Astazi le-am spus tuturor constructorilor din Romania: daca cineva mai foloseste numele meu, anuntati DNA. Numai asa putem stopa minciuna!

Elena UdreaDeşi aseară la Realitatea TV, am răspuns direct acuzaţiei că aş fi în spatele arestării lui Antonie Solomon – aşa zisul motiv fiind nemulţumirea faţă de scoaterea de pe piaţă de către primarul Craiovei a unei firme în spatele careia m-aş fi aflat  – doresc să reiau şi aici câteva precizări pe care le consider extrem de importante.

Vreau ca lucrurile să fie foarte clare:

1 – Nici eu şi nici soţul meu nu am avut şi nu avem nicio legătură cu nicio firmă de construcţii.

2- Cine are un minim simţ al responsabilităţii poate verifica acest lucru înainte să lanseze acuzaţii fără nicio acoperire.

Senatorul Olguţa Vasilescu a preferat însă să ignore acest lucru, aşa cum a preferat să ignore şi dreptul la replică pe care l-am dat ieri unui ziar local din Craiova, care a început aceste speculaţii.

Eu însă nu pot ignora iresponsabilitatea cu care o persoană care deţine demnitatea publică de senator, lansează acuzaţii extrem de grave la adresa mea, fără a avea nicio dovadă. Prin urmare, am decis să o dau în judecată pe doamna Vasilescu, pentru a lăsa instituţiile statului să lămurească iresponsabilitatea doamnei senator.

Recomandarea mea puternică, pentru toţi cei care intenţionează de acum înainte să să profereze alegaţii la adresa mea, este ca înainte să înceapă să vorbească să urmeze calea instituţională corectă. În această ţară există Parchet, există DNA, există instituţii care au ca sarcină sancţionarea oricărui om politic pentru implicarea în acţiuni sau afaceri suspecte.

Prin urmare, cine îşi asumă responsabilitatea acuzaţiilor, să aducă aceste acuzaţii în faţa instituţiilor. Nu să lanseze speculaţii calomnioase, pe care în prima zi le retractează cu jumătate de gură, ca peste o săptămână să le reia ca adevăruri, urmând strategia, „calomniaţi, calomniaţi că ceva, ceva, tot rămâne”.

Iar pentru cei care vor continuă să lanseze calomnii, pe care să le susţină cu zâmbetul pe buze pe ecranelor televizoarelor, pe principiul că „unde au mers 1000 de calomnii despre Elena Udrea, mai merge una” am un singur avertisment: îi voi da în judecată şi voi urma calea legală până la capat.

Am o singură raţiune pentru această decizie.

Pierderea oricărui simţ al responsabilităţii. Pierderea minimei decenţe în raportarea la adversari. Până acum sancţiunea din partea mea a lipsit. După ziua de ieri, cred că se impune o schimbare de atitudine.

PS: Aşa cum i-am anunţat astăzi şi pe toţi constructorii din România în cadrul unui simpozion, dacă cineva invocă numele meu într-un proces de licitaţie, le cer să facă un singur lucru – să anunţe DNA.

Pentru că nu am niciun interes în vreo firmă de construcţii şi nu fac nicio intervenţie în vreun proces de licitaţie şi vreau ca aceste lucruri să fie clare.

De aceea vreau să pun capăt oricăror speculaţii într-un mod cât mai ferm.

Singurul meu interes este ca lucrurile să meargă bine, ca proiectele pe care le am ca ministru să reuşească.

182 thoughts on “Astazi le-am spus tuturor constructorilor din Romania: daca cineva mai foloseste numele meu, anuntati DNA. Numai asa putem stopa minciuna!

  1. Cred că şi mai bine decât denunţul la DNA ar fi ca politica să-şi ridice ştacheta calitativă până la un nivel care nu mai permite astfel de bănuieli, de orice fel ar fi aceste bănuieli.

  2. Nu cred ca tante Olguta le are pe toate acasa. Imi amintesc cum umbla, dupa 6 decembrie, de la o televiziune la alta, nedormita si cu privirea sticloasa, ca sa explice cum s-au fraudat alegerile.
    Ar trebui sa va ganditi daca este cazul sa transformati o circareasa intr-o “victima a persecutiilor partidului stat etc etc”.
    Lasati-o cu durerea ei. De unde nu e nici Dumnezeu nu cere.

  3. arestarea lui solomon este o facatura si o inscenare, nu exista probe care sa-l incrimineze !

  4. olguta vasilescu s-a trezit ca proasta-n balci, cred ca nici acum nu si-a dat seama ca a fost intoxicata… sa raspunda pt ce vorbeste !

  5. Biblio

    Sunteti incorijibil…nu cine arunca acuzatii nefondate de la inaltimea statutului senatorial e problema,ci cine este obiectul acestor”banuieli”…Convenabil rationament si care dupa toate expunerile dvs.despre moralitate si corectitudine nu prea va face cinste…Traducerea postarii dvs.ar fi ca victima este vinovata ca a nimerit in raza de actiune a agresorului…

  6. DNA are alt obiect de activitate dupa cate stiu eu … In fine … Sa fie oare atat de fraieri constructorii incat sa fie pacaliti de oricine se foloseste de numele Dvs.? Speculatii vor fi atata timp cat nu se pot justifica averile … e si normal … Nu credeti?

  7. Deci exista un sambure de adevar in povestea Dnei Vasilescu….si a presei locale citata….cineva,un constructor din Craiova a folosit numele Dnei Udrea probabil …pentru a avea succes la licitatii sau pentru a se razbuna pe vreun esec ….Numele Dnei Udrea se poate folosi cu dus – intors….la dus pentru succes si la intors pentru scuze….Riscurile celebritatii ,notorietatii etc etc…..Poate chiar Solomon a folosit numele Dnei Udrea in fata unor directori sau consilieri pentru a-i presa sa semneze cate ceva ..pentru constructori locali si cuvenita spaga ….iar acestia,carora li s-a fluturat numele Dnei Udrea prin fata (directori,consilieri locali) au dat la presa …Solomon are mutra celor care s-au imbogatit si conduc Craiova …mafia,lumea interlopa ,bandele de tigani …a fortat probabil nota ,dupa ce s-a vazut cu Basescu pe aceeasi scena inducand ideea apropierii sale de Presedinte si deci si de Dna Udrea …jeg de Craiova Dnul Solomon ..chiar daca a facut “bunataturi” pentru Craiova,copii si rudele sarace ale interlopilor….
    Solomon a calcat pe bec..a luat spaga ….a fost protejat si tinut in stand bay….Mititelu,Penescu presat l-au dat in primire oral ..pe langa inregistrarile vechi ….probabil va lua ceva cu suspendare ..ca autostrada lui Oprescu….
    S-ar parea ca Dna Macovei chiar doreste un pic de curatenie morala si nu numai in lumea politica ,daca a inceput sa dea cu detergent chiar in propriul partid…probabil ca Dna Spalatoreasa Sefa are aprobarea direct de la patronul de la Cotroceni …ceea ce nu-i rau ….dar nici bine daca nu-l vor folosi personal si ei …

  8. Catuse, reporteri, comunicate, denunturi si sesizari, procese. Mereu prezente, ele fac parte din cotidian. Uneori mai prezente decat alteori. Pacat ca nu tin si de foame. Si nici nu pot sa acopere lipsa de perspectiva.
    Toate cele bune.

  9. @nicolae
    cineva a avut interes si a avut mare grija ca la realitatea tv sa se spuna ca d-na udrea este in spatele arestarii lui solomon… sper ca acele persoane sa nu fie din pdl…ce personalitati din pd-l nu sunt criticate de realitatea tv ? nu sunt multe… maimutoiul dinescu si-a facut numarul si a aruncat spre presedinte …

  10. Si totusi, eu cred ca politicienii ar trebui sa’si faca inventarul finilor ( de botez si cununie) daca vor sa evite asemenea situatii…..

  11. D-na Udrea ,
    Sunteti o doamna mult prea tanara si cu un aspect fizic de invidiat , totodata – o excelenta femeie de afaceri .
    Acest lucru nu e ” de ici de colea ” sa fii femeia de afaceri de 36 de ani la cel mai inalt nivel , femeia suprema , lucru neobisnuit in tarisoara noastra si controversat .
    ” Zvonistica ” la adresa dvs nu se reduce la oamenii politici , adversari politici , oamenii de afaceri din Romania , presa , media . Zvonurile si calomniile circula si mai jos , printre muritori , in poporul suveran , care popor strivit de griji si nevoi e uimit de fulminanta ascensiune politica a dvs si va admira minunatele tinute si gentute .
    Sunteti optimista daca va ganditi doar la ” 1000 de calomnii la adresa Elenei Udrea “.
    Eu banuiesc sa fie vreo 100000 . Cati veti da in judecata ?
    Gura lumii n-o poti opri , cred ca v-ati asumat si asta cand ati pornit prin jungla politicii .
    Asa ca , linistiti-va si succes la treaba . Sunteti pe cale sa deveniti f curand ” cel mai mare dezvoltator imobiliar din Romania ” .
    Veti fi cel mai mare concurent al mediului de afaceri privat ( in constructii ) din tarisoara .
    Doar cine poate concura cu banii statului ?! 🙂
    Succes !

  12. Elena Udrea a construit un bloc ilegal cu acte in regula.Anuntam DNA?Ii bagam si pe Videanu si Onatanu?Hahaha

  13. Eu prin om de afaceri roman inteleg in primul rand un mare infractor,un om ce face afaceri cu statul,ce papa bani publici,un om ce are legaturi cu interlopi(camatari,recuperatori,criminali platiti,etc).
    Nu mai spuneti “e un mare om de afaceri( roman)”.Nu exista asa ceva.

  14. Da,am uitat sa spun ca ovidiu,e cel mai tare.hahaha,el a fost primul.Mi-a aratat.Am vazut si comentariul ce l-a facut.Mie mi se spune omul clonelor.Asa sa fie?Nu am mai bagat o clona de 1 an poate.Am vazut ca a comentat unu` de pe aici pe alt blog de mine.L-am gasit in milioanele de bloguri.haha

  15. @ balbeck

    Nu cumva tu erai acela care mai deunăzi se lăuda că şi-a construit vile ? Nu una ,ci mai multe . Nu cu trei camere , cu 21 de camere . Şi nici măcar nu vroiai să le închiriezi . Nici măcar pe mine n-ai vrut să mă laşi să stau . Cum din salariu nu poţi chestia asta , om de afaceri nu eşti deoarece nu pari un mare infractor , mă întreb de unde ai făcut rost de bani . Aha , cred c-ai primit o moştenire de la vreo mătuşă ( nu are importanţă numele ) . Deci dumneata toată ziua asta faci : pur şi simplu mănânci banii mătuşii şi scrii pe blog .Am ghicit ?

  16. @ felix-cat daniela

    Bună ! Ce mai faci ! Şi pe aici scrii ? Ia ghici de unde ne cunoaştem ?

  17. Wow !
    Cata siguranta de sine !
    Cred ca nici Alba ca Zapada n-ar ameninta atat de dur cu organili….

  18. @ Administrator
    🙂
    Dacă greşesc, vă rog să mă scuzaţi.
    Spuneţi:
    @ Biblliotecaru:
    De fapt Ovidiu a fost prima persoana care a postat pe acest blog, iar arhiva este integrala.

    În nici un caz nu aş vrea să susţin un neadevăr.
    Din câte ţin eu minte, eu am postat primul comentariu la mai puţin de 10 minute după ce a apărut blogul. Până acum eram destul de sigur de acest lucru pentru că în acea zi cred că am dat 1000 de refreshuri ca să verific când apare blogul. Îmi amintesc că ştiam adresa înainte ca ea să fie publică (adică să o vadă Google şi alte motoare de căutare). După ce am postat atunci, la scurt timp nu am mai postat nimic o perioadă lungă de vreme, de aceea nu şi-a mai adus nimeni aminte de mine… până am revenit, desigur. 😀 Verificaţi dumneavoastră care este distanţa dintre apariţia postării doamnei Udrea şi ce a spus domnul Ovidiu, care spuneţi că a fost primul. Veţi vedea că el a spus ceva abia a doua zi. Din păcate, este evident că nu am cum să demonstrez nimic din moment ce pe blog nu mai există comentariul meu. De aceea spun, dacă greşesc, rog să fiu iertat.

    Dacă aş fi spus ceva atunci, probabil aş fi spus ceva legat de motto-ul din Paradoxa Stoicorum scrisă de Cicero (Quam ob rem licet inrideat, si qui vult, plus apud me tamen vera ratio valebit quam vulgi opinio; neque ego umquam bona perdidisse dicam, si quis pecus aut supellectilem amiserit, nec non saepe laudabo sapientem illum, Biantem, ut opinor, qui numeratur in septem; cuius quom patriam Prienam cepisset hostis ceterique ita fugerent, ut multa de suis rebus asportarent, cum esset admonitus a quodam, ut idem ipse faceret, ‘Ego vero’, inquit, ‘facio; nam omnia mecum porto mea.’)

    Ştiţi ce m-a impresionat în acel prim post? Nu cred că am spus la nimeni. Spunea doamna Udrea:
    De multe ori, am fost in situatia sa-mi revendic dreptul la normalitate, pentru ca adesea mi-a fost refuzat.Mi se reproseaza incapatanarea de a ramane un om obisnuit, un om care traieste ca marea majoritate, mai bine decat unii, mult mai simplu decat altii.Oamenii nu numai ca isi inchipuie ca celebritatea te schimba, dar iti si pretind sa fie asa. Te subapreciaza daca vad ca le semeni si accepta mai usor sa-i reprezinti, daca nu te inteleg, daca le pari intangibil, autoizolat intro aura, de cele mai multe ori falsa.
    Vreau sa merg in continuare pe strada sa vorbesc cu oamenii, sa cumpar rosii din piata, vreau sa stau la rand asteptand sa-mi platesc telefonul, sa iau masa in public cu prietenii, sa fac plaja la Mamaia si multe altele pe care le faceti cu totii.Nu vreau sa fac nimic din ceea ce ar presupune sa devin altceva decat un om obisnuit si nu cred ca din acest motiv ar trebui sa fiu mai putin credibila.

    Tare aş vrea să ştiu dacă astăzi se mai simte un om obişnuit…

    Mai am un argument, destul de subţire, recunosc.
    Linkul comentariului domnului Ovidiu este:
    http www elenaudrea.ro/blog/hello-world/comment-page-1/#comment-3

    Evident trebuie să existe şi un comment-1 şi un comment-2

    După domnul Ovidiu urmează Liviu cu 4 şi rechka cu 10…

    Sunt atâtea explicaţii care pot fi date că nici nu merită să ne mai gândim la asta. De la un timp memoria mea este varză. Poate confund cu alt blog, sunt atât de multe… Încă o dată îmi cer scuze dacă am greşit.

    Administrator:
    Confundati, mesajele sterse erau “neortodoxe”, un stil care nu va este caracteristic.

  19. ***balbeck – dacă e aşa cum spui tu la ora 4.47 de ce nu te duci la DNA? Ce aştepţi? Degeaba ne spui nouă, aici, că noi nu avem nici o putere… 😳

    Aşa e când cei de la sanatoriu vă lasă liberi pe ăştia care aberaţi… 🙄

  20. @ N.G.
    Dacă mai este nevoie, mai spun o dată, şi încă o dată, şi încă o dată… Eu nu am discutat nici despre moralitate, nici despre vinovăţie, nici despre dreptate… Eu am discutat strict despre acţiunea dării în judecată.

    Bibliotecaru says:
    4 March, 2010 at 9:44 am
    @ silverstar
    Vă agitaţi de pomană din ciclul “priviţi veninul lui Bibliotecaru”.
    Eu nu am spus că are sau nu are doamna Vasilescu dreptul moral să facă astfel de declaraţii, fie ele adevărate, fie ele neadevărate. Eu nu am comentat afirmaţiile doamnei Vasilescu, ci acţionarea ei în judecată.

    Nu veţi vedea nicăieri nici că am spus că doamna Udrea ar avea nu ştiu ce firmă care a intrat în conflict cu primarul Craiovei şi nici că doamna Vasilescu a spus adevărul. Subliniam doar că doamna Vasilescu nu are cum să fie condamnată pentru că… şi am dat argumentele. Bine, România astăzi nu mai este o ţară a normalităţii, asta este altă discuţie. Eu cred că nu vă aşteptaţi de la mine să am reacţii de tipul “olguta vasilescu s-a trezit ca proasta-n balci”, aşa cum am citit pe acest blog.

    Nu prea înţeleg natura corijării despre care vorbiţi, cred că am vorbit cu absolut bun simţ. Dacă domnia voastră aveţi alte considerente de natură juridică şi consideraţi că nu am dreptate, aveţi libertatea să le faceţi cunoscute şi chiar vă rog să mă combateţi.

  21. @ balbeck
    Problema blocului din cartierul Floreasca am înţeles că s-a rezolvat.

    Autorizaţia de construcţie a fost eliberată de primarul sectorului 2, Neculai Ontanu, pe atunci PSD-ist get-beget fără gânduri de independenţă (cel puţin aşa cred, că cine ştie ce este în mintea oamenilor), iar aprobarea pentru tăierea copacilor a fost data de primarul general de atunci Adriean Videanu.

    Nu e frumos să aduceţi vorba despre astfel de scandaluri.

  22. ***Bibliotecaru – eşti bolnav, domnule… A mai fost pe aici discuţia despre prima persoană care a postat pe acest blog. Şi atunci, Mădă a spus de Ovidiu…
    De fapt, tu ce vrei? Ce urmăreşti? Te aştepţi la premiu cu coroniţă? Impertinenţa ta nu are margini…

  23. Bine, Bibliotecaru,nu mai zic nimic.Dar a mutat cimitirul si a oprit si drumul autostrazii sau l-a deviat.haha,stiu ca sunt spceculatii.Nu ma bag.Nu e treaba mea.Dar DNA ce face?Bea cafea cu pd-l-ul?hahaha,ce gluma buna.

  24. Bine spus de E.U., greu de realizat in Ro, unde oricine poate scrie ce vrea in marile cotidiane, mai ales datorita intereselor mogulilor….
    In Canada si US dc se intimpla asa ceva , nu te apuci sa dai o replica ci pur si simplu ii dai in judecata si ceri despagubiri morale si materiale de ordinul milioanelor ptr ai invata sa nu mai arunce minciuni pe piata…..
    deci lasi justitia sa se pronunte si dai comunicat ca prin justitie se urmeaza calea legala de solutionare, etc, etc.
    Dupa citeva asemenea procese in care cei vinovati pierd, nu o sa le mai dea mina sa arunce pe piata vorbe goale….
    Ca un om normal care traiesc in Canada, sunt socat de tot felul de prostii care se dau in presa romaneasca, plecind de la acuzatii nefondate legal pina la promiscuitatea ziarelor de mare tiraj, doar ca sa atraga cititori….
    ***
    cine-i de vina, politicienii ptr ca nu impun legi de buna cuviinta….
    Am citit prin ziare si pe bloguri de ce a facut E.U.- un bloc undeva cica ilegal si ca s-au taiat copaci….
    dc. are toate aprobarile nu este ilegal, dc a cerut sa se taie copaci ptr constructie si s-a aprobat iar nu este ilegal, si pe aici se taie copaci ptr a face loc unei constructii dc. altfel nu se poate….
    Afacerio cu statul fac multi, problema este ca inca statul roman nu este bine pregatit ptr gestionarea stricta a contractelor, urmarirea contractantilor, etc….
    deci zic eu o lacuna de sistem deocamdata si de aici se trag concluzii eronate….
    Dc. eu stau de vorba cu E.U. si pe urma obtin uin contract dela ministerul ei, se intelege nu partea buna ci cea rea, iar o problema in soc. romaneasca…..
    Sa ne intelegem, in lumea capitalista businessul cu statul se bazeaza si pe relatii ca si businessul intre companii particulare, altfel nu se poate…..
    In momentul cind permisi tipi ca balbeck care arunca orice fara acoperire, este incalcata democratia si acesti tipi dupa mine trebuie respinsi tocmai ptr a elimina acest gen de discutii mai ales pe blogul unui politician cu functii de raspundere si care incearca sa faca ceva….
    Chiar dc. nu sunt intru totul de acordcu initiativele ministerului condis de E.U. ,ca cetatean cu intentii bune trebuie sa vad in primu;l rind partea buna si sa sper ca pe parcursul derularii proiectelor se corecteaza partile mai putin bune…. simplu, nu.

    Administrator:
    Atentie la limbaj!

  25. In romania doar presa spune adevarul,daca si pe aia o amendam inseamna ca ne intoarcem la ce a fost inainte.

  26. Buna seara Dna Udrea

    Ma bucur ptr atitudinea dvs transanta. O astept de ceva timp.
    Cred ca este momentul sa se lamureasca ce-i si cu acesta asa zisa libertate de declaratie politica de tip vadimist, cu care se acopera orice porcarie, insulta sau calomnie.
    Sper sa reusiti sa creati un precedent si oricum procesul macar se va judeca public.
    Repet : lasati-o in “fundul gol” pe Olguta 🙂
    Si nici-o mila, daca dorim sa creem un precedent eficient.
    SUCCES !

  27. Biblio

    Ati inteles gresit,postarea mea s-a referit strict la prima a dvs.la acest subiect.Nu are legatura cu explicatiile anterioare ale dvs.din care ati exemplificat,ci numai cu faptul ca in ciuda dorintei de corectitudine si moralitate care insotesc in general postarile dvs.la acest subiect ati inversat mai putin corect si moral-din punctul meu de vedere-hai sa le spunem generic”vinovatiile”.Adica ati gasit scuza unor acuzatii intr-un mod interesant…Atat,fara nicio legatura cu cele mentionate de dvs.in raspuns.

  28. Aveam o problema legata de Chestiunea institutului unde era sef Marius Oprea si acum citind comunicatul de mai jos al lui lui Tismaneanu -Stanomir care daca vor face ce spun este ok si m-am linistit:
    Comunicatul IICCMER
    http://www.revista22.ro/comunicat-de-pres259-iiccmer-7708.html

    Selectez doua fraze:

    IICCMER va continua în baza HG-ului care îi reglementează activitatea să investigheze abuzurile împotriva drepturilor omului comise în intervalul regimului comunist 1945-1989 şi perioada imediat următoare (Revoluţie şi mineriade). Reafirmăm că obiectivul nostru esenţial este acela de a identifica datele relevante în vederea constituirii cadrului legal necesar pedepsirii celor vinovaţi în conformitate cu legislaţia română şi internaţională. Institutul sprijină integrarea în legislaţia autohtonă a tuturor convenţiilor şi acordurilor internaţionale relevante în domeniu.

    Totodată, IICCMER militează pentru încorporarea în legislaţia românească a tuturor documentelor care prevăd declararea ca imprescriptibile a crimelor comise în timpul regimului comunist. De asemenea, IICCMER va promova proiecte legislative în direcţia extinderii posibilităţilor de investigare obiectivă şi nonpartizană a evenimentelor tragice şi abuzurilor din epoca comunistă şi perioada imediat următoare (Revoluţie şi mineriade). Mai mult, IICCMER va asigura informarea prompta a opiniei publice referitor la efectele acestor actiuni. Vedem conlucrarea dintre IICCMER şi societatea civilă drept indispensabilă.

    Mai ales textul bolduit.
    Macar sa se realizeze asa ceva.
    Nu mai am motive sa fiu ingrijorat mai ales ca personal am incredere in cei doi, asa cum am mai spus. Sa puna osul acolo si Marius Oprea, ca nimeni nu s-a nascut sef…:)

    Succes si lui Volo!

  29. Dna parlamentar Udrea ,
    Si Nastase si altii discuta despre Regulamentul Senatului dar acesta este la secret adica este inaccesibil.
    Al camerei deputatilor nu este secretizat.
    Astept sa rezolvati aceasta problema, ca sa pot sa am o opinie obiectiva in problema debarcarii lui Geoana.
    Multumesc.

    PS Poate puteti posta Regulamentul Senatului aici pe blog. 🙂

  30. Ingineru`,am mai multe firme.In plus am si eu o matusa(nu Tamara) foarte bogat in Italia.Dar mai e pana la mostenire.Am mostenit de la altii.Le-am marit averea de cateva sute de ori.Erau foarte bogati la vremea lor.E foarte greu sa cresti o avere ca aia de cateva sute de ori.De la matusa mea iau un apartament de 4 camere si un garaj.Ar face vreo 400.000 euro.Nu e cine stie ce.Dar iau o firma de-a ei si aia e mult mai valoroasa.Sunt singurul mostenitor.Ce noroc!haha,sau sa nu spun asa?

  31. @ingineru`
    Buna 🙂 . De pe blogul lui AN , desigur .
    Citesc de multa vreme si acest blog si nu mai pot sa tac .
    Am tatatea de spus , dar nu risc sa-mi inchida usa d-na Administrator 🙂
    Interesant cum se fac acum “pe fata ” afacerile cu Statul in Romania , iar marii afaceristi si dezvoltatori se numesc acum ” oameni politici ai zilei ” .
    Ministri de succes si de renume …..national .

  32. Aveam nevoie de cineva sa dea cu matura.Sa fie silverstar?Nu,ca ma zapaceste cu pd-l-ul ei incoruptibil.hahaha

  33. dana mladin

    Sa inteleg ca verdictul dvs.este vinovat?Nu as vrea sa va fiu prietena si cineva sa puna o vorba”buna”la dvs.Probabil m-ati exila in secunda doi… 😉

  34. @ingineru`
    Si pe la Ciutacu mai bantui , pe la Crin , Mitrea , Andreea Vass etc , multipostatoare , deci impartiala :)))
    Recunosc ca am o admiratie aparte pentru Nastase .

  35. Cine e cel mai mare dezvoltator imobiliar roman?Dar de ce dezvolta satele?De ce aproape 1 miliar euro trebuie sa ajunga la sate?Nu ar fi mai bine sa se consolideze blocurile vechi?Nu ar trebui sa se bage banii acolo?Daca vine un cutremur de peste 7 grade,ce se intampla?Cate blocuri raman in picioare in Bucuresti?Cati amarasteni mor?Se gandeste cineva la ei?Nu cred.
    Guvernantii stau in vile de lux ce nu sunt ale lor,ci sunt ale contribuabililor.Au piscine,jacuzzi,servitoare,bucatari,etc.Sa mergem sa le luam cu forta.Sunt ale noastre,nu ale lor.Lor nu le pasa de noi.

  36. Buna seara.
    Doamna Udrea este o zgarcita. N-o spun eu, o spun cei de la ziare.com.
    Ma rog, ei zic ca ar fi printre parlamentarii care au facut cele mai putine cheltuieli.
    (De aici concluzia mea, logica, nu ?!).
    Sa aveti o seara buna.

  37. @N.G.
    Scuzati-ma , dar nu pricep aluzia .
    Am postat vreun comentariu la adresa dvs ?
    De ce v-as “exila” eu pe dvs ?
    Puteti sa veniti cu o precizare ? 🙂

  38. @ N.G.
    Păi de ce nu daţi un mic citat ca să înţeleg la ce vă referiţi?

    Prima mea referire era o ironie la adresa lui Ion Adrian care spunea că doamna Udrea, la îndemnul somniei sale, o dă în judecată pe doamna Vasilescu coroborat cu faptul că eu aş fi narcisist… La asta vă referiţi?

  39. @ balbeck,
    presa in Ro trebuie amendata masiv ptr a fi credibila, ptr a impune respect, ptr a deveni ceva de referinta…..Dar cind vezi zvonuri aruncate fara acoperire care nici macar nu trebuie sa apara in presa ci direct in sala de judecata…..
    Exista in Ro. Ombusdman?
    Acolo trebie reclamat si dc el crede sau sunt dovezi vagi, actionat in justitie prin procurori….
    Dar trebuie venit cu probe, nu zvonuri aruncate ptr o simpla publicitate….
    Administratorul blogului mi-a taiat cea ce au numesc atac la buna crestere a oamenilor pe care ziarele le fac in fiecare zi….
    cind vezi fte de la pag 5,3 si alte de astea cit mai dezbracate ti se face lehamite si vezi ziarul respectiv ca o simpla fituica care vrea sa vinda ceva….
    Nu poti iasi in fata cu un asemenea ziar sau sa spui ca un astfel de ziar zice adevarul…..

  40. @ balbeck
    Eu nu-mi permit să cred că DNA-ul nu este independent de viaţa politică, speranţa mea este că statul nu are mecanisme de reacţii politice. Chestiunea este că orice poveste are două variante (minim două când este vorba de un conflict), depinde cine o povesteşte. Nu pot decât să sper că există structuri ale statului român care nu sunt ca mine, căscători de gură la emisiunea de ştiri, şi au capacitatea de a descoperi adevărul prin declaraţii şi acte. Dacă ei nu spun nimic deşi au la îndemână această capacitate de descoperire a adevărului, cum aş putea să spun eu că e neagră ori bălaie când prind realitatea după ureche. Sigur, am şi eu intuiţii, de cele mai multe ori false, dar asta nu înseamnă că pot să bat cu adevărul în masă.

    Astăzi lumea este concentrată pe descoperirea afacerilor oneroase din politică, eu unul sunt îngrijorat de faptul că statul se încăpăţânează să nu funcţioneze normal.

    Iată, acum timp de o lună de zile vom fi trăind “emoţiile” îndepărtării domnului Geoană de la cârma Senatului. Se vor duce discuţii fără final pe Regulamente, Constituţie, decizii CCR… În tot acest timp economia continuă să fie un motor gripat şi “amenzile” istoriei se acumulează.

    Când România este deja amanetată pe zeci de ani, noi mai stăm la discuţii despre cin-a pus clădirea-n drum?

    De doi ani de zile spun că vor veni vremuri grele, de doi ani de zile nimeni nu mă ascultă, de doi ani de zile spun că lumea politică ar trebui să termine cu prostiile şi să pună mâna la reconstrucţia României împreună. Mă rog la Dumnezeu, în fiecare zi, să nu ajung să văd România căzută în mizerie

  41. IICMER si Tismaneanu vor face lumina si vor face economii la bugetul statului daca atunci cand vor incepe sa cerceteze “perioada imediat urmatoare” (revolutie si mineriade) vor incepe cu cercetarea dosarelor revolutionarilor …cat de bine si corect sunt intocmite ,cat de reale sunt dovezile care atesta calitatea lor de revolutionari si care le da dreptul la avantaje materiale,scutiri de impozite si alte discriminari in raport cu cetatenii romani …toate cele anterioare care ii transforma intr-o casta privilegiata din care fac parte multi impostori si excroci …care si-au platit certificatele aducatoare de profit ….Tismaneanu sa stabileasca unde incep onorurile morale pentru participantii la revolutie (cei aflati in strada ) si unde incepe calitatea de revolutionar care are dreptul la avantajele ,privilegiile oferite de la buget sau administratii locale ,fisc etc etc ….
    Poate sa cerceteze pe toti cei implicati la vremea respectiva in mineriade …incepand de la seful statului de atunci ,Iliescu,alaturi de sefii partidelor istorice care i-au primit cu aplauze pe mineri ,alaturi de cei care doreau sa-l rastoarne pe Petre Roman ….si pe Iliescu evident …dar care probabil a cazut la pace cu istoricii si alte personaje importante si foarte importante odata cu trecerea anilor…..
    O piesa de teatru ,cu regie,scenografie etc la revolutie…la fel si la mineriade ….
    Privind crimele si abuzurile comunismului Tismaneanu ar putea angaja niste antropologi si criminalisti care sa caute ceva ADN intre dintii scheletelor tortionarilor securisti si comunisti care la acea vreme ii mancau de vii pe romani …..poate si niste necrofagi ..care sa ajute la reconstituirea meselor copioase ..Astfel vom avea in fata filmele ultimilor 60 de ani traiti de romani in Romania ….
    Deoarece noi romanii avem obiceiul sa ne onoram si cinstim conationalii importanti si mai putin importanti dupa moarte propun ca Dl Tismaneanu sa cerceteze si sa onoreze alaturi de memoria exilului romanesc din perioada comunista si anticipat memoria exilului romanesc prezent si viitor …pe motiv de foame si bani …de locuri de munca etc….tot un exil …ori moral ori “fiziologic ” romanesc…

  42. Biblio

    Bibliotecaru says:
    4 March, 2010 at 2:40 pm

    Cred că şi mai bine decât denunţul la DNA ar fi ca politica să-şi ridice ştacheta calitativă până la un nivel care nu mai permite astfel de bănuieli, de orice fel ar fi aceste bănuieli.

    Cuvantul cheie este”banuieli”.Hai ca chiar nu trebuie sa traduc ce doreati la ora respectiva sa subliniati… 😉 Este clar acum?

    dana mladin

    Ma refeream la marii dezvoltatori precizati ca fiind ministri…presupuneam ca ati luat de buna remarca Olgutei Vasilescu si ati pus-o in forma plastica… 😉 Mi-am permis sa remarc usurinta cu care puneti etichete…

  43. In locul lui Ponta si alti cativa din PSD as trata cu deferenta dar pasiv decizia CC in problema revocarii lui Geoana …solicitata de “un grup de senatori” pe principiile si regulamentele prezentate la TV de Urban ….un avocat care acum pledeaza cu adevarat intr-un proces important ….pe aceasta speta …Apoi tot fiind Ponta de la PSD l-as consulta pe Dl Urban pentru a intocmi o cerere asemanatoare semnata de “un grup de deputati” pentru revocarea Dnei Roberta Anastase …pe aceleasi principii si regulamente invocate si interpretate de Urban si asociatii sai politici ….Cred ca as face cererea de pe acum…sa mearga spetele impreuna la CC…si a Dnei Roberta si a Dlui Mircea….
    Cred ca distractia ar fi completa ….

  44. Trusturile au si ele securisti,au si oameni ce verifica.Multi din ei se duc si intreaba din poarta in poarta.Altii spioneaza,filmeaza si pozeaza,se urca si in copaci.

  45. @ N.G.
    Ceea ce spuneam nu avea nici cea mai mică legătură cu doamna Vasilescu, mă şi mir cum aţi putut înţelege asta.

    Eu spuneam că dacă politica românească ar avea un nivel ridicat, oamenii politici ar fi deasupra oricăror bănuieli.

    Nu asta înţelegeţi citind “la un nivel care nu mai permite astfel de bănuieli, de orice fel ar fi aceste bănuieli.”

    Politica la nivel ridicat ar vindeca şi filmuleţele erotice, şi filmuleţele cu mite, şi înregistrările dubioase de la şedinţele partidelor sau comisiilor parlamentare… Trăim astăzi o politică extrem de murdară, la un nivel de subsol ţi mocirlă, acuzaţiile sunt, de cele mai multe ori, extrem de dezgustătoare. O politică curată ar elimina astfel de mijloace pentru a acapara puterea (nu au legătură cu politica).

    Dacă dumneavoastră înţelegeaţi asta, sunt convins că observaţi că, din punct de vedere moral, era împotriva formulării acuzaţiilor. M-aţi întristat doamnă N.G., aveam alte aşteptări de la domnia voastră.

  46. moro

    Problemele deriva din regulamentele camerelor.Au fost concepute pentru situatii de politica linistita.Stii tu cea linistita iliesciana.Ori acestea nu mai corespund noilor situatii politice.Cred ca s-ar impune rediscutarea lor si adaptarea unor pozitii care duc la blocaje in functionarea normala a parlamentului.Lucru greu,pentru ca asa cum stim interpretabilitatea unor legi si regulamente este mai convenabila decat precizarile clare si fara echivoc.Ori opozitia nu este straina de interpretari…

  47. Biblio

    Nu va intristati,abia acum ati formulat corect,explicativ partea care lasa sa se inteleaga ca doamna ministru este vinovata de posibilele banuieli care ar plana asupra dansei…Erati evident impotriva acuzatiilor dar intr-un mod in care disculpati acuzatorul.In rest,total de acord la partea cu politica la nivel ridicat,atata timp cat senatorii nu se straduiesc sa ocoboare la rang de mahala… Ne-am lamurit 😉 ?

  48. @ balbeck

    Văd că vorbeşti româneşte deci eşti român . Dacă le-ai mărit averea de sute de ori înseamnă că ai făcut afaceri . Nu are importanţă ce fel de afaceri . Prin urmare eşti şi român şi afacerist . Conform definiţiei tale asta înseamnă că eşti , citez din postarea ta: ” un om de afaceri român este un mare infractor şi un om ce are legaturi cu interlopi(camatari,recuperatori,criminali platiti,etc) “.
    În mod normal eu nu vorbesc cu astfel de oameni dar am încredere că vei rezolva situaţia cât mai repede .

  49. Buna seara Madalina, buna seara tuturor!
    Fara a discuta vinovatii sau nevinovatii, constat ca oameni ai PUTERII sunt dusi la”zu haus” si nu oricum ci incuiati in duba. Unde esti ANCA CONSTANTINESCUUUUU? Daca mi-aduc aminte bine pe Becali l-au rugat frumos sa vina, l-au asteptat cat a fost nevoie, l-au ajutat sa-si puna pardesiul si chiar mai mult l-au rugat sa-i duca si pe ei cu”maibacul”. Ce este in tara asta oameni buni?

    Administrator:
    Buna seara Democrat!

  50. Am niste nedumeriri pe care mi le-ar putea clarifica partea guvernamentala si cotrocenista de aici si nu numai ..nedumeriri pe chestiuni stufoase care vin cred din vremurile comuniste ai apoi de 20 de ani incoace ..dar care iata nu se schimba nici sub aceasta guvernare luminata ….evident ca ma adresez si “documentatilor ” de aici ….
    …Una ar fi o intrebare tehnica …cum poate scadea factura la incalzire in cazul locuintelor reabilitate termic in cazul sistemului de incalzire centralizat ..par exemple ..daca o scara e reabilitata termic iar urmatoarea nu e …..
    …..O sefa mare de la CNAS ….a explicat la TV ca institutia sa doar colecteaza si contabilizeaza banii din CAS a contribuabililor romani iar apoi in imparte echitabil si egal pentru fiecare contribuabil ..fara discriminare ….asa incat fiecarui posibil bolnav asigurat medical ii revine o suma limitata ….diferenta de plata a serviciilor medicale in tara sau strainatate facandu-se de la bugetul de stat si al Min Sanatatii…..De aia pentru cei grav bolnavi si obligati la tratament in strainatate pentru a-si salva viata ,hartiile,birocratia romaneasca ii ingroapa inainte de a-i ingropa popa …..deci ..CNAS,Min Sanatatii ..oferte (3) din strainatate si viceversa….Intreb ….ce se intampla ..ce face CNAS cu banii colectati ai contribuabililor in decursul unei vieti de munca si care nu au avut nevoie din fericire de tratamente costisitoare,spitalizare sau chiar medicamente compensate ..cu banii platitorilor decedati deja ….?De ce nu ii contabilizeaza la activ,profit si nu ii introduce in sistemul de plati ai tratamentelor celor gravi bolnavi …pentru a reduce birocratia celor 3 institutii …de ce nu intocmeste fisele si documentatia bolnavilor respectivi ,nu parcurge etapele necesare trimiterii bolnavilor in strainatate la operatie sau tratament …de ce nu efectueaza plata ,urmand apoi sa faca compensarea cu ministerul sanatatii etc ..daca mai e cazul?pentru ce sunt platiti sefii,tot aparatul CNAS …Ce salarii au la CNAS..?Dar in teritorii?Poate acolo sunt banii lipsa din verigile lantului contributie-tratament-plata a CNAS…
    …..Cum priviti acordul scris dintre Videanu si Condeescu ?Cum ii va impropietari Videanu pe mineri cu minele in care au lucrat ?Prin cine ii va impropietari ?Condeescu va primi ceva sau va ramane sarac si cinstit lider de sindicat care i-a luminat pe mineri atunci cand “politicieni ticalosi au incercat sa-i foloseasca pe mineri ” …precum si in campaniile electorale ..pana la prezidentiale ….vorba Dlui B….
    Ca un apendice la chestiunea cu revolutionarii ….Boc ,Tismaneanu si guvernul ar trebui sa-i cerceteze pe revolutionarii cu carnete si avantaje materiale asa cum a propus Boc in legatura cu pensionatii pe caz de boala ,handicapatii etc….sa le ia din povara grea care apasa pe constiinta si bunul lor simt ….sa li se usuce ochii de plansul care-i ineaca din cauza re…muscarilor ….din banii tuturor …

  51. demo

    Puterea nu inseamna”ciocul mic”… 😉 Cine nu are nimic de ascuns,nu are de ce sa se teama…Problema incepe unde se face selectia”cazurilor”…

  52. @N.G.
    Este oare vreunul dintre noi care nu ar avea ceva de ascuns? Sa dai totusi pe Solomon ca exemplu cand (presupunand ca este vinovat)sunt atat de multi inaintea lui, evidenti si mult mai aproape de cei care dau comanda, mi se pare prea mult. Chiar prezinta un pericol public, chiar nu se putea judeca in libertate intr-o cauza nedovedita si care poate sta deasupra capului oricarui primar care nu convine la un anumit moment?

  53. @N.G.
    Banuiam ca la dezvoltatorii imobiliari va referiti .
    Daca sunteti dintre acestiasi nu ati facut afaceri cu Statul ( licitatii , autorizatii , forta de munca de la Stat ) , atunci bine , toata stima .
    Dezvoltatorii ” ministri ” -sunt un nume generic . Si mai mult , ei insisi se numesc ” ministrii constructiilor “. Si macar daca ar avea niste proiecte adaptate nevoilor si realitatilor din Romania .
    E o chestie care eu as numi-o ” hai sa ne jucam cu banii statului “. Vom vedea vreodata 10 specialisti ( medici , ingineri , profesori ) mutandu-se in satele si comunele patriei in viitor ? Greu de spus ! Nerealist , dupa parerea mea .
    Iar ideea ca vindem-cumparam , iar vindem iar cumparam , referitor la locuintele construite de ANL si incluse in programul “prima casa ” , e de domeniul ” hai sa visam frumos ” .
    Nu intru si eu in polemici la acest program , intreb doar : cui vindem ? cu ce construim ? Ah , stai ca imi amintesc rezolvarea : mai facem un imprumut extern . Doar fraierii platesc .
    PS nu iau ” de buna ” afirmatia Olgutei Vasilescu . Eu m-am referit doar la zvonistica , un trend la moda acum in Romania .
    Sa vedeti in Belgia cum e cu zvonistica ! Dar , spre deosebire de politicienii romani , belgienii isi mai depun si demisiile de onoare cand zvonistica se dovedeste a avea si un suport real .

  54. NG..Sarut mana ….Si tu ai dreptate ….Smecherii astia de politicieni…reprezentantii nostri de ieri si de azi tot fac legi pentru ei…care la un moment dat se intorc impotriva lor…a celor care le-au intocmit stufoase ,interpretabile etc etc…e a doua oara cand ma amuz de smecheriile lor….a doua oara in legatura cu cei de la PSD …care s-au mai crezut smecheri odata ,de doua ori..apoi au strigat …De multe ori cei de la PSD tac,aproba pe prostia adversarilor politici pentru a beneficia de portitele legislative ….cand e la interpretare …canta pe alta partitura …
    Aici ,in problema Geoana mie mi se pare clara speta ..pe textele prezentate de avocatul psd Sova mi se pare …care imi place mult si e la mare distanta de Urban ..ca meserie si aplicatii …..daca Urban vorbeste serios de aceasta chestiune si nu executa doar un ordin de partid….pentru ca si Urban mi-a placut in cateva interventii de bun simt la TV …inclusiv cea cu legea insolventei persoanelor fizice ..care ar fi protejat atat bancile ,creditorii cat si persoanele fizice….dar probabil l-au mangaiat pe crestet parinteste cei mari si i-au zis sa o lase balta ….
    In rest….respectele mele …..Punem pariu ca se va incerca sau face chiar o remaniere guvernamentala …poate inainte de Paste sau in vara …daca independentii nu se misca pozitiv?
    Stii ce as face in locul liberalilor ? As intra la guvernare alaturi de PDL si UDMR ,sa-l scot din guvern pe Oprea ,sa-i pun cu botul pe labe pe toti “independentii ” atrasi de promisiunile lui Oprea si Basescu …
    Basescu nu ar avea nici o problema sa intoarca spatele lui Oprea si independentilor …din grup ..liberalii s-ar duce repejor la PNL aflat la guvernare ….PSD istii ar lua-o razna pe la PDL sau PC sau ar plange spasiti la PSD….
    evident ca eu tin cu pozitia lui Crin dar tare mi-ar place sa ma joc cu “independentii ” astia fosilizati deja …as da tema catre cativa anticomunisti de aici sa calculeze ce erau “independentii” in vremea lui Ceasca ….pionieri,UTC isti ,PCR isti ….cred ca ultima categorie daca nu or fi si retardati printre ei ….
    poate ar afla cei din institutul de cercetare a abuzurilor etc etc de aici ce functii or fi detinut “independentii ” din grupul lui Oprea ..cu ele in frunte evident …
    Si as mai vrea ceva ….mor sa vad asta ….tot grupul independentilor in frunte cu Oprea ..sa se prezinte in camasi lungi si albe la Dambovita unde Tismaneanu & Co sa-i boteze anticomunisti …antiacvatici …sa-i uite Tismaneanu la fundul apei cand ii scufunda la botez…pe motiv de antiacvatici ….
    O seara frumoasa

  55. @balbeck

    “balbeck says:
    4 March, 2010 at 6:54 pm

    In romania doar presa spune adevarul,daca si pe aia o amendam inseamna ca ne intoarcem la ce a fost inainte.”

    care presa ? cei care l-au facut pe Geoana presedinte pt 12 ore…hihihiiiiiiii… mai gandeste-te !

  56. demo

    Aici ai dreptate,dar puterea exemplului are efect semnificativ.Stim bine asta,nu?

    Dana Mladin

    Zvonistica este cea mai comoda cale de a denigra credibilitatea cuiva.Este onorabil?Nu…La fel de”onorabili”din punctul meu de vedere sunt si cei care cad in capcana zvonisticii si pun etichete fara a avea”dovada”-simbolul veridicitatii actului democratic sau pur si simplu al principiului nevinovatiei pana la proba contrarie.Teoretic democratia nu se cladeste pe trenduri sau branduri,zvonistica sau presupuneri.Este un edificiu fragil care dupa 20 de ani se dovedeste pagubos si instabil.Ati amintit de demisii de onoare.Ma intreb ce are onoarea cu zvonistica?Sunt doi termeni care se exclud reciproc unul are la baza principii celalalt are la baza tocmai lipsa acestora.Si mai cred ca zvonistica pentru ca are la baza raspandaci care nu isi vor asuma niciodata responsabilitatea asumarii in fata unor instante a spuselor,va fi mereu folosita ca arma subtila in lupta politica si nu numai,dar doar atata timp cat societatea va permite asta.Deocamdata terenul e fertil…prea fertil chiar…

  57. @democrat
    cazul solomon este preludiul unui “razboi” in pd-l… hihihiiiii… prietenii stiu de ce !

  58. @N.G.
    Daca tu imi dai dreptate iti dau si eu tie.Doar ca atunci cand cauti exemple trebuie sa incepi de sus si nu de la mijloc.

    @rasputin
    Stai linistit sau, ma rog, nelinistit. Daca frumoasa Ridzi nu a declansat preludiu, Solomon ma indoiesc. Inca situatia este sub control.

  59. Moro

    🙂 Simpatica postare…pacat ca liberalii sunt hipnotizati de Crinulet…Oprea nu mi-e simpatic nici mie…

  60. Eu sper că este un fel de atac murdar al piraţilor electronici… Şi mai sper că blogul nu va rămâne aşa…

  61. @Stimata doamna Ministru,
    Voi reveni maine cu un post detailat!
    Acum numai atat: distinsa doamna Elena Udrea sper sincer sa nu repetati greselile care au dus la demisia nedreapta dar de neuitat din octombrie 2005 din Sefia de Cancelarie de la Cotroceni!
    Deci: s-auzim numai de bine !!!
    al dvs cu respect
    PBV
    PS Look-ul nou al blogului Domniei Voastre este, cred, foarte inspirat! Bravo designerului!

  62. Ooooo , ia te uita ! Si in blogul d-nei Udrea se apeleaza la ” flacara violet ” ? 🙂

  63. Lui Solomon i se cere sa se suspende din pd-l,sa nu mai astepte sa fie suspendat.
    Omule,ai fost foartye bun pentru Basescu,pentru EBA,pentru iubitul EBEI,pentru PDL,acum esti un zero,la gunoi cu tine…

  64. Pe noi nu ne intereseaza Solomon,tara,ne intereseaza senatul.Jos Geoana!Traiasca flacara violet hahaha

  65. Am fost azi, aproxim la ora 12.00 , la sediul Oficina Nacional De Turismo De Rumania En España, situat pe Calle de Alcántara, 49-51 28006 Madrid, dar era inchis.Nu au afisat orarul, programul, macar sa stim intre ce ore sa putem merge.Ar trebui sa afiseze orarul, sa nu pierdem timpul degeaba pe drumuri.Este bataie de joc. Am nevoie de materiale, oferte ceva, pt niste spanioli care vor sa viziteze nordul moldovei, dar am pierdut timpul degeaba pe drum.Cum credeti ca o sa vina turisti in Romania daca nu aveti un birou de turism cum trebuie?

  66. Adica am traversat tot MADRIDUL, am schimbat 3 metrouri, am pierdut ziua degeaba, iar oficiul de turism era inchis.Pai credeti ca asa va vin turistii in Romania???

  67. Belea cu violetul,belea cu noul format ..destul de obositor sa dai in urma pentru a citi si raspunde …
    Imi place violetul dar…..lasa loc de interpretari sau confirmari….
    Electoratul roman ..priviti la TV..la mitingurile de sustinere pentru Solomon ..un cetatean roman ,avand o functie publica ,acuzat de procurori de mita,coruptie etc,arestat …se striga “nevinovat” pentru Solomon inconstient ,cretin ..de catre agitatori,manipulatori care in acest mod incearca jalnic si caraghios sa puna presiune pe justitie ….Ca si cum mecenatul,gesturile de caritate ar anula toate posibilele vinovatii ale lui Solomon ..vinovatii care nu erau posibile fara ca Solomon sa fi fost in functia de primar ..ales de cetateni …Lupul in blana de oaie ..bland ,bun ca cativa calici …..in acelasi timp profitor al functiei sale publice ,impartind discretionar afaceri publice ale primariei ,evident contra cost…..Are lichid in casa 200 000 de euros….de unde ?Craiova ….centru al mafiei,organizatii interlope etc etc ….Avand in vedere ce se petrece in Craiova ..din punct de vedere infractional,fiscal ….de ce este invinuit Solomon ,nu e exclus ca functionarii primariei care agita spiritele si indeamna la revolta populara ,nesimtit pe modelul revolutiei se poate banui ca si functionarii sunt atinsi de lepra coruptiei si transpira de frica posibilelor cercetari ale DNA…..nemaivorbind de cei protejati de Solomon ..
    Si o intrebare in final …..privind la TV si auzind ce striga romanii ,cetatenii electori in Craiova ….”LI-BER-TA-TE”
    pentru un anchetat,cercetat,arestat cetatean roman dar primar ….acelasi cuvant de la Revolutie….Libertate….
    mai credeti in rezultatul referendumului cu unicameralul si nr de parlamentari ?Mai credeti ca romanii stiau ce au votat la referendum ?Gandind la conotatiile si sensul cuvantului libertate de la revolutie cu cel de acum din cazul lui Solomon…..Parca au strigat si fara violenta ? Probabil l-au strans catusele pe Solomon ….mai lipseste sa strige in strada …Politia e cu noi ..DNA ul e cu noi …..

  68. Daca solomon avea 200000 euro in casa,inseamna ca Videanu are 10 milioane euro in casa hahaha,nu ii depune nici el in banca,pentru ca trebuie sa ii treaca in declaratia de avere.
    Dar daca cei 200.000 euro provin dintr-o vanzare?Daca ai bani in casa, inseamna ca ai furat?Atunci sa intre politia in toate vilele cu suprafata mai mare de 150m2 si sa confiste banii ce nu pot fi justitifcati,daca sunt.Unii au seif,altii ii pitesc in dulap,altii sub cada,altii sub covor,altii in plapuma.Nu ai justificare pentru bani,acte,etc,sa fie confiscati.Ar fi in stare astia sa faca si treaba asta.

  69. @ balbeck
    Am o nelămurire .
    Văd că vorbeşti româneşte deci eşti român . Dacă le-ai mărit averea de sute de ori înseamnă că ai făcut afaceri . Nu are importanţă ce fel de afaceri . Prin urmare eşti şi român şi afacerist . Conform definiţiei tale asta înseamnă că eşti , citez din postarea ta: ” un om de afaceri român este un mare infractor şi un om ce are legaturi cu interlopi(camatari,recuperatori,criminali platiti,etc) “.
    Păcat . Mare păcat . Păreai un tip onest .

  70. Merge si suprafata mai mica,sa incepem de la 25m2(o banala garsoniera).Se confisca sau nu banii?Daca intra un hoţ peste tine si te duci la politie,politia poate sa ceara justificare pentru bani.De unde ai avut banii aia?Mai degraba sa se lege de tine,nu de hoţi.Sa te bage la evaziune fiscala.haha

  71. In acest format nu cred ca d-na Udrea sa aiba timpul necesar si rabdarea sa citeasca ceva din comentarii . Sau poate asta e scopul , sa nu-si mai bata capul si cu noi , cu intrebarile sau remarcile noastre ?
    Violetul este la moda , dar aici , in contrast cu albul filei este obositor .

  72. Daca ai cateva firme nu inseamna ca esti om de afaceri.Eu nu fac afaceri.Nu tai frunza la caini ca altii.Sunt zile cand nu trebuie sa fiu prezent la firme.Functioneaza si singure.Eu doar am ceva asigurat ce nu m-ar face sa plec sa muncesc in strainatate nici pentru 2 milioane euro pe luna.M-as duce la prietenii mei de acolo gratis,dar nu sa muncesc.

  73. Poate ca este la moda noua culoare a blogului, insa sunt si nuante de mov mai atractive. In ceea ce o priveste pe “doamna” care acuza, faptul ca este de provenienta rurala, alaturat ascensiunii in PSD, dupa un stagiu de initiere pe la PRM-ul lui Vadim, spune absolut totul despre autenticitatea acuzelor sale. Nu merita atita atentie, iar calitatea de senator, o scuteste de raspunderea penala. Trebuie privita si tratata ca un bolnav psihic, care nu raspunde pentru faptele sale.

  74. 🙂
    Am intrat astăzi pe blog şi e tot oribil. Mai încerc şi mai târziu, poate între timp se schimbă ceva. Dacă-l văd pe consilierul ăla paranormal pe stradă, de nu-i fac un atac în spirală cu flacără galbenă să simtă şi el puţin icter. Pe mine îşi permite el să mă atace violet?
    🙂
    PS.
    S-a încercat combinaţia Rouge-Bleu dar a ieşit Horri-Ble(u)!

  75. Vad că au început mofturile… De ce? Nu vă place, nu intraţi… Văd că cei care fac mofturi sunt cei care intră aici să critice, să jignească, să umilească… Faceţi-vă propriul blog şi folosiţi culorile care vă plac…

  76. ***MădăMădă – Bună dimineaţa! 😆
    Dacă aceasta e noua formă a blogului atunci trebuie o modificare: postarile noi să fie pe prima pagină nu pe ultima…
    O zi minunată! 😆

  77. BALBECK……Daca ai bani in casa ….ca Solomon sau Videanu ???si nu poti raspunde la intrebarea simpla de unde ii ai …economii sau vanzari …daca ai platit impoziti pentru ei …deci sunt incasati legal …inseamna ca ai incalcat legea ….esti ori evazionist fiscal ,ori banii sunt proveniti din mita,pesches sau spaga…etc etc….Acelasi miros au banii de mai sus ,fie ai lui Solomon ,fie ai lui Videanu etc…ca si ai interlopilor,camatarilor ,proxenetilor etc….
    Daca dimpotriva poti dovedi cu acte ca sunt bani legal incasati inseamna ca esti si bogat,si fericit si corect si cinstit …ceea ce rar se gaseste in Romania de azi ….
    Cel mai mic consilier de primarie sau prin consiliu de administratie….pana la politician de varf a avut macar informatia preferentiala atunci cand a cumparat un teren si la revandut cu profit ….deci trafic de influenta ,abuz etc..macar ….Multi politicieni au terenuri sau bani proveniti din terenuri pe fisa de avere …tranzactii cu terenuri ..care terenuri au apartinut primariilor …sau unor persoane decedate …fara mostenitori …sau unor mostenitori morti sau fictivi,reali dar falsi ,impostori…..a intervenit mita s-a tranzactionat …s-a transferat …si asa s-au facut primii bani din primele averi din Romania …dar se vede ca nu si ultimile …..
    In Romania au trecut 20 de ani …si avem averi milionari in euro,miliardari etc…..toti au fost afaceristi de succes?Politicienii,primarii,parlamentarii,consilierii ,functionarii publici de varf?In SUA au trecut sute de ani si au ramas aceleasi mari averi consolidate …transmise mostenitorilor ,generatiilor urmatoare …unele cresc,altele se prabusesc…..In Romania ……Saracii oameni bogati ….legati,incatusati…..nu e democratie ….Libertate pentru toti ……Apropos….de ce nu se apropie nimeni de tiganii bogati,ultrabogati care isi etaleaza si afiseaza public averile ,de hartistii tigani si artistii romani manelisti si nu numai sa-i intrebe de impozite….si prima categorie de tigani camatari,interlopi,proxeneti etc ..dar ultrabogati ..daca au platit vreodata in Romania impozit pentru averile pe care le au…..Si aici e frica si coruptie.mita …lehamite etc….ceea ce nu e permis intr-un stat de drept,democratic si nediscriminatoriu ….Pentru ca dughenarul,pietarul este taxat,jupuit cu taxe,impozite etc…iar cei de mai sus sunt protejati de slujbasii statului .se parlamentarii uninominali de partid etc etc…..
    Exista multa mita,coruptie si evaziune fiscala in Romania …deci e posibil si ca Solomon sa…….

  78. @ silverstar

    Spui :
    ” Dacă aceasta e noua formă a blogului atunci trebuie o modificare: postarile noi să fie pe prima pagină nu pe ultima…”
    Ştii ce-şi răspund eu ?
    ” Vad că au început mofturile… De ce? Nu vă place, nu intraţi…”
    O zi bună !

  79. D-na Elena Udrea, va rog respectuos sa va lasati de politica! Habar nu aveti, dar datorita altor calitati de care dispuneti ajungeti sa monopolizati scena politica si sincer cam sustineti forma fara fond!!! Sunt destule femei in PD-L de 30, de 40 de ani sau de 50 de ani care pot fi promovate datorita competentelor si profesionalismului de care dau dovada! Si referitor la situatia d-lui Solomon… Este o facatura ieftina si din pacate acest om este tradat de colegii dumnealui! Era bun, era valabil cand aducea voturi pt toata Craiova si pt tot Doljul si incerca sa spele imaginea patata a lui Berceanu pe aici prin zona. Si acum… Eu personal cred ca dvs aveti legatura cu tot ce se intampla acum… Si stati linistita! Pana la urma, tot veti plati! Daca justitia asta a noastra pe care o practica instantele, este josnica si lipsita de adevar, exista totusi o justitie divina care are o sanctiune pt toate faptele noastre care nu sunt tocmai demne de lauda! Si dvs cred ca aveti destule fapte de genul asta! Numai bine!

  80. @ Sibilla

    Ce mică e lumea ! S-a mutat blogul A.N.- ului aici . Hai că-i bună !
    Noi doi ne cunoaştem , suntem cunoştinţe vechi , colegi de blog …

  81. ***Ingineru’ – nu e moft, e un sfat…
    Ce te deranjează? Uite, Sibilla v-a dat de gol… V-a adus Bibliotecaru aici, de pe blogul lui Năstase… Păi, se poate? Si nici nu vă purtaţi cuviincios… De fapt, de unde educaţie la simpatizanţii PSD, Năstase, Iliescu and so on… 🙄

  82. ***dana mladin – las-o baltă… M-am/m-ai lămurit… Nu ţi se cere decât puţină decenţă şi bun simţ dar… De unde nu e nici Dumnezeu nu cere…

  83. Va salut! Ce surprizaaaaa, violet! 🙂 Eu de ceva timp mi-am zugravit una din “casute” violet…. Se pare ca am dat tonul! Si nu regret. Cert e ca o sa moara de necaz psdistii, ca dovada ca s-au iscat deja. Daca postarile vor pastra cursivitate Fara sa fie portionate in pagini, totul va fi perfect si rezultatul va fi cel dorit 🙂 Printre altele sunt suparata din cauza primarului meu, dar mai sper ca cei mari din pdl nu-l vor lasa la greu……ca doar ptr ei a slujit dl Solomon.

  84. @silverstar
    Nu va inteleg simtul masurii si catalogarii calitatilor morale ale semenilor dvs .
    Aveti tendinte dictatoriale ” de a pune la punct , sau la colt ” si nu stiu , zau , daca Dumnezeu ar fi de acord cu dvs ca sa va permita sa-i pomeniti Numele pentru o astfel de cauza .

  85. @ silverstar

    Eu când fac o glumă cu tine am impresia că trebuie să ţi-o desenez . Tu nu înţelegi că te contrazici ?! Spui de alţii că au mofturi şi , în acelaşi timp ,tu însuţi dai sfaturi de cum ar trebui să fie blogul .
    Las-o baltă …

  86. Ce m-a impresionat aseara, ca, actorii Teatrului National, au fost acolo, au tinut discursuri elegante, fara ranchiuna sau acuzatii ci, comentarii de suflet asa cum stiu sa faca intelectualii adevarati. Nimic nu a fost facut obligat cum spun tembelii astia pe la tv, totul a fost facut la libera alegere, analizand munca dlui primar, in urma rezultatelor din urbe…dar ce sa stie TEMBELII invitati sa vb la tv, care n au facut nimic niciodata ptr o comunitate, decat sa se duca pe la cate o televiziune si sa nu spuna NIMIC 🙂 sau, sa doarma pe la senat/ parlament…..niste inutili ai societatii niste nulitati….bine, nu toti.
    E PREA MIC SCRISUL IN CASUTA MEAAAAAAAAAAA 🙂

  87. Un 😆

    Întrebare la Radio Erevan :
    – De ce unii oameni au chelie şi alţii nu?
    – În principiu, toţi oamenii au chelie, dar pe unele chelii creşte păr pe altele nu.

  88. ***Ingineru’ – trebuia să scrii “tu însăţi “… Pentru restul, te iert c-aşa sunt eu – bună la suflet… 🙄

  89. ***lulu – bună! 😆
    Chiar voiam să te întreb dar ai început tu. Nişte craioveni, localnici vreau să spun, au spus la TV-uri că au fost obligaţi să iasă în stradă. Era transmisie in direct. Am auzit eu de asta şi spun…
    Nu ştiu cine şi cum mai poate obliga oamenii să iasă în stradă… Şi RTV a luat-o de bună şi o tot dă…

  90. Inteleg de la sursele mele ca daca atunci cand a fost arestat Becali, pretul pentru a protesta in favoarea eliberarii inculpatului, era de 100 de lei, iar acum, la Craiova, a crescut la 150 de lei. Platile, se pare ca le face seful unei pretinse organizatii de revolutionari. Sunt sigur ca multi craioveni o sa conteste aceasta informatie, pe buna dreptate. Nu toti manifestanti sunt platiti acolo, ci doar nucleul principal, restul s-au asociat pe baza spiritului gregar, crezand cu sinceritate, dar impotriva evidentei infractiunilor, ca Solomon este un cetatean onest si cu suflet bun. Din pacate, inteleg ca pe baza probelor de la dosar, este aproape imposibil sa scape nepedepsit.

  91. @ silverstar

    Baţi câmpii cu graţie . Mai sunt vreo doi agramaţi ca mine .Ia citeşte :

    “- Du-te de mori pentru binele moşiei dumitale, cum ziceai tu însuţi. (C. Negruzzi, Alexandru Lăpuşneanu)
    Eşti tu însuţi ce păstrezi în suflet din oamenii pe care i-ai cunoscut. (N. Iorga, Cugetări) ”

    Am impresia că te înfoi cam tare . Te rog eu , nu mă ierta .

  92. Silv, analizeaza si tu, aseara eram multi prieteni …mergeam la o petrecere la ‘Sofia” si am stat acolo cam jum de ora…. erau actorii de la TN, era lume desi ploua, tineri multi… organizatorii da, erau cei din primarie, dar alaltaieri au fost alti prieteni acolo, si nu i a obligat nimeni….. prostie mai mare nu se poate. Angajatii din primarie au fost din solidaritate …sa i fi obligat pe ei oare sa fie acolo? Nu cred, deoarece Solomon nu era ciuma in primarie, era un sef care respecta subalternii ii trata ca pe ai lui….foste colege lucreaza in institutie si pot spune din interior cum era dansul…. il cunoastem de ani de zile a fost elev eminent lu’ tata …da, este bogat dar el este printre primii bogati din anii ’90, acum ce sa facem sa i dam in cap deoarece este inteligent? Daca a gresit a facut-o constrans de diverse conjuncturi, si tare rau imi pare ca se da cu paru’ prea usor, dezamagirile mele sunt prea mari azi…poate maine va fi mai bine…
    SCRISUL IN CASUTA MEA E PREA MIC IL VREAU MAI MARE- ROG ASISTENTA SA FACA CEVAAAAA 🙂 NU AM OCHELARI 🙂

  93. Daaaaaaaaaa Andrei si eu am luat bani si prietenii, acum sunt mult mai bogata in seara asta merg iar la Sofia si ii pap acolo, dau de baut la toti “cumparatii” 🙂 urbei…. Hai, veniti si voi? 🙂

  94. Aaaaa Silv tu crezi ca nu erau si psdisti acolo? Hehehe, sa nu-si bage ei coada? Sa nu savureze? Sa nu dezinformeze? Uite, deja au scos vestea cu platile -intoxicarea comunista LA DATORIEEEEEE ….. sunt si creduli 😉

  95. ***Ingineru’ – dacă tăceau şi înghiţei găluşca, (mi s-a întâmplat şi mie) erai mai câştigat şi nu demonstrai că habar nu ai de gramatica limbii române şi că ai fost un chiulangiu pe vremea când erai elev… 😳

    (tu) însuţi şi (tu) însăţi sunt pronume/adjective de întărire… Ca adj de întărire se acordă în gen, nr şi caz cu cuvântul pe lângă care stau – pron persl sau subst. Eu – Silvia – genul fem – şi tu ar fi trebuit să foloseşti formula corectă “tu însăţi”

    Exemplele pe care mi le dai sunt corecte cu pron/adj de intarire de gen masc… Nu pot să corectez. Nici o lege din lume nu-mi permite să intru peste ceea ce a lăsat scriitorul…

    Pentru mai multe amanunte, deschide o gramatică de cl a V-a sau a Vi-a că-i tot aia…

    Şi-apoi, noi de aici care avem ceva vechime ştim că “Nimeni nu-i perfect… Nici chiar eu…” Toţi greşim de asta şi există iertarea… 😆

  96. ***lulu – ştiu că se fac diversiuni… Şi aici îşi bagă coada PSD…
    Cum Dumnezeu, din marea de lume care era acolo, reporterul i-a gasit tocmai pe acela/aceia care s-au plâns că au fost obligaţi să iasă în stradă? .oops:
    De ce reporterul nu a întrebat cine i-a obligat să iasă în stradă? 😳

    Nu cred, e prea cusută cu aţă albă…

  97. Terenul pentru care primarul a primit 50 000 de euro a fost, cu mai multi ani in urma, retrocedat proprietarilor de drept, prin hotariri ale instantei, dar Solomon nu a pus pe niciunul din cei 280 de oameni ramasi in viata, in posesie, pentru ca era statiune pomicola. Nu se stie foarte exact cum si in ce fel a ajuns, suprafata aflata acum in discutie, in proprietatea lui Mititelu si nici cum acesta a vandut-o lui Penescu. Cert este ca Solomon a amendat relativ modic constructorul mallului de acolo, iar dupa primirea spagilor, a oferit lejer, ca un boier bogat pe mosia lui, autorizatii de construire si transport exclusiv, investitorului respectiv. Desigur, in ciuda recomandarilor consiliului local, dar prin fals si uz de fals. Primarul Craiovei nu poate invoca faptul ca a facut aceste infractiuni de coruptie nici din dragoste si nici la solicitarea PDL sau a presedintelui Basescu. Iar daca el o sa beneficieze de sprijin politic, inseamna ca actuala guvernare incurajeaza furtul si crimele de orice fel, cat timp obtine un profit. Imi este greu sa cred asa ceva.

  98. Cmoro,ar trebui ca finantele,politia sa mearga pe teren,din garsoniera in garsoniera,din doua camere in doua camere,din 3 in 3,din vila in vila,cu mandat,nu oricum.Daca poti sa dovedesti ca banii ce sunt in locuinta,sunt facuti pe corect,atunci sa spuna buna ziua si succes,daca nu,sa confiste toti banii,eventual sa-i prezinte procurorilor.Tot stau degeaba si nu fac nimic,sau baga oameni nevinovati dupa gratii.
    Mai mult,trebuie sa dovedesti si modul cum ti-ai facut bunurile,daca nu poti,sa se confiste.
    In primul rand la oamenii politici sa se duca,dupa aia la interlopi,dupa aia la oamenii ce par corecti.

  99. Ar trebui sa se duca si la manelisti,sa le verifice veniturile,cu ce bani au facut vilele,daca si le-au facut pe corect, sa ii lase in pace,daca nu,sa le confiste.
    Mecanismul pare simplu.

  100. Buna ziua tuturor!
    Sper ca va place noul design al site-ului. Daca aveti anumite cerinte legate de aspectul blogului le puteti scrie aici iar eu le voi trimite colegilor mei.
    O zi buna tuturor!

  101. @lulu
    niste prieteni din craiova mi-au zis ca exista o intoxicare la nivelul intregului oras cum ca d-na udrea ar fi in spatele arestarii primarului vostru… eu am o intrebare ,de ce tace berceanu ? el e presedintele organizatiei la voi la dolj ? ministru de interne este de la pd-l se numeste blaga parca … sa nu fi stiut blaga ca luni dimineata solomon va fi perchezitionat ? imi e rusine in acest moment ca fac parte din pd-l !

  102. Moooooooooor de drag ca-i violet 🙂 nu imi place sectiunea pe pagini si scrisuletul prea mic in caseta mea 🙂 Dar, imi place rau de mult modelul si culoareeeeeeeeeeeeeeeeeea, si am o satisfactie deoasebita -sadica, ptr ca le “place” si psdistilor.

  103. Daca ministrul Blaga il avertiza pe un suspect, fie el si Solomon, probbil ca acum jucau amindoi table. In arest. Insa ma indoiesc ca pe baza competentelor DNA, anchetatorii de acolo au lasat sa transpire in mediul politic, orice informatie referitoare la planurile si intentiile lor. Nici macar in ceea ce il priveste pe ministu, care, presupun ca o sa ofere si el niste explicatii, la un moment dat, privind activitatea sa de la Directia Vamilor si privind obtinerea unor foloase materiale pe baza imposturii calitatii de revolutionar, calitate obtinuta dupa ce a ajuns in pozitii importante in politica dar si dupa ce termenele legale pentru verificarea si acordarea acestei calitati, expirasera.

  104. Daca sunt in moderare, atunci eu ma retrag cumintel , asta e!
    Rasputin, o sa ti raspund la mine pe blog, nu ala violet 🙂 in caz de va fi postat si citesti…. mda, asta e!

    Administrator:
    Nu sunteti in moderare.

  105. Toate locuintele sa fie mov,masinile in culoarea mov,cartile,tot,tot,tot mov,oamenii sa se imbrace in mov,blana animalului sa fie mov,vreau lege urgent.hahaha

  106. Rasputin, cum sa-l anunte Blaga cand el e cu musca pe caciula? Dna EU a gresit, ca de doi ani se aduc acuze… ca este implicata la noi, nu dansa direct…. si nu a facut nimic in acest sens Olguta stia ea ceva din presa locala si poate din allte surse ca deh, cunoaste lumea in urbea ei. Daca dna EU, demonta de acum doi ani toate aceste acuze , acum nu mai era o problema….eu stiu despre ce e vb dar nu vorbesc…nu i treaba mea. Acum sunt concentrata pe ce va fi cu dl Solomon si as dori sa cada mafia PDL si sa vina oameni noi care au invatat lectia: nu scapi daca esti hot, ca politica nu este o afacere ci, este o meserie aparte, IN SLUJBA alesilor si atat. Da, intoxicarea exista si bine ticluita de psdisti. Iar Berceanu tace si va tacea caaaaa stim noi de ce 😉

  107. ***rasputin – nu-mi vine să cred ce citesc pe aici. Suntem parcă, în plin teatru al absurdului… Nu noi suntem cei care am strigat, aici şi aiurea, de nenumărate ori, ca justiţia să-şi facă datoria? Ce vrei acum? Să intervină Berceanu, Blaga, Preşedintele?… Şi mai cine? Şi, în final, de ce să mai stea la guvernare dacă-şi calcă principiile şi promisiunile?

    N-a spus PD-L că va lupta împotriva corupţiei? Şi tu ce faci acum? Îi obligi “să pună cuvânt” pentru primar, să-l scoată de la pârnaie? Nu crezi că pentru primar ar fi mai onorant să-şi lămurească nişte probleme?

    Habar n-am dacă e sau nu vinovat. Nu e problema mea. Dar, ca PD-L-ist, mi-aş dori să fie nevinovat şi justiţia să-şi scoată pălăria şi să-şi ceară scuze…

    Oameni buni, fiţi logici, acceptaţi situaţiile şi aveţi răbdare să se pronunţe justiţia. Avem ce ne-am dorit: o justiţie activă. Sau ne dorim să fie activă doar pentru ceilalţi? Atunci s-o şi lăsăm să-şi facă treaba… Chiar nu se poate să renunţăm la practicile cu care ne-a obişnuit PSD?

    Da, e greu aşa, dintr-o dată…

  108. @ silverstar

    Mă bagi în ceaţă cu nickname – ul tău . De la Silvia şi până la Silverstar ( care ,fără supărare , îmi aduce aminte de un nume de cal dintr-un film american şi de aici masculinul ” un cal ,doi cai ” ) e cale lungă . Nickname-ul tău ” sună ” deci masculin şi prin urmare am mai făcut greşeala asta şi-n alte postări dar am apucat să-mi dau seama la timp . Acum m-a luat valul . Dar e OK . Înghit găluşca .

  109. PRECIZARE:
    Ref la postarea de aseara, in care spuneam ca nu este pe situl Senatului, Regulamentul acestuia, mea culpa, este, si l-am gasit ajutat de cineva amabil.
    Asa ca voi putea analiza documentat problema debarcarii lui Geoana.

  110. @ silverstar

    Spui : ” Dar, ca PD-L-ist, mi-aş dori …” .Să mor de nu zici că eşti de genul masculin .

  111. Administrator

    Atăta vreme cât nu stau la moderare mie îmi place blogul , poate să fie şi curcubeu .
    Totuşi , chiar violet …

  112. @NG,
    Ai in postarea lui Biblio, pe care o redau dedesubt, inca o dovada de mistificare si glisare a adevarului , prin care interpretarea tendentioasa devine adevarata;

    Bibliotecaru (04 Martie 2010 – 19:59)

    @ N.G.
    Păi de ce nu daţi un mic citat ca să înţeleg la ce vă referiţi?

    Prima mea referire era o ironie la adresa lui Ion Adrian care spunea că doamna Udrea, la îndemnul domniei sale, o dă în judecată pe doamna Vasilescu coroborat cu faptul că eu aş fi narcisist… La asta vă referiţi?

    Asadar NG, :
    Eeste adevarat ca Biblio raspunsese ironic la o postare a mea exact cum spune dar facandu-se ca nu stie ca nu a inteles ca si postarea pe care o ironiza el era ea insasi o ironie si am si explicat ulterior de ce nu putea fi decat asa chiar daca pe el nu-l duce capul sa priceapa din text sau din circumstante.
    Dar nu pe el il duce capul dar il duce si o anume jegosenie a spiritului si cu asta nu ne putem lupta.
    Si desigur ca nu ma osteneam sa dau aceasta explicatie, dar acest gen de manipulari, de mistificari sunt insidioase sunt perfide si sunt cele cu care lucreaza nu nivelul Ionhut ci nivelul Biblio, si cu acest nivel merita sa te lupti ca sa nu cotropeasca ca o mlastina totul in cale.
    Se bazeaza in speta asta ca tu nu te vei duce sa verifici atent niste postari anterioare.
    Mai este cineva care incearca asemenea chestii dar este copil fata de Biblio.
    Cu Biblio, nici nu merita sa te ostenesti sa-i patrunzi rationamentele ptr a-i gasi hiatusul, ci sa te lasi precum Silver care l-a mirosit de ceva vreme, dusa de instinct chiar daca uneori mai poti gresii . Este preferabil sa gresesti uneori exagerand ceva decat sa te lasi cuprins de mlastina aproape fara sa-ti daiu seama.

  113. Acum, fiecare o sa traiasca mai bine. Mai sigur, odata ce suntem avertizati si am aflat cum sunt, ca o mlastina cotropitoare, genurile de manipulari si de mistificari. Stim acum, ca sunt insidioase, sunt perfide si sunt de mai multe niveluri, Biblio fiind plasat in prima pozitie a periculozitatii. De cate ori apare “analistul” asta, nu stiu de ce, dar am senzatia, ca sunt in legatura cu un spital de psihiatrie, unde asistentele lasa biroul deschis, calculatorul pornit, la o anumita pagina si personajul arunca ochii acolo, iar ulterior, simte nevoia sa avertizeze intreaga umanitate asupra temei lecturate. Ministii au astfel posibilitatea sa se puna la curent cu modalitati de imbunatatire a proiectelor, politicienii primesc recomandari privind strategiile de urmat, ziaristii, puncte de vedere despre modul in care ar trebui sa-si exercite profesia, etc. Astazi, suntem avertizati cum sa facem fata manipularilor si intoxarilor. Daca as afla care este spitalul, as recomanda mai multa atentie cu pacientii, desigur nu cu toti. Numai cu cei care au acces la computere.

  114. M.A.
    Inteleg ca te-ai suparat cand am spus ca esti copil fata de Biblio.
    Esti asa cum spun, caci Biblio are 10 clase peste tine in acesta activitate muradara. Si adaug, ca si fara conotatii peiorative, este si cu 10 clase peste tine ca inteligenta si cultura.
    De acea lui pot eventual sa-i mai raspund iar ref la tine tine nu pot spune decat ce spunea bunica catre mama:
    ” M., pas devant les domestiques!”

  115. ***Ingineru’ – eşti fantastic, domnule! Mai ai fraţi? 😳

    Vorbeam despre primarul Craiovei… De asta am spus… ” Dar, ca PD-L-ist, mi-aş dori …” Eu nu sunt membru nici unui partid… Sper să nu-mi ia minţile Dumnezeu… Sunt un simplu simpatizant PD-L… Atât…

    Am folosit “membru” şi “simpatizant” la masc pentru că aşa e corect. In lb engl despre aceste două subst s-ar spune că sunt de genul comun…

  116. @ Administrator
    F.f. reusit noul format blog, imi place mai muuuuult ca cel vechi!
    Ing. PBV

  117. @silverstar
    nu exista probe concrete care sa-l incrimineze pe primarul solomon… se pare ca in ziua care a fost retinut primarul solomon, la primaria craiova trebuia sa aiba loc o licitatie pt un proiect de asfaltari in valoare de 120 milioane euro…
    @lulu
    doamna udrea a dezmintit in urma cu un an ca dansa nu are nici o legatura cu firma delta a.c.m. … realitatea tv al carei patron este in relatii f bune cu berceanu, are grija sa intoxice si sa arunce “pisica’ la d-na udrea…

  118. @maryland
    dl blga se pare ca este prieten cu actionarii delta acm…

  119. BALBECK ..Nici nu am scris sau gandit altfel decat tine….Perfect de acord….Chiar de la politiceni ar trebui sa inceapa..De la consilierii micuti din cel mai mic catun si pana la parlamentari ,premier si Cotroceni,cu tot ce misuna pe acolo….Apoi sa treaca la colaboratorii ppoliticenilor ,santajistii lor,sau mercenarii din presa….Cel mai micut jurnalist poarta in condeiul sau cifrele unor conturi grase si posibile de provenienta politica sau de afaceri necurate…
    Apoi la oamenii de afaceri ….apoi functionarii publici …apoi interlopii romani si tigani…hartisti si artisti ….etc etc …Si daca guvernantii ar vrea sa albeasca ceva din categoriile de mai sus ar trebui sa dea o lege care sa prevada ca se prescriu evaziunile fiscale de pana acum iar de aici inainte evaziunile de pana la X roni sau euro se pedepsesc cu confiscari iar de la X in sus cu inchisoare de reducare civica si financiara …
    Sa traiesti frumos

  120. PD-L, un demn urmas al PCR. Fapte:
    Tichete de vacanta pentru angajatii STATULUI
    Garantarea imprumutului bancar in programul “Prima casa”, de catre PATRONI
    Impozit forfetar
    Obligatia de a avea 2 ( doi) contabili in IMM-uri.
    STATUL va finanta constructia caselor pentru “specialisti”

    Dupa cum se poate constata, se urmareste desfiintarea sectorului privat

  121. Asadar,v-ati rebrenduit bloggul,i-ati dat o tenta de revolta,cu directie clara si muuuuult subinteles,pt toti cei care vor sa inteleaga.
    dar sa lasam bloggul si sa vedem cam ce se intimpla zilele acestea in jurul dv.doamna UDREA.
    Dupa precedentul Becalii,in care TRIBUL BECALII,si-a aratat muschii,iata ca a venit rindul altui trib,cel din dolj,care sare ferm in sprijinul BANULUI CRAIOVEI[PRIMARELEEEEEEEEE]in a face ZID in jurul sau incercind sa-l apare de rigorile legii.
    din nefericire pt dv.,nici de data aceasta n-ati scapat si numele dv a fost tirit in acest scandal,pt ca nu-i asa un pic de UDREA,nu strica,face bine la RATINGUL,celor doua tv si nu numai.
    ce mi se pare insa curios este altceva,mari fani ai dv .astazi au trecut hotarit in in corul detractorilor cu o furie greu de inteles ,.parca fiind mai vehementi decit contestatarii dv CLASICI,pe care nu mai are sens sa-i nominalizez.
    mi-aduc aminte ca nu cu mult timp in urma va atrageam atentia asupra acestei situatii ipotetice,care astazi a devenit realitate.
    oare chiar asa mari interese sunt in joc?
    din punctul meu de vedere s-ar simtii nevoia unei explicatii publice,pe aceste teme care astazi inflameaza opinia publica,pt ca toate aceste scandaluri publice,lucreaza hotarit la imaginea partidului.
    cred ca ar trebui sa aveti o pozitie ferma ,altminteri multa lume va ramine in ceata.

  122. @ silverstar
    Corect , noi vorbim în limba engleză şi aşa facem şi acordurile .
    Declari că : ” Eu nu sunt membru nici unui partid… Sper să nu-mi ia minţile Dumnezeu…” Pe bune ? Doamna Udrea o să fie încântată . Apropo , domnia-sa o fi membră de partid ?
    Dar mătăluţă mai ai fraţi ? Sau surori ? De curiozitate întreb , socializez şi eu …

  123. tare m-as bucura sa o dati in judecataa pe olgutza …si ssa-i cereti si misste baani daune morale…eu cred ca aceasta dna cand peremista ,cand pesedista…are un singur rol…de a balacari….si sa te fereasca dzeu de femei rele..ca despre rautate si invidie este vorba aici sa fim seriosi…cum isi tuguie ea ,olgutza ,boticul plin de venin nonstop pe real.tv…mai clipeste des din gene…ca pe motocicleta in trafic … ce vina are dn udrea ca e frumoasa, fina ,sexy .. are tot ce vrei assta e…e perfecta..”.e bestiala,criminala,iti sstramba gatul,te impiedici si cazi”asa mi-a caracterizat-o fiica-mea…

  124. Vezi numai rautate in tara asta,”m-as bucura sa il dai in judecata”,”m-as bucura sa moara sa ii iau averea”,sau “divortez ca sa ii iau averea”.,etc…

  125. Eu am o singura nedumerire,in toata telenovela asta,CINE-I VIOLETA?HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
    MIHAIELA DRAGOSTEA MEA AM VAZUT,
    DANA INDRAGOSTITA DE CHIINEZARIII O STIM
    TANTY NINA CU DULCETURILE NOMENKLATURISTULUI SE CUNOASTE.
    asadar,dau recompensa MAREEEEEEEEEEEEE DACA IMI POATE SPUNE CINEVA:
    unde o pot gasi pe…………..VIOLETAAAAAAAAAAAAAA.?
    haaaaaaaaaaaaaaaa hiiiiiiiiiiiiiiiiiii

  126. Mi se pare mie, sau numărul comentariilor a scăzut drastic de când cu noua imagine a blogului?

    Văd, cu regret, că încă este viole(n)t. Nu ar putea fi portocaliu? Un portocaliu mai pal.

  127. Buna seara tuturor!

    Violet…. 😉 Nu mi-am putut stapani un zambet poznas cand am vazut noul look al blogului…Prietenii stiu de ce… 😉
    E bine asa cum este,nimic de comentat…
    La noi ninge fantastic…o primavara de iarna veritabila… 😉

  128. Deci nimeni nu-mi indica locatia in care sta bine mersi viol………eta,de aici deduc ca nimeni nu vrea recompensa.
    bon l-am identificat pe bliotecaru,cu un joc de ………….cuvinte.
    in replica ii dau si eu o veste buna:
    PRIETENE,A APARUT BLOGGUL ANTIBLIOTECARU………………..
    HAAAAAAAAAAAAAAA,HIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

    P.S.N.G-nici eu nu mi-am putut stapini un zimbet de ……………..satisfactie…………de cite ori apari si te ……………..citesc.
    haaaaaaaaaaaa hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

  129. buddywonca

    Buna…ninge afara la mine,intre munti,e o feerie de primavara…Pe mine ma energizeaza viata in Romania care nu te lasa sa mori dar nici sa traiesti… 😉 O sa ma prefac ca nu observ ironia,azi nu am chef de poemici nici macar cu romani americanizati… Am pus link-ul tau pisicilor mele…uite ce au patit 😉
    http://www.youtube.com/watch?v=7rkqxHBqtDo&feature=fvsr

  130. @ N.G.
    Eu nu incerc sa atrag pe nimeni in polemica, constat si atit, nu e nimic de polemizat…ne amuzam uitindu-ne pe margini….
    By the Way, sotia mea are un business de coafat, etc… deschis acum 10 ani aici si absolut totul e pe violet….
    scaune, design, carduri, firma… si chiar numele “En Vogue…” eu zic ca virgula culoarea asta “miroase” a energie pozitiva, nu e ptr bostanaci binenteles….
    Nu stiu dc. cerberul de la intrare accepta stand up american music and comedy, mi-a dat odata peste nas cind m-am aratat un pic socat de ce e prin ziarele online….

  131. @ Frank Zapa [King]
    🙂
    Am ajuns şi eu cineva…
    🙂
    Norocul meu că domnia sa este un “anti” de bun simţ.

  132. buddywonca

    Personal aceasta culoare mi-a atras atentia odata cu aberatiile violete ale lui Hrebenciuc…Chiar nu simt nimic…culorile ma relaxeaza in functie de starea mea de spirit,de altfel asa le si aleg…E foarte o.k.sa alegi o culoare care te reprezinta atata timp cat nu devine o obsesie…Si da…ne amuzam,blogul acesta da dependenta uneori… 😉

  133. Ce s-a întâmplat? De vreo două, trei ore eu nu am putut să intru?

  134. ***Ingineru’ – te-am zăpăcit, nu? Tu ai vrut-o…
    Să trecem la subiect… Ceea ce vedem noi nu e violet. E mov… Sau mov = violet… Şi-atunci, cum e lila? Nu mă pricep deloc la culorile astea… Da’mi place blogu’… 😆

  135. @ ALL
    Daca-i amuzament, asta sa fie, e doar weekend ,nu….
    Va trimit un stand-up comedy, chiar asta este…..
    http://www.youtube.com/watch?v=16cWiWj–8E
    http://www.youtube.com/watch?v=YIqttbRlJUQ&feature=related
    Atentie la subtitles… cine nu inteklege direct din melodie si desen animat….
    Sunt multe altele relativ la acelasi sintaret Rodney Carrington…pe you tube, pe aici e un hai major cind apare el… f relaxant si de bun simt….
    Si sa nu umblati cu flacari violete … ca nu tine….
    Enjoy !

  136. Zapa,
    Scuza-ma ca m-am bagat peste rolul tau de James Bond.
    Nu o sa mai fac.

  137. DOAMNA UDREA, AR TREBUI SA FACETI CEVA IN ACEST SENS! IN VALCEA SE SPUNE ACELASI LUCRU. NOI, MEMBRI VA LUAM APARAREA DAR CONSIDER CA SI DUMNEAVOASTRA AR TREBUI SA DATI DREPTUL LA REPLICA!
    MIRCIA GUTAU ESTE NEVINOVAT !!!!
    VA RUGAM!

  138. Cine poate să-mi răspundă la următoarea întrebare : de ce se vorbeşte tot timpul despre flacără violet şi nu despre flacără violetă ?
    În aceeaşi logică : culoarea de pe blog e violet sau violetă ?

  139. Cine are un minim de aducatie poate raspunde. Din punct de vedere gramaical, semnatic, nu este corect sa spui violeta, sau mova, sau roza….ci violet, roz, mov….
    Violeta este folosita numai in contextul de floare….violeta- ca si planta…
    Corect, dupa regulile limbii romane sa spune flacara violet…nu flacara violeta!

  140. Da, doamna silverstar nu a putut intra. O serie din comentariile mele au dispărut… Hmmmm, ciudat.

    Administrator:
    La mine nu au ajuns.

  141. Nu sunt sigur ca veti citi acest mesaj insa am convingerea ca veti reusi sa duce-ti la capat prioectele pe care vi le-ati propus! Pentru ca sustinerea mea sa aiba si un punct de sprijin solid ar trebui sa fiu alaturi de dumneavoastra in partid, insa impedimentul meu este acela ca nu stiu care sunt procedurile pentru a ma inscrie in acest partid. Vreau sa fac parte din acest partid si sa ajut echioa PD-L sa se impuna in viitoarele batalii . Cred, deasemenea, ca este nevoie de o pepiniera de tineri care sa acumuleze experienta de la actualii lideri si sa poata face fata confruntarilor viitoare. Sunt de inginer, am 23 de ani si am incredere in acest partid.

  142. Flacara VIOLET nu se dezminte nici pe acest blog……
    Mogulii ca mogului, dar flacara arde….

  143. Iar zapada?M-am saturat.Astia ziceau cand a nins data trecuta ca e ultima.Dar a mai venit una.Multi si-au aruncat cauciucurile de iarna si s-au pacalit.

  144. Există “a i se face cuiva galben în faţa ochilor”, eu cred că ar trebui să existe şi “a i se face violet în faţa ochilor”, este cu în înţeles mai complet.

    Eu sfătuiesc pe cine nu ştie exact cum este corect, violet sau violetă să renunţe la forma violet şi să folosească cuvântul de origine românească “vineţiu”, exact aşa cum doresc domeniile lor. 🙂

  145. ***MădăMădă – ce se întâmplă? După multe ore, am reuşit aseară să intru, am postat şi apoi, până acum două minute, iar nu am mai putut intra. Und, la cine e e hiba?

  146. Citatul zilei 🙄

    “Nu te certa niciodata cu un prost! Te va aduce la nivelul lui si te va bate cu experienta!”
    UA

  147. Un zambet la cafea 😆

    O blonda si o bruneta mergeau pe strada… Bruneta il vede pe partea ailalta pe Gigel:
    – Ia uite-l pe Gigel… Nu-i faci cu mana?
    – Sa-si faca singur!

  148. @ silverstar
    Unde sunt…blogurile de altadata ?!
    Sarut mana.
    Probabil sunt mici disfunctionalitati inerente oricarui inceput.
    Sincer, mie imi parea mai accesibil in forma veche. Arata insa mai bine cu noua infatisare.
    Sper sa ramana la fel de deschis oricaror opinii, ca si pana acum (si sunt convins ca asa va fi).
    Toate cele bune, tuturor.

  149. Cred că acest cuvânt – “violet” – ar trebui încadrat în categoria adjectivelor cu o singura terminaţie şi o singura forma flexionară: mov, lila, roz, kaki etc. Adică, indiferent de gen şi nr, să fie folosit în forma din dicţionar – “violet”.
    Mi se pare forţat să spun flacără “violetă” ori flori “violete”. De fapt, văd că şi presa a început să folosească forma “violet”, formă care mie mi se pare corectă.
    De asemenea, cred că şi regulile ar trebui să apară numai după ce un cuvânt se fixează bine în vocabularul vorbitorului şi nu după cum îi sună unui lingvist dintr-un birou nenorocit, lingvist rupt de realitate… Masa de vorbitori trebuie să fie aceea care să determine apariţia regulilor…

  150. ***Nicolae – Bună dimineaţa! 😆
    Oare de ce noi, oamenii, tânjim întotdeauna după tot ce a fost odinioară? Şi întotdeauna ce a fost comparativ cu ce este, ni se pare a fi fost mai bun, mai frumos, mai…
    Nu este vorba de tine sau de mine, este vorba de “noi, oamenii”… Toţi suntem aşa, toţi purtăm povara regretelor şi a nostalgiilor pentru ceea ce a fost…
    Trebuie să existe o explicaţie, nu-i aşa? Dar eu nu o ştiu…
    Weekend plăcut!

  151. Atentie la Flacara Violet….
    Grupul BLOG din pull down menu nu functioneaza si threadul curent din blog cind apesi pe citeste mai departe , nu se expandeaza….ca-n Romania, hai sa ne grabim cu un proiect….nu conteaza ce aruncam pe piata…initiativa conteaza, planificarea, verificarea, etc. nu mai trebuie, noi suntem romani, se accepta oricum….
    Se vede ca v-ati uitat cam mult la culoare si v-a energizat negativ….si asta pe blogul unui ministru cu o echipa intreaga la dispozitie….sau cine mai stie v-ati grabit caa sa inscrieti blogul la roblogfest…..
    si cu ajutorul violet…. sa cistigati acolo……din succesuri in vanghelioane……

  152. PNL doreste sa il excluda pe Catarama din partid.Foarte bine,nici nu trebuia acceptat.Intra in pd-l?Mai are loc?haha

  153. Katrina

    Ideea mi se pare o.k.30 de zile in plus sau in minus inseamna mult pentru o investitie.Nu vad de ce acea comisie interministeriala nu ar lucra foarte bine si foarte corect.Intr-adevar’’acordul tacit’’pote fi interpretabil.Cunoscand apetitul romanului pentru tot felul de lucruri mai putin ortodoxe sau diverse antecendente,se poate suspecta ca acest acord tacit poate fi poarta catre proiecte care sa scape mai usor.Repet-poate fi interpretat asa.Desi cand vorbim de comisie interministeriala vorbim de oameni care dau socoteala direct celor doi ministri ceea ce cred ca ar fi o forma eficienta de control.Asa cum ai vazut acest acord tacit este in dezbatere,nu e batut in cuie,deci nu trebuie sa te impacientezi inutil.Dezbaterea publica este bine sa fie facutasi pe idei bune si pe propuneri care la prima vedere par mai putin bune.Nu inteleg de ce se spune ca cele doua filtre de avizare care lucreaza separat,ar fi mai eficiente decat un singur Consiliu interministerial care lucreaza impreuna si care pot astfel analiza concomitent probelemele de urbanism si cele de arii protejate din punct de vedere al monumentelor.Este o idee cat se poate de constructiva,care lucreaza pe doua fronturi odata la jumatate de termen,respectiv 30 de zile.Fiind vorba de Bucuresti,poate ar trebui cooptati in acest Consiliu si o parte din cei din Consiliul General al Municipiului Bucuresti si in functie de sectoarele unde se vor dezvolta proiectele reprezentanti ai primariilor de sector.Astfel ar fi un Consiliu largit si cu reprezentare ministeriala si cu partile interesate din Bucuresti. Astfel se elimina si termene si eventualele dispute intre minister si cei din Bucuresti care se considera exclusi acum si care in mod evident cunosc in detaliu specificul zonelor Bucurestene si care pot fi de un real folos in luare deciziilor.

  154. Madalina,poate literele din casuta sunt cam mici…vad greseli la postare pe care nu le vad la scriere… 😉

  155. @ N.G.
    Sarut mana.
    Subscriu la chestia cu dimensiunea literelor.
    O zi buna.

  156. Nicolae

    Buna ziua si ma bucur ca sunteti cu noi…O zi buna si dvs.

  157. nu numai ca literele sunt f mici, nu poate, dar rindurile se intercaleaza uneori la postare si trebuie sa sti ce ai de facut sa le vezi pe toate….trebuie ales 12 ca marime de caracter alfanumeric ….de asemenea nu apare undersocre numele celui care are si un blog, sau o fi secret si tu tre sa te duci ca prostul pe toate numele sa vezi dc sageata se transforma in mina, o alta inventie romaneasca….deh the land of choice….

  158. @ Katrina, N.G.
    Asa e in tara asta a noastra: daca faci, de ce faci, daca nu, de ce nu faci.
    Poate asta este si o explicatie (si nu neaparat o justificare) pentru care din ce in ce mai putini fac.
    Oricum, fara oameni precum doamna Elena Udrea, tot ce ne-ar ramane ar fi sa ne scormonim reciproc trecutul, incercand sa ne amagim ca suntem mai putin patati decat ceilalti.
    Pacat ca nu sunt mai multi care vor, pot si fac cu adevarat ce considera util colectivitatii in care traiesc sau pe care chiar o reprezinta. Si mai am un regret ( si rog sa nu fiu interpretat gresit ): pacat ca Traian Basescu nu este prim-ministru.

  159. Buna ziua in acasta baba de 6 martie care o sa ni-l mai lase o vreme pe cap pe Crin Antonescu.

    Marturisesc ca ptr mine ramane un mister cum pot ajunge niste gaunosi de teapa lui Antonescu, care in plus de calitatea de ticalosie genetica pe care o detine Nicolai si inca cateva persoane, si nu-l numesc pe Orban printre ele, caci la acesta este vorba de niste frustrari personale care-l definesc ca o persoana slaba , dar remarc ca fara motive de acestea care sunt rare in viata unui om si care prin maturizare si autoeducatie sfaturi corecte de la camarazi adevarati, in rest este un om corect(motiv ptr care o vreme s-a inteles foarte bine cu Basescu), revin , cum pot ajunge persoane de teapa lui antonescu la conducere si la o anume popularitate?
    chiar atat de slab mobilat mintal este tineretul care l-a votat?
    Trebuie insa sa ma inclin in fata acestei realitati caci asfel cum as putea cum a ajunge si Hitler la putere, un caraghios sinistru, plecat si cu sorcova, inainte de a fi orice altceva.

    In concluzie spun ca in locul dnei Udrea as prefera o colaborare liberala chiar si cu un “Organ”(in nici-un caz cu o Tusa din motive nu atat de rautate cat de saracie mintala) decat cu un sarpe cu clopotei precum Antonescu care pentru mine s-a devoalat la momentul 2007 al suspendarii Presedintelui.

    Infine asta-i tara, asta este populatia ei, care are momente rare cand este si popor, de ex a fost popor doar pe jumatate in 6 decembrie 2009… 🙂

    Voi avea o singura satisfactie, cu cat va fi mai de sus, cu atat va fi mai dureroasa caderea ptr acet gaunos, care este si va deveni, dar cu un scor mai strans decat da a intelege “LAUDAROSENIA sa”, presedinte al pnl.

  160. Nicolae

    Una din cauzele pentru care cei care doresc sa faca acel”ceva”bun si util,dar renunta,e pentru ca mereu se gasesc o suta care sa toceasca incet si sigur vointa acelui doritor de lucruri bune…Uneori ma intreb si eu”ce rost are”sa iti consumi energia pentru comunitate cand primii pe care trebuie sa ii convingi nu sunt comunitatile ci cei ce ar trebui in mod institutional sa ti se alature…Sper ca aceasta erodare a celor ce inca mai cred in acel”ceva”sa fie mai inceata decat cei ce nu mai vor sau pun piedici acelui”ceva”…altfel suntem sortiti scormonirii trecutului si lamentarii interminabile…

  161. si inca o treaba, cind apesi pe titlul postarii in blog, acest titlu apare in bold cu litere drepte si dupa ce se incarca toate comentariile, dispare boldul si apare italicul ca in titlul original….ceva e neinregula…. nu stiu, trebuie verificat….
    am totusi senzatia ca literele au inaltimea 12 si doar rindurile sunt prea dese….again , nu stiu….
    @ Nicolae,
    Nu ar fi facut nimic dc. era T.B. prim ministru, era altul mai sus, un presedinte si ii frina toate miscarile…. eu zic ca e bine acolo unde e… de acolo se da tonul….dar la prima remaniere ar trebui sa cam schimbam prim ministrul…. si dece nu E.U. sa incerce aceasta functie….are initiativa, tupeu ( vezi violet…) si stie sa se lupte ptr ce ar vrea sa faca….asta e important….amanuntele nu conteaza la nivelul asta…..

  162. Erata: aceasta baba

    @Mada,
    poate poti introduce facilitatea pe care o au unele bloguri, in care inainte de postarea definitiva, sa putem vedea in format final postarea ptr a mai face niste corectii. Ramane situatia mea concreta care vad putie imediat dupa confectionarea textului dar os`cat cum am vazut acum o litera pierduta in zona inceputului si tot o observ.
    Multumesc si poate imi spui daca este posibil asa ceva.

    PS. Acum vorbeste Crin si imi este imposibil sa-l ascult , inchid radioul . Il voi asculta numai pe Orban pe care-l voi judeca astfel fara termeni de comparatrie ci in sine.

  163. Stimata doamna va urmaresc evoluti politica si profesionala de cand a-ti aparut prima data in politica.Vreau sa va spun ca aveti toate sansele sa ajunge-ti in cele mai inalte functii in stat.Oameni de genul olguta vasilescu,norica nicolaie(ana pauker),a caror nume nici nu merita sa fie scri cu litera mare,trebuie taxati ca atare,pentru a araspunde de faptele lor. In rest tratatiicu cea mai mare indiferenta.Dumneavoasta urmati-va cursul vietii .Va sarut mana cu multa stima.Autorul comentariului.

  164. PPS.
    Doar un lucru despre Crin A.valabil si pentru toate celelalte cozi de topor:

    Azi dlui spune ca in nici-un caz Senatul nu trebuie sa ajunga la PDL adica in zona in care un viitor in caz de necesitate Presedinte sa fie safe, ci e mai bine sa ramana Geoana.
    A uitat total ca-l interesa inainte de turul 1 acest aspect dar se vede ca doar de fatada .
    Cu alte cuvinte confirma ca ce face un Geoana la moscova nu l-a mai interesat intre turul 1 si 2 si nici in continuare adica intelegem astfel ca dl Antonescu vede cu ochi buni si dupa 20 ani posibilitatea de a-i spune Moscovei sau oricui, cine suntem si ce hram purtam .
    Desigur ca el si altii pot spune ca nici Basescu nu mai vorbeste de asta. Dar nici nu trebuie, caci sunt lucruri, care nu se pot spune public dar se fac si Pdl , desigur si cu stiinta Presedintelui incearca sa reduca mult acest risc al unui Presedinte Manciurian(ca tot a fost un film american, 2004, cu acest titlu: The Manchurian Candidate)
    Pentru ca nu este o joaca si un lucru neinsemnat(pentru cei care nu-si inchipuie ca serviciile secrete cu toti killerii lor profesionisti, cu toate “cartitele si conservele”, lor cultiva sau culeg ghiocei si violete prin crangurile si poienile romanesti) ca intr-o tara cu 22 milioane cu resursele naturale si umane inca existente, cu pozitia geografica care este, cel care l-ar inlocui pe Presedintele ales ar putea fi un presedinte MANCIURIAN asa cum a fost Iliescu, macar o vreme pana nu a mai avut incotro si de altfel a si plecat mai intai de la putere ca sa faca Emil primii pasi

  165. Reflexie:
    Lumea este plina de redusi care amusina la orice cred ei ca este mai promitator.
    Asta nu ar conta daca nu si-ar propaga panseurile si astfel ar putea creea prozeliti printre alti saraci cu duhul.

  166. Buna ziua. Am o propunere de afaceri pentru dvs. Am incercat sa dau de dvs. dar am fost stopat de fiecare data. Cum as putea sa va gasesc? Emailul am inteles ca nu il mai folositi, iar telefonul pe care il am este scos din folosinta. Va multumesc anticipat.

    Administrator:
    Ii puteti scrie la adresa admin.eudrea@gmail iar mailul dvs. va fi trimis doamnei Udrea.

  167. Erata ptr postarea de la 10:30

    Trebuie insa sa ma inclin in fata acestei realitati caci asfel cum as putea sa-mi explic cum a ajuns si Hitler la putere, un caraghios sinistru, plecat si cu sorcova, inainte de a fi orice altceva.

    si ptr cea de la ora 10:57

    …ca intr-o tara cu 22 milioane cu resursele naturale si umane inca existente, cu pozitia geografica pe care o are, cel care…