe ce sa intamplat ?! cum a ramas cu micuta Sonia Elena ? as vrea sa stiu ce ati facut dupa ce ati aflat de marsavia primarului ala tampit ?!cum ati consolat-o pe micuta ,dupa ce ati dezamagit-o (reformulez ,dupa ce a fost dezamagita de circumstante ) ca probabil i-ati promis ca o sa mergeti impreuna la maruta sa-l vedeti pe mos nicolae .Acum sa speram ca macar Mos Craciun sa treca pe la copila ca saraca pe Mos Nicolae i la FURAT ‘dL CHILIMAN . O seara de marti frumoasa ca dvs va doresc

  35. Pai domunl primar nu este “patron de suflete”… si cred ca nu avea nici un drept ca sa opreasca participarea unui copilas la emisiune. Mai bine isi vedea de strazile aglomerate din sector. Trebuia sa fie “Mos Nicolae” al intersectiilor si sa isi ofere jordi?e pentru lucrurile bune care le face.
    Keep going!!!! va felicit pentru blog.
    Sa ave?i Sarbatori fericite si pline de caldura!!!

  36. Da adresa de yahoo de ce nu merge?

    Administrator:
    Adresa de e-mail “eudrea973@yahoo.com” functioneaza, dar doar ca e-mail, dansa nu foloseste messengerul.

  37. Stimata doamna Elena Udrea,eu personal sunt scarbita de ceea ce se intampla in aceasta tara.Incerc sa-mi gasesc un loc de munca de vreo trei ani de zile si am constatat cu stupoare ca trebuie sa induri multe umilinte pt a avea un loc de munca cu un salariu brut de 600 Ron.Am fost obligata sa ma inscriu in Partidul a carei presedinta de Organizatie era sotia patronului, am fost obligata sa particip la sedinte impotriva vointei mele(pt ca locul meu de munca era conditionat de toate acestea),pt ca doamna presedinta de organizatie trebuia sa demonstreze ca este capabila sa aduca noi membri in organizatie si deasemenea sa creasca numarul cotizantilor.Am ramas cu un gust amar si din orgoliu mi-am dat demisia dupa o luna de zile aproximativ.De atunci tot incerc sa-mi gasesc un loc de munca decent unde sa-mi fie apreciate calitatile si nu apartanenta politica.Repet, scumpa doamna Elena Udrea ca eu sunt scarbita de ceea ce se intampla in orasele de provincie.Am fost obligata sa semnez o adeziune la un partid in care nu cred si pe care il asimilez cu Partidul Comunist

    Raspuns Elena Udrea:
    Fara sa va promit o solutie dar asigurandu-va ca nu este nevoie sa va inscrieti in PD, imi puteti lasa un CV daca doriti. Pot incerca sa va ajut.

  38. Eu zic, sa nu te enervezi Elena. Lasa-l pe Chiliman in plata domnului, ca-i place uneori si lui, sa se dea … cocos !!!

  39. bah mie numi place blogu dar imi place elena udrea ca om si ca deputat

  40. In legatura cu subiectul:…groaznic!Acel “primar”nu isi merita titlul…o sa reglete.D.na Udrea sa nu cumva sa va supere unele mesaje,mai bine zis unele insinuari,dar presupun ca aceasta sugestie nu isi are rostul intrucat dvs.aveti bine fixate regulile de joc…Va inteleg in leg.cu lipsa de timp in a raspunde mesajelor pe care le considerati demne de raspuns(nu in sensul ca unele mesaje nu ar mai trebui sa apara)si sunt constient ca incercati sa va impartiti in asa fel incat sa multumiti pe toata lumea,dar am o mare curiozitate:cu ce amune este programul dvs atat de incarcat pt ca programul de birou si ce mai vedem in agenda nu ar trebui sa va supraincarce…intelegeti!!! Va multumesc pentru raspuns.

    Raspuns Elena Udrea:
    Sper ca va imaginati ca nu pun pe site decat activitatile publice. Va pot spune ca sunt in fiecare zi la biroul de la sediul partidului unde ma intalnesc cu cei care vor sa-mi vorbeasca, imi pregatesc emisiunile,lucrez la programul meu din perioada urmatoare sau ma informez despre diverse lucruri legate de actvitatea politica. Apoi am activitatea de avocat care se desfasoara la cabinetul meu si care imi ia suficient timp. Mai sunt deplasarile in teritoriu, foarte dese, la organizatiile PD.Arareori in timpul zilei am pauza de masa si ca un exemplu, nu am reusit nici macar sa trec prin fata bradului de la Unirii pana acum(vineri,14 decembrie).

  41. Foarte bine ati aratat la”Dansez pentru tine”,(ca de obicei) dar si foarte schimbata !asteptam poze noi !!!:)

  42. Va rog mult sa afisati in “MEDIA” mai multe discursuri de ale dvs si mai putine de-ale domnului Traian Basescu!Va udrez sa aveti realizari profesionale doar de nota 10 !!!:)

  43. Doamna Cocos, ma intreb daca pustii pe care-i folosesti ca sa iti cosmetizezi imaginea de vampa politica sunt chiar asa entuziasti ca sa participe la emisiuni in care ii acoperi cu pupici fortati? Botezul face parte din ritualurile mistice crestine care nu au legatura directa cu acordarea de dragoste si educatie unui copil. Daca iti place asa mault sa ajuti copii nevinovati, o poti face si in liniste, fara tapaj si mahala.

    Multumim pentru atentia acordata si cenzura preconizata.

  44. Cred ca dvs sunteti obisnuita cu atatea rautati , si , sincer, nu cred ca ar trebui sa va mai mire ceva..Sincer, tot respectul pentru cata putere dati dovada…!!!

  45. Parerea mea este ca, daca doreste cineva sa ajute niste copii necajiti, nu trebuie s-o faca de ochii lumii, pentru a-si face siesi reclama, ci trebuie s-o faca discret, cu spirit samaritean, iar nu politicianist. Asadar, conflictul descris mai sus de dna Udrea mi se pare fals, frizand la limita bunul simt. Iar prin aceasta, conflictul pare neverosimil.

  46. Intr-adevar eu comentez acest gest mai mult ca marshav, dar oare de ce nu ma mai mira ceea ce se intampla la ora aceasta in Romania; de ce credeti oare ca lumea nu “prea” s-a inghesuit la vot, asta nu ar reprezenta un semn de alarma??? Lumea s-a “dumirit” sa zic asa despre ceea ce se intampla in aceasta tara! Inca o data, demonstram prin fapte zicala cu “capra vecinului”… Este rusinos ce se intampla, eu nu fac politica, chiar o urasc pt ca sunt un om cinstit si onest, dintre acele milioane care se trezesc dimineata la ora 6 cu ochii carpiti si beau cafeaua si apoi fug la munca si vin tocmai seara, cand, obosit, as dori si eu sa vad la televizor, de exemplu, cum s-au intalnit tariceanu cu basescu (initialele sunt scrise cu litere mici intentionat!) pentru a solutiona o problema de ordin national, haideti sa zicem de exemplu problema salariilor minime pe economie… Consider ca, din moment ce in Romania primul ministru si presedintele sunt in “tabere adverse” NU SE POATE FACE O POLITICA SANATOASA!!! DE ACEEA OAMENII NU SE INGHESUIE LA VOT, S-AU SATURAT DE PROMISIUNI LA NESFARSIT, DE CERTURI SI DE MARSHAVII!!!
    Parearea mea strict personala (desi sunt sigur ca nu conteaza niciodata o picatura intr-un ocean!) este ca timp de 4 ani cat a durat si inca dureaza (din nefericire!) tara asta a fost tinuta in loc, in ciuda acceptarii noastre de catre UE (se mai pacalesc si ei uneori, nu-i asa?)!!!
    P.S. Pt doamna Elena Udrea (si celorlalti politicieni) i-as ura sa lase deoparte ura (cel mai destept cedeaza intotdeauna, nu?!) si sa zicem, razbunarea, poate!, si sa isi indrepte atentia catre alti copii abandonati sau orfani (pacat ca sunt cu miile, sau poate chiar sute de mii!) Haideti sa facem o tara mai civilizata, mai frumoasa, mai utila in cadrul Europei, sa le aratam ca totusi nu am avea nevoie de un rege sau presedinte strain, pt. ca noi nu am fi in stare sa ne gospodarim singuri!
    Pfuuu, chiar am vorbit mai mult ca un politician, scuze si va multumesc celor care ati apucat sa cititi si poate chiar sa apreciati aceste randuri scrise din sufletul unui om de rand.
    FIE CA ANUL URMATOR SA NE ADUCA SI NOUA IN SFARSIT ACEA “LUMINITZA DIN CAPATUL TUNELULUI” (Romanul poate este cel mai optimist popor de pe planeta asta, daca nu chiar din galaxie!) SI POATE DUMNEZEU NE VA BINECUVANTA CU O IMPACARE INTRE PRESEDENTIE SI GUVERNANTI! LA MULTI ANI TUTUROR!!!

  47. Felicitari pentru noua functie in partidul democrat liberar. Sper sa va implicati cat mai mult, mai ales in domeniul educatiei, baza societatii noastre.

  48. FELICITARI PENTRU TOT CEEA CE ATI REALIZAT PE PARCURSUL ANULUI 2007!
    SINCERE URARI DE SANATATE SI FERICIRE VA DORIM!
    “A trecut un an cu aripi frante peste noi, am inteles mai mult sau mai putin despre etern, am incercat sa fim mai buni sau mai piosi. Si acum,

  49. 😀 Na ca opinia mea a ajuns si in Libertatea. :)) Ideile puternice penetraza intotdeauna opinia publica.. 🙂 Numa ca “Libertinii” au intors-o cum au vrut ei… Am vrut doar sa spun ca politica din Ro e o lume consacrata barbatilor 🙂 Dar ce mai conteaza… publicitatte sa fie.. nu-i asa Dna Udrea ?

    Raspuns Elena Udrea:
    Ca sa vedeti si dvs. cum pot fi interpretate gesturile sau spusele cuiva. Poate pe viitor imi veti da mai mult credit.

  50. of of …mai mai…de ce nu esti in top rusinica????meritai locul 1

  51. tanti udrea, eu te admir, am avut ocaziea de multe ori sa te cunosc, dar ce te face sa crezi ca in Romania de azi vezi iesi invingatoare?

    Raspuns Elena Udrea:
    Pot macar sa incerc? Pur si simplu cred in ceea ce fac.

  52. Doamna Udrea, NU ma numar printre admiratorii si/sau sustinatorii dvs. si nici ai PNL-ului sau ai reprezentantilor sai. Remarc insa ca pe acest blog sunt numai articole laudative la adresa dvs. sau de condamnare a domnului Chiliman. Probabil ca cei care ar avea sa va spuna lucruri nu tocmai placute fie nu stiu ca aveti un site, fie le-au fost cenzurate comentariile. Daca imi permiteti o sugestie, pentru a da mai multa credibilitate unui blog, trebuiesc cenzurate numai expresiile injurioase si limbajul indecent. In rest ar trebui sa apara toate celelalte comentarii, fie ca va plac sau nu. Spre exemplu, eu am dat de acest site pur intamplator si citind comentariile de pe blog, am avut senzatia ca ceva nu este in regula. Asta nu inseamna ca sunt de acord cu domnul Chiliman, care consider ca nu merita sa fie subiectul vreunui blog sau articol de presa. Lansand acest subiect pe blog nu prea denota maturitate politica (Veritas odium paret).

  53. @BIBLIOTECARU
    Nu sunt absurd, greselile sunt de acceptat atata timp cat sunt accidentale. Dar cand un text abunda in astfel de “scapari”… Cat despre diacritice, daca ai scrie numai cu caractere mari, le mai folosesti?
    Sunt curios de un lucru, daca imi permiti: ce parare ai de PC-ul lui Voiculescu?

  54. Nu sunt nici membru si nici macar admirator PSD dar tre sa dau cezarului ce e al cezarului… In mesajul de mai sus.. “Iliescu, Boc si alti admiratori” au dreptate… Chiar e nevoie sa va folositi de suferinta orfanilor pentru a va imbunatatii imaginea publica ? Daca as vrea sa fac un bine, nu l-as spune nimanui.. l-as pastra adanc in suflet si m-as hrani cu el.. 🙂

  55. Doamna Elena Udrea, puteti sa ne explicati ce intelegeti dv. prin “ziua de Mos Nicolae”? Poate doreati sa spuneti “ziua de Sfantul Nicolae”! Oricum, sunt convins ca dv., cand erati la gradinita, erati foarte entuziasmata de Mos Gerila si mult mai putin de Mos Craciun… Aplecarea dv catre gerontofilie este evidenta.

    Raspuns Elena Udrea
    Sa stiti ca eu nu am fost la gradinita. Vedeti dvs. cate convingeri gresite aveti? Se spune ca numai prostii cred ca le stiu pe toate.

  56. Si Maruta cu cine-a facut pana la urma emisiunea? Cu Chiliman? Mai, mai, ce siret Chiliman asta… Tot el e si cu bordurile si soselele?

  57. E strigator la cer ce se intampla … acesti copii nu sunt cu nimic implicati in lupta politica intre dvs si domnia sa , deci nu vad logica aceste fapte . Daca vechii mafiosso nu implicau copii femeile si “outsiderii” in luptele lor … noi de ce o facem ? Nu cred ca pot sa dau un raspuns .

    este laudabila de altfel initiativa dvs de a-i lua in grija pe acesti copii , initiativa p care as pune-o in frumtea listei de realizari personale ale domniei voastre .

  58. Nu ma mai mira nimik in Romania…Pentru voi politicienii folositi orice nenorocire pentru a va imbunatati procentajele si imaginea.Elena si tu faci parte din acceasi mizerie(clasa politica romaneasca)asa ca ….

  59. Domnul primar Chiliman este incapabil de a intelege un astfel de gest din partea dvs.

  60. Era in interesul copiilor sa fie prezentati la tv ? Cand este vorba despre copii, lucru pe care ar trebui sa-l stiti, interesul copiilor este mai presus de orice. Aveti copii? Cand veti avea, veti intelege. Nu ii duci oriunde doar de dragul imaginii. Este suficient sa le doresti binele din tot sufletul si atunci veti intelege de ce nu trebuia sa-i aduceti acolo.
    Nu este nimeni de vina ca nu au venit la tv. Asa era bine pentru copii, iar cine a decis acest lucru, bine a ales. Putem crede in intelepciunea si dragostea parintilor care ii ingrijesc acum. Dumneavoastra ati face orice pentru un strop de imagine. Ce pacat!

    Raspuns Elena Udrea:
    Mii de copii isi doresc sa mearga la emisiuni televizate. Mii de parinti isi doresc sa-si vada copilul la televizor. Dvs. aveti copii? Chiar nu ati dori sa participe la o astfel de emisiune, dedicata lor, de Mos Nicolae? Si pentru linistea dvs., sa stiti ca am comunicat autoritatii faptul ca nu voi participa la emisiune, daca problema eram eu, doar sa lase copilul sa mearga impreuna cu asistenta maternala. In realitate Primarul a gandit meschin si, de teama ca eu as putea sa castig in imagine datorita fetitei, a refuzat sa-i permita participarea, desi nu era in atributiile sale. In timp ce fetita are o viata de familie normala, cu bucurii mult mai mari decat multi copii crescuti in propriile familii datorita grijei pe care i-o port, Primarul habar nu are de soarta acestui copil. In alta ordine de idei, sa stiti ca am suficiente
    ocazii de mediatizare astfel incat nu era nevoie de acea emisiune, la care am acceptat, la un moment dat sa particip, doar pentru ca era cu si despre copii. Iar gesturi caritabile fac dintotdeauna, nenumarate, despre care nu se stie nimic si nu tin sa va povestesc. De data aceasta era mai mut decat un gest caritabil, era o sansa pe care un copil abandonat, al nimanui, nu o are in mod obisnuit.

  61. @iulian
    Si eu as face ca tine insa dincolo de faptul ca Elena Udrea a dorit(sau nu)sa-si faca reclama pe seama acestor copii,participarea lor la emisiune le-ar fi provocat o reala bucurie!Ei nu inteleg aceste jocuri de culise si,dupa parerea mea, faptul ca au fost privati de sansa de a-l vedea pe “Mosul” le-a adus o mare dezamagire.PACAT

    PS:imi este totusi greu sa imi imaginez ca cineva ar putea fii intr-atat de meschin incat sa-si faca publicitate ASA!

  62. Mai bine sa lasati balta totul legat de politica . Numele de elena este de rau augur pentru Romania. De ce sa fiti blestemata de toti acum si in viitor…?

  63. poi nu tie rusina sa iti face reclama la tv pe seama unor copii neajutorati!!!!!!!
    nu degeaba esti blonda mai esti si fara celule la cap!!!!!!!!

  64. ========================
    razvan Says:
    December 11th, 2007 at 3:18 pm
    Pt dl Celestin
    Nu, d-le Celestin, versurile nu sunt valabile pentru absolut oricine, ci se adreseaza intelectualului de excep?ie”

  65. Voiam o parere pur personala, a ta, despre conservatori. Nu legat de o anumita actiune a lor. Mie, sincer, imi displac profund. Mi se par oportunisti si prefacuti. O eliminare a lor, a PRM-ului si a PNG-ului din viata politica ar fi salutara. Cu toate ca putin umor involuntar “marca” Gigi, Vadim sau Funar nu strica intr-o viata cotidiana atat de agitata.

  66. Cum justifici faptul ca ai luat toate parcarile din Bucuresti, Leanto? Pune si tu pe site contractul.

    Raspuns Elena Udrea:
    Poate justificati dvs. ca eu am luat parcarile din Bucuresti sau de oriunde altundeva.

  67. @”pt un cetaten “poate sa justifice dar nu e obligata.asa ca nu e nevoie sa aveti astfel de asteptari din partea dansei! si vedeti ca sunteti intr o necunostinta de cauza..cetateanule:atentie la unii termeni inainte sa i folositi…

  68. cand ai dansat la dansez pt nimeni nu era necesar sa scoti ochii publicului ca ai reusit sa sacrifici cateva minute din viata ta tumultoasa pentru a face un bine… unica bucurie a poporului a ramas incultura televizata, trebuie sa apari pe sticla ca sa te vada prostimea. furau cu mai mult bun simt cei dinaintea voastra! (1989-2007 un jaf continuu)

  69. In franceza ar veni sub forma :

    Lorsque tu fais quelque chose,
    Sache que tu auras contre toi,
    Ceux qui voudraient faire la même chose,
    Ceux qui voulaient le contraire,

    et l”immense majorité de ceux qui ne voulaient rien faire.

    Le succès ne change pas l”homme
    Il le démasque.

    Va amintiti probabil, Simata Doamna de intrebarea mea,
    Elena UDREA si Mme LA POMPADOUR,
    apropieri si diferente, astept raspunsul.

    Merci pentru amabilitatea de a comunica pe bloggul Dvs.

    Cu stima si respect.

    Stefan RADOVEANU

  70. Nu stiu ce este mai bine sau mai rau, sa facem acelas gest ca al Elenei sau sa-i dam dreptate primarului. Daca vobim de stresul micutilor poate v-aduceti aminte ce stresant erea sa primesti cadouri si bani copil fiind, daca vorbim de folosira imaginii nu-nteleg de ce nu doresc toti politicieni sa-si faca imagine oferidn cadouri si donatii. Trecand de prejudecati este nevoie de foarte mult suflat sa faci astfel de gesturi.
    INCERCATI S-O URMATI sau cel putin n-o opriti daca n-o puteti urma.

  71. @eu
    Ai fi uimit(a) sa vezi cat de departe poate merge meschinaria in lumea politica si nu numai… acolo unde constiinta e un lux pe care nu ti-l mai poti permite, acolo unde etica e doar o fisura intr-o armura lustruita cu atata grija pentru a lua ochii celor ce casca gura la emisiuni de genul “hai sa ma dau tare/cu al meu suflet mare”.

  72. De ce imi cenzurati mesajele ? am injurat ? am jignit ? sau in tara asta nu mai este voie sa-ti exprimi opinia sau parerea ???? daca sunteti democratici sa nu ma stergeti, eu crezusem ca partidul democrat e democrat sau gresesc ????

    Cititi [link]

    Administrator:
    Domnule daca doriti sa va faceti publicitate apelati la o agentie, iar linkul nu avea nici o legatura cu subiectul ultimei postari pe blog.

  73. @Stefan RADOVEANU

    Doamna Elena UDREA are doua sanse si pe care le doresc din suflet :

    Presedinta ROMANIEI
    sau
    Madame LA POMPADOUR
    pentru ROMANIA.

    Si intrun caz sau altul dupa Traian BASESCU NATIUNEA are nevoie de cineva puternic si sa continue cauza natiunii.

    Dar p

  74. # Eugen Says:
    December 13th, 2007 at 9:42 am

    Nu stiu ce este mai bine sau mai rau, sa facem acelas gest ca al Elenei sau sa-i dam dreptate primarului. Daca vobim de stresul micutilor poate v-aduceti aminte ce stresant erea sa primesti cadouri si bani copil fiind, daca vorbim de folosira imaginii nu-nteleg de ce nu doresc toti politicieni sa-si faca imagine oferidn cadouri si donatii. Trecand de prejudecati este nevoie de foarte mult suflat sa faci astfel de gesturi.
    INCERCATI S-O URMATI sau cel putin n-o opriti daca n-o puteti urma.

    Eugen, ideea era ca dna Udrea putea sa-i dea Soniei acele cadouri si prin a o vizita la Slobozia. C

  75. CE FEL DE PUBLICITATE ????? AICI SE PUNE SUTE DE LINKURI DE CE NU LE STERGETI ?

    Administrator:
    Dumneavoastra sunteti cel care posteaza linkuri fara a comenta macar articolul.Nu vad ce legatura are mesajul Doamnei Udrea cu linkul pus de dvs. catre articolul Domnul Presedinte “este bolnav psihic”.Aici se pun sute de linkuri din care 98% ale dvs.

  76. De ce trebuie insistat cu mentiunea ca “primarul face parte din PNL”????
    Aaaaa……, Deci asta e problema?Ca e PNL-ist?Si ca PNL “impiedica” gesturile nobile?Trebuia facut referire stricta la persoana ca atare -Dl Chiliman si mai lasati naibii deoparte politica cand va afisati cu copii la TV.Rusineeeeeeeeeeee……

    P.S. – nu sunt PNL-ist ;dintotdeauna am votat cu PRM.

  77. Felicitari! Acum inainte de alegeri, se formeaza un mare partid. PDL. Greseala fatala. Drept urmare, 2000 de membri PD din judetul Olt s-au inscris in PSD. Adio PD….Cat de curand va ajunge la ce era in 2002-2003. Si asta atorita presedintelui Basescu.

    Raspuns Elena Udrea:
    Pentru aprecierea dvs. corecta, va pot spune ca domnul Bobes a fost schimbat in aceasta vara din functia de presedinte al Organizatiei OLt pentru slabe performante si prost management. Sigur ca a ramas cu frustrari si acum a gasit momentul sa plece, folsind o scuza care sa-i menajeze orgoliul. Pe de alta parte, noi am luat in calcul si posibilitatea unor astfel de situatii, dar pierderile sunt mult prea mici fata de importanta si castigul formarii noului partid.

  78. toata lumea comenteaza…toata lumea isi da cu parerea..dar nici unu nu ia o decizie…daca noi avem o conducere de nimik…nu sunt ei de vina…sunt cei care i-au votat…acum (femeia cu 2 fete)DOMNUL TARICEANU pt a nu pierde vanzarile de la CITROIEN tot se da in telenovele si nu lasa lumea libera..daca pana in 90 in tara noastra a fost comunism dictatorial…din 90 incoace se merge pe o dictatura liberala….de ce domnii de la PNL tin cu dintii de o taxa auto..care o dau ei ca e de poluare si de…dar harburiile noastre de dacii nu mai polueaza?nu lasa lumea libera sa-si aduca un automobil sau un lucru mai bun din import…nici o tara din europa nu opreste omu de a alege..de a importa ce isi doreste…lumea e slaba ca ii alege…daca pana acum Domnul Iliescu a dat voie securistilor sa se ridice si sa fure..acum suntem condusi de ei…de fostii securisti…ma doare ca avem o tara frumoasa….cu zone pitoresti frumoase dar conducerea nu da voie sa se infrumuseteze si mai mult….avem firme in tara de sosele care lucreaza bine si au angajati buni…si conducerea noastra da soselele noastre pe mainiile arabilor si al francezilor sa-si bata joc de ele…avem un parlament de nimik…pacat ca Domnul Basescu nu-si poate face lucrarea lui de conducator din cauza ca este impiedicat de securisti…

  79. Buna Seara,

    Cred ca pasionatii acestui bolgg nu stiu cine a fost Mme. LA POMPADOUR, nici o gresala, lumea este foarte ocupata cu Titulescu, Nastase & cie. si este mai putin pasionata de saracia si mizeria din Romania creata de nastase & cie.

    Doamna Elena UDREA, o femeie de origine modesta dar cu multa pasiune pentru natiune, capabila de mari schimbarii pentru destinul ROMANIEI.

    Daca nu ati inteles, este foarte grav, uitati-va la TV si veti vedea parintii cum cersesc nitcai bani sau o favoare de un bilet..

    Daca va simtiti inca Rom

  80. @iulian
    mda,poate sunt eu prea naiva..e o cauza pierduta,nu!..si totusi,ce crezi despre actele de caritate(nu stiu daca sa pun ghilimele sau nu) ale lui Becali?

  81. @iuli
    Corect, nimic de contrazis, ma gandeam numai la avantaj micutii.

  82. Problema este ca majoritatea oamenilor politici, care au ajuns sa ocupe functii

    importante (si nu numai), sunt lipsiti de scrupule. Mintea domnului Chiliman nu mai

    constientizeaza problemele cu -care societatea noastra se confrunta si cat de grave

    sunt acestea. Nu-i pasa ca poate acelui copil i se ivea o sansa prin aparita la

    televiziune, pentru el este mai important satisfacerea interesului propriu.

    Si ce daca s-a mentionat partidul din care face parte acest primar? Foarte bine.

    Suntem cititiori care avem capacitatea (tind sa cred asta) de a intelege ce este

    manipularea, iar aici nu este vorba despre asta.

  83. De ce nu i transmiteti domnului PRIMAR Chiliman sa si caute certuri prin alte parti si sa si vada de munca sa si de sectorul sau ca multi suntem aceia care ne plangem de competentele dumnealui.prin problema aceasta pe care de altfel singur si a creat o numai necazuri o sa aiba,n o sa atraga nimic bun dupa sine…sper sa citeasca acest mesaj ca de intrat pe situl doamnei Udrea SIUGR intra!!!

  84. Hai sa lasam putin deoparte toate polemicile si sa ne bucuram putin de noi, de romani! Meciul de handbal m-a facut sa ma simt superior multor cetateni vest-europeni. Hai ROMANIA!

  85. Este inadmisibil ce s’antamplat, si de aceea cred ca ar trebui sa fie mai atenta orice
    persoana publica ; ce zice, ce face, unde merge, cand merge si de ce, si multe altele din pacate unii ajung “fortat” de aceea se ajunge la situatii urate, hazlii, aberante sau
    nedemne de locul pe care il ocupa in societate.
    Suntem inca o tara cu multe probleme la toate nivelurile: social, politic, familial si o
    sa mai fie 10ani tot la fel daca “noi-oamenii” nu ne trezim sa facem ceva, nu numai
    tu, el, ea, ci toti sa ne facem treaba la locul unde suntem, sa ne dam seama unde suntem, cine suntem, unde si incotro ne indreptam in ritmul acesta.
    Unii dintre noi nu meritam nimic de la viata dar facem umbra pamantului sau traim pe spinarea altora, sau cu “ajutorul” celor care au interes ca noi sa fim intr’un anumit loc.
    La VOT nu mergem, furam, bem, mancam, imprumutam bani doar pentru fala”
    si ce sa mai lungesc vorba suntem mult mai multi cei care: -nu realizam nimic”, nu vrem nimic”, nu facem nimic”(incompetenti, incorecti, prosti, “smecheri”) decat: -care
    vrem, putem, facem, ne dam silinta, incercam( “tragatori de speranta” nu “de sfori”)
    Domnul X….. cred ca nu este la prima lui “gafa” sa zic asa, si nici ultima.

  86. @Doamna Udrea
    Acum am inteles. Cred, totusi, ca in calitatea dvs. de persoana privata, care sunteti sau ati putea fi, daca nu sunteti, ati putea sa faceti astfel de gesturi fara sa va intereseze prea mult de ce zice dl. Chiliman. Ba chiar, ati putea sa ne ignorati si pe noi, fara sa ne suparam ! De ce trebuie sa stim noi ce faceti dvs., in detaliu si in contradictoriu ,cu dl.Chiliman ?

  87. Stimata Doamna,

    ati scris: “Sunt uimita si furioasa de…”. Acestea nu sunt sentimente cu care poate fi infranta marlania, iar subiectul despre care scrieti starneste cel mult indiferenta majoritatii celor care va “viziteaza”. S-ar putea ca aceste sentimente sa fi fost alimentate si de existenta unui anturaj de Yes-men, lucru care ar explica importanta deosebita pe care o atribuiti situatiei respective.

    Nu asta asteptam de la dvs.!

  88. Sa invieze Stalin si sa piara Romania dupa harta lumii, si din fata Sa, asa cum piere ceara, de la fata focului! Ce mi-a facut mie tara asta… rabdare copii, rabdare! Ne razbuna rusii!

  89. Principalul dusman al cartierului Henri Coanda, primarul Sectorului 1, Andrei Chiliman,
    are nesimtirea de a candida pentru un nou mandat. Dupa ce a nenorocit familii care si-au
    investit toate economiile in construirea unei case civilizate (individul a folosit formula
    “vile de lux”…), refuzand timp de un an si jumatate sa dea autorizatiile pentru construirea
    cartierului HC pe motiv ca a “auzit” ca sunt niste revendicari… Dupa ce a ignorat
    conventiile incheiate de Primaria Sectorului 1 in 2003 pentru viabilizarea cartierului…
    Dupa ce a aruncat cu noroi in niste oameni nevinovati pe care i-a numit “nomenclaturisti”,
    acest individ, exponent al unui partid INFECT, are tupeul sa mai ceara un mandat!
    Sperand probabil ca numerosi naivi il vor sustine, prostiti de promisiunile sale mincinoase, individul si-a lansat un site de propaganda si un blog unde isi peroreaza tampeniile.
    Pentru cei care va simtiti afectati, intr-un fel sau altul, de actiunile acestui individ
    fara scrupule, va invitam sa folositi noul BLOG ANTICHILIMAN pentru a informa opinia publica de ce actualul primar trebuie sa devina viitorul FOST primar al Sectorului 1. Va multumim!

    http://antichiliman.blogspot.com