CUM POT UNII SA FURE LA INFINIT!

Elena UdreaAti observat probabil ca de cateva zile in Bucuresti au aparut afise contrafacute cu sloganul PDL ““ Ei cu ei, noi cu voi, slogan intors in favoarea PSD-ului. Desi contestatia facută la BEM a fost admisa, cei de la PSD nu au catadicsit sa dea jos aceste afise incalcand astfel legea, lege pe care PSD nu a respectat-o de altfel niciodata. Analizand comportamentul abuziv al PSD, putem trage urmatoarele concluzii:
1) Sloganul Partidului Democrat Liberal ““ “Ei cu Ei, Noi cu Voi” le-a placut asa de tare ca s-au gandit sa isi faca putina campanie copiindu-ne pe noi. Probabil si-au dat si ei seama ca “Mai bine pentru mai multi” este la fel de superficial precum proiectele lui Geoana de a merge in cosmos;
2) PSD-ului ii place sa fure. Au furat atat de mult, indiferent daca au fost la guvernare sau doar au santajat un guvern minoritar incat a devenit un reflex de care nu pot scapa. E suficient sa priviti orice sondaj de opinie si veti vedea ca PSD-ul conduce de departe la capitolul coruptie.
Eu ma intreb daca cetatenii acestei tarii nu s-au saturat sa fie furati la infinit de Nastase, Mitrea, Vanghelie si toata gasca PSD-ista?

1,547 thoughts on “CUM POT UNII SA FURE LA INFINIT!

  1. Lulu
    Avem pareri diferite in privinta matrozului.Avand in vedere cate “plase” a dat si la cati, de cate ori a mintit, etc, eu nu-l mai cred absolut deloc.Tu chiar crezi ca atunci, cu draga Stolo pleaca la razboi, era cazul de plans ?

  2. ***lulu – bărbaţii noştri, adică românii, sunt toţi nişte sentimentali, dar nu vor să recunoască… Pe mine nu mă impresionează o sută de femei care plâng, cum mă scoate din uz un bărbat care plânge…

  3. Fleanca
    lasa domnule teoriile despre fineturi, spune-ne mai bine ceva despre “DEMOCRATIA CASTRATA” si “DEMOCRATIA HERMAFRODITA” , unde esti tu specialist .ha, ha, ha ,ha ,ha…

  4. Clujenii se dau in vand pentru Primul-ministru.Astfel, vinerea care tocmai a trecut, CPTaricelul, “facand pe Mihai Viteazu in mizerie, a inaugurat un drum communal de carute” si a vizitat comuna TAGA din jud. Cluj, unde omenirea l-a primit cu ovatii, palinca, slana, un sortiment de branza local (branza de Nasal) si peste afumat.Apoi,Tariceanu a semnat in cartea de onoare a comunei, eveniment la care a belit ochii de curiozitate, cocotat intr-un copac si stragand cucuriguuuu, zapa-ul satului, unul care se crede si regele {kinga} localitatii, parintele democratiei hermafrodite.
    Au mai fost vizitate apoi satele : Geaca si Cutca, comuna Sanmartin.

  5. in ultimele zile-hodorogita si ruginita masina de propaganda pesedista pune in circulatie un scenariu care n-are nici o acoperire-CEVA DE GENUL VADIM-BECALI SI…
    pai sa vedem cam cum stam-TRAIAN BASEASCU LA ACEASTA ORA NU CANDIDEAZA-ESTE PRESEDINTELE IN EXERCITIU SI ALEGERILE PREZIDENTIALE VOR AVEA LOC IN 2009.
    depre ce aliante vb,sa vedem partidele PNG SI PRM,intra in parlament?
    dar in acelasi timp sa vedem citi din vechii PARLAMENTARI PATATI CUM II NUMESC JURNALISTII MAI PUPA FOTOLIUL.
    unul din cei care va avea mari probleme este DAN VOICULESCU-dupa studiile de piata acesta este foarte prost plasat desi s-a cuibarit in colegiul lui piedone-umflatul care si-a luat carnet de conducere prin corespondenta cu jimmy hendrix.
    apoi nici mircea geoana nu sta bine-atacat din toate partile,gafind zilnic acesta are mari probleme in a fi inteles de cei pe care ii CONVOCA IN AUGUST LA FURCI SI TOPOARE-seful de formatie fiind ionhut-strategul,cel cu schemele logistice,militare.
    intrebare-UNDE-I CONTRACANDIDATUL LA PRESDINTIE?de ce nici un partid in afara de pd-l nu are candidat?
    hai ionhut ia explica-ne tu mai tov. colonel-IA SPUNENE TU DE CE PARTIDELE FAC IN PANTALONI DE FRICA?CIND VINE VB SA SE CONFRUNTE CU BASESCU?
    a si de ce tu guiti continuu-impotriva lui basescu?esti platit ionhut?iti da vreo ,CIRMOAJA DE PIINE VOICULESCU?ori vreo doi stiuleti de porumb?

  6. Ai dreptate silver, mai stiu ca ei supremii barbati, plang pe furis sa nu i vada nimeni. Tin prea mult la statutul de macho.

  7. Stolojan face dezacord pe prima:’cum zice romanii’.lol

  8. Se pare că poporul chinez a hotărât să facă tractoare la noi. Iată o speranţă neaşteptată. În timp ce unii fug, alţii vin, Plus că vom avea chiar aici, la noi, tractoarele de care avem nevoie, chinezi având tractoare adaptate productivităţii pentru terenuri nu foarte mari, aşa cum este specific la noi, cu trei branduri, Jinma, Foton şi YTO, cu puteri începând de la numai 18 CP.

  9. MădăMădă, bună seara! 😆
    După o zi aşa stresantă, acum blogul, suprasaturat de mesaje, se deschide foarte greu. Tu ştii ce trebuie facut. Te rugăm.

  10. ***Lulu – pe timpul comuniştilor, oamenilor nu prea le era permis să fie oameni cu defectele şi calităţile lor. Nu aveau voie să râdă, să plângă, să strige, după cum i-o cerea o anumită situaţie.
    Acum românul are posibilitatea să fie OM şi hai să punem capăt ipocriziei. Dacă noi suntem oameni, atunci să le permitem şi celorlalşi să fie oameni şi să nu mai ironizăm sau să speculăm slăbiciunile altora, fie că ne plac ori nu ne plac.
    Păi, Dumnezeu nu loveşte cu paru’ şi… 😳

  11. FRANK…..topul ala al tau de 500 plus listele si procentele partidelor cu cei bogati sunt direct proportionale probabil cu guvernarile lor….Probabil PDL incearca acum sa micsoreze distantele ….
    Desi daca luam declaratiile de avere a tuturor politicienilor nu vom gasi saraci si cinstiti la PDL…..
    Pariez ca multi de la PDL sunt tovarasi de afaceri cu cei de la PSD si de la PNL….prin rude ,familii….
    Ei ,politicienii sunt papusarii balciului politic romanesc…care trag sforile ….
    Politica a devenit a mare afacere in care merita investit odata la 4 ani pentru dividende grase zilnice timp de 4 ani….Sau un job banos unde daca nu curge pica…..De aici s-a creat si se creaza clasa bogata in Romania ….Cine nu a avut de-a face cu clasa politica ,nu a colaborat sau nu a cotizat la vreun partid a falimentat….Putini sunt cei care au reusit sa se ridice in top pe minte si afaceri cinstite….
    Si mai sunt cei care s-au ridicat ca oameni bogati pe mosteniri imense,terenuri,imobile etc…de cele mai multe ori descoperind ca sunt urmasii cine stie carui decedat roman bogat si pribegit de ani buni prin SUA si Europa……cu ajutorul autoritatilor locale si a vreunui excroc avocat sau notar….
    Si mai sunt……
    Deci nu te mai agita atat de tare amice Frank…..Sunt convins ca multi de aici cunosc realitatea din Romania ,moralitatea si averile politicienilor de toate culorile dar nu e de bon ton sa recunoasca aici tocmai aceste lucruri…..Nu da bine in campania electorala si apartenenta declarata politica….
    Desi sunt convins ca Dna Udrea nu trebuie identificata in aceasta campanie cu PDL in totalitatea lui si mai stiu ca personal nu are nici o legatura cu cele scrise de mine mai sus…….Datorita varstei,educatiei si pregatirii …Chiar face din politica o meserie asa cum ar trebui sa faca toti politicienii dinRomania ,care nu ar trebui sa vada in politica o sursa de imbogatire si de mismasuri care sa le asigure bunastarea lor si generatiilor viitoare…..

  12. adevarul e ca legea este lege…nu conteaza puterea unui partid atata timp cat distruge legile, legi pe care politicienii sunt obligati mai mult decat oricine sa le respecte. din pacate si pd-lul a scapat din mana cativa oameni care ulterior au fost prinsi distrugand acele afise, fapt ce din nou contravine legilor. reactie exagerata in urma unei actiuni la fel de exagerate. va salut doamna

  13. Bibliotecaru
    Mai lasa-l pe Vraca ca nu-i atat de important pe langa CULTURA ACEASTA mult scremuta si cu iz de Lac Rusesc fara Flota.

  14. moro-dragule-hai sa stam putin si sa ne gindim-in romania sunt aprox. 600.000. de firme-avind cieca 3,8 mil de angajati.
    ei daca tu iti inchipui ca toti sunt politicieni….atunci ma duc si ma predau la…IONUT[HAA HIII]
    dar nu te contrazic,referitor la ideea ca baietii fac afaceri intre ei,ca ataca ca lupii banul public,si de ce nu-FAC CHIOLHANURI,SE CUPLEAZA SI IN FINAL FAC CASATORII.
    depinde de unde privesti lucrurile-firmele care nu fac afaceri cu statul,cu banul public in generral nu au in spate oameni poilitici,ci manageri adevarati care stiu sa faca bani stiu sa conduca o afacere.
    eu pe cei care sunt legati de ;licitatiile facute de stat,si de banul public nu prea ii consider oameni de afaceri.mai degraba INTERMEDIARI.
    A SA VEDEM CUM STAM CU SONDAJUL PT P.M.

  15. FRANK…..ca sa ma luminezi…..poti sa-mi spui ce studii ai si ce profesezi …ce performante profesionale ai si ce expertiza ca sa-i faci pe toti ….prostanaci,idioti..etc..?Numai pentru faptul ca vezi rosu in fata ochilor daca nu canta aceeasi partitura ca tine….
    Mi-ar place sa cred ca toate calificativele negative pe care le dai sunt doar metaforice….Mai inclin sa cred ca iti cauti mult anumite cuvinte de legatura care iti suna interesant si care crezi ca-ti imbodobeste intelectual postarea …gen mixt…apropos de Radu Tudor…..pe care-l caracterizezi ca un “mixt de nestiinta ,idiotenie ….”citez din memorie…..
    Esti amicul meu declarat sinu vreau sa te descalifici intelectual folosind aiurea anumiti termeni si calificative care sfideaza realitatea ,bunul simt si inteligenta oricui…..
    Ca sa fii util intr-o campanie electorala sau sa ai o strategie corecta si castigatoare cred ca o minima decenta in limbaj atunci cand iti caracterizezi imaginarii sau realii adversari este necesara…..Si mereu trebuie sa mergi macar paralel cu realitatea si nu sa o denaturezi….electoratul roman poate e naiv in parte dar nu si prost……
    O seara placuta

  16. Argus, tu vrei sa si credem? Of ciutacu asta ti a luat mintile. Leapada-te de el pna nu ti fura si sufletul.

  17. FRANK…..580.000 de magazine,dughene,birturi,persoane fizice care vand gogosi si chiloti …si poate 20.000 de oameni cu afaceri mijlocii sau mari…..in care se regasesc prin tati,mame,copii ,nepoti mai toti politicienii romani…..Daca inca nu sunt acolo vor intra sigur…..

  18. Lulu
    ce sa crezi draga, ca aici asculti maneaua si tragi concluziile..

  19. UN SONDAJ (BCS)
    Comentariul lui Dan Andronic

    În urmă cu câteva zile spuneam că PD-L conduce, la o diferenţă de sub un procent… La mustaţă, dar încă în faţa PSD. CCSB mă contrazicea, venind cu un alt sondaj. Unde conducea PSD, iar PD-L venea pe locul doi. Nu cred în prostiile spuse de diverşi analişti care spun că e normal ca institutul lui Voiculescu să dea PSD pe primul loc, pentru că nici un director de institut nu vrea să conducă o prăvălie doar pentru câteva luni.
    Revin şi spun că sunt convins că PSD va câştiga alegerile, dar trebuie remarcată performanţa lui Băsescu care, de 4 ani, rescrie nu numai regulile democraţiei, dar şi regulile de marketing politic.
    Mai avem puţin…
    Un sondaj al Biroului de Cercetari Sociale (BCS), comandat de Fundatia pentru o Societate Civila, arata ca PD-L ar lua 34,7 din mandatele de deputati si 34,2 din cele de senatori, urmat de PSD, care ar totaliza 31,7% de mandate de deputati si 32% de senatori. Si cercetarea BCS, asemenea tuturor celorlalte sondaje ale altor institute, arata ca exista o diferenta mica de procente între PD-L si PSD, cuprinsa practic în marja de eroare, iar PNL se plaseaza în jurul celor 20 de procente pe care le-a obtinut si la alegerile locale, astfel ca oricare dintre PD-L si PSD, prin asociere cu PNL, ar putea forma o majoritate parlamentara. Sondajul mai indica plasarea la limita de intrare în Parlament a UDMR, respectiv 5%, în vreme ce PRM ar ramâne, ca si la alegerile europarlamentare, în afara Legislativului, cu un scor de 3,7%. Sondajul BCS a fost realizat în perioada 10-14 noiembrie pe un esantion format din peste 1.600 de persoane din întreaga tara, dintre care 26% s-au declarat absenteisti si nehotarâti. Barometrul de opinie are o marja de eroare de 2,5%.

  20. @ IONHUT November 17th, 2008 at 8:08 pm

    Domnule dragă,
    Eu vă garantez că melodia asta va fi hit de hit.
    🙂
    Mi-a plăcut faza cu caltaboşul.

    “De la caltaboşi
    Nu faci obraji frumoşi
    Las-că merge muica
    O stropim cu ţuică măăă!”
    🙂
    Asta era pentru PNL.
    🙂

    Dar şi când vor cere cei de la Roşu Negru drepturile de autor:
    http://www.trilulilu.ro/ollyvia/22bdb4b4e18e94

  21. FRANK…m-am gandit …20.000 de oameni de afaceri adevarati ,care fac profit si isi platesc impozitele aferente la stat e prea mult….poate 15.345……In fiecare resedinta de judet daca sunt 4-5 firme mari,adevarate private ,cu capital in totalitate privat…..fara lanturi de mari magazine….alea au un singur tata….sau aceeasi tati….in rest ….asfaltari,constructii,salubritate …ceva confectii de gata …cateva firme mari de transporturi interne si internationale…..
    Numara si tu…..La cati politicieni avem in parlament sau in afministratiile locale ar fi si greu sa se ocupe de atat de multe firme cum spui tu ….sau sa le sprijine sprijine pe toate….
    Mai taie un pic……si….Nu trageti in pianist….

  22. Bibliotecaru
    Exact ce spuneam si in zilele trecute : astia au coagulat in jurul lor toti ratacitii, exaltatii si toti pierde vara.
    Pana si hartistii au culoare specifica , de pomanagii

  23. Silver
    Tu nu-ti dai seama ca te obosesti de pomana? La ce ajuta un asemenea (cica) sondaj, cata vreme Marina calareata a zis ca pune pe cine vrea el si nici draga Stolo nu-i sigur ? Unde te incalzeste si de ce ?sau n-ai incredere in basea cumva ?

  24. Silver,
    Si inca ceva : daca tot nu-s bune deloc Antenele (desi eu cred ca are cei mai profesionisti redactori), ca au cautat acolo Draga Stolo, Vasile Blaga, Cezar Preda, si altii ?

  25. Traian Basescu iar se situeaza pe pozitia fariseului : dupa ce a l-a criticat pe Taricel zile la rand in legatura cu taxa de prima inmatriculare auto, care ar fi avut ca scop blocarea aducerii de rable in tara si stimularea productiei interne, acum se da maret si chipurile initiator al unor masuri indentice (de fapt acum se vede ca masura propusa de Tariceanu ar fi fost foarte benefica).

  26. buna seara portocalii si roscovani !

    “IONHUT Says:

    November 17th, 2008 at 6:09 pm
    Lumea a inceput tot mai mult sa se minuneze de CEI TREI CRAI DE LA RASARIT : Baselu, Vadim si Becali, fiercare cu profilul si specializarea sa : Unul regizeaza, al doilea recita , iar al treilea pazeste oile.Orice iesire in décor a fiecaruia in domenii pe care nu le cunosc, nu face decat sa amuze romanii”.

    Uite vezi, ma faci sa fac o comparatie intre cei trei enumerati de tine si iliescu,hrebenciuc ,patriciu ,voiculescu,tariceanu si nastase…iliescu si hrebenciuc regizeaza ,iar ceilalti fura tot !
    Sa nu crezi ca am uitat de geoana …dupa ce astia fura tot,geoana da o amnistie fiscala ca sa nu plateasca nici impozite !
    ionhut,in materie de coruptie si furat psd da clasa…vorba lu’ vanghelie :”astia nu stie nici sa fure !”orice iesire in decor a acestora ne duce cu gandul la vlad tepes !

  27. ei uite draga moro cine iti da tie un raspuns autorizat-DL. MIRCEA GEOANA-avind in vedere cite nazbitii ne-a propus geoana in ultimele luni,ar trebui pus intr-un borcan s-au dus la muzeul figurilor de ceara-
    voi amintii vreo citeva-indemnul la furci si topoare adresat oamenilor din dabuleni,pt a le aplica corectii fizice profesorilor.
    apoi trimiterea unor pesedii in spatiul cosmic,GPS,SOSELE ,25 DE MII DE EURO ETC.
    pina aici am glumit si l-am tratat cu condescendenta-ei astazi omul a scos pe gurita o ,PERRLA’MAFIOTA-AMINISTIE FISCALA-hopa,oups ia te uita la geoana ce-i umbla prin capatina.
    ei de aici MOROSANULE -incepi sa ai dreptate-amnistia fiscala vine sa binecuvinteze averile ilicite-GEN DAN VOICULESCU SI cei aprox 1000 de pesedei putrezi de bogati.
    abia din acest moment trebuie sa intram la banuieli-TICALOSII NE-AU PUS GIND RAU LA TOTI.
    aloo ionhut-ai auzit ratacitule?aducerea hotilor si a pungasilore la l;umina.
    pt astia te zbati tu mai colonele?tu tii cu hotii si pungasii?ce ai cu oamenii cinstiti?de ce vrei sa fie inselati?te-ai dat cu pungasii?

  28. SILVER…buna seara ….la ce e Stolojan in fata lui Geoana ?Cred ca nici Stolo nici Geoana nu vor fi in carti….Vorba cantecului:
    “Basescu desemneaza ,e nunta-n cartier
    Dar cine e alesul,ramane un mister”
    STEFAN…..ai dreptate ….unul mai ‘ot ca altul……Toti fura.Triumviratul…Basescu fura inimi ,Vadim si Becali vor sa fure locuri in Parlament……..Ceilalti ..Cartelul …fura si ei ce mai e de furat…Nu-l baga pe Iliescu in regia lui Hrebenciuc…….Iliescu are multe pacate dar nu e complice cu granzii enumerati de tine..Iliescu regizeaza filmul ala cu Renasterea din propria cenusa……Chiar…..daca Iliescu era cu adevarat retras din politica….Ce mai fabulau carcotasii analisti,simpatizanti etc?PSD devenea roz?

  29. haaa-iar crapa ionhut-haa hii-PROSTANACUL RAMINE VESNICUL PERDANT-HAA HIII-ce-mi plac aceste sondaje-tin atentia romanilor treaza,se suna intre ei ,isi spun parerea si-i articuleaza la procente pe pesedei.
    ei ce i-ar place lui IONHUT SA FIE GEOANA IN LOCUL LUI stolojan,HAA HII.
    iar maninci chistoace ionhut,vezi nu-rti bate neamurile.nu sparge tv.ia un pumn de calmante si te culca pina dupa alegeri..
    ce ingrata situatie pt diaconescu sa-l apere pe PROSTANAC’haa hii ce se potriveste ionhut cu prostanacul.

  30. @ionhut
    in privinta castigarii alegerilor,am convenit ca sondajele nu sunt relevante…parerea mea este ca pd-l va lua din procentele pnl ,3-5%…psd mizeaza pe absenteism la vot in orase si pe o prezenta masiva a taranilor la vot …asculta-ma pe mine ,vor fi surprize foarte mari…la mine in colegiu, un candidat care este primar de comuna ,are sanse sa castige in fata unui fost deputat foarte cunoscut…
    eu iti spun inca odata ,pd-l va castiga cu 4-5 procente in fata psd ,fara sa ma iau dupa sondaje,
    iar pnl nu trece de 18%!
    in urma cu o luna ti-am mai zis de becali si vadim…incet ,incet o sa vezi ca am avut dreptate in multe privinte,pt ca nu spun povesti ,ma informez de la surse sigure …

  31. moro-ai gruijA NU TRAGE IN PIANIST-DE CE TE IRITA SCHEMA CU SONDAJUL?ce nu-ti place?hai zii repede-faptul ca romanii vad in stolojan solutia te irita si pe tine.
    atunci treci la aceiasi terapie ca si ionhut-haa hiii.
    wow ce rautaciosi sunteti-haa hiii,baietii ati vazut cum se proceda cu lahuzele in evul mediu-cind intrau in durerile facerii li se indesa in gura un drug din lemn.
    va sfatuiesc sa va faceti rost de asa ceva-durerile PRODUSE DE pierderea alegerilor o sa va produca mari deranjuri-STINGA A FACUT IN PANTALONI-HAA HII

  32. Stefan
    Draga, lucrurile sunt prea complicate pentru tine si ca atare nu le-ai sesizat sensul : Miezul chichirezului era aliantele “contra firii”, ceea ce evidentia caracterul duplicitar, pervers, fariseic al sefului statului care una spune si alta fumeaza.Si nu ma refer la faptul ca-n politica se intampla asemenea devieri si n-ar starni ilaritate, ci ca Basea le face prost, infantil, in disperare, in vazul lumii, contrazicandu-se singur, vizavi de ceea ce declarase cu 5 minute inainte.De asta o si ia mereu in freza si s-a tot dus in jos in sondaje.Adu-ti aminte de prevederea din statul PD care zicea ca ei nu fac aliante cu PSD, dupa care a trebuit sa treaca vreo doi ani ca sa-si dea seama ca au sfeclit-o-n fericire.Mai adu-ti aminte ca tot baselu, prin conduita sa dusmanoasa a adus PDL in postura de a nu mai putea avea aliati.CA ATARE ACESTE ALIANTE PE SUB MASA LE-A FACUT FORTAT, NEAVAND ALTE VARIANTE.
    Si a ajuns sa se alieze cu cine? Cu Vadim, pe care mereu l-a hulit, injurat, i-a cautat bube-n cap , a vrut sa-i sterpeleasca cocoratia data de Iliescu, etc. Nu-i cumva injositor? Si mai ales in conditiile in care Europa nu agreaza PRM –ul. De aia o si da cotita, pentru ca din nou ii scade prestigiul si asa dus..
    Apoi, alianta cu Jiji, de care se ferise in ultimul an pentru ca vazuse ca-i cioban sadea, dar iarasi nu avea incotro.Iarasi injositor si iarasi se fereste…dar altfel PDL nu poate supravietui…
    Pe cand tu , vorbesti intr-o doara despre aliante, sa zicem naturale, care n-au nimic spectaculos, decat eventual acuzele voastre obisnuite..
    Asta-i diferenta dintre ceea ce am sustinut eu si cele balmajite de tine.

  33. FRANK…..OFFF…Bine ca te-ai luminat….Sa nu-l mai faci pe Geoana prostanac…..Deci …Geoana mafiotul,nu?Amnistie fiscala ….ce frumos suna ……Toti cei de dreapta vor vota cu stanga……cu amandoua mainile….la cati afaceristi platesc impozitele corect in ziua de azi…..Si noi ,restul vom fi scutiti de taxe si impozite ….pe 100-150 m2 de casa ,pe gradina ,pe terenuri…..Cred ca si Cristi se va bucura …am inteles ca are si el cateva mii de hectare amarate…..Balbeck se va bucura si el…scapa de impozit pe X m2 de piscina…..Balbeck daca nu ai platit redevente ,impozite pe farmacii inca ,nu o face ….
    Voteaza PSD si vei scapa…..
    FRANK ,eu cred ca ar fi bine ca si PDL sa voteze PSD si sa-l sustina la guvernare ….Sa dea astia amnistia fiscala si apoi sa-i aplice o motiune de cenzura si sa-l dea jos…..Raman si cu scutirea de taxe si impozite…..scapa si de PSD…vin la guvernare ,si pot acuza din nou greaua mostenire lasata de PSD cu amnistia fiscala…..dar care ii va bucura pe toti…..
    E bine ce zic?Daca esti de acord …..trage-i o postare si o chiuitura virtuala ….
    O seara frumoasa si fara taxa de placere…..

  34. Stefan
    “stefan7777c Says:
    November 17th, 2008 at 9:13 pm

    @ionhut
    in privinta castigarii alegerilor,am convenit ca sondajele nu sunt relevante…parerea mea este ca pd-l va lua din procentele pnl ,”

    Pai da. De aceea am si dat comentariul lui Dan Andronic, iar eu nu am comantat absolut nimic.

  35. STEFANE……33%,35%,37%…..plus 18%,20%,25% PNL ….rezulta guvernarea ……Oricand PDL poate fi Luceafarul lui Eminescu…
    “Ce-ti pasa tie ,chip de lut
    De oi fi eu ,sau altul ….”…………….Privind la imbratisarea PSDului cu PNL
    Am o vaga senzatie …..recunosc ,nu numai vaga ci si pe unele sondaje ca PNL sare de 20 % la aceste alegeri….Trag tare liberalii …..
    O seara buna…

  36. Nu am fost atent, dar parcă domnul Geoană doreşte suspendarea taxele pentru maşinile noi timp de 6 luni tocmai pentru a da o gură de aer celor de la Dacia.

  37. @cmorosanu
    imi pare rau ca te contrazic, dar iliescu era presedintele tarii cand s-a jefuit sidex,petrom si petromidia…tacerea lui iliescu in acea perioada= complicitate,nu poate sa spuna ca nu stia,generalul talpes a recunoscut ca l-a informat pe iliescu despre toate ilegalitatile …cand a depus juramantul ca presedinte,iliescu a jurat sa apere interesele nationale…cum le-a aparat ?

  38. @IONHUT

    Cred ca ar trebui sa propunem doamnei Udrea sa te aleaga mascota blogului, ca oricum toata lumea rade de prostia ta.

  39. @bibliotecaru
    cum comentezi proiectul lui Geoana referitor la amnistia fiscala ?

  40. Katrinta
    “# Katrina Says:
    November 17th, 2008 at 9:33 pm

    @IONHUT

    Cred ca ar trebui sa propunem doamnei Udrea sa te aleaga mascota blogului, ca oricum toata lumea rade de prostia ta.
    ba, tu nu vezi cat esti de redus mental incat nu poti lega doua cuvinte ?La prima aparitie pe ziua de azi nu faci decat sa ma-njuri, pentru ca-i greu sa inchegi ceva. Nu mai vorbesc de ziua de ieri cand erai satisfacut de ceea ce au patit minierii… baiatule mergi ba la doctor ca nu-i rusine, am mai auzit si de alti retardati tratati.

  41. STEFANE…Daca Talpes a recunoscut ca l-a informat pe Iliescu despre ILEGALITATILE comise cu Sidex,Petrom,Petromidia nu inseamna ca e si real….Cu ce dovedeste afirmatiile sale?Daca exista rapoarte scrise in acest sens e OK….Iliescu e vinovat ,complice …iar Talpes si-a facut datoria si e exonerat de vreo culpa sau neglijenta…Daca privatizarile au fost ilegale atunci toate sunt nule ,nu?
    Cele mentionate trec iar in proprietatea statului si se face o noua privatizare….vinovatii platesc etc…
    Tare mi-e teama ca la fel ca in cazul altor privatizari toate sunt acoperite de acte,documente si lege….iar Talpes e un papagal invatat cu mari costuri sa iasa la gargara si suete “nevinovate “pe TV….
    Cred ca toate marile privatizari din Romania au fost facute la limita legii,preferential ,pe preturi de nimic si cu comisioane grase pentru cei ce au semnat oficial si nu numai…..Dar mai e o chestie in legatura cu Iliescu si privatizarile…..Stii sloganul lui de atunci cu “Nu ne vindem tara?Nu prea se potriveste cu restul sau a platit costurile revolutiei si a fost obligat sa faca asta …..De cine?Nu vom afla niciodata….Sigur nu e Patriciu de capul lui si fara spate din afara….la fel si in celelalte privatizari
    mari si profitabile……Imi dau si eu cu parerea ……

  42. @ stefan7777c
    Desigur, voi comenta amnistia fiscală de îndată ce voi afla despre ce e vorba. În ce lege aţi văzut reglementată această amnistie?

  43. @ionhut
    ma faci sa zambesc…am sesizat bine ce ai vrut sa insinuezi,doar ca tu mereu joci la doua capete pt a te apara in cazul unor “gogosi”…
    In primul rand ca basescu nu e aliat cu becali si vadim,cei doi si-au oferit serviciile ,asa ca nu vad de ce un politician abil ar renunta la doua “mitraliere”intr-un razboi deloc curat…psd s-a folosit de vadim 19 ani ,acum ce nu-ti convine?
    consideri ca o alianta psd -pnl e normala ,atata timp cat pnl se declara un partid doctrinar de dreapta iar psd de stanga?
    Probabil urmaresc sa oficializeze relatia de curvarasie in care s-a aflat pnl de cand a scos partidul alaturi de care castigase alegerile de la guvernare(pd) si s-a aliat cu cel pe care il facuse corupt in campania electorala…
    gruparea tariceanu-patriciu-hrebenciuc-nastase-voiculescu este cel mai mare pericol pt romania,astia au distrus capitalismul din romania,ei sunt cel mai mare pericol pt societatea romaneasca pt ca pt ei legile nu au nici o valoare,justitia si politia le executa ordinele…acesti oameni urmaresc sa castige puterea economica si politica in romania prin orice mijloace…
    ionhut,la 50 de ani cred ca stii mult mai bine decat mine ca acesti oameni nu au ce cauta in viata politica,din pacate ura ta impotriva lui basescu nu te lasa sa vezi realitatea !

  44. RASPUNS pentru IONHUT:

    Pur si simplu am intuitie politica si ceva studii in domeniu.

    In alta ordine de idei, cine sunt “Mama Omida”, “Mama Agurida”, sunt cumva din neamul tau ?
    Salutari de seara (chiar daca ai neamuri sus-puse) !

  45. STEFANE….OK,OK…..de unde stii?Daca le-a scos Talpes….nu erau documente secrete totusi?
    Si restul la ce am postat?

  46. Iliescu a aparat interesele nationale ca o bunicutza ce e.

  47. @bibliotecaru
    este un proiect al domnului Geoana pe care acesta a promis ca-l va pune in practica daca psd va castiga alegerile iar el va deveni prim-ministru!
    Nu cred ca d-l Geoana se joaca cu vorbele ,doar este presedintele psd si a vorbit foarte serios cand a declarat ca o amnistie fiscala pt cei care nu au obtinut venturile legal e binevenita …

    d-le florescu, nu va prefaceti ca au inflorit ciresii,suntem in noiembrie…omul asta ori nu stie ce vorbeste (sincer m-as bucura sa fie asa),ori incearca sa reabiliteze marii talhari din ul;timii 19 ani (ceea ce este foarte grav si ma duce cu gandul la faptul ca geoana vrea sa transforme romania intr-un stat mafiot 100%)

  48. Stefan
    Imi pare rau sa te contrazic, dar numai cine nu vrea sa vada nu vede ca intre Basescu si Vadim exista o intelegere, deci n-are rost sa-mi racesc gura (numai daca urmaresti schimbarea brusca de conduita, limbaj si discurs a fiecaruia r vizavi de celalalt si-i suficient).daca esti cat de cat istet, tu chiar il vezi pe Vadim chiar atat de fraier si manipulabil incat sa-l joace marinaru ? Eu nu, mai ales ca asta se legase incusiv de Ceausescu.Deci mai mediteaza.Apoi gresesti si cu PSD despre care zici ca s-a folosit de Vadim. Inseamna ca nu ai fost in tara : vadim a fost in doua randuri suspendat de PSD , iar Vadim i-a atacat tot timpul.El a lansat inclusiv zvonul ca Nastase ar fi homo si multe altele.
    Iar restul afirmatiilor tale, ” gruparea tariceanu-patriciu-hrebenciuc-nastase-voiculescu este cel mai mare pericol pt romania,” nu demonstreaza decat ca ti-ai insusit bine documentele de partid si ca esti un tonomat de isprava.Eu zic sa mai gandesti cateodata si cu capul tau propriu si personal.

  49. moro dragule-cred ca trebuie sa avem o dreapta masura macar in forul nostru interior,atunci cind dam verdicte.
    dar in fata unor asemenea ineptii ramin interzis-moro sunt om de afaceri si stiu cum se fac banii-stiu cum iti tremura mina de multe ori cind iti depui semntura pe cite un contract-ma intreb insa la acest geroana ce ii tremura-eu cred ca ,creierii-care au miscarea de tremurici a unor piftii.
    hai ca vreau sa o vad pe doamna udrea-DACA NU TE CULCI MAI VB DUPA,.

  50. VEVERITA

    • veverita Says:
    November 17th, 2008 at 9:57 pm
    RASPUNS pentru IONHUT:
    Pur si simplu am intuitie politica si ceva studii in domeniu.
    In alta ordine de idei, cine sunt “Mama Omida”, “Mama Agurida”, sunt cumva din neamul tau ?
    Salutari de seara (chiar daca ai neamuri sus-puse) !

    Draga, prin raspunsul tau : “Pur si simplu am intuitie politica si ceva studii in domeniu m-ai lamurit deplin si ma simt mic in fata ta, mai ales din cauza acelui ”ceva studii”.Totusi, e regretabil ca la atatea studii si intuitie, n-ai facut cunostinta cu “mamele”respective, dar imi dau seama ca dupa varsta frageda pe care-o ai, dispui de timp si vointa necesara sa-ti completezi atat studiile cat si diversele intuitii…

  51. @IONHUT

    Nu Vadim a lansat zvonul despre Nastase ci un ziarist din America, si nu-i un zvon ci o realitate. Dupa cum iti spuneam, tu esti doar un simplu ignorant.

  52. @ CRISTI

    Sunt partial de acord cu tine.
    Te felicit ca o sustii in campanie pe Doamna. ESTE O PERSOANA CARE MERITA.
    Daca ai ajuns sa fii barfit deja in partid, inteleg ca esti in linia I-a si se explica eventuala invidie … nu te lasa, mergi inainte !
    Nu sunt de acord cu ideea ca NU TE POTI RIDICA daca altul sare la lupta in interesul partidului (CU ORICE PRET ?). TE POTI RIDICA SI DOAR PRIN IDEI CONSTRUCTIVE !
    E.U. va castiga in orice domeniu pentru ca ESTE O DOAMNA ! Cel putin asa vreau eu sa cred !
    Felicitari pe aceasta cale echipei de campanie E.U. care munceste, nu gluma !
    O seara placuta.

  53. ***De mult, când eram copii, mama ne spunea o poveste cu o bufniţă şi cu un vânător care a împuşcat puii bufniţei deşi aceasta îi ceruse să nu-i împuşte pentru că sunt puii cei mai frumoşi din pădure… 😳
    Uitaşi-vă la RTV, la gazda noastră! E cea mai frumoasă, nu-i aşa? 😆

  54. KATRINZA
    # Katrina Says:
    November 17th, 2008 at 10:25 pm

    @IONHUT

    Nu Vadim a lansat zvonul despre Nastase ci un ziarist din America, si nu-i un zvon ci o realitate. Dupa cum iti spuneam, tu esti doar un simplu ignorant.
    Da ba catrinza, dupa cum ai constatat este un lucru esential pentru o minte bolnava…

  55. ***Veveriţa scrie: E.U. va castiga in orice domeniu pentru ca ESTE O DOAMNA !
    Doamna Elena Udrea va câştiga pentru că este o luptătoare! Va câştiga pentru că este serioasă, muncitoare, corectă şi-i place ceea ce face.
    Şi, nu în ultimul rând, va câştiga pentru că o susţinem noi cu gândurile noastre curate! 😆

  56. @ stefan7777c
    🙂
    Dacă este doar un proiect PSD şi nu există o lege (cum este de exemplu în Republica Moldova), mă gândesc că probabil va trebui să treacă prin parlament. Fără acordul celorlalte partide, nu văd cum ar putea fi aprobat. Şi apoi, dumneavoastră nu credeţi că PD-L va fi învingător? De ce vă îngrijoraţi?
    Ca să nu credeţi că mă eschivez însă… Eu nu sunt de acord cu amnistia fiscală pentru că nu este normal ca statul să fie pentru unii mumă şi pentru restul ciumă. Ar trebui însă să există un plan care să nu falimenteze firmele. Poate că cel mai nimerit ar fi ca statul să devină acţionar la firmele care nu-şi pot plăti datoriile.

  57. Silver
    Vrei sa spui ca Luminita nu-i si ea o luptatoare si poate castiga ?

  58. Nu, am greşit, nu domnul Geoană vorbea despre suspendarea taxelor de poluare pe maşini noi.

    Preşedintele Traian Băsescu a declarat ieri, la Uzina Dacia de la Mioveni, că suspendarea pentru şase luni a taxei de înmatriculare pentru maşinile noi ar putea fi o soluţie de ieşire din criză a firmelor care activează în domeniul auto. „Am purtat o discuţie cu cei din conducerea uzinei, care au venit cu propuneri pentru ieşirea din criză. Le voi susţine demersurile, printre care şi ca taxa de primă înmatriculare să fie suspendată. Industria României, implicit şi cea de la Dacia, este afectată de criza mondială, nu de una internă. Este prioritar pentru România ca uzina de la Piteşti să funcţioneze la cote maxime. De rezultatele uzinei depind, pe de o parte, o bună parte din economia naţională, dar şi zeci de mii de oameni care lucrează în acest domeniu“, a spus preşedintele Băsescu.

    Guvernul va suspenda pe o perioadă de 3-6 luni taxa de poluare auto percepută la achiziţia de vehicule noi, pentru a limita astfel importurile de maşini vechi, a anunţat ieri premierul Călin Popescu-Tăriceanu. „Maşinile second-hand au omorât vânzările de la Dacia şi le vor omorî şi pe cele de la Ford. Cea mai eficientă măsură este anularea taxei pentru maşinile noi. Practic, păstrăm taxa pentru maşinile second-hand“, a declarat Tăriceanu. (Evenimentul Zilei)

    Domnule stefan7777c, dumneavoastră cum comentaţi această situaţie? Oare o fi corectă suspendarea acestei taxe pentru avantajarea unor anumite firme constructoare de maşini şi, mai ales, de import maşini noi (aici ar putea fi interesul domnului Tăriceanu)?

  59. @ionhut
    deoarece observ ca de cateva zile esti atacat concertat , nu o sa intru in acest joc,si din aceasta cauza voi ataca doar ideile tale ,chiar daca tu nu te poti abtine sa ma jignesti subtil…
    se intelege ca vadim are anumite pretenti ca si becali de altfel …dar in politica nu poti intoarce spatele nimanui,politica este arta negocierii …
    aversitatea dintre psd si vadim e gargara…dupa ce se certau ,la vot in parlament psd si prm(vadim) votau cot la cot cu voiosie !
    vadim a simtit ca psd nu mai are nevoie de serviciile sale si incearca acum o repliere ,insa psd l-a lucrat subtil pe vadim si i-a destructurat partidul(ex.in dolj presedintele organizatiei prm ,nedelescu a candidat in 2008 pt primaria craiova din partea psd ,iar d-ra lia olguta vasilescu a trecut cu bagaje cu tot la psd)

  60. @bibliotecaru
    intr-o economie de piata rezista cel capabil,cel competent… interventia statului ar duce la ce ai spus tu “pt unii muma ,pt altii ciuma”.
    legea falimentului este in vigoare !
    in legatura cu taxa de prima inmatriculare,am inteles aluzia…cred ca recesiunea economica l-a facut pe basescu sa-si schimbe parerea…sincer,eu nu sunt de acord !

  61. @ stefan7777c
    De fapt legea falimentului a fost abrogată prin legea nr 85/2006 privind procedura insolvenţei. Având în vedere că procedura este greoaie şi că, de obicei, ceea ce poate fi valorificat dintr-o firmă este, de multe ori, foarte puţin, socotit relativ la datorii, falimentul nu este util de fiecare dată. Nu sunt de acord cu tăierea datoriilor pentru că nu este fairplay faţă de cei care care plătesc cu primordialitate aceste datorii şi apoi îşi iau profitul. Dar ar trebui căutate nişte soluţii atunci când reabilitarea unei firme este utilă statului.
    Vă recomand să citiţi cu atenţie legea pentru a vedea ce înseamnă acest faliment şi mai ales procedura:
    http://www.dreptonline.ro/legislatie/lege_procedura_insolventei.php

  62. @bibliotecaru
    nu ma refeream neaparat la fondul problemei !

  63. WOWWWWWWWWWWWW!!!!!!
    pavel abraham:in 1995 in casa actualului ministru de interne CRISTIAN DAVID S-AU GASIT DROGURI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  64. @Bibliotecarul

    Nu te-a u informat admiratorii Corinei Cretu din ce fonduri s-a organizat intalnirea bogerilor la Bruxelles ?

  65. noapte buna roscovani si portocalii !somn linistit Madalina !
    super s-a prezentat E.U. la emisinea de la realitatea tv ,din toate punctele de vedere !felicitari!

  66. p.s. cristian david e penibil…nu-mi vine sa cred !

  67. Noapte bună! 😆
    Până şi cârcotaşii s-au dus la culcare. Am rămas eu, care de regulă mă culc prima, să sting lumina! 😳

  68. @ Katrina
    🙂
    Nu m-a informat, dar ştiu.
    Fiecare europarlamentar are la dispoziţie un fond din partea Parlamentului European care să organizeze astfel de vizite în scopul conştientizării rolului PE. Dacă nu sunt folosite, aceste fonduri sunt pierdute. Banii sunt deci plătiţi de Parlamentul European.

  69. Cine citeşte cu atenţie acest raport şi spune că banii ICR sunt prost cheltuiţi, este, cred eu, răuvoitor. Personal cred că instituţia ICR de astăzi este cea mai activă (şi cea mai corect activă) instituţie a statului român, şi spun asta în condiţiile în care mai arunc un ochi asupra ceea ce se întâmplă în cultura românească. De altfel aprecierea internaţională a manifestărilor organizate de ICR sunt o dovadă ce nu poate fi tăgăduită.

  70. ***Bibliotecaru – şi Doamna Monica Macovei a fost apreciată de UE, după care i s-a arătat uşa… Acum a venit râmdul ICR să primească aprecieri internaţionale şi blamări chiar din partea celor care ar trebui să fie mândrii că sunt români. 😳

  71. @ silverstar
    Poate aveţi dreptate.

    Ştiaţi că Ramona Mănescu a fost desemnată drept “Europarlamentarul anului 2008” la categoria Educaţie şi cultură? Premiul i-a fost acordat de către prestigioasa publicaţie europeană The Parliament Magazine în cadrul The Parliament Magazine Awards.

    Vedeţi dumneavoastră, eu sunt mândru de toţi românii care nu se bălăcăresc într-o zonă murdară a politicii “pe contre” sau a afacerilor “pe interese”.

    Eu nu pot alege românii numai dintr-o anumite parte a clasei politice, nu mă pot bucura numai pentru unii în timp ce ceilalţi au un succes nemeritat.

    Am spus, o apreciez pe doamna Macovei, cu sau fără premiu. Mi-aş dori însă ca cei care o susţin politic pe Monica Macovei să o susţină din motive de eficienţă şi nu cu gândul ca va doborî, ca pe popice, câţiva adversari politici. Eu unul sesizez că doamna Macovei este folosită ca o armă, şi asta mă supără şi mă nelinişteşte un pic. Poate nu este adevărat, poate este doar o impresie, dar nu mi-o pot reprima. Aceiaşi miză a războiului politic am avut-o şi în tumultul schimbării procurorului şef al DNA. Repet, poate greşesc…

  72. Buna dimineata tuturor !

    O noua zi de campanie pentru d-na Elena Udrea si staff-ul dansei.Sa fie o zi frumoasa pentru toti !

  73. Bună dimineaţa! 😆 AMR 12 zile!

    Citatul zikei

    “Cei mai rationali oameni sint politicienii: nu isi fac iluzii, ci le exploateaza pe ale altora…”
    Edgar Jeffries

  74. Un zâmbet la cafea… 😆

    Doi batrani stau de vorba:
    – Cand eram tanar, o fetiscana superba era pe punctul de a-si sacrifica viata pentru mine!
    – Cum asa?
    – Da… Am cerut-o in casatorie si mi-a spus ca, decat sa se marite cu mine, mai bine se arunca inaintea trenului…

  75. ***Bibliotecaru – nu ştiu, nu cred că Doamna Monica Macovei a fost folosită ca o armă împotriva adversarilor politici. De către cine? De Băsescu? Nu ştiu dacă Preşedintele chiar ştia cât de bine lucrează Doamna MM. Aşa că nu poate fi acuzat. Pot spune doar că MM a luat foarte în serios lupta anticorupţie. Şi cred că tocmai această seriozitate a speriat…
    Acum i se reproşează că nu a făcut nimic pentru că nu şi-a finalizat acţiunea. E o dovadă de ipocrizie. Toţi foştii miniştri din guvernul Alianţei DA au fost bine intenţionaţi şi serioşi. Cel puţin aşa i-am perceput eu. De aceea a şi trebuit să plece… Încurcau nişte planuri… Ale celorlalţi… 😳

  76. Pai reprezenta justitia,era cea mai mare,toate dosarele ii sunt prezentate.Ea decidea ce dosare sa se inchida.De ce s-a intalnit dansa cu Basescu,Tariceanu si Patriciu?

  77. Buna dimineata d Udrea, Madalina, Cristi si tuturor de aici!
    Iar va asteapta o zi cu MUNCA , iar va dedicati oamenilor….si iar va spun cat va respect pt tot ceea ce faceti.
    Am vazut si eu aseara emisiunea lui tatulici, cu cele 6 doamne invitate, concluzia e simpla: Elena Udrea, detasat da clase de bun simt, eleganta in exprimare, lipsa de rautate, ironie fina, evitatea vorbelor veninoase stil olguta si tanti aia ce-i ministrul muncii-doamne ce tata!!!!,. Intr-un cuvant ,cum spuneam si celor de la ziua, MA REPREZINTA FRMOS! Celelate doamne au probleme de conduita si exprimare in societate, ca ele sunt MULTE, ca d Udrea sunt PUTINE, asta-i concluzia mea.

  78. buna dimeneata tuturor celor care simt si gindesc ca mine-
    draga administrator te rog transmite-i doamnei udrea sincerele vmele urari de bine-si inca ceva-aseara la r.tv-a avut cea mai buna aparitie tv-pusa fata in fata cu alte doamne si-a putut da masura valorii.
    luptatoare,subtila cu nerv-a fost super cooooool-le-a dat clasa celorlalte competitoare-s-a complectat excelent cu doamna sulfina

  79. Si d Udrea spunea aseara de coruptia din sistemul justitiei! Nimic nu se poate face atata timp cat sunt numiti pe criterii politice. Stie ce spune. Iar d Macovei nu a avut timpul necesar sa faca CURATENIE, dar nu i timpul pierdut.

  80. ***Balbeck întreabă: “De ce s-a intalnit dansa cu Basescu,Tariceanu si Patriciu?”
    Răspuns: De Vintilă…

  81. wow ce.
    -mi plac sondajele facute de realitatea-unde sunteti domnilor-ionhut-ce parere ai de ce gindesc romanii?
    iar v-au bagat romanii in bitum
    ce mi-a placut intrebarea si raspunsul:
    care din partide lupta impotriva coruptiei?:
    PD-L30,5%
    PSD15%
    PNL%
    haaa, si sa mai spuna cineva ca romanii n-au nas fin,haaa hiii
    si cum ar putea sa fie altfel,cind ai in partid oameni ca adrian nastase,miron mitrea,mircea geoana,si toti chibitii care au folosit parlamentul pt. a da legi care sa protejeze hotia.
    cum sa nu te miroase romanii ca esti neam de hot cind pui la justitie oameni ca TUDOR CHIOARIU,IAR LA INTERNE OAMENI PRECUM DROGATUL CRISTIAN DAVID,CUNOSCUT IN MEDIILE CELOR CARE TRAG PE NAS CA -TROACA-HAAA HIII.
    si cind te gindesti ca astia,chioariu si troaca asta vin pe filiera lui relu ferchesiu,-moldoveni din iasi ca IONHUT
    ionhut tu ce tragi pe nas?haa hiii

  82. ce comic cristian asta-cind s-aq insurat omul a fost obligat sa-si schimbe numele,fatuta nu suferea expresia-TROACA-HAA HII.
    dar ii suferea vreo tigarusa de marijuana…..haa hii
    si eu care ii suspectam pe moldoveni ca trag……doar la masea vinisor,ei uite ca iar m-am inselat,cristian al nostru a tras o TROACA DE …PE NAS…HAA HII

  83. daca in romania a putut ajunge in fruntea ministerului un cetatean care a cochetat cu retelele care traficau stupefiante atunci e clar ca suntem intr-o situatie delicata,basca ca planeaza si suspiciunea ca BAIETUL TROACA-A FOST GHIDONAT DE OARESCE SEERVICII-HAA HII-L-AU DAT IN GIT GENERALII.
    l-au aruncat ca pe o masea stricata-troaca asta e terminat-il sfisie hienele-cind vor termina nu va ramine decit scrumul de la o tigare de …..ati ghicit…haaa hii

  84. ***FRANK ZAPA[KING] – şi mie mi-a plăcut sondajul RTV. E Andronescu s-a uitat cruciş şi a înghiţit… Tare au deranjat-o adevărurile spuse despre colegii ei de partid: A Năstase, M Mitrea, Miki Şpagă, M Geoană… Nişte hoţi, nişte ticăloşi… Răutăţile traseistei Olguţa nu sunt de luat în seamă… Cum ar fi altfel, după ce a trecut prin partidul lui Vadim? Oricum, va ieşi din ecuaţia PSD peste 12 zile…

  85. ***FRANK ZAPA[KING] – nu fi rău. Tu n-ai văzut că el spune NU?… Ce-ţi trebuie ca să-l crezi? 😳

  86. LULU-FRUMOASA BLONDA-da mie nu-mi urezi nimic?nu vezi cum pica reactiunea precum popicele-haa hii
    m-ai cam neglijat in ultima vreme,haa hiieu nu cind vreau sa devin combativ ma uit la pozele de la intilnirea bloggerilor.

  87. Ma rog,Basescu n-a fost,dar si el a participat f activ…

  88. ca sa-l cred sa-mi dea si mie o tigara dintr-aia care te duce in lumea visarii,haa hii silvestar o zi buna,si imi pare nespus de rau ca te-au pradat hotii-cu un asemenea min. la interne …e clar hotii zburda

  89. pe blog mai avem o victima a generalilor-BALBECK,HAA HII
    balbeck si tu ai tras pe nas?haa hiiia spunene tu ce ai tras pe nas?haa hii,firfirei?

  90. Ce treaba are David ca i-au furat hotzii mobilul silviei?La mCristian David prin 1995 s-au gasit droguri in casa?

  91. Cum e treaba si cu sefii politiei?Cristian David a venit hotarat in Ploiesti sa-l schimbe pe Iulian Bach.Nu a reusit sa-l schimbe.Se stia ca sar toate partidele politice.L-o fi sprijinit si Patriciu PE iULIAN bACH?Ministrul de Interne nu poate demite,poate primul ministru in schimb?

  92. Franky,eu am tras aer pe nas,dar tu ti-ai facut injectii cu ‘vitamine’ hahahihi

  93. Doamna E.U. a vrut sa se razbune pe toti cand a scos biletzelul,inclusiv pe presedinte?loool,ba de unde le scot?

  94. prin anii 70 a fost turnat un excelent film-NOAPTEA GENERALILOR’-ar fi intersant ca multi din dv sa vada acest film-o capodopera cu o distributie de exceptie-ideea este ca pina si criminalii in uniforma au un dram de onoare-asa ca daca generalii au hotarit ca acest troaca trebuie dat in git e de JALE OAMENI BUNI.

  95. Unchiul meu a zis ca e o…cand a scos biletzelul ala.Cum sa fie ma o…uite e femeie desteapta serioasa,imi venea sa-l rup cu bataia,dar am iesit la fotbal.Am exagerat putin,dar asa a zis.E o …Nu mint.

  96. FRANK ZAPA[KING] – nu vorbi de onoare. N-ai văzut cu ce oroere a fugit A Năstase de justiţie? 😳 Au dus ţara de râpă, au fost arătaţi cu degetul de hoţi dar nici unul nu recunoaşte… Oroare da! Onoare ba!

  97. Eu spun parerea unui om,n-am reprodus nimic,doar ca am ras de ma prapadeam,cum sa-l iau la bataie pe unchiul meu?

  98. ZAPA, nu erai pe blog la momentul urarilor mele. Cum sa te neglijez, te citesc, ma amuz, ma binedispui, esti de neinvins. Niciodata nu te voi neglija,hihihi!
    Gata, va las cu bine o iau din loc, ne “vedem” dupa pranz…..Aaaa uitai o melodie sa va dedic…..caut si revin

  99. Eros Ramazzotti a avut si f. mult noroc.Mie nu-mi place.La fel Enrique Iglesias.Tatal sau e cu mult mai bun.Mi-a placut si pt. ca a fost si portar la Real Madrid.E mare lucru.

  100. Lulu
    Iti amintesc ca C David si ai lui au facut si inca fac parte din Alianta DA.Adica nu se stiasu intre ei si cu bune si cu rele ? Al naibi spirit de observatie pe acesti PDL, mai ales dupa iesirea de la guvernare.Ce ianinte aveau orbul gainilor?

  101. Anastacia e dupa mine peste Tinna Turner,dar sub Aretha Franklin.

  102. Cum sa-l am prim ministru pe unul ce face dezacord?Mai vroia sa fie prim ministru si in slip.

  103. @ silverstar November 18th, 2008 at 8:12 am
    Probabil că nu aţi sesizat o nuanţă în ce am spus eu. Nu era vorba despre realitate. Nici eu şi nici dumneavoastră nu aveţi, probabil, să ştiţi care este realitatea. Eu vorbeam despre o percepţie. Ori percepţia mea este că există o presiune a “dosarelor” spre PSD, PNL, PC. Şi această percepţie a mea nu vine din faptul că nu sunt dosare PD-L, aşa cum spun alţii, ci pentru că dosarele PSD, PNL şi PC nu se finalizează, se “fofilează”, par făcute “la mişto”. Personal nu înţeleg de ce se discută atâta timp despre aceste dosare dacă nu au nici o finalitate.

  104. Sunt oameni ce n-au grija deloc de dosare.Alea se prafuiesc.A trebui sterse de praf.Apar fel de fel de microbi,bacterii pe ele.Se tem sa nu se imbolnaveasca…

  105. Cand ma gandesc ce brute au fost cei ce i-au omorat pe ceausesti fara judecata…ce salbatici!Au mai scos si o carte de colorat ‘reportaj din iad’.Copiii ii colorau pe ceausesti.

  106. mai balbeck iar ai scapat ocazia sa fii un intelept-dar ceausesti cit de salbatici si primitivi au fost?ai?acest lucru nu vrei sa ti-l aduci aminte?ia intreaba-i matale pe supravietuitorii revoltelor de la brasov,pe batrinii mineri care mai sunt in viata dupa revolta din vale-de ce esti un mic fariseu balbeck-daca gindesti intr-adevar asa atunci esti un ticalos,daca e o sopirla atunci…

  107. stimata doamna,e admirabila,dar previzibila si ca atare superfluua atitudinea dumneavoastra fata de un partid cu care va luptati la alegeri.nu se poate nega lipsa de constiinta a oamenilor care se lupta pt. putere,dar acest adevar evident este valabil si pentru celelalte partide inclusiv pt. cel din care faceti parte si dumneavoastra,cu atata mandrie .vreti sa spuneti ca nu aveti cunostinta de existenta unor indivizi,membrii pd-l,care trateaza legea ca pe un pres,care fac afaceri dubioase cu statul,care se folosesc de statutul pe care-l au pentru a obtine diverse beneficii (necuvenite de alfel),al caror unic interes este propria persoana?cu ce credeti ca sinteti dumneavoastra mai buni?cu ce va mandriti atat?clasa politica este aproape in intregime gaunoasa,lipsita de idei practice,se impauneaza cu discursuri populiste “va facem,va dregem”,”meritati mai mult”,”noi cu voi,ei cu ei””,etc,etc…indiferent ca se cheama boc sau geoana,vadim,becali sau tariceanu,toti pornesc la drum cu acelasi gand:”facem si spunem orice acum,numai sa fim alesi,dup-aia mai vedem”….bine ca avem tone de proiecte,de idei si de planuri,ca s-avem mai tarziu cu ce sa ne stergem undeva…in rest,numai de bine sau ca sa va sune mai familiar…va urez “sa traiti bine!”…indiferent cu cine…cu noi…cu voi…cu ei…

  108. alooo,aloo ionhut-da matale de ce esti circotas?haa,hii da matale nu stii, din primul guvern CRISTIAN DAVID SI TROACA PE DEASUPRA NU FACEA PARTE?
    da matale ionhut,ai uitat cum l-au votat pesedeii tai si stapinul tau DAN VOICULESCU-TURNATORUL,AI?AI UITAT.
    mai omule du-te si trage o…….badarcuta de vin,ca la virsta ta nu se potriveste o tigare dintr-aia ce ti-o invirtesti singur.
    sunteti in cofa mai expiratilor-nu vrei sa raspunzi la intrebari?haaa hii stai si coci asa-i?si nu-ti pica nimic de ros,haaa hii.
    adio pensioara,l-ai ascultat aseara pe STOLOJAN?daca nu, intreaba si tu pe cei care l-au ascultat-VIN VREMURI GRELE CAPORALE,HAAA HII-se umbla la solde,haa hii.
    si cu sondajul coruptiei cum stai-ai vazut ce cred romanii despre oamenii tai BEY IONHUT?ca sunteti NESTE HOTI SI PROFITORII-haa hii ce-mi place v-au ghicit romanii-si cum spun baietii de la catavencu-va trag romanii astia niste voturii in cap de n-o sa le puteti duceeee,haa hii.
    cereti copii vize pt. CONGOOO,DA RAPID PINA MAI AVETI TIMP-NU TRE’ SA VA GINDITI ACUM LA INTERNET-ginditi-va la pielicica voastra,haa hiii

  109. STEFAN
    O sa-ti raspund la fiecare idée de-a ta si o sa-ti demonstrez ca iarasi nu ai dreptate :
    1.” se intelege ca vadim are anumite pretenti ca si becali de altfel …dar in politica nu poti intoarce spatele nimanui,politica este arta negocierii ..”
    Eu stiu ca politica este arta negocierii, dar tu prin ceea ce afirmi nu faci decat sa-mi dai dreptate la ceea ce ma contrazisei anterior.Pai n-am afirmat eu ca Basea a ignorat acest principiu si a introdus in mod infantil in statutul PDL prevederea ca nu face intelegeri si aliante cu PSD ? N-am afirmat tot eu ca Basea a intervenit jignitor in multe ocazii astfel incat “a taiat” posibilitatile de negocieri si aliante cu PNL,UDMR, PC, PRM, ?Ba da…Si atunci cum ramane cu “ Arta negocierii” taman la “marele politician de doi lei”? Traian Basescu, draga Stefan nu-i niciun fel pe politician talentat , cum sustin unii.El face politica dupa starea de nervi in care se afla la un moment dat, deci dupa dispozitia sa sufleteasca, dupa inspiratie si toane , daca vrei.De asta este si mereu “de nepravazut” si oricum “hachitele” au inceput sa se razbune si-l vor costa..
    Dar sa revin la problemele initiale, despre ”se intelege ca vadim are anumite pretenti ca si becali de altfel …dar in politica nu poti intoarce spatele nimanui” si sa-ti spun ca m-ai dat gata cu chestia ca-n politica nu poti intoarce spatele nimanui, referindu-te bineinteles la marinar. Haida de, pai pana acum la cati nu a intors Baselu spatele, chiar si fara motive prea intemeiate politic (UDMR, PC-asta dupa ca i-a pacalit ca sa vina la guvernare alaturi de Alianta DA, apoi Plesu, Saftoiu, Anghelescu,SR Stanescu, “Petre esti cel mai bun”, A.Sassu, etc, etc.) ?
    Din ceea ce sustii sa inteleg ca de patru ani de zile Vadim si Becali n-au avut pana acum pretentii ? Si atunci de ce nu s-a uitat marinaru la ei ? Vezi cum ajungi la vorbele mele ca Marinaru , in fine ,si-a dat seama ca din cauza comportamentului sau s-a izolat , atat el cat si PDL-ul ? Aflat deci la foarte mare ananghie (in special din cauza pericolului de a rata el al doilea mandat) s-a vazut obligat sa faca singurele aliante care-i mai ramasesera disponibile : cu Vadim, desi asta e hulit inclusiv pe plan european ; cu Becali , cae-i aproape la fel de dezagreat.Cu alte cuvinte a facut aceste aliante, imposibil de conceput anterior, cu riscul alterarii imaginii sale si a PDL(de aia le si neaga, dar adevarurile se vad din actiunile zilnice) doar pentru ca le-a intrezarit ca unica salvare.
    2.” aversitatea dintre psd si vadim e gargara…dupa ce se certau ,la vot in parlament psd si prm(vadim) votau cot la cot cu voiosie !
    vadim a simtit ca psd nu mai are nevoie de serviciile sale si incearca acum o repliere ,insa psd l-a lucrat subtil pe vadim si i-a destructurat partidul(ex.in dolj presedintele organizatiei prm ,nedelescu a candidat in 2008 pt primaria craiova din partea psd ,iar d-ra lia olguta vasilescu a trecut cu bagaje cu tot la psd)”

    Nici aici nu ai dreptate si te contrazici chiar de la inceput, ca dovada ca nu aperi o cauza dreapta : ori s-au inteles si erau aliati, ori PSD l-a lucrat si i-a destructurat partidul ?
    Intre PSD si Vadim cu PRM –ul, neintelegerile au inceput de la prima si unica guvernare comuna din anii 92-93, cand PSD-istii l-au “tras in piept” cu functiile date (cele mai mari primite de PRM :vreo doi secretari de stat), iar PRM a renuntat sa mai guverneze si a iesit precum a facut acum PD-ul.De atunci intre aceste doua formatiuni nu a mai existat pace si intelegere niciodata.Asa ca tot ce afirmi tu este “pe langa “ subiect, din lipsa de informatie, ori din rea intentie.Astfel, la toate privatizarile importante PRM a votat impotriva in parlament, iar Vadim a iesit mereu cu dezvaluiri in presa despre hotiile PSD-istilor.Chiar si la sprijinirea actualului guvern liberal minortitar, PRM a votat impotriva.Plecarile din PRM se datoreaza comportamentului inchizitorial al lui Vadim si atat. Aici, pentru ca-mi insulti inteligenta, ti-as putea spune ceva de dulce dar ma abtin, deoarece bati seaua cu Olguta Vasilescu de la PSD, dar taci in privinta multora care au migrat catre PDL si, o sa-ti amintesc doar de Wiliam Branza si Dorel Onaca, din toata turma..
    3.” gruparea tariceanu-patriciu-hrebenciuc-nastase-voiculescu este cel mai mare pericol pt romania,”
    Hai nu zau ?Mi se pare ca faci o confuzie intre o tara si un matelot. Pentru Romania sau pentru Basescu ?
    Draga Stefanel, aceasta grupare de care faci atata caz nu prea exista decat de conjunctura si ca un paradox, a format-o exact amicul tau Basea prin comportamentul sau.A reusit astfel sa-i faca sa fie de aceeasi parte a baricadei oameni care nici nu visasera vreodata asa ceva.Sincer, Tariceanu , daca n-ar fi fost atat hulit de marinar, nu se alia in veci cu pesedistii, insa vicisitudinile vietii l-au obligat, la fel ca si pe alti penelisti, la fel ca si pe Basea sa intinda mana catre Vadim si Becali.
    Insa ti-am mai spus, aliantele PSD-PNL nu mai par ceva deosebit, cata vreme in Europa , pentru binele tarilor lor, cei din dreapta esichierului politic s-au asociat cu social-democratii.Anormala si impotriva firii ramane insa alianta Basescu-Vadim –Becali, din motivele mai sus expuse si mai ales pentru faptul grav ca Europa vede in Vadim si PRM intruchiparea extremismului , iar in Becali si PNG o adunatura de clowni analfabeti, iar matrozul stia asta.Din acest motiv si baletul cu negarea..
    Mare trebuie sa fie ananghia ca sa ajunga sa-i accepte pe astia sub pulpana sa..

  110. @TARICEANU SI SCURSORILE DIN PRESA-HAA HII
    iritat si vadit deranjat de atacurile dure a presei la adresa sa si a gafelor de giga pe care le comite,TARICEANU.sare la jurnalisti si-i face SCURSORI.
    va mai aduceti aminte cind domnul basescu II CATALOGA PE UNII JURNALISTI DREPT TONOMATE REGLATE SA INGHITA DREPT FISE bancnote de euroi,si de o 100 daca se poate?
    va mai aduceti aminte cum toata FLOAREA CIUTACILOR ,A CRISTOILOR,cum GABITA FIREA,FATUCA CARE A PRIMIT IN DIRECT DE LA STAPINUL EI BINECUVINTATUL PUMN IN FREZA,a reactionat?
    urlau la antene ca disperatii,faceau spume la gura,se dadeau cu fundul de pamint,vrinceanu firea isi smulgea parul din cap-IONHUT PROPUNEA O SINUCIDERE IN GRUP IN PIATA UNIVERSITATII,ei acum cind tariceanu i-a facut scursori,TACCC,TACCC-HAAA HII.
    toata floarea ciutacilor,toti cristoi,toate gabitele stau ascunsi sub pres,precum lucrurile alea pe care le ascunde MOTANUL-HAAAHII,apropo de motan,n-au primit dezlegare din partea motanului sa guiteze.
    vedeti cum ionhut-OMUL DE ….tace,nu stie nimic-nu vorbeste antenele[ati inteles dezacordul] nu vb nici VAJNICUL NOSTRU CAPORAL-TACE,TACEE,CA ACEL MINUNAT PRODUS UMAN CARE STA ASCUNS INTRE TUFEEEE-HAA HII SI TACEE,HAAA HII.

  111. ionhut-pensionarule-risipa ta de imaginatie ar putea avea cauze mai bune.
    de ce nu-ti incerci sansele pe tarimul povestilor pt copii?
    sigur in varianta imbunatatita-JOCURI PE CALCULATOR-cine stie poate ai face ceva euroi pe cale cinstita,prin munca-i-ai putea pune in rama-ar fi primii tai bani cistigati onorabil-haa hii.
    incearca pensionarule,haa hii

  112. LISTA MEMBRILOR PDL PATATI , DAR CARE CANDIDEAZA
    1) Gheorghe Feies (PD-L) Fost membru UTC, fost în PRM, apoi în Partidul Popular.(Arad);
    2) Ştefan Seremi (PD-L) Menţionat în raportul „Corupţia descentralizată“ al Centrului de Resurse Juridice pentru că a fost incompatibil cu funcţia sa: ca preşedinte al Consiliului Judeţean, era şi administrator al complexului Crişana din Băile Felix, societate la care CJ deţinea participaţii.(Bihor)
    3) Gheorghe Sârb (PD-L) Ca fost prefect şi fost deputat, averea sa este disproporţionat de mare: o vilă de lux, două apartamente şi două spaţii comerciale. De asemenea, declară că e absolvent de Drept, deşi nu are studii juridice, ci e frigotehnist.(Bihor)
    4) Mircea Matei (PD-L) Conflicte grave de interese: deşi e consilier local, e şi director la Luxten, firmă care are contracte cu Primăria Oradea. Soţia lui a fost angajată în primărie, de unde a primit şi o garsonieră, în ciuda listei lungi de aşteptare pentru cetăţenii fără rude în consiliul local. Matei e cercetat de DNA şi pentru deturnarea a mai multe sute de mii de euro din bugetul local, bani destinaţi echipei locale masculine de baschet.(Bihor)
    5) Octavian Bot (PD-L) Migrator: PAC, PL ’93, independent, acum PD-L.(Bihor)
    6) Ioan Nelu Botiş (PD-L) În mandatul său de viceprimar, Botiş i-a concesionat fratelui său un teren al Primăriei, pentru numai un leu pe metru pătrat lunar. Botiş a recunoscut public că el a fost cel care şi-a chemat fratele, ca unic ofertant, la licitaţie, în faza a doua, pentru că nu s-ar fi înscris nimeni în prima fază.(Bistrita-Nasaud)
    7) Ion Gonţea (PD-L) Deputatul este cercetat de Parchetul General în calitate de învinuit pentru infracţiunile de favorizare a infractorului şi fals intelectual. Acuzaţiile procurorilor se referă la perioada în care Gonţea era consilier local şi notar şi vizează înstrăinarea unor terenuri ale unei societăţi comerciale braşovene care fusese privatizată cu puţin timp înainte.(Brasov)
    8.Ioan Nicolaie (PD-L) candidatul cu 158dosare penale, care a “cumparat “ Autocamioane Brasov cu banii de un apartament (Brasov)
    9. Ioan Ion (PD-L) Fost secretar de stat în Ministerul Apărării, a fost şeful Departamentului pentru Armamente-Înzestrare a Armatei, în mandatul căruia a avut loc controversata licitaţie pentru avioanele militare de transport organizată de Romtehnica şi cîştigată de Alenia în detrimentul EADS-Casa, licitaţie ulterior blocată în urma unor multiple contestaţii.(Caras-Severin)
    10) Valentin Rusu (PD-L) Fin al lui Sorin Frunzăverde, deputatul Rusu a fost directorul SC Drumuri şi Poduri SA într-un judeţ traversat de o mare parte a DN7, cea mai distrusă şosea europeană din România. A fost acuzat de angajaţi ca fiind responsabil pentru salariile neplătite cu lunile şi că foloseşte maşina instituţiei chiar şi după ce a părăsit funcţia pe care o deţinea, odată cu trecerea în Camera Deputaţilor Deşi ţine de Oţelul Roşu, a fost „paraşutat“ într-un colegiu (Oraviţa) în care, se presupune, ar avea mai multe şanse.(Caras-Severin)
    11) Adrian Gurzău (PD-L) Retras în 2004 de pe listele de candidaţi la Parlament pentru neplata unei datorii de 5,8 miliarde de lei vechi către Primăria Cluj, condusă pe atunci tot de Emil Boc.(Cluj)
    12) Daniel Buda (PD-L) În ultimii cîţiva ani, adică în mandatul de deputat, Buda a strîns o avere impresionantă (în special din imobiliare): 3,5 milioane de euro. În ultimii doi ani, deputatul PD-L a făcut agenda presei clujene şi naţionale. Mai întîi, prin implicarea în dosarul „Gazeta“ (trustul de presă ai cărui directori au fost acuzaţi de şantaj, trust pe care l-a reprezentat pînă la un moment dat). Cînd procurorii au găsit indicii că Buda ar fi fost implicat în acţiunile capilor „Gazetei“, Buda s-a retras. Al doilea scandal, pornit tot din dosarul „Gazeta“, vizează o posibilă evaziune fiscală de 50 de miliarde de lei vechi, la care complice ar fi fost Buda, prin propriile firme. Al treilea scandal poate explica chiar averea deputatului: acesta a vîndut terenuri foarte scump unei companii care, ulterior, a dezvoltat proiecte imobiliare cu sprijinul total al autorităţilor.(Cluj)
    13) Minodora Luca (PD-L) Migratoare: PSD, PD, PSD, acum PD-L. Contestată, ca primar în Băişoara, Cluj, de membrii composesoratului Muntele Băişoara, care au acuzat-o (inclusiv la Parchet) de vînzări ilegale de terenuri din composesorat.(Cluj)
    14) Stelian Voinea (PD-L) Migrator: PSD, PNL, PNL, PD-L.(Dolj)
    15)Severus Constantin Militaru (PD-L) Migrator: Partidul Alianţa Socialistă (PAS), PD, PAS, PD-L. E lider sindical şi consilier local la Motru, deţine şase imobile.(Gorj)
    16) Adrian Gorun (PD-L) În mandatul de rector al Universităţii „Constantin Brîncuşi“ din Tîrgu Jiu, Gorun a reuşit să-l transforme pe fiul său, din suplinitor la un liceu, conferenţiar. Acuzat de abuz în serviciu, fals material în înscrisuri oficiale şi uz de fals (comise la întocmirea unui studiu de fezabilitate pentru Universitatea „Constantin Brîncuşi“), Gorun este acum cercetat penal de Parchetul de pe lîngă Tribunalul Gorj.(Gorj)
    17) Mihai Cosmin Popescu (PD-L) A fost trimis în judecată de către procurorii DNA, sub acuzaţiile de fals intelectual şi favorizarea infractorului, după ce ar fi încercat să „acopere“ urmele lui Ionel Manţog în dosarul „strămutărilor de lux“ (Manţog, fost director al Societăţii Naţionale a Lignitului Oltenia, fost secretar de stat la Industrii, a pus la punct un sistem prin care terenuri ieftine erau cumpărate de SNLO la preţuri exorbitante, iar beneficiarii sumelor erau apropiaţi ai şefilor SNLO). Popescu a mai fost acuzat de înşelăciune de către o asociaţie a minerilor disponibilizaţi, dar Parchetul a decis doar amendarea lui administrativă. Popescu a contestat pînă şi amenda (procesul a fost judecat de naşa lui de cununie) şi a cîştigat.(Gorj)
    18) Corneliu Vişoianu (PD-L) Este finul premierului Tăriceanu. A deţinut acţiuni la firma B & C Consulting, cea care a acordat consultanţă grupului Rompetrol la achiziţionarea CET Midia. Este asociat cu Bogdan Buzăianu, cel mai „deştept băiat“ din România.(Gorj)
    19.Gheorghe Mitescu (PD-L) Este urmărit penal într-un dosar în care e acuzat, ca inspector general adjunct al Inspectoratului Şcolar Gorj, că ar fi aranjat un concurs pentru ocuparea unei funcţii într-un liceu.)Gorj)
    20) Nicolae Bud (PD-L) Migrator politic: PUNR-PSD-PD-L. A trecut şi prin PNR, atunci cînd o aripă a PUNR a fuzionat cu partidul lui Virgil Măgureanu. Preşedintele echipei de handbal HCM Baia Mare, a activat ca deputat PUNR de Maramureş în perioada 1992-1999 şi independent pînă în 2000. A fost implicat în „Scandalul paşapoartelor diplomatice“. I s-a întocmit dosar, iar în 1997 i s-a ridicat imunitatea parlamentară (ancheta s-a încheiat cu NUP). (Maramures)
    21) Vasile Bodnar (PD-L) Fost liberal, s-a înscris în PD-L înaintea alegerilor locale, pentru a candida la primăria oraşului Sighet (unde a fost directorul Spitalulului Municipal). A fost acuzat de îndatorarea spitalului, de angajări de personal fără concursuri (fiind promovate, în general, rude sau persoane din Săpînţa, localitatea sa natală) şi de management defectuos: contracte preferenţiale cu furnizori de alimente, aprovizionări cu 800 kg de ciuperci Champignon, care nu s-au regăsit în meniul bolnavilor. A mai fost acuzat că acorda concedii medicale localnicilor care lucrau în străinătate. A permis experimentarea în spital a unei metode neomologate de operare a varicelor, aplicată pe 13 pacienţi de o echipă de medici francezi, preşedintele Colegiului Naţional al Medicilor apreciind că cei 13 au fost folosiţi pe post de cobai. A fost schimbat din funcţie în 10 iulie 2008, dar şi-a recîştigat postul în instanţă. (Maramures)
    22) Doiniţa Mariana Chircu (PD-L) Ca inspector general al Inspectoratului Şcolar Mehedinţi, Chircu este în concediu medical de doi ani, dar fără să aducă certificate medicale pentru toată perioada. (Mehedinti)
    23) Doru Oprişcan (PD-L) Migrator: PNŢ-CD, PNL, în prezent preşedintele organizaţiei municipale Tg. Mureş a PD-L. A fost preşedintele FPS Mureş în anul în care s-a privatizat Azomureş (1998); privatizarea a fost subiect de anchetă; Doru Oprişcan a fost demis în urma controlului, fiind acuzat că a acţionat împotriva intereselor statului (a sfătuit cumpărătorul să nu achiziţioneze pachetul majoritar pentru că îi va aduce diferenţa de procente – aparţinînd FPS – el însuşi; a devenit manager al Azomureş în favoarea acţionarului privat). Ulterior, Doru Oprişcan devine consilier municipal şi, în această calitate, este indicat, alături de primar şi alţi consilieri ca fiind responsabil pentru o asociere a Primăriei cu o companie privată, asociere care a generat un prejudiciu pentru bugetul local de peste 31,5 miliarde de lei. Doru Oprişcan a apărut în raportul de monitorizare CEDES pentru nedepunerea la termen a declaraţiei de interese (Mures)
    24) Ovidiu Vasu (PD-L) Fiul primarului comunei Rîciu, fost vicepreşedinte al PSD Mureş, azi preşedinte al organizaţiei de tineret a PD-L. A migrat din PSD în PD-L împreună cu tatăl său în 2005. În perioada în care tatăl său, Ioan Vasu, era primar al comunei Rîciu, firma lui Ovidiu Vasu avea contract cu Primăria pentru întreţinerea drumului judeţean şi a drumurilor comunale.(Mures)
    25) Vasile Cornea (PD-L) Fost primar al oraşului Iernut timp de două mandate, în 2000 şi 2004, dar şi înainte de 1989. Vasile Cornea a fost şef de cadre pe judeţ înainte de ’89. În 2005, după ce a obţinut cel de-al doilea mandat ca primar PSD, Cornea a ales să migreze spre PD. Cornea a fost acuzat, în repetate rînduri, de presa locală, de licitaţii măsluite, jocuri cu banii publici, fonduri ce nu pot fi justificate în urma controalelor efectuate de către controlorii financiari ai Camerei de Conturi.(Mures)

  113. iata cum tov ionhut descopera america,haa hiii.
    bey ionhut-sunt 25 de nume din 463-multi sunt acuzatii cam de-a trinta,dar hai sa zicem.
    da ce te faci cu pesedeii tai si cu pecestii-din cei 463 de candidati,peste 300 sunt ,PATATI’?HA,CE ZICI IONHUT?
    bey esti comic tare comic,nu tine diversiunea,nu tine-toti stim ca si pd-l este un partid in care unii membrii au probleme de moralitate,dar sunt infinit mai putini-la 1 pedelist patat sunt 15 pesedeii ticalosi-intelegi mai ionhut.
    asa ca ia fa tu bine bey ionhut si scrie lista cu PESEDEII TICALOSI-O SA-TI IA CAM 2 ZILE PINA II PICTEZI PE TOTI.
    DEALTFEL ROMANII AU CONSTATA-CINE SUNT PARTIDELE CORUPTILOR-PSD ,PC SI PNL,PE UDEMERSITI II SCOT ACUM DIN CALCUL./-ai vazut cit de inteligenti sunt romanii?asa ca poti linistit sa-ti inghiti limba.
    asa ca rusuine sa-ti fie PENSIONAR PROFITOR-SI VEZI CIND VEI SCRIE LISTA -PUNE-TE SI PE TINE IN FRUNTEA LISTEI-HAAA HII profitoruleee,TURNATORULEEEE,HAA HII

  114. @ FRANK ZAPA[KING]
    Oricât de violent aţi reacţiona, nu-i puteţi cere să fie în fruntea listei pentru că nu candidează nicăieri.
    Eu nu ştiu cât de vinovaţi sunt cei 25 de candidaţi ai PD-L, dar un partid care semnalează corectitudinea şi curăţenia, un partid care este declarat împotriva corupţiei, ar fi putut cu uşurinţă evita această situaţie. Sunt absolut convins că şi celelalte partide au astfel de liste, de asemenea şi ele ar fi putut ocoli o astfel de situaţie.
    Ceea ce vreau eu să spun este că reacţia violentă ar putea semnala unor cititori mai puţin experimentaţi că şi dumneavoastră credeţi în “vinovăţia” celor 25.

  115. Fleanca

    • FRANK ZAPA[KING] Says:
    November 18th, 2008 at 12:01 pm
    alooo,aloo ionhut-da matale de ce esti circotas?haa,hii da matale nu stii, din primul guvern CRISTIAN DAVID SI adio pensioara,l-ai ascultat aseara pe STOLOJAN?daca nu, intreaba si tu pe cei care l-au ascultat-VIN VREMURI GRELE CAPORALE,HAAA HII-se umbla la solde,haa hii.”

    Nu-i prima oara cand debitezi enormitatea asta, o vreme te-am si lasat, da’ acu mi s-a facut mila ca-i pacat sa mori prost.Ba, esti atat de limitat, mentalul tau mai mult nu-i, asa incat in postarile tale te contrazici singur, faci confuzii mereu, sari de la gura la dos si de la gogonele la freza, esti permanent dezlanat si incoerent, pierzi ideile pe parcurs, esti atat de tragic si neajutorat incat doua vecine de-ale mele cororara le-am povestit cazul tau, au plans ba, doa ceasuri.
    Treaba sta in felul urmator, ca s-o stii pe viitor sis a nut e mai zdrincini ca poate faci hernie, ori varice :
    NICIUN CANDIDAT SI NICIUN POLITICIAN DESTEPT, INCLUSIV DRAGA STOLO, NU VA UMBLA LA PENSIILE SPECIALE, DEOARECE ALEA SUNT CONSTRUITE PE PRINCIPII CORECTE, IAR AFIRMATII DESPRE MICSORAREA LOR DOAR UN PROST LE POATE FACE : ODATA PENTRU CA SUNT FOARTE MULTI VOTANTI CU PENSII SPECIALE, IAR APOI UN DREPT CASTIGAT, RAMANE UN BUN CASTIGAT.ASA CA DOAR DEBILII MINTALI SI INVOLUATII MAI AIUREAZA SI PRIND MUSTE PE TEMA ASTA.DACA DRAFA STOLO A SPUS ASA CEVA, NU MA INTEREASA NICI CU SPATELE, C-O FACE PE PIALEA LUI, IAR BASEA L-A SI AVERTIZAT CA NU-I SIGUR CA-L VA PUNE PRIM MINISTRU. SUNT FOARTE MULTI DE DACA , MAI ALES CA NICI BASEA NU MAI E SIGUR DELOR PE MANDATUL NR.2. DECI MANANCA UN KREMALY-GIUGIUC SI CALMEAZA-TE !

  116. FLEANCA
    • FRANK ZAPA[KING] Says:
    November 18th, 2008 at 12:57 pm
    iata cum tov ionhut descopera america,haa hiii.
    bey ionhut-sunt 25 de nume din 463-multi sunt acuzatii cam de-a trinta,dar hai sa zicem.
    da ce te faci cu pesedeii tai si cu pecestii-din cei 463 de candidati,peste 300 sunt ,PATATI’?HA,CE ZICI IONHUT?
    bey esti comic tare comic,nu tine diversiunea,nu tine-toti stim ca si pd-l este un partid in care unii membrii au ..

    In primul rand ti-am mai spus : nu fa eforturi deosebite san u te trezesti cu hernie ori varicocel.., deoarece asta-i doar PARTEA I-a a listei, apoi mai am ceva cuvantari si adaugiri.
    Spre exemplu am ceva cuvantari de facut despre neincluderea pe liste de catre cei de la Catavencu a tuturor persoanelor de la PDL care au ceva probleme si au fost sarite. Par egzamplu cunsoc oarece doamne care candideaza dar sotii lor iubiti au facut averi mari pe cai nu prea cinstite si atunci sa nu-mi spuna mie cineva ca nu se infrpta si doamnele din partile sotilor lor. Sau mau sunt doamne stimabile care in declaratiile de avere au incurcat borcanele si au jonglast cu bunurile de declarat , trecandu-le intr-un an la ele iar in anul urmator in patrimoniul sotului,etc.Apoi m-ai am ceva cuvantari despre alte cazuri PDL-iste care au facut jonglerii cu banii statului prin strainataturi, iar acum candideaza,apoi cumetri, nuntasi, veri si nepoate, verisoare portocalii prin judetul Constanta cu stranse legaturi pe la Murfatlar care candideaza desi n-au merite deosebite , ci din contra..
    Cu alte cuvinte, AI RABDARE..

  117. Ionhut

    Esti extrem de vehement insa doar unilateral.Tinand cont de simpatiile tale politice,nici nu e de mirare,insa parafrazandu-l pe Biblio,sunt tentata sa spun ca reactia ta violenta vizavi de cei pe care ii crezi cu tarie coruptii pdl numero uno ai tarii,ar putea fi interpretata de cei neexperimentati ca o incercare din partea ta de a vopsi gardul gradinii PSD intr-un roz bombon(el) si de a colora toate pisicile negre in portocaliu.

  118. Cei mai multi corupti,hotzi,interlopi sunt la pd-l.Se stie.Pe 2 PSD.Dar cel mai hotz e de la pnl,dupa aia png…cine sunt ei oare?

  119. Balby

    E cam tragic ca se ajunge la asemenea clasamente.Un asemenea subiect practic nici nu ar trebui sa existe,intr-o democratie normala.Coruptia si abuzurile sunt la ordinea zilei,iar problema este ca institutiile statului de la care ar trebui sa asteptam protectie,sunt cele care le practica din ce in ce mai des.

  120. SARACII DIN PSD ,PNL SI PC-fac nunti la monte carlo-bietii bugetari s-au dedulcit de-a lungul timpului numai din banul public astfel incit,il cheltuiesc cu atita larghete incit viata lor se desfasoara intre un chiolhan si-o hotie.
    cind un individ care este pe ultima treapta a credebilitatii-dl.ionhut,un personaj care vine din negura istoriei comuniste isi permite sa judece alte parsoane care garantat sunt mult mai curate din punct de vedere moral.
    ma apropii de textul biblic si spun -sa ridice piatra cel care nu a pacatuit.
    este o nerusinare care intrece orice intelegere ca un personaj nu patat,ci un personaj cu un trecut execrabil sa aibe tupeul sa-i judece pe altii.
    oricene are dreptul sa fie ales si a alege-cel care voteaza insa este singur in forul lui interior si decide cine merita sa-l reprezinte.
    toti cei din generatia lui ionhut,care au facut parte din institutiile de forta,din nomenclatura comunista si din magistratura-ar trebui sa -taca-LUSTRATIA AR FI REZOLVAT ACESTA PROBLEMA,DIN NEFERICIRE CIRDASIA CELOR 322 A INVINS IN ACEASTA LEGISLATURA SI REPET A CASTRAT DEMOCRATIA IN ROMANIA.
    sunt incintat ca dl. iosif boda a folosit aceiasi sintagma-dovada ca este reusita-.
    asa ca ionhut-nu indrazni sa te dai moral-esti ultimul om de pe pamint care are cadferea morala sa ridice PIATRA.

  121. buna N.G.-institutiile in romania sunt castrate-citat din IOSIF BODA-asa ca ANI-CE SA FACA?CNSAS A FOST TRANSFORMAT IN SCOALA DE MAICUTE.
    D.N.A.-este pus la colt de parlamentul romaniei-de catre cei 322 de impostori politici.
    cum sa nu vb de cancerul pesedist?te lasi impresionata de obraznicia unui om de nimic?individul asta este la fel de nociv ca oricare borfas ascuns in orice inchisoare de pe teritoriul rom.
    tupeul si obraznicia lui ionhut-este caracteristica impostorilor si oportunistilor proveniti din pegra societatii romanesti-ei ingroasa rindurile derbedeilor care traiesc din taxele si impozitele smulse din mina oamenilor sarmani-si nu au nici o remuscare-isi ingroasa cefa fara a le clipi un muschi pe fata.
    AMINISTIA FISCALA II UMBLA PRIN CAP PROSTANACULUI-ASA UNUL CA VOICULESCU SI-A SPALAT AVEREA SI ESTE CURATA.